CápaBMW fórum
2024. március 29. 09:16:37 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Offtopic; minden, ami a CápaBMW-seket a Cápákon kívül érdekli  (Megtekintve 2421731 alkalommal)
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #5040 Dátum: 2009. január 05. 17:07:51 pm »

Csak nekem tűnik fel, hogy egész jól vágjátok ezeket az előadókat?  Evil

Vazzzzzeeee. Te még meg mersz szólalni ?  Grin
Te szoktál állandóan hermafrodita fotókat berakni a fórumra.
Te olyan oldalakat lapozgatsz a neten,
aminek a közelébe sem megy normális sexuális beállítottságú ember.   Tongue
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #5041 Dátum: 2009. január 05. 17:23:09 pm »


Mindig is bírtam az ilyen kemény csávókat. "Leütés után 5 napon belül nem veszed föl a kapcsolatot akkor automatikusan negatívot adok!!" Persze én nem írok E-mailt, nem telefonálok, nem költök semmit, hozd a pénzt és köszönd meg, hogy vásárolhattál! Ennél már csak az a jobb, aki kerek perec közli, hogy 1 héten belül mindenki menjen BP valamelyik kerületébe fix időpontra egy 500.-Ft-os szarért, különben negatív. Esküszöm az ilyen parasztok szívatására reggelek még eggyet a vaterán. Cheesy

Hülyéből mindig túlkínálat van.   36
Részemről amint megkapom az emailt a Vaterától, hogy elkelt egy tételem, küldök a vevőnek egy emailt.
Abban leírom:- 1; Személyesen a lakcímemen veheti át.
                   -2; Küldheti a zsét bankszámlára.
                   -3; Vagy rózsaszín postai csekken a címemre.
                    Cím / telefonszámok.
Amint megkapom a pénzt három munkanapon belül ajánlottan adom postára a motyót.

Egyedül ahhoz ragaszkodom, hogy felvegye velem a kapcsolatot, hogy tudjam mire számítsak !
Hogy mikor fizeti ki az részemről sokadrangú kérdés.
Általában 3 hetet, 1 hónapot szoktam várni-ha addig nem reagál egy levélre sem-mire nagy
nehezen megírom a negatív minősítést.
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #5042 Dátum: 2009. január 05. 19:20:39 pm »

búcsúzik a bmw hathengeres M motorja

http://index.hu/totalcar/magazin/hirek/?main&373251
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
VA E21
Vendég
« Válasz #5043 Dátum: 2009. január 05. 21:26:29 pm »

Csak nekem tűnik fel, hogy egész jól vágjátok ezeket az előadókat?  Evil

Vazzzzzeeee. Te még meg mersz szólalni ?  Grin
Te szoktál állandóan hermafrodita fotókat berakni a fórumra.
Te olyan oldalakat lapozgatsz a neten,
aminek a közelébe sem megy normális sexuális beállítottságú ember.   Tongue


Az travi, de csak kétszer nyomtam eddig. Akkor is ,csak Grafinak, mikor már nagyon elszállt a myvip girljeivel  Evil  Te is kérsz?  Tongue
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5044 Dátum: 2009. január 05. 22:46:32 pm »

Ezt most olvastam nagyon jó.
Nem kérek pálinkát, mert:
1. Sohasem iszom.
2. Mindig hányok a pálinkától.

Na jó abban a szövegkörnyezetben lehet, hogy jobban jött ki. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Apusch

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 350



WWW
« Válasz #5045 Dátum: 2009. január 05. 22:57:59 pm »

Drába Fórumtársak!
Egy ismerősöm nevében szeretném a segítségeteket kérni, ugyanis a műhelyét (melyet egyébként nem aprópénzért bérelt) azért nem tudja használni, mert a nagytudású telephelytulaj a villanyszámlára befizetett zsét nem a szolgáltató felé történő számlaegyenlítésre, hanem valami másra használta, ennek következtében a telephelyen levő összes műhelyt azzal súlytotta, hogy áram nélkül maradtak. Lényeg a kérésben az, tudtok-e Budapesten, vagy szűk környékén kiadó műhelyt (kb 100 nm), amit karosszériás munkára lehet használni. Amennyiben volna ilyen, kérlek jelezzétek privátban. Köszönöm.
Naplózva

