CápaBMW fórum
2024. április 26. 18:57:08 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 [188] 189 190 191 192 193 194 195   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 2.  (Megtekintve 2509764 alkalommal)
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5610 Dátum: 2009. december 26. 00:20:02 am »

És melyik része nem bírja? Merthogy a fejet leszámítva M30 az egész (99%-ban),de mind1...


Pont arra gondoltam én is,a fejre,tudom miből van az S36......... angel,Én az M30-ra fogadnék az élettartamot illetően.
Él bennem valami ösztönös hányinger a túlbonyolított dolgok irányában-igaz az S36 félúton van csak oda-de akkor is,nekem az egyszerűbb=jobb.Ahogy tudom az M88-ak kritikus pontja az egysoros vez.lánc,100-120e km-nél illik cserélni,ill. átalakítani kétsorosra,persze lehet indokolatlan az előítéletem.
Nyilván szeretnék én is egy M5-öt,nem az járna a fejemben,hogy úgyis szétesik,de mint mondottam az egyszerűbb=jobb,nekem angel.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mpower
Vendég
« Válasz #5611 Dátum: 2009. december 26. 00:20:51 am »

Én is pont erre gondoltam. Cheesy Azért az a mind1 nem kellett volna a végére. Így kicsit elvesztette az élét.  Wink

Nahát még néhányan fennvagyunk nemhogy ilyenkor a jóóó nők mellet feküdne mindenki nem pedig a monitort lesné  Cheesy Cheesy Wink Smiley
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5612 Dátum: 2009. december 26. 00:22:09 am »

Azért írtam a végére,hogy mind1, mert értelmetlen az egész. Ugyanis kb evvel azt mondta Mr V12, hogy neki nem kéne E21 320i, mert a 316 tartósabb. Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Mpower
Vendég
« Válasz #5613 Dátum: 2009. december 26. 00:23:01 am »

Azért írtam a végére,hogy mind1, mert értelmetlen az egész. Ugyanis kb evvel azt mondta Mr V12, hogy neki nem kéne E21 320i, mert a 316 tartósabb. Smiley

Nem én mondtam! Cheesy ott  a pont!! kezfogas 9 88
Naplózva
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5614 Dátum: 2009. december 26. 00:23:58 am »

Nahát még néhányan fennvagyunk nemhogy ilyenkor a jóóó nők mellet feküdne mindenki nem pedig a monitort lesné  Cheesy Cheesy Wink Smiley


Butus,ma már feküdtem. Azn Azn
Többször is. Cheesy Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Mpower
Vendég
« Válasz #5615 Dátum: 2009. december 26. 00:24:59 am »


Butus,ma már feküdtem. Azn Azn
Többször is. Cheesy Wink


A jóból sose elég Wink Cheesy Smiley
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5616 Dátum: 2009. december 26. 00:25:52 am »


Pont arra gondoltam én is,a fejre,tudom miből van az S36......... angel,Én az M30-ra fogadnék az élettartamot illetően.
Él bennem valami ösztönös hányinger a túlbonyolított dolgok irányában-igaz az S36 félúton van csak oda-de akkor is,nekem az egyszerűbb=jobb.Ahogy tudom az M88-ak kritikus pontja az egysoros vez.lánc,100-120e km-nél illik cserélni,ill. átalakítani kétsorosra,persze lehet indokolatlan az előítéletem.
Nyilván szeretnék én is egy M5-öt,nem az járna a fejemben,hogy úgyis szétesik,de mint mondottam az egyszerűbb=jobb,nekem angel.

Elmondom,hogy ugyanúgy elnyúlik az M30-nál és az M10nél is a lánc, csak a kevesebb magas fordulat és az "ütés" miatt kevésbé veszed észre. Esetleg nem szép alapjárat és kis kartyogás hallatszik belőle.

