Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3726
|
 |
« Válasz #3240 Dátum: 2010. december 20. 06:19:04 am » |
|
Ja, nem akar úgy járni mint Promega!  Off: annak a vacaknak pont a hátuljával van gond... az eleje jó csak törik  ON
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
 |
« Válasz #3241 Dátum: 2010. december 20. 14:32:45 pm » |
|
Az e21-re gondoltam, merthogy túrja az orrát. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
 |
« Válasz #3242 Dátum: 2010. december 20. 15:38:51 pm » |
|
Nem hiszem el, hogy egy hetes gombokból fenntartható lenne, újszerű állapotban, szervízelve rendesen, úgy, hogy minden működik, és minden újszerű. Ne hasonlítsuk az új autóhoz a kiült, kikopott, 1-2 apróság lóg, nem működik 7-eseket, mert nem egy kategória, semmilyen szempontból. 1. kanyarodni kell, egyenesben egy audi is tud menni 2. az M-es megy, de egy új 330i is 6.1 alatt van százon, de egy csippes 320d is 7-8 között. az igencsak 735i teljesítmény környéke:) 3. nem akkora a különbség, és az M-es is sima 3-as, csak erősebb:) Az enyémnek a motorja közeli rokonságban áll a 25i-vel. 4. 240-el egy hetessel kb 1 órát mész, és megállsz tankolni, hacsak addig ki nem estek a szelepek a blokkból:) én meg a 320d-vel tempomat 200-al autóztam németeknél. És még úgy is 900+ km-ert elment egy tankkal:) Na de ne legyunk fillerfuckerek, jó az E32, kéne is, de kizártnak tartom, h mondjuk 150.000km-es viszonylatban 3-4 év alatt kevesebbe kerülne, mint egy 1-2 éves premium selection 320d. és valszeg nagyságrendekkel többet kéne szervízelni, h újszerű legyen. Én is viszonylag öreg autóval járok, de ha nem ennyit mennék, akkor fiatalabbra cserélném, és nagyságrendileg kb. Miki24V felkészültsége kell, hogy egy ilyen autót folyamatosan sokat tudj üzemeltetni (azaz évi 30-50.000km-ert. ami még nem extrém, az Astra 1.7d-kkel az ismerősök 100.000-et mennek egy évben, és 3szor mennek szervízbe, olajcserére, ami kb 2 óra mindennel együtt. ezt nem tudja egy régi autó)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3726
|
 |
« Válasz #3243 Dátum: 2010. december 20. 17:24:53 pm » |
|
Az e21-re gondoltam, merthogy túrja az orrát.  jaaaa, én a másikra gondoltam...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7144
18i 82/11 B6 81/11
|
 |
« Válasz #3244 Dátum: 2010. december 20. 17:30:05 pm » |
|
rnie! Mr-nek egyszer számokkal bebizonyítottam, hogy a 320d 100 ezer km alatt 1 Millió forintot hoz be üzemanyagon, ő mégsem szeretné elhinni  . Pedig nem a katalógus fogyasztásokkal számoltam a hetes esetében, mert akkor jóval nagyobb lenne a különbség..
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7144
18i 82/11 B6 81/11
|
 |
« Válasz #3245 Dátum: 2010. december 20. 17:55:14 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
rnie
Vendég
|
 |
« Válasz #3246 Dátum: 2010. december 20. 18:04:09 pm » |
|
rnie! Mr-nek egyszer számokkal bebizonyítottam, hogy a 320d 100 ezer km alatt 1 Millió forintot hoz be üzemanyagon, ő mégsem szeretné elhinni  . Pedig nem a katalógus fogyasztásokkal számoltam a hetes esetében, mert akkor jóval nagyobb lenne a különbség.. Szerintem vegyesben hoz az többet is, a mostani árakkal. 10ft/km az kevesebb, mint 3 liter. egy 320d és egy 735i ennél sokkal több, 4-5 liter is lehet, és az amortizációt (hirtelen sok km-nél) ellensúlyozhatja a plusz szervízköltség. Nekem ugyanis csak az összemérhető, ahol mindkét autóban minden tökéletesen működik. Az drága bármilyen korosztálynál. Nyilván évi 10-20.000km-nél sokkal kisebb az éves szervízköltség, míg az amortizáció egy új autónál magas, így lehet értelme összevetni. De 200.000km alatt, ami egy újszerű E90 320d-nek gyakorlatilag 6-8 olajcsere optimális esetben, meg gumicsere, egy E32-re, hogy újszerű maradjon, csillagászati összegeket kell költeni szervízben... Persze a hibák buherálásával, eltolásával, elfogadásával filléres autó:) de egy luxusautó sztem sosem lesz 1ft-ból fenntartható, nem ez a tapasztalatom még az M3-asokkal sem, és nem bonyolultabbak valszeg, mint egy hetes:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7144
