MRV12!
BMWDGY szerelt tegnap egy Opel Agilát. 65ezer km, elkopott a láncfeszítő és átugrott a vezérlés és kopottabb volt a vezérműtengelye, mint az én sokszázezres M30-amban, amit a hengerfejes visszadobott, hogy ehhez nem hajlandó nyúlni. Gondoltam érdekel.
Az astrámban 90 000 volt,nem kopott el,nem ugrott át,az M30 korabeli opeleknek kibír annyit a vez.tengelye mint az M30,ne aggódj,
a mai BMW-k sem a tartósságukról híresek
,lásd Collins koromgyárát(1 000 000ft/100 000km
.
Ööööö,még idefér,hogy az astrámban 90 000km alatt SEMMI sem kopott el,semmilyen futómű,fék,egyéb kopó alkatrész sem,egy szenzor ment meg,meg valami léptetőmotor a szellőzésben,gariban kicserélték,1 garnitúra első guma lett cserélve(széttépte a nyomaték
),pedig rendszeresen vontattam vele,földút,egyéb munkaterület,5személy,stb,stb.........
És még mindig új insigniát vennék a 3éves 520dé helyett.
De ezektől függetlenül a cápák,és motorjaik,M10,M20,M30 tartóssága nem összehasonlítható sem a mai BMW-kével,sem egyéb offokkal,ez a véleményem.
A múltkor azt mondtam,hogy kb. 3 beszállító látja el az európai autógyárakat motor alkatrészekkel,könnyen lehet,hogy ugyanott készülnek az opel/egyéb off dugattyúk/egyéb motor alkatrészek,mint ahol a BMW-ké,uram bocsá'ugyanazon a gyártósoron,gépeken,öntödé(k)ben,akkor mitől lenne jobb az egyik,mint a másik?