BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2220 Dátum: 2008. június 08. 20:23:09 pm » |
|
Annyira nem is gáz: )16 gang... A felező felezőjének a felezője! De ettől még nem megy 250-el. Szerinted bárki is merne evvel 250-el csavarni?? ) ÉN!!!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2221 Dátum: 2008. június 08. 20:30:59 pm » |
|
Szerintem annyira nem gáz. Ha átmegyek a szomszédba ennél durvább Pancsi trikot látok, csak az azonkívül, hogy ocsmány még igénytelen is. A 16 gang az szép, biztos tett hátra is 1 4 gangos váltót. De ebből legalább 8 fokozat azonos.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2222 Dátum: 2008. június 08. 20:34:24 pm » |
|
Annyira nem is gáz: )16 gang... A felező felezőjének a felezője! De ettől még nem megy 250-el. Szerinted bárki is merne evvel 250-el csavarni?? ) ÉN!!! Akkor ezt neked csinálták.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
mifu
Vendég
|
|
« Válasz #2223 Dátum: 2008. június 08. 20:45:04 pm » |
|
itt egy még nagyobb félreértéstől paff lettem (nem a sárkány), 10-ig számoltam és csendben maradtam.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. június 09. 18:59:31 pm írta mifu »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #2224 Dátum: 2008. június 08. 20:47:34 pm » |
|
... Egyébként én úgy vettem ki a szavaidból Mifu, hogy te pártolod "őket"...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 100,101,102,103,104...........................589,590...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
M52B25
Vendég
|
|
« Válasz #2225 Dátum: 2008. június 08. 21:08:36 pm » |
|
Régi fórumozóknak egy képrejtvény: Ki Ő ? Szerintem a Pióker Zottya... Nem is hasonlít, ...bár régi darab mint én, 1974-ben: Jólvanna! Azért ne mond hogy nem esett jól... Zottya és a Mufftáng.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zottya
Nem elérhető
Hozzászólások: 479
|
|
« Válasz #2226 Dátum: 2008. június 08. 21:24:21 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Zoli
"A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék."
47°20'20.57"N 18°58'4.30"E
tel:+36 20 4468504
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #2227 Dátum: 2008. június 08. 21:24:53 pm » |
|
Régi fórumozóknak egy képrejtvény: Ki Ő ? Szerintem a Pióker Zottya... Nem is hasonlít, ...bár régi darab mint én, 1974-ben: Jólvanna! Azért ne mond hogy nem esett jól... Zottya és a Mufftáng. Nekem nem esett jól! Az ott Viktor és a Mufftángja! A Zottya kis gyereknek is kövérkés volt! Ezt nem hagyhattam ki!!!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2228 Dátum: 2008. június 08. 21:47:19 pm » |
|
Régi fórumozóknak egy képrejtvény: Ki Ő ? Björn Borg!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #2229 Dátum: 2008. június 08. 21:49:25 pm » |
|
Viktor? Nem csigázom tovább a kedélyeket! A megfejtés itt van előttetek! Collins, tiéd az első díj, nyertél egy hangszórót! A fiatalember a képen nem más mint mindannyiótok álltal ismert Deáki úr , azaz BMWWW Viktor!!! egy pár első hangszórót pls! jó vagy Viktor!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #2230 Dátum: 2008. június 08. 21:52:02 pm » |
|
Viktor? Nem csigázom tovább a kedélyeket! A megfejtés itt van előttetek! Collins, tiéd az első díj, nyertél egy hangszórót! A fiatalember a képen nem más mint mindannyiótok álltal ismert Deáki úr , azaz BMWWW Viktor!!! Túl hamar árultad el a megfejtést! Egyébként a kép 1992-ben készült az-az 16 évvel ezelőtt!!! a helyedben maradtam volna inkább a mustangoknál
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2231 Dátum: 2008. június 08. 22:12:41 pm » |
|
