Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #5640 Dátum: 2009. december 26. 16:44:48 pm » |
|
Vagy veszel angliában egy 3.2-es M3-ast 3500GBP-ért, kiveszed a motort, a többit kiárulod, és már jobban állsz:) a váltó 150.000ft, a kerékszett 100.000ft, a belseje, fék, futomű egyes darabjai is eladhatóak, az angol E36 M3-asokban sok az extra. Ez a legolcsóbb módja egy normális 320le-s sor6 blokknak:) Ill. kis kompromisszummal még olcsóbb a 3.0, az sem olyan gyenge azért Naja, de aki 12 hengerben gondolkodik, annak kevés..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #5641 Dátum: 2009. december 26. 16:55:22 pm » |
|
Naja, de aki 12 hengerben gondolkodik, annak kevés..
Az E32 750i még olcsóbb ))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #5642 Dátum: 2009. december 26. 17:02:06 pm » |
|
Az E32 750i még olcsóbb )) Én hajlanék is rá, de van aki egy rollerre is V12-t akar tenni: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5643 Dátum: 2009. december 26. 17:21:37 pm » |
|
Én hajlanék is rá, de van aki egy rollerre is V12-t akar tenni: ) Khmm.....az M motorokat mire beépíted a nem M kasztniba pl. E21 az egy végtelen történet,anyagilag,inkább megtölteni az M20-at,M30-at,hamár millkók vannak a motorra. A V12-vel is ez a helyzet mire pipecül összerakod,beépíted többe lesz a leves mint a hús,plussz azt bele legalizálni még sok-sok pénzecske,és már nem is lehetnék úttörő a 350-nel,esetleg egy 550-nel........ . De,mint már írtam,egy 200-220lovas M20 kezdésnek pont jó az E21-be,és még legális is,na jó,majdnem legális. . Talán hobbi/verseny autónak,a 350-et,de ez még a jövő zenéje.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #5644 Dátum: 2009. december 26. 17:50:58 pm » |
|
Khmm.....az M motorokat mire beépíted a nem M kasztniba pl. E21 az egy végtelen történet,anyagilag,inkább megtölteni az M20-at,M30-at,hamár millkók vannak a motorra. A V12-vel is ez a helyzet mire pipecül összerakod,beépíted többe lesz a leves mint a hús,plussz azt bele legalizálni még sok-sok pénzecske,és már nem is lehetnék úttörő a 350-nel,esetleg egy 550-nel........ . De,mint már írtam,egy 200-220lovas M20 kezdésnek pont jó az E21-be,és még legális is,na jó,majdnem legális. . Talán hobbi/verseny autónak,a 350-et,de ez még a jövő zenéje. Ebben igazad van, én is sokat agyaltam, hogy mi legyen a megoldás, de a legolcsóbbnak az a kompromisszum tűnt, h meg kell venni azt, amit nálam okosabbak fejlesztettek. Az építés csak azoknak járható út, aki ért hozzá és felszerelése is van. Nekem az izzó és kerékcsere a szintem, ezzel együtt kell élni:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #5645 Dátum: 2009. december 26. 18:05:45 pm » |
|
Khmm.....az M motorokat mire beépíted a nem M kasztniba pl. E21 az egy végtelen történet,anyagilag,inkább megtölteni az M20-at,M30-at,hamár millkók vannak a motorra. A V12-vel is ez a helyzet mire pipecül összerakod,beépíted többe lesz a leves mint a hús,plussz azt bele legalizálni még sok-sok pénzecske,és már nem is lehetnék úttörő a 350-nel,esetleg egy 550-nel........ . De,mint már írtam,egy 200-220lovas M20 kezdésnek pont jó az E21-be,és még legális is,na jó,majdnem legális. . Talán hobbi/verseny autónak,a 350-et,de ez még a jövő zenéje. Nem értelek állandó lóerő növelés,semmi nem elég,tpsi autó imádat,Bmw rajongás,a turbo vs. kompresszor mini kiselőadás,"minden" szeren játszol,akkor miért jársz Audival Mielőtt félreértenél,csak kérdezek,fura,hogy tőlünk ny-ra élsz,dolgozol,és Bmw fan vagy,ráadásul a semmi nem elég verzió,és nincs Bmw-d,legalább egy nyamvadt törpeharcsa,v12-es motorral. Bár eladom én is,vagy kidobom az enyémet,és veszek 1 Opelt vagy 1 Suzukit,attól még a rajongás megmarad
