csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2730 Dátum: 2008. július 11. 11:59:39 am » |
|
Pontosan errôl van szó! Azt hogy mit müvel a világgl ez a felfegyverkezett politikusmafia-csürhe azt nem Oregonban, vagy San Franciscoban látni! Innem lehet azt látni...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. július 11. 12:02:00 pm írta csabE28 »
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #2731 Dátum: 2008. július 11. 13:24:20 pm » |
|
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2732 Dátum: 2008. július 11. 13:51:54 pm » |
|
A kép címe: Ne hagyjd örizetlenül a motorkerékpárodat magyarisztánban..... A kép címe: MeginthülyevagyPet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2733 Dátum: 2008. július 11. 17:23:45 pm » |
|
Mert az Euro, az aztán kurvára kell nekünk. Igazából ez a kibaszott únió is úgy kellett nekünk, mint meleg szar a zsebbe... Én speciel nagyon örülnék neki, ha feloszlana az egész únió a picsába.
akkor te vagy ámerika párti vagy, vagy elfelejtetted hozzátenni, hogy az usa-val együtt... jelenlegi álomszép, piacgazdasági világunkban az EU-nak legalább van egy minimális esélye kordában tartani a nagytestvért. másrészt fáj, hogy pont neked kell mondanom, de: unió, nem únió Igen, ezerszer inkább Amerika, mint az EU. Én nem tartozom azok közé, akik fröcsögve szidják az USÁ-t, csak mert most az a divat (20 éve majmolni volt a divat, meg USA feliratos pólóban mászkálni, milyen érdekes), és közben azt se tudja miről beszél, az Egyesült Államokat csak képen meg a tévében látta. ... na és Kínában jártál? Az autóikat láttam. Az nekem elég a nuclear holocausthoz. Jah változik a világ... "Milyen rég volt, hogy hasra estem A fényed előtt, Amerika! Autócsodák a sztrádán, én meg gyalog a járdán Mentem napot lopni valahova Múltak az évek, fordult a kocka Már nem csodállak, Amerika! Hiába küldöd a díszpicsádat Fiatalodni Miamiba Úgy ahogy mondom, fordult a kocka Baszd meg a műved, Amerika! Az elit kultúrád zászlóvivője Csillagos-sávos kiélt pina" Nagyon szégyenlem magamat,de nem tudom honnan idézted ezeket a sorokat. De ha már ilyen kültői hangulatba kerültünk,akkor egy jó kis lírai szám a tengeren túlról. http://www.youtube.com/watch?v=SmVAWKfJ4GoJó arc az "öreg".
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #2734 Dátum: 2008. július 11. 17:24:48 pm » |
|
A kép címe: Ne hagyjd örizetlenül a motorkerékpárodat magyarisztánban..... A kép címe: MeginthülyevagyPet. elöbb állítsd fel a sátort Bakker erről a képről Boris Vallejo képei jutnak eszembe
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
mifu
Vendég
|
|
« Válasz #2735 Dátum: 2008. július 11. 17:45:15 pm » |
|
Jaj, ne, akkor hol készülnek majd a szuper kis SONY fülhallgatók amit most is hallgatok? hát igen, ami nem kínában készül az nem eredeti
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2736 Dátum: 2008. július 11. 18:32:20 pm » |
|
Jaj, ne, akkor hol készülnek majd a szuper kis SONY fülhallgatók amit most is hallgatok? hát igen, ami nem kínában készül az nem eredeti Sajnos már szinte minden Kínában készül,pontosabban már a kínaiak is kiadják olcsó bérmunkába Indiába. EZ NEM VICC. Pár éve a BMW cég bejelentette,hogy senki sem gyárthat BMW emblémákat motorra,autóra. El is tűntek a Német veteránbörzékről a jó minőségű Lengyel és Cseh utángyártott cuccok. A kereskedők csak a GYÁRI BMW EMBLÉMÁKAT ÁRULHATJÁK ! Ki is válogattam 8-9 db.közül két használhatót,25 Euro/db. Nem ezek az elsők 25 éves veteránozásom alatt amiket felcsavaroztam a tankokra. Akármilyen óvatosan is bántam vele,mint a hímestojással,mégis megpattant rajtuk a tűzzománc. Na lényegre térve : BMW cikkszámmal,BMW színes emblémával a zacsin...... Remélem látható a származási ország a "gyári BMW" termék zacskóján.
