CápaBMW fórum
2024. április 27. 13:12:44 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 277   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Ami a CápaBMW-seket a Cápákon kívül érdekli 2.- Minden más téma, ami szalonképes  (Megtekintve 3553241 alkalommal)
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #840 Dátum: 2010. július 21. 22:44:48 pm »

Te Indy,akkor az audim is "jó kocsi" Roll Eyes~20 000mls óta nem cseréltem benne olajat Cheesy(nem is fogok Evil)eddig 2x töltöttem utána,mikor már nem érte el a nívópálcát laugh Grin,és működik! Wink
Természetesen szigorúan a kortókban használt dízel 15w40 trutyit! 46 987 2funny
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #841 Dátum: 2010. július 21. 22:58:16 pm »

Na,szép álmokat mindenkinek........ Roll Eyes icon_razz icon_slyuni 408 eusa_clap 987 poundit poundit poundit poundit poundit poundit poundit


* candy shop.png (223.92 KB, 336x252 - megtekintve 790 alkalommal.)

* candy shop 1.png (269.58 KB, 364x274 - megtekintve 796 alkalommal.)

* candy shop 2.gif (290.06 KB, 700x525 - megtekintve 787 alkalommal.)

* candy shop 3.jpg (55.32 KB, 600x450 - megtekintve 732 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #842 Dátum: 2010. július 21. 23:02:57 pm »

Ez a Weiland ejsze többe kerül mint 5 darab fűzött blokk...
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #843 Dátum: 2010. július 22. 16:59:57 pm »

Ki lakik Zalaegerszegen?
El kellene menni lefényképezni egy hangfalat. Aki vállalja értesítsen.
Köszönöm.
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #844 Dátum: 2010. július 23. 08:39:30 am »

Majd a tulajdonosa kifejti .


aszittem szert tettél egyre:Smiley Wink
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #845 Dátum: 2010. július 24. 13:27:16 pm »

2007-es VW Passat, 2.0PDTDi, az erősebb, 170 lóerős.

Fogyasztása városban 6-7, országúton és pályán 5-6, plusz a gázolaj még olcsóbb is mint a benzin.

Most 3 éves, már nem garanciális. 104.000km van benne, rendszeresen volt szervizelve, eléggé 6 számjegyű összegekért. Aztán szüleim elmentek vele múlt héten Olaszországba(ismét), és az egyik injektor befosott. VW assistance, csereautó ingyen, stb. Viszont az alkatrész 820 euró volt.

Tulajdonképpen itt ment el az a megtakarítás amit 3 év alatt hozott a dízel motor (ja és ilyen injektor 4 db van benne, továbbá rendszeresen panaszkodik rájuk gyakorlatilag mindenki(szervízes arc reakciója: ja, hát ez előfordul), csoda hogy eddig bírta). Apám fontolgatja hogy benzines kocsira cseréli.

A legszebb viszont ahogy meghalt. Autópálya 160, check engine lámpa, központi kijelzőn egy felkiáltójel, majd a motor leállása. Szerencse hogy kiegészítő szivattyún van az összes szervó, meg hogy volt lélekjelenléte, így le tudta hozni a pályáról. Mesélte, hogy szervízben lehúzták a szar injektort, egyből indult a motor, 3 hengerrel. Visszadugták, megin nem ment. Milyen figyelmes ez az elektronika...
Naplózva

collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #846 Dátum: 2010. július 24. 23:46:01 pm »

Na most az ilyen tényleg para, de itt Hollandiában pl. 1.13 a diesel, és 1.49 a benzin. A kettő között van ugyebár cca. 36 cent. Az legyen mondjuk 100 Ft literenként a gázolaj javára. Egy 150 ló körüli diesel vegyes használat esetén -legalábbis egy jobb fajta- eszik 6-ot. Egy kb ilyen erős benzines 9-et. A kettő között van ugyebár 3 liter a diesel javára 100-on, ami azt jelenti, hogy a diesel 1850 Ft-tal kevesebb üa-t fogyaszt. Ez 100 000 km-en
1 850 000 Ft. Így már más a leányzó fekvése? smiley
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #847 Dátum: 2010. július 25. 07:34:58 am »

