CápaBMW fórum
2024. december 18. 05:23:03 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 ... 195   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 2.  (Megtekintve 2897261 alkalommal)
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3450 Dátum: 2009. március 26. 16:23:47 pm »


Ami tetszik. 540 6 gang kézi.

Ami nem tetszik, hogy 140 szer van leírva, hogy ÚJ és 89-szer, hogy GYÁRI. Cheesy

Az 540 majd két év múlva lesz szép...Az 535 is az volt...
A td házilagos felújításából nekem egyvalami süt ki, de nagyon: nem lett volna hívni valakit, aki ért az ajtók beállításához, és a szélvédő betevéséhez?Persze nem szélvédősre gondolok...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #3451 Dátum: 2009. március 26. 17:44:11 pm »

A hatsebességes váltó engem is érdekel.
E23-ra kéne felpróbálni ilyesmit. Lehet, hogy szeretné.  Azn
Lehet, hogy én szeretném ?   Smiley  Roll Eyes
« Utoljára szerkesztve: 2009. március 26. 17:47:52 pm írta Cápa730 » Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
csibész

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #3452 Dátum: 2009. március 26. 19:02:48 pm »

Egy győri autószerelő nemrég hozatta Svájcból. Odapofátlankodtam megkérdezni mi van vele. A 628 CSI veterán felkészítés előtt áll, lehet csak jövőre indul a projekt. Nyolc kilóból áll az udvarban. Nincs szétrohadva, belseje tűrhető viszont bőrözni fogják. Apró bibik, de egyben van!


* Fotó943.jpg (90.71 KB, 640x480 - megtekintve 1291 alkalommal.)
Naplózva

Lehet Cápa nélkül élni....                                                                                                                                                                                   ...csak nem érdemes!
Agyas

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1128



« Válasz #3453 Dátum: 2009. március 26. 19:16:12 pm »

Egy győri autószerelő nemrég hozatta Svájcból. Odapofátlankodtam megkérdezni mi van vele. A 628 CSI veterán felkészítés előtt áll, lehet csak jövőre indul a projekt. Nyolc kilóból áll az udvarban. Nincs szétrohadva, belseje tűrhető viszont bőrözni fogják. Apró bibik, de egyben van!

Az ördög az apró bibikben (is) lakik. Amúgy szép a vas. Évjárat?
Naplózva
csibész

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #3454 Dátum: 2009. március 26. 20:36:02 pm »

Na azt nem tudom Embarrassed Amugy apró bibin értem pl. lóg annyira az ajtó, hogy csukáskor az ablak bal fenti sarka hozzáér a múanyaghoz Wink
Naplózva

Lehet Cápa nélkül élni....                                                                                                                                                                                   ...csak nem érdemes!
scses

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 554



« Válasz #3455 Dátum: 2009. március 26. 21:45:39 pm »

Na azt nem tudom Embarrassed Amugy apró bibin értem pl. lóg annyira az ajtó, hogy csukáskor az ablak bal fenti sarka hozzáér a múanyaghoz Wink

Az még ablak is lehet, mint nekem is .
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3456 Dátum: 2009. március 26. 21:51:04 pm »

A belső nagyon üt!!!

link


pont ilyet szerettem volna, mikor elkezdtem E21-ekről álmodni.
motor, színek, meg minden. bár recaroval, ha lehetne Smiley.
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 07. 14:17:47 pm írta Promega » Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
csibész

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #3457 Dátum: 2009. március 26. 22:47:47 pm »

Az ülésen mintha láttam volna valami olyasmit h recall....    vagy recaro?! Roll Eyes
Naplózva

Lehet Cápa nélkül élni....                                                                                                                                                                                   ...csak nem érdemes!
csibész

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 161



« Válasz #3458 Dátum: 2009. március 26. 22:55:29 pm »

Az ülésen mintha láttam volna valami olyasmit h recall....    vagy recaro?! Roll Eyes


uhhh ezt benéztem bocs...
Naplózva

Lehet Cápa nélkül élni....                                                                                                                                                                                   ...csak nem érdemes!
moneytoo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 691



« Válasz #3459 Dátum: 2009. március 27. 08:11:39 am »

Egy győri autószerelő nemrég hozatta Svájcból. Odapofátlankodtam megkérdezni mi van vele. A 628 CSI veterán felkészítés előtt áll, lehet csak jövőre indul a projekt. Nyolc kilóból áll az udvarban. Nincs szétrohadva, belseje tűrhető viszont bőrözni fogják. Apró bibik, de egyben van!