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2737 Dátum: 2008. július 11. 20:06:29 pm » |
|
Jaj, ne, akkor hol készülnek majd a szuper kis SONY fülhallgatók amit most is hallgatok? hát igen, ami nem kínában készül az nem eredeti Sajnos már szinte minden Kínában készül,pontosabban már a kínaiak is kiadják olcsó bérmunkába Indiába. EZ NEM VICC. Pár éve a BMW cég bejelentette,hogy senki sem gyárthat BMW emblémákat motorra,autóra. El is tűntek a Német veteránbörzékről a jó minőségű Lengyel és Cseh utángyártott cuccok. A kereskedők csak a GYÁRI BMW EMBLÉMÁKAT ÁRULHATJÁK ! Ki is válogattam 8-9 db.közül két használhatót,25 Euro/db. Nem ezek az elsők 25 éves veteránozásom alatt amiket felcsavaroztam a tankokra. Akármilyen óvatosan is bántam vele,mint a hímestojással,mégis megpattant rajtuk a tűzzománc. Na lényegre térve : BMW cikkszámmal,BMW színes emblémával a zacsin...... Remélem látható a származási ország a "gyári BMW" termék zacskóján. Nagyon nem mondtál újat. E32-től felfelé meg lehet nézni akár az autóba gyárilag beépített alkatrészek gyártási helyét! Lesznek ám meglepetések. Tulajdonképpen, az a kevés dolog ami nekem tönkrement az E34/E32-ön az mind Francia meg Taiwani cucc volt.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2738 Dátum: 2008. július 11. 20:14:50 pm » |
|
újaknak meg egy rakat cucca itthon készül.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2739 Dátum: 2008. július 11. 20:23:16 pm » |
|
újaknak meg egy rakat cucca itthon készül.
Idézek egy MSN beszélgetést egy ismerőssel, aki egy ideje már szintén az autó... iparban dolgozik, nálam régebb óta. (17:44) -= Gerner =- : Ma vótam megint a szarvízben alkatrészé ..... Újabb horror dologgal találkoztam ..... 3 hónapos 530d ( végig rendes szervízelt eddig is ... hiszen mi lehetne ) Váltócsere + (17:46) -= Gerner =- : összes féktárcsa csere. 2 hátsó gátló csere . Vezető ülés csere , központi LCD kijelző csere , műszercsoport csere , légtömegmérő csere , jobb1 ajtó komplett ablakemelőmechanika csere , + valami volt még a futóműben .... (17:47) -= Gerner =- : azé ez elszomorító nem (17:47) Sabc: vezető ülés csere... az mitől? (17:47) -= Gerner =- : Vegyük hozzá , hogy a tulaja ( láttam) 55-60 körüli jól szituált embör. Nem 200 kg, és láthatóan nem is elmebeteg ....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2740 Dátum: 2008. július 11. 20:23:41 pm » |
|
azt hiszem, h az armageddon vagy vmi hasonló filmben volt. Fennt az űrben egy atomtöltetet tesznek a meteorba, majd a szovjet űrhajó tönkremegy, amerikai mondja: sz@r orosz technika, amerikai jobb. Erre az orosz pilóta tök mindegy mind a kettő méd in tájván. E van mindent kinnt csinálnak már. Egyszer egy adidas márkaboltban kérdeztem, Te figyu nincs olyan cipő ami nem made in taiwan hanem made in germany? aztán nézet rám bambán...
Bocsi Pet! Adidas: Made in Romania.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2741 Dátum: 2008. július 11. 20:25:09 pm » |
|
újaknak meg egy rakat cucca itthon készül.
