fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #180 Dátum: 2008. január 09. 18:21:58 pm » |
|
Jobb esetben csak a gumi fogy el.
... láttam pár tulaj rekacióját, fejét, amikor arról a bizonyos karról kérdeztem ... a masszívabb gépek lehet, hogy bírják, de főleg az ilyen utcai kis 4WD-k, mint Civic, Swift meg társai ... "seperc" alatt szétesnek állítólag ... mármint aszfalton ... amikre te gondolsz azok viszkosak! és be is van írva a kezelésijükbe, hogy 30-40 felett ne nagyon! nem ... az újakban már többnyire van központi diffi, de a régiekben nem volt jellemző ... ezért estek szét aszfalton ... nézz utána Civic-nek, Swift-nek, Vitara-nak és társainak ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #181 Dátum: 2008. január 09. 18:34:39 pm » |
|
Jobb esetben csak a gumi fogy el.
... láttam pár tulaj rekacióját, fejét, amikor arról a bizonyos karról kérdeztem ... a masszívabb gépek lehet, hogy bírják, de főleg az ilyen utcai kis 4WD-k, mint Civic, Swift meg társai ... "seperc" alatt szétesnek állítólag ... mármint aszfalton ... amikre te gondolsz azok viszkosak! és be is van írva a kezelésijükbe, hogy 30-40 felett ne nagyon! nem ... az újakban már többnyire van központi diffi, de a régiekben nem volt jellemző ... ezért estek szét aszfalton ... nézz utána Civic-nek, Swift-nek, Vitara-nak és társainak ... inkább elhiszem régiekre gondoltam amúgy, azokról tudtam biztosan. egy 461-es G-vel leélem az életem, így szarok ezekre
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #182 Dátum: 2008. január 09. 19:12:05 pm » |
|
Nálam valahogy az Unimog a befutó. Nagyon ügyes járgány.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #183 Dátum: 2008. január 09. 19:16:34 pm » |
|
Nálam valahogy az Unimog a befutó. Nagyon ügyes járgány. azt nem mertem beírni.. már így is kapok a mercedesekért hát igen.. az unimog a tuti. lépcsőn le-fel, reggel van egy méter hó? felrakod a hókotrót, és irány a city.. az operaház elé is azzal a leggizdább beállni
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Ehuszonegy
Vendég
|
|
« Válasz #184 Dátum: 2008. január 09. 19:29:30 pm » |
|
Nálam valahogy az Unimog a befutó. Nagyon ügyes járgány. azt nem mertem beírni.. már így is kapok a mercedesekért hát igen.. az unimog a tuti. lépcsőn le-fel, reggel van egy méter hó? felrakod a hókotrót, és irány a city.. az operaház elé is azzal a leggizdább beállni Szerintem nem képezheti vita tárgyát, hogy az Unimog jó-e vagy sem. Évtizedek óta hozza a formáját.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #185 Dátum: 2008. január 21. 20:16:15 pm » |
|
Nincs már hó, meg jég, mégcsak nem is nedves a beton, de olyan jó idő volt, hogy arra gondoltam kinézek Mátyásföldre... Hát megérte... Igazán jót autóztunk Van még aki ki szokott járkálni?
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #186 Dátum: 2008. január 21. 20:21:39 pm » |
|
Nincs már hó, meg jég, mégcsak nem is nedves a beton, de olyan jó idő volt, hogy arra gondoltam kinézek Mátyásföldre... Hát megérte... Igazán jót autóztunk Van még aki ki szokott járkálni? nm szoktam, de fél off autóval jövő héten kimennék ha lenne jég v hó.. állítólag lesz
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #187 Dátum: 2008. január 22. 04:13:18 am » |
|
Nincs már hó, meg jég, mégcsak nem is nedves a beton, de olyan jó idő volt, hogy arra gondoltam kinézek Mátyásföldre... Hát megérte... Igazán jót autóztunk Van még aki ki szokott járkálni? nm szoktam, de fél off autóval jövő héten kimennék ha lenne jég v hó.. állítólag lesz hagyjatok már..én ma már motoroztam ..nem kell több latyak! u.i.: de ha mész Hemilton..csörgess meg, a számom alúl
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #188 Dátum: 2009. február 19. 23:55:04 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #189 Dátum: 2009. február 20. 14:15:55 pm » |
|
Ha már Bubó összetévesztett a héten, legalább te észrevehettél volna tegnap este fél kilenckor a Szlovákon, amikor a zölddel verettél...Igaz, offal voltam, de elég feltünő.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
csirke 325i
Vendég
|
|
« Válasz #190 Dátum: 2009. február 20. 14:33:38 pm » |
|
Sose növünk fel?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #191 Dátum: 2009. február 22. 17:42:36 pm » |
|
Volt értelme? Jó volt? Mai alkotások a mátyásföldi reptéren (a többi 70 kép, este a picasa megosztón): A kocsim hengerfejes lett Holnap hengerfej tömítés csere
|
DSC_7969.JPG (358 KB, 800x508 - megtekintve 990 alkalommal.)
DSC_8004.JPG (62.4 KB, 900x311 - megtekintve 965 alkalommal.)
DSC_8007.JPG (330.69 KB, 800x464 - megtekintve 996 alkalommal.)
DSC_8017.JPG (411.86 KB, 800x531 - megtekintve 974 alkalommal.)
DSC_8022.JPG (361.62 KB, 800x493 - megtekintve 960 alkalommal.)
DSC_8052.JPG (331.27 KB, 800x480 - megtekintve 947 alkalommal.)
DSC_8057.JPG (344.51 KB, 800x531 - megtekintve 964 alkalommal.)
DSC_8066.JPG (379.26 KB, 800x531 - megtekintve 965 alkalommal.)
