CápaBMW fórum
2024. április 27. 09:36:30 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 ... 190   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Offtopic; minden, ami a CápaBMW-seket a Cápákon kívül érdekli  (Megtekintve 2445443 alkalommal)
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #4080 Dátum: 2008. november 10. 13:59:48 pm »

Nem csak Indy-nek!  Smiley :

      http://www.youtube.com/watch?v=iSmxaORvBQI
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4081 Dátum: 2008. november 10. 15:40:31 pm »

Linux új kocka desktopja. Egy billentyűkombináció és egér használatával hívod elő a kockát. Azon kívül, hogy szép, gyorsan tudsz váltani felületet, amikor 2 különféle munkafázis programjai vannak megnyitva. PL, ha 3 excel és 2 word van megnyitva, mert powerpointot készítesz és pihizni akarsz akkor átfordítod a kockát egy olyan felületre, ahol meg van nyitva a firefox vagy valamilyen játék, így nem kell mentegetni, meg bezárogatni mindent. 2 órája van fent, de már most nagyon tetszik és hasznosnak találom. A kocka forgatásakor azt is látod, hogy melyik oldalon hány fül van megnyitva.

Naplózva

Főmordor.
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #4082 Dátum: 2008. november 10. 16:29:24 pm »

Linux új kocka desktopja. Egy billentyűkombináció és egér használatával hívod elő a kockát. Azon kívül, hogy szép, gyorsan tudsz váltani felületet, amikor 2 különféle munkafázis programjai vannak megnyitva. PL, ha 3 excel és 2 word van megnyitva, mert powerpointot készítesz és pihizni akarsz akkor átfordítod a kockát egy olyan felületre, ahol meg van nyitva a firefox vagy valamilyen játék, így nem kell mentegetni, meg bezárogatni mindent. 2 órája van fent, de már most nagyon tetszik és hasznosnak találom. A kocka forgatásakor azt is látod, hogy melyik oldalon hány fül van megnyitva.



Jóóóó!

Ámbátor ez a találmány nem mostanában született.
Én első ízben ehhez hasonló okosságot a Windows 99 ben (nem írtam el a számot volt ilyen!!!) találkoztam, ott
double desktop néven debütált.
Tényleg hasznos volt, nem is értem mostanában mért nem található meg at op rendszerekben....
« Utoljára szerkesztve: 2008. november 11. 07:51:23 am írta Mike » Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #4083 Dátum: 2008. november 10. 16:31:52 pm »

Uramatyám, az a világür háttér az komoly? 42KB, főhúzva 640x480-ba, fekete végpont valahol a végtelenben...
Ha ez "gyárilag" ilyen, akkor pontosan az ilyenek miatt marad a PC örökre gagyi...
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4084 Dátum: 2008. november 10. 23:49:44 pm »

http://iwiw.hu/pages/user/userdata.jsp?userID=25905


...anyád.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4085 Dátum: 2008. november 11. 07:56:44 am »

Uramatyám, az a világür háttér az komoly? 42KB, főhúzva 640x480-ba, fekete végpont valahol a végtelenben...
Ha ez "gyárilag" ilyen, akkor pontosan az ilyenek miatt marad a PC örökre gagyi...

Tényleg nem értem mi a baj vele. Ez egy neten lőtt screenshot, miért legyen ennél jobb?
Naplózva

Főmordor.
papilio
Vendég
« Válasz #4086 Dátum: 2008. november 11. 08:29:26 am »

Csak nektek csak most csak itt 15. től kerül a szalonba, biztos ez elszédült valahonnan.

rémes mennyire elstílustalanodik a béjemvé (is)....
én csak azt nem tom eldönteni, hogy ez melyik japánra emlékeztet hátulról megszólalásig,..talán lexus
a kiskupé pedig tiszta micsu..
lassan el kéne törni a kezét ennek a rajzolóbrigádnak
az orrmány pedig eccerűen randa..

na jó kéne egy...

.. eladnám..oszt vennék inkább egy pipec B6-ot meg egy B7-et
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4087 Dátum: 2008. november 11. 08:50:16 am »

Csak nektek csak most csak itt 15. től kerül a szalonba, biztos ez elszédült valahonnan.

rémes mennyire elstílustalanodik a béjemvé (is)....
én csak azt nem tom eldönteni, hogy ez melyik japánra emlékeztet hátulról megszólalásig,..talán lexus
a kiskupé pedig tiszta micsu..
lassan el kéne törni a kezét ennek a rajzolóbrigádnak
az orrmány pedig eccerűen randa..

na jó kéne egy...

