collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4050 Dátum: 2008. november 04. 21:53:44 pm » |
|
Mike! Mi kéne? Tudok pár embert, aki azt használ.. Ill Bento is ilyen szerencsés, ha jól tudom Hát optimális esetben kipróbálnék egyet. Én -egyelőre- nem rendelkezem MAC-kel, de sztem ha mondjuk Apple Store esik az utadba, akkor ott ki tudod próbálni, ill xms-ben van kapcsolatom, ha érdekel...
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #4051 Dátum: 2008. november 05. 10:27:17 am » |
|
ha a pót a 750kg-ot meghaladja akkor kell az E kat.
EZ NEM IGAZ! Pet ezen már volt egy vita. Nem kell 3500kg-ot meg nem haladó járműszerelvényig az E kat! Persze hogy nem igaz... A kamionos képzeli magát atyaúristennek, oszt ossza itt az észt a pornépnek...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 16:22:43 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #4052 Dátum: 2008. november 05. 13:41:09 pm » |
|
Mike! Mi kéne? Tudok pár embert, aki azt használ.. Ill Bento is ilyen szerencsés, ha jól tudom Hát optimális esetben kipróbálnék egyet. ha összefutunk egy alkalommal, akkor megoldható de vigyázz, tuti rákapsz, én windózt soha többet, ha nem muszáj
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
|
« Válasz #4053 Dátum: 2008. november 05. 14:16:31 pm » |
|
fürdik a cápa
Ez S1-é, ezt a képet megtalálod a garázstopicjában is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #4054 Dátum: 2008. november 05. 16:33:24 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #4055 Dátum: 2008. november 05. 17:24:58 pm » |
|
Viktornak köszönöm a mai telefonos segítséget,áramlik a levegő ezerrel!
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4056 Dátum: 2008. november 05. 19:35:55 pm » |
|
Kedves Márkatársak!
Mint tudjátok erős érzelmi szálak kötnek a Trabanthoz... Ma reggelre egy barátom Trabiját ellopták
http://belsoseg.blog.hu/2008/11/05/nem_a_legjobb_reggel
Aki látja esetleg a kocsit hívjon akár éjszaka is!!!!!!! A kocsi jellegzetes színű...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. november 05. 19:53:19 pm írta TraBence »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Zottya
Nem elérhető
Hozzászólások: 479
|
|
« Válasz #4057 Dátum: 2008. november 05. 19:45:15 pm » |
|
Zoli! Nem tudnád bemutatni? Amikor ott járok akkor meg lelépsz..... Hááát Szemtelenül fiatal, még nekem is "csókolomot" köszön!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 16:21:41 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Zoli
"A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék."
47°20'20.57"N 18°58'4.30"E
tel:+36 20 4468504
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4058 Dátum: 2008. november 06. 09:25:50 am » |
|
és végül egy kis reklám a póton.... reims-paris-groningen úton
Nagy naivitás, ha arra gondolok, hogy ha megvan hogy melyik társaság autója volt, akkor előbb-utóbb meglesz a bűnös is?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #4059 Dátum: 2008. november 06. 09:42:22 am » |
|
és ha háromfeles kisteherótóra felakasztasz egys mondjuk 750es pótot? mert akkor se kell, aztán akkor már 4250kg... [/quote] Az igaz viszont B-vel csak 3500Kg-ig vezethetsz...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #4060 Dátum: 2008. november 06. 09:55:02 am » |
|
Na akkor jöjjön a beígért héberersz művek sztori. Valamikor még október elején hajali 2 órakkor megálltam egy franciaországi nagy parkolóban Reims környékén. Fél órával késöbb arra ébredtem, hogy majdnem kiestem az ágyból akkorát mozdlt a fülke.. Először azt hittem, hogy a mellettem jobbra parkoló kamionos elinduláskor nem fért el és ő tört rommá. Elhúztam a jobb oldali függönyt, kinézek és látom, h még döglik.. kinyitom a balos ajtót hátranézek és látom, h egy hébererszes hűtős áll a pót mögött és kezd elindulni. A QRVA anyád !!! Dudáltam egy párat, majd felvettem a cipőmet és kiszálltam a fülkéből. De addígra már kikanyarodott a parkolóból. Utána szaladtam de a rendszámot már nem sikerült leolvasni.Elment...
akkor pár kép: a 4. és 5. képen jól látszik, h mekkora lendülettel találta el a pótomat.Hozzáteszem, hogy volt a póton vagy 10 tonna és a gépessel is össze volt akasztva és így is legalább 80 centit "repült" a pót. Ha üresen egymagában állt volna a pót akkor ki tudja hol áll meg...
