collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #150 Dátum: 2018. március 21. 20:03:11 pm » |
|
Módosítani kell, és nem teljesen szépen áll. A vízsugár szögét be tudtam állítani jó. Funkcionálisan jó, csak nem szép!!!!
Zoli, kuldj kerlek kepet, nekunk nem sikerult.. koszi!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #151 Dátum: 2018. november 29. 22:31:10 pm » |
|
Sracok, kis segitseget kernek. Mit gondoltok, mitol 'recseghet' a rugo ami a kuplung pedalt 'tartja'? Az utjaban nincs semmi, tok jol fekszik fel mindket 'vegen', illetve nem egy regi darab. Lehet nevetni, de picit megzsiroztam, hatha az osszehuzodaskor nyekeregteti magat. Persze szerintem ez hulye otlet volt, nyilvan a problemat sem oldotta meg. Uj rugo?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
nortem
Nem elérhető
Hozzászólások: 429
|
|
« Válasz #152 Dátum: 2018. november 29. 23:07:10 pm » |
|
Sracok, kis segitseget kernek. Mit gondoltok, mitol 'recseghet' a rugo ami a kuplung pedalt 'tartja'? Az utjaban nincs semmi, tok jol fekszik fel mindket 'vegen', illetve nem egy regi darab. Lehet nevetni, de picit megzsiroztam, hatha az osszehuzodaskor nyekeregteti magat. Persze szerintem ez hulye otlet volt, nyilvan a problemat sem oldotta meg. Uj rugo? Rugó nélkül próbáltad már? A csavar amin mozog, "forog" nem lehet bűnös? A rugó karikák ahol össze érnek nem rozsdásak?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Pic
Nem elérhető
Hozzászólások: 377
|
|
« Válasz #153 Dátum: 2018. november 29. 23:08:02 pm » |
|
A pedál forgáspontját is kenyegessed meg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
tom
Nem elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #154 Dátum: 2018. november 30. 12:37:57 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
Kátrány Joe
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #155 Dátum: 2018. november 30. 22:28:32 pm » |
|
Sracok, kis segitseget kernek. Mit gondoltok, mitol 'recseghet' a rugo ami a kuplung pedalt 'tartja'? Az utjaban nincs semmi, tok jol fekszik fel mindket 'vegen', illetve nem egy regi darab. Lehet nevetni, de picit megzsiroztam, hatha az osszehuzodaskor nyekeregteti magat. Persze szerintem ez hulye otlet volt, nyilvan a problemat sem oldotta meg. Uj rugo? Hány rugó egy új rugó ? Egyébként ha nyikorog az azt jelenti , hogy használod , hogy működik különben nincs benne rádió?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Karell Gott
Nem elérhető
Hozzászólások: 728
|
|
« Válasz #156 Dátum: 2019. január 15. 12:29:01 pm » |
|
Sracok, kis segitseget kernek. Mit gondoltok, mitol 'recseghet' a rugo ami a kuplung pedalt 'tartja'? Az utjaban nincs semmi, tok jol fekszik fel mindket 'vegen', illetve nem egy regi darab. Lehet nevetni, de picit megzsiroztam, hatha az osszehuzodaskor nyekeregteti magat. Persze szerintem ez hulye otlet volt, nyilvan a problemat sem oldotta meg. Uj rugo? A rugó nincs beakasztva külön egy ilyen gumi cuccba a pedálon meg az ellentétes oldalon ?Valami dereng,de nem biztos ,hogy ott van amire gondolok. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=3071-EUR-09-1978-E21-BMW-323i&diagId=35_0001A 11 és 23as cuccra gondolok grommet néven.
|
|
|
Naplózva
|
E21 323i E32 750iL E36 323iT
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #157 Dátum: 2019. május 04. 08:12:11 am » |
|
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni. Van egy kis gond E38 725 TDS BMW-mmel. Úgy viselkedik, mintha nem kapna üzemanyagot.
Nemrég elrepedt a tankja és csöpögött belőle elég nagy intenzitással a gázolaj. Természetesen a tankot kicseréltettem.
Az után, hogy ez megtörtént párszáz kilométerre rá a kocsi egy másik hiba jeleit mutatta. Elkezdett hirtelen úgy viselkedni, mintha elfogyott volna belőle az üzemanyag. Szerencsére ezt pont egy benzinkút közelébe tette így bementem és teletankoltam. Ugyanakkor már gyanús volt nekem, hogy 72-75 liter helyett csak 56 litert tudtam beletankolni. De tény, hogy utána normálisan működött... egy darabig....
Elmentem így valamivel több, mint 200 kilométert majd utána a motor megint elkezdett fulladozni... eleinte csak ha nagyobb fordulatszámokon üzemelt a motor később, pedig már önmagától lefulladt. Szerencsére nem voltam messze az otthonomtól és haza tudtam jönni. Ez a jelenség is olyan volt, mint mikor a kocsiból elfogy az üzemanyag.