Ma elzárt helyekre is bejutottunk és mindent kipróbáltunk.. A csajka vezetőjét egyből elkezdtem faggatni az adatokról, hány ccm, hány éves bla - bla. Unott pofával rám néz... Sokan fárasztanak ezekkel a kérdésekkel..mi? -mondom Erre az ölembe vágta a csajka gépkönyvét Ebből megtudsz mindent - mondja. Fejes autó volt, majd 74-ben alakították át vasúti szolgálatra, de itt is inkább a felsőbb körök fuvarozására. Egész jól kapart a fém a fémen ..bár a 8000ccm-es v8 helyett ,most egy zsuk motor van benne A Nohabok pedig no comment ....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. június 08. 22:33:34 pm írta Indy »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2232 Dátum: 2008. június 08. 22:29:29 pm » |
|
Ma elzárt helyekre is bejutottunk és mindent kipróbáltunk.. A csajka vezetőjét egyből elkezdtem faggatni az adatokról, hány ccm, hány éves bla - bla. Unott pofával rám néz... Sokan fárasztanak ezekkel a kérdésekkel..mi? -mondom Erre az ölembe vágta a csajka gépkönyvét Ebből megtudsz mindent - mondja. Fejes autó volt, majd 74-ben alakították át vasúti szolgálatra, de itt is inkább a felsőbb körök fuvarozására. Egész jól kapart a fém a fémen ..bár a 8000ccm-es v8 helyett ,most egy zsuk motor van benne A Nohabok pedig no comment .... A Csajkában soha nem volt 8 literes V8-as. 5500 köbcentis vényolcassal szerelték, ami 192 lóerőt teljesített 4400-as percenkénti fordulatszám körül.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2233 Dátum: 2008. június 08. 22:32:03 pm » |
|
Ma elzárt helyekre is bejutottunk és mindent kipróbáltunk.. A csajka vezetőjét egyből elkezdtem faggatni az adatokról, hány ccm, hány éves bla - bla. Unott pofával rám néz... Sokan fárasztanak ezekkel a kérdésekkel..mi? -mondom Erre az ölembe vágta a csajka gépkönyvét Ebből megtudsz mindent - mondja. Fejes autó volt, majd 74-ben alakították át vasúti szolgálatra, de itt is inkább a felsőbb körök fuvarozására. Egész jól kapart a fém a fémen ..bár a 8000ccm-es v8 helyett ,most egy zsuk motor van benne A Nohabok pedig no comment .... A Csajkában soha nem volt 8 literes V8-as. 5500 köbcentis vényolcassal szerelték, ami 192 lóerőt teljesített 4400-as percenkénti fordulatszám körül. Nem írnék fas@ágot, de ott ez vagyon vala leírva, h. a gyárban 8000 ccm fölötti V8-al gyártották. Nem lehet, hogy a pártelnöki beosztású gépek, kaphattak nagyobb bigblockot? ...nem vagyok szakértő
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2234 Dátum: 2008. június 08. 22:37:28 pm » |
|
Ma elzárt helyekre is bejutottunk és mindent kipróbáltunk.. A csajka vezetőjét egyből elkezdtem faggatni az adatokról, hány ccm, hány éves bla - bla. Unott pofával rám néz... Sokan fárasztanak ezekkel a kérdésekkel..mi? -mondom Erre az ölembe vágta a csajka gépkönyvét Ebből megtudsz mindent - mondja. Fejes autó volt, majd 74-ben alakították át vasúti szolgálatra, de itt is inkább a felsőbb körök fuvarozására. Egész jól kapart a fém a fémen ..bár a 8000ccm-es v8 helyett ,most egy zsuk motor van benne A Nohabok pedig no comment .... A Csajkában soha nem volt 8 literes V8-as. 5500 köbcentis vényolcassal szerelték, ami 192 lóerőt teljesített 4400-as percenkénti fordulatszám körül. Nem írnék fas@ágot, de ott ez vagyon vala leírva, h. a gyárban 8000 ccm fölötti V8-al gyártották. Nem lehet, hogy a pártelnöki beosztású gépek, kaphattak nagyobb bigblockot? ...nem vagyok szakértő Nem kaphattak. Kezdetben 3500-as soros hathengeresekkel készült, amik még az elődmodell ZIM-ből származtak, majd ezt váltotta fel az először 5, majd 1 év múlva 5.5 literes V8-as motor. A 8 liter jól hangzik, de nem igaz. A részletes technikai adatok az 1961 es Liener György: Autótípusok könyvébôl valók: MOTOR. Nyolchengeres, 90°-os hengerszögű V-motor furat 100 mm, lökettérfogat 5506 ccm. Kompresszióviszony 10:1. Legnagyobb motorteljesítmény 195 DIN-LE 4400 f/p-en. Legnagyobb nyomaték 40,8 DIN 2300 f/p-en.Literteljesítmény 35,4 DIN-LE /l. Benzin oktánszám 95.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2235 Dátum: 2008. június 08. 22:45:09 pm » |
|
