Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #5760 Dátum: 2010. január 01. 14:35:18 pm » |
|
Szeretem, mert cápa. És hiányzik, mert cápa...
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #5761 Dátum: 2010. január 01. 18:56:11 pm » |
|
szép
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
nigthving
Vendég
|
|
« Válasz #5762 Dátum: 2010. január 01. 23:04:15 pm » |
|
Nemtudja valaki , hogy esetleg a tököli reptérnek nincs e olyan része ahova belehetne menni bármikor sima kis beton platz, ahol lehetne egy picit gyakorolgatni driftelni, vagy ilyen helyet soroksár, erszébet környékén ?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #5763 Dátum: 2010. január 02. 00:24:52 am » |
|
...itt még a Sapcmobil is egyben volt...
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
ekin su ocha
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
hámhusz...
|
|
« Válasz #5764 Dátum: 2010. január 02. 00:32:08 am » |
|
...itt még a Sapcmobil is egyben volt...
R.I.P ...kár érte... egyébként miért tűnik úgy, hogy az e12 sokkal nagyobb mint az e28 ezen a képen? annyival nem áll közelebb a fényképezőgéphez...
|
|
|
Naplózva
|
szobahőmérsékleten gonosz...
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #5765 Dátum: 2010. január 02. 00:42:36 am » |
|
Optikai csalódás. Az e28 szemből van, az E12 picit oldalról + az eleje eleve laposabb,de a földtől magasabban van, valamint majdnem 1m-el álltam anno előrébb,ráadásul a betonra, az 535i pedig lent állt a fődön.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
ekin su ocha
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
hámhusz...
|
|
« Válasz #5766 Dátum: 2010. január 02. 00:51:40 am » |
|
Optikai csalódás. Az e28 szemből van, az E12 picit oldalról + az eleje eleve laposabb,de a földtől magasabban van, valamint majdnem 1m-el álltam anno előrébb,ráadásul a betonra, az 535i pedig lent állt a fődön.
ja, télleg.... amúgy rájöttem sapcnak mért kell a nagymotor tegnap haverommal felmentünk a budai hegyekbe a sapc rezidenciához egy ezres opel agilával kívánta a felezőt csóri, és kibanagy puklungszag terjengett szerteszanaszét mindenfelé mire felértünk ezek a képek amúgy mikor készültek? ha jól gondolom, már a vége felé... a dízel kipuff is lekerült róla az e12 meg milyen jól néz ki... erről a képről meg nem mondanám, hogy ezt a kocsit vitted lakatoltatni most...
|
|
|
Naplózva
|
szobahőmérsékleten gonosz...
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #5767 Dátum: 2010. január 02. 00:59:59 am » |
|
2007 szeptemberében készültek ezek a képek. Az E12 akkor már súlyos gondokkal küzdött váznyúlvány, küszöb alja ,hídfüggesztés terén...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5768 Dátum: 2010. január 02. 01:02:57 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
ekin su ocha
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
hámhusz...
|
|
« Válasz #5769 Dátum: 2010. január 02. 01:13:25 am » |
|
2007 szeptemberében készültek ezek a képek. Az E12 akkor már súlyos gondokkal küzdött váznyúlvány, küszöb alja ,hídfüggesztés terén...
bakker, ha nem lenne rajta a magyar rendszám, akkor csak azért nem mondanám a képekre, hogy gyári fotók, mert más a minősége a képeidnek
|
|
|
Naplózva
|
szobahőmérsékleten gonosz...
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #5770 Dátum: 2010. január 02. 01:18:00 am » |
|
A miértekre a válasz:
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5771 Dátum: 2010. január 02. 01:20:30 am » |
|
...itt még a Sapcmobil is egyben volt...
Nagyon szép kis autó volt ez
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
ekin su ocha
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
hámhusz...
|
|
« Válasz #5772 Dátum: 2010. január 02. 01:22:57 am » |
|
A miértekre a válasz:
azzzigen ...
|
|
|
Naplózva
|
szobahőmérsékleten gonosz...