Na most az ilyen tényleg para, de itt Hollandiában pl. 1.13 a diesel, és 1.49 a benzin. A kettő között van ugyebár cca. 36 cent. Az legyen mondjuk 100 Ft literenként a gázolaj javára. Egy 150 ló körüli diesel vegyes használat esetén -legalábbis egy jobb fajta- eszik 6-ot. Egy kb ilyen erős benzines 9-et. A kettő között van ugyebár 3 liter a diesel javára 100-on, ami azt jelenti, hogy a diesel 1850 Ft-tal kevesebb üa-t fogyaszt. Ez 100 000 km-en
1 850 000 Ft. Így már más a leányzó fekvése? smiley

Egészen addig megéri, ameddig csak 2 befecskendezőt kell cserélni. De utána ugyanúgy ráfizetés. És voltak már vele gondok, de azok gariban lettek orvosolva. Nem véletlen hogy a vectrát is lecseréltük 3 év után, ezt is le akartuk, csak fater kitalálta hogy ez jó autó, maradjon 5 évig. Aztán most meg nesze bumm.

De legalább most tudom ugratni fatert, hogy inkább menjünk az enyémmel, mer nem szeretném hogy megálljon alattam a kocsi mint a szög  Evil
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 25. 07:42:33 am írta Gábor » Naplózva

Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #848 Dátum: 2010. július 25. 08:29:02 am »

2007-es VW Passat, 2.0PDTDi, az erősebb, 170 lóerős.

Fogyasztása városban 6-7, országúton és pályán 5-6, plusz a gázolaj még olcsóbb is mint a benzin.

Most 3 éves, már nem garanciális. 104.000km van benne, rendszeresen volt szervizelve, eléggé 6 számjegyű összegekért. Aztán szüleim elmentek vele múlt héten Olaszországba(ismét), és az egyik injektor befosott. VW assistance, csereautó ingyen, stb. Viszont az alkatrész 820 euró volt.

Tulajdonképpen itt ment el az a megtakarítás amit 3 év alatt hozott a dízel motor (ja és ilyen injektor 4 db van benne, továbbá rendszeresen panaszkodik rájuk gyakorlatilag mindenki(szervízes arc reakciója: ja, hát ez előfordul), csoda hogy eddig bírta). Apám fontolgatja hogy benzines kocsira cseréli.

A legszebb viszont ahogy meghalt. Autópálya 160, check engine lámpa, központi kijelzőn egy felkiáltójel, majd a motor leállása. Szerencse hogy kiegészítő szivattyún van az összes szervó, meg hogy volt lélekjelenléte, így le tudta hozni a pályáról. Mesélte, hogy szervízben lehúzták a szar injektort, egyből indult a motor, 3 hengerrel. Visszadugták, megin nem ment. Milyen figyelmes ez az elektronika...

azért egy 3 éves kocsi ennyi nyűggel,hááááááát asszem meglocsolnám...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
pic
Vendég
« Válasz #849 Dátum: 2010. július 25. 09:02:44 am »

Na most az ilyen tényleg para, de itt Hollandiában pl. 1.13 a diesel, és 1.49 a benzin.
Itt Hollandiában? Collins, hol élsz te?  Evil
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #850 Dátum: 2010. július 25. 09:06:15 am »

Itt Hollandiában? Collins, hol élsz te?  Evil

Biztos Pet kivitte magával:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #851 Dátum: 2010. július 25. 09:08:10 am »

Gábor!

Én értem amit mondasz, de gondolom, hogy a magyar gázolaj sem tesz túl jót neki.
Kint a 320d-k flottában lazán elmennek 200-300 ezer körül két-három-négy éven belül, aztán behozzák hozzánk, és széthullanak úgy, hogy az órájukban 130 van.