Ma elzárt helyekre is bejutottunk és mindent kipróbáltunk.. A csajka vezetőjét egyből elkezdtem faggatni az adatokról, hány ccm, hány éves bla - bla. Unott pofával rám néz... Sokan fárasztanak ezekkel a kérdésekkel..mi? -mondom Erre az ölembe vágta a csajka gépkönyvét Ebből megtudsz mindent - mondja. Fejes autó volt, majd 74-ben alakították át vasúti szolgálatra, de itt is inkább a felsőbb körök fuvarozására. Egész jól kapart a fém a fémen ..bár a 8000ccm-es v8 helyett ,most egy zsuk motor van benne A Nohabok pedig no comment .... A Csajkában soha nem volt 8 literes V8-as. 5500 köbcentis vényolcassal szerelték, ami 192 lóerőt teljesített 4400-as percenkénti fordulatszám körül. Nem írnék fas@ágot, de ott ez vagyon vala leírva, h. a gyárban 8000 ccm fölötti V8-al gyártották. Nem lehet, hogy a pártelnöki beosztású gépek, kaphattak nagyobb bigblockot? ...nem vagyok szakértő Nem kaphattak. Kezdetben 3500-as soros hathengeresekkel készült, amik még az elődmodell ZIM-ből származtak, majd ezt váltotta fel az először 5, majd 1 év múlva 5.5 literes V8-as motor. A 8 liter jól hangzik, de nem igaz. A részletes technikai adatok az 1961 es Liener György: Autótípusok könyvébôl valók: MOTOR. Nyolchengeres, 90°-os hengerszögű V-motor furat 100 mm, lökettérfogat 5506 ccm. Kompresszióviszony 10:1. Legnagyobb motorteljesítmény 195 DIN-LE 4400 f/p-en. Legnagyobb nyomaték 40,8 DIN 2300 f/p-en.Literteljesítmény 35,4 DIN-LE /l. Benzin oktánszám 95. ooookkkééé
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2236 Dátum: 2008. június 08. 22:45:46 pm » |
|
Ma elzárt helyekre is bejutottunk és mindent kipróbáltunk.. A csajka vezetőjét egyből elkezdtem faggatni az adatokról, hány ccm, hány éves bla - bla. Unott pofával rám néz... Sokan fárasztanak ezekkel a kérdésekkel..mi? -mondom Erre az ölembe vágta a csajka gépkönyvét Ebből megtudsz mindent - mondja. Fejes autó volt, majd 74-ben alakították át vasúti szolgálatra, de itt is inkább a felsőbb körök fuvarozására. Egész jól kapart a fém a fémen ..bár a 8000ccm-es v8 helyett ,most egy zsuk motor van benne A Nohabok pedig no comment .... A Csajkában soha nem volt 8 literes V8-as. 5500 köbcentis vényolcassal szerelték, ami 192 lóerőt teljesített 4400-as percenkénti fordulatszám körül. Nem írnék fas@ágot, de ott ez vagyon vala leírva, h. a gyárban 8000 ccm fölötti V8-al gyártották. Nem lehet, hogy a pártelnöki beosztású gépek, kaphattak nagyobb bigblockot? ...nem vagyok szakértő még a zil 114, az utód is csak hétesszeh köccentiméteres volt, háromszáz lóval. nyóc litert a ruszkik szemnélyautóba az életben nem építettek. ellenben tehergépjárműbe...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sabc
Vendég
|
|
« Válasz #2237 Dátum: 2008. június 08. 22:48:24 pm » |
|
Ma elzárt helyekre is bejutottunk és mindent kipróbáltunk.. A csajka vezetőjét egyből elkezdtem faggatni az adatokról, hány ccm, hány éves bla - bla. Unott pofával rám néz... Sokan fárasztanak ezekkel a kérdésekkel..mi? -mondom Erre az ölembe vágta a csajka gépkönyvét Ebből megtudsz mindent - mondja. Fejes autó volt, majd 74-ben alakították át vasúti szolgálatra, de itt is inkább a felsőbb körök fuvarozására. Egész jól kapart a fém a fémen ..bár a 8000ccm-es v8 helyett ,most egy zsuk motor van benne A Nohabok pedig no comment .... A Csajkában soha nem volt 8 literes V8-as. 5500 köbcentis vényolcassal szerelték, ami 192 lóerőt teljesített 4400-as percenkénti fordulatszám körül. Nem írnék fas@ágot, de ott ez vagyon vala leírva, h. a gyárban 8000 ccm fölötti V8-al gyártották. Nem lehet, hogy a pártelnöki beosztású gépek, kaphattak nagyobb bigblockot? ...nem vagyok szakértő még a zil 114, az utód is csak hétesszeh köccentiméteres volt, háromszáz lóval. nyóc litert a ruszkik szemnélyautóba az életben nem építettek. ellenben tehergépjárműbe... ...beton. lesz. Meg benzinpénz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #2238 Dátum: 2008. június 08. 22:49:57 pm » |
|
