toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1800 Dátum: 2010. január 18. 20:26:06 pm » |
|
A lényegen nem változtat,a kedvedért Stevie Wonder Ajánlom figyelmedbe:http://www.youtube.com/watch?v=QwOU3bnuU0k Csodálkozom,hogy szegény nem esik le a székről
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1801 Dátum: 2010. január 18. 20:35:03 pm » |
|
Ezt a mondatot,a vakok és gyengén látók,és főleg Steve Vonder nevében kérlek korrigáld,ezt nem gondoltad komolyan Mi az 5 lába van, fekete és nem lát? Stevie Wonder zongorával.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #1802 Dátum: 2010. január 18. 20:36:57 pm » |
|
Totonak válaszolva.Miért hívjuk nejlonnak? Egyszerű,mert jóval több a műanyag alkatrész,mint az elődökben. Ettől függetlenül,szebbek,jobbak,és eladhatóbbak no jóéccakát Áááááááhhááááááá... Megvilágosodtam
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ekin su ocha
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
hámhusz...
|
|
« Válasz #1803 Dátum: 2010. január 18. 21:34:28 pm » |
|
Mi az 5 lába van, fekete és nem lát? Stevie Wonder zongorával. mit mond a közönségnek Stevie Wonder a koncertjén? - NEMLÁTOM A KEZEKEEEEEEET!! abbafejeztem
|
|
|
Naplózva
|
szobahőmérsékleten gonosz...
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1804 Dátum: 2010. január 18. 21:43:36 pm » |
|
mit mond a közönségnek Stevie Wonder a koncertjén? - NEMLÁTOM A KEZEKEEEEEEET!! abbafejeztem Most, azonnal kérjél elnézést a vak fórumozóktól! Na jó én is befejeztem.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1805 Dátum: 2010. január 18. 23:47:11 pm » |
|
-Mr. Wonder! Milyen érzés vaknak lenni? - jobb,mint feketének
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1806 Dátum: 2010. január 19. 00:37:55 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #1807 Dátum: 2010. január 19. 00:44:33 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1808 Dátum: 2010. január 19. 09:05:15 am » |
|
-Mr. Wonder! Milyen érzés vaknak lenni? - jobb,mint feketének
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1809 Dátum: 2010. január 19. 13:19:45 pm » |
|
Lófaszt,nincs itt ellenség,csak tiszteletben illik tartani,hogy vendégek vagyunk,ez 1 cápa fórum és pont.Ezt a szekciót,azért csinálták,mert azért a nejlon is Bmw,és azért jópáran szeretik. Az e-32 vel a gondom,csak annyi,hogy az e-34 et picit felfújták,minimális változtatással,a hátulja a csomagtartó felső része,botrányosra sikerült,mintha valami segbe rúgta volna. Ellenben a 750-en nagy veséje,viszont a legszebb Bmw arc díjra jelölném,hibátlan.A sajátomon el tudnám képzelni,még nem láttam olyat,egyedi lenne az biztos.
Nekem meg az a bajom az E34-el (gyártás kezdése '87), hogy az E32-őt (gyártás kezdése '86) egy kicsit összepaszírozták, az indexei rá is hajlottak a lámpákra, a kisvesére rálöttyent a festék meg nem férnek benne kényelmeen a hátsóülésben.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1810 Dátum: 2010. január 19. 13:32:52 pm » |
|
Nekem meg az a bajom az E34-el (gyártás kezdése '87), hogy az E32-őt (gyártás kezdése '86) egy kicsit összepaszírozták, az indexei rá is hajlottak a lámpákra, a kisvesére rálöttyent a festék meg nem férnek benne kényelmeen a hátsóülésben. Épp írni akartam, hog yúgy rémlik, mintha az E32 előbb lett volna,mint a 34...Mindenesetre nekem a 32 bejön, a 34 nem igazán..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
|
« Válasz #1811 Dátum: 2010. január 19. 14:17:03 pm » |
|
Nekem meg az a bajom az E34-el (gyártás kezdése '87), hogy az E32-őt (gyártás kezdése '86) egy kicsit összepaszírozták, az indexei rá is hajlottak a lámpákra, a kisvesére rálöttyent a festék meg nem férnek benne kényelmeen a hátsóülésben. Pontosan Így van. E32 korábbi gyártású .E34 inkább felfújt 3-as .Bocs előre is a fünfer fanoktól !