Az ördög az apró bibikben (is) lakik. Amúgy szép a vas. Évjárat?
Érdekes azért, hogy 635-ből nagyságrendileg többet gártottak, mint 628-t, de itthon kb fele-fele arányban találkoztam vele.
Megjegyezném, hogy én is azt hittem nincs szét rohadva, de azért elárulom, hogy volt, van rajta rozsda bőven, még a korrozió gátlás alatt is, mikor levakarták.
Naplózva
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #3460 Dátum: 2009. március 27. 08:23:00 am »

Egy győri autószerelő nemrég hozatta Svájcból. Odapofátlankodtam megkérdezni mi van vele. A 628 CSI veterán felkészítés előtt áll, lehet csak jövőre indul a projekt. Nyolc kilóból áll az udvarban. Nincs szétrohadva, belseje tűrhető viszont bőrözni fogják. Apró bibik, de egyben van!

Az ördög az apró bibikben (is) lakik. Amúgy szép a vas. Évjárat?
Érdekes azért, hogy 635-ből nagyságrendileg többet gártottak, mint 628-t, de itthon kb fele-fele arányban találkoztam vele.
Megjegyezném, hogy én is azt hittem nincs szét rohadva, de azért elárulom, hogy volt, van rajta rozsda bőven, még a korrozió gátlás alatt is, mikor levakarták.

Rájöttem hogy minden 6-os körül van egy láthatatlan gravitációs mező, ami olyan részecskéket vonz, amik rozsdává alakítják a fémet. Ez gyári alapfelszereltséggel jár az autóhoz.  crazy2

Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #3461 Dátum: 2009. március 27. 09:18:31 am »


Oldtimer Sokadalom

2009. április 18. Budapest

 

Tisztelt Oldtimeresek, ismerős és ismeretlen Barátaim!

 

Látva a sok érdeklődőt és érezve a lelkes hangulatot, már az első, 2007-es Oldtimer Expo alatt foglalkoztatott a gondolat, hogy kreatív, hagyományokat őrző és értékeket képviselő társaimmal megmutassuk, milyen sokan vagyunk, mekkora erő rejlik a veteránozás mögött. Így született meg az OLDTIMER (röviden: OT) SOKADALOM gondolata. Az ötlet alapja: az önállóság és függetlenség megőrzése mellet egyidőben mozgósítani minél több â01Eoldtimerestâ01D. Még a legnagyobb nehézségekkel, a legkisebb odafigyeléssel, törődéssel működő kluboknak, társaságoknak is vannak közös programjai, hát még az aktívabbjánakâ026

Az OT SOKADALOM receptje egyszerű: a szezon kezdetén, az Oldtimer Expo szombati napjára, vagyis 2009. április 18.-ra kiírni egy, az éves terveitekben hagyományosan szerepelő megmozdulást. Legyen az találkozó, felvonulás, korzózás, taggyűlés, kirándulás, de lehet valami más is. Lássák az utca emberei mindazt a sok szépet amit alkottunk, birtokolunk. Aki már részt vett öreg járművével a forgalomban, sűrűn tapasztalhatta, mennyi barátságos tekintet és mosoly kíséri a múlt technikai alkotásait. Nagy erő áll mögöttünk, és ahogy az idők változása mutatja, szükség is lesz rá, mert a környezetvédelem és a városiasodás ürügyén bizony sebezhetők vagyunk. A szépen fejlődő háttéripar, az oldtimerek növekvő száma, az igények emelkedése egyre nagyobb erőt képvisel. Ezt a hatalmat kell kivinnünk az utcára. A média számára hálás és fotogén témát szolgáltatunk, nem is beszélve arról, hogy politikusokat, önkormányzati embereket is gyakran sikerül meghívni és bevonni az eseményekbe. Kell a nyilvánosság, erőt kell mutatnunk érdekeink képviseletéhez.

,,,de van egy másik cél is: legyen ez az oldtimerek napja!

Sem az Oldtimer Expo (2009. Április 17-19.) rendezői gárdája, sem én nem kívánunk beleszólni a Sokadalomra tervezett programokba.

