collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3600 Dátum: 2009. április 18. 22:12:20 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3601 Dátum: 2009. április 18. 22:36:28 pm » |
|
Bezzeg én kapnék a fejemre ha ecsettel lemázolnék egy M1-est. Vagy lenyomnám matt feketére.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #3602 Dátum: 2009. április 18. 22:48:36 pm » |
|
Bezzeg én kapnék a fejemre ha ecsettel lemázolnék egy M1-est. Vagy lenyomnám matt feketére. Ha ott lehettem volna Andy bátyó is kapott volna a homlokára egy szeneslapáttal.
|
|
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3603 Dátum: 2009. április 18. 23:09:47 pm » |
|
Bezzeg én kapnék a fejemre ha ecsettel lemázolnék egy M1-est. Vagy lenyomnám matt feketére. Ha ott lehettem volna Andy bátyó is kapott volna a homlokára egy szeneslapáttal. Az lenne ám a művészet, ahogy véletlenszerűen összefröcsköli az artériából spriccelő hemoglobin a karosszériát.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3604 Dátum: 2009. április 19. 09:16:14 am » |
|
Az én véleményem, hogy ha van rá annyid, akkor inkább a 02-est ajánlanám.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Cápa730
Nem elérhető
Hozzászólások: 1043
|
|
« Válasz #3605 Dátum: 2009. április 19. 10:34:42 am » |
|
pic: Bezzeg én kapnék a fejemre ha ecsettel lemázolnék egy M1-est. Vagy lenyomnám matt feketére. Cápa730: Ha ott lehettem volna Andy bátyó is kapott volna a homlokára egy szeneslapáttal. pic: Az lenne ám a művészet, ahogy véletlenszerűen összefröcsköli az artériából spriccelő hemoglobin a karosszériát. Cápa730 Legalább valami hasznát is vettük volna a pacáknak. Elnézést kérek azoktól akik elismerik az ő "művészetét" , én másként látom.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. április 19. 10:37:49 am írta Cápa730 »
|
Naplózva
|
BMW ÜBER ALLES ! 06-30-264-5107 06-1-284-2905
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3606 Dátum: 2009. április 19. 13:30:33 pm » |
|
A jó idő meghozta a szerelgetési kedvünket. Te Zotya! Most retusálni próbáltad ezt a képed vagy mi? Elég érdekes ott a ledobott első kerék környékén Hűha! Ott egy Sv a háttérben
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3607 Dátum: 2009. április 19. 13:32:06 pm » |
|
Próbálkozott a gyerek...
S volt keletje?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zottya
Nem elérhető
Hozzászólások: 479
|
|
« Válasz #3608 Dátum: 2009. április 19. 13:38:19 pm » |
|
A jó idő meghozta a szerelgetési kedvünket. Te Zotya! Most retusálni próbáltad ezt a képed vagy mi? Elég érdekes ott a ledobott első kerék környékén Hűha! Ott egy Sv a háttérben Jól látod, megpróbáltam eltüntetni az összefestett pótkereket, de csak szétmaszatoltam,
|
|
|
Naplózva
|
Zoli
"A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék."
47°20'20.57"N 18°58'4.30"E
tel:+36 20 4468504
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3609 Dátum: 2009. április 19. 13:59:22 pm » |
|
A jó idő meghozta a szerelgetési kedvünket. Te Zotya! Most retusálni próbáltad ezt a képed vagy mi? Elég érdekes ott a ledobott első kerék környékén Hűha! Ott egy Sv a háttérben Jól látod, megpróbáltam eltüntetni az összefestett pótkereket, de csak szétmaszatoltam, Grat!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3610 Dátum: 2009. április 19. 17:22:11 pm » |
|
Ma az egész napom elment autó kereséssel Megnéztem két cápát is, mind a kettő E28 524td. A szűrke ( >>> KLIKK IDE<<< ) Kinézete nem is a legrosszabb, de nagyon rohad! A belső teljesen kukás. A motor egyenetlenül jár, zörög csattog, föstöl, kb 20 perc mire felveszi a fordulatot és szerintem néha 1-2 henger alszik stb....! (A tulaj úgy adta ide próba útra, hogy egy deci olaj se volt benne!!!!Nem is szívattam szerencsétlent ) A túrbó is kukás benne. Az összes elektromos műszer halott benne. Az autón egyedül a kerekek érnek sajnos valamit és az első lámpák! Le is alkudtam 50 ezerre, de inkább ott hagytam!! Csak a baj lenne vele. Sajnálom szerencsétlent. Következett a fehér ( >>> KLIKK IDE<<< ) Mondjuk úgy, hogy jól áll neki a távolság! Nagyon sok felületi rozsda és sok rohadás van rajta (pl. az összes torony körbe van rohadva). A motorja jobban egyben van mint a másiké, de a túrbója még szarabb. A difi se 100-as. A váltó még annyira se. Ami viszont nagyon jó az a klíma! (Csak mellékesen megjegyzem, hogy se műszaki se zöldkártya sincs még az autón!) Nekem nem jött be egyik se, sajnos. Vigyázzatok ezekkel az ótókkal!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. április 19. 17:27:34 pm írta Dénes »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3611 Dátum: 2009. április 19. 18:24:57 pm » |
|
Leírásod alapján a szürke hengerfejes, kb annyira mint az enyém...Viszont ha 50-re le lehet alkudni, akkkor az jelent valamit...Az illesztései is szarok, tehát már próbálkoztak vele..Nem sikerült jól..
