CápaBMW fórum
2024. április 28. 12:05:57 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 ... 195   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 2.  (Megtekintve 2511227 alkalommal)
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #4710 Dátum: 2009. szeptember 26. 16:15:54 pm »

2002 turbo  Wink

A 02-es karosszéria neve volt az E20 ?
Na megint megokosodtam.
Ma is érdemes volt felkelnem.   Wink
Köszönöm szépen Johanna.   79
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4711 Dátum: 2009. szeptember 26. 16:18:01 pm »

Ki fogja kitölteni a hiányzó adatokat? És ki fog beírni az E12, E21, E23, E28, stb helyekre?? Sok munkánk van még huh
Naplózva
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #4712 Dátum: 2009. szeptember 26. 16:22:29 pm »

Ki fogja kitölteni a hiányzó adatokat? És ki fog beírni az E12, E21, E23, E28, stb helyekre?? Sok munkánk van még huh

Ezt most nem értem.   confused
Mire érted amit írtál ?   
 
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4713 Dátum: 2009. szeptember 26. 16:24:13 pm »

Akkor nem lehetetlen...  Evil

Na jó, de az nem úgy működik, hogy fogod és átteszed. A 2 fajta kisházas E30 ból is csak az egyikel lehet megjátszani és az kívülről nem látszik, tehát vétel előtt szét kell borítani. Az áttelepítés sem költség és munka mentes, tehát a végeredmény az így sem egyszerű. Maradjunk annyiban, hogy nagy nehézségek árán megoldható, mint ahogyan nagy nehézségek árán lehet kapni E21 spert is Embarrassed
Naplózva
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4714 Dátum: 2009. szeptember 26. 16:24:54 pm »

Ezt most nem értem.   confused
Mire érted amit írtál ?   
 

Vazz, kimaradt a link, bocsesz!!

http://hu.wikipedia.org/wiki/BMW
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4715 Dátum: 2009. szeptember 26. 16:31:12 pm »

Na jó, de az nem úgy működik, hogy fogod és átteszed. A 2 fajta kisházas E30 ból is csak az egyikel lehet megjátszani és az kívülről nem látszik, tehát vétel előtt szét kell borítani. Az áttelepítés sem költség és munka mentes, tehát a végeredmény az így sem egyszerű. Maradjunk annyiban, hogy nagy nehézségek árán megoldható, mint ahogyan nagy nehézségek árán lehet kapni E21 spert is Embarrassed


Tehát akkor mégis egyszerűbb a diffitartó segédkeretet átheggeszteni. Tudtok olyant, aki ezt megtudja csinálni?
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #4716 Dátum: 2009. szeptember 26. 16:43:17 pm »

Vazz, kimaradt a link, bocsesz!!

http://hu.wikipedia.org/wiki/BMW


Valóban nem egy teljes átfogó iromány.
Inkább a szórjunk egy kis igét a parasztoknak szedett vedett dolog.
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4717 Dátum: 2009. szeptember 26. 17:56:38 pm »

Tehát akkor mégis egyszerűbb a diffitartó segédkeretet átheggeszteni. Tudtok olyant, aki ezt megtudja csinálni?

Itt szokott lenni a srác asszem e21m20b27 a nickje,az ő projektjében van ilyen jellegű lakatolás,és aszem ő is elvitte valami lakatoshoz a hátsó hidat.a bimmerteamon van a topikja.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Boge
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3298


Ne vedd el!


« Válasz #4718 Dátum: 2009. szeptember 26. 21:10:19 pm »

Tehát akkor mégis egyszerűbb a diffitartó segédkeretet átheggeszteni. Tudtok olyant, aki ezt megtudja csinálni?
Ordenálé módon egyszerű, jól már kicsit nehezebb. De amúgy én a difi belsejének a cseréjéről beszéltem, akkor nem kell hegesztgetni, meg lengőkarokat vagy segédalvázat hegeszteni.
Naplózva
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #4719 Dátum: 2009. szeptember 26. 22:55:34 pm »

az e20 csak a turbó

http://www.bmwarchiv.de/e-code/
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Apusch

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 350



WWW
« Válasz #4720 Dátum: 2009. szeptember 27. 00:15:18 am »

Egyszerűség kedvéért a fontosabbak kiírva:
E 100: Isetta
E 101: Isetta 250
E 102: Isetta 300
E 107: 700 Limusine
E 110: 700 Cabriolet
E 111: 600
E 114: 1502, 1602, 1802,
E 115: 1500 (négyajtós)
E 116: 1500 (négyajtós)
E 118: 1800 (négyajtós)
E 120: 2000C, 2000CS (Karmann)
E 121: 2000 (négyajtós)
E 10  : 2002, 2002TII,
E 20  : 2002 Turbo (Viszont azt én sem értem, hogy miért csak 6 darab... 1084)
Naplózva

