Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Dátum: 2015. október 18. 18:25:58 pm » |
|
Köszi Sam! Megkíméltél némi éghető folyadék rálocsolásától a gépezetre. Átrakom akkor majd OT-ra. Elvileg a gyújtásnál annál a kis bevonásnál van az első henger pipája a fedélen.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2016. május 15. 20:05:41 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #1 Dátum: 2015. október 19. 09:04:47 am » |
|
Ha ez a jelenlegi beállitás, akkor minden bizonnyal el van rakva a vezérlésed. Kb. 1 foggal. Ha többel lenne akkor már beleverne a szelepbe a dugó. A gyujtáselosztó akkor van kb. jóhelyen amikor a T0 jelen van, és a rotor közepén lévő réz érintkező közepéhez illesztkedik a házon lévő vonal. Onnan lehet finomitani a gyujtást. De amint látom a gyujtáselosztód is elérte az állitási határt és már nem lehet neki előgyujtást adni, a jelen beállitáshoz képest. Szerintem az a megoldás, hogy mindent vissza kell állitani alapra és onnan finomitani mindent.
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #2 Dátum: 2015. október 20. 19:35:38 pm » |
|
Köszönöm mindenkinek a segítséget valóban össze-vissza állt minden a vezérlésben. Ma sikerült helyretenni, a főtengely OT-n van, a rotor közepén vana jel és a vezérműkerék is stimmel. Szebb lett a hangja, szebben is jár, de még mindíg valami cumiztat. ÜResben terhelés nélkül felpörög szépen, menet közben viszton még foldoklik. Innentől asszem a karbival kellene játszani.
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #3 Dátum: 2015. október 21. 07:31:44 am » |
|
Kevés lesz az előgyujtás neki. Használt motornál nem fog a gyári jelzésen normálisan menni. Hozzá kell finomitani a motorhoz a gyujtást.
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #4 Dátum: 2015. november 04. 09:16:22 am » |
|
Sziasztok!
E21 második szériánál cserélném az első stabilizátor végén lévő gumiszilenteket. Az ETK szerint ez egy darabból áll, de nekem úgy tűnik hogy 2 darabból van, vagy a másik része be van építve a lengőkarba? Mennyire nyűgös ezt ki be szerelni? Ki kell hozzá venni a lengőkart, vagy csak elég ha leveszem a bölcsőről a lengőkart?
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #5 Dátum: 2015. november 05. 15:51:14 pm » |
|
Elvileg 1 darab, ami a lengőkarba van préselve, esetleg szétszakadt... de most csak találgatok Tudsz róla egy képet tenni? mindenképpen megkönnyítené a válaszadást (nem kerülhetett véletlen az idők folyamán 1. szériás futómű a kocsi alá?) ha lekötöd a lengőkart a bölcsőről, nem lehetetlen a helyén kicserélni, az összeszerelésnél viszont valamivel össz kell húzni a stabrúd két végét, mert enélkül esélytelen visszatenni a lengőkar csavarjait a bölcsőbe (legalábbis nekem sosem sikerült, amikor összehúzás nélkül próbáltam) minden további kötél oldása kényelmesebbé teszi a szerelét, de növeli a szívásfoktor növekedésének a veszélyét Ha második szériás a szilent és ha gyári kerül be, akkor érdemes kipufogó gumikarikával "feltölteni", mert sokkal határozottabb lesz tőle) polyszilentnél ez már nem gond
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
krivikri
Nem elérhető
Hozzászólások: 701
|
|
« Válasz #6 Dátum: 2015. november 08. 17:54:29 pm » |
|
INSTALLING THE SAAB MOONROOF IN THE BMW E28
lehet keresgélni!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
krivikri
Nem elérhető
Hozzászólások: 701
|
|
« Válasz #7 Dátum: 2015. november 08. 17:57:04 pm » |
|
vagy ez, bár szerintem ez nektek nem kell.... sebesség számláló (váltó,diffi, kerékmérettel, max fordulatszámmal) kerék váltóméret kalkulátor felni méret kalkulátor autó magasság különbség
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. november 08. 22:10:35 pm írta krivikri »
|
Naplózva
|
|
|
|
nortem
Nem elérhető
Hozzászólások: 429
|
|
« Válasz #8 Dátum: 2015. december 24. 13:17:18 pm » |
|
Sziasztok.
Az lenen a kérdésem, hogy E12-nél a sima mechanikus kormányművet simán kilehet cserélni szervósra? Felfogatás, kormánycsatlakozás, kormányösszekötő csatlakozása megegyezik, minden stimmel?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #9 Dátum: 2015. december 24. 14:30:41 pm » |
|
Ki lehet, csak a kormányoszlopot kell megfelelően hozzá rövidíteni. Valamint nem fog elférni a fékrásegítőnél a csuklója a kormányoszlopnak. Ehhez az M 30-as motorok nagy fékrásegítője kell, ahhoz pedig hosszabb fémfékcsövek a jobb első féknyereghez.