A fehéren látszik, hogyfrissen kozmetikázott, a bal hátsó kerekén talán még a festés is látszik, de lehet hogy a kép csal..Mondjuk a klíma az jó dolog, de nem árt menni is vele, hogy élvezhesd..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. április 19. 18:29:49 pm írta collins »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3612 Dátum: 2009. április 19. 18:39:57 pm » |
|
Mind a két autó kereskedőnél van, beszámított autók. A szűrkén még gondolkozok! 30-at adok neki és járok vele addig ameddig gurul, utána meg bontás pl..... A fehérről ezek nem mostani képek! Most már tiszta felületi rozsda és horpadások is vannak rajta elég bőségesen... Nekem a telefonban azt mondta, hogy szép állapot. Külön kérdeztem, hogy a tornyok mienek! Azt a választ kaptam, hogy " tökéletes mind, semmi rozsda"... Erre a bal első körbe van rohadva, és az már nem felületi rozsda! Ma is adtam a szarnak egy szép 400km-es pofont !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3613 Dátum: 2009. április 19. 18:44:40 pm » |
|
Mind a két autó kereskedőnél van, beszámított autók. A szűrkén még gondolkozok! 30-at adok neki és járok vele addig ameddig gurul, utána meg bontás pl..... A fehérről ezek nem mostani képek! Most már tiszta felületi rozsda és horpadások is vannak rajta elég bőségesen... Nekem a telefonban azt mondta, hogy szép állapot. Külön kérdeztem, hogy a tornyok mienek! Azt a választ kaptam, hogy " tökéletes mind, semmi rozsda"... Erre a bal első körbe van rohadva, és az már nem felületi rozsda! Ma is adtam a szarnak egy szép 400km-es pofont ! Az egészben az az elautózott 400 km, a dühítő.. Ha hengerfejes a szürke(sztem 98%), akkor sokáig nem mész vele, lehet hogy a 30-at se tudod kiárulni belőle..Ráadásul lehet, hogy a nevedre is kell venned...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3614 Dátum: 2009. április 19. 18:51:59 pm » |
|
Az egészben az az elautózott 400 km, a dühítő.. Ha hengerfejes a szürke(sztem 98%), akkor sokáig nem mész vele, lehet hogy a 30-at se tudod kiárulni belőle..Ráadásul lehet, hogy a nevedre is kell venned...
Hát igen, tanulópénz! Nekem megérné a 30-at, tetszenek azok a felnik és a gumik is jók Igen, az egészben az átiratás az amit ki kéne hagyni!! Bár lehet megtudnám vele beszélni, amint "meghal" rögtön ki is vonatnám a forgalomból. Még átgondolom vagy 100 szor, szerintem haza se érnék vele Viszont a túrbó szépen fütyűlt Lehet az még jó nadjából rajta, lehetett érezni azért úgy 1500-2000 körül, hogy "megindul ".
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #3615 Dátum: 2009. április 19. 19:13:41 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. április 19. 19:20:48 pm írta kopasz »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3616 Dátum: 2009. április 19. 19:16:54 pm » |
|
Jut eszembe, láttam ma egy E28-at Heves előtt a Miskolc felé vezető főúton, 15:50 kor A rendszám felét jegyeztem csak meg, mert én is gyorsan mentem és ő is gyorsan jött CZF-(valami) Na ki volt az?? +még egyet láttam Emőd kozelében, de a rendszámot nem láttam
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
priby
Vendég
|
|
« Válasz #3617 Dátum: 2009. április 19. 20:29:04 pm » |
|
Az én véleményem, hogy ha van rá annyid, akkor inkább a 02-est ajánlanám.