.. eladnám..oszt vennék inkább egy pipec B6-ot meg egy B7-et

Én Camryre tippeltem. Cheesy Egyébként a BMW mentségére legyen mondva, hogy amennyire rondul a BMW annál jobban a Japók, tehát a stílusbeli különbség standard. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #4088 Dátum: 2008. november 11. 10:56:19 am »

Uramatyám, az a világür háttér az komoly? 42KB, főhúzva 640x480-ba, fekete végpont valahol a végtelenben...
Ha ez "gyárilag" ilyen, akkor pontosan az ilyenek miatt marad a PC örökre gagyi...

Tényleg nem értem mi a baj vele. Ez egy neten lőtt screenshot, miért legyen ennél jobb?

"egy neten lőtt screenshot" így már értem! tehát ez nem része a linux "újdonságának" Roll Eyes
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4089 Dátum: 2008. november 11. 11:07:23 am »


Tényleg nem értem mi a baj vele. Ez egy neten lőtt screenshot, miért legyen ennél jobb?

"egy neten lőtt screenshot" így már értem! tehát ez nem része a linux "újdonságának" Roll Eyes

Ez rész a linux újdonságának, csak ebben az opcióban nem működik a PrintScreen gomb, mást meg nem ismerek, amivel közzétehetném, hogy hogyan is néz ki, ezért kerestem a neten egy képet.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 16:18:29 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #4090 Dátum: 2008. november 11. 12:32:25 pm »


tulajdonos - topmanager
Naplózva
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #4091 Dátum: 2008. november 11. 12:54:42 pm »

rémes mennyire elstílustalanodik a béjemvé (is)....
én csak azt nem tom eldönteni, hogy ez melyik japánra emlékeztet hátulról megszólalásig,..talán lexus
a kiskupé pedig tiszta micsu..
lassan el kéne törni a kezét ennek a rajzolóbrigádnak
az orrmány pedig eccerűen randa..

na jó kéne egy...

.. eladnám..oszt vennék inkább egy pipec B6-ot meg egy B7-et

Én Camryre tippeltem. Cheesy Egyébként a BMW mentségére legyen mondva, hogy amennyire rondul a BMW annál jobban a Japók, tehát a stílusbeli különbség standard. Cheesy

Biztos vagy te ebben?

Új lancer? Szarul néz ki mi?
Új mazda 6? Szintén egy csúnyaság nemde?
Na nem kell a standard különbséges történet mert elég nagy tévedés.
Ja és az Accordot meg a Legendet nem is említettem.
A BMW szélcsatorna miatt eltompította a cápaorrot.
Jó nagy fasság volt... Innentől kezdve hanyatlott a formatervezés egyre jobban.
Persze azért voltak jól sikerült modellek de formailag egyre inkább jellegtelenedett a márka.

90 után az egyetlen jó találmány az Angel Eyes volt ami esztétikailag kicsit is emelte az arculat fényét.

Tömegtermék tömegbe illő formával.
Ha mostani autók közül kupét kéne választani eszembe se jutna BMW re gondolni max a 3 asra az még kinéz valahogy de az A5 ös Audi ezerszer jobb kiállású.
Sajnálatos tény, de az új BMW-k formailag gyengék.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 16:17:52 pm írta Promega » Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4092 Dátum: 2008. november 11. 13:10:14 pm »


Biztos vagy te ebben?


Igen, biztos.

Az általad felsoroltak közül a Honda fog meg valamelyest, de az is "tipikusan" Japán.
Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4093 Dátum: 2008. november 11. 13:12:15 pm »

szerintem sajnálatos tény inkább az, hogy felnőtt emberek képtelenek felfogni az ízlés szónak a jelentését. nekem egyre jobban tetszenek az "új" BMW-k, és rengeteg ember, aki új BMW-t vesz, valszeg nem okádva ül bele. jót mosolygok majd ezeken a kommenteken, amikor tíz év múlva valamelyik kolléga bejelenti, hogy vesz egy E60-t mászkálni... Azn


*az A5 gyönyörű, de pl. a feneke tiszta E92, csak kicsit még joban..
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #4094 Dátum: 2008. november 11. 13:25:25 pm »

szerintem sajnálatos tény inkább az, hogy felnőtt emberek képtelenek felfogni az ízlés szónak a jelentését. nekem egyre jobban tetszenek az "új" BMW-k, és rengeteg ember, aki új BMW-t vesz, valszeg nem okádva ül bele. jót mosolygok majd ezeken a kommenteken, amikor tíz év múlva valamelyik kolléga bejelenti, hogy vesz egy E60-t mászkálni... Azn


*az A5 gyönyörű, de pl. a feneke tiszta E92, csak kicsit még joban..