18i 82/11 B6 81/11
|
 |
« Válasz #3247 Dátum: 2010. december 20. 18:07:29 pm » |
|
Persze! Főleg, hogy egy 20d fogyasztását egyszerűen nem lehet 8 fölé vinni városban sem (nekem még sose sikerült), míg a 7-essel ugyanígy közlekedve a 15-17 liter is könnyedén megitatható. Gyurinak asszem a nagy átlagja 13,6 már sok-sok ezer km alapján.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6078
Üzemképtelenítő
|
 |
« Válasz #3248 Dátum: 2010. december 20. 20:13:45 pm » |
|
rnie! Mr-nek egyszer számokkal bebizonyítottam, hogy a 320d 100 ezer km alatt 1 Millió forintot hoz be üzemanyagon, ő mégsem szeretné elhinni  . Pedig nem a katalógus fogyasztásokkal számoltam a hetes esetében, mert akkor jóval nagyobb lenne a különbség.. Collins,elhiszem,de nekem a 20dé,akkor is csak egy fos,nekem a BMW mást jelent,mint kommersz szar! Nekem minimum 6 cilinder,temérdek lökettérfogat,lóerő,nyomaték,szőr felállító hang,őrjítő forma,nagyjából. Én vagyok bátor a BMW-hez picit emocionálisan közelíteni,ezért is értékesebb számomra a gázos E32/egyéb nagy motoros BMW,így csupa nagy betűvel,mint valami nejlon kereplő,ami 6-8 milla,amiben nem férek el,nem fér el a család,nincs előttem vas/egyéb lendület csökkentő alkatrész,nincs csomagtartó,évi 1millkót/többet veszít az értékéből,bocsánat,az árából. Én speciel még nem találkoztam olyan hibával az E32-imen amit ne tudtam volna orvosolni,töredéke szerszámmal,felkészültséggel,mint ami egy ilyen csipszes zacskóhoz kell. Még meg említeném,hogy alapvetően nem a dízel technikával van bajom,hanem azzal amit fentebb írtam,hogy nekem a BMW mást jelent,mint haszon állat.Ebből logikusan következik,hogy más gyártónál nem érdekel a dízel üzem,mert nem BMW,a cdi előtti benzeket bármikor,vagy a már nem adagolós opeleket is újonnan bármikor,de a BMW,az nekem BMW,és nem fos! Konklúzió(m):Arnie,Collins legyetek boldogok a 320-déitekkel,én beérem a BMW-kkel. A többi fórumos zíbener tulaj pedig gyakoroljon önkritikát,hogy megint lefosták a bokájukat,pár húgy détől,meg sem mernek/tudnak szólalni! 240-nél kiesnek a szelepek.........
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4239
|
 |
« Válasz #3249 Dátum: 2010. december 20. 20:17:10 pm » |
|
Megszólalni éppen mernénk, de minek tépjük feleslegesen a szánkat nyilvánvaló dolgok miatt. Erre ott vagytok ti....
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7144
18i 82/11 B6 81/11
|
 |
« Válasz #3250 Dátum: 2010. december 20. 20:29:21 pm » |
|
Mr! Nyilvánvaló, hogy egy patika 735i E32 ötször jobb egy húgydénél  . Ebben egyetértünk  . A baj az, hogy az előbbi szerintem drágább, mint utóbbi  . És ugye ebben nem értünk egyet. Egyébként pedig ilyenkor mindenki úgy nekünk tud esni  miközben én is cápázom a magam módján, mégha nem is Gisti mennyiségű km-t teszek bele évente, használom, szeretem, szépítgetem lehetőségeimhez mérten. Most, mint használati autóról beszéltünk, és ebben mást gondolunk. Illetve mást tapasztaltunk. Ennyi  . A kinti 50-eses jobb kormányos?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6078
Üzemképtelenítő
|
 |
« Válasz #3251 Dátum: 2010. december 20. 20:32:53 pm » |
|
Az volt,mára MP3-as lett,gondolom.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 20. 20:38:06 pm írta collins »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
 |
« Válasz #3252 Dátum: 2010. december 20. 20:33:42 pm » |
|
Az alapvető vita forrás, ha esetleg nem jöttetek volna rá, a felhasználás jellege. Az egyik a munkaeszköz hatékonyságát nézi, a másik a közlekedési eszköz élvezeti értékét. Amúgy mindkettőnek igaza van, csak nyitottnak kell lenni a másik szemléletének az elfogadására is. Amúgy MR egy megrögzött Insignia fantól érdekes gondolatsor. 
