Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #360 Dátum: 2010. június 13. 12:21:11 pm » |
|
Drift és Gyorsulás is volt, csak nem Tökölön. Felejthetetlen élmény volt... főleg a villanypoznás "Drift lesz, durva lesz" - Ebből csak a drift az ami nem valósult meg. Köszönjük, driftszövetség!
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #361 Dátum: 2010. június 13. 12:36:47 pm » |
|
"Drift lesz, durva lesz" - Ebből csak a drift az ami nem valósult meg. Köszönjük, driftszövetség!
Mesélj!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ciri e21
Nem elérhető
Hozzászólások: 236
|
|
« Válasz #362 Dátum: 2010. június 13. 16:44:29 pm » |
|
Hát a szervezés nem volt a toppon...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lidérc
E21 Brothers mother
Nem elérhető
Hozzászólások: 494
|
|
« Válasz #363 Dátum: 2010. június 13. 18:13:08 pm » |
|
Ha már fikázzátok, elmondanátok a lényeget annak aki nem volt ott
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #364 Dátum: 2010. június 13. 19:36:20 pm » |
|
A történet a következő:
A driftszövetség a szombati drift OB futamra éjszakai versenyt szervezett. (közben a kifutó pályán pedig gyorsulási verseny volt.) 16h kapunyitás, majd edzés 19h -ig, amikor is kezdődik a street kategória kvalifikációja, majd ezután a PRO kvali, aztán street döntők, majd végül PRO döntők, ezt már jóval éjfél utánra tervezték. Sikerült egy nagyon durva nyomvonalat kijelölni, a beesési sebesség kb 120-140 km/h volt, és onnan kezdték meg a driftet a versenyzők. A legtöbben végig is tudták a pályát amíg világos volt, rendkívül látványos köröket mentek már az amatőrök is, a profik meg még burtálabbakat. Tényleg nagyon durva volt, ehhez mérhető gyorsaságú pályán még nem volt drift magyarországon. Aztán elkezdett sötétedni és felkapcsolták az állványokra helyezett lámpákat. De nem sok haszna volt, ugyanis a fényforrások, nem a pályát hanem a tribünt, meg a pálya előtti részt világították meg. A PRO kvali már úgy ment le hogy a versenyzők nem láttak szinte semmit a pályából, a legtöbben hibáztak, megprördültek, orrot toltak, vagy lecsúsztak a füves részre. Igazából nem is tudom hogy állították össze ez alapján a top16-ot, mert sztem nem volt összesen ennyi értékelhető kvali köt a mezőnyben. Már ekkorra is rengeteget csúszott a rendezvény, többször is 10-20 percekre az üres pályát kellett bámulnunk, mert nem történt semmi. Aztán valahogy, nagy nehezen elkezdődött a street kategória top16, és mindjárt az elején, ez egyik versenyző kb 120-as tempónál leesett a pályáról, és elkaszálta a kb 2m magas bírói tribün egyik tartóoszlopát. Szerencsére nem történt senkinek baja, a roncsot szépen levontatták, a kerítést visszaépítették. De a verseny valahogy nem akart folytatódni, megint fél órán keresztül semmi nem történt, majd bemontdták hogy 5, perc technikai szünet, aztán 20 perc múlva még néhány perc türelmet kértek. Aztán hajnali 2 körül, közölték hogy pályabírok nem hajlandóak ezek közt a fényviszonyok közt folytatni a versenyt, ezért a rendezvénynek vége. Mindez úgy, hogy 2500Ft volt a beugró, és a versenynek kb csak a felvezetésée ment le. Persze a végén kaptunk monster energiaitalt, ami nem hazudtolja meg a nevét, legalább annyira szörnyű az íze, mint amilyen a szervezés volt...