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #5646 Dátum: 2009. december 26. 18:06:24 pm » |
|
Khmm.....az M motorokat mire beépíted a nem M kasztniba pl. E21 az egy végtelen történet,anyagilag,inkább megtölteni az M20-at,M30-at,hamár millkók vannak a motorra. A V12-vel is ez a helyzet mire pipecül összerakod,beépíted többe lesz a leves mint a hús,plussz azt bele legalizálni még sok-sok pénzecske,és már nem is lehetnék úttörő a 350-nel,esetleg egy 550-nel........ . De,mint már írtam,egy 200-220lovas M20 kezdésnek pont jó az E21-be,és még legális is,na jó,majdnem legális. . Talán hobbi/verseny autónak,a 350-et,de ez még a jövő zenéje. Kifejtettem már régebben, akkor is sok ellenséget szerezve evvel magamnak, de leírom most is:én eleve egy E21-be az építést tartom értelmetlennek.Természetesen azért van, akit becsülök érte, mert olyat épít belőle, amilyet akar, de ők azok, akik tiszteletben tartják a véleményemet, és sose akarták belémbeszélni az igazukat.Namost ők itt vannak kb annyian, hogy az egy kezemen meg tudom számolni... De azt, amikor valaki csak dobálózik a minél nagyobb motorokkal, meg a milliókkal, amennyibe lenne, és jóeséllyel a második kanyarban ott is maradna vele, én csak szánalmasnak találom.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #5647 Dátum: 2009. december 26. 18:07:26 pm » |
|
Nem értelek állandó lóerő növelés,semmi nem elég,tpsi autó imádat,Bmw rajongás,a turbo vs. kompresszor mini kiselőadás,"minden" szeren játszol,akkor miért jársz Audival Mielőtt félreértenél,csak kérdezek,fura,hogy tőlünk ny-ra élsz,dolgozol,és Bmw fan vagy,ráadásul a semmi nem elég verzió,és nincs Bmw-d,legalább egy nyamvadt törpeharcsa,v12-es motorral. Bár eladom én is,vagy kidobom az enyémet,és veszek 1 Opelt vagy 1 Suzukit,attól még a rajongás megmarad Naja, de számolnod kell a seggberúgással is: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5648 Dátum: 2009. december 26. 18:22:39 pm » |
|
Kifejtettem már régebben, akkor is sok ellenséget szerezve evvel magamnak, de leírom most is:én eleve egy E21-be az építést tartom értelmetlennek.Természetesen azért van, akit becsülök érte, mert olyat épít belőle, amilyet akar, de ők azok, akik tiszteletben tartják a véleményemet, és sose akarták belémbeszélni az igazukat.Namost ők itt vannak kb annyian, hogy az egy kezemen meg tudom számolni... De azt, amikor valaki csak dobálózik a minél nagyobb motorokkal, meg a milliókkal, amennyibe lenne, és jóeséllyel a második kanyarban ott is maradna vele, én csak szánalmasnak találom.
Én egyetlen egy dolog miatt választottam az E21-et: kupé... (E24 drága és nem lenne szívem faragni)
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #5649 Dátum: 2009. december 26. 18:29:53 pm » |
|
Ezt,most nem értem na seggberúgást nem kérek,akkor inkább elfutok
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #5650 Dátum: 2009. december 26. 18:35:23 pm » |
|
Ezt,most nem értem na seggberúgást nem kérek,akkor inkább elfutok Majd holnap elmondom: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #5651 Dátum: 2009. december 26. 18:38:01 pm » |
|
Én egyetlen egy dolog miatt választottam az E21-et: kupé... (E24 drága és nem lenne szívem faragni) Annó az nekem is nyomott a latba, meg az,hogy elérhető volt..Viszont nem jött be, ennyi.
