Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3780 Dátum: 2011. október 30. 07:24:02 am » |
|
Bocsesz, de az audis téma folytatását véltem látni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3781 Dátum: 2011. október 30. 10:19:46 am » |
|
Vacc jor problem? Che sucesso?? Capabmw,nem? Egyebkent emelem kalapom a srac elott,tokeletesen alatamasztja a nezetemet,miszerint nem a korom a mertekado. Az adagoloja nem gyari,az ezt nem birna. ...de sejtem a konfiguraciot... Ha rendes kipufogorendszer lenne alatta,mg ennyire sem bojtolna... Mi piace. Bonzsuk ki ezt a konfigurációt egy kicsit,plíz. Mi akart lenni a bojtolna?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3782 Dátum: 2011. október 30. 11:17:50 am » |
|
Bonzsuk ki ezt a konfigurációt egy kicsit,plíz. Mi akart lenni a bojtolna?
A korom. MR, a korom. Ahoz kepest hogy ha vegig zongorazol a jutubon,egy-ket (ezer) videot latni csipptuningos PDTDI-krol es TDS-ekrol,na azok ettol jobban huzzak a csikot. Szoval a kis capali ekes bizonyiteka annak hogy nem attol jo egy diesel hogy kibaszottul kormol. De vannak hivok,akik meggyozodesesek,es NEKEM akarjak elmagyarazni hogy a korom jot tesz a menetteljesitmenynek,mert surubb tole a kipufogogaz es jobban belekapaszkodik a turbinalapatba. Ettol jobban porog a turbo. Tehat igazabol a benzines turbok eleve kapufa,mert korommal megjobbak lennenek. Az elso szerias 20d-30d-k pedig megjobban mennenek,ha elinteznenk hogy tobb korom legyen. A KOROM NEM MERTEKEGYSEG,NEM TELEJSITMENY ARANYOS JELENSEG!!! A KOROM KARBA VESZETT,FELESLEGESEN PAZAROLT ENERGIA,ROSSZUL ELEGETT UZEMANYAG,AMI SEMMILYEN MUNKAT NEM VEGZETT A HENGERBEN,CSAK RONTOTTA A MARADEK -"TOKELETESEN ELEGETT"- UZEMANYAG HATASFOKAT!!! A minap irtam egy kisebb esszet ebbol egy erdeklodonek,de mint a tobbi elozo,meg csak egy BAZDMEG-ot sem irt vissza,ugyhogy be is fejeztem mindenkivel szemben a MEGOSZTAS gombom hasznalatat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3783 Dátum: 2011. október 30. 11:20:46 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Promega
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 3724
|
|
« Válasz #3784 Dátum: 2011. október 30. 12:10:28 pm » |
|
... A minap irtam egy kisebb esszet ebbol egy erdeklodonek,de mint a tobbi elozo,meg csak egy BAZDMEG-ot sem irt vissza,ugyhogy be is fejeztem mindenkivel szemben a MEGOSZTAS gombom hasznalatat. pedig engem érdekelne a téma... Szabályosan szomjazom minden tudásra.... pm-be is jöhet...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #3785 Dátum: 2011. október 30. 13:51:01 pm » |
|
Ez szerintem baromira nem dízel hanem 2.2 AAN. Másrészt meg quattro, jóhogy túrja az orrát.
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3786 Dátum: 2011. október 30. 15:37:58 pm » |
|
A minap irtam egy kisebb esszet ebbol egy erdeklodonek,de mint a tobbi elozo,meg csak egy BAZDMEG-ot sem irt vissza,ugyhogy be is fejeztem mindenkivel szemben a MEGOSZTAS gombom hasznalatat. Nem az ArcKönyvön kéne osztogatni a TUDÁS-t, hanem it, a mi kis szerény, ámde lelkes közösségünkben
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3787 Dátum: 2011. október 30. 16:18:51 pm » |
|
Innen. (is)
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3788 Dátum: 2011. október 30. 16:23:55 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3789 Dátum: 2011. október 30. 16:32:18 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3790 Dátum: 2011. október 30. 16:54:34 pm » |
|
Koszi. Mit szeretnel tudni?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3791 Dátum: 2011. október 30. 16:59:00 pm » |
|
Ez szerintem baromira nem dízel hanem 2.2 AAN. Másrészt meg quattro, jóhogy túrja az orrát.
