CápaBMW fórum
2024. november 30. 22:06:12 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóvásárlási tanácsok  (Megtekintve 819965 alkalommal)
richiem

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 414



« Válasz #1110 Dátum: 2011. január 01. 19:49:09 pm »

Sziasztok,

buék !

Erről mit gondoltok?

http://www.autovizsla.hu/hasznaltauto.php?&xxlap=ko_xautohirdmut&xxazon=30220&hasznaltauto=Elad%F3%20BMW%20315%20benzin%20g%E1zos%201981
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1111 Dátum: 2011. január 01. 23:15:05 pm »

Helyes kiállású kis gép, de a korábbi lakatolás színvonalát sajnos tükrözi ,h van rajta már munka, a fényezését pedig szintén tükrözi, mert ugye pereg a lakk és karcos. Az ilyet nagyon cigó munka helyrehozni, ugyanis ez akkor fordul elő, mikor rossz/gyors az aládolgozás, vagy nem egy rendszert használtak és az anyagok ilyenkor összevesznek sajnos.

Tehát így képről szép és ér ennyit, viszont a lakat+telifény miatt nem.

Gondolom szegénykét eladásra gatyába rázták  undecided

Én is azt mondom,h inkább egy még sosem (vagy nagyon picit) javított rozsdás bódé, mint egy "kilakatolt" . Még ha első ránézésre szép is.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #1112 Dátum: 2011. január 02. 23:40:02 pm »

Megtörtént....sajnos annak is rengeteg munka van a kasztnijával.
Mostmár szinte biztos vagyok benne, hogy ez teljesen ugyanaz az autó, amit 13as alufelnikkel hirdettek 100,000-ért nemrég. A belsejére akartam szert tenni, de a gazdája nem volt hajlandó megbontani úgy sem, hogy cserébe kapott volna szürke kárpitosat meg pénzösszeget is. Mondván azt szeretné, ha valaki szépen felújítaná. Azon gondolkozom, hogy megveszem 200ért, teszek rá még 2 collal nagyobb felnit, és eladom 400ért  Cheesy
Mindazonáltal hozzátenném, hogy a képek alapján szerintem simán ér 200-at is, de kár volt lekésni a 100ezres akciót...
Ebben az árkategóriában (<500,000) nincs olyan E21, amit nem kell lakatolni, és szerintem millió körül kezdődnek azok a jobban motorizált darabok, amiket nem kell lakatolni, mert 1:igényesen ki letzt javítva az a kevés hiba, ami keletkezett rajta az évtizedek során, vagy 2: nem is keletkezett rajta hiba cca 30 év alatt... Azért ezek a dolgok tényleg belekarcolnak a 7 számjegybe szerintem. Én azt mondom, hogy ha felújítod, ha újat veszel, ha jót szeretnél, akkor pénzben kb ugyanott lyukadsz ki. Csak ami a te kezed alatt épül újjá, arról tudod, hogy mit tartalmaz.
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 02. 23:45:09 pm írta Dávid » Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #1113 Dátum: 2011. január 03. 08:25:49 am »

Bobnak sok szeretettel.... Cool Wink

pont hozzad illik...

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/325/bmw_325_325i_325i-426953
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
gabos666

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 137


« Válasz #1114 Dátum: 2011. január 07. 20:01:15 pm »

 Sziasztok!

 Szeretnék egy kis segítséget kérni, a következő autóról lenne szó
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/520/bmw_520_520_4_ajtos._129_loeros._1980-4389735

 Szerintetek ennyiért mennyire jó vétel ez a kocsi? Kép alapján egészen egyben lévőnek tűnik... 4 hónapja műszaki, hivatalos gázzal, a tartályt is most vizsgáztatta 6 évre.Holnap megyünk megnézni haverommal, mert sajnos nem nekem lesz az 5öske  :'(, hanem neki. Hihetetlen, előbb lesz cápija, mint nekem  Evil sm_68

Tulaj elmondása szerint egy autószerelő srác be tudta indítani gázról, de nem akarta elárulni a "titkot",  shocked. Tehát elvileg valahogy elindítható az autó... lenne valami tippetek, hogy mi lehet a hiba? Hátha csak valami egyszerű dolog, nem kap az üzemanyag pumpa áramot, ilyesmi...jah, és ugye karbis, nem lett átalakítva. legalább benzinről indulna. Esetleg nem lakik arrafelé valaki, vagy nem lenne kedve eljönni valakinek, aki látott már ilyet? Visszük, hozzuk kocsival, háztól - házig. Indulás: Budapest Cél: Ópusztaszer
Előre is köszönöm!
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1115 Dátum: 2011. január 07. 20:15:58 pm »

A benzinpumpa nem kap áramot kicsit sántít, ha karbis a kocsi...  afro

Amúgy egyben lévőnak tűnik a kocsi..