Az ízlés dolgát inkább ne is firtassuk felesleges... olyan téma amelyben egyetértés ritkán születhet.
Ha neked tetszenek az a lényeg, nekem nem. Én a 70 es 80 as éveknél lemaradtam, nekem azok az igazán szép autók. Az újak közt is vannak jók de meg se közelítik azt az egyéniséget. Mindegy.

Amúgy 10 év múlva nem biztos hogy sok okod lesz mosolyra ha így haladnak a dolgok...
ne legyen igazam!
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
VA E21
Vendég
« Válasz #4095 Dátum: 2008. november 11. 14:25:49 pm »

Pécset a képen látható úriembert fárasztottam rendszeresen esténként ..a legjobb eredményem csütörtök este született. 3 x mondta, hogy ha nem kussolok hozzám vág egy féltéglát Tongue

Kösz a vendéglátást Gisti!

Ja és gumiprofilok:

http://www.oldtimerperfekt.hu/bolt/index.php?osCsid=af288f1ce908bd7b7347e8ccc3cbbf28

duma duma ..ott van a szöveg alján ez:
"Új termékcsoportunk: "Profilgumik - Gumiprofilok"
A katalógus letölthető ITT (2.0 MB PDF file)"

Erre katt és töltsd le.. akrobat readerrel meg tod nézni a katalógust, ott van méret szerint minden + elérhetőség.
Sok sikert! Én csak a veteránban láttam a reklámot, sz.tem kurva drágák..de nézd meg ..én őket tudtam így hírtelen.


* Kép062.jpg (356.98 KB, 800x536 - megtekintve 621 alkalommal.)

* Kép065.jpg (410.44 KB, 600x800 - megtekintve 542 alkalommal.)

* Kép067.jpg (397.07 KB, 800x600 - megtekintve 626 alkalommal.)

* Kép072.jpg (501.66 KB, 800x600 - megtekintve 549 alkalommal.)
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #4096 Dátum: 2008. november 11. 14:40:16 pm »

Azt hiszem Bubo topicjában volt "vita", hogy miért nem jó a gyári emelő, miért jó a krokodil, stb....

Na akkor tessék:
tegnap viszonylag értelmes időben jutottam haza (5 körül - az általános 8-9 helyett) ezért a halogatott kerékcserét megejtettem.
De mivel a krokodilom Törökszentmiklóson van, ezért rábeszéltem magam, hogy menni fog az a gyári emelővel is.

Hát jó megsz***ttam magam!
főszerepben: E32 gyári emelő tökéletes orig. állapot (jó kenéssel)
mellékszerep: E32 teljesen ép emelési pontok, és én, az elején még teljesen ép elmével  ...



De ugye nem lett semmi baja az E32-nek!  undecided undecided undecided undecided  Gondolj arra ,ha eladod...  Tongue
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #4097 Dátum: 2008. november 11. 14:52:05 pm »

Nem csak Indy-nek!  Smiley :

      http://www.youtube.com/watch?v=iSmxaORvBQI

Én még mindíg a jó öreg olajhűtéses 1100-es gixxer blokkra esküszöm. 

http://www.youtube.com/watch?v=2Xv76qiJFJg&feature=related

Az új motorokról és blokkokról kb. az a véleményem ,mint az új autókról (még ha az egy ls 600 luxus is.. mi majd kap egy vírust blutothon keresztül és megfertőzi a kocsit -megtörtént eset- hagyjuk...vicc , okádék ..még ha most megy is 260-al. ), vagy a női fociról Tongue


* Kép283.jpg (434.92 KB, 800x600 - megtekintve 605 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2008. november 11. 14:59:29 pm írta Indy » Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4098 Dátum: 2008. november 11. 15:23:55 pm »

Nem csak Indy-nek!  Smiley :

      http://www.youtube.com/watch?v=iSmxaORvBQI

Én még mindíg a jó öreg olajhűtéses 1100-es gixxer blokkra esküszöm. 

http://www.youtube.com/watch?v=2Xv76qiJFJg&feature=related

Az új motorokról és blokkokról kb. az a véleményem ,mint az új autókról (még ha az egy ls 600 luxus is.. mi majd kap egy vírust blutothon keresztül és megfertőzi a kocsit -megtörtént eset- hagyjuk...vicc , okádék ..még ha most megy is 260-al. ), vagy a női fociról Tongue

