MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #840 Dátum: 2010. július 21. 22:44:48 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #841 Dátum: 2010. július 21. 22:58:16 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #842 Dátum: 2010. július 21. 23:02:57 pm » |
|
Ez a Weiland ejsze többe kerül mint 5 darab fűzött blokk...
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #843 Dátum: 2010. július 22. 16:59:57 pm » |
|
Ki lakik Zalaegerszegen? El kellene menni lefényképezni egy hangfalat. Aki vállalja értesítsen. Köszönöm.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #844 Dátum: 2010. július 23. 08:39:30 am » |
|
Majd a tulajdonosa kifejti .
aszittem szert tettél egyre:
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #845 Dátum: 2010. július 24. 13:27:16 pm » |
|
2007-es VW Passat, 2.0PDTDi, az erősebb, 170 lóerős.
Fogyasztása városban 6-7, országúton és pályán 5-6, plusz a gázolaj még olcsóbb is mint a benzin.
Most 3 éves, már nem garanciális. 104.000km van benne, rendszeresen volt szervizelve, eléggé 6 számjegyű összegekért. Aztán szüleim elmentek vele múlt héten Olaszországba(ismét), és az egyik injektor befosott. VW assistance, csereautó ingyen, stb. Viszont az alkatrész 820 euró volt.
Tulajdonképpen itt ment el az a megtakarítás amit 3 év alatt hozott a dízel motor (ja és ilyen injektor 4 db van benne, továbbá rendszeresen panaszkodik rájuk gyakorlatilag mindenki(szervízes arc reakciója: ja, hát ez előfordul), csoda hogy eddig bírta). Apám fontolgatja hogy benzines kocsira cseréli.
A legszebb viszont ahogy meghalt. Autópálya 160, check engine lámpa, központi kijelzőn egy felkiáltójel, majd a motor leállása. Szerencse hogy kiegészítő szivattyún van az összes szervó, meg hogy volt lélekjelenléte, így le tudta hozni a pályáról. Mesélte, hogy szervízben lehúzták a szar injektort, egyből indult a motor, 3 hengerrel. Visszadugták, megin nem ment. Milyen figyelmes ez az elektronika...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #846 Dátum: 2010. július 24. 23:46:01 pm » |
|
Na most az ilyen tényleg para, de itt Hollandiában pl. 1.13 a diesel, és 1.49 a benzin. A kettő között van ugyebár cca. 36 cent. Az legyen mondjuk 100 Ft literenként a gázolaj javára. Egy 150 ló körüli diesel vegyes használat esetén -legalábbis egy jobb fajta- eszik 6-ot. Egy kb ilyen erős benzines 9-et. A kettő között van ugyebár 3 liter a diesel javára 100-on, ami azt jelenti, hogy a diesel 1850 Ft-tal kevesebb üa-t fogyaszt. Ez 100 000 km-en 1 850 000 Ft. Így már más a leányzó fekvése?
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #847 Dátum: 2010. július 25. 07:34:58 am » |
|
Na most az ilyen tényleg para, de itt Hollandiában pl. 1.13 a diesel, és 1.49 a benzin. A kettő között van ugyebár cca. 36 cent. Az legyen mondjuk 100 Ft literenként a gázolaj javára. Egy 150 ló körüli diesel vegyes használat esetén -legalábbis egy jobb fajta- eszik 6-ot. Egy kb ilyen erős benzines 9-et. A kettő között van ugyebár 3 liter a diesel javára 100-on, ami azt jelenti, hogy a diesel 1850 Ft-tal kevesebb üa-t fogyaszt. Ez 100 000 km-en 1 850 000 Ft. Így már más a leányzó fekvése? Egészen addig megéri, ameddig csak 2 befecskendezőt kell cserélni. De utána ugyanúgy ráfizetés. És voltak már vele gondok, de azok gariban lettek orvosolva. Nem véletlen hogy a vectrát is lecseréltük 3 év után, ezt is le akartuk, csak fater kitalálta hogy ez jó autó, maradjon 5 évig. Aztán most meg nesze bumm. De legalább most tudom ugratni fatert, hogy inkább menjünk az enyémmel, mer nem szeretném hogy megálljon alattam a kocsi mint a szög
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 25. 07:42:33 am írta Gábor »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #848 Dátum: 2010. július 25. 08:29:02 am » |
|
2007-es VW Passat, 2.0PDTDi, az erősebb, 170 lóerős.