Amúgy meg nem létezik S36 ,csak S38 Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Mpower
Vendég
« Válasz #5617 Dátum: 2009. december 26. 00:27:01 am »

Egyébként mennyire fontos láncot cserélni ha egy kicsit már meg van nyúlva?
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 26. 00:34:08 am írta Dénes » Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5618 Dátum: 2009. december 26. 00:30:03 am »

Hát illik. Pl nekem a 35i-n lógott, meg szétvolt már a vezérműtengely lánckereke is.... = Csere Wink


Az M5 témához csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy ha az M30 bírja jobban akkor az, ha nem akkor nem Cheesy Attól még én elfogadnék egy E28 M5 HF-et az összes sallangjával Tongue  Azn  Roll Eyes
Naplózva

70/627-5355
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5619 Dátum: 2009. december 26. 00:31:10 am »

Azért írtam a végére,hogy mind1, mert értelmetlen az egész. Ugyanis kb evvel azt mondta Mr V12, hogy neki nem kéne E21 320i, mert a 316 tartósabb. Smiley


Miki,neked nem szokott szövegértelmezési gondod lenni Smiley,kb azt mondtam,hogy inkább M30 mint M88,vagy M10 mint S14.
A két,de azonos lökettérfogatú moci közül az egyszerűbbet választanám,ha még maradna pénzem akkor a kettő közötti árkülömbözetet inkább az egyszerűbbre költeném,és utolérném lóerőben a bonyolultabbat,kb ezt írtam.
Hogy mikor kéne 316,hm nemtom. Grin Cheesy
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5620 Dátum: 2009. december 26. 00:34:06 am »

Elmondom,hogy ugyanúgy elnyúlik az M30-nál és az M10nél is a lánc, csak a kevesebb magas fordulat és az "ütés" miatt kevésbé veszed észre. Esetleg nem szép alapjárat és kis kartyogás hallatszik belőle.

Amúgy meg nem létezik S36 ,csak S38 Wink


Akkor az E34 M5-jének mi a kódja,a 3.6-nak?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5621 Dátum: 2009. december 26. 00:35:32 am »

Annak S38B36  Wink

E28 M5, E24 (M635CSi) M6-oknak S38B35
E34 M5 3.8-nak pedig S38B38
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 26. 00:39:52 am írta Dénes » Naplózva

70/627-5355
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5622 Dátum: 2009. december 26. 00:39:18 am »


Miki,neked nem szokott szövegértelmezési gondod lenni Smiley,kb azt mondtam,hogy inkább M30 mint M88,vagy M10 mint S14.
A két,de azonos lökettérfogatú moci közül az egyszerűbbet választanám,ha még maradna pénzem akkor a kettő közötti árkülömbözetet inkább az egyszerűbbre költeném,és utolérném lóerőben a bonyolultabbat,kb ezt írtam.
Hogy mikor kéne 316,hm nemtom. Grin Cheesy

E34 M5 3.6 az S38B36

Értem,amit mondasz,de egy igazán jó építés egy M30-ból,hogy utolérje az M88-at,az majdnem többe is van,mint egy működő S darab. Az persze másik tészta,hogy veszel egy M30B35-öt 100ezr Ft-ért és rátolsz mondjuk 700-900ezr Ft-ot,hogy legyen belőle 300 lovad és akkor milla alatt van egy jó motorod....evvel szemben megveszel egy S motort olcsón(!!) 800-ért és rátolsz 1,2 millát.... hát ja... igazad van. Ebbe nem gondoltam bele, hanem feltételeztem 2 alapvetően jó állapotú mocit.... Mert ha tudnám fixen,hogy amit megveszek S motort, az tökéletes, nincs szétütve, akkor inkább azt,mert úgymond olcsóbb...

..és a végére már megint egyet értünk Cheesy Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5623 Dátum: 2009. december 26. 00:52:42 am »

E34 M5 3.6 az S38B36

Értem,amit mondasz,de egy igazán jó építés egy M30-ból,hogy utolérje az M88-at,az majdnem többe is van,mint egy működő S darab. Az persze másik tészta,hogy veszel egy M30B35-öt 100ezr Ft-ért és rátolsz mondjuk 700-900ezr Ft-ot,hogy legyen belőle 300 lovad és akkor milla alatt van egy jó motorod....evvel szemben megveszel egy S motort olcsón(!!) 800-ért és rátolsz 1,2 millát.... hát ja... igazad van. Ebbe nem gondoltam bele, hanem feltételeztem 2 alapvetően jó állapotú mocit.... Mert ha tudnám fixen,hogy amit megveszek S motort, az tökéletes, nincs szétütve, akkor inkább azt,mert úgymond olcsóbb...

