CápaBMW fórum
2024. március 29. 10:20:16 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Drift  (Megtekintve 281607 alkalommal)
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #360 Dátum: 2010. június 13. 12:21:11 pm »

Drift és Gyorsulás is volt, csak nem Tökölön. Wink
Felejthetetlen élmény volt...  laugh

főleg a villanypoznás  Evil

"Drift lesz, durva lesz" - Ebből csak a drift az ami nem valósult meg. Köszönjük, driftszövetség!
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
gim_e12
Vendég
« Válasz #361 Dátum: 2010. június 13. 12:36:47 pm »

"Drift lesz, durva lesz" - Ebből csak a drift az ami nem valósult meg. Köszönjük, driftszövetség!

Mesélj!
Naplózva
ciri e21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 236



« Válasz #362 Dátum: 2010. június 13. 16:44:29 pm »

Hát a szervezés nem volt a toppon...
Naplózva
Lidérc
E21 Brothers mother

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 494



« Válasz #363 Dátum: 2010. június 13. 18:13:08 pm »

Ha már fikázzátok, elmondanátok a lényeget annak aki nem volt ott  huh
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #364 Dátum: 2010. június 13. 19:36:20 pm »

A történet a következő:

A driftszövetség a szombati drift OB futamra éjszakai versenyt szervezett. (közben a kifutó pályán pedig gyorsulási verseny volt.)
 16h kapunyitás, majd edzés 19h -ig, amikor is kezdődik a street kategória kvalifikációja, majd ezután a PRO kvali, aztán street döntők, majd végül PRO döntők, ezt már jóval éjfél utánra tervezték. Sikerült egy nagyon durva nyomvonalat kijelölni, a beesési sebesség kb 120-140 km/h volt, és onnan kezdték meg a driftet a versenyzők. A legtöbben végig is tudták a pályát amíg világos volt, rendkívül látványos köröket mentek már az amatőrök is, a profik meg még burtálabbakat. Tényleg nagyon durva volt, ehhez mérhető gyorsaságú pályán még nem volt drift magyarországon. Aztán elkezdett sötétedni és felkapcsolták az állványokra helyezett lámpákat. De nem sok haszna volt, ugyanis a fényforrások, nem a pályát hanem a tribünt, meg a pálya előtti részt világították meg. A PRO kvali már úgy ment le hogy a versenyzők nem láttak szinte semmit a pályából, a legtöbben hibáztak, megprördültek, orrot toltak, vagy lecsúsztak a füves részre. Igazából nem is tudom hogy állították össze ez alapján a top16-ot, mert sztem nem volt összesen ennyi értékelhető kvali köt a mezőnyben.
Már ekkorra is rengeteget csúszott a rendezvény, többször is 10-20 percekre az üres pályát kellett bámulnunk, mert nem történt semmi. Aztán valahogy, nagy nehezen elkezdődött a street kategória top16, és mindjárt az elején, ez egyik versenyző kb 120-as tempónál leesett a pályáról, és elkaszálta a kb 2m magas bírói tribün egyik tartóoszlopát. Szerencsére nem történt senkinek baja, a roncsot szépen levontatták, a kerítést visszaépítették. De a verseny valahogy nem akart folytatódni, megint fél órán keresztül semmi nem történt, majd bemontdták hogy 5, perc technikai szünet, aztán 20 perc múlva még néhány perc türelmet kértek. Aztán hajnali 2 körül, közölték hogy pályabírok nem hajlandóak ezek közt a fényviszonyok közt folytatni a versenyt, ezért a rendezvénynek vége. Mindez úgy, hogy 2500Ft volt a beugró, és a versenynek kb csak a felvezetésée ment le.
Persze a végén kaptunk monster energiaitalt, ami nem hazudtolja meg a nevét, legalább annyira szörnyű az íze, mint amilyen a szervezés volt...
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #365 Dátum: 2010. június 13. 19:41:49 pm »

