CápaBMW fórum
2024. április 27. 12:27:04 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 ... 190   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Offtopic; minden, ami a CápaBMW-seket a Cápákon kívül érdekli  (Megtekintve 2445588 alkalommal)
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #3840 Dátum: 2008. október 14. 14:22:05 pm »

Sűrűbben járnál nálunk akkor nem lennél kiakadva és már mióta ismernéd..  ( a háttérben a kis sárga mögött)

Szerintem ez nem csak magy on, de lehet hogy európában is egyedi darab... nem is sok érte az a pénz...
Naplózva
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #3841 Dátum: 2008. október 14. 16:39:36 pm »

hali....
lett kutyam.... Cool
 Smiley




Gyöööönyöööörűűűűűűűűűűűűűűűűűű.   2014
Gratulálok hozzá.  Vigyázhatsz a motyóidra. A "rágcsáló", majd rendbeteszi őket.   Grin
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
gim_e12
Vendég
« Válasz #3842 Dátum: 2008. október 14. 17:19:52 pm »


Erről jut eszembe.

Csak nekem érződik úgy mintha a Niva az erősen hasonlítana ezekre a vonalakra, csak kicsit más arányokkal, vagy lehet benne valami?
...gondolok arra, hogy a fiat->lada hasonlóság nem egyedi.
Naplózva
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #3843 Dátum: 2008. október 14. 17:41:47 pm »

Ott a pont.
Valóban nagy a hasonlóság a formájukban szerintem is.
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3844 Dátum: 2008. október 14. 19:19:40 pm »

Ott a pont.
Valóban nagy a hasonlóság a formájukban szerintem is.

Ugyan miért lenne?Valószínűleg ugyanaz a gárda vetette papírra az elődeit, ugyanabban a korban, ugyanazon gépsorra. Csak annyira különböznek, mint a BMW-EMW vagy a Nissan-Datsun. Mondhatnám a Subaru-Suzukit is, de néhány STI tulajdonos olvasónk biztos felkapná a vizet. Cheesy

Naplózva

Főmordor.
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3845 Dátum: 2008. október 14. 21:18:53 pm »

Szerintem ez nem csak magy on, de lehet hogy európában is egyedi darab... nem is sok érte az a pénz...
[/quote]
Csak a fényképen ilyen hibátlan ám....
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #3846 Dátum: 2008. október 14. 21:24:55 pm »

Szerintem ez nem csak magy on, de lehet hogy európában is egyedi darab... nem is sok érte az a pénz...
Csak a fényképen ilyen hibátlan ám....
[/quote]
Photoshop???
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #3847 Dátum: 2008. október 14. 21:26:16 pm »

Na ezt a palit qrvára sajnálom... ez simán megtörténhet bárkivel, aki  nem jártas az ilyen licit dolgokban... Szerencsétlen...

http://velvet.hu/sztori/jach081013/

Megfáztál, vagy beütötted a fejed?Huhshocked shocked shocked Evil Wink
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3848 Dátum: 2008. október 14. 21:34:26 pm »

Szerintem ez nem csak magy on, de lehet hogy európában is egyedi darab... nem is sok érte az a pénz...
Csak a fényképen ilyen hibátlan ám....
Photoshop???
[/quote]
Nem tudom de élőben elég sok dolog nem olyan mint amilyennek kellene lennie. De ettől függetlenül szép a gép.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #3849 Dátum: 2008. október 15. 08:42:26 am »

Na ezt a palit qrvára sajnálom... ez simán megtörténhet bárkivel, aki  nem jártas az ilyen licit dolgokban... Szerencsétlen...

http://velvet.hu/sztori/jach081013/

Megfáztál, vagy beütötted a fejed?Huhshocked shocked shocked Evil Wink

Most mi van? Nem sajnálhatom?  Evil Grin
Naplózva
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #3850 Dátum: 2008. október 15. 08:44:18 am »

Csak a fényképen ilyen hibátlan ám....
Photoshop???
Nem tudom de élőben elég sok dolog nem olyan mint amilyennek kellene lennie. De ettől függetlenül szép a gép.
[/quote]

Engem az fogott meg, hogy nem restaurált, és úgy van benne 28 ezer km... ez azért ritka, de lehetséges... élőben nem láttam...
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 19:46:32 pm írta Promega » Naplózva
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #3851 Dátum: 2008. október 15. 09:18:55 am »

Megfáztál, vagy beütötted a fejed?Huhshocked shocked shocked Evil Wink

Most mi van? Nem sajnálhatom?  Evil Grin

Nem épp megszokott dolog ez tőled!  angel Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 19:46:13 pm írta Promega » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3852 Dátum: 2008. október 15. 20:55:43 pm »

ha valaki esetleg fejből, vagy valahonnan egyből vágná a dolgot, az léci írja le a választ - idő hiányában nem nagyon tudok -egyelőre- utána nézni, hogy mint van, s hogy van a menete a dolognak.