Roland,pöppet fázis késésben vagyol ,már nem a fabudiról van szó,és senki sem állította,hogy az dízel.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #3792 Dátum: 2011. október 30. 17:06:20 pm » |
|
Koszi. Mit szeretnel tudni? Csak idéztelek Momentán semmit, de legalább érzed a törődést Amúgy nem értem, mit vagy kiakadva, mikor mindenki elismeri a szakértelmedet itt a fórumon, sőt....
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3793 Dátum: 2011. október 30. 17:10:51 pm » |
|
Erzem bizony. Toled pedig duplan is jolesik. Es koszonom is szepen. Amugy nem vagyok kiakadva,csak bosszant hogy megtalalnak ha bajuk van (inge-nem inge) aztan meg egy kibaszott "koszonom" vagy barmi mar nehezukre esik. A szakertelmem meg erosen hezagos,sosem lesz teljes,de ennek orulok,igy tanulok idorol-idore. Csak idéztelek Momentán semmit, de legalább érzed a törődést Amúgy nem értem, mit vagy kiakadva, mikor mindenki elismeri a szakértelmedet itt a fórumon, sőt....
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3794 Dátum: 2011. október 30. 17:13:11 pm » |
|
Koszi. Mit szeretnel tudni? Mit,mit,hát mindent! Akkor ebben milyen adagoló lehet,milyen nyomáson mehet,a korom nem igazán érdekel,amit írtál az nyilván úgy van,nem hittem/hiszem egy percig sem,hogy kor omolni KELL. Ez a Boostturbo júzer gyerek elég jó vidiket prezentál,biztos perverz vagyok,de nekem jobban imponál ez a fajta tudás,hozzáértés,mint a közös csöves vizeletbe bedugni a csippet,és leírni,hogy király.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3795 Dátum: 2011. október 30. 17:13:20 pm » |
|
Roland,pöppet fázis késésben vagyol ,már nem a fabudiról van szó,és senki sem állította,hogy az dízel. Igen,ez nekem is feltunt,meg ez is MR hogy ezek a "virslik" momentan 19-58-15-os diagonal palyagumik . Szoval orulnek en ha az enyem mind a 4et igy tekerne. Egyebkent a legutolso meresnel 3000 pata volt padon,kereken. Promi ugy kibasz innen minket...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3796 Dátum: 2011. október 30. 17:17:00 pm » |
|
3000?
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #3797 Dátum: 2011. október 30. 17:18:37 pm » |
|
3000? Tutam hogy megeszed. 3000 pata / 4 ... azaz 750 Lo.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3798 Dátum: 2011. október 30. 18:13:57 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Danaskull
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
Müncheni toronyőr
|
|
« Válasz #3799 Dátum: 2011. október 31. 09:46:49 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
'83 E30 coupe M20B20
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #3800 Dátum: 2011. október 31. 10:22:05 am » |
|
Na,szeretem,mert cápa!
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #3801 Dátum: 2011. október 31. 10:56:24 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7138
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3802 Dátum: 2011. október 31. 10:57:02 am » |
|
na ez tényleg jól néz ki!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
|
Dávid
Nem elérhető
Hozzászólások: 2357
|
|
« Válasz #3804 Dátum: 2011. október 31. 11:35:37 am » |
|
Annál jobb
|
|
|
Naplózva
|
\CO=\\ \==O O \ ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7138
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3805 Dátum: 2011. október 31. 11:47:43 am » |
|
legjobb a fűnyíró
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Danaskull
Nem elérhető
Hozzászólások: 591
Müncheni toronyőr
|
|
« Válasz #3806 Dátum: 2011. október 31. 11:57:31 am » |
|
Köszönöm!
Köszönöm, kérném
|
|
|
Naplózva
|
'83 E30 coupe M20B20
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #3807 Dátum: 2011. október 31. 15:10:09 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
ujjtibor
Nem elérhető
Hozzászólások: 378
|
|
« Válasz #3808 Dátum: 2011. október 31. 16:18:58 pm » |
|
A hévégén voltunk a Syma csarnokban. Sok szép öreg autó volt, de ezen nagyítóval sem találtam kivetni valót:
|
|
|
Naplózva
|
06-30-499-20-10 E 12 520, E 39 535. E 12 518 egyenlőre C vágányon
|
|
|
|
|