Öreg autó szivatóval indul...
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4721 Dátum: 2009. szeptember 27. 08:02:11 am »

Egyszerűség kedvéért a fontosabbak kiírva:
E 100: Isetta
E 101: Isetta 250
E 102: Isetta 300
E 107: 700 Limusine
E 110: 700 Cabriolet
E 111: 600
E 114: 1502, 1602, 1802,
E 115: 1500 (négyajtós)
E 116: 1500 (négyajtós)
E 118: 1800 (négyajtós)
E 120: 2000C, 2000CS (Karmann)
E 121: 2000 (négyajtós)
E 10  : 2002, 2002TII,
E 20  : 2002 Turbo (Viszont azt én sem értem, hogy miért csak 6 darab... 1084)

A 2000c,2000cs-ről kaphatnánk egy fotót? icon_razz 408
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #4722 Dátum: 2009. szeptember 27. 08:38:11 am »

http://www.bmwarchiv.de/e-code/120.html

a kicsivel lejjebb lévő e-lista link tartalmaz egy csomó fotót a típusokról, sajna nem mindet
engem egy e23s érdekelne, nem találtam a neten
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4723 Dátum: 2009. szeptember 27. 08:53:14 am »



Milyen érdekes,hogy pl. E32-t is már 79/szeptemberétől kezdték fejleszteni és az E34-et is már 81-ben kezdték.

Ennek amúgy a cápában annyi a nyoma,hogy a hátsó ülés alatt a bal oldalban van ugye az E32 és E34 "ZKE" egysége, vagyis a központi karosszéria elektronika. Mikor építettem át az E12-t M50 motorosra, én az E34 kábelkötegét az első lámpától a hátsóig beépítettem. Nem volt egyszerű, de fura módon ez a ZKE egység minden további alakítás nélkül tökéletesen passzolt az E12 hátsó ülése alá Smiley Hozzáteszem,hogy az autóm 79/9 utáni. Van egy másik E12-m, ami 79/9 előtti, abban nincs ilyen hely kialakítva Smiley

Jó mi?

Vagy pl. az E23 és E28 kormánykapcsolóinak a lábkiosztása (és az E12 79/9-től) ugyanaz, mint pl. a korai E32/E34-eseké. Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #4724 Dátum: 2009. szeptember 28. 13:41:11 pm »


Hideg motornál tuti nem...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4725 Dátum: 2009. szeptember 28. 14:30:39 pm »


Pedig a korábbi típusok (cápa, E32/E34) üzemkönyvében a "hogyan takarékoskodjunk" részben le van ,hogy csak akkor állítsuk le a motort, ha előre tudjuk,hogy 1,5 percnél többet fogunk állni. Ellenkező esetben magas fogyasztás és a motornak sem kedvezünk vele....

Most meg már lehet? ...szánalmas.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4726 Dátum: 2009. szeptember 28. 14:50:46 pm »

Pedig a korábbi típusok (cápa, E32/E34) üzemkönyvében a "hogyan takarékoskodjunk" részben le van ,hogy csak akkor állítsuk le a motort, ha előre tudjuk,hogy 1,5 percnél többet fogunk állni. Ellenkező esetben magas fogyasztás és a motornak sem kedvezünk vele....

Most meg már lehet? ...szánalmas.
Hát ez pedig az önindítófelújítóműhelyek lobbytevékenységének eredménye!!  Evil

Mellesleg mekkora pénzt nyomhatott a reklámért az Agip... Smiley
Naplózva

Bence
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4727 Dátum: 2009. szeptember 28. 15:21:20 pm »

Hát ez pedig az önindítófelújítóműhelyek lobbytevékenységének eredménye!!  Evil
Elvileg nem kell önindítózni.
Úgy állítja le a motort, hogy legyen egy hengerben éghető keverék fhp után. csak egy szikra kell hozzá, és már megy is a motor.
mondjuk kíváncsi vagyok, hogy ugyanez a  rendszer egy 400Ekm-es széthajtott motroban mit fog csinálni...
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4728 Dátum: 2009. szeptember 28. 15:24:45 pm »

Elvileg nem kell önindítózni.
Úgy állítja le a motort, hogy legyen egy hengerben éghető keverék fhp után. csak egy szikra kell hozzá, és már megy is a motor.
mondjuk kíváncsi vagyok, hogy ugyanez a  rendszer egy 400Ekm-es széthajtott motroban mit fog csinálni...
Ma is tanultam valamit.... Smiley

De ez szerintem hogy pont FHP-n legyen a cucc elég könnyen meghibásodhat és lesz rengeteg mazsola aki bealszik a lámpánál  Evil
Naplózva

Bence
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4729 Dátum: 2009. szeptember 28. 15:34:56 pm »