Én sajnálom, hogy nektek behullott a dolog, de ez sajnos ilyen móka Sad
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #852 Dátum: 2010. július 25. 11:11:53 am »

Akkor csak,hogy a villám is körbe legyen zárva Evil,az asztrámban 20 000 körül ment meg meg egy szenzor,ott hagyott az esőben a belső sávban a vágóhídnál,toltuk le az asszonnyal angry,1000ft-os csatlakozó probléma,ami elégette a szenzor lábait,tréler,csereautó(lacsetti Evil),4-5 nap és csettegett megint,70 000km-t ment el a gyári gumi szett Wink Cool,80 000körül eldurrant egy gumicső,víz el,opeles tréler bevisz garis cső 5perc alatt betesz Cool Wink,közben kiittuk a kávé/üdítő készletüket Azn,pár napra rá egy első izzó csere,gariban,ingyen.90pár ezerrel adtam vissza,tulajdonképpen hiba nélkül,semmilyen futómű,lendkerék,légtömegmérő,fék,bla,bla,bla hiba nélkül. Wink Smiley
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
nimroad

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 127



« Válasz #853 Dátum: 2010. július 25. 15:33:09 pm »

Tényleg Collins, melyik részen vagy? holnap indulok én is a sajtfejűekhez. undecided

en is indulok szerdan.
Naplózva

Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #854 Dátum: 2010. július 25. 16:06:15 pm »

Ne sajnáld Collins, a miénk egy problémamentes passat. Fórumon elég sokaknak ilyen 40-50ezres nagyságrendeket bír. Meg a miénk az olajat se eszi, pedig az is nagy passat baj. Nem is füstöl. Toronycsapágy azért ment meg, mert 17es kerekek vannak rajta, és Veszprémben háromnegyed éve csatornáznak, gyakorlatilag Vp úthálózata jelenleg 65%-ban földút.

Az opellal meg csak ilyen szoftver fagyások voltak, hogy átrakta magát vészprogramba, és 2200-nál tiltotta azt a megmaradó durván 66 lóerőt. Lehúzódni, gyújtást levenni, várni, restart, és menni tovább. Szintén típushiba. De az astránk az pl franciaországban engedte el a kezét vmi hőmérséklet szenzorának, és a 90 fokos motorra úgy rádúsított hogy folyt a kipufogóból a benzin.
Egyedi esetek. Az nem hogy mára a jó kis ekotek minden tankolásnál olajat is kér Cheesy.

Naplózva

fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #855 Dátum: 2010. július 25. 16:18:51 pm »

dömös felé lerohadt a céges t4 transporter(felfort a viz)nem szereti dombokat.senki nem ált meg hogy megkérdezze segithet e.kivétel egy fehér e30is.3 fiatal sráccal.no coment
Naplózva

06305678912
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #856 Dátum: 2010. július 25. 19:47:51 pm »

Ne sajnáld Collins, a miénk egy problémamentes passat. Fórumon elég sokaknak ilyen 40-50ezres nagyságrendeket bír. Meg a miénk az olajat se eszi, pedig az is nagy passat baj. Nem is füstöl. Toronycsapágy azért ment meg, mert 17es kerekek vannak rajta, és Veszprémben háromnegyed éve csatornáznak, gyakorlatilag Vp úthálózata jelenleg 65%-ban földút.

Az opellal meg csak ilyen szoftver fagyások voltak, hogy átrakta magát vészprogramba, és 2200-nál tiltotta azt a megmaradó durván 66 lóerőt. Lehúzódni, gyújtást levenni, várni, restart, és menni tovább. Szintén típushiba. De az astránk az pl franciaországban engedte el a kezét vmi hőmérséklet szenzorának, és a 90 fokos motorra úgy rádúsított hogy folyt a kipufogóból a benzin.
Egyedi esetek. Az nem hogy mára a jó kis ekotek minden tankolásnál olajat is kér Cheesy.