..és a végére már megint egyet értünk Cheesy Cheesy


Részemről a megtiszteltetés.... sm_68 68 68
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5624 Dátum: 2009. december 26. 01:00:10 am »

Annak S38B36  Wink

E28 M5, E24 (M635CSi) M6-oknak S38B35
E34 M5 3.8-nak pedig S38B38


Ki tudja ezt mind megjegyezni?
Én csak az M30B35-öt,meg az M70B50-et tudom angel,hamarosan az M20B25-öt is tudni fogom..... Cool,o'szt ennyi nekem elég. uglystupid2 idiot2 wall
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5625 Dátum: 2009. december 26. 01:05:07 am »

Hát valahogy benne maradnak a fejemben  Cheesy Itt zizegnek bennt  Grin
Naplózva

70/627-5355
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5626 Dátum: 2009. december 26. 01:23:23 am »

Hát valahogy benne maradnak a fejemben  Cheesy Itt zizegnek bennt  Grin

Mondják a hangok.....? Cheesy Grin
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5627 Dátum: 2009. december 26. 01:26:15 am »

  Cheesy  Grin Igen  Evil
Naplózva

70/627-5355
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5628 Dátum: 2009. december 26. 04:02:51 am »

E34 M5 3.6 az S38B36

Értem,amit mondasz,de egy igazán jó építés egy M30-ból,hogy utolérje az M88-at,az majdnem többe is van,mint egy működő S darab. Az persze másik tészta,hogy veszel egy M30B35-öt 100ezr Ft-ért és rátolsz mondjuk 700-900ezr Ft-ot,hogy legyen belőle 300 lovad és akkor milla alatt van egy jó motorod....evvel szemben megveszel egy S motort olcsón(!!) 800-ért és rátolsz 1,2 millát.... hát ja... igazad van. Ebbe nem gondoltam bele, hanem feltételeztem 2 alapvetően jó állapotú mocit.... Mert ha tudnám fixen,hogy amit megveszek S motort, az tökéletes, nincs szétütve, akkor inkább azt,mert úgymond olcsóbb...

..és a végére már megint egyet értünk Cheesy Cheesy


Csak számolok kicsit,a 6 dugó mondjuk11.5:1 cr-el kb 280e,az alját lekönnyíttetni,grammoltatni 150e,húzott kuplung 80e,fasza tengely,nem köszörült hanem "gyárilag" nagy 120e,rendes szelepek 60e,idevaló rugók,a tengelyhez,himbák,himbatengely 160e,vezérlés 150e,gyújtás50e,kipurendszer 150e,csavarok le is-fel is 40e,tömítések 30e(?),én még szereznék hozzá odaátról 5" átmérőjű pillangót,biztos-ami biztos,lehet kéne egy rendes szívósor is,és még a hajtókarok maradtak gyáriak,bár szívóként bírnák a hajszát szerintem,és ez így már vastag 300le.
Hol is vagyunk 1.3millkó? Sad
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #5629 Dátum: 2009. december 26. 08:15:07 am »

Van ára a szerelemnek az biztos! Viszont ha választani lehetne, hogy melyik projektet választom, vagyis hogy összegyűjtök egy jó S38B38-ra vagy turbósítok egy M30-at, biztos hogy az M5-re szavaznék. Nem azért mert az M5, hanem azért mert szerintem egy turbómotornak nem olyan az ereje, és az nem az igazi nyers erő........  Wink  smiley
Naplózva

70/627-5355
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #5630 Dátum: 2009. december 26. 10:06:39 am »

d24,b23, b32? 



d24,b23,b18...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #5631 Dátum: 2009. december 26. 10:10:18 am »

Bazzzz  Cheesy Az amcsi M5-nek olyan hosszú kiput adott a srác  Cheesy  Grin  Evil Az enyémtől a lökőstől és a kiputól kb 40cm-re losszabb ez a példány Cheesy
de ugye nem ilyen hányás dtm-es?
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #5632 Dátum: 2009. december 26. 10:13:33 am »


Pont arra gondoltam én is,a fejre,tudom miből van az S36......... angel,Én az M30-ra fogadnék az élettartamot illetően.
Él bennem valami ösztönös hányinger a túlbonyolított dolgok irányában-igaz az S36 félúton van csak oda-de akkor is,nekem az egyszerűbb=jobb.Ahogy tudom az M88-ak kritikus pontja az egysoros vez.lánc,100-120e km-nél illik cserélni,ill. átalakítani kétsorosra,persze lehet indokolatlan az előítéletem.
Nyilván szeretnék én is egy M5-öt,nem az járna a fejemben,hogy úgyis szétesik,de mint mondottam az egyszerűbb=jobb,nekem angel.