Fogyasztása városban 6-7, országúton és pályán 5-6, plusz a gázolaj még olcsóbb is mint a benzin.
Most 3 éves, már nem garanciális. 104.000km van benne, rendszeresen volt szervizelve, eléggé 6 számjegyű összegekért. Aztán szüleim elmentek vele múlt héten Olaszországba(ismét), és az egyik injektor befosott. VW assistance, csereautó ingyen, stb. Viszont az alkatrész 820 euró volt.
Tulajdonképpen itt ment el az a megtakarítás amit 3 év alatt hozott a dízel motor (ja és ilyen injektor 4 db van benne, továbbá rendszeresen panaszkodik rájuk gyakorlatilag mindenki(szervízes arc reakciója: ja, hát ez előfordul), csoda hogy eddig bírta). Apám fontolgatja hogy benzines kocsira cseréli.
A legszebb viszont ahogy meghalt. Autópálya 160, check engine lámpa, központi kijelzőn egy felkiáltójel, majd a motor leállása. Szerencse hogy kiegészítő szivattyún van az összes szervó, meg hogy volt lélekjelenléte, így le tudta hozni a pályáról. Mesélte, hogy szervízben lehúzták a szar injektort, egyből indult a motor, 3 hengerrel. Visszadugták, megin nem ment. Milyen figyelmes ez az elektronika...
azért egy 3 éves kocsi ennyi nyűggel,hááááááát asszem meglocsolnám...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #849 Dátum: 2010. július 25. 09:02:44 am » |
|
Na most az ilyen tényleg para, de itt Hollandiában pl. 1.13 a diesel, és 1.49 a benzin.
Itt Hollandiában? Collins, hol élsz te?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #850 Dátum: 2010. július 25. 09:06:15 am » |
|
Itt Hollandiában? Collins, hol élsz te? Biztos Pet kivitte magával: )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #851 Dátum: 2010. július 25. 09:08:10 am » |
|
Gábor! Én értem amit mondasz, de gondolom, hogy a magyar gázolaj sem tesz túl jót neki. Kint a 320d-k flottában lazán elmennek 200-300 ezer körül két-három-négy éven belül, aztán behozzák hozzánk, és széthullanak úgy, hogy az órájukban 130 van. Én sajnálom, hogy nektek behullott a dolog, de ez sajnos ilyen móka
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #852 Dátum: 2010. július 25. 11:11:53 am » |
|
Akkor csak,hogy a villám is körbe legyen zárva ,az asztrámban 20 000 körül ment meg meg egy szenzor,ott hagyott az esőben a belső sávban a vágóhídnál,toltuk le az asszonnyal ,1000ft-os csatlakozó probléma,ami elégette a szenzor lábait,tréler,csereautó(lacsetti ),4-5 nap és csettegett megint,70 000km-t ment el a gyári gumi szett ,80 000körül eldurrant egy gumicső,víz el,opeles tréler bevisz garis cső 5perc alatt betesz ,közben kiittuk a kávé/üdítő készletüket ,pár napra rá egy első izzó csere,gariban,ingyen.90pár ezerrel adtam vissza,tulajdonképpen hiba nélkül,semmilyen futómű,lendkerék,légtömegmérő,fék,bla,bla,bla hiba nélkül.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
nimroad
Nem elérhető
Hozzászólások: 127
|
|
« Válasz #853 Dátum: 2010. július 25. 15:33:09 pm » |
|
Tényleg Collins, melyik részen vagy? holnap indulok én is a sajtfejűekhez. en is indulok szerdan.