Az mondjuk kemény. Nálam a 2.0 tdi akkor felejtődött el, amikor hallottam, hogy az olajfogyasztása az 1 liter / pár ezer kilométer.
Az durva, hogy az astra is ilyen pedig az egy egyszerű benzines.
Most van nálam egy 1.7 cdti astra. Gyengébb, és érezhetően többet fogyaszt, mint az E46. Pedig 157 ezer van benne, és ezt utazó 140-150-nel használják az ótóbánon.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
rnie
Vendég
« Válasz #857 Dátum: 2010. július 25. 19:55:07 pm »


Az mondjuk kemény. Nálam a 2.0 tdi akkor felejtődött el, amikor hallottam, hogy az olajfogyasztása az 1 liter / pár ezer kilométer.
Az durva, hogy az astra is ilyen pedig az egy egyszerű benzines.
Most van nálam egy 1.7 cdti astra. Gyengébb, és érezhetően többet fogyaszt, mint az E46. Pedig 157 ezer van benne, és ezt utazó 140-150-nel használják az ótóbánon.

Ha az olajfogyasztás ismert, tudott esetleg műszakilag tervezett a motornál, nincs azzal semmi gond. akkor van probléma, ha az olajfogyasztás az adott motorra, hasonló felhasználás mellett nulla és sok között bármi lehet, korai kopás vagy illesztési problémák miatt. Csak azért, mert bizonyos körülmények között fogy az olaj egy autóból, de ez mindegyik példánynál így van, ismert, felhívják rá a figyelmet, akkor nem zárnám ki. pl a motorkerékpárok között elég soknál ez benne van, pl. a léghűtéses boxereknél, vagy a yamaháknál amik ásványi olajat kapnak gyárilag, 13.000+-os fordulat mellett...
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #858 Dátum: 2010. július 26. 07:31:05 am »

2007-es VW Passat, 2.0PDTDi, az erősebb, 170 lóerős.

Fogyasztása városban 6-7, országúton és pályán 5-6, plusz a gázolaj még olcsóbb is mint a benzin.

Most 3 éves, már nem garanciális. 104.000km van benne, rendszeresen volt szervizelve, eléggé 6 számjegyű összegekért. Aztán szüleim elmentek vele múlt héten Olaszországba(ismét), és az egyik injektor befosott. VW assistance, csereautó ingyen, stb. Viszont az alkatrész 820 euró volt.

Tulajdonképpen itt ment el az a megtakarítás amit 3 év alatt hozott a dízel motor (ja és ilyen injektor 4 db van benne, továbbá rendszeresen panaszkodik rájuk gyakorlatilag mindenki(szervízes arc reakciója: ja, hát ez előfordul), csoda hogy eddig bírta). Apám fontolgatja hogy benzines kocsira cseréli.

A legszebb viszont ahogy meghalt. Autópálya 160, check engine lámpa, központi kijelzőn egy felkiáltójel, majd a motor leállása. Szerencse hogy kiegészítő szivattyún van az összes szervó, meg hogy volt lélekjelenléte, így le tudta hozni a pályáról. Mesélte, hogy szervízben lehúzták a szar injektort, egyből indult a motor, 3 hengerrel. Visszadugták, megin nem ment. Milyen figyelmes ez az elektronika...

Na jó ez extrém. Nem védem a VW-t, mert szerény véleményem szerint a szarral van egy szinten, de az igazsághoz le kell írnom a következőket. Nekünk is volt PD-nk. 350ezer km-rel adtuk el gyári PD elemekkel. Amúgy egy használt, de bemért gyári PD elem 40 ezer, újonnan sötét utakon beszerezve 80 ezer forint.
Naplózva

Főmordor.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #859 Dátum: 2010. július 26. 10:04:08 am »

Hogy kell az ETK-ban keresnem E12-öt, hogy garantáltan dél afrikai legyen?
Naplózva

Főmordor.
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #860 Dátum: 2010. július 26. 10:09:48 am »

...