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #5652 Dátum: 2009. december 26. 18:41:51 pm » |
|
Kifejtettem már régebben, akkor is sok ellenséget szerezve evvel magamnak, de leírom most is:én eleve egy E21-be az építést tartom értelmetlennek.Természetesen azért van, akit becsülök érte, mert olyat épít belőle, amilyet akar, de ők azok, akik tiszteletben tartják a véleményemet, és sose akarták belémbeszélni az igazukat.Namost ők itt vannak kb annyian, hogy az egy kezemen meg tudom számolni... De azt, amikor valaki csak dobálózik a minél nagyobb motorokkal, meg a milliókkal, amennyibe lenne, és jóeséllyel a második kanyarban ott is maradna vele, én csak szánalmasnak találom. Nagy motor mellé nagy fék és normális futómű is kell. Meg merev kasztni. Egy E21-ből csak "gazdag" ember tud ütőképes autót építeni, sok munkával - pl. Himizoli 330i-je, ha elkészül.... Akinek csak 1-2 milliója van a projektre, jobban jár, ha vesz egy gyárilag erőset, használtan. Az 518, ami alapból nem volt rozsdás, kopott, lelakott lett volna kb 1m, mire kész lett volna teljesen (300.000 ről indult). El nem tudom képzelni, hogy a mostani M3 szintjére hozni egy E21-et mennyibe kerülne, papirozás nélkül is - valszeg egy gyári 323i kerülne ennyibe, nem egy épített. Szóval én még gyűjtök egy cápára, de egyre valószínűbb, hogy papás lesz, nem sportos )) a két legérdekesebb E21 amit személyesen is láttam, versenyautó volt, nem utcai... Ellenben egy bizonyos osztrák hetes, meg néhány más külföldi rendszámos hatos gyárilag is lenyűgöző volt:)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #5653 Dátum: 2009. december 26. 18:47:53 pm » |
|
Nagy motor mellé nagy fék és normális futómű is kell. Meg merev kasztni. Egy E21-ből csak "gazdag" ember tud ütőképes autót építeni, sok munkával - pl. Himizoli 330i-je, ha elkészül.... Akinek csak 1-2 milliója van a projektre, jobban jár, ha vesz egy gyárilag erőset, használtan. Az 518, ami alapból nem volt rozsdás, kopott, lelakott lett volna kb 1m, mire kész lett volna teljesen (300.000 ről indult). El nem tudom képzelni, hogy a mostani M3 szintjére hozni egy E21-et mennyibe kerülne, papirozás nélkül is - valszeg egy gyári 323i kerülne ennyibe, nem egy épített. Szóval én még gyűjtök egy cápára, de egyre valószínűbb, hogy papás lesz, nem sportos )) a két legérdekesebb E21 amit személyesen is láttam, versenyautó volt, nem utcai... Ellenben egy bizonyos osztrák hetes, meg néhány más külföldi rendszámos hatos gyárilag is lenyűgöző volt:) Én örömmel hallom ezt!
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5654 Dátum: 2009. december 26. 18:56:10 pm » |
|
Dénes,ha valamiben van nyers erő,akkor az a feltöltött benzin motor!!!!!Ez itt 2.8,-és harmadikban teker mint állat!A turbómotorok kicsit durvábbak,amint felépül a nyomás,ott a tüdő,kirobbanó nyomaték,a kompisok lineárisabbak,mivel a motor fordulatszámával együtt nő az erő,a csiga,ha nyélgázt adsz alsóbb fordulatszámon is be tud már tölteni,és kezdődik a tánc!!! Értelek, lehet hogy én se jól fogalmaztam Nagyon kéne egy turbós motor, de az igazi szívó 6 henger hangját szeretem a legjobban Bár az tény, hogy odaba**ósabb a feltöltős Majd lesz is egyszer, remélem minnél hamarabb
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #5655 Dátum: 2009. december 26. 19:04:50 pm » |
|
A turbós motor lassabban reagál a gázra, és nem forog annyit Ráadásul, akinek kevés egy M-es S6 motor, az még mindig vehet nagyobbat, van v8 és v10 is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5656 Dátum: 2009. december 26. 19:08:07 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #5657 Dátum: 2009. december 26. 19:48:07 pm » |
|
Nem értelek Dénes,és másokat sem.200seggem tudja hány lóerő,miért nem elég.Szerintem,kurva nehéz néha kordában tartani,és iszonyatosat lép. Ha ilyen jellegű igények vannak,akkor miért nem elég az M353 replika.Ha erősebbet akarsz,van választék bőven.Ezzel nem a vezetési tudásod vonom kétségbe,azt tudom,nekem bőven elég ami van,még otomatával is megfelel. 2 életem,már elszállt,szerintem több esélyem nincs,de mindenki máshogyan értékeli az életet. A lényeg,akkor M3,M5, Alpinák,meg a többi............vagy replikájuk + kurva sok lóvé és kitartás.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5658 Dátum: 2009. december 26. 20:00:46 pm » |
|
Ki mondta, hogy nem elég?? Ki?? Annyit írtam, hogy egyszer szeretnék.............