Saját összejöveteletek végeztével lehetőség van egy további stílszerű folytatáshoz: gyertek ki az Expo-ra! Itt minden van, ami bizosítja a további szórakozást: egy jól működő, hangulatos kiállítás, a már önmagában is fantasztikus

Vasúttörténeti Park (1142 Budapest, Tatai út 95. www.mavnosztalgia.hu),

Programokkal teli, meghosszabbított nyitvatartás 23. 00-ig és sok-sok ismerős és ismeretlen, akiket összeköt a veteránozás. Itt helye van Mindenkinek! Jöjjenek motorosok, autósok, modellezők, a mezőgazdasági gépek tulajdonosai, alkatrészgyártók, restaurátorok, gyűjtők, szimpatizánsok, könyvek kiadói, forgalmazói, benzingőzt szippantott hívők, babérkoszorút hordott versenyzők, profik és amatőrök. Ünnepeljünk együtt!

Akik már jelezték részvételüket:

-          Trabant-Wartburg-Lada Klub (Muczán Gábor)

-          Bogarasok (Szepes Gábor)

-          A Citroenes csapat

-          Az 50éves Minit ünneplő Mini Klub (Linczmayer Balázs)

 

Mi a teendő?

Jelentkezni kell. Ehhez szükséges a regisztrációtok a www.oldtimer-expo.hu honlapon. Természetesen örömmel vesszük, ha szóltok olyanoknak, akiket nem sikerült elérni hírleveleinkkel és hozzánk irányítjátok Őket, vagy egyszerűen csak megadjátok elérhetőségeiket. A honlapra felkerülnek mindazok, akik regisztráltak, és ha már van programtervezet, akkor az is. Így lehetőség nyílik a megmozdulások összekötésére, kombinálására, vagy egyszerűen csak függetlenítésére, hogy éppen ne zavarjátok egymást. A lényeg, hogy Ti döntsétek el, mit szeretnétek csinálni.

Rendszeres hírlevelekből naprakészen tájékozódhattok majd a fejleményekről. Lesz miről írnunk!

Segítőim: a Simon család.

Adminisztratív ügyekben Ancsa (06 30 942 4944)

A helyszíni lebonyolítást és az oldtimereket érintő kérdésekben Laci (06 70 948 5024) segít.

Természetesen én is állok rendelkezésetekre. Köszönöm figyelmeteket és jó készülődést!

 

Noszvai András

OT Sokadalom

30 676 8480

sokadalom@otexpo.hu

Naplózva

tel.sz.:06209163620
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3462 Dátum: 2009. március 27. 11:05:42 am »

--------------------------------------------------------------------------------
Idézetet írta: csmario - Tegnap - 20:37:36



hát ha füst nélkül erősebb lesz még ennél is akkor megeszem a kalapom  kéne csinálnunk vmi Td-gyorsulást,mondjuk 20-ról kettesbe, 120-ig. Gyk.: váltani ér
kíváncsi vagyok mennyire menne el a tiéd,mert Budaörsre menet nagyon lehagytál
----------------------------------------------------------------------------------


Nem tudom erősebb lesz-e, az erejére nem volt panasz eddig, még utánfutóval se:) Csinálhatunk ózontúrát..)Bár nekem a benzines váltó van benne, így 140-nél pörög 3000-et ötödikben...Akkor a 120 az 4.-ben jó lesz..)
« Utoljára szerkesztve: 2009. március 27. 11:12:27 am írta Lütyő1 » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3463 Dátum: 2009. március 27. 11:08:27 am »

A hatsebességes váltó engem is érdekel.
E23-ra kéne felpróbálni ilyesmit. Lehet, hogy szeretné.  Azn
Lehet, hogy én szeretném ?   Smiley  Roll Eyes

Petikém! Rajtad a világ szeme:Smiley)
Nekem egyenlőre marad a 3 sebességes automata alatta..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
FoX

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 252



« Válasz #3464 Dátum: 2009. március 27. 19:21:47 pm »

Tegnap meg ma először cápáztam idén, isteni volt, már nagyon vártam. Ja és pöccre indúlt a jármű, semmi köszörülés, pedig októbar óta talán 1x volt beindítva.  sm_68
Naplózva
ma.lac

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 72



« Válasz #3465 Dátum: 2009. március 28. 21:12:13 pm »

Photoshop by zagyvarékas. Wink


* 4f-orig.jpg (89.49 KB, 640x480 - megtekintve 977 alkalommal.)
Naplózva

BMW E21 320
BMW e34 530iAV8
BMW K100RS
Töyota Celica Supra 2.8i
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #3466 Dátum: 2009. március 29. 03:17:51 am »

A hatsebességes váltó engem is érdekel.
E23-ra kéne felpróbálni ilyesmit. Lehet, hogy szeretné.  Azn
Lehet, hogy én szeretném ?   Smiley  Roll Eyes

Petikém! Rajtad a világ szeme:Smiley)
Nekem egyenlőre marad a 3 sebességes automata alatta..

