CápaBMW fórum
2024. december 03. 20:12:03 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 3.  (Megtekintve 162665 alkalommal)
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #120 Dátum: 2017. december 18. 05:51:49 am »

Írd be alv@zsz@m szerint.
Ugy csináltam. De akkor is. Google barátommal,utána jártam 99%hogy 19-es. Alul az üritö, oldalt a betöltö

Naplózva

06305678912
Chris19890827

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


525e


« Válasz #121 Dátum: 2017. december 20. 14:37:30 pm »

Hello,

Remelem jo helyen kerdezek.

Van egy 87es 525e-m 320ezer kilometerrel.

kb egy eve volt cserelve benne guibo meg central support bearing a kardanon ami mostanaig tartott.
Lecsereltem ismet ezt a ket alkatreszt, viszont kb 60 merfoldes temponal eszrevehetoen remeg a kocsi, erezni, hogy az utasules mozog.
nagyon eros gyorsitaskor pedig mintha verne a kardan az alagutat, kisse tanacstalan vagyok mert ezek a tunetek CBS es Guibo cserere utalnanak.
elhajlott a kardanom? szereleskor meg volt mindig jelolve hogy ne menjen el a kiegyensulyozas.
Van valakinek esetleg egy elado komplett kardanja?


Kosz,

Chris
Naplózva
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #122 Dátum: 2017. december 20. 20:02:33 pm »

Guibo = hardy tárcsa
Csb = kardán felfüggesztő csapágy
, csak hogy fordítsak.  Cheesy

Lenne pár kérdésem:
A Hardy tárcsa jó irányba lett feltéve? Milyen gyártmány? Gyári vagy utángyártott? A csapágy miért lett cserélve? Volt valami jele az elhasználódásnak? Milyen alkatrész került bele? Váltó bakok cserélve esetleg ellenőrizve lettek?
Naplózva

1985 E28 530i
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #123 Dátum: 2017. december 20. 21:34:42 pm »

Zoli vonalát folytatva.

Esetleg helytelen váltótartó bak, kardán csukló, illetve a kardán központosító persely a vált oldalon.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Kátrány Joe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 557



« Válasz #124 Dátum: 2017. december 23. 00:18:34 am »

Az enyém akkor csinált hasonló dolgokat amikor a hátsó kardánkereszt beált . Ez azért hagyott mély nyomot mert  csak akkor derült ki amikor levettem az egészet.
Naplózva
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #125 Dátum: 2017. december 23. 06:50:24 am »

Az e21 akkor csinált ilyet amikor xar volt a kardán függesztö csapágy
Naplózva

06305678912
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #126 Dátum: 2017. december 27. 15:20:20 pm »

Par eve keszitettem egy fordulatszam kalkulator excelt, amit a forumon is megosztottam.
Sajnos nem talalom a gepemen, pedig kicsit matekoznek. Valakinek esetleg meg van, vagy van keznel hasonlo?

Koszi!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 701



« Válasz #127 Dátum: 2017. december 27. 15:47:10 pm »

Szia ment email.
Krisz
« Utoljára szerkesztve: 2017. december 27. 22:14:04 pm írta collins » Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #128 Dátum: 2017. december 27. 22:13:53 pm »

Koszi szepen! Wink
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
tom

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1266



« Válasz #129 Dátum: 2017. december 29. 11:32:05 am »

Szia!

Nekem is hasonló volt a jelenség, én is kicseréltem az 1.éves hibátlan kardán csapágyat, persze nem változott semmi. Erős gyorsításnál én is azt hittem hogy a kardán üti az alagutat persze semmi nyoma nem volt.
Nekem a difi adta ezeket a jelenségeket, mert mikor lecseréltem az olajban talált sok fémreszelék miatt, minden hiba megszűnt. Wink Smiley   




Hello,

Remelem jo helyen kerdezek.

Van egy 87es 525e-m 320ezer kilometerrel.

kb egy eve volt cserelve benne guibo meg central support bearing a kardanon ami mostanaig tartott.
Lecsereltem ismet ezt a ket alkatreszt, viszont kb 60 merfoldes temponal eszrevehetoen remeg a kocsi, erezni, hogy az utasules mozog.
nagyon eros gyorsitaskor pedig mintha verne a kardan az alagutat, kisse tanacstalan vagyok mert ezek a tunetek CBS es Guibo cserere utalnanak.
elhajlott a kardanom? szereleskor meg volt mindig jelolve hogy ne menjen el a kiegyensulyozas.
Van valakinek esetleg egy elado komplett kardanja?