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #365 Dátum: 2010. június 13. 19:41:49 pm » |
|
Esti verseny volt, gyakorlatilag kimondhatjuk, hogy a világítás egy rakás szar volt!! Próbáltak rajta javítani menet közben, elég kevés sikerrel, ellenben iszonyatosan csúszott miatta a rendezvény ami alapból se volt pörgős . . . A kvalifikáció után a Street kategóriából kb. 4. pilóta elbaszta az első tempós kanyar (130-150km/h) és eléggé kicsúszott a pályáról Sérültek a kordonok és a pontozóbírói emelvény is, szerencsére személyi sérülés nem volt! A rendezvénynek itt vége szakadt!! Röviden ennyi!! Néhány szar dötés egy egy világtalan világosító cég miatt romba dőlt egy csomó ember munkája (marketing stb.) valamint az a rengeteg néző, (mert tényleg sokan voltak) pedig csalódottan mehetett haza Pedig gecidurvánjó pálya volt, kurvajó lett volna a hangulat meg minden
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #366 Dátum: 2010. június 13. 19:42:21 pm » |
|
Na ez fasza! Illett volna hozzáértőkre bízni a világítástechnikát vagy tartani egy próbát előző este. Akkor ez csúnya beégés volt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #367 Dátum: 2010. június 13. 19:49:43 pm » |
|
Én kint voltam a pénteki napon este a világítás próbájánál, láttam az arcokat akik a "fényt" varázsolták . . . Most nem kezdek storyzni, de aztakurva! Hát mi megvárni nem tudtuk a végeredményt, ugyanis este fél12-re csak 2db lámpaoszlopot sikerült beüzemelni a hétből . . . Tudták a bevilágítandó terület paramétereit, kijöttek gecidrágán, a világítás meg kurvaszar lett . . . ezzek kb. meg is ölték a rendezvényt . . ..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #368 Dátum: 2010. június 13. 19:56:47 pm » |
|
Esti verseny volt, gyakorlatilag kimondhatjuk, hogy a világítás egy rakás szar volt!! Próbáltak rajta javítani menet közben, elég kevés sikerrel, ellenben iszonyatosan csúszott miatta a rendezvény ami alapból se volt pörgős . . . A kvalifikáció után a Street kategóriából kb. 4. pilóta elbaszta az első tempós kanyar (130-150km/h) és eléggé kicsúszott a pályáról Sérültek a kordonok és a pontozóbírói emelvény is, szerencsére személyi sérülés nem volt! A rendezvénynek itt vége szakadt!! Röviden ennyi!! Néhány szar dötés egy egy világtalan világosító cég miatt romba dőlt egy csomó ember munkája (marketing stb.) valamint az a rengeteg néző, (mert tényleg sokan voltak) pedig csalódottan mehetett haza Pedig gecidurvánjó pálya volt, kurvajó lett volna a hangulat meg minden Szerintem ebben ugyanakkora felelőssége van a driftszövetségnek is, mint a világosító cégnek. Miért nem ütemeztek be péntek estére világításpróbát? Mért nem követelték ezt meg a fénytechnikusoktól? Ez nagyon alap dolog lenne, én sok olyan off rendezvényen melóztam ahol komoly fénytechnika volt, de mindenhol hagytak rá bőséggel időt, hogy beállítsák, kipróbálják a fénytechnikát. Sorry, közben látom már írtál ezzel kapcs.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Lidérc
E21 Brothers mother
Nem elérhető
Hozzászólások: 494
|
|
« Válasz #369 Dátum: 2010. június 13. 20:06:28 pm » |
|
Köszönöm a válaszokat
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #370 Dátum: 2010. június 13. 20:10:33 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
ciri e21
Nem elérhető
Hozzászólások: 236
|
|
« Válasz #371 Dátum: 2010. június 13. 20:52:36 pm » |
|
Mi olyan negyed egy körül indultunk vissza Győrbe, mert már fáradtak is voltaunk, meg megúntuk a várakozást, de akkor ezek szerint egy baleseten kivül semmiről nem maradtunk le. Kár volt érte nagyon, hogy ezt a fénytechnikát nem sikerül jól megoldani, mert a pálya az hatalmasan jó volt, amíg tudtak menni addig nagyon tetszett.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #372 Dátum: 2010. június 13. 22:35:19 pm » |
|
akkor örülök, hogy nem mentünk ki. akikkel a clarkon voltam, mind baromira akartak menni, csak nem értem rá... bár az is egy szar volt, pedig oltári jó show-t lehetett volna csinálni belőle, ahogy ez az éjszakai is annak ígérkezett.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #373 Dátum: 2010. június 13. 23:47:23 pm » |
|
Szerdán a városban, igazából felvonulás volt! Nem show! Alap esetben még gumiégetésről sem lehetett szó! Ennek ellenére a rendőrök szemet hunytak és engedtek többet is Így is érkezett néhány bejelentés a környéken lakóktól
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #374 Dátum: 2010. június 14. 00:40:48 am » |
|
akkor örülök, hogy nem mentünk ki. akikkel a clarkon voltam, mind baromira akartak menni, csak nem értem rá... bár az is egy szar volt, pedig oltári jó show-t lehetett volna csinálni belőle, ahogy ez az éjszakai is annak ígérkezett.
Azért így is nagyot ütött, amíg világosban mentek az autók, addíg bepisi-bekaki volt a látvány. Csak hát a balfasz szervezés keresztbe tett végül.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #375 Dátum: 2010. június 14. 13:24:39 pm » |
|
Tisztelt Rajongók, Versenyzők!
Az MDSZ Elnöksége elnézéseteket kéri a hétvégi éjszakai futamon bekövetkezett technikai probléma és az ennek következtében idő előtt befejezett rendezvény miatt is. Az MDSZ elnökségi testülete teljes felelősséget vállal a történtekért és ígéretet tesz arra, hogy mind a nézőket, mind pedig a versenyzőket kárpótolja a szombat este történtekért.