Idézek egy MSN beszélgetést egy ismerőssel, aki egy ideje már szintén az autó... iparban dolgozik, nálam régebb óta. (17:44) -= Gerner =- : Ma vótam megint a szarvízben alkatrészé ..... Újabb horror dologgal találkoztam ..... 3 hónapos 530d ( végig rendes szervízelt eddig is ... hiszen mi lehetne ) Váltócsere + (17:46) -= Gerner =- : összes féktárcsa csere. 2 hátsó gátló csere . Vezető ülés csere , központi LCD kijelző csere , műszercsoport csere , légtömegmérő csere , jobb1 ajtó komplett ablakemelőmechanika csere , + valami volt még a futóműben .... (17:47) -= Gerner =- : azé ez elszomorító nem (17:47) Sabc: vezető ülés csere... az mitől? (17:47) -= Gerner =- : Vegyük hozzá , hogy a tulaja ( láttam) 55-60 körüli jól szituált embör. Nem 200 kg, és láthatóan nem is elmebeteg .... Szerintem ez egy hétfői autó lehetett.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2742 Dátum: 2008. július 11. 20:39:01 pm » |
|
Gabonás átvevő kolléga mesélte, de lehet, hogy "urban legend": A KPM-es megállít egy kamiont, ami repcét szállít. GYK: a repce magja 3-4mm átmérőjű, fekete és gömb alakú. Persze túlsúlyos a kamion. KPM-es: Mit szállít? Sofőr: Ipari mákot? KPM: Mit? S: Ipari mákot. KPM: Az mi? S:Olyan, mint a sima mák, csak ez nagyobb. Ezt sokkal egyszerűbb darálni. Azért ipari. KPM: Vihetek haza? S: Persze, mennyi kell? A KPM-es hazavitt 10 kb repcét, cserébe elengedte az autót. Belegondolni is rossz, amikor az asszony belerakta a mákdarálóba, hogy az mit okozott.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2743 Dátum: 2008. július 11. 20:44:03 pm » |
|
újaknak meg egy rakat cucca itthon készül.
Idézek egy MSN beszélgetést egy ismerőssel, aki egy ideje már szintén az autó... iparban dolgozik, nálam régebb óta. (17:44) -= Gerner =- : Ma vótam megint a szarvízben alkatrészé ..... Újabb horror dologgal találkoztam ..... 3 hónapos 530d ( végig rendes szervízelt eddig is ... hiszen mi lehetne ) Váltócsere + (17:46) -= Gerner =- : összes féktárcsa csere. 2 hátsó gátló csere . Vezető ülés csere , központi LCD kijelző csere , műszercsoport csere , légtömegmérő csere , jobb1 ajtó komplett ablakemelőmechanika csere , + valami volt még a futóműben .... (17:47) -= Gerner =- : azé ez elszomorító nem (17:47) Sabc: vezető ülés csere... az mitől? (17:47) -= Gerner =- : Vegyük hozzá , hogy a tulaja ( láttam) 55-60 körüli jól szituált embör. Nem 200 kg, és láthatóan nem is elmebeteg .... rokon 530d-je szintén féktárcsás ... ráz is rendesen fékezésnél, gondolom ilyenkor hajlamos még ezt-azt szétrázni a futóműben ... pedig ez sem egy idős darab és nincs benne 10 csillió km ... ez vagy valami típushiba vagy nem tudom ... esetleg folyamatos autópályás nyúzás ... esetleg nagy tempóról komoly fékezések ... annyira nem érezni benne a sebességet ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #2744 Dátum: 2008. július 11. 20:45:03 pm » |
|
Jaj, ne, akkor hol készülnek majd a szuper kis SONY fülhallgatók amit most is hallgatok? hát igen, ami nem kínában készül az nem eredeti Sajnos már szinte minden Kínában készül,pontosabban már a kínaiak is kiadják olcsó bérmunkába Indiába. EZ NEM VICC. Pár éve a BMW cég bejelentette,hogy senki sem gyárthat BMW emblémákat motorra,autóra. El is tűntek a Német veteránbörzékről a jó minőségű Lengyel és Cseh utángyártott cuccok. A kereskedők csak a GYÁRI BMW EMBLÉMÁKAT ÁRULHATJÁK ! Ki is válogattam 8-9 db.közül két használhatót,25 Euro/db. Nem ezek az elsők 25 éves veteránozásom alatt amiket felcsavaroztam a tankokra. Akármilyen óvatosan is bántam vele,mint a hímestojással,mégis megpattant rajtuk a tűzzománc. Na lényegre térve : BMW cikkszámmal,BMW színes emblémával a zacsin...... Remélem látható a származási ország a "gyári BMW" termék zacskóján. Nagyon nem mondtál újat. E32-től felfelé meg lehet nézni akár az autóba gyárilag beépített alkatrészek gyártási helyét! Lesznek ám meglepetések. Tulajdonképpen, az a kevés dolog ami nekem tönkrement az E34/E32-ön az mind Francia meg Taiwani cucc volt. MOndjuk a fűtésbox már az E21ben is francia...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2745 Dátum: 2008. július 11. 20:48:20 pm » |
|
újaknak meg egy rakat cucca itthon készül.