Kosz,

Chris
Naplózva

Tom
Chris19890827

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3


525e


« Válasz #130 Dátum: 2018. február 05. 15:20:19 pm »

Koszonom a hozzaszolasokat es a forditast:)

itt az elso szettem https://imgur.com/a/8ZxMl
es itt a masodik: https://imgur.com/a/eVzme

Valto tarto bakok rendben vannak, azt hiszem elviszem kiegyensulyoztatni a kardanom.

ja es tegnap keszult egy teszt felvetel:

https://www.youtube.com/watch?v=OfRa6EWBRjw&t=12s
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #131 Dátum: 2018. február 25. 14:11:00 pm »

Az e28nak fixek az ablak spricni fúvókài? Próbàltam àllítani, de nem mozdulnak, pedig újak
Naplózva
krivikri

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 701



« Válasz #132 Dátum: 2018. február 25. 17:11:51 pm »

Az e28nak fixek az ablak spricni fúvókài? Próbàltam àllítani, de nem mozdulnak, pedig újak

Tűvel lehet állítani.
Naplózva
nortem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 429



« Válasz #133 Dátum: 2018. február 26. 13:29:38 pm »

Sziasztok.

Tud valaki abban segíteni, hogy E12-nek a gyári 6Jx14 ET22 kerekei helyett felmegy a 8Jx16 ET23 felni? Konkrétan az E38-as Styling4-es kerekeire gondoltam.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #134 Dátum: 2018. február 26. 22:46:18 pm »

Elöl koppra alászedve a stabilizátorhoz hozzá fog érni a gumi, hátul 225/50 16-al elfér. Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
nortem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 429



« Válasz #135 Dátum: 2018. február 27. 09:47:19 am »

Elöl koppra alászedve a stabilizátorhoz hozzá fog érni a gumi, hátul 225/50 16-al elfér. Smiley

Ismételten köszönöm segítséget Miki! 409 Ezek szerint pogácsa nélkül nincs esélyem, vagy nem kell élesen kanyarodni!  Grin Milyen vastag pogácsa oldja meg a problémát?
Naplózva
Wineiel

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 41



« Válasz #136 Dátum: 2018. február 27. 14:21:50 pm »

Sziasztok.

Tud valaki abban segíteni, hogy E12-nek a gyári 6Jx14 ET22 kerekei helyett felmegy a 8Jx16 ET23 felni? Konkrétan az E38-as Styling4-es kerekeire gondoltam.


Gyönyörű az autód, kár lenne ezzel elrontani.
Naplózva

E23 735i 1979
E32 730i 1990
nortem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 429



« Válasz #137 Dátum: 2018. február 27. 18:32:30 pm »

Gyönyörű az autód, kár lenne ezzel elrontani.

Már mint a pogácsával?  Grin Grin Grin Igazából azért eset erre a választás mert ez hasonlít egy kicsit a korabeli alpina felnihez. A gyári 14-es alu kerekét meg kicsinek találom. Akkor lehet nem az? Egyébként a felni, vagy a mérete nem tetszik a párosítás során?
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #138 Dátum: 2018. február 27. 21:30:52 pm »

14-es Alpina felnit normalis aron tudsz talalni a hasznalt piacon.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #139 Dátum: 2018. február 27. 23:11:21 pm »

Már mint a pogácsával?  Grin Grin Grin Igazából azért eset erre a választás mert ez hasonlít egy kicsit a korabeli alpina felnihez. A gyári 14-es alu kerekét meg kicsinek találom. Akkor lehet nem az? Egyébként a felni, vagy a mérete nem tetszik a párosítás során?

Szerintem Dani arra céloz, hogy egyszerűen nem illik rá.

Pogácsát inkább ne. Akkor nagyon kint lesz és az első sárvédő peremét tudja meggyűrni.

A B7 turbo-n is elöl csak 7x16 van, 205 széles gumikkal. Nekem anno az E23 féle TRX felnin lévő 225-s méretű gumi beleért a stabilizátorba teljesen alászedett kormánynál.

Ezzel együtt várjuk HimiZolit a mikrofonhoz, neki sem hétköznapi méret van/volt az E12-n.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
nortem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 429



« Válasz #140 Dátum: 2018. február 28. 21:43:05 pm »

Szerintem Dani arra céloz, hogy egyszerűen nem illik rá.

Pogácsát inkább ne. Akkor nagyon kint lesz és az első sárvédő peremét tudja meggyűrni.

A B7 turbo-n is elöl csak 7x16 van, 205 széles gumikkal. Nekem anno az E23 féle TRX felnin lévő 225-s méretű gumi beleért a stabilizátorba teljesen alászedett kormánynál.

Ezzel együtt várjuk HimiZolit a mikrofonhoz, neki sem hétköznapi méret van/volt az E12-n.