|
|
|
Naplózva
|
Csak a Capa BMW - BMW , a tobbi utanzat
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #854 Dátum: 2010. július 25. 16:06:15 pm » |
|
Ne sajnáld Collins, a miénk egy problémamentes passat. Fórumon elég sokaknak ilyen 40-50ezres nagyságrendeket bír. Meg a miénk az olajat se eszi, pedig az is nagy passat baj. Nem is füstöl. Toronycsapágy azért ment meg, mert 17es kerekek vannak rajta, és Veszprémben háromnegyed éve csatornáznak, gyakorlatilag Vp úthálózata jelenleg 65%-ban földút. Az opellal meg csak ilyen szoftver fagyások voltak, hogy átrakta magát vészprogramba, és 2200-nál tiltotta azt a megmaradó durván 66 lóerőt. Lehúzódni, gyújtást levenni, várni, restart, és menni tovább. Szintén típushiba. De az astránk az pl franciaországban engedte el a kezét vmi hőmérséklet szenzorának, és a 90 fokos motorra úgy rádúsított hogy folyt a kipufogóból a benzin. Egyedi esetek. Az nem hogy mára a jó kis ekotek minden tankolásnál olajat is kér .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fura
Nem elérhető
Hozzászólások: 453
06305678912
|
|
« Válasz #855 Dátum: 2010. július 25. 16:18:51 pm » |
|
dömös felé lerohadt a céges t4 transporter(felfort a viz)nem szereti dombokat.senki nem ált meg hogy megkérdezze segithet e.kivétel egy fehér e30is.3 fiatal sráccal.no coment
|
|
|
Naplózva
|
06305678912
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #856 Dátum: 2010. július 25. 19:47:51 pm » |
|
Ne sajnáld Collins, a miénk egy problémamentes passat. Fórumon elég sokaknak ilyen 40-50ezres nagyságrendeket bír. Meg a miénk az olajat se eszi, pedig az is nagy passat baj. Nem is füstöl. Toronycsapágy azért ment meg, mert 17es kerekek vannak rajta, és Veszprémben háromnegyed éve csatornáznak, gyakorlatilag Vp úthálózata jelenleg 65%-ban földút. Az opellal meg csak ilyen szoftver fagyások voltak, hogy átrakta magát vészprogramba, és 2200-nál tiltotta azt a megmaradó durván 66 lóerőt. Lehúzódni, gyújtást levenni, várni, restart, és menni tovább. Szintén típushiba. De az astránk az pl franciaországban engedte el a kezét vmi hőmérséklet szenzorának, és a 90 fokos motorra úgy rádúsított hogy folyt a kipufogóból a benzin. Egyedi esetek. Az nem hogy mára a jó kis ekotek minden tankolásnál olajat is kér . Az mondjuk kemény. Nálam a 2.0 tdi akkor felejtődött el, amikor hallottam, hogy az olajfogyasztása az 1 liter / pár ezer kilométer. Az durva, hogy az astra is ilyen pedig az egy egyszerű benzines. Most van nálam egy 1.7 cdti astra. Gyengébb, és érezhetően többet fogyaszt, mint az E46. Pedig 157 ezer van benne, és ezt utazó 140-150-nel használják az ótóbánon.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #857 Dátum: 2010. július 25. 19:55:07 pm » |
|
Az mondjuk kemény. Nálam a 2.0 tdi akkor felejtődött el, amikor hallottam, hogy az olajfogyasztása az 1 liter / pár ezer kilométer. Az durva, hogy az astra is ilyen pedig az egy egyszerű benzines. Most van nálam egy 1.7 cdti astra. Gyengébb, és érezhetően többet fogyaszt, mint az E46. Pedig 157 ezer van benne, és ezt utazó 140-150-nel használják az ótóbánon.
Ha az olajfogyasztás ismert, tudott esetleg műszakilag tervezett a motornál, nincs azzal semmi gond. akkor van probléma, ha az olajfogyasztás az adott motorra, hasonló felhasználás mellett nulla és sok között bármi lehet, korai kopás vagy illesztési problémák miatt. Csak azért, mert bizonyos körülmények között fogy az olaj egy autóból, de ez mindegyik példánynál így van, ismert, felhívják rá a figyelmet, akkor nem zárnám ki. pl a motorkerékpárok között elég soknál ez benne van, pl. a léghűtéses boxereknél, vagy a yamaháknál amik ásványi olajat kapnak gyárilag, 13.000+-os fordulat mellett...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #858 Dátum: 2010. július 26. 07:31:05 am » |
|
2007-es VW Passat, 2.0PDTDi, az erősebb, 170 lóerős.
Fogyasztása városban 6-7, országúton és pályán 5-6, plusz a gázolaj még olcsóbb is mint a benzin.
Most 3 éves, már nem garanciális. 104.000km van benne, rendszeresen volt szervizelve, eléggé 6 számjegyű összegekért. Aztán szüleim elmentek vele múlt héten Olaszországba(ismét), és az egyik injektor befosott. VW assistance, csereautó ingyen, stb. Viszont az alkatrész 820 euró volt.
