Mpower
Vendég
|
|
« Dátum: 2010. szeptember 13. 08:51:33 am » |
|
Igen tudom egy újabb topic Púder kapitánytól... De ezt az egész közösségnek nyitottam hogy segítsük egymást esetlegesen elkapkodott vételekkel-eladássokkal,hogy tanuljunk esetlegesen más hibájából Szóval használjuk egészséggel!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #1 Dátum: 2010. szeptember 13. 08:59:53 am » |
|
Kezdem én 525tds kaszni tökély volt,felszereltség is jó(klíma,ködösök)motorról inkább nem beszélek az hulladék volt.Megállt eladtam,2hónap mulva tkra lett törve (legalább egy rendes motor került bele de feleslegesen)Megbántam mert miután eladtam 2hét mulva csokiért lett volna bele motor Mit tanultam belőle?:inkább legyen egy rossz motorú autóm aminek a kasznija tökéletes mert a motor (általában)könnyűszerrel pótolható
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #2 Dátum: 2010. szeptember 13. 09:09:55 am » |
|
Második autóm pont a TDS ellentéte volt:szar kaszni jó motor,megszabadultam tőle kicsit elhamarkodottan,bánom mert mégiscsak BMW volt.Számomra tanulság,hogy nemfeltétlen jó ha első hazai forgalomba helyezésű autót vesz az ember (utólag kiderült 3autóból lett összehegesztve a motorban 545ezer km volt de az még erősségek közé sorolható M10rulz!)Ez az autó szerettette meg velem az E30at,éppen ezért lesz még nekem csak 6hengeres motorral.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3 Dátum: 2010. szeptember 13. 17:03:18 pm » |
|
Én ezeket nem sírnám vissza!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #4 Dátum: 2010. szeptember 13. 18:26:14 pm » |
|
Mit tanultam belőle?:inkább legyen egy rossz motorú autóm aminek a kasznija tökéletes mert a motor (általában)könnyűszerrel pótolható
hát tényleg sokat tanultál belőle..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5 Dátum: 2010. szeptember 13. 19:19:04 pm » |
|
Ha már megnyitottad... 1988-as E34 535i Gatya karosszéria, viszont hibátlan és TÖKÉLETES B35... Mit bántam meg?? Eladtam és nem tartottam meg a motorját... Ha most itt lenne nagy könnyebbség lenne...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #6 Dátum: 2010. szeptember 13. 19:54:28 pm » |
|
Ez az így tovább jó verda volt Dini
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #7 Dátum: 2010. november 22. 20:44:02 pm » |
|
A látszat csal a szebb volt a szarabb
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #8 Dátum: 2010. november 22. 20:55:42 pm » |
|
Tudom, unalmas, sokat linkeltem, mindenki látta, számtalanszor leírtam, de akkor is hiányzik.
|
Főmordor.
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #9 Dátum: 2010. november 22. 20:57:23 pm » |
|
Ez tört össze igaz ? kár érte szép darab volt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #10 Dátum: 2010. november 22. 21:04:18 pm » |
|
Ja.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #11 Dátum: 2010. november 22. 21:05:28 pm » |
|
Lényeg hogy nektek nem lett bajotok
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #12 Dátum: 2010. november 22. 21:11:46 pm » |
|
Egyedül voltam, lett egy plezúr a bokámon és 3 napig nem tudtam járni.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #13 Dátum: 2010. november 22. 21:12:55 pm » |
|
Hát de ha suzukival csinálod lehet nem ülnél most gép előtt
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #14 Dátum: 2010. november 22. 21:16:12 pm » |
|
Hát de ha suzukival csinálod lehet nem ülnél most gép előtt Igen, már ezt is túltárgyaltuk, ha a Pet és MRV12 által oly nagyra becsült Opelek valamelyikében ülök, most nem írogatnék és S1 sem határolódott volna el a fórumtól. Mégis jó választás a BMW.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #15 Dátum: 2010. november 22. 21:19:20 pm » |
|
Tudom, unalmas, sokat linkeltem, mindenki látta, számtalanszor leírtam, de akkor is hiányzik.
Igazad van kibaszott unalmas ez a kislányos nyafogás! Nem kellett volna állatkodni, meg fát döntögetni, ennyi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #16 Dátum: 2010. november 22. 21:20:42 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #17 Dátum: 2010. november 22. 21:51:28 pm » |
|
Igazad van kibaszott unalmas ez a kislányos nyafogás! Nem kellett volna állatkodni, meg fát döntögetni, ennyi. Legalább lett parketta alapanyag a csomagtartódba.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #18 Dátum: 2010. november 22. 21:54:17 pm » |
|
Bambusz. Vagy nem fa volt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #19 Dátum: 2010. november 22. 22:58:14 pm » |
|
Igen, már ezt is túltárgyaltuk, ha a Pet és MRV12 által oly nagyra becsült Opelek valamelyikében ülök, most nem írogatnék és S1 sem határolódott volna el a fórumtól. Mégis jó választás a BMW. Őszinte leszek,szerintem 3-5évente nagyságrendekkel nő az autók biztonsága,még a nem prémium gyártókéi is,azt mondanám,hogy papírforma szerint a 3éves konstrukciójú insignia biztonságosabb,mint a huszonéves E34,kb az van egy kategóriában a legnagyobb opellel,az E32 kategóriájában az opel nem gyárt kocsit,talán az omega volt hasonló,de szerintem az E32 1 jó mérettel nagyobb.Azonban rendesen gondolkodóba esnék,hogy inkább melyikben utaznék,egy törésteszt erejéig,asszem az insigniát választanám,8 légzsákkal...... Csalóka sztori ez,valaki linkelt ide már egy régi~90 körüli nagy volvót,ami ugye etalon(volt),és egy dodzsem rönó,talán klió,mindegy ,töréstesztet,amiben az kis autó sokkal jobban meggyűrődött,viszont az utasok sokkal jobban jártak,a gyűrődő zónák,lekerekített alkatrészek,kiszámítottabban eldeformálódó kocsiszekrény,kormány,pedálok,stb miatt,a volvón kevésbé látszott a törés,viszont az utasokat összeverték,törték a dolgok,az utastérben. Én személy szerint az E32-ben maximálisan bízok,a biztonság tekintetében,is,de csak a maga kor/méret osztályában,egy mai hetessel nem összevethető,mint ahogy a régi opelek sem a maiakkal,és a hetes az asztrával sem összevethető,így ha az E32 helyett egy asztrában ültél volna,bizony jó ideig szívószállal etted volna a vajas,párizsis zsemlét ,viszont ha egy fabudi v8-ban,vagy egy w126 stuttgartiban ültél volna,ugyanígy írogathatnál itt zöldségeket ,mint most. És még mindig inkább egy új insignia,mint egy 3éves 5húgydé.......