a drága féléből jáccik még a régóta árult e21 323i is. csak nincs kedvem előzetes fórumtársi bólogatás nélkül neki vágni se egy zalai se egy pécsi útnak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
priby
Vendég
|
|
« Válasz #3618 Dátum: 2009. április 19. 20:34:34 pm » |
|
ja tegnap du. a margit hídról budára gurult egy babakék 02es... sokáig keresgéltem az államat utána. kevés olyan autó van ami ilyen *színben is rohadtul kellene. innen vkié? ez a narancs 1802 1ébként nagyon bejön, bár a képeken van némi "utómunka igény". másik: fent van megint a szürke 1602 is, ami 4 kiló körül ment el tavaly, most 1,05m az irányár. azóta nem hiszem, h sokat javult volna az állapota.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
priby
Vendég
|
|
« Válasz #3619 Dátum: 2009. április 19. 21:40:46 pm » |
|
egy nagy 02-es tudor megsúgta nekem, hogy az inca igen csak jó féle egy darab! a másik... hát arra rá kell borítani egy milliót kb. és akkor lesz belőle jó autó így a képek alapján. köszi. kifejtenéd részletesebben? az inca-t, a 323at fogtam.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3620 Dátum: 2009. április 19. 21:45:55 pm » |
|
a négyszáz nem tudom hányezres 323, az egy 25 éves autó. nem volt felújítva, legfeljebb karban volt tartva. gondolom neked sem az felel meg, hogy amint van vele valami, akkor azt javítsd, hanem kell egy kasztni, egy rendes futómű, fék, idővel esetleg egy motor is. beltérről, extra fényezésről nem is beszéltünk. ezzel szemben az inca sokkal inkább rendben lévőnek tűnik. nem azt mondom hogy ne vedd meg a 323-at, csak hogy szart ne vegyél, amire nem akarsz annyit költeni apránként, vagy néha, de akkor sokat.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
priby
Vendég
|
|
« Válasz #3621 Dátum: 2009. április 19. 21:57:43 pm » |
|
értem én, azért is írtam, h a 23i-ről írtakat vettem, csak gondoltam elárulod részleteiben, h kitől mit hallottál a 02-ről. mármint vmi meggyőzőt, h igen, induljak zalába.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3622 Dátum: 2009. április 19. 22:04:37 pm » |
|
ja, ok. valszeg nem lesz meggyőző az illető, de én adok a véleményére, és nem azért mert elfogultnak kellene lennem. bár húgom egyáltalán nem ért a kocsikhoz (mint mondjuk Boge, csak hogy az abc elejéről induljak -megjegyzem a szerelő reménység most bento a bandában -, olyan szinten vágja a kínálatot európa szerte mindenhonnan, hogy ihajj. na most, ha ő azt mondja nekem, hogy kép alapján azért el kell menni, mert 99%, hogy vállalható, azért hiszem el neki jobban, mint annak, aki azt mondja, hogy utazzak 20 km-t ezért vagy azért, mert egyszerűen annyi más géppel tudja összehasonlítani hirtelen. ettől függetlenül én mondjuk úgy indulnék, hogy megkérném az eladót, hogy erről-arról nagy felbontású képet csináljon, küldje el, oszt' csókolom. ha szabadságot nem kell kivenned, a benzinpénztől se parázz, szép vidék az! vidd magaddal az asszonyt, max autókáztok egyet, legfeljebb egy 02 is jön haza veletek . az meg állítólag nem is annyira fájdalmas dolog!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
priby
Vendég
|
|
« Válasz #3623 Dátum: 2009. április 19. 22:21:51 pm » |
|
zala a 2. otthonom, úh nem félek annyira, csak 1,5 éves kiskölökkel 3 óra az 3 óra és bár már most imádja az autókat, nem kompenzálná egy szép 02 sem a kimaradó játszóterezést. de a tréfát félre téve, mindenképp beszélek a csákóval. a 02esek télleg egyre ritkábbak, tehát a kínálatot egy idő után ki lehet ismerni. remélem, h befut még vmi szakértő is. köszi a húgodnak is a bíztatást!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3624 Dátum: 2009. április 19. 22:23:29 pm » |
|
azért a kinti kínálat kiismerésére szánj rá egy pá rhónapot, annyi elég is lesz rá . huupsz! kisgyereket nem tudtam, akkor bocs, érthető! hajrá! vannak itt 02 guruk, Apuschék szerintem azt is tudják, hogy melyik kútnál tankoltak a kocsiba '92-ben augusztus 18-án mikor a balcsira mentek vele az akkori tulajok
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Apusch
Nem elérhető
Hozzászólások: 350
|
|
« Válasz #3625 Dátum: 2009. április 20. 00:18:43 am » |
|