Ma elzárt helyekre is bejutottunk és mindent kipróbáltunk.. A csajka vezetőjét egyből elkezdtem faggatni az adatokról, hány ccm, hány éves bla - bla. Unott pofával rám néz... Sokan fárasztanak ezekkel a kérdésekkel..mi? -mondom Erre az ölembe vágta a csajka gépkönyvét Ebből megtudsz mindent - mondja. Fejes autó volt, majd 74-ben alakították át vasúti szolgálatra, de itt is inkább a felsőbb körök fuvarozására. Egész jól kapart a fém a fémen ..bár a 8000ccm-es v8 helyett ,most egy zsuk motor van benne A Nohabok pedig no comment .... A Csajkában soha nem volt 8 literes V8-as. 5500 köbcentis vényolcassal szerelték, ami 192 lóerőt teljesített 4400-as percenkénti fordulatszám körül. Nem írnék fas@ágot, de ott ez vagyon vala leírva, h. a gyárban 8000 ccm fölötti V8-al gyártották. Nem lehet, hogy a pártelnöki beosztású gépek, kaphattak nagyobb bigblockot? ...nem vagyok szakértő még a zil 114, az utód is csak hétesszeh köccentiméteres volt, háromszáz lóval. nyóc litert a ruszkik szemnélyautóba az életben nem építettek. ellenben tehergépjárműbe... hát jahh... http://www.military-today.com/trucks/maz_537.htm
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2239 Dátum: 2008. június 09. 21:51:09 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2240 Dátum: 2008. június 09. 21:59:54 pm » |
|
Ez van ezt kell szeretni. Amúgy csak ismerős.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #2241 Dátum: 2008. június 09. 22:04:12 pm » |
|
akadnak. mikor lesz dinnyeszüret?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2242 Dátum: 2008. június 09. 22:10:57 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #2243 Dátum: 2008. június 09. 22:16:34 pm » |
|
Ma elzárt helyekre is bejutottunk és mindent kipróbáltunk.. A csajka vezetőjét egyből elkezdtem faggatni az adatokról, hány ccm, hány éves bla - bla. Unott pofával rám néz... Sokan fárasztanak ezekkel a kérdésekkel..mi? -mondom Erre az ölembe vágta a csajka gépkönyvét Ebből megtudsz mindent - mondja. Fejes autó volt, majd 74-ben alakították át vasúti szolgálatra, de itt is inkább a felsőbb körök fuvarozására. Egész jól kapart a fém a fémen ..bár a 8000ccm-es v8 helyett ,most egy zsuk motor van benne A Nohabok pedig no comment .... Nekem ezek is bejönnek:
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #2244 Dátum: 2008. június 09. 22:44:29 pm » |
|
..majd ha bemutattad...
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #2245 Dátum: 2008. június 10. 07:07:05 am » |
|
Ez van ezt kell szeretni. Én szeretném...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #2246 Dátum: 2008. június 10. 08:18:29 am » |
|
Ma elzárt helyekre is bejutottunk és mindent kipróbáltunk.. A csajka vezetőjét egyből elkezdtem faggatni az adatokról, hány ccm, hány éves bla - bla. Unott pofával rám néz... Sokan fárasztanak ezekkel a kérdésekkel..mi? -mondom Erre az ölembe vágta a csajka gépkönyvét Ebből megtudsz mindent - mondja. Fejes autó volt, majd 74-ben alakították át vasúti szolgálatra, de itt is inkább a felsőbb körök fuvarozására. Egész jól kapart a fém a fémen ..bár a 8000ccm-es v8 helyett ,most egy zsuk motor van benne A Nohabok pedig no comment .... Nekem ezek is bejönnek: Az igazi LOCOMOTIVE a gőzmozdony. Az a tuti. Még találok elég szépséget a DIESEL-ekben, de aztán nállam ennyi. Se a régi villamoshajtásúak és főleg a mai áramvonalas hú-de-nagyon-gyorsan-siklunk vonatok nem inspirálnak. De azt hiszem aki cápázik, annak valahogy mindenből inkább a régebbi, klasszikus jön be. Mitől lehet ez?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2247 Dátum: 2008. június 10. 10:21:30 am » |
|
Vasutasok...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #2248 Dátum: 2008. június 10. 10:22:27 am » |
|
De azt hiszem aki cápázik, annak valahogy mindenből inkább a régebbi, klasszikus jön be. Mitől lehet ez? Kivéve a nőket?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #2249 Dátum: 2008. június 10. 10:33:40 am » |
|
Ez van ezt kell szeretni. Amúgy csak ismerős. Hú baz...d ez qrva jó....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|