Meg kell próbálni gázszívatóval... ha megnézed fotózd le légyszi mindenképp a motorteret...
Naplózva

Bence
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #1116 Dátum: 2011. január 07. 22:24:06 pm »

Sziasztok!

 Szeretnék egy kis segítséget kérni, a következő autóról lenne szó
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/520/bmw_520_520_4_ajtos._129_loeros._1980-4389735

 Szerintetek ennyiért mennyire jó vétel ez a kocsi? Kép alapján egészen egyben lévőnek tűnik... 4 hónapja műszaki, hivatalos gázzal, a tartályt is most vizsgáztatta 6 évre.Holnap megyünk megnézni haverommal, mert sajnos nem nekem lesz az 5öske  :'(, hanem neki. Hihetetlen, előbb lesz cápija, mint nekem  Evil sm_68

Tulaj elmondása szerint egy autószerelő srác be tudta indítani gázról, de nem akarta elárulni a "titkot",  shocked. Tehát elvileg valahogy elindítható az autó... lenne valami tippetek, hogy mi lehet a hiba? Hátha csak valami egyszerű dolog, nem kap az üzemanyag pumpa áramot, ilyesmi...jah, és ugye karbis, nem lett átalakítva. legalább benzinről indulna. Esetleg nem lakik arrafelé valaki, vagy nem lenne kedve eljönni valakinek, aki látott már ilyet? Visszük, hozzuk kocsival, háztól - házig. Indulás: Budapest Cél: Ópusztaszer
Előre is köszönöm!

Tuti nem karbis. Az üzema. pumpánál meg lehet a relé is rossz, meg a pumpa is. Ha L-jetes, akkor lehet a relé miatt nem indul...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1117 Dátum: 2011. január 08. 06:40:48 am »

Sziasztok!

 Szeretnék egy kis segítséget kérni, a következő autóról lenne szó
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/520/bmw_520_520_4_ajtos._129_loeros._1980-4389735

 Szerintetek ennyiért mennyire jó vétel ez a kocsi? Kép alapján egészen egyben lévőnek tűnik... 4 hónapja műszaki, hivatalos gázzal, a tartályt is most vizsgáztatta 6 évre.Holnap megyünk megnézni haverommal, mert sajnos nem nekem lesz az 5öske  :'(, hanem neki. Hihetetlen, előbb lesz cápija, mint nekem  Evil sm_68

Tulaj elmondása szerint egy autószerelő srác be tudta indítani gázról, de nem akarta elárulni a "titkot",  shocked. Tehát elvileg valahogy elindítható az autó... lenne valami tippetek, hogy mi lehet a hiba? Hátha csak valami egyszerű dolog, nem kap az üzemanyag pumpa áramot, ilyesmi...jah, és ugye karbis, nem lett átalakítva. legalább benzinről indulna. Esetleg nem lakik arrafelé valaki, vagy nem lenne kedve eljönni valakinek, aki látott már ilyet? Visszük, hozzuk kocsival, háztól - házig. Indulás: Budapest Cél: Ópusztaszer
Előre is köszönöm!
A tartály nyomárpróbája alapból 10 év, 5 évvel hosszabbítható a nyomáspróbával. 
A kérdés az, hogy milyen időben próbálták indítani és milyen rendszer van benne... ha megvan a gázrendszer elemeinek pontos típusa (főleg az esetleges computeré és a váltókapcsolóé), többet tudok mondani
A "titkos" indítás  tudomásom szerint csak a computeres rendszerek sajátja, de olyat karbis motorra nemigen raknak...

Azt honnan tudjuk, hogy karbis?
Naplózva
gabos666

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 137


« Válasz #1118 Dátum: 2011. január 08. 11:06:29 am »

Sziasztok! A tulaj nem tudja, hogy milyen autója van.... Segítsetek kérlek beazonosítani, hogy végülis mi ez!! Tuti, hogy nem karbis, hisz van légtömegmérője, és szervíz csatlakozója, valószínűleg L-jet, ugye? De annak is volt a műszerfalban szervíz intervallum jelzője? Az nem motronicos okosság? Köszönöm!