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
nortem
Nem elérhető
Hozzászólások: 429
|
|
« Válasz #10 Dátum: 2015. december 24. 15:21:00 pm » |
|
Ki lehet, csak a kormányoszlopot kell megfelelően hozzá rövidíteni. Valamint nem fog elférni a fékrásegítőnél a csuklója a kormányoszlopnak. Ehhez az M 30-as motorok nagy fékrásegítője kell, ahhoz pedig hosszabb fémfékcsövek a jobb első féknyereghez. Értem, köszi. Riktig, hogy a hosszabbik csövekből kell másik!!!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. december 24. 15:28:25 pm írta nortem »
|
Naplózva
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #11 Dátum: 2016. január 21. 21:41:27 pm » |
|
Sziasztok! Azoktól kérdezem akiknek van egészen kiterjedő alkatrész ismerete, axiálokat, kormányösszekötőket illetően. Szükségem lenne egy pár axiálra ami M14xM18 as menetekkel rendelkezik és 260-270mm a teljes hossza. Bárdinál Unixnál.... nem tudtak méret szerint keresni :/ Típus évjárat cikkszám ami kellene Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Etele
Nem elérhető
Hozzászólások: 1
|
|
« Válasz #12 Dátum: 2016. január 28. 11:44:32 am » |
|
Üdv! Ki tudna segíteni nekem abban, hogy az e28-ba importált 2.5 24v- es motoromat beüzemeli?Lehetőleg aki ért is hozzá, és nem hónapokig csinálja...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
nortem
Nem elérhető
Hozzászólások: 429
|
|
« Válasz #13 Dátum: 2016. február 05. 19:05:10 pm » |
|
Sziasztok.
Az lenne a kérdésem, hogy E12-es szervós kormányműbe milyen szervóolaj szükségeltetik, illetve kb. mennyi liter? 1 vagy 2 litert vegyek, ha csont üres a rendszer!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #14 Dátum: 2016. február 05. 21:34:57 pm » |
|
ATF dexron 2 való bele , az 1 liter elég.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
nortem
Nem elérhető
Hozzászólások: 429
|
|
« Válasz #15 Dátum: 2016. február 06. 14:21:45 pm » |
|
ATF dexron 2 való bele , az 1 liter elég.
Ok, köszi. A kormánymű már bent van a helyén. Elég könnyen bement, a rúd ( 9 cm minusz ) mellett a csavarokból is el kellett vágni 2 cm. és tovább vágni rajtuk a menetet. Remélem a szimeringek nem fosták még el magukat, nem szívesen bontanám újra ki.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tom
Elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #16 Dátum: 2016. február 09. 21:08:47 pm » |
|
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni, hogy a vadi új ac. pumpának ( már a másodiknak ) miért van durván hangos ( elnyomja a rádiót belül ) hangja. Amúgy nagy gázra betorpan a gépkocsi (28i) mintha elfogyna a benzin. Azért mert a tankból nem tud eleget szívni vagy az ac. után lehet dugulás és erőlködik? A pumpa és a szűrő közötti cső tök kemény, és a szűrő is vadi új. A motortérbe tettem egy lengő műanyag szűrőt a csőre az injektor sor elé lehet hogy az kavar be? Amúgy az ac. noném valami világoskék színű. Várnám a segítséget mert csütörtökön műszakizna az autó. Előre is köszi.
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #17 Dátum: 2016. február 09. 21:26:00 pm » |
|
A műanyagot azonnal szedd ki, szét tud pukkanni! A kék pumpa azt hiszem Mapco gyártmány, nem a legjobb. Volt, hogy dobozból kivéve már rossz volt. Minden esetre ellenőrizd, nincs-e felcserélve a bemenő ág a kimenővel, illetve nem fészkelt-e be pók, vagy ilyesmi a nyomó csőbe. Volt már ilyenre példa.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
tom
Elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #18 Dátum: 2016. február 09. 21:42:46 pm » |
|
Gondolom a motortérben kell ellenőriznem. A bemenő ág megy hátra a tűzfal felől, igaz? A cső biztosan tiszta azt átfújattam.
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #19 Dátum: 2016. február 09. 22:07:54 pm » |
|
Igen, azaz!
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #20 Dátum: 2016. február 10. 17:25:27 pm » |
|
Gondolom a motortérben kell ellenőriznem. A bemenő ág megy hátra a tűzfal felől, igaz? A cső biztosan tiszta azt átfújattam.
A nyomásszabályzót is nézd meg, engem a minap az viccelt meg.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
tom
Elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #21 Dátum: 2016. február 11. 07:37:19 am » |
|
Most pont erre gondoltam, mivel tegnap raktam egy másik vadi új ac-t és az is nyekereg. A műanyag szűrőt kiba...tam, most már nem torpan. Még ötletek?
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #22 Dátum: 2016. február 14. 14:54:48 pm » |
|
Budapest kornyeken hol tisztitanak / mernek megbizhatoan injektort? Koszi!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #23 Dátum: 2016. február 14. 21:36:54 pm » |
|
KO-CSI Kft Csepel. Ac pumpákat is forgalmaznak- javítanak http://www.ko-csi.hu/
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #24 Dátum: 2016. február 15. 10:02:51 am » |
|
Koszi!
Injektor.hu-t ismeri valaki?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #25 Dátum: 2016. február 15. 10:40:07 am » |
|
http://rteam.hu/ náluk csináltattam az öreglányét és hibátlan lett.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #26 Dátum: 2016. március 07. 07:07:28 am » |
|
Ez a bal oldali kivillanó jelzés miről szeretne informálni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #27 Dátum: 2016. március 07. 08:10:26 am » |
|
Milyen körülmények között villan fel?
Nézz fékfolyadék szintet, ha rendben van, nézd meg a féktartály kupakjában az érintkezőket, ha az is rendben van, akkor probléma van / lesz a fékrásegítővel. (vagy azok nyomásellenőrző gombáival)
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #28 Dátum: 2016. március 07. 08:58:13 am » |
|
Jellemzően gyorsításnál jelez, de csak villan.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
mikóE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 863
|
|
« Válasz #29 Dátum: 2016. március 07. 14:58:54 pm » |
|
Mibe kerül egy ilyen? Fogyasztásod valóban csökken? Motor járása szebb lett? Érdeklődnék milyen előnyökkel jár ilyen tisztitás.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|