Mondhatsz itt bármit... akkor is te voltál a hibás bazdmeg... mi a fasznak álltál oda... ha nem állsz ott, akkor nem megy neked...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #4061 Dátum: 2008. november 06. 09:59:12 am » |
|
Azt hiszem Bubo topicjában volt "vita", hogy miért nem jó a gyári emelő, miért jó a krokodil, stb....
Na akkor tessék: tegnap viszonylag értelmes időben jutottam haza (5 körül - az általános 8-9 helyett) ezért a halogatott kerékcserét megejtettem. De mivel a krokodilom Törökszentmiklóson van, ezért rábeszéltem magam, hogy menni fog az a gyári emelővel is.
Hát jó megsz***ttam magam! főszerepben: E32 gyári emelő tökéletes orig. állapot (jó kenéssel) mellékszerep: E32 teljesen ép emelési pontok, és én, az elején még teljesen ép elmével
Itt most ugye 1 emelés/1 kerék csere verzióról van szó. Minden egyes kerék emelését legalább 2x 3x kellett újrakezdeni, mivel állandóan balra-jobbra bicskázott az emelő. Értsd: annak ellenére hogy pontosan beállítod függőleges tengelyre és beilleszed a fejét az emelési ponthoz, egy bizonyos terhelésnél már elkezd erre-arra kitérni az emelő mind a függőlegestől mind pedig a mozgó emelőrész az egész emelőhöz képest.
Másodrészt olyan rohadt nagy áttétellel dolgozik az emelő, hogy kb. 50 tekerés mire egyszer megemeled. Ugye ha vissza kell engedni hogy beigazítsd újra, akkor el lehet gondolni mennyit tekergettem azt a szart.
A lényeg hogy cirka 1,5 óra volt a négy kerékcsere és nyomás ellenőrzés/szintrehozás (kicsi+: az egyik gyűrű beleszorult az alufelnibe és azt ki kellett operálni úgy hogy még használható legyen) és ha ebbe még bele is számolom, hogy nem ezzel kelek nap mint nap, akkor is kurva sok.
A krokodillal kb 1 perc egy emelés és ha jól elkapja az ember (még ha nem is difinél emel) beleférhet hogy az egy oldali kerekeket egy emeléssel lecseréli. + A fejkialakítása jobb és a felépítéséből adódóan stabilabb az egész.
Ja, azt már ne is említsem, hogy amelyik felnibe beszorult a gyűrű, az ugyebár nem nagyon akart lejönni az agyról. Na kimeri megütögetni/rugdosni a kereket, hogy "megtörje a feszülést" miközben a gyári emelőn áll az autó? (3 csavar vissza - visszaenged hatáterhelésig - amikor a gumi is leér már valamennyit - és akkor mertem csak erőt alkalmazni)
Szóval ezek után nekem ne mondja senki hogy a gyári emelő az milyen szuper. (egy defetet cserélni az útszélén mikor nincs más - arra találták ki) nem arra hogy az ember rendszeresen (vagy többször) emelje az autóját és ne adj isten esetleg szerelgessen alatta.
Kikapcs.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #4062 Dátum: 2008. november 06. 20:24:35 pm » |
|
kép 1 . a pót is párhuzamosan parkolt a fehér vonallal.... kép 2. GENDERMARIE SPECIAL AGENT ahhoz is hülye volt, hogy elemet cseréljen a digit fényképezőbe. Mellesleg én adtam neki kölcsön 2 db ceruzaelemet, mert ami volt neki a gépben az le volt merülve a tartalék elemekel együtt. kép3. picit elfáradt a pót azért dől balra... kép4. na ezt a kocsit jó elkerülni franciáORSZÁGBANban....02 Hát igen,jobb nem ujjat huzni a göndörmarisokkal ,nem vmi barátságosak az egyszer biztos látom kolléga te is potossal jársz holland cégnél melozol???márcsak a rendszámbol itélve
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #4063 Dátum: 2008. november 06. 20:27:26 pm » |
|
ja azt még hozzáteszem, h az abberált retardált elmebajos franciák abszolút nem ismernek semmilyen idegennyelvet. még logikájuk sincs .francia főrend@r is csak azért góré mert 10 szót tud angolul. ebből 2-re én tanítottam meg mikor beszélgettünk
az tuti,aztán ha véletlen németül szolsz hozzájuk,meredten bámulnak a képedbe, oszt inkább nem mondanak semmit,tapasztalat
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #4064 Dátum: 2008. november 06. 21:38:14 pm » |
|
Mondhatsz itt bármit... akkor is te voltál a hibás bazdmeg... mi a fasznak álltál oda... ha nem állsz ott, akkor nem megy neked...
ez nem a 30 évvel ezelötti közel-kelet bazdmeg ott volt ilyen rend@ri magyarázás. mingyá megyek a mercimért aztán holnap Tolnán rakok valamit hollandba. érted 02-es? magyarból hollandba. németen és osztrákon át. hehe Pet 02nek sem kell bemutatni a dolgot. A magyar Reining cuccát viszed? Ha igen, asszem ismerem a fél cégedet
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 16:20:16 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
scses
Nem elérhető
Hozzászólások: 554
|
|
« Válasz #4065 Dátum: 2008. november 08. 11:48:28 am » |
|
Csak nektek csak most csak itt 15. től kerül a szalonba, biztos ez elszédült valahonnan.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4066 Dátum: 2008. november 08. 12:07:07 pm » |
|
Csak nektek csak most csak itt 15. től kerül a szalonba, biztos ez elszédült valahonnan.