Uploaded with ImageShack.us



Naplózva
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #1119 Dátum: 2011. január 08. 11:25:02 am »

ez L-jet. Az inspection lámpák pedig nem csak motronicon voltak.
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 08. 11:44:03 am írta collins » Naplózva

Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1120 Dátum: 2011. január 08. 11:39:39 am »

Hmmm, micsoda kincset vélek fölfedezni ott a bal első rugótoronyban  Azn
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 08. 11:44:19 am írta collins » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1121 Dátum: 2011. január 08. 11:54:54 am »

Hmmm, micsoda kincset vélek fölfedezni ott a bal első rugótoronyban  Azn

Értéktelen szar:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
THT

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 569



« Válasz #1122 Dátum: 2011. január 08. 11:56:26 am »

igényesen van beütve  Grin
Naplózva

1973 E12 M10B20 automatic
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1123 Dátum: 2011. január 08. 11:57:15 am »

Sziasztok! A tulaj nem tudja, hogy milyen autója van.... Segítsetek kérlek beazonosítani, hogy végülis mi ez!! Tuti, hogy nem karbis, hisz van légtömegmérője, és szervíz csatlakozója, valószínűleg L-jet, ugye? De annak is volt a műszerfalban szervíz intervallum jelzője? Az nem motronicos okosság? Köszönöm!



Uploaded with ImageShack.us





L-jetes, és lehet hog ya benzinpumpa nem megy, ebben vagy ugyanis.Gázzal való okosságokhoz kellene egy kép legalbb a reduktorról, anélkül nehéz...Lehet hogy a gázsivatót nyomta, és úgy indult be, de hidegben az nem egészséges a cuccnak, ha gázzal jár..De hozzátartozik, hog yvannak szerelők, akik szeretik isteniteni magukat mendemondákkal...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1124 Dátum: 2011. január 08. 11:57:57 am »

igényesen van beütve  Grin

Mindegy az, lényeg hogy benne van...De nekem a jobb oldal rémlik, hogy abba szokták beleütni...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1125 Dátum: 2011. január 08. 12:02:07 pm »

Amit használtam a múlt télen szolgálati 528i-t, abban is a balba ütötték. De amint lentebb is írtad, lényeg,h ott van  Azn

A td-be pl. mindkettőbe ütöttek, igaz az már a modern megfelelője volt a dolognak. (2007 dec.)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1126 Dátum: 2011. január 08. 12:14:09 pm »

Amit használtam a múlt télen szolgálati 528i-t, abban is a balba ütötték. De amint lentebb is írtad, lényeg,h ott van  Azn

A td-be pl. mindkettőbe ütöttek, igaz az már a modern megfelelője volt a dolognak. (2007 dec.)

najó. mindenesetre jól elértéktelenitették:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1127 Dátum: 2011. január 08. 12:20:54 pm »

nagyon  Evil

Bepottyanhatna egy ilyen értéktelen E12  Evil
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1128 Dátum: 2011. január 08. 12:23:27 pm »

nagyon  Evil

Bepottyanhatna egy ilyen értéktelen E12  Evil

naja  Ámbár momentán nem BMW-t tervezek venni, de méla undorral, fintorogva elfogadnék egyet én is...Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #1129 Dátum: 2011. január 08. 13:28:54 pm »

Én nem venném meg. Kurvaélet, hogy ez előtte egy másik autó volt. Mégcsak nem is e28... Elég csak benézni a motortérbe, a gyány az megy...
Keressetek valami td-t ha a fogyasztás a lényeg, de szerintem ezzel csak a bajotok lenne.
Naplózva

70/627-5355
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1130 Dátum: 2011. január 08. 15:47:53 pm »

Én nem venném meg. Kurvaélet, hogy ez előtte egy másik autó volt. Mégcsak nem is e28... Elég csak benézni a motortérbe, a gyány az megy...
Keressetek valami td-t ha a fogyasztás a lényeg, de szerintem ezzel csak a bajotok lenne.