Esti verseny volt, gyakorlatilag kimondhatjuk, hogy a világítás egy rakás szar volt!!
Próbáltak rajta javítani menet közben, elég kevés sikerrel, ellenben iszonyatosan csúszott miatta a rendezvény ami alapból se volt pörgős . . .
A kvalifikáció után a Street kategóriából kb. 4. pilóta elbaszta az első tempós kanyar (130-150km/h) és eléggé kicsúszott a pályáról Sad Sérültek a kordonok és a pontozóbírói emelvény is, szerencsére személyi sérülés nem volt! A rendezvénynek itt vége szakadt!!

Röviden ennyi!! Néhány szar dötés egy egy világtalan világosító cég miatt romba dőlt egy csomó ember munkája (marketing stb.) valamint az a rengeteg néző, (mert tényleg sokan voltak) pedig csalódottan mehetett haza  undecided
Pedig gecidurvánjó pálya volt, kurvajó lett volna a hangulat meg minden  undecided
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #366 Dátum: 2010. június 13. 19:42:21 pm »

Na ez fasza!
Illett volna hozzáértőkre bízni a világítástechnikát vagy tartani egy próbát előző este.
Akkor ez csúnya beégés volt.
Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #367 Dátum: 2010. június 13. 19:49:43 pm »

Én kint voltam a pénteki napon este a világítás próbájánál, láttam az arcokat akik a "fényt" varázsolták . . . Most nem kezdek storyzni, de aztakurva!  Shocked
Hát mi megvárni nem tudtuk a végeredményt, ugyanis este fél12-re csak 2db lámpaoszlopot sikerült beüzemelni a hétből . . .
Tudták a bevilágítandó terület paramétereit, kijöttek gecidrágán, a világítás meg kurvaszar lett . . . ezzek kb. meg is ölték a rendezvényt . . ..  Cry
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #368 Dátum: 2010. június 13. 19:56:47 pm »

Esti verseny volt, gyakorlatilag kimondhatjuk, hogy a világítás egy rakás szar volt!!
Próbáltak rajta javítani menet közben, elég kevés sikerrel, ellenben iszonyatosan csúszott miatta a rendezvény ami alapból se volt pörgős . . .
A kvalifikáció után a Street kategóriából kb. 4. pilóta elbaszta az első tempós kanyar (130-150km/h) és eléggé kicsúszott a pályáról Sad Sérültek a kordonok és a pontozóbírói emelvény is, szerencsére személyi sérülés nem volt! A rendezvénynek itt vége szakadt!!

Röviden ennyi!! Néhány szar dötés egy egy világtalan világosító cég miatt romba dőlt egy csomó ember munkája (marketing stb.) valamint az a rengeteg néző, (mert tényleg sokan voltak) pedig csalódottan mehetett haza  undecided
Pedig gecidurvánjó pálya volt, kurvajó lett volna a hangulat meg minden  undecided


Szerintem ebben ugyanakkora felelőssége van a driftszövetségnek is, mint a világosító cégnek. Miért nem ütemeztek be péntek estére világításpróbát? Mért nem követelték ezt meg a fénytechnikusoktól? Ez nagyon alap dolog lenne, én sok olyan off rendezvényen melóztam ahol komoly fénytechnika volt, de mindenhol hagytak rá bőséggel időt, hogy beállítsák, kipróbálják a fénytechnikát.