Mondom lehet, hogy egyszerű a hiba. Kicseréltem a motortérben található gázolajszűrőt úgy is nagyon régi volt már. Sajnos viszont úgy néz ki hogy nem sikerült megoldani a problémát. Az hogy eleinte nehezen akart beindulni az betudható szerintem annak, hogy időbe telt míg az a nagyobb szűrőház újra telítődik üzemanyaggal. Majd a kocsi beindult. Mondom hagyom egy 5-10 percet járni alapjáraton hogy rendesen átjárja a rendszert az üzemanyag de nem kellett 1-2 perc sem és a motor lefulladt. Utána pedig nem történt semmi, csak az akku merült le.
Tapasztalt már valaki hasonlót? Esetleg ismeri valaki, hogy ennek a BMW-nek az üzemanyagrendszere hogy néz ki.
Nagyon örülnék bármilyen ötletnek, hogy mi lehet a hiba.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #158 Dátum: 2019. május 04. 18:22:34 pm » |
|
Szerintem nézd meg az üzemanyag szivattyút. Lehet az döglődik, és néha megszorul nem megy. Csak tippelek, dízelem sohasem volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #159 Dátum: 2019. május 04. 19:20:37 pm » |
|
A tank két félből áll, az egyikből a másikba egy sugárszivattyú emeli át az üzemanyagot, az el tud koszolódni. Ilyenkor csak a jobb oldali tankfélből táplálkozik a motor, meg amennyi átszivárog a másik oldalról. Az E39.hu-n részletesen foglalkoznak a problémával, érdemes átolvasni.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #160 Dátum: 2019. május 04. 21:51:22 pm » |
|
A tank két félből áll, az egyikből a másikba egy sugárszivattyú emeli át az üzemanyagot, az el tud koszolódni. Ilyenkor csak a jobb oldali tankfélből táplálkozik a motor, meg amennyi átszivárog a másik oldalról. Az E39.hu-n részletesen foglalkoznak a problémával, érdemes átolvasni. Köszönöm. Tehát ha még nem is működik a szivattyú akkor is egy olyan tanknál amiből kb. 20 liter üzemanyag hiányzik maximum be kellene indulnia.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
maxx900
Nem elérhető
Hozzászólások: 1001
A gumisgyerek kompatis a fagyislyánnyal
|
|
« Válasz #161 Dátum: 2019. május 13. 19:19:28 pm » |
|
Z3 roadster-be jó lehet az e36 ültetőrugó??
|
|
|
Naplózva
|
TYREMAXX
|
|
|
mbmx
Nem elérhető
Hozzászólások: 465
|
|
« Válasz #162 Dátum: 2019. május 14. 12:12:19 pm » |
|
Z3 roadster-be jó lehet az e36 ültetőrugó??
Szerintem a compacté kompatibilis vele, elöl-hátul!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #163 Dátum: 2019. május 15. 21:01:28 pm » |
|
Köszönöm. Tehát ha még nem is működik a szivattyú akkor is egy olyan tanknál amiből kb. 20 liter üzemanyag hiányzik maximum be kellene indulnia.
Graf, szerintem fordulj Viktorhoz. Keni-vagja a tds-t, biztosan lesz azzal az autoval meg mas is, ha tud segiteni, azt gondolom jol jarsz vele
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #164 Dátum: 2019. május 19. 19:07:59 pm » |
|
Ráérek? Amúgy szerintem adagolós a kocsi, ahhoz meg egy szakirányú szervíz szükséges. Esetleg a tank cseréjénél rosszul rakták vissza a szivattyú házat és a két tartó fülből kiszabadult, így úszkál az üzemanyagban, néha eléri a búvárcső, néha nem.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2019. május 19. 19:12:56 pm írta BMWWWW »
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #165 Dátum: 2019. szeptember 29. 12:53:45 pm » |
|
Sziasztok! Épp váltót fogok cserélni ezért rendeltem egy új SKF kinyomócspágyat a Fékmestertől, gondoltam biztos jó lesz. Meg is jött pénteken, de hát nem igazán olyan volt mint amire számítottam. A belseje műanyagból van, a felső peremét félig ki lehet húzni és dönteni, elég kis gyengusnak látszik így elsőre és ahogy forgattam még hangja is van, kék SKF-es dobozban volt. Mondtam nem igazán erre számítottam, rendesek voltak mondták, hagyjam ott, és hétfőre rendelnek egy másikat, másik forrásból hátha az jobb lesz. (Ezt elvileg Franciaországba gyártatta az SKF.) A fotók neten olyan sötétek hogy semmi sem látszott amúgy belőle. Mivel az új váltó kinyomócsapágyának csak egy pici hangja volt, lepattintottam a fedelét, ami alatt valami lemez porvédőszerű van, de tovább szétszedni nem tudtam. Ki lehet ennek a belsejét cserélni? Ha ezt kimosom jobb lesz vagy rosszabb? Talán alkatrészmosó lenne jó hozzá, de az nekem nincs, csak Brigéciol 2000, izopropil-alkohol, vagy féktisztító áll rendelkezésemre. Ha sikerülne valahogy felújítanom szerintem jobban járnék vele mint egy újjal. Újított már fel valaki ilyet?