Amikor legutóbb kérdezősködtem erről, elijeszettek valami tizenhuszonharmincmillió dolláros árral. 
Szóval többszázezer Forintot mondtak egy 6 sebességes 840-850-es váltóra,
ami elvileg felrámolható lenne az E 23-asomra.
Ez egy picit visszavetette a vásárlási vágyaimat.
Majd talán egyszer.
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3467 Dátum: 2009. március 29. 09:43:50 am »

Photoshop by zagyvarékas. Wink

A használtautón is fennt van, nézzétek meg a hirdetés szövegét..Inkább ismerkedési estet szeretne, mint eladni..Bár ezt  350-ért aki megveszi, az nézesse meg magát..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3468 Dátum: 2009. március 29. 09:51:53 am »

A hatsebességes váltó engem is érdekel.
E23-ra kéne felpróbálni ilyesmit. Lehet, hogy szeretné.  Azn
Lehet, hogy én szeretném ?   Smiley  Roll Eyes

Petikém! Rajtad a világ szeme:Smiley)
Nekem egyenlőre marad a 3 sebességes automata alatta..

Amikor legutóbb kérdezősködtem erről, elijeszettek valami tizenhuszonharmincmillió dolláros árral. 
Szóval többszázezer Forintot mondtak egy 6 sebességes 840-850-es váltóra,
ami elvileg felrámolható lenne az E 23-asomra.
Ez egy picit visszavetette a vásárlási vágyaimat.
Majd talán egyszer.

Én megvallom őszintén nem is nagyon látom értelmét, az ezüsz 23-asunk(EX), a gyári négygangossal se hagyott kívánnivalót maga után..Ráadásul biztos, hogy nem tennék bele kéziváltót, még ha 6 sebességes is..Legfeljebb országúton tudnád kihasználni, és 200  körül...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3469 Dátum: 2009. március 29. 12:01:13 pm »

A hatsebességes váltó engem is érdekel.
E23-ra kéne felpróbálni ilyesmit. Lehet, hogy szeretné.  Azn
Lehet, hogy én szeretném ?   Smiley  Roll Eyes

Petikém! Rajtad a világ szeme:Smiley)
Nekem egyenlőre marad a 3 sebességes automata alatta..

Amikor legutóbb kérdezősködtem erről, elijeszettek valami tizenhuszonharmincmillió dolláros árral. 
Szóval többszázezer Forintot mondtak egy 6 sebességes 840-850-es váltóra,
ami elvileg felrámolható lenne az E 23-asomra.
Ez egy picit visszavetette a vásárlási vágyaimat.
Majd talán egyszer.

Én megvallom őszintén nem is nagyon látom értelmét, az ezüsz 23-asunk(EX), a gyári négygangossal se hagyott kívánnivalót maga után..Ráadásul biztos, hogy nem tennék bele kéziváltót, még ha 6 sebességes is..Legfeljebb országúton tudnád kihasználni, és 200  körül...

Hát igen. Fejetlenség lenne egy M30-ra, sőt bármilyen M30-ra 6 gangos kéziváltó. A motor karakterisztikája közel sem "támogatná",tehát csak pénzkidobás lenne.
Automatáknál egy jól működő 4HP-22 EH-tól nem kell több Smiley Persze végig M30 motorról beszéltünk.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3470 Dátum: 2009. március 29. 12:15:26 pm »

Arról nem beszélve,hogy megveszed a 6gangot 200Ft-ért minimum, avval még csak egy váltód van,amit M30-ra nem tudsz feltenni. Ekkor jön a harangvágás, síkolás, hegesztés. Ha evvel megvagy,akkor még a kuplung téma...Ezek után fizikailag fent az M30-on a váltó,de még nincs bent a kasztniban. Tartóbakot ,konzolt kialakítani,kulisszát kialakítani.Igaz,ez a leg kevesebb. Végül jön a kardán keresés,amiből lehet,hogy találsz megfelelő hosszúságút, de az egyedien baszottnagy kardáncsillag miatt megint csak alakítani kell. Kardánt meg nem egyszerű,mert tökéletes, rezgés mentes forgást kell kapni az alakítás után is.
Ha ezekkel mind megvagy és már rátoltál fél millát a 6 gang témára, az első utazásnál rájössz,hogy kár volt.