Szerencsére még nincs belőle sok megrendelése a BMWnek mert a vonóorgával elég szarul állunk és még nem reklamáltak... vagy az is lehet hogy nem sokan kérnek horgot rá
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
scses
Nem elérhető
Hozzászólások: 554
|
|
« Válasz #4067 Dátum: 2008. november 08. 12:18:19 pm » |
|
Csak nektek csak most csak itt 15. től kerül a szalonba, biztos ez elszédült valahonnan.
Szerencsére még nincs belőle sok megrendelése a BMWnek mert a vonóorgával elég szarul állunk és még nem reklamáltak... vagy az is lehet hogy nem sokan kérnek horgot rá e38 ra hogyé van??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4068 Dátum: 2008. november 08. 15:00:03 pm » |
|
Csak nektek csak most csak itt 15. től kerül a szalonba, biztos ez elszédült valahonnan.
SZép. Ez az új Toyota Camry?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #4069 Dátum: 2008. november 08. 15:48:05 pm » |
|
Szerencsére még nincs belőle sok megrendelése a BMWnek mert a vonóorgával elég szarul állunk és még nem reklamáltak... vagy az is lehet hogy nem sokan kérnek horgot rá e38 ra hogyé van?? Nálunk csak a forgácsolás van... a németek szerelik készre...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 16:19:50 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
scses
Nem elérhető
Hozzászólások: 554
|
|
« Válasz #4070 Dátum: 2008. november 08. 19:49:14 pm » |
|
e38 ra hogyé van??
Nálunk csak a forgácsolás van... a németek szerelik készre... A macska rúgja hátba
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 16:19:15 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #4071 Dátum: 2008. november 08. 23:03:05 pm » |
|
Kötelező film: Halálbiztos 23.05. TV2 A story részemről egyes alá, de Körtrasszel mindent űberel...na és van 1-2 jó kocsi és jó autós jelenet is. Mopar rajongók: csipszkóla!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4072 Dátum: 2008. november 09. 14:40:05 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4073 Dátum: 2008. november 09. 20:44:51 pm » |
|
Felbakoltátok a hátulját? Amúgy nem semmi. Melyik típus ez?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #4074 Dátum: 2008. november 09. 20:46:39 pm » |
|
ismét akciózott a világ legjobb női sofőrje?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4075 Dátum: 2008. november 09. 22:23:10 pm » |
|
to Miki nem éppen LS 600h to Dannert amennyiben én vagyok a legjobb női sofőr akkor igen
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #4076 Dátum: 2008. november 09. 22:50:44 pm » |
|
to Miki nem éppen LS 600h to Dannert amennyiben én vagyok a legjobb női sofőr akkor igen Ne hajtsál ilyen gyorsan!!! Ennek a Lexusnak a típusa utal arra, hogy az autó teljesítménye egy 6-literes benzinmotorénak felel meg???(Valahol olvastam )Ha jól emlékszem egy 5-literes V8-as és egy 600(?) voltos villanymotor mozgatja....+Még annyi megmaradt bennem, hogy keveset is eszik, valami 10liter körül....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4077 Dátum: 2008. november 09. 23:09:19 pm » |
|
tedd össze egy ötezer vényócnak és egy 650 voltos elektromotornak az nyomatékát, és teljesítményét, és képzeld is el a görbéket úgy lehagyja a 760-t a pics@ba, mint az állat. nem eszik sokat normál üzemmódban mellesleg, de a tegnapi igénybevétel -hybrid power sport üzemmód - 30 liter bengát kért 100-on. az sem sok.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #4078 Dátum: 2008. november 09. 23:18:00 pm » |
|
Erre a hybridre mondta az egyik ismerősöm, hogy várjuk meg mi lesz 10 év múlva, ha még futnak az első példányok, akkor tárgyalhatunk róla!
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #4079 Dátum: 2008. november 09. 23:21:08 pm » |
|
Erre a hybridre mondta az egyik ismerősöm, hogy várjuk meg mi lesz 10 év múlva, ha még futnak az első példányok, akkor tárgyalhatunk róla! állatira nem érdekel mi lesz vele tíz év múlva! te se ez alapján csajoztál szerintem korábban
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
|