Végülis jók a régi motorok, egyenesben haátrozottan jól tolnak:PP

Szerintem a motorok mostanában lépték át véglegesen azt a határt, ami után nehéz tökéleteset alkotni, de ha sikerül, az mindent visz. December 31-e után már nem lehet forgalomba helyezni karburátoros motorokat, ezzel lezárul egy korszak. Az elmúlt években száznál több motort próbáltam, de finomságban egyik injektoros sem vette fel a versenyt egy jó karbissal. De: kevesebbet fogyasztanak teljesítményükhöz képest, környezetkímélőbbek, és nagyobb teljesítményt lehet velük elérni az egész fordulatszámtartományt nézve. Jövőre már lesz széria Traction Control, ABS szinte mindenhez, egyre gyakoribb az elektromos gázmarkolat is.
Másrészt, mielőtt belemerülnénk a múlt siratásába, a mai motorok váza, futóműve, féke, üléspozíciója nem említhető egy napon egy akár 5-10 évvel ezelőtti motorhoz képest sem.
Az autóknál ezt a fordulópontot legkésőbb 1990-es évek közepére teszem, amikor a környezetvédelem és a biztonság átvette a szerepet. Persze a specialisták továbbra is gyártanak olyan autókat, amik sokkal jobbak, mint valaha, de azok drágák is, a sorozatgyártott autók többsége inkább zöld és biztonságos, mint élvezetes... Na de egy Elise, egy M3 vagy egy Caparo?Smiley)
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #4099 Dátum: 2008. november 11. 15:29:25 pm »

Eddig két embernek adtam oda.. az egyik feldőlt vele állóhelyben ,mert nem bírta megtartani (bár ő egy fasz Tongue).
Még áll a lehetőség, Neked, hogy kipróbáld ! Írhatnál róla egy tanulmányt.. akkor megvenném a minden motor-t és bekeretezném Smiley
(De egy foggal kisebb fogaskereket teszek előre  Evil Evil Evil Evil)
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4100 Dátum: 2008. november 11. 15:41:41 pm »

Eddig két embernek adtam oda.. az egyik feldőlt vele állóhelyben ,mert nem bírta megtartani (bár ő egy fasz Tongue).
Még áll a lehetőség, Neked, hogy kipróbáld ! Írhatnál róla egy tanulmányt.. akkor megvenném a minden motor-t és bekeretezném Smiley
(De egy foggal kisebb fogaskereket teszek előre  Evil Evil Evil Evil)

Szerinted akkor jobban egykerekezne?Smiley)))) NA majd jövőre, ha lesz új GSX-R1000 Tesztmotor, csinálunk egy összehasonlítót! kiváncsi leszek, neked is mi lesz a véleméyned az újról. Mondjuk a Hring után:)
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #4101 Dátum: 2008. november 11. 15:48:58 pm »

Eddig két embernek adtam oda.. az egyik feldőlt vele állóhelyben ,mert nem bírta megtartani (bár ő egy fasz Tongue).
Még áll a lehetőség, Neked, hogy kipróbáld ! Írhatnál róla egy tanulmányt.. akkor megvenném a minden motor-t és bekeretezném Smiley
(De egy foggal kisebb fogaskereket teszek előre  Evil Evil Evil Evil)

Szerinted akkor jobban egykerekezne?Smiley)))) NA majd jövőre, ha lesz új GSX-R1000 Tesztmotor, csinálunk egy összehasonlítót! kiváncsi leszek, neked is mi lesz a véleméyned az újról. Mondjuk a Hring után:)
Szavad ne feledd!!!!   Bár lehet ,hogy addigra lesz még egy kis meglepi is.. bekerül a wiseco hengersor Smiley 1374 ccm  Evil
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #4102 Dátum: 2008. november 11. 16:15:51 pm »

Kell is az erősítés, szerintem közel lesz a 200 pacihoz az új gixer. Az alsó tartományi nyomatékot meg feltankolt 190kg körüli súllyal kompenzálja:)
Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #4103 Dátum: 2008. november 11. 16:53:24 pm »

Azt hiszem Bubo topicjában volt "vita", hogy miért nem jó a gyári emelő, miért jó a krokodil, stb....

Na akkor tessék:
tegnap viszonylag értelmes időben jutottam haza (5 körül - az általános 8-9 helyett) ezért a halogatott kerékcserét megejtettem.
De mivel a krokodilom Törökszentmiklóson van, ezért rábeszéltem magam, hogy menni fog az a gyári emelővel is.

