vadaszpeti
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
|
|
« Válasz #1080 Dátum: 2010. december 13. 14:03:22 pm » |
|
Sziasztok! Gyors és lényegretörő kérdésem a következő volna: az alábbi autót szabad-é megvásárolni ennyiért, illetve a személyes találkozókor mikre figyeljek oda a szokásosnál is jobban? Az autókhoz félig-meddig értek, de BMW-vel eddig még nem volt szerencsém, ezen szeretnék változtatni hamarosan. Cél az OT rendszám lenne, ha lehet minél kevesebb pénz-idő-energia ráfordítással. Ez lenne az: http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/520/bmw_520_dragabb_csere_is-4317737üdv: peti
|
|
|
Naplózva
|
Azt utálom legjobban a cenzúrában, hogy ******!!!
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1081 Dátum: 2010. december 13. 15:16:56 pm » |
|
Ez az autó az árát tökéletesen megéri! Amit nézz meg: -váznyúlványok alja -első doblemezek, rugótornyok -hátsó doblemezek, rugótornyok (hátul vigyázz, hogy ne törd el a műanyag csomiburkolatot, csak óvatosan!) -küszöb, taposó könnyen javítható, a fentiekre ügyelj nagyon! Tökéletes OT alap, én is csábulgatok, de nekem van már apám látta is élőben már,azt mondta teljesen jó alap.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
vadaszpeti
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
|
|
« Válasz #1082 Dátum: 2010. december 13. 22:37:43 pm » |
|
Szia! Mármint konkrétan ezt a kocsit látta élőben? Időközben már megtörtént az adás-vétel, igyekeztem mindent alaposan átnézni. Sajnos sötét volt, de ez max. annyiban zavart, hogy kétszer annyi ideig tartott, mint természetes fényben. A karosszéria valóban nagyon szép, se rohadást, de még csak felületi rozsdát sem találtam sehol. A belső szintén gyönyörű, minden ülés, kárpit, műszerfal hibátlan, a krómok szintén szépek. Egyelőre nagyon úgy tűnik, hogy gondos gazdája volt az előző (és elvileg egyetlen) öreg bácsika. A kocsi vadiújan került az országba, végig az öreg használta. A váltó a gyári négyes helyett ötösre lett cserélve, a műszeregység pedig fordulatszámmérősre. Mindegyikből megkaptam az eredetit, meg még egy csomó más alkatrészt is. A motor nem 100%-os, van egy kis szelep-hangja és az alapjárat is ingadozik, gázelvétel után néha le is áll. Elvileg 209.000 km van az autóban, azt viszont nem tudom, hogy ez a valóságnak mennyire felelhet meg.
|
|
|
Naplózva
|
Azt utálom legjobban a cenzúrában, hogy ******!!!
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1083 Dátum: 2010. december 13. 23:20:13 pm » |
|
Gratulálok!!!
Igen, konkrétan azt élőben. Nem tulajos átnézés volt, hanem egy áruház parkolójában látta meg + azt is,h eladó. Ezért jól körbenézte és tudósított. Motortérbe így értelem szerűen nem jutott.
Ikerkabis egyébként, vagy már DIDTA-s ?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1084 Dátum: 2010. december 14. 10:12:27 am » |
|
Gratulálok! Sok sikert hozzá! 1. lépés: azt a japán műanyag váltószoknyát dobd a kukába és szerezz egy e12-be valót váltógombbal együtt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1085 Dátum: 2010. december 14. 10:14:00 am » |
|
Szia! Mármint konkrétan ezt a kocsit látta élőben? Időközben már megtörtént az adás-vétel, igyekeztem mindent alaposan átnézni. Sajnos sötét volt, de ez max. annyiban zavart, hogy kétszer annyi ideig tartott, mint természetes fényben. A karosszéria valóban nagyon szép, se rohadást, de még csak felületi rozsdát sem találtam sehol. A belső szintén gyönyörű, minden ülés, kárpit, műszerfal hibátlan, a krómok szintén szépek. Egyelőre nagyon úgy tűnik, hogy gondos gazdája volt az előző (és elvileg egyetlen) öreg bácsika. A kocsi vadiújan került az országba, végig az öreg használta. A váltó a gyári négyes helyett ötösre lett cserélve, a műszeregység pedig fordulatszámmérősre. Mindegyikből megkaptam az eredetit, meg még egy csomó más alkatrészt is. A motor nem 100%-os, van egy kis szelep-hangja és az alapjárat is ingadozik, gázelvétel után néha le is áll. Elvileg 209.000 km van az autóban, azt viszont nem tudom, hogy ez a valóságnak mennyire felelhet meg. Gratulálok! Garázst neki de izibe!
