csibész
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
|
|
« Válasz #3750 Dátum: 2009. május 01. 03:28:34 am » |
|
link ezt akkor haza lehetne hozni regadó nélkül??? vagy ha nem megy át az ot-n, akkor be kell fizetnem még 3-4 kilót? néztem a regadó kalkulátort, ott 81-ig lehet választani...
Csak ha magyar forgalmival/rendszámmal akarnád használni Veteránra meg ugy is fel kéne készíteni bármi is legyen az... Ha meg nem kell az 2-3 milla fölött van
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. február 07. 14:26:18 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Lehet Cápa nélkül élni.... ...csak nem érdemes!
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3751 Dátum: 2009. május 01. 08:09:18 am » |
|
Pont ilyesmivel küzdök én is.
KOVETKEZŐBEN KÉRNÉM A SEGÍTSÉGETEKET.
IDÉN VINNÉM OT VIZSGÁRA AKICSIKÉT. A CSOMAGTÉRTETŐN VAN EGY PICI KIS TOLDAT, AMIT ÉN NEM SZERETNÉK LESZEDNI, MIVEL RAGASZTVA VAN. A VIZSGÁZTATÓ AZT MONDTA, HA VISZEK OLYAN GYÁRI KÉPET, AMIN VAN ILYEN TOLDAT, MARADHAT.
KERESGETTEM MÁR SOKAT, DE NEM AKADTAM ILYESMI KÉPRE. VALAKI TUDNA SEGÍTENI?
Gondolom lámpa, alufelni, kipuff is cserés lesz. Ha nem és így átmegy OT-n,akkor hátradőlhetek evvel kapcsolatban,hogy enyém át fog-e Amúgy a spoilered az rendelhető tartozék volt,vagy utóélag megvásárolható a BMW szalonkban,mikor az E12 volt a király Dél Afrikában választható volt az M535i modellekhez. Azt hiszem BBS gyártmány egyébként...Volt nekem is ilyen az egyik E12-n. A gyári reklámkép: Nomeg gondolom az oldalindex, és a szinre fújt tükör is...Nem is értem, minek erre OT? De.....
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3752 Dátum: 2009. május 01. 08:11:14 am » |
|
Köszönöm a Képet! Persze minden le lett már cserélve ami a képen látszik, ez amúgy 9 évvel ezelötti állapot. Szerencsére jó a kapcsolatom a vizsgáztatókkal, ezért tették ezt az engedményt(mármint ha viszek képet) Az ablak mivel nem fóliás, engedik. Azért még ha tud vki vmit, megköszönöm. Júliusra lett bejelentve. Bocs, nem piszkálni akarlak, de ezt a protekciós dolgot veterán vizsgán nem csipázom. Nem hiszem, hogy ennek ez a módja. Ha veterán akkor érdemelje meg a "Múzeális minősítés" címet és ne legyen rajt "sallang". Nem véletlenül ekkora a szigor. Még egyszer bocs, nem személyeskedés... Ott nincs proteckció... a kocsiról kívülről és belülről csinálnak kb 20 fényképet, minden szögből... Ezek a fényképek bemennek a központba... Egyik vizsgáztató sem olyan hülye, hogy mondjuk zsebbe egy huszasért elküldjék fentről a pi..ba, amiért átengedett egy szart... Ezexerint vannak napok, amikor nem veszik le az objektívvédőt a fényképezőről?? ) Gondolom te is akkor voltál vizsgán.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
priby
Vendég
|
|
« Válasz #3753 Dátum: 2009. május 01. 12:40:08 pm » |
|
én a509-et használtam (195/50/15) egy idôben, az nagyon bejött: tapadt, mint az "istennyilája". én megszerettem a yokohamát, mondjuk nagyobb méretekben ez sem olcsó. viszont, sztem gumin nem szabad spórolni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #3754 Dátum: 2009. május 01. 18:03:55 pm » |
|
én a509-et használtam (195/50/15) egy idôben, az nagyon bejött: tapadt, mint az "istennyilája". én megszerettem a yokohamát, mondjuk nagyobb méretekben ez sem olcsó. viszont, sztem gumin nem szabad spórolni... Gondolom A539et akartál írni és pont az ezzel kapcsolatban kialakult jó tapasztalataim miatt hajlok a Yokohama felé... 195/50 R15ösöket vettem Promegától használtan de újban is Yokohama lesz ha sikerül... Ára tényleg nem olcsó de Cápeti megérdemli
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
priby
Vendég
|
|
« Válasz #3755 Dátum: 2009. május 01. 22:36:38 pm » |
|
Gondolom A539et akartál írni...