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6078
Üzemképtelenítő
|
 |
« Válasz #3253 Dátum: 2010. december 20. 20:34:00 pm » |
|
Megszólalni éppen mernénk, de minek tépjük feleslegesen a szánkat nyilvánvaló dolgok miatt. Erre ott vagytok ti....
Már kiszálltam. 
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6078
Üzemképtelenítő
|
 |
« Válasz #3254 Dátum: 2010. december 20. 20:36:02 pm » |
|
Amúgy MR egy megrögzött Insignia fantól érdekes gondolatsor.  Melyik gondolatsor érdekes? 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 20. 20:38:29 pm írta collins »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7144
18i 82/11 B6 81/11
|
 |
« Válasz #3255 Dátum: 2010. december 20. 20:37:38 pm » |
|
Az volt,mára MP3-as lett,gondolom.
bontóban végezte?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6078
Üzemképtelenítő
|
 |
« Válasz #3256 Dátum: 2010. december 20. 20:44:27 pm » |
|
bontóban végezte?
Igen,le kellet adnom,mert basztattak az útadó miatt,itt értelmetlen lett volna elbontani,haza vinni(tréleren) meg főleg.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5133
|
 |
« Válasz #3257 Dátum: 2010. december 20. 20:59:21 pm » |
|
Nem hiszem el, hogy egy hetes gombokból fenntartható lenne, újszerű állapotban, szervízelve rendesen, úgy, hogy minden működik, és minden újszerű. Ne hasonlítsuk az új autóhoz a kiült, kikopott, 1-2 apróság lóg, nem működik 7-eseket, mert nem egy kategória, semmilyen szempontból. 1. kanyarodni kell, egyenesben egy audi is tud menni 2. az M-es megy, de egy új 330i is 6.1 alatt van százon, de egy csippes 320d is 7-8 között. az igencsak 735i teljesítmény környéke:) 3. nem akkora a különbség, és az M-es is sima 3-as, csak erősebb:) Az enyémnek a motorja közeli rokonságban áll a 25i-vel. 4. 240-el egy hetessel kb 1 órát mész, és megállsz tankolni, hacsak addig ki nem estek a szelepek a blokkból:) én meg a 320d-vel tempomat 200-al autóztam németeknél. És még úgy is 900+ km-ert elment egy tankkal:) Na de ne legyunk fillerfuckerek, jó az E32, kéne is, de kizártnak tartom, h mondjuk 150.000km-es viszonylatban 3-4 év alatt kevesebbe kerülne, mint egy 1-2 éves premium selection 320d. és valszeg nagyságrendekkel többet kéne szervízelni, h újszerű legyen. Én is viszonylag öreg autóval járok, de ha nem ennyit mennék, akkor fiatalabbra cserélném, és nagyságrendileg kb. Miki24V felkészültsége kell, hogy egy ilyen autót folyamatosan sokat tudj üzemeltetni (azaz évi 30-50.000km-ert. ami még nem extrém, az Astra 1.7d-kkel az ismerősök 100.000-et mennek egy évben, és 3szor mennek szervízbe, olajcserére, ami kb 2 óra mindennel együtt. ezt nem tudja egy régi autó)
1. nézőpont kérdése, kanyarodni én is jobban szeretek 2. attól még csak egy 4hengeres turbódízel 3-as marad  3. meg jobb a futóműve, meg talán a fékjei is, gyakorlatilag csak a kasztni ugyanaz  4. azért ez így egy kicsit erős... az M10 M20 M30-ak már bizonyítottak... Ott a sajátom, azért azzal példálózok, mert egyébként egy ritkaszar állapotú példány és mégis. Bírta a tempót! Én megértem Mr.-t, hogy miről papol. Mennyi is egy ilyen 320d? alaphangon 2 milla? Hogy maradjunk az E32-nél, veszel egy jó állagú példányt m30b35-el, ha a motorját csontra felújítod minőségi alkatrészekből, legyen mondjuk 3 kiló, bele a gáz mégegyszer ennyi, van 1,1m-ból egy makulátlan hetesed, amivel gázból alig jössz ki drágábban, mint mondjuk egy 20d-vel. A futómű, fék dolgait most azért nem soroltam ide, mert azok gyorsabban fogyó alkatrészek. Persze megértem a másik oldalt is, aki csak meg akarja venni az autót, egyen keveset, menjen, lehessen vele melózni, de akkor meg minek a BMW?  Munkásautónak egy kicsit túlzásnak érzem, de ki mire költi a pénzét...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