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #20 Dátum: 2010. november 22. 23:02:32 pm » |
|
annyira baleset függő, hogy elképesztő. sok ilyet tanulmányoztam mostanában, mert érdekel a téma eggyel magasabb szinten, de túl összetett ahhoz, hogy ki lehessen fejteni kommentekben. az biztos, hogy "jó kasztni, jó sofőr", és akkor van a legtöbb esély a lehetséges minimális kárra (vagy annak elkerülésére).
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #21 Dátum: 2010. november 22. 23:36:43 pm » |
|
Végre egy értelmes topicindításod. A család első "cápája". Ha tehetném felújítanám full gyárira. A legjobb és legkényelmesebb családi autó, s ha összekéne hasonlítanom a honda 1.6-os motorjával az m10 b16-ot csúnyán leszerepelne. A beltér meg maga volt a luxus! Csak szar helyen hajtott, ennyi ami hibát feltudok róni. Plusz a bmw-hez képest x2-es szorzós rohadási szint. A szervó ,mint a vaj! Szerencsére a beltér egy részét kimentettem. Azóta kanapéként funkcionál a hátulja a "fotelok" meg irodai székek
|
Accord 1,6 EX 005.jpg (146.2 KB, 900x600 - megtekintve 1961 alkalommal.)
Accord 1,6 EX 010.jpg (146.32 KB, 900x599 - megtekintve 1951 alkalommal.)
Accord 1,6 EX 012.jpg (145.64 KB, 900x600 - megtekintve 1965 alkalommal.)
Accord 1,6 EX 006.jpg (131.62 KB, 900x600 - megtekintve 1932 alkalommal.)
Dori_TMTE 017.jpg (117.22 KB, 900x675 - megtekintve 1928 alkalommal.)
Dori_TMTE 018.jpg (138.99 KB, 900x675 - megtekintve 1918 alkalommal.)
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #22 Dátum: 2010. november 22. 23:44:55 pm » |
|
Nem sírom vissza. Szar motor, szar váltó, gyenge. Amúgy szeretni való volt, csak hát van két másik ami jobb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #23 Dátum: 2010. november 22. 23:51:26 pm » |
|
Amiket én visszasírok,a nagykupé,amit elloptak,a kép csak illusztráció,a karbis 730,szintén csak illusztráció,a polaris 323i,szintén csak illusztráció,és a 750,még a hirdetésben levő képei,2006vége,és az eddigi leg kétkerekűm.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Lidérc
E21 Brothers mother
Nem elérhető
Hozzászólások: 494
|
|
« Válasz #24 Dátum: 2010. november 23. 22:53:48 pm » |
|
Végre egy értelmes topicindításod. A család első "cápája". Ha tehetném felújítanám full gyárira. A legjobb és legkényelmesebb családi autó, s ha összekéne hasonlítanom a honda 1.6-os motorjával az m10 b16-ot csúnyán leszerepelne. A beltér meg maga volt a luxus! Csak szar helyen hajtott, ennyi ami hibát feltudok róni. Plusz a bmw-hez képest x2-es szorzós rohadási szint. A szervó ,mint a vaj! Szerencsére a beltér egy részét kimentettem. Azóta kanapéként funkcionál a hátulja a "fotelok" meg irodai székek Kaparj már elő egy normális képet ! Látom Bubó is szerette
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #25 Dátum: 2010. november 23. 23:51:28 pm » |
|
Kaparj már elő egy normális képet ! Látom Bubó is szerette Jobb képek fotón vannak, mármint papíron! Akkor még nem dúlt a digitális korszak! Majd scannelek! De a legelső hátsókerekes autómról még keresek képet.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #26 Dátum: 2010. november 24. 20:26:14 pm » |
|
Hát van egy kettő... (Felicia Volgák a teljesség igénye nélkül)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. november 24. 20:32:46 pm írta Gisti »
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #27 Dátum: 2010. november 24. 22:11:49 pm » |
|
Hát van egy kettő... (Felicia Volgák a teljesség igénye nélkül)
"-Trapper farmer." "-Öreg vagy mint az országút. " Még mindig nem sikerült szétrongálni a játszóteret.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #28 Dátum: 2010. november 25. 15:38:45 pm » |
|
Gisti! A felicia & Herald Harald képen te támasztod kék ingben a szekeret?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #29 Dátum: 2010. november 25. 15:45:00 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
|