Tulajdonképpen itt ment el az a megtakarítás amit 3 év alatt hozott a dízel motor (ja és ilyen injektor 4 db van benne, továbbá rendszeresen panaszkodik rájuk gyakorlatilag mindenki(szervízes arc reakciója: ja, hát ez előfordul), csoda hogy eddig bírta). Apám fontolgatja hogy benzines kocsira cseréli.
A legszebb viszont ahogy meghalt. Autópálya 160, check engine lámpa, központi kijelzőn egy felkiáltójel, majd a motor leállása. Szerencse hogy kiegészítő szivattyún van az összes szervó, meg hogy volt lélekjelenléte, így le tudta hozni a pályáról. Mesélte, hogy szervízben lehúzták a szar injektort, egyből indult a motor, 3 hengerrel. Visszadugták, megin nem ment. Milyen figyelmes ez az elektronika...
Na jó ez extrém. Nem védem a VW-t, mert szerény véleményem szerint a szarral van egy szinten, de az igazsághoz le kell írnom a következőket. Nekünk is volt PD-nk. 350ezer km-rel adtuk el gyári PD elemekkel. Amúgy egy használt, de bemért gyári PD elem 40 ezer, újonnan sötét utakon beszerezve 80 ezer forint.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #859 Dátum: 2010. július 26. 10:04:08 am » |
|
Hogy kell az ETK-ban keresnem E12-öt, hogy garantáltan dél afrikai legyen?
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #860 Dátum: 2010. július 26. 10:09:48 am » |
|
...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #861 Dátum: 2010. július 26. 16:25:37 pm » |
|
Hát csak annyi változott hogy mostmár nem csak én nem szeretem Bemért használt PD elemet meg nehéz olaszországban, olasz nyelvtudás nélkül szerválni. Főleg hogy angolul ott senki nem beszél. Ment az activity. Pl elmutogatták hogy a pd elem a szar: burkolatok lent, szelepfedél lent, ráindít, nemmegy. Oké, Pd elemről csati le, indít, jár szépen 3 hengerrel. Közben meg csapkodja szét az olajat. De ez így tutto, meg ha mondasz neki vmit angolul akkor csak si, si. Amúgy ha nem követi a többi befecsi záros időn belül, mondjuk amíg még nálunk van, akkor ráfogjuk vmi egyedi anyaghibára .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #862 Dátum: 2010. július 26. 17:25:02 pm » |
|
Ne sajnáld Collins, a miénk egy problémamentes passat. Fórumon elég sokaknak ilyen 40-50ezres nagyságrendeket bír. Meg a miénk az olajat se eszi, pedig az is nagy passat baj. Nem is füstöl. Toronycsapágy azért ment meg, mert 17es kerekek vannak rajta, és Veszprémben háromnegyed éve csatornáznak, gyakorlatilag Vp úthálózata jelenleg 65%-ban földút. Az opellal meg csak ilyen szoftver fagyások voltak, hogy átrakta magát vészprogramba, és 2200-nál tiltotta azt a megmaradó durván 66 lóerőt. Lehúzódni, gyújtást levenni, várni, restart, és menni tovább. Szintén típushiba. De az astránk az pl franciaországban engedte el a kezét vmi hőmérséklet szenzorának, és a 90 fokos motorra úgy rádúsított hogy folyt a kipufogóból a benzin. Egyedi esetek. Az nem hogy mára a jó kis ekotek minden tankolásnál olajat is kér . http://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/passat/volkswagen_passat_b5-3938937
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #863 Dátum: 2010. július 26. 17:32:27 pm » |
|
de ez 11 éves, és benzines..persze attól még szar: )Mi a francért vesz ilyet hitelre???
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #864 Dátum: 2010. július 26. 18:51:11 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #866 Dátum: 2010. július 27. 08:06:40 am » |
|
biztos csak vissza van tekerve az órája
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Bubo E21
Nem elérhető
Hozzászólások: 1628
|
|
« Válasz #867 Dátum: 2010. július 27. 14:24:36 pm » |
|
biztos csak vissza van tekerve az órája Lehet, hogy 1.645.000 km van benne csak kerekítettek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #868 Dátum: 2010. július 28. 18:34:48 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #869 Dátum: 2010. július 28. 20:22:52 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
|