100-120000 km-nél a kétsorost se árt cserélni....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #5633 Dátum: 2009. december 26. 10:17:44 am »

pedig már kezdtem reménykedni, h b32...
miért vagy kikapcsolva? 364

lemerült...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #5634 Dátum: 2009. december 26. 10:27:00 am »

Van ára a szerelemnek az biztos! Viszont ha választani lehetne, hogy melyik projektet választom, vagyis hogy összegyűjtök egy jó S38B38-ra vagy turbósítok egy M30-at, biztos hogy az M5-re szavaznék. Nem azért mert az M5, hanem azért mert szerintem egy turbómotornak nem olyan az ereje, és az nem az igazi nyers erő........  Wink  smiley


Dénes,ha valamiben van nyers erő,akkor az a feltöltött benzin motor!!!!!Ez itt 2.8,-és harmadikban teker mint állat!A turbómotorok kicsit durvábbak,amint felépül a nyomás,ott a tüdő,kirobbanó nyomaték,a kompisok lineárisabbak,mivel a motor fordulatszámával együtt nő az erő,a csiga,ha nyélgázt adsz alsóbb fordulatszámon is be tud már tölteni,és kezdődik a tánc!!! Evil Evil
http://www.youtube.com/watch?v=wksgK-S4bbU
#



http://www.youtube.com/watch?v=90BFgyooNG4&feature=related
#
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5635 Dátum: 2009. december 26. 13:58:19 pm »

Hmm. Van is itthon B28, új turbó, szinter kuplung, kúler,olajhűtő, 40%-os sperr, 2 szett vems...   Roll Eyes
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #5636 Dátum: 2009. december 26. 14:11:10 pm »

Hmm. Van is itthon B28, új turbó, szinter kuplung, kúler,olajhűtő, 40%-os sperr, 2 szett vems...   Roll Eyes

Gondolom nem napi használatban, és nem is fog évekig járni vele...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5637 Dátum: 2009. december 26. 14:41:21 pm »

Á, dehogy fog. Meg is lennék nyúzva, ha ezek valamelyikét feltenném a 28i-re Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #5638 Dátum: 2009. december 26. 15:46:55 pm »

Á, dehogy fog. Meg is lennék nyúzva, ha ezek valamelyikét feltenném a 28i-re Cheesy

Vigyek egy 23-at??Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
rnie
Vendég
« Válasz #5639 Dátum: 2009. december 26. 16:35:04 pm »


Csak számolok kicsit,a 6 dugó mondjuk11.5:1 cr-el kb 280e,az alját lekönnyíttetni,grammoltatni 150e,húzott kuplung 80e,fasza tengely,nem köszörült hanem "gyárilag" nagy 120e,rendes szelepek 60e,idevaló rugók,a tengelyhez,himbák,himbatengely 160e,vezérlés 150e,gyújtás50e,kipurendszer 150e,csavarok le is-fel is 40e,tömítések 30e(?),én még szereznék hozzá odaátról 5" átmérőjű pillangót,biztos-ami biztos,lehet kéne egy rendes szívósor is,és még a hajtókarok maradtak gyáriak,bár szívóként bírnák a hajszát szerintem,és ez így már vastag 300le.
Hol is vagyunk 1.3millkó? Sad

Vagy veszel angliában egy 3.2-es M3-ast 3500GBP-ért, kiveszed a motort, a többit kiárulod, és már jobban állsz:) a váltó 150.000ft, a kerékszett 100.000ft, a belseje, fék, futomű egyes darabjai is eladhatóak, az angol E36 M3-asokban sok az extra. Ez a legolcsóbb módja egy normális 320le-s sor6 blokknak:) Ill. kis kompromisszummal még olcsóbb a 3.0, az sem olyan gyenge azért Smiley
Naplózva
Oldalak: 1 ... 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 [188] 189 190 191 192 193 194 195   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!