Öreg autó szivatóval indul...
picur
Vendég
« Válasz #5046 Dátum: 2009. január 06. 14:22:47 pm »

Lehet nem itt volt róla szó és lehet, hogy megismétlek valakit akkor bocsi érte csak az a helyzet, hogy nem 100%-os a naprakészségem a fórumból.
Az ős kontra új dízel témához szeretnék hozzá szólni.
Én az egyik munkahelyemen egy ősdízelt hajtok a másikon egy újat az újból is egy pici kis 1.5d-t. Az igaz, hogy nyomatéktalanabbak,  de átlagban és egy kis megszokás után 1000-1200/min bőven elég az elinduláshoz ha nem kell gyorsan indulni akkor 1000 altt is elindul persze azért nem ugorhat le az ember a kuplungról, mint az ősdízel esetében, mert ott még a második fokozatban is meg mernék kockáztatni egy kuplungról leugrást, itt nem:). Én azt mondom mindkettő jó a maga nemében. Az ősdízel hihetetlen tartós, nyomatékos viszont a köbcenti lóerő arány nem a lóerők felé billen és ennek következtében a dinamika sem az erőssége.
Az új dízelek már nem léteznek turbó nélkül és már már a benzineseket megszégyenítő lóerőket sajtolnak ki belőlük ami azért lássuk be a nyomaték kárára megy, de azért legalábbis amivel én járok motorhoz mérten jó áttételű váltónak köszönhetően dinamikus a kis köbcenti ellenére is. Tény az is, hogy az élettartam biztos rövidebb, mint az ősdízel esetében, bár hallottam már olyat aki 400-ezer km-t beletett gond nélkül egy ilyen új kis masinába, de azért szerintem 200-300 ezer környékén érdemes könnyes búcsút inteni nekik. Nálunk az újdízeles melóhelyen Smiley nem az átlagos igénybevétel mellett 130-140 ezrenként cserélik az autót és addig csak beleülsz és mész a motornál max. olajcsere azis 30.000 ként. A motorterét is csak akkor láttam mikor emelőt kerestem szóval azért nekem rossz tapasztalatom nincs velük és a szerelők is esküsznek a tartósságára persze márkafüggetlen szervizben, márkaszervízben ki mondaná meg, hogy szar az általuk forgalmazott autó Smiley. Igaz, hogy fura a dízelektől megszokottól eltérő nyomatéktalanabb alsó tartomány, de engem a dinamikus gyorsan reagáló motor mindezekért kárpótol. Az ős dízelnél a kétségbe vonhatatlan tartósság az ami tetszik meg a nyomaték,de a menetteljesítmény már kevésbé ragadja meg a szívemet, na meg a 30.000 kénti olajcserét még kósza gondolatba se szabad venni, de le a kalappal előttük, mert igazi túlélő típusok. Szóval részemről 1:1 nehéz döntés lenne ha választanom kellene az biztos, de talán a lusta és a szerelésben nem jártas elkényelmesedett fajtámnak meg a dinamikus motor miatt könnyebb vezethetőségnek köszönhetően és most ezért lehet megkövezni egy hajszállal az új felé húznék.
Hogy melyik a környezettudatosabb megoldás abba inkább nem mennék bele:).
Na ennyit is rég írtam Smiley
Üdv.:picur
Naplózva
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #5047 Dátum: 2009. január 06. 14:31:52 pm »

Akkor vegyél egy E28 524et, ha meg az újat szeretnéd, akkor egy E39 530d-t. Vagy rakjuk bele a motorját egy cápába. Mit szólsz? Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 13:54:29 pm írta Promega » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5048 Dátum: 2009. január 06. 14:35:55 pm »



Akkor vegyél egy E28 524et, ha meg az újat szeretnéd, akkor egy E39 530d-t. Vagy rakjuk bele a motorját egy cápába. Mit szólsz? Smiley