Tisztelettel,
MDSZ Elnökség
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. június 14. 13:35:26 pm írta DonDr!ft »
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #376 Dátum: 2010. június 14. 14:06:55 pm » |
|
Tisztelt Rajongók, Versenyzők! ...mind pedig a versenyzőket kárpótolja a szombat este történtekért. Tisztelettel, MDSZ Elnökség
Gondolom ebbe nem tartozik bele annak az autónak a javítási költsége amelyik beparkolt az állványzat alá. Egyébként ki volt az? Nem látszik jól a videón. Don: Lesz róla anyag?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ciri e21
Nem elérhető
Hozzászólások: 236
|
|
« Válasz #377 Dátum: 2010. június 14. 14:36:38 pm » |
|
És mi lesz a kárpótlás??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #378 Dátum: 2010. június 14. 16:26:01 pm » |
|
Gondolom ebbe nem tartozik bele annak az autónak a javítási költsége amelyik beparkolt az állványzat alá. Egyébként ki volt az? Nem látszik jól a videón.
Don: Lesz róla anyag?
A Csergő Józsi volt, aki egyébként pont árulja a versenyautót, mert közben már készül a másik, ami egy E36 cabrio.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #379 Dátum: 2010. június 14. 16:54:36 pm » |
|
Az hogy valaki elszáll a rossz látási viszonyok miatt, nem róható fel senkinek. Az más kérdés, hogy egy raklap szar volt a világítás, ez vitán felül áll. Ha nem lát, ne menjen így....csak hát így tényleg nincs értelme versenyt rendezni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. június 14. 17:50:02 pm írta collins »
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #380 Dátum: 2010. június 14. 20:02:10 pm » |
|
mondjuk az más kérdés hogy ez az überdurvabrutálmegapálya egy hosszú balos kanyarból állt,végén egy jobbosból. ha lehetett volna normálisan és eleget menni rajta(úgyhallottam nem lehetett),akkor vaksötétben is végig lehetne menni,mert azért korántsem volt megjegyezhetetlen
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #381 Dátum: 2010. június 14. 20:20:31 pm » |
|
Tisztelt Rajongók, Versenyzők!
Az MDSZ Elnöksége elnézéseteket kéri a hétvégi éjszakai futamon bekövetkezett technikai probléma és az ennek következtében idő előtt befejezett rendezvény miatt is. Az MDSZ elnökségi testülete teljes felelősséget vállal a történtekért és ígéretet tesz arra, hogy mind a nézőket, mind pedig a versenyzőket kárpótolja a szombat este történtekért.
Tisztelettel,
MDSZ Elnökség
Csak kérdem,hogy te benne vagy az MDSZ elnökségben,vagy valami tisztséget viselsz benne?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #382 Dátum: 2010. június 14. 20:47:16 pm » |
|
Mondjuk hiába ismeri a pályát, ha nem látja hol tart. Ha kilinccsel előrre mész, nem sokat ér a fényszóró. Bár ha egyszer tudta, hogy éjszelai lesz, tehetett volna fel 1-2 szúrót előrre, befordítva jópár fokban, mint a téliautókon.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #383 Dátum: 2010. június 14. 20:55:04 pm » |
|
Mondjuk hiába ismeri a pályát, ha nem látja hol tart. Ha kilinccsel előrre mész, nem sokat ér a fényszóró. Bár ha egyszer tudta, hogy éjszelai lesz, tehetett volna fel 1-2 szúrót előrre, befordítva jópár fokban, mint a téliautókon.
igen,valszeg nemtudta hol jár,mert azért jópár helyen megtört a kanyar. a fényszóró sztem semmit nem ér,és szúrót meg azért nem tettek,mert szerintem bíztak a megvilágításban,hogy a pályára fog irányulni. azthiszem a köv. éjszakai drift-en,már mindenkinek az ajtón lesznek a fényszórói
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #384 Dátum: 2010. június 14. 21:51:45 pm » |
|
Van egy másik videó is a crasről, amin utána el is mondja a pilot hogy mi történt: http://www.youtube.com/watch?v=zFAEy5Ai1KE#
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #385 Dátum: 2010. július 22. 00:06:31 am » |
|
Csak kérdem,hogy te benne vagy az MDSZ elnökségben,vagy valami tisztséget viselsz benne?
Nem vagyok elnökségi tag! A sportegyesületünk egyik küldöttje vagyok csak! Egyébként volt egy 'kárpótlás verseny' fasza világítási körülmények mellett (köszönjük a drága napnak ) ami amúgy jól sikerült. Elvileg lesz videó róla, csak nem tudom mikor (nem mi vágjuk), ha kész van akkor belinkelem!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
DonDr!ft
Nem elérhető
Hozzászólások: 1818
1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d
|
|
« Válasz #386 Dátum: 2010. július 22. 00:14:07 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #387 Dátum: 2010. július 22. 07:20:25 am » |
|
Jól bírja a gyomra!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #388 Dátum: 2010. július 22. 07:44:15 am » |
|
valamiert rendszeresen a szajaba nyomkod egy rongyot,lehet hogy megsem birja a gyomra vagy elharapta a nyelvet?
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #389 Dátum: 2010. július 22. 14:45:11 pm » |
|
nézd meg jobban...hamburgert eszik közben.....
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
|