MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5610 Dátum: 2009. december 26. 00:20:02 am » |
|
És melyik része nem bírja? Merthogy a fejet leszámítva M30 az egész (99%-ban),de mind1...
Pont arra gondoltam én is,a fejre,tudom miből van az S36......... ,Én az M30-ra fogadnék az élettartamot illetően. Él bennem valami ösztönös hányinger a túlbonyolított dolgok irányában-igaz az S36 félúton van csak oda-de akkor is,nekem az egyszerűbb=jobb.Ahogy tudom az M88-ak kritikus pontja az egysoros vez.lánc,100-120e km-nél illik cserélni,ill. átalakítani kétsorosra,persze lehet indokolatlan az előítéletem. Nyilván szeretnék én is egy M5-öt,nem az járna a fejemben,hogy úgyis szétesik,de mint mondottam az egyszerűbb=jobb,nekem .
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #5611 Dátum: 2009. december 26. 00:20:51 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #5612 Dátum: 2009. december 26. 00:22:09 am » |
|
Azért írtam a végére,hogy mind1, mert értelmetlen az egész. Ugyanis kb evvel azt mondta Mr V12, hogy neki nem kéne E21 320i, mert a 316 tartósabb.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #5613 Dátum: 2009. december 26. 00:23:01 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5614 Dátum: 2009. december 26. 00:23:58 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #5615 Dátum: 2009. december 26. 00:24:59 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #5616 Dátum: 2009. december 26. 00:25:52 am » |
|
Pont arra gondoltam én is,a fejre,tudom miből van az S36......... ,Én az M30-ra fogadnék az élettartamot illetően. Él bennem valami ösztönös hányinger a túlbonyolított dolgok irányában-igaz az S36 félúton van csak oda-de akkor is,nekem az egyszerűbb=jobb.Ahogy tudom az M88-ak kritikus pontja az egysoros vez.lánc,100-120e km-nél illik cserélni,ill. átalakítani kétsorosra,persze lehet indokolatlan az előítéletem. Nyilván szeretnék én is egy M5-öt,nem az járna a fejemben,hogy úgyis szétesik,de mint mondottam az egyszerűbb=jobb,nekem . Elmondom,hogy ugyanúgy elnyúlik az M30-nál és az M10nél is a lánc, csak a kevesebb magas fordulat és az "ütés" miatt kevésbé veszed észre. Esetleg nem szép alapjárat és kis kartyogás hallatszik belőle. Amúgy meg nem létezik S36 ,csak S38
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #5617 Dátum: 2009. december 26. 00:27:01 am » |
|
Egyébként mennyire fontos láncot cserélni ha egy kicsit már meg van nyúlva?
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 26. 00:34:08 am írta Dénes »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5618 Dátum: 2009. december 26. 00:30:03 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5619 Dátum: 2009. december 26. 00:31:10 am » |
|
Azért írtam a végére,hogy mind1, mert értelmetlen az egész. Ugyanis kb evvel azt mondta Mr V12, hogy neki nem kéne E21 320i, mert a 316 tartósabb. Miki,neked nem szokott szövegértelmezési gondod lenni ,kb azt mondtam,hogy inkább M30 mint M88,vagy M10 mint S14. A két,de azonos lökettérfogatú moci közül az egyszerűbbet választanám,ha még maradna pénzem akkor a kettő közötti árkülömbözetet inkább az egyszerűbbre költeném,és utolérném lóerőben a bonyolultabbat,kb ezt írtam. Hogy mikor kéne 316,hm nemtom.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5620 Dátum: 2009. december 26. 00:34:06 am » |
|
Elmondom,hogy ugyanúgy elnyúlik az M30-nál és az M10nél is a lánc, csak a kevesebb magas fordulat és az "ütés" miatt kevésbé veszed észre. Esetleg nem szép alapjárat és kis kartyogás hallatszik belőle. Amúgy meg nem létezik S36 ,csak S38 Akkor az E34 M5-jének mi a kódja,a 3.6-nak?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5621 Dátum: 2009. december 26. 00:35:32 am » |
|
Annak S38B36 E28 M5, E24 (M635CSi) M6-oknak S38B35 E34 M5 3.8-nak pedig S38B38
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 26. 00:39:52 am írta Dénes »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #5622 Dátum: 2009. december 26. 00:39:18 am » |
|