E28 530d Pont ebben a variációban gondolkodtam mielőtt megvettem az E12-öt. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
picur
Vendég
« Válasz #5049 Dátum: 2009. január 06. 14:43:39 pm »

Hát ha lehet akkor legyen 535d és hogy ne legyen egyszerű E-21 kasztniba  Cheesy
Naplózva
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #5050 Dátum: 2009. január 06. 15:45:55 pm »

Hát ha lehet akkor legyen 535d és hogy ne legyen egyszerű E-21 kasztniba  Cheesy

Hozzad a motort, és már építjük is Smiley
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5051 Dátum: 2009. január 06. 15:49:31 pm »

Hát ha lehet akkor legyen 535d és hogy ne legyen egyszerű E-21 kasztniba  Cheesy

Akkor 335 d lenne, nem?
Naplózva

Főmordor.
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #5052 Dátum: 2009. január 06. 16:23:40 pm »

-Az milyen szilva apám?
- Az kékszilva fiam.
-Hogy lehet az kékszilva miközben piros?
- Az azér piros fiam mer' még zöld...
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5053 Dátum: 2009. január 06. 16:31:22 pm »

Hát ha lehet akkor legyen 535d és hogy ne legyen egyszerű E-21 kasztniba  Cheesy
Akkor 335 d lenne, nem?
valahogy úgy kezdődne a típusismertetése igen  Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
picur
Vendég
« Válasz #5054 Dátum: 2009. január 06. 16:46:37 pm »

Hozzad a motort, és már építjük is
Akkor 335 d lenne, nem?
valahogy úgy kezdődne a típusismertetése igen  Evil
Ok viszem hétvégén Grin
Na igen érdekesen mutatna az E21 hátulján a króm felirat, hogy 335D
Elgondolkodnának néhányan, hogy most akkor ez hogy is, mi is, noooormális....??  Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 13:54:04 pm írta Promega » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5055 Dátum: 2009. január 06. 16:48:14 pm »

ezekre kell a 315-ös felirat...  Tongue
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
picur
Vendég
« Válasz #5056 Dátum: 2009. január 06. 16:52:34 pm »

Tényleg nem is rossz ötlet talán nem füstölnek ezek már annyira, hogy feltűnjön diesel jellege.
Az meg,hogy egy picit jobban megy ráfogjuk a v póóóóver benzinre.
A hangja nos, nem ártana neki egy szelephézag beállítás, de megy ez így is  Cheesy
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5057 Dátum: 2009. január 06. 18:06:53 pm »

az a savanyú dízelszag tényleg undorító.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5058 Dátum: 2009. január 06. 18:26:30 pm »

Nem kéne annyi káposztát falni mielőtt dízelbe ültök! Cheesy

Egyébként tényleg nem tudom miről van szó. Vagy hozzá vagyok szokva vagy szar a szaglásom. de sosem éreztem. Na jó kivéve talán az ezerrel füstölő zőcségesmercikben.
Naplózva

Főmordor.
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #5059 Dátum: 2009. január 06. 18:38:04 pm »

Nem kéne annyi káposztát falni mielőtt dízelbe ültök! Cheesy

Egyébként tényleg nem tudom miről van szó. Vagy hozzá vagyok szokva vagy szar a szaglásom. de sosem éreztem. Na jó kivéve talán az ezerrel füstölő zőcségesmercikben.

hát amelyik dízel nem étolajjal megy,az mind büdös Cheesy és a Mikulás rallye-n az evo-k és imprezák is büdösek voltak,meg a wrc-k is,talán a versenybenzintől? ...
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
pic
Vendég
« Válasz #5060 Dátum: 2009. január 06. 20:08:08 pm »

ezekre kell a 315-ös felirat...  Tongue
Büntetne! Erről jutott eszembe a hasonszőrű hülyeségem amikor a japó 2 lityis benzines verdánkra vettem a bontóban 2.0D feliratot azt beálltam a belső sávba lámpánál. Szó szerint mindenki menekült a másik sávba amint meglátták a feliratot (ebből a típusból asszem 72 lóerős volt a 2 D ez meg 133 9s 0-100) zöldnél meg néztek a Passatosok meg Mondeosok hogy hogy a picsába nem tudnak letolni de a felirat főleg autópályán ütött.
Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #5061 Dátum: 2009. január 06. 20:58:27 pm »