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #5773 Dátum: 2010. január 02. 01:24:30 am » |
|
Nademajd!! Még szebb lesz
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #5774 Dátum: 2010. január 02. 01:26:51 am » |
|
azzzigen ...
Pedig szépen,csendben rohadt... nem megfelelő első lakatolás és a hanyagságom,hogy AKKOR nem üregvédőztem át és még alapozva, tömítve sem lett semmi rendesen...fiatalság bolondság... Nem baj, most megkap minden védelmet, 30 évre építem
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5775 Dátum: 2010. január 02. 01:28:18 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #5776 Dátum: 2010. január 02. 01:33:56 am » |
|
jaja, rám... már nagyon szeretném összefelé rakni,de még a fényezőn is át kell esni... De most annyiban ki tudom magam élni,hogy hoztam haza a lakatosoktól egy kis előkészítő munkát az elejéhez Így örül a fejem,hogy végre egy kicsit tudok a sajátommal is foglalkozni, a lakatosok meg annak örülnek,hogy nem nekik kell bogarászni a szőrözésemmel és a hülyeségeimmel Friss képek nem tudom mikor lesznek, mert kinyiffant a fényképezőm és egyelőre halvány foggggalmam sincs milyet vegyek...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #5777 Dátum: 2010. január 02. 01:48:50 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #5778 Dátum: 2010. január 02. 09:23:42 am » |
|
ejha bakter aszittem az enyém odább van kaszniügyileg. De úgylátszik a tiéd belülről kifele, az enyém meg kintről befele fogy Sok sikert mindkettőnknek
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #5779 Dátum: 2010. január 02. 11:39:33 am » |
|
Naja, ezek a papás mobilok ilyenek: )Nézz az alsó feketéről egy belső képet is..Na ahoz már a vazelin is dukál: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #5780 Dátum: 2010. január 02. 12:06:14 pm » |
|
erről beszélek:
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #5781 Dátum: 2010. január 02. 12:14:42 pm » |
|
Ettől mindig elérzékenyülök
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #5782 Dátum: 2010. január 02. 12:20:48 pm » |
|
Mr v12-őőő az a minimum,ha a kedves családdal hazatelepültök,egy ilyesmi e-23-al virítasz haza,csak a kurva jobb kormány. Tényleg,ott milyen áron mennek ezek a króm csodák???
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #5783 Dátum: 2010. január 02. 12:29:31 pm » |
|
Mr v12-őőő az a minimum,ha a kedves családdal hazatelepültök,egy ilyesmi e-23-al virítasz haza,csak a kurva jobb kormány. Tényleg,ott milyen áron mennek ezek a króm csodák???
Hamegszokja, jó lesz nekia jobbos is...De ezek mind balosak...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #5784 Dátum: 2010. január 02. 12:30:17 pm » |
|
Ettől mindig elérzékenyülök hasonlóan érzek én is...Etalonként használom...Bár bizonyos dolgok hiányoznak...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
ekin su ocha
Nem elérhető
Hozzászólások: 90
hámhusz...
|
|
« Válasz #5785 Dátum: 2010. január 02. 12:50:57 pm » |
|
Hamegszokja, jó lesz nekia jobbos is...De ezek mind balosak...
biztos meg lehet szokni a jobbost is, de azért IFA-t vagy kenyeres Roburt előzni egy ilyennel, mókás lehet
|
|
|
Naplózva
|
szobahőmérsékleten gonosz...
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #5786 Dátum: 2010. január 02. 12:53:22 pm » |
|
biztos meg lehet szokni a jobbost is, de azért IFA-t vagy kenyeres Roburt előzni egy ilyennel, mókás lehet én se tudom, hogy csinálják a jobbosok itthon, amikor egyedül mennek, de van valami trükkje..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #5787 Dátum: 2010. január 02. 13:19:41 pm » |
|
jaja, rám... már nagyon szeretném összefelé rakni,de még a fényezőn is át kell esni... De most annyiban ki tudom magam élni,hogy hoztam haza a lakatosoktól egy kis előkészítő munkát az elejéhez Így örül a fejem,hogy végre egy kicsit tudok a sajátommal is foglalkozni, a lakatosok meg annak örülnek,hogy nem nekik kell bogarászni a szőrözésemmel és a hülyeségeimmel Friss képek nem tudom mikor lesznek, mert kinyiffant a fényképezőm és egyelőre halvány foggggalmam sincs milyet vegyek... Ha jössz akksiért tudok adni egy használtat...