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
vadaszpeti
Nem elérhető
Hozzászólások: 27
|
|
« Válasz #1086 Dátum: 2010. december 14. 15:14:07 pm » |
|
Köszi mindenkinek a gratulációt, tegnap óta amúgy is egy méterrel a föld fölött járok. Így meg pláne. Ikerkarbis. Sajnos a gázpedál (vagy a rudazat) kicsit akad, ezért elég nehéz vele indulni, mert vagy alapjárat vagy padlógáz. Nem tudom, hogy ez a típus sajátja-e vagy csak ez az egy példány ilyen, mindenesetre elég bosszantó, mert kívülről úgy tűnik, mintha életemben először vezetnék autót. A váltószoknya valóban hülyén néz ki, azt majd a műszarfallal együtt tavasszal visszacserélem eredetire. Nem tudom, hogy OT minősítésnél figyelik-e, hogy a váltó 4 vagy 5 gangos, csak ezért a vizsgáért nem szívesen cserélném ki, csak akkor, ha muszáj. Rétegvastagság-mérővel körbe lett mérve az autó, a jobb első sárvédő csúcsát és a bal hátsó ívet javították, a többi része elvileg teljesen eredeti, hegesztésmentes. És természetesen garázsban tartom, közlekedni valószínűleg sosem fogok vele, annak ellenére, hogy friss műszakija van. Inkább próbálom ebben az állapotban tartani még néhány évtizedig. Esetleg majd nyáron... meg tavasszal... vagy, ha nem esik...
|
|
|
Naplózva
|
Azt utálom legjobban a cenzúrában, hogy ******!!!
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1087 Dátum: 2010. december 14. 15:17:39 pm » |
|
Ööö a garázst úgy értettem, hogy itt nyiss neki egyet és oda írhatod a töréneteket róla képekkel illusztrálva meg ilyenek.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 14. 18:58:48 pm írta collins »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
LL323i
Nem elérhető
Hozzászólások: 839
|
|
« Válasz #1088 Dátum: 2010. december 14. 15:17:49 pm » |
|
Grat! Csatlakozom Sam-hez, most már azonnal garázst(képekkel!) neki.....
|
|
|
Naplózva
|
Kész lett!?
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #1089 Dátum: 2010. december 14. 15:19:36 pm » |
|
Csatlakozom Samhez és LLhez Képppett és garázst!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1091 Dátum: 2010. december 27. 00:14:40 am » |
|
Maga a bódé 85 utáni, de E12 papírjai vannak. Használatra tök normális,más ugyan a vezető ülés és a bal első kárpit, de szerintem jó ár/érték aránya van. Annak nem jó, aki azt is értéknek tekinti, hogy az autó papír szerint is az, ami. Legalább annyira, hogy E12-nek E12 papírja legyen De annak sem, aki egyszer OT-ra szánja Ilyennél nincs szó mókolásról, hanem egyszerűen a 90-es évek hivatalos "karosszéria csere" lehetőségével éltek egyszer. A kerekei alapján régebbről ismerős az autó (akkor még szegedi volt), minden nap láttam, akkori gazdái vigyáztak rá
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
thepunisher
Nem elérhető
Hozzászólások: 224
'87 e28 520i
|
|
« Válasz #1092 Dátum: 2010. december 29. 14:27:11 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
OO==[][]==OO
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!!!!
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #1093 Dátum: 2010. december 29. 19:42:00 pm » |
|
Volt régen olyan, hogy kasztni csere. Ugyanúgy lehetett, mint most motort cserélni. Most már nem lehet ilyet. Kasztnit, és motort is cserélhettél ugyanazon járműben, csak nem egyszerre. Így aztán születtek érdekes járművek. (értelemszerűen a kasztni/motorcsere nem mindíg jelentette azt, hogy valóban akár csak egy csavart is kicsavartak az adott járműből)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. december 29. 19:49:56 pm írta THT »
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
thepunisher
Nem elérhető
Hozzászólások: 224
'87 e28 520i
|
|
« Válasz #1094 Dátum: 2010. december 29. 21:24:15 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
OO==[][]==OO
Soha ne hajts gyorsabban, mint amilyen gyorsan az őrangyalod repülni tud!!!!
|
|
|
richiem
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
|
|
« Válasz #1095 Dátum: 2010. december 30. 11:31:58 am » |
|
Sziasztok,
E21 vásárlás elött állok, elég rég óta követem a forumotokat, ezért szeretném kikérni a véleményeteket a következőről :
82-es e21, napfénytetős, elvileg lakatolva. Annyit mondott még a gazdája, hogy a pótkeréknél maradt némi lakatolni való, tetőkárpit hiányzik, a hátsó ablakba nem műxik 2-3 fűtőszál, meg pár héttel ezelött eltalált a jobb első kerékkel egy patkát, aminél eltört az alufelni, ezért van most jobb elöl lemez.