Értettem én csak poénkodtam. Hát nem tudom, így elképzelés alapján nekem tetszene alatta, de ki tudja lehet élőben tényleg szőrnyű lenne. Mondjuk én kupak nélkül terveztem és fekete középpel. Most néztem, hogy Styling 4 Vielspeiche-ból volt 7x15 ET20 is!!!  De ha már így leszavaztátok, akkor így nincs más választásom mint egy gyári 16-os alpina, kb. a kocsim áráért.  Sad Mondjuk, hogy honnan? undecided    
« Utoljára szerkesztve: 2018. február 28. 21:49:04 pm írta nortem » Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #141 Dátum: 2018. március 01. 10:24:08 am »

Sziasztok!

Jártas valaki az m30 fejek számozásában ?

1708843-ez ,ahogy néztem a b35é.

De van itt másik kettő,amit nem tudunk eldönteni:

-1262243 (arra jutottunk, ez a b30)
-1277328 ( lehet hogy b25-b28 ? )

Köszönöm.
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #142 Dátum: 2018. március 06. 11:17:45 am »

Az e28nak fixek az ablak spricni fúvókài? Próbàltam àllítani, de nem mozdulnak, pedig újak

Zoli, gondolom a 21-be probaltad te is. Sikerült?
Rendeltem en is, de a szög láthatóan nem jo... állítani nem tudtunk rajta tuvel.
Mivel eleve hatra nyúlik, igy le kene belőle koszorulni finoman, hogy ne logjon a hézagba. Viszont bele sem kezdtünk, hiszen nem stimmel majd a vízsugár szöge.

Mit gondolsz?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Kátrány Joe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 557



« Válasz #143 Dátum: 2018. március 19. 21:00:43 pm »

Üdv. Olvastam valahol ,hogy még lehet kapni új kiegyenlítő tartályt (E28,525i).Tud valaki bővebb felvilágosítást adni evvel kapcsolatban?  Előre is köszönöm.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #144 Dátum: 2018. március 19. 22:56:42 pm »

Ez a cikkszáma: 17 11 1 178 252

Bármelyik BMW képviseletnél, Schmiedmann-nál https://www.schmiedmann.hu/ , vagy Unix, Bárdinál is beszerezhető egyedi rendeléssel. Ára beszerzési forrástól függően 21-23ezr Ft között mozog.

Fontos! Üresen érkezik, sem sapka, sem szintjelző nincs rajta!

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Kátrány Joe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 557



« Válasz #145 Dátum: 2018. március 20. 21:59:22 pm »

Köszönöm.
Naplózva
mikóE28

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 863



« Válasz #146 Dátum: 2018. március 20. 23:16:54 pm »

Tűvel lehet állítani.

És itt van pontos beállítások a fúvókáknak. Azn

* E28 spricni beállítása.pdf (398.04 KB - letöltve 535 alkalommal.)
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #147 Dátum: 2018. március 21. 11:27:33 am »

Zoli, gondolom a 21-be probaltad te is. Sikerült?
Rendeltem en is, de a szög láthatóan nem jo... állítani nem tudtunk rajta tuvel.
Mivel eleve hatra nyúlik, igy le kene belőle koszorulni finoman, hogy ne logjon a hézagba. Viszont bele sem kezdtünk, hiszen nem stimmel majd a vízsugár szöge.

Mit gondolsz?

Módosítani kell, és nem teljesen szépen áll. A vízsugár szögét be tudtam állítani jó.
Funkcionálisan jó, csak nem szép!!!!
Naplózva
Himizoli1
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1252



« Válasz #148 Dátum: 2018. március 21. 11:33:16 am »

Nekem 7 es 8 x16 van fent elol 205 hátul 225....szoros de elfér...


Szerintem Dani arra céloz, hogy egyszerűen nem illik rá.

Pogácsát inkább ne. Akkor nagyon kint lesz és az első sárvédő peremét tudja meggyűrni.

A B7 turbo-n is elöl csak 7x16 van, 205 széles gumikkal. Nekem anno az E23 féle TRX felnin lévő 225-s méretű gumi beleért a stabilizátorba teljesen alászedett kormánynál.

Ezzel együtt várjuk HimiZolit a mikrofonhoz, neki sem hétköznapi méret van/volt az E12-n.
Naplózva
nortem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 429



« Válasz #149 Dátum: 2018. március 21. 17:10:16 pm »

Nekem 7 es 8 x16 van fent elol 205 hátul 225....szoros de elfér...



És mekkora ET-vel?
Naplózva
Oldalak: 1 2 3 4 [5] 6 7   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!