Sorry, közben látom már írtál ezzel kapcs.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Lidérc
E21 Brothers mother

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 494



« Válasz #369 Dátum: 2010. június 13. 20:06:28 pm »

Köszönöm a válaszokat  Smiley
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #370 Dátum: 2010. június 13. 20:10:33 pm »

A baleset: http://www.youtube.com/watch?v=SFIfrT7ISSw#
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
ciri e21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 236



« Válasz #371 Dátum: 2010. június 13. 20:52:36 pm »

Mi olyan negyed egy körül indultunk vissza Győrbe, mert már fáradtak is voltaunk, meg megúntuk a várakozást, de akkor ezek szerint egy baleseten kivül semmiről nem maradtunk le. Kár volt érte nagyon, hogy ezt a fénytechnikát nem sikerül jól megoldani, mert a pálya az hatalmasan jó volt, amíg tudtak menni addig nagyon tetszett.
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7121


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #372 Dátum: 2010. június 13. 22:35:19 pm »

akkor örülök, hogy nem mentünk ki.
akikkel a clarkon voltam, mind baromira akartak menni, csak nem értem rá...
bár az is egy szar volt, pedig oltári jó show-t lehetett volna csinálni belőle, ahogy ez az éjszakai is annak ígérkezett.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #373 Dátum: 2010. június 13. 23:47:23 pm »

Szerdán a városban, igazából felvonulás volt! Nem show!
Alap esetben még gumiégetésről sem lehetett szó! Ennek ellenére a rendőrök szemet hunytak és engedtek többet is Smiley
Így is érkezett néhány bejelentés a környéken lakóktól  Evil
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #374 Dátum: 2010. június 14. 00:40:48 am »

akkor örülök, hogy nem mentünk ki.
akikkel a clarkon voltam, mind baromira akartak menni, csak nem értem rá...
bár az is egy szar volt, pedig oltári jó show-t lehetett volna csinálni belőle, ahogy ez az éjszakai is annak ígérkezett.

Azért így is nagyot ütött, amíg világosban mentek az autók, addíg bepisi-bekaki volt a látvány. Csak hát a balfasz szervezés keresztbe tett végül.  undecided
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #375 Dátum: 2010. június 14. 13:24:39 pm »

Tisztelt Rajongók, Versenyzők!

Az MDSZ Elnöksége elnézéseteket kéri a hétvégi éjszakai futamon bekövetkezett technikai probléma és az ennek következtében idő előtt befejezett rendezvény miatt is. Az MDSZ elnökségi testülete teljes felelősséget vállal a történtekért és ígéretet tesz arra, hogy mind a nézőket, mind pedig a versenyzőket kárpótolja a szombat este történtekért.

Tisztelettel,

MDSZ Elnökség
« Utoljára szerkesztve: 2010. június 14. 13:35:26 pm írta DonDr!ft » Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #376 Dátum: 2010. június 14. 14:06:55 pm »

Tisztelt Rajongók, Versenyzők!
...mind pedig a versenyzőket kárpótolja a szombat este történtekért.
Tisztelettel,
MDSZ Elnökség

Gondolom ebbe nem tartozik bele annak az autónak a javítási költsége amelyik beparkolt az állványzat alá.
Egyébként ki volt az? Nem látszik jól a videón.

Don: Lesz róla anyag?
Naplózva
ciri e21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 236



« Válasz #377 Dátum: 2010. június 14. 14:36:38 pm »

És mi lesz a kárpótlás?? shocked
Naplózva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #378 Dátum: 2010. június 14. 16:26:01 pm »

Gondolom ebbe nem tartozik bele annak az autónak a javítási költsége amelyik beparkolt az állványzat alá.
Egyébként ki volt az? Nem látszik jól a videón.

Don: Lesz róla anyag?

A Csergő Józsi volt, aki egyébként pont árulja a versenyautót, mert közben már készül a másik, ami egy E36 cabrio.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #379 Dátum: 2010. június 14. 16:54:36 pm »

Az hogy valaki elszáll a rossz látási viszonyok miatt, nem róható fel senkinek. Az más kérdés, hogy egy raklap szar volt a világítás, ez vitán felül áll. Ha nem lát, ne menjen így....csak hát így tényleg nincs értelme versenyt rendezni.
« Utoljára szerkesztve: 2010. június 14. 17:50:02 pm írta collins » Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #380 Dátum: 2010. június 14. 20:02:10 pm »

mondjuk az más kérdés hogy ez az überdurvabrutálmegapálya egy hosszú balos kanyarból állt,végén egy jobbosból. ha lehetett volna normálisan és eleget menni rajta(úgyhallottam nem lehetett),akkor vaksötétben is végig lehetne menni,mert azért korántsem volt megjegyezhetetlen Roll Eyes
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #381 Dátum: 2010. június 14. 20:20:31 pm »

Tisztelt Rajongók, Versenyzők!