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #166 Dátum: 2019. szeptember 29. 17:42:25 pm » |
|
Vegyél egy új kinyomó csapágyat a BMW-től.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #167 Dátum: 2019. szeptember 30. 20:33:31 pm » |
|
Szét lehet szedni Ha benyúlunk alul a dzsuva alatt van egy zéger-gyűrű amit szétfeszítve lejön a felsőrész. Beáztattam egy napra Brigéciolba, tiszta lett, de erősen bemattult. Elvesztette a fényes krómszerű felületét. Jó lesz ez így?
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #168 Dátum: 2019. október 01. 05:23:39 am » |
|
Nekem a Sachs új kuplungszettben is műanyag porvédős kinyomócsapágy volt. Évek óta bírja, nem volt vele gond.
Szerintem felújítani nem tudod, ha már kopottak az alkatrészei... A régi porvédőn a szilent is szépen el lehet öregedve....
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #169 Dátum: 2019. október 01. 07:54:51 am » |
|
Zolit tudom erősíteni, semmi baj a Sachs kinyomóval.
Ez a cikkszáma, én ezt használom: SACHS 3151 047 331
A régit dobd ki a fenébe, 1 másodpercet ne pazarolj rá.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
fehércápa
Nem elérhető
Hozzászólások: 421
320/6 1982/06
|
|
« Válasz #170 Dátum: 2019. október 01. 22:02:47 pm » |
|
Inkább a LUK-ot fogom megvenni mert az még fém És én abban valahogy jobban bízom. Meg mert olyan a formája mint az eredetinek, ami F&S volt, amit megvett a LuK, a LuK-ot meg megvette a Schaffler?
|
|
|
Naplózva
|
20 521 44-82 Skype: timar.laszlo70
|
|
|
krivikri
Nem elérhető
Hozzászólások: 701
|
|
« Válasz #171 Dátum: 2020. február 18. 20:42:04 pm » |
|
Sziasztok. Lenne 3db váltó, valaki felismeri szám alapján valamelyiket? Getrag 240.0.0460.90 Getrag 240.0.0161.90 Getrag 242.0.0171.90 ez e28 20i ha minden igaz
Danke
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #172 Dátum: 2020. május 04. 14:50:44 pm » |
|
Zármágus kerestetik A bal oldali a sima csomagtérzár, a jobb oldali a központis. Eddig jött szét, nem tudom hogyan lehet a cilinderbetétet kicserélni. Van valakinek ötlete? A központisnak nincs meg a kulcsa...
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #173 Dátum: 2021. március 22. 06:52:55 am » |
|
728i L-jet.
Indul prímán, megy, megáll. Üzemi hőmérsékleten leállítom, utána nem indul. Ha hül, megint pöcc.
Összes üzemanyag cső, benzinhídon a tojás, vákumcsövek, AC, benzinszűrő, gyertyák cserélve.
Mit nézzek még?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #174 Dátum: 2021. március 22. 13:44:36 pm » |
|
Becsöpög?
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #175 Dátum: 2021. március 22. 13:46:34 pm » |
|
Becsöpög?
Mi? Hová? Passz. Bemelegedésszabályzó esetleg?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #176 Dátum: 2021. március 22. 16:13:12 pm » |
|
Az vagy a porlasztó csúcsok. Nagyon olyannak tűnik mintha gázosodna.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #177 Dátum: 2021. március 22. 16:40:26 pm » |
|
Ne idegelj, most kötöttem le a gázt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #178 Dátum: 2021. március 22. 17:55:06 pm » |
|
728i L-jet.
Indul prímán, megy, megáll. Üzemi hőmérsékleten leállítom, utána nem indul. Ha hül, megint pöcc.
Összes üzemanyag cső, benzinhídon a tojás, vákumcsövek, AC, benzinszűrő, gyertyák cserélve.
Mit nézzek még?
ű Elengedi a benzinnyomást. A visszafolyóágat szorítsd el indítózáskor .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kátrány Joe
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #179 Dátum: 2021. március 22. 20:28:32 pm » |
|
Nem lehet , hogy melegen is ad neki benzint a dúsító ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|