Miki,neked nem szokott szövegértelmezési gondod lenni ,kb azt mondtam,hogy inkább M30 mint M88,vagy M10 mint S14. A két,de azonos lökettérfogatú moci közül az egyszerűbbet választanám,ha még maradna pénzem akkor a kettő közötti árkülömbözetet inkább az egyszerűbbre költeném,és utolérném lóerőben a bonyolultabbat,kb ezt írtam. Hogy mikor kéne 316,hm nemtom. E34 M5 3.6 az S38B36 Értem,amit mondasz,de egy igazán jó építés egy M30-ból,hogy utolérje az M88-at,az majdnem többe is van,mint egy működő S darab. Az persze másik tészta,hogy veszel egy M30B35-öt 100ezr Ft-ért és rátolsz mondjuk 700-900ezr Ft-ot,hogy legyen belőle 300 lovad és akkor milla alatt van egy jó motorod....evvel szemben megveszel egy S motort olcsón(!!) 800-ért és rátolsz 1,2 millát.... hát ja... igazad van. Ebbe nem gondoltam bele, hanem feltételeztem 2 alapvetően jó állapotú mocit.... Mert ha tudnám fixen,hogy amit megveszek S motort, az tökéletes, nincs szétütve, akkor inkább azt,mert úgymond olcsóbb... ..és a végére már megint egyet értünk
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5623 Dátum: 2009. december 26. 00:52:42 am » |
|
E34 M5 3.6 az S38B36 Értem,amit mondasz,de egy igazán jó építés egy M30-ból,hogy utolérje az M88-at,az majdnem többe is van,mint egy működő S darab. Az persze másik tészta,hogy veszel egy M30B35-öt 100ezr Ft-ért és rátolsz mondjuk 700-900ezr Ft-ot,hogy legyen belőle 300 lovad és akkor milla alatt van egy jó motorod....evvel szemben megveszel egy S motort olcsón(!!) 800-ért és rátolsz 1,2 millát.... hát ja... igazad van. Ebbe nem gondoltam bele, hanem feltételeztem 2 alapvetően jó állapotú mocit.... Mert ha tudnám fixen,hogy amit megveszek S motort, az tökéletes, nincs szétütve, akkor inkább azt,mert úgymond olcsóbb... ..és a végére már megint egyet értünk Részemről a megtiszteltetés....
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5624 Dátum: 2009. december 26. 01:00:10 am » |
|
Annak S38B36 E28 M5, E24 (M635CSi) M6-oknak S38B35 E34 M5 3.8-nak pedig S38B38 Ki tudja ezt mind megjegyezni? Én csak az M30B35-öt,meg az M70B50-et tudom ,hamarosan az M20B25-öt is tudni fogom..... ,o'szt ennyi nekem elég.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5625 Dátum: 2009. december 26. 01:05:07 am » |
|
Hát valahogy benne maradnak a fejemben Itt zizegnek bennt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5626 Dátum: 2009. december 26. 01:23:23 am » |
|
Hát valahogy benne maradnak a fejemben Itt zizegnek bennt Mondják a hangok.....?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5627 Dátum: 2009. december 26. 01:26:15 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5628 Dátum: 2009. december 26. 04:02:51 am » |
|
E34 M5 3.6 az S38B36 Értem,amit mondasz,de egy igazán jó építés egy M30-ból,hogy utolérje az M88-at,az majdnem többe is van,mint egy működő S darab. Az persze másik tészta,hogy veszel egy M30B35-öt 100ezr Ft-ért és rátolsz mondjuk 700-900ezr Ft-ot,hogy legyen belőle 300 lovad és akkor milla alatt van egy jó motorod....evvel szemben megveszel egy S motort olcsón(!!) 800-ért és rátolsz 1,2 millát.... hát ja... igazad van. Ebbe nem gondoltam bele, hanem feltételeztem 2 alapvetően jó állapotú mocit.... Mert ha tudnám fixen,hogy amit megveszek S motort, az tökéletes, nincs szétütve, akkor inkább azt,mert úgymond olcsóbb... ..és a végére már megint egyet értünk Csak számolok kicsit,a 6 dugó mondjuk11.5:1 cr-el kb 280e,az alját lekönnyíttetni,grammoltatni 150e,húzott kuplung 80e,fasza tengely,nem köszörült hanem "gyárilag" nagy 120e,rendes szelepek 60e,idevaló rugók,a tengelyhez,himbák,himbatengely 160e,vezérlés 150e,gyújtás50e,kipurendszer 150e,csavarok le is-fel is 40e,tömítések 30e(?),én még szereznék hozzá odaátról 5" átmérőjű pillangót,biztos-ami biztos,lehet kéne egy rendes szívósor is,és még a hajtókarok maradtak gyáriak,bár szívóként bírnák a hajszát szerintem,és ez így már vastag 300le. Hol is vagyunk 1.3millkó?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5629 Dátum: 2009. december 26. 08:15:07 am » |
|
Van ára a szerelemnek az biztos! Viszont ha választani lehetne, hogy melyik projektet választom, vagyis hogy összegyűjtök egy jó S38B38-ra vagy turbósítok egy M30-at, biztos hogy az M5-re szavaznék. Nem azért mert az M5, hanem azért mert szerintem egy turbómotornak nem olyan az ereje, és az nem az igazi nyers erő........