Idézek egy MSN beszélgetést egy ismerőssel, aki egy ideje már szintén az autó... iparban dolgozik, nálam régebb óta. (17:44) -= Gerner =- : Ma vótam megint a szarvízben alkatrészé ..... Újabb horror dologgal találkoztam ..... 3 hónapos 530d ( végig rendes szervízelt eddig is ... hiszen mi lehetne ) Váltócsere + (17:46) -= Gerner =- : összes féktárcsa csere. 2 hátsó gátló csere . Vezető ülés csere , központi LCD kijelző csere , műszercsoport csere , légtömegmérő csere , jobb1 ajtó komplett ablakemelőmechanika csere , + valami volt még a futóműben .... (17:47) -= Gerner =- : azé ez elszomorító nem (17:47) Sabc: vezető ülés csere... az mitől? (17:47) -= Gerner =- : Vegyük hozzá , hogy a tulaja ( láttam) 55-60 körüli jól szituált embör. Nem 200 kg, és láthatóan nem is elmebeteg .... rokon 530d-je szintén féktárcsás ... ráz is rendesen fékezésnél, gondolom ilyenkor hajlamos még ezt-azt szétrázni a futóműben ... pedig ez sem egy idős darab és nincs benne 10 csillió km ... ez vagy valami típushiba vagy nem tudom ... esetleg folyamatos autópályás nyúzás ... esetleg nagy tempóról komoly fékezések ... annyira nem érezni benne a sebességet ... Két szó: szar minőség.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2746 Dátum: 2008. július 11. 20:48:55 pm » |
|
Jaj, ne, akkor hol készülnek majd a szuper kis SONY fülhallgatók amit most is hallgatok? hát igen, ami nem kínában készül az nem eredeti Sajnos már szinte minden Kínában készül,pontosabban már a kínaiak is kiadják olcsó bérmunkába Indiába. EZ NEM VICC. Pár éve a BMW cég bejelentette,hogy senki sem gyárthat BMW emblémákat motorra,autóra. El is tűntek a Német veteránbörzékről a jó minőségű Lengyel és Cseh utángyártott cuccok. A kereskedők csak a GYÁRI BMW EMBLÉMÁKAT ÁRULHATJÁK ! Ki is válogattam 8-9 db.közül két használhatót,25 Euro/db. Nem ezek az elsők 25 éves veteránozásom alatt amiket felcsavaroztam a tankokra. Akármilyen óvatosan is bántam vele,mint a hímestojással,mégis megpattant rajtuk a tűzzománc. Na lényegre térve : BMW cikkszámmal,BMW színes emblémával a zacsin...... Remélem látható a származási ország a "gyári BMW" termék zacskóján. Nagyon nem mondtál újat. E32-től felfelé meg lehet nézni akár az autóba gyárilag beépített alkatrészek gyártási helyét! Lesznek ám meglepetések. Tulajdonképpen, az a kevés dolog ami nekem tönkrement az E34/E32-ön az mind Francia meg Taiwani cucc volt. MOndjuk a fűtésbox már az E21ben is francia... A BEHR az francia?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #2747 Dátum: 2008. július 11. 20:57:46 pm » |
|
Jaj, ne, akkor hol készülnek majd a szuper kis SONY fülhallgatók amit most is hallgatok? hát igen, ami nem kínában készül az nem eredeti Sajnos már szinte minden Kínában készül,pontosabban már a kínaiak is kiadják olcsó bérmunkába Indiába. EZ NEM VICC. Pár éve a BMW cég bejelentette,hogy senki sem gyárthat BMW emblémákat motorra,autóra. El is tűntek a Német veteránbörzékről a jó minőségű Lengyel és Cseh utángyártott cuccok. A kereskedők csak a GYÁRI BMW EMBLÉMÁKAT ÁRULHATJÁK ! Ki is válogattam 8-9 db.közül két használhatót,25 Euro/db. Nem ezek az elsők 25 éves veteránozásom alatt amiket felcsavaroztam a tankokra. Akármilyen óvatosan is bántam vele,mint a hímestojással,mégis megpattant rajtuk a tűzzománc. Na lényegre térve : BMW cikkszámmal,BMW színes emblémával a zacsin...... Remélem látható a származási ország a "gyári BMW" termék zacskóján. Nagyon nem mondtál újat. E32-től felfelé meg lehet nézni akár az autóba gyárilag beépített alkatrészek gyártási helyét! Lesznek ám meglepetések. Tulajdonképpen, az a kevés dolog ami nekem tönkrement az E34/E32-ön az mind Francia meg Taiwani cucc volt. MOndjuk a fűtésbox már az E21ben is francia... A BEHR az francia? Ő szerintem a Sofica-ra gondolt!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2748 Dátum: 2008. július 11. 21:08:46 pm » |