ezekre kell a 315-ös felirat...  Tongue
Büntetne! Erről jutott eszembe a hasonszőrű hülyeségem amikor a japó 2 lityis benzines verdánkra vettem a bontóban 2.0D feliratot azt beálltam a belső sávba lámpánál. Szó szerint mindenki menekült a másik sávba amint meglátták a feliratot (ebből a típusból asszem 72 lóerős volt a 2 D ez meg 133 9s 0-100) zöldnél meg néztek a Passatosok meg Mondeosok hogy hogy a picsába nem tudnak letolni de a felirat főleg autópályán ütött.
Cool


* d4.jpg (62.9 KB, 640x480 - megtekintve 504 alkalommal.)
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5062 Dátum: 2009. január 06. 21:02:25 pm »

ezekre kell a 315-ös felirat...  Tongue
Büntetne! Erről jutott eszembe a hasonszőrű hülyeségem amikor a japó 2 lityis benzines verdánkra vettem a bontóban 2.0D feliratot azt beálltam a belső sávba lámpánál. Szó szerint mindenki menekült a másik sávba amint meglátták a feliratot (ebből a típusból asszem 72 lóerős volt a 2 D ez meg 133 9s 0-100) zöldnél meg néztek a Passatosok meg Mondeosok hogy hogy a picsába nem tudnak letolni de a felirat főleg autópályán ütött.

Azon gondolkodtam, hogyan lehetne az 520 külső feliratokon felül a szívósorra is felírni, hogy 2.0.
Naplózva

Főmordor.
pic
Vendég
« Válasz #5063 Dátum: 2009. január 06. 21:05:43 pm »

Büntetne! Erről jutott eszembe a hasonszőrű hülyeségem amikor a japó 2 lityis benzines verdánkra vettem a bontóban 2.0D feliratot azt beálltam a belső sávba lámpánál. Szó szerint mindenki menekült a másik sávba amint meglátták a feliratot (ebből a típusból asszem 72 lóerős volt a 2 D ez meg 133 9s 0-100) zöldnél meg néztek a Passatosok meg Mondeosok hogy hogy a picsába nem tudnak letolni de a felirat főleg autópályán ütött.

Azon gondolkodtam, hogyan lehetne az 520 külső feliratokon felül a szívósorra is felírni, hogy 2.0.
Véső, kalapács.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 13:53:36 pm írta Promega » Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #5064 Dátum: 2009. január 06. 21:07:38 pm »

nekem egy piros M3-asról meséltek, amin 316i felirat volt. Igazi Civicmágnes városban és TDITDCIDCI vörös posztó autópálya belsősávban:))
Naplózva
pic
Vendég
« Válasz #5065 Dátum: 2009. január 06. 21:09:26 pm »

És mi van a kazánházban Dog?
Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #5066 Dátum: 2009. január 06. 21:14:20 pm »

És mi van a kazánházban Dog?

Sajnos már semmi....  Cry
535i volt fénykorában.
Naplózva
FoX

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



« Válasz #5067 Dátum: 2009. január 06. 21:19:44 pm »

Bazzeg és az offtopikban mi megy? Cápázás! Beszarok  Cheesy
Akkor most innen átkerül pár hsz. a szeretem mer cápába?  sm_69
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5068 Dátum: 2009. január 06. 21:42:14 pm »

És mi van a kazánházban Dog?

Sajnos már semmi....  Cry
535i volt fénykorában.

Agyontapostad mi? Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5069 Dátum: 2009. január 06. 21:48:17 pm »

Sajnos már semmi....  Cry
535i volt fénykorában.

Agyontapostad mi? Cheesy

Inkább majdnem az autó taposta agyon. Sad
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 13:52:34 pm írta Promega » Naplózva

Főmordor.
Oldalak: 1 ... 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 [169] 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!