Bocs, de aznap Miskolcra mentek.. De komolyra fordítva a szót, néhány apró észrevétel az ezüst színű DBG-566 frsz-ú autóról: Ha eredeti 1602, akkor nincsenek meg a felső díszlécek, annak helyét gondos (vagy nem ) munkával eltüntették. Tekintettel arra, hogy az első lökös gumibetétes, akkor illene legyen rajta oldalt középdíszléc (műanyag-króm kombináció). Persze ezek nem létszükségletei egy szép, és egyben jó autónak, de így lenne modeltiszta. Valami nem stimmel a hátsó lökössel: először is nincs meg trajta a gumibetét, annak megléte nélkül a lökhárító (a rajta levő rögzítési helyek miatt) "bután néz ki" . A gumi pótlása (mivel ez használtban elenyésző esetben marad jó állapotú, súlyos tízezreket jelent). A másik a hátso lökhárítóval kapcsolatban, hogy valami miatt a mérete nem teljesen jó, mert el kellene érnie a kerékjáratig. A 02 Touring modellnek volt hátul rövidebb lököse, tehát ha ez a probléma, akkor nem rá való a vas (arra nem is merek gondolni, hogy valami barbárság történt, és mondjuk levágtak volna belőle). Ha az autó az, ami már korábban is volt fenn a neten, úgy emlékszem, hogy az első homlokfalon valami berhálás van, de sajnos ez a bőséges képdokumentáció miatt nem látszik. (Talán valamit babráltak a vesének a helyével??) Összességében persze az autónak szép vonalai vannak, de azért érdemes volna jó alaposan megvizsgálni a részleteket, tényleg az lenne a jó megoldás, hogy minden részletről alapos, nagy felbontású képeket kapna az érdeklődő (persze ha korrekt az eladó), addig amíg ezt nem teljesül, nem érdemes nekivágni egy egynapos túrának. (Elvileg Ő akarja eladni, ha azt akarja, hogy érdemben foglalkozzanak vele, ennyit meg kéne tennie.)
|
|
|
Naplózva
|
Öreg autó szivatóval indul...
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3626 Dátum: 2009. április 20. 08:18:36 am » |
|
Ráférne elöl az ültetés. [/quote] Szerintem megy az lejjebb csak az felemelés miatt nem állt vissza... [/quote] Sokat nem ül vissza de ez nem is bébicápa, hogy hasaljon az úton.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3627 Dátum: 2009. április 20. 08:25:24 am » |
|
Az én véleményem, hogy ha van rá annyid, akkor inkább a 02-est ajánlanám.
a drága féléből jáccik még a régóta árult e21 323i is. csak nincs kedvem előzetes fórumtársi bólogatás nélkül neki vágni se egy zalai se egy pécsi útnak. A pécsiről annyit tudok mondani, hogy a Ranga Laci volt szerelője építette a futóművét és a motort. A kocsi szépen néz ki és jó is de a srác nem igazán alkudozik az árat illetően ( nem levesre kell a pénz..) Alapjában véve ha nem akarsz építgeni és javítani akkor az érdekes lehet. Ha gondolod akkor megkeresem.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
priby
Vendég
|
|
« Válasz #3628 Dátum: 2009. április 20. 09:34:02 am » |
|
Bocs, de aznap Miskolcra mentek.. De komolyra fordítva a szót, néhány apró észrevétel az ezüst színű DBG-566 frsz-ú autóról: Ha eredeti 1602, akkor nincsenek meg a felső díszlécek, annak helyét gondos (vagy nem ) munkával eltüntették... hm, köszi a kimerítő választ, de igazából az inca-ról jobban érdekelne. ezt az ezüstöt tavaly itt a fórumon kivesézte az előző tulaja, de 470ért nem lett volna rossz vétel. azóta vki elvitte és most 600k ft-tal többért kínálja, szót sem érdemel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
priby
Vendég
|
|
« Válasz #3629 Dátum: 2009. április 20. 09:39:43 am » |
|
Az én véleményem, hogy ha van rá annyid, akkor inkább a 02-est ajánlanám.
a drága féléből jáccik még a régóta árult e21 323i is. csak nincs kedvem előzetes fórumtársi bólogatás nélkül neki vágni se egy zalai se egy pécsi útnak. A pécsiről annyit tudok mondani, hogy a Ranga Laci volt szerelője építette a futóművét és a motort. A kocsi szépen néz ki és jó is de a srác nem igazán alkudozik az árat illetően ( nem levesre kell a pénz..) Alapjában véve ha nem akarsz építgeni és javítani akkor az érdekes lehet. Ha gondolod akkor megkeresem. köszi, eddig csak azt tudtam róla, h tavaly 2,8m-ért árulta. ha tényleg jó, nem csoda, h nem akar tovább engedni. 1ébként akarnék én építgetni, csak akkor meg nem lenne pénzem rá. tehát inkább kész-közelit keresgélek. most ez és a narancssárga 02es a favorit. a 02esen látom, h nem a gyári kipu van rajta, meg direktszűrős huncutság, de ez kevésbé zavar, mint azok a fényezésen előbukkanó rozsdafoltok. de összességében nem tűnik rossznak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|