|
Jaj, ne, akkor hol készülnek majd a szuper kis SONY fülhallgatók amit most is hallgatok? hát igen, ami nem kínában készül az nem eredeti Sajnos már szinte minden Kínában készül,pontosabban már a kínaiak is kiadják olcsó bérmunkába Indiába. EZ NEM VICC. Pár éve a BMW cég bejelentette,hogy senki sem gyárthat BMW emblémákat motorra,autóra. El is tűntek a Német veteránbörzékről a jó minőségű Lengyel és Cseh utángyártott cuccok. A kereskedők csak a GYÁRI BMW EMBLÉMÁKAT ÁRULHATJÁK ! Ki is válogattam 8-9 db.közül két használhatót,25 Euro/db. Nem ezek az elsők 25 éves veteránozásom alatt amiket felcsavaroztam a tankokra. Akármilyen óvatosan is bántam vele,mint a hímestojással,mégis megpattant rajtuk a tűzzománc. Na lényegre térve : BMW cikkszámmal,BMW színes emblémával a zacsin...... Remélem látható a származási ország a "gyári BMW" termék zacskóján. Nagyon nem mondtál újat. E32-től felfelé meg lehet nézni akár az autóba gyárilag beépített alkatrészek gyártási helyét! Lesznek ám meglepetések. Tulajdonképpen, az a kevés dolog ami nekem tönkrement az E34/E32-ön az mind Francia meg Taiwani cucc volt. MOndjuk a fűtésbox már az E21ben is francia... A BEHR az francia? Ő szerintem a Sofica-ra gondolt!!! Baze, tényleg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2749 Dátum: 2008. július 11. 21:35:54 pm » |
|
újaknak meg egy rakat cucca itthon készül.
Idézek egy MSN beszélgetést egy ismerőssel, aki egy ideje már szintén az autó... iparban dolgozik, nálam régebb óta. (17:44) -= Gerner =- : Ma vótam megint a szarvízben alkatrészé ..... Újabb horror dologgal találkoztam ..... 3 hónapos 530d ( végig rendes szervízelt eddig is ... hiszen mi lehetne ) Váltócsere + (17:46) -= Gerner =- : összes féktárcsa csere. 2 hátsó gátló csere . Vezető ülés csere , központi LCD kijelző csere , műszercsoport csere , légtömegmérő csere , jobb1 ajtó komplett ablakemelőmechanika csere , + valami volt még a futóműben .... (17:47) -= Gerner =- : azé ez elszomorító nem (17:47) Sabc: vezető ülés csere... az mitől? (17:47) -= Gerner =- : Vegyük hozzá , hogy a tulaja ( láttam) 55-60 körüli jól szituált embör. Nem 200 kg, és láthatóan nem is elmebeteg .... rokon 530d-je szintén féktárcsás ... ráz is rendesen fékezésnél, gondolom ilyenkor hajlamos még ezt-azt szétrázni a futóműben ... pedig ez sem egy idős darab és nincs benne 10 csillió km ... ez vagy valami típushiba vagy nem tudom ... esetleg folyamatos autópályás nyúzás ... esetleg nagy tempóról komoly fékezések ... annyira nem érezni benne a sebességet ... Nem típushiba. "esetleg nagy tempóról komoly fékezések" Bármelyik új autón 5 perc alatt el lehet hajtani a féktárcsát. 18 mázsás autókon egydugattyús úszónyergek kombinálva belső hűtésű tárcsákkal, elég nekik 2 izmosabb fékezés utána egy vízátfolyás. Ez megadja ez első lökést, utána fokozatosan romlik. Ha időben észreveszed, el kell vinni centírozni. 2-3 centírozást elviselnek a tárcsák. Használat kérdése, nem minőségé. Nálam 105 ezer km óta vannak fent a nem túl drága AP tárcsák. Eddig 1-szer kellett, kb 60 ezernél, centírozni. Kollégám Passatján ugyanezt a műveletet 30 ezrenként kellett megcsinálni.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2750 Dátum: 2008. július 11. 21:40:45 pm » |
|
46-oson gyári tárcsák vannak, azok is voltak, levéve a régit a cserekor, nehezen hittem el, hogy teljesen hibátlanok voltak, nem kellett centírozni őket egyszer sem. egyszer komolyan összehasonlítanám a gyárit egy-egy utángyárottal, mégis valójában mekkora a különbség.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2751 Dátum: 2008. július 11. 21:41:47 pm » |
|
újaknak meg egy rakat cucca itthon készül.
