Én egy E24-et javítottam, elég jó állapotban volt, de azért akadt rajta lakatos munka.
Az első doblemezeket érdemes átnézni kívül-belül, bár ezek viszonylag olcsón javíthatók.
Ami drága, az az első sárvédő. Ezeknek a felső része (a géptető mellett) ahol oda van ponthegesztve a vázhoz, alattomosan rohad. Ha hullámos a falc, akkor a rozsda elkezdte szétnyomni. Sárvédőből csak gyári létezik kb 170000.-Ft körül.
A taposólemezek, emelőbakok a szokásos BMW helyeken mennek szét.
Hátsó sárvédőívek is rohadnak, ezt lehet hozzá kapni, viszont a doblemezhez nincs javítóív, azt le kell gyártani.
A hátsó rugótornyokat is érdemes átnézni, mert előfordul, hogy az is elpusztul.
Remélem tudtam segíteni!
Sok sikert a vásárláshoz!