igenigen, sorry! a539. most egy éve michelin pe2 van, mert a yokohamának ezt a típusát már nem kaptam ebben a méretben. ez sem rossz. valamivel lágyabb az oldalfala.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #3756 Dátum: 2009. május 02. 09:04:18 am » |
|
Annyira pofa kérdés ez az OT. Lehet hogy pontatlan a szám, amit írok, de tudtommal 95%-ban eredetinek kell lennie. NAm most az az 5% az hogyan is?? Tömeg, darabszám, felület? Tömeg alapon tehetünk rá króm lángnyelv hegyeket is. Felület alapján mehet bele nitró, darabszám alapján meg sportváltó. Szerintem ez kicsit zsűri elven kell hogy működjön, mert erre nem lehet sziklaszilárd törvényt hozni, különben az utolsó csavarba is bele lehetne kötni. Ja, ha meg lakatolva van, akkor meg a lemez nem eredeti. A történet végtelen!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #3757 Dátum: 2009. május 02. 10:00:56 am » |
|
Gondolom A539et akartál írni...
igenigen, sorry! a539. most egy éve michelin pe2 van, mert a yokohamának ezt a típusát már nem kaptam ebben a méretben. ez sem rossz. valamivel lágyabb az oldalfala. Az a539 már kifutott, ha jól tudom, helyette prada van, hasonló mintázattal és tapadással, bár nekem nincs tapasztalatom ezzel a gumival, de azért szerintem sokat elmond hogy driften a legtöbb embernek ilyen van elöl. Egyébként szerintem a Bence által linkelt AVS sport is hasonló képességű lehet, legalábbis a leírásánál említi hogy ez a gumma is "ZERUMA" szilika-carbon technológiával készül, ami nem tudom ugyan mit jelent, de az A539 -nél és a paradánál is ezt írja.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. május 02. 10:04:56 am írta Kox »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #3758 Dátum: 2009. május 02. 10:38:19 am » |
|
Annyira pofa kérdés ez az OT. Lehet hogy pontatlan a szám, amit írok, de tudtommal 95%-ban eredetinek kell lennie. NAm most az az 5% az hogyan is?? Tömeg, darabszám, felület? Tömeg alapon tehetünk rá króm lángnyelv hegyeket is. Felület alapján mehet bele nitró, darabszám alapján meg sportváltó. Szerintem ez kicsit zsűri elven kell hogy működjön, mert erre nem lehet sziklaszilárd törvényt hozni, különben az utolsó csavarba is bele lehetne kötni. Ja, ha meg lakatolva van, akkor meg a lemez nem eredeti. A történet végtelen!! Én amondó lennék, ha valamilyen kocsira OT minősítést szeretne valaki, akkor az legyen olyan állapotban, mintha most jött volna ki a szalonból.Ne legyen benne nem odavaló hifi, villanyablak, injektor,alufelni,felirat(persze ha ezek akkoriban nem voltak az adott tipusban).A lakatolás egy más kérdés. kurvára nem kellene kizáró oknak lennie, viszont a gyári szin, és esztétikus megjelenés igen.Valahogy úgy nézzenek ki, mintha épp a múzeumba szeretnének beparkolni, és öregbíthessék az adott márka/tipus hírnevét.Ha valaki OT ra szánja rá magát, akkor áldozzon is érte, ha már előnyöket is szerez vele.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
csibész
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
|
|
« Válasz #3759 Dátum: 2009. május 02. 14:28:08 pm » |
|
Annyira pofa kérdés ez az OT. Lehet hogy pontatlan a szám, amit írok, de tudtommal 95%-ban eredetinek kell lennie. NAm most az az 5% az hogyan is?? Tömeg, darabszám, felület? Tömeg alapon tehetünk rá króm lángnyelv hegyeket is. Felület alapján mehet bele nitró, darabszám alapján meg sportváltó. Szerintem ez kicsit zsűri elven kell hogy működjön, mert erre nem lehet sziklaszilárd törvényt hozni, különben az utolsó csavarba is bele lehetne kötni. Ja, ha meg lakatolva van, akkor meg a lemez nem eredeti. A történet végtelen!! http://www.veteranauto-motor.hu/dok/MMB_Iranyelvek_20050501_v.xlshttp://www.veteranauto-motor.hu/dok/MMB_szabalyzat_20050420_v.docItt szinte mindenre van válasz! Amúgy 75 pontnak kell meglenni ami az elért pontok (eredetiség, a műszaki és esztétikai állapot) átlagából adódik.