DSC_8068.JPG (353.23 KB, 800x531 - megtekintve 935 alkalommal.)
DSC_8092.JPG (339.51 KB, 800x494 - megtekintve 939 alkalommal.)
DSC_8101.JPG (418.35 KB, 800x531 - megtekintve 868 alkalommal.)
DSC_8116.JPG (389.53 KB, 800x509 - megtekintve 920 alkalommal.)
DSC_8139.JPG (357.03 KB, 800x531 - megtekintve 942 alkalommal.)
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #192 Dátum: 2009. február 22. 18:47:32 pm » |
|
Na már megint ilyen füstölős képek kerülnek fel a kocsimról. ui. Azért lemostam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #193 Dátum: 2009. február 22. 18:56:01 pm » |
|
Volt értelme? Jó volt? Mai alkotások a mátyásföldi reptéren (a többi 70 kép, este a picasa megosztón): A kocsim hengerfejes lett Holnap hengerfej tömítés csere A tied,vagy Durcié??
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #194 Dátum: 2009. február 22. 19:15:26 pm » |
|
Volt értelme? Jó volt? Mai alkotások a mátyásföldi reptéren (a többi 70 kép, este a picasa megosztón): A kocsim hengerfejes lett Holnap hengerfej tömítés csere A tied,vagy Durcié?? ez nekem azóta sem világos
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #195 Dátum: 2009. február 22. 20:21:01 pm » |
|
Na már megint ilyen füstölős képek kerülnek fel a kocsimról. ui. Azért lemostam. Ha krumpliszsákot hordasz, ne lepődj meg, ha füstöl.. ))
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #196 Dátum: 2009. február 22. 21:01:18 pm » |
|
Aztak@rva!! Ez a késpsor prospektusba való!!! Kibeb@szott jó!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #197 Dátum: 2009. február 22. 22:31:07 pm » |
|
Volt értelme? Jó volt? Mai alkotások a mátyásföldi reptéren (a többi 70 kép, este a picasa megosztón): A kocsim hengerfejes lett Holnap hengerfej tömítés csere A tied,vagy Durcié?? ez nekem azóta sem világos Ha lesz jogsija és jól viselkedik az övé lesz eccer. Addig az enyém De utána is (jogilag ).
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #198 Dátum: 2009. február 22. 22:39:09 pm » |
|
Indy mikor nyomod fel a mai "Vezetéstechnikai Tréning" képeit ?
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #199 Dátum: 2009. február 23. 00:18:38 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #200 Dátum: 2009. február 23. 00:36:25 am » |
|
Üregvédelem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #201 Dátum: 2009. február 24. 13:15:31 pm » |
|
Állat jók a képek! Hozzáteszem, én nem vagyok a sárban-mezőn baszatás híve Mondjuk durvítanék szívesen, de inkább egy eldobhatós Zsiguval aminek nem fáj Hó meg szerencsére volt tegnap este is rendesen, hajnali 3ig jártuk csak az utakat
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #202 Dátum: 2009. február 24. 13:55:55 pm » |
|
A betonon nem kapart el egyik gép se?
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #203 Dátum: 2009. február 24. 17:24:41 pm » |
|
A betonon nem kapart el egyik gép se? Faszé kell már megint a fellengzős duma!!! igenis elkapar a 318i is és ahogy Bubó ment a betonon szerintem még neked is odaverne az M10B22
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. február 24. 17:35:59 pm írta TraBence »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #204 Dátum: 2009. február 24. 18:07:32 pm » |
|
A betonon nem kapart el egyik gép se? Faszé kell már megint a fellengzős duma!!! igenis elkapar a 318i is és ahogy Bubó ment a betonon szerintem még neked is odaverne az M10B22 Egyem azt a kis érzékeny lelkedet! Elhiszem én hogy elkapar, az én m10 -em is elkapart. De arról az odaverésről sztem Bubót kérdezzük, van összehasonlítási alapja.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #205 Dátum: 2009. február 24. 18:27:56 pm » |
|
A betonon nem kapart el egyik gép se? Faszé kell már megint a fellengzős duma!!! igenis elkapar a 318i is és ahogy Bubó ment a betonon szerintem még neked is odaverne az M10B22 Egyem azt a kis érzékeny lelkedet! Elhiszem én hogy elkapar, az én m10 -em is elkapart. De arról az odaverésről sztem Bubót kérdezzük, van összehasonlítási alapja. Egyátalán nem vagyok érzékeny csak a nagyképűséget nem szeretem.
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #206 Dátum: 2009. február 24. 18:56:00 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #207 Dátum: 2009. február 24. 19:38:00 pm » |
|
Nekem sem nagyon van itt Kecskemét környékén ezért is mentem el Indyékhez
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. február 24. 20:34:01 pm írta collins »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #208 Dátum: 2009. február 24. 20:55:33 pm » |
|
Nekem sem nagyon van itt Kecskemét környékén ezért is mentem el Indyékhez Pedig ott van Kecsó mellett egy placc, a sákó kút mögött, ahová a kecsói BMW-s arcok szoktak kijárni. Én voltam már párszor ott és nagyon jókat csapattam, szép nagy egyenletes aszfaltfelület, tanulni a keresztbemenést tökéletes.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #209 Dátum: 2009. február 24. 21:50:14 pm » |
|
Nekem sem nagyon van itt Kecskemét környékén ezért is mentem el Indyékhez Pedig ott van Kecsó mellett egy placc, a sákó kút mögött, ahová a kecsói BMW-s arcok szoktak kijárni. Én voltam már párszor ott és nagyon jókat csapattam, szép nagy egyenletes aszfaltfelület, tanulni a keresztbemenést tökéletes. Tudom.... én is voltam már ott párszor... de ezexerint nem olvasol a sorok között
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
|