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #5659 Dátum: 2009. december 26. 20:02:59 pm » |
|
Nem értelek Dénes,és másokat sem.200seggem tudja hány lóerő,miért nem elég.Szerintem,kurva nehéz néha kordában tartani,és iszonyatosat lép. Ha ilyen jellegű igények vannak,akkor miért nem elég az M353 replika.Ha erősebbet akarsz,van választék bőven.Ezzel nem a vezetési tudásod vonom kétségbe,azt tudom,nekem bőven elég ami van,még otomatával is megfelel. 2 életem,már elszállt,szerintem több esélyem nincs,de mindenki máshogyan értékeli az életet. A lényeg,akkor M3,M5, Alpinák,meg a többi............vagy replikájuk + kurva sok lóvé és kitartás.
többször kérdeztem már ezt én is, hogy a pályán kivül mi értelme....persze értelmes válasz nem jött...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #5660 Dátum: 2009. december 26. 20:21:47 pm » |
|
többször kérdeztem már ezt én is, hogy a pályán kivül mi értelme....persze értelmes válasz nem jött...
Normálisan lehet közlekedni egy erős autóval:) És nem kell a lelkét kiforgatni, ha meguntad, h 80-al sem halad a sor, és előttük sehol senki. A Mazdával már lehetett valamennyire haladni (166le), azzal úgy 100-al jártam, de előztem ahol lehetett, és mindig lendületesen. Az M3-assal meg ott is tudok haladni, ahol senkinek eszébe sem jut, h előzzön. Nem azonos a dinamikája egy motorral, de eléggé megközelíti. Így nincs idegeskedés, bosszankodás 70-el egy sorban. A Trafickal, ami 82le/1700kg, csak szépen beállok és füstölgök magamban. Az időnyereség egyébként minimális, de jobb érzés, ha úgy érzed, hogy kockáztatás nélkül tudsz haladni - mert be tudod fejezni az összes előzést. Persze józanul nézve, egy 100le-s focus bőven elég a hazai közlekedéshez, de végülis Párizs oda-vissza sem lett volna sokkal gyorsabb az M3-assal - 1-200km gyors szakasz van összesen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5661 Dátum: 2009. december 26. 20:28:46 pm » |
|
Kifejtettem már régebben, akkor is sok ellenséget szerezve evvel magamnak, de leírom most is:én eleve egy E21-be az építést tartom értelmetlennek.Természetesen azért van, akit becsülök érte, mert olyat épít belőle, amilyet akar, de ők azok, akik tiszteletben tartják a véleményemet, és sose akarták belémbeszélni az igazukat.Namost ők itt vannak kb annyian, hogy az egy kezemen meg tudom számolni... De azt, amikor valaki csak dobálózik a minél nagyobb motorokkal, meg a milliókkal, amennyibe lenne, és jóeséllyel a második kanyarban ott is maradna vele, én csak szánalmasnak találom.