Az MDSZ Elnöksége elnézéseteket kéri a hétvégi éjszakai futamon bekövetkezett technikai probléma és az ennek következtében idő előtt befejezett rendezvény miatt is. Az MDSZ elnökségi testülete teljes felelősséget vállal a történtekért és ígéretet tesz arra, hogy mind a nézőket, mind pedig a versenyzőket kárpótolja a szombat este történtekért.

Tisztelettel,

MDSZ Elnökség


Csak kérdem,hogy te benne vagy az MDSZ elnökségben,vagy valami tisztséget viselsz benne?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #382 Dátum: 2010. június 14. 20:47:16 pm »

Mondjuk hiába ismeri a pályát, ha nem látja hol tart. Ha kilinccsel előrre mész, nem sokat ér a fényszóró. Bár ha egyszer tudta, hogy éjszelai lesz, tehetett volna fel 1-2 szúrót előrre, befordítva jópár fokban, mint a téliautókon.
Naplózva
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #383 Dátum: 2010. június 14. 20:55:04 pm »

Mondjuk hiába ismeri a pályát, ha nem látja hol tart. Ha kilinccsel előrre mész, nem sokat ér a fényszóró. Bár ha egyszer tudta, hogy éjszelai lesz, tehetett volna fel 1-2 szúrót előrre, befordítva jópár fokban, mint a téliautókon.

igen,valszeg nemtudta hol jár,mert azért jópár helyen megtört a kanyar. a fényszóró sztem semmit nem ér,és szúrót meg azért nem tettek,mert szerintem bíztak a megvilágításban,hogy a pályára fog irányulni. azthiszem a köv. éjszakai drift-en,már mindenkinek az ajtón lesznek a fényszórói Roll Eyes
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #384 Dátum: 2010. június 14. 21:51:45 pm »

Van egy másik videó is a crasről, amin utána el is mondja a pilot hogy mi történt: http://www.youtube.com/watch?v=zFAEy5Ai1KE#
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #385 Dátum: 2010. július 22. 00:06:31 am »

Csak kérdem,hogy te benne vagy az MDSZ elnökségben,vagy valami tisztséget viselsz benne?
Nem vagyok elnökségi tag! Smiley A sportegyesületünk egyik küldöttje vagyok csak!
Egyébként volt egy 'kárpótlás verseny' fasza világítási körülmények mellett (köszönjük a drága napnak Cheesy ) ami amúgy jól sikerült. Elvileg lesz videó róla, csak nem tudom mikor (nem mi vágjuk), ha kész van akkor belinkelem!
Naplózva
DonDr!ft

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1818


1981 E12 1JZ / 1980 E12 520 / 2000 E39 520d


« Válasz #386 Dátum: 2010. július 22. 00:14:07 am »

Ez k#rvajó:

http://www.youtube.com/watch?v=TOZitsag6MM&feature=player_embedded#
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #387 Dátum: 2010. július 22. 07:20:25 am »

Jól bírja a gyomra!  Cheesy Grin
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #388 Dátum: 2010. július 22. 07:44:15 am »

valamiert rendszeresen a szajaba nyomkod egy rongyot,lehet hogy megsem birja a gyomra vagy elharapta a nyelvet?
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #389 Dátum: 2010. július 22. 14:45:11 pm »

nézd meg jobban...hamburgert eszik közben.....
Naplózva

steffe
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 [13] 14 15 16 17   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!