M.Norbi
Vendég
|
 |
« Válasz #3258 Dátum: 2010. december 20. 21:09:59 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
 |
« Válasz #3259 Dátum: 2010. december 20. 21:23:12 pm » |
|
Én megértem Mr.-t, hogy miről papol. Mennyi is egy ilyen 320d? alaphangon 2 milla?én a 6-7 milliós újszerű autókról beszéltem:) Hogy maradjunk az E32-nél, veszel egy jó állagú példányt m30b35-el, ha a motorját csontra felújítod minőségi alkatrészekből, legyen mondjuk 3 kiló, ? ezeket a számokat honnan veszitek? egy 7-es BMW minőségi felújítása az milliós nagyságrend, nem százezres. Már ha rendes felújításról beszélünk, nem életben tartásról...Kivétel talán, ha valami nagyon patikával összefut az ember, de az azért nem mindennapos. Van most a hasznaltautón olyan E32, ami kevesebb, mint 1m ft ráfordítással szervízben (fórumon belül) újszerűvé varázsolható? bele a gáz mégegyszer ennyi, van 1,1m-ból egy makulátlan hetesed, amivel gázból alig jössz ki drágábban, mint mondjuk egy 20d-vel. A futómű, fék dolgait most azért nem soroltam ide, mert azok gyorsabban fogyó alkatrészek.Gáz?  na aztán mi marad a csomagtartóból? nem tartom megoldásnak. Ha nem bírom fizetni, akkro veszek kisebbet. Persze megértem a másik oldalt is, aki csak meg akarja venni az autót, egyen keveset, menjen, lehessen vele melózni, de akkor meg minek a BMW? Munkásautónak egy kicsit túlzásnak érzem, de ki mire költi a pénzét...Mert nem annyira drága, és sokkal tartósabb, mint mondjuk egy ford tdci. Mike se véletlenül vett 525d-t egy jó Vectra helyett:)) Amúgy meg mielőtt rám ragadna, hogy 20d fan vagyok, jelentem, h egy 3literes benzines és viszonylag öreg bmw-m van, pedig lehetne E90 320d is lassan ennyi pénzből. Azt már kiszámoltam, h innentől kezdve 1 éven belül jobban járnék anyagilag, ha most eladnám az M3-ast és megvenném az 5 éves, 150-et futott, valóban hibátlan autót a barátomtól (ami az M3-asról nem mondható el...) oszt mégsem veszem meg:) De anyagilag bármilyen nagymotoros öreg BMW-nél jobb megoldás, ha használja is az ember az autót, csak nem mindig a pénz számít. Elméletben én is abban hiszek, hogy egy E32 750i gombolkból fenntarthatóbb, és egy A2 1.2 PDTDI is többet eszik, de néha levezsem a napellenzőt:)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 21. 13:22:53 pm írta rnie »
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3726
|
 |
« Válasz #3260 Dátum: 2010. december 21. 06:30:23 am » |
|
Én megértem Mr.-t, hogy miről papol. Mennyi is egy ilyen 320d? alaphangon 2 milla? Hogy maradjunk az E32-nél, veszel egy jó állagú példányt m30b35-el, ha a motorját csontra felújítod minőségi alkatrészekből, legyen mondjuk 3 kiló, bele a gáz mégegyszer ennyi, van 1,1m-ból egy makulátlan hetesed, amivel gázból alig jössz ki drágábban, mint mondjuk egy 20d-vel.