Asszem én is ezt írtam,de valamiért mindig az a vége,hogy buzi vagyok az E21miatt,meg a nagy motor miatt,meg a V12 miatt is.A milliókkal nem dobálóztam,csupán számolgattam mibe lenne,nem valószínű,hogy valaha lesz 2-3 millióm egyben egy E21-re-sajnos-de ha lenne akkor már mocskos buzi lennék? Érthetetlen a számomra ez az elutasítás,azért ha körbekérdeznénk a fórumon minden cápatulajt,hogy szeretne e nagyobb motort a cápájába,lehet egy kezemen nem tudnánk megszámolni őket. Én kérek elnézést. Ismét.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #5662 Dátum: 2009. december 26. 20:44:12 pm » |
|
Nyugi Dénes,veled vagyok.Semmi bajom az erős autókkal,sőt mit szeretnék,e-60 valahanyadikas M5-öt,de pill. van a sárga csekkből is. Persze a gondolattal el lehet játszani,én is el szoktam.Mr v12,kurvára semmi baja sincs senkinek veled,csak annyi az egész,hogy a lóerő éhséged a maxon pörög.Sokan ezt nem értik,én sem. Pl. Van 1 nagyon rendes srác ismerősöm.Volt 1 Peugeot ótvarja 3000v6.Eléggé kente a szakmát (autószerelés) és rakott rá 2db turbót.Lett egy brutális gépe,nem csak 2 hétig,hanem majd 2 évig használta,majdnem napi szinten.Rájött,hogy váltania kell.Vett 1 V8 3000-et és arra is ráfaragja a 2 turbót.Soha nem értem meg miért,és a lényeg,hogy minek. Végre valaki ezt épp érvekkel elmagyarázhatná,hogy miért.Gondolkodó ember el tudja mondani mit miért,anélkül,hogy megsértődne. Ha lóerőt akar valaki,arra is meg van a Bmw-nél a lehetőség,vagy nem.Mindamellett,minden tiszteletem az effajta tuning emberkéknek,és főleg azoké,akiké működik is.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5663 Dátum: 2009. december 26. 20:49:02 pm » |
|
Nem értelek állandó lóerő növelés,semmi nem elég,tpsi autó imádat,Bmw rajongás,a turbo vs. kompresszor mini kiselőadás,"minden" szeren játszol,akkor miért jársz Audival Mielőtt félreértenél,csak kérdezek,fura,hogy tőlünk ny-ra élsz,dolgozol,és Bmw fan vagy,ráadásul a semmi nem elég verzió,és nincs Bmw-d,legalább egy nyamvadt törpeharcsa,v12-es motorral. Bár eladom én is,vagy kidobom az enyémet,és veszek 1 Opelt vagy 1 Suzukit,attól még a rajongás megmarad Ha visszaolvasol akkor már írtam,hogy a útadó költségek csúnyán megemelkedtek mióta a 750-em megfeküdt,konkrétan arra akkor 1348€ volt /év,mára ez 2000€/év,a biztosításom1800€/év volt mára ez is kb 25%-al megemelkedett volna,mert Irország átállt a kibocsájtott károsanyag alapján számított útadó,és az euro besorolást is figyelembe vevő biztosítási rendszerre.Clean Ireland az új jelszó,nincs is evvel semmi baj,csak drága,nekem.Nagyjából ami BMW-t megvennék az egy E32 735i,erre úgy 1600€ lenne a biztosítás,és 1750€ az útadó,plussz ugye meg kell venni az autót ~2500€,vagyis kb 3500€ cash-t kellene kiégetnem,hogy beleüljek egy 735i-be,ami otthon max alkatrésznek lenne jó. 2006 közepétől idén ~áprilisig havi ~3000€ volta jövedelmem,kb 2évet az asszony is dolgozott az még 1500€/hó,most csak én melózok havi 2000€-ért,viva la válság! És végül,de nem utolsó sorban hamarosan hazamegyünk,végleg,ezért most már nem veszek ide BMW-t. Az audi rám ragadt,akkor kértem kölcsön mikor elfogyott a 750,de közben ágynak dőltem pár hónapra,kivülre került a vázam,gipsz formájában,közben nem tudtam visszaadni az audit,mert nem volt semmi más,így meg kellett vennem,azóta ez van,majd otthon. Nagyjából ennyi.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #5664 Dátum: 2009. december 26. 20:55:15 pm » |
|
legjobb az m10 b16 van hely a motortérben a szereléshez Ja..Beférsz mellé, rásegíteni: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #5665 Dátum: 2009. december 26. 20:58:19 pm » |
|
Ha visszaolvasol akkor már írtam,hogy a útadó költségek csúnyán megemelkedtek mióta a 750-em megfeküdt,konkrétan arra akkor 1348€ volt /év,mára ez 2000€/év,a biztosításom1800€/év volt mára ez is kb 25%-al megemelkedett volna,mert Irország átállt a kibocsájtott károsanyag alapján számított útadó,és az euro besorolást is figyelembe vevő biztosítási rendszerre.Clean Ireland az új jelszó,nincs is evvel semmi baj,csak drága,nekem.Nagyjából ami BMW-t megvennék az egy E32 735i,erre úgy 1600€ lenne a biztosítás,és 1750€ az útadó,plussz ugye meg kell venni az autót ~2500€,vagyis kb 3500€ cash-t kellene kiégetnem,hogy beleüljek egy 735i-be,ami otthon max alkatrésznek lenne jó. 2006 közepétől idén ~áprilisig havi ~3000€ volta jövedelmem,kb 2évet az asszony is dolgozott az még 1500€/hó,most csak én melózok havi 2000€-ért,viva la válság! És végül,de nem utolsó sorban hamarosan hazamegyünk,végleg,ezért most már nem veszek ide BMW-t. Az audi rám ragadt,akkor kértem kölcsön mikor elfogyott a 750,de közben ágynak dőltem pár hónapra,kivülre került a vázam,gipsz formájában,közben nem tudtam visszaadni az audit,mert nem volt semmi más,így meg kellett vennem,azóta ez van,majd otthon. Nagyjából ennyi.