Idézek egy MSN beszélgetést egy ismerőssel, aki egy ideje már szintén az autó... iparban dolgozik, nálam régebb óta. (17:44) -= Gerner =- : Ma vótam megint a szarvízben alkatrészé ..... Újabb horror dologgal találkoztam ..... 3 hónapos 530d ( végig rendes szervízelt eddig is ... hiszen mi lehetne ) Váltócsere + (17:46) -= Gerner =- : összes féktárcsa csere. 2 hátsó gátló csere . Vezető ülés csere , központi LCD kijelző csere , műszercsoport csere , légtömegmérő csere , jobb1 ajtó komplett ablakemelőmechanika csere , + valami volt még a futóműben .... (17:47) -= Gerner =- : azé ez elszomorító nem (17:47) Sabc: vezető ülés csere... az mitől? (17:47) -= Gerner =- : Vegyük hozzá , hogy a tulaja ( láttam) 55-60 körüli jól szituált embör. Nem 200 kg, és láthatóan nem is elmebeteg .... rokon 530d-je szintén féktárcsás ... ráz is rendesen fékezésnél, gondolom ilyenkor hajlamos még ezt-azt szétrázni a futóműben ... pedig ez sem egy idős darab és nincs benne 10 csillió km ... ez vagy valami típushiba vagy nem tudom ... esetleg folyamatos autópályás nyúzás ... esetleg nagy tempóról komoly fékezések ... annyira nem érezni benne a sebességet ... Nem típushiba. "esetleg nagy tempóról komoly fékezések" Bármelyik új autón 5 perc alatt el lehet hajtani a féktárcsát. 18 mázsás autókon egydugattyús úszónyergek kombinálva belső hűtésű tárcsákkal, elég nekik 2 izmosabb fékezés utána egy vízátfolyás. Ez megadja ez első lökést, utána fokozatosan romlik. Ha időben észreveszed, el kell vinni centírozni. 2-3 centírozást elviselnek a tárcsák. Használat kérdése, nem minőségé. Nálam 105 ezer km óta vannak fent a nem túl drága AP tárcsák. Eddig 1-szer kellett, kb 60 ezernél, centírozni. Kollégám Passatján ugyanezt a műveletet 30 ezrenként kellett megcsinálni. Nagy szerencse, hogy itt vagy nekünk Májki, hisz te mindig mindent jobban tudsz. Engedd meg, hogy imádjunk!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2752 Dátum: 2008. július 11. 21:54:30 pm » |
|
Neked megengedem.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2753 Dátum: 2008. július 11. 22:11:07 pm » |
|
Na hölgyek-urak! Hamarosan jönnek értem, elmegyek pár hétre csavarogni egy Actrosssal, de majd a Bogetalin talizunk.Igyekszem hazaérni addigra. Legyetek jók, egyetek hagymát és fehér kenyeret meg nem büdös és nem francia camembertet. Csáó
épp most akartam elköszönni! jó utat!! és tarjánban találkozunk
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2754 Dátum: 2008. július 11. 22:14:08 pm » |
|
Na hölgyek-urak! Hamarosan jönnek értem, elmegyek pár hétre csavarogni egy Actrosssal, de majd a Bogetalin talizunk.Igyekszem hazaérni addigra. Legyetek jók, egyetek hagymát és fehér kenyeret meg nem büdös és nem francia camembertet. Csáó
Hiányozni fogsz. Főleg a beszámolóid.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2755 Dátum: 2008. július 11. 22:27:53 pm » |
|
Na hölgyek-urak! Hamarosan jönnek értem, elmegyek pár hétre csavarogni egy Actrosssal, de majd a Bogetalin talizunk.Igyekszem hazaérni addigra. Legyetek jók, egyetek hagymát és fehér kenyeret meg nem büdös és nem francia camembertet. Csáó
Hiányozni fogsz. Főleg a beszámolóid. sztem még csak most jön a java. a merci amit most kapok annak a balos tompítottja zárlatos - izzik a vezeték ahogy a kolléga mondta- vajon milyen más hiba adódik ebből? július 16.án lejár az útlevelem. mondjuk megcsináltattam az újat csak jövő hétre készül el ...vagyis no svájc olasz és norvég. sebaj nem hajózom. majd a Bogetalin a nemszomjas pillanatokban mesélek. Ja van egy jó paprikáskrumplis sztori is de azt majd késöbb na sziasztok megyek mert 1,5 óra és megyünk... oszt még aludni is kéne Olaszországba mióta kell útlevél?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2756 Dátum: 2008. július 11. 22:31:38 pm » |
|
újaknak meg egy rakat cucca itthon készül.