És mostanában a 100L-es tank+ gáz nem is jön rosszul a keleti határszélen, sőt elég jövedelmező is lehet
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMW Józsi
Nem elérhető
Hozzászólások: 480
BMW Mániás
|
 |
« Válasz #3261 Dátum: 2010. december 21. 09:31:04 am » |
|
Még szerencse,hogy csak a Bajorokat hasonlítgatjuk fenntartás ,fogyasztás terén ,de már várom a "foswágen" ,skoda hívők üzemanyag visszatermelő szerkezeteikről a mesés történeteket is !  Amúgy egy e23,e32,de még az e38 is egy külön kategória /nincs minden sarkon /,valamint a többi cápa is. Az újabb "nejlon"-al elveszel a skodák,suzukik nagy tengerében . /e46-........e666 ...... /
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7144
18i 82/11 B6 81/11
|
 |
« Válasz #3262 Dátum: 2010. december 21. 19:03:16 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mpower
Vendég
|
 |
« Válasz #3263 Dátum: 2010. december 21. 19:06:48 pm » |
|
Nem hiszem el hogy ennyien hiszik hogy az 1es elsőkerekes 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
 |
« Válasz #3264 Dátum: 2010. december 21. 19:10:34 pm » |
|
Ez mekkora már 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
 |
« Válasz #3265 Dátum: 2010. december 21. 19:10:58 pm » |
|
Báááááázzzzzz ...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7144
18i 82/11 B6 81/11
|
 |
« Válasz #3266 Dátum: 2010. december 21. 19:44:00 pm » |
|
Persze megértem a másik oldalt is, aki csak meg akarja venni az autót, egyen keveset, menjen, lehessen vele melózni, de akkor meg minek a BMW? Munkásautónak egy kicsit túlzásnak érzem, de ki mire költi a pénzét...Mert nem annyira drága, és sokkal tartósabb, mint mondjuk egy ford tdci. Mike se véletlenül vett 525d-t egy jó Vectra helyett:)) Elméletben én is abban hiszek, hogy egy E32 750i gombolkból fenntarthatóbb, és egy A2 1.2 PDTDI is többet eszik, de néha levezsem a napellenzőt:) Mike úgy kerüli a Vectra-t, mint a brazilok a munkát  Munkásautó: definíció kérdése. Valaki építkezésre jár ki vele, és megáll a hátsó parkolóban egy tök mindegy, mivel, valakinek folyton tiszta, öltönyben jár, és meg kell vele jelennie. Szerintem Miki az, aki el tudná mondani, hogy egy E32 tökéletes állapotban mennyibe kerül(ne). Mivel egy 7-es BMW-ről beszélünk, ami ráadásul már elmúlt 20 éves, nem kis költség az "eredeti" állapotot helyreállítani. Motorfelújítás? Ez talán az egyik legkisebb költség. Gyakori mellé egy jó kis automata rendberakás... Hűtő-fűtő rendszer rendberakása, belsőtér hibátlanná (vissza)alakítása, általában kasztnin van mit lakatolni, esetleg elemet cserélni, lényegében telifényt kell kapnia, a futómű-fékek rendberakása elöl-hátul felemészt, szerintem több, mint fél milliót. Egy 7-es mindig is 7-es. Tök mindegy, hogy 30 éves, vagy vadiúj.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5133
|
 |
« Válasz #3267 Dátum: 2010. december 21. 20:53:04 pm » |
|
Félreértetek, én nem a tlejes felújítást mondom, azt tudom mivel jár, hanem a napi sok km legyűrésére alkalmas állapotot.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
pic
Vendég
|
 |
« Válasz #3268 Dátum: 2010. december 21. 21:06:51 pm » |
|
Nem unjátok még. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
 |
« Válasz #3269 Dátum: 2010. december 21. 21:15:33 pm » |
|
Félreértetek, én nem a tlejes felújítást mondom, azt tudom mivel jár, hanem a napi sok km legyűrésére alkalmas állapotot.
Azt viszont nem lehet mérni egy E90 320d-hez... Pont erről beszélek, patika autót a patikához, melós autót a melóshoz. Nekem szerencsére munkaügyben 1km-ert sem kell mennem, mivel dolgozni is kétkerekűvel járok, és ha utazunk, akkor repülővel. Így ha már "hobbi" az autó és prémium, azaz BMW, akkor csakis a jó állapotú jöhet szóba. Egy szakadt 7-es szerintem ciki is, meg fölöslegesen drága, haszonállatnak. És sajnos a hazai kínálat ilyesmi főleg, elvétve van egy-egy szép autó. Pedig egyszer nekem is kell egy hetes, és gyakorlatilag az összes generáció tetszik, szemben mondjuk a hármasokkal, ahol a facelift előtti E46 kimondottan nem kéne... Mondjuk egyelőre a saját autómat kéne rendbe rakni:) Az 518-nál is feladtam, még legalább 500-1m költés vissza volt belőle:( (aztán nehogy én legyek az új stasis - nem a mindenáron gyári állapotról beszélek, hanem arról, h az autó olyan legyen, amibe magyarázkodás nélkül beleültethetek bárkit, és nem kell eltakarni a kárpitszakadást, kikötni a visszajelzőket, meg diszkréten elhallgatni a nem működő extrákat:))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 21. 21:29:14 pm írta rnie »
|
Naplózva
|
|
|
|
|