Na, majd ha itthon leszel, és a kereseted realizálódik, akkor leszek kiváncsi az álmokra..Meg a B18-ra...2000eurós fizuval jópáran kibékülnénk...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5666 Dátum: 2009. december 26. 21:04:10 pm » |
|
Nyugi Dénes,veled vagyok.Semmi bajom az erős autókkal,sőt mit szeretnék,e-60 valahanyadikas M5-öt,de pill. van a sárga csekkből is. . .. ... Végre valaki ezt épp érvekkel elmagyarázhatná, hogy miért.Gondolkodó ember el tudja mondani mit miért, anélkül,hogy megsértődne. ... .. .
Első részre : Nekem is nagy vágyam Másodikra : Igazából, lehet hogy nem lesz kielégítő a válasz, és kicsit sablonosnak fog tűnni, de én ezt úgy látom hogy az ember természetéből adódóan mindig mindenből több kell. Saját példámmal tudom ezt igazolni, itt van a 35i, amikor először vezettem egy 35i-t azmondtam, hogy "aztakurva....", de megszoktam/meguntam nemtudom..... Itt van a fekete, benne egy 35i, de már azon gondolkozok, hogy honnan a bánatból kéne E28 M5 HF-et keríteni rá
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #5667 Dátum: 2009. december 26. 21:07:33 pm » |
|
Várunk nagy szeretettel,a nagy Magyar valóságba Itt sem olcsóbb az élet,főleg nem egy 750 -el.Tesznek róla a pénzéhes vörös kutyák,de ezt te is tudod,de úgy tudom e-21 v12-őt senki nem épített,de ha épített is,nem legalizálta,itt a feladat,próbáld meg,szurkolok,őszintén.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5668 Dátum: 2009. december 26. 21:08:03 pm » |
|
Na, majd ha itthon leszel, és a kereseted realizálódik, akkor leszek kiváncsi az álmokra..Meg a B18-ra...2000eurós fizuval jópáran kibékülnénk...
Otthon lehet jól hangzik,itt kutyaszar,annyi mit otthon a havi 150e nettó,B18 biztos nem lesz,mert hetes lesz a melósautó,3.5-tel LPG-vel,igen kedvező tapasztalataim vannak vele,a gazdaságosságot illetően.Igaz-ami igaz a B18-al kapcsolatban,pl. Trabence E21ét bevállaltam volna úgy is,mert egyébként szép volt,majd kitaláltam volna valamit arra is...... .
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5669 Dátum: 2009. december 26. 21:09:52 pm » |
|
Várunk nagy szeretettel,a nagy Magyar valóságba Itt sem olcsóbb az élet,főleg nem egy 750 -el.Tesznek róla a pénzéhes vörös kutyák,de ezt te is tudod,de úgy tudom e-21 v12-őt senki nem épített,de ha épített is,nem legalizálta,itt a feladat,próbáld meg,szurkolok,őszintén. Ha lesz időd nézz rá a cápaBMWfórum.hu-ra,a garázsok között lesz 350i,több is........még nincs kész,de halad.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
|