Hát jó megsz***ttam magam!
főszerepben: E32 gyári emelő tökéletes orig. állapot (jó kenéssel)
mellékszerep: E32 teljesen ép emelési pontok, és én, az elején még teljesen ép elmével

Itt most ugye 1 emelés/1 kerék csere verzióról van szó.
Minden egyes kerék emelését legalább 2x 3x kellett újrakezdeni, mivel állandóan balra-jobbra bicskázott az emelő. Értsd: annak ellenére hogy pontosan beállítod függőleges tengelyre és beilleszed a fejét az emelési ponthoz, egy bizonyos terhelésnél már elkezd erre-arra kitérni az emelő mind a függőlegestől mind pedig a mozgó emelőrész az egész emelőhöz képest.

Másodrészt olyan rohadt nagy áttétellel dolgozik az emelő, hogy kb. 50 tekerés mire egyszer megemeled. Ugye ha vissza kell engedni hogy beigazítsd újra, akkor el lehet gondolni mennyit tekergettem azt a szart.

A lényeg hogy cirka 1,5 óra volt a négy kerékcsere és nyomás ellenőrzés/szintrehozás (kicsi+: az egyik gyűrű beleszorult az alufelnibe és azt ki kellett operálni úgy hogy még használható legyen) és ha ebbe még bele is számolom, hogy nem ezzel kelek nap mint nap, akkor is kurva sok.

A krokodillal kb 1 perc egy emelés és ha jól elkapja az ember (még ha nem is difinél emel) beleférhet hogy az egy oldali kerekeket egy emeléssel lecseréli. + A fejkialakítása jobb és a felépítéséből adódóan stabilabb az egész.

Ja, azt már ne is említsem, hogy amelyik felnibe beszorult a gyűrű, az ugyebár nem nagyon akart lejönni az agyról.
Na kimeri megütögetni/rugdosni a kereket, hogy "megtörje a feszülést" miközben a gyári emelőn áll az autó? (3 csavar vissza - visszaenged hatáterhelésig - amikor a gumi is leér már valamennyit - és akkor mertem csak erőt alkalmazni)

Szóval ezek után nekem ne mondja senki hogy a gyári emelő az milyen szuper. (egy defetet cserélni az útszélén mikor nincs más - arra találták ki) nem arra hogy az ember rendszeresen (vagy többször) emelje az autóját és ne adj isten esetleg szerelgessen alatta.

Kikapcs.

Sajnálom, hogy így megszívtad, legalább lett 1 ember aki talán most már nem tartja hülyeségnek amit írtam a gyári emelőről...
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4104 Dátum: 2008. november 11. 17:03:22 pm »

direkt gyári emelővel cseréltem kerekeket vasárnap  smiley
gondoltam kicsit szopatom magam, de nem sikerült. semmi probléma nem volt vele.  angel
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #4105 Dátum: 2008. november 11. 17:15:11 pm »

Én meg 2db krokodilt alátoltam, és egyszerre emeltem oldalanként. A kerekek lemosásával együtt volt fél óra...
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #4106 Dátum: 2008. november 11. 17:15:31 pm »

itt mindenki tud kereket centrírozni otthon, h saját maga cseréli le? huh
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #4107 Dátum: 2008. november 11. 17:18:59 pm »

itt mindenki tud kereket centrírozni otthon, h saját maga cseréli le? huh
a télit a gumis megcsinálta akkor, amikor levette, így csak fel kell rakni. a nyári garnitúra úgyis változik, majd az új gumival meg a gumishoz.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #4108 Dátum: 2008. november 11. 17:30:26 pm »

direkt gyári emelővel cseréltem kerekeket vasárnap  smiley
gondoltam kicsit szopatom magam, de nem sikerült. semmi probléma nem volt vele.  angel

Milyen autón?
Naplózva

Főmordor.
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #4109 Dátum: 2008. november 11. 17:41:11 pm »

itt mindenki tud kereket centrírozni otthon, h saját maga cseréli le? huh

Ezt nem értem. Pl a téli kerékről a leszerelés óta LERÁGTA egy egér az ólmot a nyár folyamán, hogy centrírozni kellene??? Rá van írva grétával hogy BE, azt főrakom bal elsőnek.
« Utoljára szerkesztve: 2008. november 11. 17:47:19 pm írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Oldalak: 1 ... 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 [137] 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 ... 190   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!