biztosítót váltanék (nem E21), és érdekel, hogy onnantól kezdve, hogy a neten kalkulálok, odáig, hogy a műsik biztit befizetem, és érvényes, mik a közbenső lépések.



előre is bittedanke!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #3853 Dátum: 2008. október 15. 21:42:12 pm »

ha valaki esetleg fejből, vagy valahonnan egyből vágná a dolgot, az léci írja le a választ - idő hiányában nem nagyon tudok -egyelőre- utána nézni, hogy mint van, s hogy van a menete a dolognak.

biztosítót váltanék (nem E21), és érdekel, hogy onnantól kezdve, hogy a neten kalkulálok, odáig, hogy a műsik biztit befizetem, és érvényes, mik a közbenső lépések.



előre is bittedanke!

Hali,

Ha brókercégen keresztül teszed, minden le van írva ill emaileket kapsz. Nem zűrös a dolog.
Ajánlanám figyelmedbe viszont Gistit ezügyben...
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3854 Dátum: 2008. október 15. 22:20:28 pm »

ha valaki esetleg fejből, vagy valahonnan egyből vágná a dolgot, az léci írja le a választ - idő hiányában nem nagyon tudok -egyelőre- utána nézni, hogy mint van, s hogy van a menete a dolognak.

biztosítót váltanék (nem E21), és érdekel, hogy onnantól kezdve, hogy a neten kalkulálok, odáig, hogy a műsik biztit befizetem, és érvényes, mik a közbenső lépések.



előre is bittedanke!

Hali,

Ha brókercégen keresztül teszed, minden le van írva ill emaileket kapsz. Nem zűrös a dolog.
Ajánlanám figyelmedbe viszont Gistit ezügyben...

szia,


Gisti te foglalkozol ezzel, vagy csak a youngtimerek-oldtimerek kapcsán?
ha nem, akkor Agyas, léci küldd el egy szted megbízható brókercég elérhetőségét, akit tudsz és mersz is ajánlani!




köszi a gyors reagálást!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #3855 Dátum: 2008. október 15. 22:46:23 pm »

Hali,

Ha brókercégen keresztül teszed, minden le van írva ill emaileket kapsz. Nem zűrös a dolog.
Ajánlanám figyelmedbe viszont Gistit ezügyben...
szia,

Gisti te foglalkozol ezzel, vagy csak a youngtimerek-oldtimerek kapcsán?
ha nem, akkor Agyas, léci küldd el egy szted megbízható brókercég elérhetőségét, akit tudsz és mersz is ajánlani!

köszi a gyors reagálást!

bizzál Gistiben!!

Nekem is ő csinálta meg a cuccot,nekem csak az adatokat kellett megadni,kitölteni az adatlapot,aztán vártam a postán a csekket meg a szerződést!! smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 19:45:50 pm írta Promega » Naplózva

steffe
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3856 Dátum: 2008. október 16. 17:22:35 pm »

nem para, nála vagyok! - de nem az E21-ről, hanem az E46ról van szó!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #3857 Dátum: 2008. október 16. 18:16:49 pm »

nem para, nála vagyok! - de nem az E21-ről, hanem az E46ról van szó!

Hali,

Én az offos kocsival a Netrisknél kötöttem biztosítást. Eddig korrektek voltak, bár a tavalyi váltás elég nyögvenyelősen ment.
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3858 Dátum: 2008. október 16. 19:55:53 pm »

Illés!
Próbáld a netrisket!
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3859 Dátum: 2008. október 16. 22:48:47 pm »

Illés!
Próbáld a netrisket!

ok, köszi!!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #3860 Dátum: 2008. október 17. 09:28:13 am »

Szerintem ez nem csak magy on, de lehet hogy európában is egyedi darab... nem is sok érte az a pénz...

ez egyedi?
mitől?
a legtömegebb tömegautók közé tartozott anno a fiatnál.

Úgy értem hogy egyedi, hogy nem restaurált, eredeti 28 ezer km el, ilyen nem nagyon van szerintem... Különben ahhoz képest hogy a 02 ből kb negyed ennyit gyártottak mint ebből, rohadtul nem lehet manapság ilyen autót kapni, pláne szépet, erre gondoltam hogy egyedi darab... ehhez képest a 02 ből még mindig dunát lehet rekeszteni annyi van eladó... most nem magyarországra gondolok.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 19:45:05 pm írta Promega » Naplózva
papilio
Vendég
« Válasz #3861 Dátum: 2008. október 17. 09:40:55 am »

ez egyedi?
mitől?
a legtömegebb tömegautók közé tartozott anno a fiatnál.