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1812 Dátum: 2010. január 19. 20:37:53 pm » |
|
Hu,szerintem,az e-34 közelebb áll az e-32,mint az e-30-hoz.Aztán az e-34 et persze,hogy összepaszírozták,különben e-32 lenne.Aztán,a hátsó ülés,ugyan akkora,mint az e-32 ben,maximum a a karosszéria szélesebb,ezáltal nagyobb a tér,oldal irányba is,dehát ezét 7-es.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #1813 Dátum: 2010. január 20. 10:29:43 am » |
|
Beszéljetek már magyarul.. mit jelentenek ezek a számok? e-30, meg 32, 34... mi a fasz ez...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1814 Dátum: 2010. január 20. 10:34:29 am » |
|
...étkezési adalékok, vitaminok biztosan...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1815 Dátum: 2010. január 20. 10:42:27 am » |
|
Hu,szerintem,az e-34 közelebb áll az e-32,mint az e-30-hoz.Aztán az e-34 et persze,hogy összepaszírozták,különben e-32 lenne.Aztán,a hátsó ülés,ugyan akkora,mint az e-32 ben,maximum a a karosszéria szélesebb,ezáltal nagyobb a tér,oldal irányba is,dehát ezét 7-es.
Én csak tréfálkoztam, de azért ne mond már hogy nem érted, mikor azt mondom, hogy rosszabbul férnek hátul. Értelem szerűen a lábtérre értettem. De mindegy, mert a nagy semmin pötyögünk. Az E34 azé jó mer E34, az E32 meg azért mer csak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1816 Dátum: 2010. január 20. 20:12:54 pm » |
|
Erre nem gondoltam Gim,hogy a lábtérre gondolsz,nekem nem volt egyértelmű,én úgy vettem ki,hogy a belső szélesség nagyobb. Ettől függetlenül Alpina B10 az utak királya,ennyi
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1817 Dátum: 2010. január 20. 20:17:45 pm » |
|
Beszéljetek már magyarul.. mit jelentenek ezek a számok? e-30, meg 32, 34... mi a fasz ez... A fasz,az nem ide tartozik,ezt nálam beavatottabbaktól kérdezd. A betű kötőjel szám,és ez ismétlődve,a jövő.Te megrekedtél a 2 számnál,ez betudható a korodnak is.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1818 Dátum: 2010. január 20. 20:21:06 pm » |
|
Erre nem gondoltam Gim,hogy a lábtérre gondolsz,nekem nem volt egyértelmű,én úgy vettem ki,hogy a belső szélesség nagyobb. Ettől függetlenül Alpina B10 az utak királya,ennyi Vagynem. A per pillanat legjobb utcai utó,ami nem rendszámos versenyautó,hanem 2személyes roadster,ultrakönnyű bódéval,az 1.6-os,és honda motor van benne,szlalomban lerakja a VRC imprezát is,a végsebessége 320 körül van,de áttétel függő,ha jól emlékszem kevesebb mint 3sec alatt van százon. A szomszéd szigeten gyártják,és ~26 000Ł az ára a csúcsmodellnek. B10
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 20. 20:30:16 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1819 Dátum: 2010. január 20. 20:41:33 pm » |
|
A fasz,az nem ide tartozik,ezt nálam beavatottabbaktól kérdezd. A betű kötőjel szám,és ez ismétlődve,a jövő.Te megrekedtél a 2 számnál,ez betudható a korodnak is. Hagydmár! Egysejtű... Csak 2 szám létezik számára: A 0 és az 1-es!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1820 Dátum: 2010. január 20. 21:01:16 pm » |
|
Mr v12-őőő,csak 1 apró kérdés,az általad említett autó,és a B10,szerinted egy kategória ,vagy csak egy kicsit is de súrolják az egy kategória fogalmát. Szerintem kicsit sem.Bár a havernak van 1 Hf Itegralja,pik pak lenyom,persze nem is hasonlíthatók össze. Amúgy meg nem teljes értékű limuzint említettél,igaz a fogalmazásom is félreérthető,meg amikor csinálták,az már történelem. Emlékeim szerint a kopel Omega (Lotus) volt az akkori ellenfele,azt jóidő,de vannak nálam okosabbak,biztosan megcáfolnak,ebben is.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1821 Dátum: 2010. január 20. 22:13:41 pm » |
|