A fenti baleset , valamint a képek alapján mit gondoltok? mi lehet a reális ára egy ilyennek?
Köszönöm a segítségét előre is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #1096 Dátum: 2010. december 30. 12:07:39 pm » |
|
Én nem adnék többet 40ezr Ft-nál érte.... Meg mintha már láttam volna ezt az autót 2006 októberében egy talin igen rohadt állapotban, csak még 4 lámpával..hm.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1097 Dátum: 2010. december 30. 12:52:47 pm » |
|
Hát kb. SZerintem felejtsd el és nézd meg a hasznaltauton hírdetett 320/6 Automatát amit 200e-re tartanak.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
richiem
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
|
|
« Válasz #1098 Dátum: 2010. december 30. 13:47:26 pm » |
|
Megtörtént....sajnos annak is rengeteg munka van a kasztnijával.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1099 Dátum: 2010. december 30. 14:14:27 pm » |
|
Megtörtént....sajnos annak is rengeteg munka van a kasztnijával.
huhúúú. na igen. ismét egy újabb példa aminek jól áll a távolság, és nem árt jó szögből fotózni.....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
richiem
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
|
|
« Válasz #1100 Dátum: 2010. december 30. 18:15:22 pm » |
|
Igen, ehhez képest a kék makulátlan állapotban van
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
THT
Nem elérhető
Hozzászólások: 569
|
|
« Válasz #1101 Dátum: 2010. december 30. 18:45:24 pm » |
|
Igen, ehhez képest a kék makulátlan állapotban van Ne legyünk naivak. MINDEN 30 éves autó karosszériájával rengeteg munka van, amit használtak az elmúlt 30 évben. Az ilyen toldozott foldozott rémeknél még az is jobb, ha olyan mint a szita. Akkor legalább egyértelmű, hogy hol szar. ilyen így úgy amúgy kilakatoltaknál meg nem tudod mire foltoztak rá, stb stb..
|
|
|
Naplózva
|
1973 E12 M10B20 automatic
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #1102 Dátum: 2010. december 30. 20:29:29 pm » |
|
Egyetértek, inkább egy érintetlen, de szita, mint egy olyan amit Józsi bácsi lakatolt a pajtában (mondom én, aki a földön fetrengett ). Kicsit többe van, de hosszú távon kifizetődőbb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
richiem
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
|
|
« Válasz #1103 Dátum: 2010. december 31. 14:07:49 pm » |
|
Sziasztok, Erről mit gondoltok? http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/318/bmw_318_318i_e21-4351727Tudom, hogy clubtag autó, Bence autója, csak a Garázs képek alapján nekem elég toldás-foldásos javításnak tünik, de szeretném kikérni a véleményetek.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 01. 11:56:53 am írta richiem »
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1104 Dátum: 2010. december 31. 14:11:31 pm » |
|
Szia! Mire ebből vállalható autót faragsz, sok száz ezer forintot elköltesz. Egyébként attól függ, mit szeretnél, firex autója is elképesztő volt képek alapján, aztán kiderült, hogy nem is olyan rossz! Belseje is elég ratyi, de összességében nagy mázli kell ahhoz, hogy 200 pénz környékén ettől normálisabb E21-et vehess manapság.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #1105 Dátum: 2010. december 31. 14:15:52 pm » |
|
Szerintem itt gondok vannak. Az eleje nem áll jól, a hossztartó mintha meg lett volna ütve. Úgy rendesen.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #1106 Dátum: 2010. december 31. 15:13:01 pm » |
|
Lehet hogy én vagyok vaksi, de elől a kötényt sem nagyon találom rajta...
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1107 Dátum: 2010. december 31. 16:06:41 pm » |
|
2 érdekessége van még... A műbőr hátsóülések... pozitívum A kormány talán hatosé ha jol látom és nem igazán áll jól 3maskának tehát negatívum
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
richiem
Nem elérhető
Hozzászólások: 414
|
|
« Válasz #1108 Dátum: 2010. december 31. 18:07:34 pm » |
|
A belső nem igazán izgat, mert E36 vagy E46 compact belsőt kapna. Viszont ahogy a garázsát egnéztem a kocsinak, elég szakszerűtlennek tűnik a lakatolása, konkrétan az látszik, hogy a csomagtartóban a hibákra lemezdarabok vannak heggesztve....nem kivágva és szépen egybedolgozva
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #1109 Dátum: 2010. december 31. 18:09:33 pm » |
|
Sajnos nem sok olyan kocsit találsz itthon ami ne lett volna lakatolva már és sajna nagyrésze sajna így van javítva
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
|