Mindamellett én nem látok egetverő gányolást a motortérben, de lehet hogy én vagyok vak,amik vannak azok a gáz miatt vannak...Egyébként fogyasztásnál(ha kúton tankolsz) a diesel nincs partiban a gázzal, az utóbbi olcsóbb...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1131 Dátum: 2011. január 08. 15:55:42 pm »

Summa summárum: ennyiért lehet ez nem rossz vétel, de olyannal nézessétek meg,aki ért a cápákhoz, a józsi bácsi, aki karakószörcsögön látott már traktort szántani nem biztos hogy a legjobb szerelő erre...A kocsi fapados, gyakorlatilag semmi extrája nincs, de ha a motor, és a kaszni jónak mondható, akkor ennyiért sztem érdemes foglalkozni vele...Vannak homályos foltok a leirásában(a gáznak pld semmi köze az AC-hoz), és a műszaki is 2012.06.-ig jó, akkor sehogy se jön ki a 4 hónapja készült vizsga..Nomeg a 129 ló is sántit..ha meg az eladó nem árulja el a beinditási titkot, akkor járassa otthon...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1132 Dátum: 2011. január 08. 16:02:49 pm »

L-jetes, és lehet hog ya benzinpumpa nem megy, ebben vagy ugyanis.Gázzal való okosságokhoz kellene egy kép legalbb a reduktorról, anélkül nehéz...Lehet hogy a gázsivatót nyomta, és úgy indult be, de hidegben az nem egészséges a cuccnak, ha gázzal jár..De hozzátartozik, hog yvannak szerelők, akik szeretik isteniteni magukat mendemondákkal...

Gázszívatót én is mondtam neki mert hívott Smiley Elvileg most vannak ott ha papírilag rendben van elhozzák Smiley
Naplózva

Bence
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #1133 Dátum: 2011. január 08. 16:04:45 pm »

Summa summárum: ennyiért lehet ez nem rossz vétel, de olyannal nézessétek meg,aki ért a cápákhoz, a józsi bácsi, aki karakószörcsögön látott már traktort szántani nem biztos hogy a legjobb szerelő erre...A kocsi fapados, gyakorlatilag semmi extrája nincs, de ha a motor, és a kaszni jónak mondható, akkor ennyiért sztem érdemes foglalkozni vele...Vannak homályos foltok a leirásában(a gáznak pld semmi köze az AC-hoz), és a műszaki is 2012.06.-ig jó, akkor sehogy se jön ki a 4 hónapja készült vizsga..Nomeg a 129 ló is sántit..ha meg az eladó nem árulja el a beinditási titkot, akkor járassa otthon...

Nem az eladó szerelője indította be hanem egy másik vevőjelölt és gondolom azért nem árulta el hogy mert hátha megmarad még a kocsi és később olcsóbban elviheti Smiley
Naplózva

Bence
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #1134 Dátum: 2011. január 08. 20:43:54 pm »

Én nem venném meg. Kurvaélet, hogy ez előtte egy másik autó volt. Mégcsak nem is e28... Elég csak benézni a motortérbe, a gyány az megy...
Keressetek valami td-t ha a fogyasztás a lényeg, de szerintem ezzel csak a bajotok lenne.

Mi a nem E28? Az oké,h a gáz miatt van benne pár kuszaság, de ez egy E28 E12 papírral. Ott az AF a rugótoronyban. Ez teljesen hivatalos volt a 90-es években. Nincs evvel semmi gond.

Arra alkalmatlan,h OT-s legyen (nem kell minden húgy E28-at arra csinálni) ,de arra jó, h elszaladgáljanak vele A-B-be. Akinek arra kell, annak tök mindegy, hogy papíron E28-e, vagy sem.
Cápa? Cápa. Olcsón tud vele menni? Igen. Ennyi.Ennek az autónak ennyi értéke van.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #1135 Dátum: 2011. január 08. 21:54:47 pm »

Mi a nem E28? Az oké,h a gáz miatt van benne pár kuszaság, de ez egy E28 E12 papírral. Ott az AF a rugótoronyban. Ez teljesen hivatalos volt a 90-es években. Nincs evvel semmi gond.

Arra alkalmatlan,h OT-s legyen (nem kell minden húgy E28-at arra csinálni) ,de arra jó, h elszaladgáljanak vele A-B-be. Akinek arra kell, annak tök mindegy, hogy papíron E28-e, vagy sem.
Cápa? Cápa. Olcsón tud vele menni? Igen. Ennyi.Ennek az autónak ennyi értéke van.