Idézek egy MSN beszélgetést egy ismerőssel, aki egy ideje már szintén az autó... iparban dolgozik, nálam régebb óta. (17:44) -= Gerner =- : Ma vótam megint a szarvízben alkatrészé ..... Újabb horror dologgal találkoztam ..... 3 hónapos 530d ( végig rendes szervízelt eddig is ... hiszen mi lehetne ) Váltócsere + (17:46) -= Gerner =- : összes féktárcsa csere. 2 hátsó gátló csere . Vezető ülés csere , központi LCD kijelző csere , műszercsoport csere , légtömegmérő csere , jobb1 ajtó komplett ablakemelőmechanika csere , + valami volt még a futóműben .... (17:47) -= Gerner =- : azé ez elszomorító nem (17:47) Sabc: vezető ülés csere... az mitől? (17:47) -= Gerner =- : Vegyük hozzá , hogy a tulaja ( láttam) 55-60 körüli jól szituált embör. Nem 200 kg, és láthatóan nem is elmebeteg .... rokon 530d-je szintén féktárcsás ... ráz is rendesen fékezésnél, gondolom ilyenkor hajlamos még ezt-azt szétrázni a futóműben ... pedig ez sem egy idős darab és nincs benne 10 csillió km ... ez vagy valami típushiba vagy nem tudom ... esetleg folyamatos autópályás nyúzás ... esetleg nagy tempóról komoly fékezések ... annyira nem érezni benne a sebességet ... Két szó: szar minőség. aha ... biztosan itthon is hajtják azért rendesen ezeket az autókat, de mi lehet akkor a németeknél ... ők havonta cserélik a tárcsát vagy mi? az a baj szerintem, hogy ezekben az autókban annyira el vagy zárva a valóságtól ... nem érzed a sebességet ... ha nagyot fékezel, teszi a dolgát, neked semmi különös, viszont a tárcsád máris meghalt ... egyszerűen nem jön át semmiféle teljesítmény érzés és észre sem veszi az ember, hogy mennyire igénybe veszi az autót ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #2757 Dátum: 2008. július 11. 22:39:55 pm » |
|
újaknak meg egy rakat cucca itthon készül.
Idézek egy MSN beszélgetést egy ismerőssel, aki egy ideje már szintén az autó... iparban dolgozik, nálam régebb óta. (17:44) -= Gerner =- : Ma vótam megint a szarvízben alkatrészé ..... Újabb horror dologgal találkoztam ..... 3 hónapos 530d ( végig rendes szervízelt eddig is ... hiszen mi lehetne ) Váltócsere + (17:46) -= Gerner =- : összes féktárcsa csere. 2 hátsó gátló csere . Vezető ülés csere , központi LCD kijelző csere , műszercsoport csere , légtömegmérő csere , jobb1 ajtó komplett ablakemelőmechanika csere , + valami volt még a futóműben .... (17:47) -= Gerner =- : azé ez elszomorító nem (17:47) Sabc: vezető ülés csere... az mitől? (17:47) -= Gerner =- : Vegyük hozzá , hogy a tulaja ( láttam) 55-60 körüli jól szituált embör. Nem 200 kg, és láthatóan nem is elmebeteg .... rokon 530d-je szintén féktárcsás ... ráz is rendesen fékezésnél, gondolom ilyenkor hajlamos még ezt-azt szétrázni a futóműben ... pedig ez sem egy idős darab és nincs benne 10 csillió km ... ez vagy valami típushiba vagy nem tudom ... esetleg folyamatos autópályás nyúzás ... esetleg nagy tempóról komoly fékezések ... annyira nem érezni benne a sebességet ... Nem típushiba. "esetleg nagy tempóról komoly fékezések" Bármelyik új autón 5 perc alatt el lehet hajtani a féktárcsát. 18 mázsás autókon egydugattyús úszónyergek kombinálva belső hűtésű tárcsákkal, elég nekik 2 izmosabb fékezés utána egy vízátfolyás. Ez megadja ez első lökést, utána fokozatosan romlik. Ha időben észreveszed, el kell vinni centírozni. 