|
|
|
Naplózva
|
Lehet Cápa nélkül élni.... ...csak nem érdemes!
|
|
|
csibész
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
|
|
« Válasz #3760 Dátum: 2009. május 02. 14:31:45 pm » |
|
Ja, és ott van még a FIVA is, ami szintén olyan, mint a múzeális minősítés, csak nemzetközileg elismert. Ha a járművet külföldön is szeretnéd használni... Itt viszont csak restaurált, hibátlan szépségű autókat engednek át. Nem elég ha eredeti állapotban van - szépséghibákkal.
|
|
|
Naplózva
|
Lehet Cápa nélkül élni.... ...csak nem érdemes!
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3761 Dátum: 2009. május 02. 20:26:24 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #3762 Dátum: 2009. május 02. 20:42:57 pm » |
|
Salzburgring Maj 1.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #3763 Dátum: 2009. május 02. 20:49:03 pm » |
|
!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #3764 Dátum: 2009. május 02. 20:55:31 pm » |
|
!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
bob
Nem elérhető
Hozzászólások: 1682
|
|
« Válasz #3765 Dátum: 2009. május 02. 20:58:00 pm » |
|
!
|
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #3766 Dátum: 2009. május 03. 22:43:38 pm » |
|
Urak!!
Keresek olyan lehetőséget,ahol ha megadom a kocsi alvázszámát,akkor megtudok róla minden adatot!!! Felszereltséget,szint,belsőt ilyeneket!!
Fontos volna!!!
Köszi!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #3767 Dátum: 2009. május 03. 22:47:29 pm » |
|
Urak!!
Keresek olyan lehetőséget,ahol ha megadom a kocsi alvázsz@mát,akkor megtudok róla minden adatot!!! Felszereltséget,szint,belsőt ilyeneket!!
Fontos volna!!!
Köszi!!
hivd fel holnap a wallist es mond meg hogy szeretnel alkatreszt rendelni ,akkor kerni fogjak es megmondjak hogy mien az auto....
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Mitya
Mitya
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Műanyagos
|
|
« Válasz #3768 Dátum: 2009. május 04. 09:05:43 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
tel.sz.:06209163620
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #3769 Dátum: 2009. május 04. 09:14:38 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mitya
Mitya
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Műanyagos
|
|
« Válasz #3770 Dátum: 2009. május 04. 09:32:55 am » |
|
Még várni kell, hogy aktív legyen!
|
|
|
Naplózva
|
tel.sz.:06209163620
|
|
|
Mitya
Mitya
Nem elérhető
Hozzászólások: 402
Műanyagos
|
|
« Válasz #3771 Dátum: 2009. május 04. 11:09:20 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
tel.sz.:06209163620
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3772 Dátum: 2009. május 04. 12:31:36 pm » |
|
Ostoba kurv...k de teljesen igazad van. Csak erre jók,valószínű vagy erre se.......de a lóvét biztosan szeretik
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #3773 Dátum: 2009. május 04. 13:08:26 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #3774 Dátum: 2009. május 04. 13:22:53 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csibész
Nem elérhető
Hozzászólások: 161
|
|
« Válasz #3775 Dátum: 2009. május 04. 14:30:40 pm » |
|
Ja ja! A csaj se rossz....
|
|
|
Naplózva
|
Lehet Cápa nélkül élni.... ...csak nem érdemes!
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #3776 Dátum: 2009. május 04. 15:14:55 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
qvik01
Nem elérhető
Hozzászólások: 313
|
|
« Válasz #3777 Dátum: 2009. május 04. 19:43:28 pm » |
|
Még mindig nem jóóóóóóó !!!!!
|
|
|
Naplózva
|
Qvik csak egy van !! Madár ... de jó madár
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3778 Dátum: 2009. május 04. 19:47:04 pm » |
|
ne haragudjatok, de ha ezek a húdekurvajó nők nektek, akkor nézzetek már alaposabban körül...
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
qvik01
Nem elérhető
Hozzászólások: 313
|
|
« Válasz #3779 Dátum: 2009. május 04. 19:49:18 pm » |
|
Hurrááá meg van .....!!! Na ezek a ribancok miatt nem tudtam fényképezni .... !!! De a legjobbak azok voltak akik tátották a szájukat . Lesték a melleket . Csurgatták a nyálukat .
|
|
|
Naplózva
|
Qvik csak egy van !! Madár ... de jó madár
|
|
|
|