Úgy értem hogy egyedi, hogy nem restaurált, eredeti 28 ezer km el, ilyen nem nagyon van szerintem... Különben ahhoz képest hogy a 02 ből kb negyed ennyit gyártottak mint ebből, rohadtul nem lehet manapság ilyen autót kapni, pláne szépet, erre gondoltam hogy egyedi darab... ehhez képest a 02 ből még mindig dunát lehet rekeszteni annyi van eladó... most nem magyarországra gondolok.

sztem tök logikus, hiába volt belőle sok, kisértékű, kispresztizsű autó volt, rohadt, soha nem volt "kultautó", így 99% a kukában végezte, a 02-es viszont az ellenkezője, nem nagyon dobták ki emberek, még az amik is imádják, .....persze főleg a tii-t

...ööö.. ha mégis tudtok egy kidobottat...
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 19:44:48 pm írta Promega » Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3862 Dátum: 2008. október 17. 10:57:23 am »

Az a ciki hogy lassan már ez is ritkaság, megőrzendő értékes müemlék kategóriába kerül!!!! shocked Mentsük meg a ZSUK-okat!!  laugh


* ZUK.jpg (247.74 KB, 800x600 - megtekintve 486 alkalommal.)
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Sztavrosz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 830



« Válasz #3863 Dátum: 2008. október 17. 11:21:14 am »

Az a ciki hogy lassan már ez is ritkaság, megőrzendő értékes müemlék kategóriába kerül!!!! shocked Mentsük meg a ZSUK-okat!!  laugh

Zsukot szerettük. Mert benzines, mert szabadon van a tank, és mert 13-as kulcsal oldható a leengedőcsavar.
sok diáktársam tankolt simsont zsukból... csak olaj kellett hozzá arol2t
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3864 Dátum: 2008. október 17. 11:50:07 am »

 angry
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #3865 Dátum: 2008. október 17. 12:13:44 pm »

Zsik-Zsuk

Kender Zsuk

Ha megázik kidobjuk  Cheesy

Úgylátom ma is fáradt vagyok...
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
gim_e12
Vendég
« Válasz #3866 Dátum: 2008. október 17. 12:15:15 pm »

Az a ciki hogy lassan már ez is ritkaság, megőrzendő értékes müemlék kategóriába kerül!!!! shocked Mentsük meg a ZSUK-okat!!  laugh

Ritkaság ide-ritkaság oda, engedtessék meg azt mondanom: a ZSUK egy rakás szr.

Nekünk volt 1x egy, rövid időre. Rohadt sokat eszik, ellenben 70 a vége és ahhoz is kell 2km tiszta, hátszeles, 0% emelkedésű síkaszfalt.

Viszont nehéz, szép lemez hangja van (nekünk dobozos volt). "kicsit" magas a rakodóperem (80cm).

IIIISSSZONNYATTT!!!!
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #3867 Dátum: 2008. október 17. 12:22:16 pm »

És ne hagyd ki, hogy a világ legszemetebb, legbonyolultabb elsô felfüggesztésével bír!!

Jutá eszembe. Valakinek van-e infója róla hogy pontosan mennyi alkatrésze egyezik meg a Willys jeep-ével? Ha jól tudom, alapjaiban Willys koppintmány a motorja, és gyanús pl. a hátsó tengely is. A hangja meg egyenesen tökugyanaz.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
TotoE12
Vendég
« Válasz #3868 Dátum: 2008. október 17. 12:26:15 pm »

Hali!

Érdeklődnék hogy hogyéé vesztegetik mostanában az m52b28 tipusú motorokat???
Mondjuk váltóval, elektronikával mindennel együtt!?
Asszem ezekkel a motorokkal e36okat illetve 39eket szereltek....
De javítsatok ki ha rosszul tudom....
Naplózva
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #3869 Dátum: 2008. október 17. 13:10:31 pm »

Úgy értem hogy egyedi, hogy nem restaurált, eredeti 28 ezer km el, ilyen nem nagyon van szerintem... Különben ahhoz képest hogy a 02 ből kb negyed ennyit gyártottak mint ebből, rohadtul nem lehet manapság ilyen autót kapni, pláne szépet, erre gondoltam hogy egyedi darab... ehhez képest a 02 ből még mindig dunát lehet rekeszteni annyi van eladó... most nem magyarországra gondolok.

sztem tök logikus, hiába volt belőle sok, kisértékű, kispresztizsű autó volt, rohadt, soha nem volt "kultautó", így 99% a kukában végezte, a 02-es viszont az ellenkezője, nem nagyon dobták ki emberek, még az amik is imádják, .....persze főleg a tii-t

...ööö.. ha mégis tudtok egy kidobottat...


Persze hogy logikus, ezért is írtam, hogy ritka egy ilyen példányt találni még európában is...
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 19:44:14 pm írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 ... 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 [129] 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 ... 190   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!