2-3 centírozást elviselnek a tárcsák. Használat kérdése, nem minőségé. Nálam 105 ezer km óta vannak fent a nem túl drága AP tárcsák. Eddig 1-szer kellett, kb 60 ezernél, centírozni. Kollégám Passatján ugyanezt a műveletet 30 ezrenként kellett megcsinálni. Nagy szerencse, hogy itt vagy nekünk Májki, hisz te mindig mindent jobban tudsz. Engedd meg, hogy imádjunk! de tényleg valami ilyesmire gondoltam én is ... és ahogy előbb leírtam, vszinűleg a "steril" élmény miatt ... egy cápában érzed ha kanyarodsz, leér a füled, ha fékezel bebólint rendesen, érzed az úthibákat és tudod, amikor odaütöd és húzod a szád ... az új autókban észre sem veszed, viszont az autó annál inkább ... és mivel nem veszed észre, azt hiszed minden a legnagyobb rendben, aztán kamillázol, ha szétesett ... szerintem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lidérc
E21 Brothers mother
Nem elérhető
Hozzászólások: 494
|
|
« Válasz #2758 Dátum: 2008. július 11. 22:41:10 pm » |
|
Na hölgyek-urak! Hamarosan jönnek értem, elmegyek pár hétre csavarogni egy Actrosssal, de majd a Bogetalin talizunk.Igyekszem hazaérni addigra. Legyetek jók, egyetek hagymát és fehér kenyeret meg nem büdös és nem francia camembertet. Csáó
Hiányozni fogsz. Főleg a beszámolóid. sztem még csak most jön a java. a merci amit most kapok annak a balos tompítottja zárlatos - izzik a vezeték ahogy a kolléga mondta- vajon milyen más hiba adódik ebből? július 16.án lejár az útlevelem. mondjuk megcsináltattam az újat csak jövő hétre készül el ...vagyis no svájc olasz és norvég. sebaj nem hajózom. majd a Bogetalin a nemszomjas pillanatokban mesélek. Ja van egy jó paprikáskrumplis sztori is de azt majd késöbb na sziasztok megyek mert 1,5 óra és megyünk... oszt még aludni is kéne Olaszországba mióta kell útlevél? olaszországba( 02 örülj) svájcon keresztül megyünk ... ez egy holland cég, a fuvarok 95 %-a onnan indul. Hadd menjen már aludni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #2759 Dátum: 2008. július 12. 00:06:08 am » |
|
Jaj, ne, akkor hol készülnek majd a szuper kis SONY fülhallgatók amit most is hallgatok? hát igen, ami nem kínában készül az nem eredeti Sajnos már szinte minden Kínában készül,pontosabban már a kínaiak is kiadják olcsó bérmunkába Indiába. EZ NEM VICC. Pár éve a BMW cég bejelentette,hogy senki sem gyárthat BMW emblémákat motorra,autóra. El is tűntek a Német veteránbörzékről a jó minőségű Lengyel és Cseh utángyártott cuccok. A kereskedők csak a GYÁRI BMW EMBLÉMÁKAT ÁRULHATJÁK ! Ki is válogattam 8-9 db.közül két használhatót,25 Euro/db. Nem ezek az elsők 25 éves veteránozásom alatt amiket felcsavaroztam a tankokra. Akármilyen óvatosan is bántam vele,mint a hímestojással,mégis megpattant rajtuk a tűzzománc. Na lényegre térve : BMW cikkszámmal,BMW színes emblémával a zacsin...... Remélem látható a származási ország a "gyári BMW" termék zacskóján. Nagyon nem mondtál újat. E32-től felfelé meg lehet nézni akár az autóba gyárilag beépített alkatrészek gyártási helyét! Lesznek ám meglepetések. Tulajdonképpen, az a kevés dolog ami nekem tönkrement az E34/E32-ön az mind Francia meg Taiwani cucc volt. Már 10-15 évvel ezelőtt is vehettél Mercedeshez eredeti német Mercedes csomagolású kaszni elemeket,meg utángyártott török cuccot fele annyiért. Ugyanazt a török utángyártott motyót vetted meg,csak az egyiket előbb kivitték a németekhez és szép Mercedes csomagolásban visszahozták kétszer annyiért,mivel az "gyári".
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
|