Szóval ilyen ez. Nem mindig jó és takarékos a BMW-nél,ha keveset pörög a motor...Hasamra ütök,vegyünk egy B35-öt. 4000-en képes 310Nm-re. Ha 140-es tempónál a 6 gangal pörög tudomisén...1800-at,akkor azt veszed észre,hogy majd 3/4-ed gázon mész és a végén a fogyasztás horror, gyorsítás nuku. Ez után jöhetne a rövid difi, amivel a végén eléred,h ugyanannyit pörög,mint régen Cheesy

Sikerült meggyőznöm,hogy felesleges a 6 sebességes váltó egy M30-ra?  Roll Eyes Evil
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3471 Dátum: 2009. március 29. 16:06:27 pm »

A hatsebességes váltó engem is érdekel.
E23-ra kéne felpróbálni ilyesmit. Lehet, hogy szeretné.  Azn
Lehet, hogy én szeretném ?   Smiley  Roll Eyes

Petikém! Rajtad a világ szeme:Smiley)
Nekem egyenlőre marad a 3 sebességes automata alatta..

Amikor legutóbb kérdezősködtem erről, elijeszettek valami tizenhuszonharmincmillió dolláros árral. 
Szóval többszázezer Forintot mondtak egy 6 sebességes 840-850-es váltóra,
ami elvileg felrámolható lenne az E 23-asomra.
Ez egy picit visszavetette a vásárlási vágyaimat.
Majd talán egyszer.

Én megvallom őszintén nem is nagyon látom értelmét, az ezüsz 23-asunk(EX), a gyári négygangossal se hagyott kívánnivalót maga után..Ráadásul biztos, hogy nem tennék bele kéziváltót, még ha 6 sebességes is..Legfeljebb országúton tudnád kihasználni, és 200  körül...

Hát igen. Fejetlenség lenne egy M30-ra, sőt bármilyen M30-ra 6 gangos kéziváltó. A motor karakterisztikája közel sem "támogatná",tehát csak pénzkidobás lenne.
Automatáknál egy jól működő 4HP-22 EH-tól nem kell több Smiley Persze végig M30 motorról beszéltünk.

Támogatom.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3472 Dátum: 2009. március 29. 16:09:08 pm »

Arról nem beszélve,hogy megveszed a 6gangot 200Ft-ért minimum, avval még csak egy váltód van,amit M30-ra nem tudsz feltenni. Ekkor jön a harangvágás, síkolás, hegesztés. Ha evvel megvagy,akkor még a kuplung téma...Ezek után fizikailag fent az M30-on a váltó,de még nincs bent a kasztniban. Tartóbakot ,konzolt kialakítani,kulisszát kialakítani.Igaz,ez a leg kevesebb. Végül jön a kardán keresés,amiből lehet,hogy találsz megfelelő hosszúságút, de az egyedien baszottnagy kardáncsillag miatt megint csak alakítani kell. Kardánt meg nem egyszerű,mert tökéletes, rezgés mentes forgást kell kapni az alakítás után is.
Ha ezekkel mind megvagy és már rátoltál fél millát a 6 gang témára, az első utazásnál rájössz,hogy kár volt.

Szóval ilyen ez. Nem mindig jó és takarékos a BMW-nél,ha keveset pörög a motor...Hasamra ütök,vegyünk egy B35-öt. 4000-en képes 310Nm-re. Ha 140-es tempónál a 6 gangal pörög tudomisén...1800-at,akkor azt veszed észre,hogy majd 3/4-ed gázon mész és a végén a fogyasztás horror, gyorsítás nuku. Ez után jöhetne a rövid difi, amivel a végén eléred,h ugyanannyit pörög,mint régen Cheesy

Sikerült meggyőznöm,hogy felesleges a 6 sebességes váltó egy M30-ra?  Roll Eyes Evil

Ráadásul, ha netalántán előznél mondjuk 140-nél 6.-ban. legalább kettőt kellene visszadobnod,hogy gyorsulj.Persze ez igaz az 540i-re is, de van, aki nem tanul a kárából...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3473 Dátum: 2009. március 29. 17:26:16 pm »

Arról nem beszélve,hogy megveszed a 6gangot 200Ft-ért minimum, avval még csak egy váltód van,amit M30-ra nem tudsz feltenni. Ekkor jön a harangvágás, síkolás, hegesztés. Ha evvel megvagy,akkor még a kuplung téma...Ezek után fizikailag fent az M30-on a váltó,de még nincs bent a kasztniban. Tartóbakot ,konzolt kialakítani,kulisszát kialakítani.Igaz,ez a leg kevesebb. Végül jön a kardán keresés,amiből lehet,hogy találsz megfelelő hosszúságút, de az egyedien baszottnagy kardáncsillag miatt megint csak alakítani kell. Kardánt meg nem egyszerű,mert tökéletes, rezgés mentes forgást kell kapni az alakítás után is.
Ha ezekkel mind megvagy és már rátoltál fél millát a 6 gang témára, az első utazásnál rájössz,hogy kár volt.