Tömören ennyi.És ebben gyakorlatilag minden benne is van.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
gabos666

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 137


« Válasz #1136 Dátum: 2011. január 08. 23:59:33 pm »

Sziasztok!

 Gyors helyzetjelentés az ópusztaszeri e28-ról. Először is szeretném a rengeteg segítséget megköszönni TraBence-nek, maximális respect érte.

 Nos, akkor lássuk csak, mi történt:

Motor/ üzemanyag rendszer:

 -sikerült beindítani gázról, fordulatszám 2000-en, egy idő után elkezdett ingadozni, de nem állt le
 -az előző tulaj sem használta benzinről állítólag, tehát a benzin rendszer évek óta nem volt használva. A mostani tulaj cserélt benne AC pumpát, és megcsináltatta a reléjét, ami ki volt égve, vagy össze volt olvadva, de így sem indul benzinről, mi nem is próbálkoztunk vele
 -hűtő lett benne cserélve, úgy néztem egy használt darabra
 -gázos rendszer elektromos része egy katasztrófa, barkács vezetékezés, nem valami bizalomgerjesztő, ezt mondjuk úgyis lerúgtuk volna róla
 -olaj alig volt benne, csak a nívó pálca alján volt egy kevéske, tulaj állítása szerint, mikor megvette, akkor volt olaj cserélve, azt hiszem ez a múlt év tavaszán volt   Huh ennyire enné az olajat???
valószínűleg a motor nem teljesen egészséges
 -kuplung nem működik, olyan, mintha a pedál nem is kapcsolódna sehova, csak ott a rugón úgy ellenne magában, ez a tulajt is meglepte, nem tudtunk elmenni próbakörre
 -a motortér ennek ellenére egész jónak tűnt, legalábbis nem úszott az olajban

Belső tér:
 -a mostani tulaj szerint az előző tulaj mikor megunta a gépet, odaadta a fiának használatra, eredmény: ajtókárpitok hangszóróknak kivágva, kalaptartón szintén, és hatalmas lyukakról van szó
 -műszerfal repedt, képen pedig jónak tűnt
 -ülések szakadtak
 -mást már nem is néztünk

És akkor jöjjön a kocsi legjobb része, nem vagyok egy szakértő, csak azt írom le, ami a saját véleményem

Kaszni:

 - az elemek szépen állnak, nem láttam nagyobb gondot kívülről, bal hátsó ajtót be kell állítani, az nem csukódott rendesen
 - mikor hozták trailerrel, megtépték a bal hátsó sarkát az ütköző alatt
 - A oszlopok alja rohadásnak indult
 - taposólemez, csomagtartó egészségesnek tűnt
 - kerékjárati ívek jónak tűntek
 - az autó alján sem láttam gondot
 - a tetőn van valami turpisság, mintha a nap kiszívta volna a festéket, vagy valami ilyesmi... tulaj szerint sós pára...
 - motortér nagyjából OK, tornyok mellett indult meg a rozsda, nem látszik túl komolynak
 
A jobb oldali toronyba is volt AF alv@zsz@m beütve, de át lett x-elve, utána került a bal oldalra valószínűleg(!!!)
Forgalmiban 1980 van gyártási évként, realoem szerint ekkor már volt e28.... nem tudom, akkor most mikori évjárat

A lényeg a végére, sikerült rárakni időközben egy "TUNNNNINNNG" kipufogót, szerencsére megvan neki még az eredeti is.

Papíron számok stimmelnek, a nevén van, még az eredetvizsgás papírt is előtúrta, azt helyben csináltatta valahol (hmmm)

Képeket sajnos nem tudtunk csinálni.

Nem hoztuk el, sajnos nem készültünk trailerezésre, szóval KZolee: tiéd a pálya!



 
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 09. 00:10:15 am írta gabos666 » Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #1137 Dátum: 2011. január 09. 00:46:45 am »

mondjuk olyan jól nem hangzik. akkor van egy viszonylag jó bódé, a többi szemét? undecided
Naplózva
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #1138 Dátum: 2011. január 09. 07:08:54 am »

V i s z o n t    a f - e s   e 1 2    m é g   l e h e t     b e l ő l e   Evil
Naplózva
gek

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7


« Válasz #1139 Dátum: 2011. január 09. 11:49:57 am »

Ez érdekes. 5 perce még megvolt a hírdetés, most meg már nincs. Eladták?
Naplózva
Oldalak: 1 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 [38] 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!