De ez szerintem hogy pont FHP-n legyen a cucc elég könnyen meghibásodhat és lesz rengeteg mazsola aki bealszik a lámpánál  Evil
Nemérted a lényeget... Ezt nem valami cucc csinálja, hanem maga a motorvezérlés kapott plusz 1 funkciót a vezérlőprogramba integrálva. Ha ez meghibásodik, akkor már hiába indítózol, az ugyan nem megy sehova...
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #4730 Dátum: 2009. szeptember 28. 15:42:53 pm »

Nemérted a lényeget... Ezt nem valami cucc csinálja, hanem maga a motorvezérlés kapott plusz 1 funkciót a vezérlőprogramba integrálva. Ha ez meghibásodik, akkor már hiába indítózol, az ugyan nem megy sehova...

Akkor viszont egy komplett város forgalmának blokkolása is elérhető lesz környezetvédelem címszó alatt...  Evil
Naplózva

Bence
ciri e21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 236



« Válasz #4731 Dátum: 2009. szeptember 28. 16:20:48 pm »

Mennyi minden elvetemültséget tudnak kitalálni...hmm... Shocked
Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #4732 Dátum: 2009. szeptember 28. 18:59:19 pm »

Elvileg nem kell önindítózni.
Úgy állítja le a motort, hogy legyen egy hengerben éghető keverék fhp után. csak egy szikra kell hozzá, és már megy is a motor.
mondjuk kíváncsi vagyok, hogy ugyanez a  rendszer egy 400Ekm-es széthajtott motroban mit fog csinálni...

Dízelt.
Szikrával.
Ma is tanultam valamit.
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #4733 Dátum: 2009. szeptember 28. 19:00:20 pm »

Ne légy olyan maradi....
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #4734 Dátum: 2009. szeptember 28. 19:05:05 pm »


Szerintem is a 118d-re kell ilyen kütyü,a 760 meg úgy jó ahogy van! Tongue
Ennyi f@szt,egy tervező irodában.Katasztrófa.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4735 Dátum: 2009. szeptember 28. 21:22:28 pm »

Elvileg nem kell önindítózni.
Úgy állítja le a motort, hogy legyen egy hengerben éghető keverék fhp után. csak egy szikra kell hozzá, és már megy is a motor.
mondjuk kíváncsi vagyok, hogy ugyanez a  rendszer egy 400Ekm-es széthajtott motroban mit fog csinálni...

És ezt hogy? a FHP előtt képes maradni csak a gyújtás előtt robbanásképes keverék ,már amennyiben benzinesről beszélünk. De akkor a 2 szelepnek éppen tökéletesen zárva kell lennie, a másik pedig az,hogy egy motor sem fogja megtartani a robbanóképes elegyet, nem hogy a piros lámpa idejére ,de még pár másodpercre sem.
Max annyi,hogy egy minimális + befecskendezést kap,hogy a motor indítózásra hamarabb beröffenjen,de ez sem keverék, hanem csak benzin. Egy példa. karbis vs. motronic rendszer. Ha van egy ugyanolyan motorod karbival, akkor az fél fordulatra,már járni fog, de a motronicot meg tekerned kell. Ez olyan, mintha visszalépnének...de akkor is érdekes,hogy 15 éve még káros volt az indítgatás, most meg már nem....

Önindító nélkül meg ritkán indítasz...
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
pic
Vendég
« Válasz #4736 Dátum: 2009. szeptember 28. 22:08:11 pm »

Miki nem értesz te ehhez! Evil Ma már sokkal jobb, tartósabb önindítókat csinálnak mint régen. Cheesy
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #4737 Dátum: 2009. szeptember 28. 22:14:13 pm »

Miki nem értesz te ehhez! Evil Ma már sokkal jobb, tartósabb önindítókat csinálnak mint régen. Cheesy

frissebb, lágyabb, jobb! Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #4738 Dátum: 2009. szeptember 29. 08:03:28 am »

Dízelt.
Szikrával.
Ma is tanultam valamit.
jogos, nem néztem, hogy a link a dízelről szól
Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #4739 Dátum: 2009. szeptember 30. 19:21:56 pm »

üdvözlöm a bronzit vagy bahamabeige ködlámpamentes e28 tulaját(mintha intett is volna), valamint az amerikai sötétkék(usa lökös és lámpa) tulaját is, akiket ma láttam. na meg a széna tér környén állt egy ezüst 20i, duplacsöves, autómata, elöl villanyablakos. Ja meg a petőfi híd budai hídfőnél egy piroska is volt.in motion, natürlicht, csak a villamosról láttam. asszem ennyi....tömegautóm van akurvaéletbe...Cheesy
Naplózva

Oldalak: 1 ... 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 [158] 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 ... 195   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!