* ATT547871.jpg (29.26 KB, 640x361 - megtekintve 542 alkalommal.)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #861 Dátum: 2010. július 26. 16:25:37 pm »

Hát csak annyi változott hogy mostmár nem csak én nem szeretem Smiley

Bemért használt PD elemet meg nehéz olaszországban, olasz nyelvtudás nélkül szerválni. Főleg hogy angolul ott senki nem beszél. Ment az activity. Pl elmutogatták hogy a pd elem a szar: burkolatok lent, szelepfedél lent, ráindít, nemmegy. Oké, Pd elemről csati le, indít, jár szépen 3 hengerrel. Közben meg csapkodja szét az olajat. De ez így tutto, meg ha mondasz neki vmit angolul akkor csak si, si.

Amúgy ha nem követi a többi befecsi záros időn belül, mondjuk amíg még nálunk van, akkor ráfogjuk vmi egyedi anyaghibára Cheesy.
Naplózva

Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #862 Dátum: 2010. július 26. 17:25:02 pm »

Ne sajnáld Collins, a miénk egy problémamentes passat. Fórumon elég sokaknak ilyen 40-50ezres nagyságrendeket bír. Meg a miénk az olajat se eszi, pedig az is nagy passat baj. Nem is füstöl. Toronycsapágy azért ment meg, mert 17es kerekek vannak rajta, és Veszprémben háromnegyed éve csatornáznak, gyakorlatilag Vp úthálózata jelenleg 65%-ban földút.

Az opellal meg csak ilyen szoftver fagyások voltak, hogy átrakta magát vészprogramba, és 2200-nál tiltotta azt a megmaradó durván 66 lóerőt. Lehúzódni, gyújtást levenni, várni, restart, és menni tovább. Szintén típushiba. De az astránk az pl franciaországban engedte el a kezét vmi hőmérséklet szenzorának, és a 90 fokos motorra úgy rádúsított hogy folyt a kipufogóból a benzin.
Egyedi esetek. Az nem hogy mára a jó kis ekotek minden tankolásnál olajat is kér Cheesy.



http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/passat/volkswagen_passat_b5-3938937

 Cheesy Cheesy Grin Evil afro
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #863 Dátum: 2010. július 26. 17:32:27 pm »

de ez 11 éves, és benzines..persze attól még szar:Smiley)Mi a francért vesz ilyet hitelre???
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #864 Dátum: 2010. július 26. 18:51:11 pm »

http://videa.hu/videok/jarmuvek/hat-szemelyes-motor-taxi-baleset-gyors-humor-kLjhGdoZIz2bt8Kk
 Cheesy Cheesy Cheesy uglystupid2 uglystupid2 uglystupid2
Naplózva

Thommy
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #865 Dátum: 2010. július 26. 23:36:10 pm »

Megtaláltam a hasznaltauto.hu hihetően legtöbb km-t futott verdáját: http://www.hasznaltauto.hu/autobusz/ikarus/ikarus_280.06-3928625
Naplózva

Főmordor.
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2315



« Válasz #866 Dátum: 2010. július 27. 08:06:40 am »

Megtaláltam a hasznaltauto.hu hihetően legtöbb km-t futott verdáját: http://www.hasznaltauto.hu/autobusz/ikarus/ikarus_280.06-3928625


biztos csak vissza van tekerve az órája Cheesy
Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Bubo E21

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1628



« Válasz #867 Dátum: 2010. július 27. 14:24:36 pm »


biztos csak vissza van tekerve az órája Cheesy
Lehet, hogy 1.645.000 km van benne csak kerekítettek. Smiley
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #868 Dátum: 2010. július 28. 18:34:48 pm »

Eladó lett Chuck Norris motorja:

http://kepesmotor.hu/yamaha-tura_enduro/p421587
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #869 Dátum: 2010. július 28. 20:22:52 pm »

http://70gigapixel.cloudapp.net/
Na ez nem lett szar!  shocked shocked shocked
Naplózva

Thommy
Oldalak: 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 [29] 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 ... 277   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!