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #5788 Dátum: 2010. január 02. 17:10:45 pm » |
|
Csak semmi pánik,a malmok azért őrölnek,nekem is,van eladó E23 természetesen,két darab az egyik 85-ös 735iaaz első képeken ő van,két pici gond van vele,bocsi három,az első talán a legnagyobb,hogy 9500€ a kikiáltási ára,ezt nem engedhetem meg magamnak,a második,hogy nem old timer-még-ezért,ill. a harmadik,hogy a biztosítási/útadó terhek szintén elviselhetetlenek. A második az egy 86os 728ia,ezzel csak két probléma van,az első,hogy huszonnyolcas,a második,hogy szintén nem oldtimer,ezért itt is értékelhetetlenül magasak a futási költségek,az ára jó lenne,de azért otthon alkatrésznek sok,3000€ a kikiáltási ára. a már említett 2500-ast azonnal megveszem,amint előkerül a hirdető,és nincs égbekiáltó baja,mert oldtimer,ergó 290€ az éves útadó/biztosítás,otthon se lenne regadó köteles,meg nagyon ritka,értékes jószágnak tartom. Beszéljenek a képek:
|
E23 Ireland.jpg (130.52 KB, 640x427 - megtekintve 1074 alkalommal.)
E23 Ireland 1.jpg (85.34 KB, 640x427 - megtekintve 1034 alkalommal.)
E23 Ireland 2.jpg (92.14 KB, 640x427 - megtekintve 1047 alkalommal.)
E23 Ireland 3.jpg (72.07 KB, 320x480 - megtekintve 1042 alkalommal.)
E23 Ireland 4.jpg (142.67 KB, 640x427 - megtekintve 1094 alkalommal.)
E23 Ireland 5.jpg (59.65 KB, 397x300 - megtekintve 1064 alkalommal.)
E23 Ireland 6.jpg (55.02 KB, 397x300 - megtekintve 997 alkalommal.)
E23 Ireland 7.jpg (333.19 KB, 800x600 - megtekintve 1066 alkalommal.)
BMW 2500.jpg (28.92 KB, 480x360 - megtekintve 1078 alkalommal.)
BMW 2500 1.jpg (59.24 KB, 640x480 - megtekintve 1048 alkalommal.)
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. január 02. 17:16:34 pm írta MR.V12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #5789 Dátum: 2010. január 02. 17:58:54 pm » |
|
Csak semmi pánik,a malmok azért őrölnek,nekem is,van eladó E23 természetesen,két darab az egyik 85-ös 735iaaz első képeken ő van,két pici gond van vele,bocsi három,az első talán a legnagyobb,hogy 9500€ a kikiáltási ára,ezt nem engedhetem meg magamnak,a második,hogy nem old timer-még-ezért,ill. a harmadik,hogy a biztosítási/útadó terhek szintén elviselhetetlenek. A második az egy 86os 728ia,ezzel csak két probléma van,az első,hogy huszonnyolcas,a második,hogy szintén nem oldtimer,ezért itt is értékelhetetlenül magasak a futási költségek,az ára jó lenne,de azért otthon alkatrésznek sok,3000€ a kikiáltási ára. a már említett 2500-ast azonnal megveszem,amint előkerül a hirdető,és nincs égbekiáltó baja,mert oldtimer,ergó 290€ az éves útadó/biztosítás,otthon se lenne regadó köteles,meg nagyon ritka,értékes jószágnak tartom. Beszéljenek a képek:
Azt kell mondjam:egyetértek!
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
|