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #5630 Dátum: 2009. december 26. 10:06:39 am » |
|
d24,b23, b32?
d24,b23,b18...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #5631 Dátum: 2009. december 26. 10:10:18 am » |
|
de ugye nem ilyen hányás dtm-es?
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #5632 Dátum: 2009. december 26. 10:13:33 am » |
|
Pont arra gondoltam én is,a fejre,tudom miből van az S36......... ,Én az M30-ra fogadnék az élettartamot illetően. Él bennem valami ösztönös hányinger a túlbonyolított dolgok irányában-igaz az S36 félúton van csak oda-de akkor is,nekem az egyszerűbb=jobb.Ahogy tudom az M88-ak kritikus pontja az egysoros vez.lánc,100-120e km-nél illik cserélni,ill. átalakítani kétsorosra,persze lehet indokolatlan az előítéletem. Nyilván szeretnék én is egy M5-öt,nem az járna a fejemben,hogy úgyis szétesik,de mint mondottam az egyszerűbb=jobb,nekem . 100-120000 km-nél a kétsorost se árt cserélni....
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #5633 Dátum: 2009. december 26. 10:17:44 am » |
|
pedig már kezdtem reménykedni, h b32... miért vagy kikapcsolva? lemerült...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5634 Dátum: 2009. december 26. 10:27:00 am » |
|
Van ára a szerelemnek az biztos! Viszont ha választani lehetne, hogy melyik projektet választom, vagyis hogy összegyűjtök egy jó S38B38-ra vagy turbósítok egy M30-at, biztos hogy az M5-re szavaznék. Nem azért mert az M5, hanem azért mert szerintem egy turbómotornak nem olyan az ereje, és az nem az igazi nyers erő........ Dénes,ha valamiben van nyers erő,akkor az a feltöltött benzin motor!!!!!Ez itt 2.8,-és harmadikban teker mint állat!A turbómotorok kicsit durvábbak,amint felépül a nyomás,ott a tüdő,kirobbanó nyomaték,a kompisok lineárisabbak,mivel a motor fordulatszámával együtt nő az erő,a csiga,ha nyélgázt adsz alsóbb fordulatszámon is be tud már tölteni,és kezdődik a tánc!!! http://www.youtube.com/watch?v=wksgK-S4bbU #http://www.youtube.com/watch?v=90BFgyooNG4&feature=related #
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #5635 Dátum: 2009. december 26. 13:58:19 pm » |
|
Hmm. Van is itthon B28, új turbó, szinter kuplung, kúler,olajhűtő, 40%-os sperr, 2 szett vems...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #5636 Dátum: 2009. december 26. 14:11:10 pm » |
|
Hmm. Van is itthon B28, új turbó, szinter kuplung, kúler,olajhűtő, 40%-os sperr, 2 szett vems... Gondolom nem napi használatban, és nem is fog évekig járni vele...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #5637 Dátum: 2009. december 26. 14:41:21 pm » |
|
Á, dehogy fog. Meg is lennék nyúzva, ha ezek valamelyikét feltenném a 28i-re
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #5638 Dátum: 2009. december 26. 15:46:55 pm » |
|
Á, dehogy fog. Meg is lennék nyúzva, ha ezek valamelyikét feltenném a 28i-re Vigyek egy 23-at?? )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #5639 Dátum: 2009. december 26. 16:35:04 pm » |
|
Csak számolok kicsit,a 6 dugó mondjuk11.5:1 cr-el kb 280e,az alját lekönnyíttetni,grammoltatni 150e,húzott kuplung 80e,fasza tengely,nem köszörült hanem "gyárilag" nagy 120e,rendes szelepek 60e,idevaló rugók,a tengelyhez,himbák,himbatengely 160e,vezérlés 150e,gyújtás50e,kipurendszer 150e,csavarok le is-fel is 40e,tömítések 30e(?),én még szereznék hozzá odaátról 5" átmérőjű pillangót,biztos-ami biztos,lehet kéne egy rendes szívósor is,és még a hajtókarok maradtak gyáriak,bár szívóként bírnák a hajszát szerintem,és ez így már vastag 300le. Hol is vagyunk 1.3millkó? Vagy veszel angliában egy 3.2-es M3-ast 3500GBP-ért, kiveszed a motort, a többit kiárulod, és már jobban állsz:) a váltó 150.000ft, a kerékszett 100.000ft, a belseje, fék, futomű egyes darabjai is eladhatóak, az angol E36 M3-asokban sok az extra. Ez a legolcsóbb módja egy normális 320le-s sor6 blokknak:) Ill. kis kompromisszummal még olcsóbb a 3.0, az sem olyan gyenge azért
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|