Szóval ilyen ez. Nem mindig jó és takarékos a BMW-nél,ha keveset pörög a motor...Hasamra ütök,vegyünk egy B35-öt. 4000-en képes 310Nm-re. Ha 140-es tempónál a 6 gangal pörög tudomisén...1800-at,akkor azt veszed észre,hogy majd 3/4-ed gázon mész és a végén a fogyasztás horror, gyorsítás nuku. Ez után jöhetne a rövid difi, amivel a végén eléred,h ugyanannyit pörög,mint régen Cheesy

Sikerült meggyőznöm,hogy felesleges a 6 sebességes váltó egy M30-ra?  Roll Eyes Evil

Ráadásul, ha netalántán előznél mondjuk 140-nél 6.-ban. legalább kettőt kellene visszadobnod,hogy gyorsulj.Persze ez igaz az 540i-re is, de van, aki nem tanul a kárából...

Így van. Smiley  Mondjuk nem tudom,hogy a 40i hogyan viselkedne a 6gangal 140-ről gyorsításnál,de ki indulva abból,hogy 1000-1300 -as fordulat között adja le majdnem az M30B35 csúcsnyomatékát, lehet nem kell visszaváltani.Persze ez függ attól,hogy milyen mértékű gyorsítást szeretnénk, mert ha kiugrani, elkerülni vmi bajt,akkor ott is vissza kellene pakolni biztosan.
Jelen esetben 100 szónak is 1 a vége, nem való 6 gang M30-ra Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3474 Dátum: 2009. március 29. 17:36:23 pm »

a 20d -igaz dízel- elég szépen lépeget hatodikban...  Roll Eyes
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #3475 Dátum: 2009. március 29. 17:44:36 pm »

a 20d -igaz dízel- elég szépen lépeget hatodikban...  Roll Eyes

A 20d és az új -aránylag kis motoros (nem beszólásnak szántam)- modelleknél a 6. kb. olyan,mint egy korabeli típusnál a 4. és az 5. közötti arány.Sok az extra, a biztonsági felszerelés, elektronika, szigetelés ezáltal nehéz az autó. De városban és úgy általában 100-as tempóig dinamikusnak is kell lennie, ezért a 6. előtt aránylag rövid fokozatok vannak.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #3476 Dátum: 2009. március 29. 19:04:42 pm »

igen, ez így van!
a hatodik abszolut egy "pihentető" fokozat, és bár elég hosszú azért, szerintem szépen megy vele.
vezetemm egy opel dízelt -új- és az hiába volt ugyanúgy 150 ló, mint a 20d, más fokozat kiosztás miatt azzal hatodikban nem lehetett rendesen gyorsítani..
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #3477 Dátum: 2009. március 29. 19:10:04 pm »

igen, ez így van!
a hatodik abszolut egy "pihentető" fokozat, és bár elég hosszú azért, szerintem szépen megy vele.
vezetemm egy opel dízelt -új- és az hiába volt ugyanúgy 150 ló, mint a 20d, más fokozat kiosztás miatt azzal hatodikban nem lehetett rendesen gyorsítani..

Talán autópályán, amikor tartósan tudsz 130 körül menni, tempomattal jó lehetne, de kézihez nemnagyon passzol a tempomat. Én tutira nem kisérletezgetnék vele, annyit nem ér az egész, és valószinüleg nem lenne jobb, mint egy  ötös váltóval..Ráadásul tutira sűrűbben kell kapcsolgatni.Értelmetlen szerintem is, de aki szeret sok pénzt kidobni az ablakon, kisérletezgessen vele nyugodtan..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #3478 Dátum: 2009. március 30. 10:06:10 am »

szewasztok.

meg er ez az ulespar 20e huf-t?


* buy_93206.jpg (77.95 KB, 898x674 - megtekintve 1164 alkalommal.)
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
gim_e12
Vendég
« Válasz #3479 Dátum: 2009. március 30. 10:09:44 am »

szewasztok.

meg er ez az ulespar 20e huf-t?

ez ilyen cukkolós kérdés?
első ránézésre a 3x-osát is megéri. Origi Recaro?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 [116] 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 ... 195   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!