Mr v12-őőő,csak 1 apró kérdés,az általad említett autó,és a B10,szerinted egy kategória ,vagy csak egy kicsit is de súrolják az egy kategória fogalmát. Szerintem kicsit sem.Bár a havernak van 1 Hf Itegralja,pik pak lenyom,persze nem is hasonlíthatók össze. Amúgy meg nem teljes értékű limuzint említettél,igaz a fogalmazásom is félreérthető,meg amikor csinálták,az már történelem. Emlékeim szerint a kopel Omega (Lotus) volt az akkori ellenfele,azt jóidő,de vannak nálam okosabbak,biztosan megcáfolnak,ebben is. Én már csak ilyen vagyok,"az utak királya" ez alatt azt értettem,hogy ő megy elől,valóban nem definiáltad,hogy miben király.Hirtelen nem vagyok biztos benne,de ugye a B10 volt az 535i turbó?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1822 Dátum: 2010. január 21. 09:25:54 am » |
|
Én már csak ilyen vagyok,"az utak királya" ez alatt azt értettem,hogy ő megy elől,valóban nem definiáltad,hogy miben király.Hirtelen nem vagyok biztos benne,de ugye a B10 volt az 535i turbó? BI
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #1823 Dátum: 2010. január 22. 14:48:59 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #1824 Dátum: 2010. január 22. 15:07:01 pm » |
|
Az ha jól számolom 280 km/h...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
TotoE12
Vendég
|
|
« Válasz #1825 Dátum: 2010. január 22. 19:12:12 pm » |
|
Az ha jól számolom 280 km/h...
Jól számolod
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1826 Dátum: 2010. január 22. 19:14:17 pm » |
|
Az ha jól számolom 280 km/h...
Csak,fos... .
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1827 Dátum: 2010. január 23. 10:18:20 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #1828 Dátum: 2010. január 23. 13:21:53 pm » |
|
Mr v12 ez talán elég,vagy kevés ? vagy van ennél jobb,több ?
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1829 Dátum: 2010. január 23. 15:24:01 pm » |
|
Mr v12 ez talán elég,vagy kevés ? vagy van ennél jobb,több ? Na,tudsz te,ha akarsz ,az M70 vitán felül(nálam) kitűnő ár/érték/súly aránnyal rendelkezik,a felújítása/gatyábarázása sajnos kb 2szererse egy big sixének,de ha hozzá számoljuk a többletet,akkor már nem is olyan szar,meg mégis csak V12 ! Sajnos az alpina cégről ez nem mondható el,számomra értelmezhetetlenül magas az ára a cuccaiknak,a 15-20éves alpina gépek közül akadhat jó vétel,de ha a tengerentúli bővítő készlet árát összevetem az alpináéval akkor van egy 2-2.5szeres szorzó,amit semmi nem indokol,ráadásul odaátról választhatod pl. a CR-t,8.5-től 12.5-ig felár nélkül,ha kérsz erősebb tengelyt akkor az plussz ˘~450$/pár,de asszem 4féle opció van,két utcai,egy félig utcai-félig verseny,és a "the track terror",vagyis kurvára verseny tengely ,mind ugyanannyiba kerül,a 6lityis főtengely alapból kovácsolt,kiegyensúlyozott,12 000 rpm-ig tesztelt,választhatsz acél,könnyített acél,de akár titánium hajtókarokat is ,van hidrotőke kiváltó bigyójuk is,főleg versenyre,de a szett tartalmaz eleve erősebb/nagyobb(?) hidrotőkéket,a tengelyek miatt,meg erősebb himbákat,pipec rugókat,ha kéred akkor van 2soros lánc is nekik,meg minden földi jó .M70-ről van szó. A 6.0l-es long blokk náluk 15 000$,8 órát járatják padon,úgy küldik,10.5 a cr,a gyári körítéssel(szívó-kipufogó rendszer,gyújtás,és üzemanyag rendszer),meg az ő csippjükkel 400le,572nm. Ez nem kevés pénz,az biztos,kb 14 000€,de az MK-motorsport nevű német cég 26 100€-ért alakítaná át az M70-et 6.1l-re,420le,600nm,de csak komplett átalakítást csinálnak,nem adnak információt,vagy csak alkatrészt,ennyi,eszi-nem eszi,ezek után az alpinának nem is írtam már,szerintem lenne 30 000€ a 6.0l-es M70 náluk.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 23. 16:00:26 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
|