gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1950 Dátum: 2010. október 23. 19:55:44 pm » |
|
MR!
Megtaláltam a számodra legmegfelelőbb járművet!
2x(V)12
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1951 Dátum: 2010. október 23. 20:08:08 pm » |
|
MR!
Megtaláltam a számodra legmegfelelőbb járművet!
Ez mi a tök? ...szeretném átgumizni...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Thommy
Nem elérhető
Hozzászólások: 737
|
|
« Válasz #1952 Dátum: 2010. október 23. 20:48:31 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Thommy
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1953 Dátum: 2010. október 23. 22:19:03 pm » |
|
Ez mi a tök? ...szeretném átgumizni... Nekem is ez jutott az eszembe először... Mennyi lehet egy garnitúra gumi?
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1954 Dátum: 2010. október 23. 22:45:56 pm » |
|
Nekem is ez jutott az eszembe először... Mennyi lehet egy garnitúra gumi? 1300X530-533 a mérete. Orosz gyártmány. Mi árultunk ilyent anno,2004-ben volt darabja 80 ropi. Szorozd meg 24-el.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #1955 Dátum: 2010. október 24. 08:11:06 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1956 Dátum: 2010. október 24. 17:00:52 pm » |
|
1300X530-533 a mérete. Orosz gyártmány. Mi árultunk ilyent anno,2004-ben volt darabja 80 ropi. Szorozd meg 24-el. elég fanatikus vagyok ,így sok ilyen képem van. Ez a MZKT 7930 gyártása.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #1957 Dátum: 2010. október 24. 17:49:18 pm » |
|
BAAAAAAAAAAZZZZZZZZMEEEEEEEG - Mennyi csavar!!!!!! Na akkor hogy is volt az a gumizás - vegyünk hozzá egy centírozást is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #1958 Dátum: 2010. október 24. 18:13:45 pm » |
|
Tessék, itt jobban láthatod + a végére Bogénak is egy két féltengely a féltengely projecthez.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #1959 Dátum: 2010. október 24. 19:11:10 pm » |
|
Ma pedig érte autóztuk át a nagyvárost :
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #1960 Dátum: 2010. október 24. 19:49:14 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gábor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1416
|
|
« Válasz #1961 Dátum: 2010. október 24. 19:57:14 pm » |
|
85-ös 318i. A kasztni szép, ez volt a fő érv mellette. Ez a 3. e30 amit megnéztünk a 200-300.000-es ársávban, és ő volt a legjobban egyben. Daily driver lesz, nem kiállítási autó, szerintem remekül fog szolgálni.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #1962 Dátum: 2010. október 24. 19:58:27 pm » |
|
Akkor Üdv neki a családban
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #1963 Dátum: 2010. október 24. 20:50:06 pm » |
|
BAAAAAAAAAAZZZZZZZZMEEEEEEEG - Mennyi csavar!!!!!! Na akkor hogy is volt az a gumizás - vegyünk hozzá egy centírozást is. Jaja, még a végén a vájtfülű közli, hogy a bal oldali 7. kerékről elhagytuk a külső súlyokat!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #1964 Dátum: 2010. október 24. 20:52:24 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Boge
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 3300
Ne vedd el!
|
|
« Válasz #1965 Dátum: 2010. október 25. 00:27:59 am » |
|
Mi volt a jármű célja. Várj, kitalálom: rakétát vitt?? Esküszöm nem néztem utána.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1966 Dátum: 2010. október 25. 08:31:20 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Himizoli1
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 1252
|
|
« Válasz #1967 Dátum: 2010. október 25. 08:49:40 am » |
|
Sajnos nem... de még az utalás a közös számláról az lehetséges lenne... Viszont Mike felajánlott egy raklap élelmiszert, amit sajna szombat reggelre nem tudtunk Bp-re hozatni. A forum is hozzájárult 25eFt-tal a Devecseriek segítésében!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #1968 Dátum: 2010. október 25. 12:22:46 pm » |
|
A forum is hozzájárult 25eFt-tal a Devecseriek segítésében!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
moneytoo
Nem elérhető
Hozzászólások: 691
|
|
« Válasz #1969 Dátum: 2010. október 25. 13:55:01 pm » |
|
A forum is hozzájárult 25eFt-tal a Devecseriek segítésében!
Ez jó hír.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #1970 Dátum: 2010. október 25. 18:22:48 pm » |
|
Egy kis segítséget szeretnék kérni attól, akinek van pár perce. "A ház neve: Acéltornácos ház http://www.epiteszforum.hu/node/14199 Teendő: 1. www.epiteszforum.hu oldalon regisztrálni 2. regisztrálás után bejelentkezni 3. megnyitni az http://www.epiteszforum.hu/node/16968 oldalt 4. és szavazni az acéltornácos házra" Köszönöm szépen, ha valaki szán erre kis időt. Cserébe végig nézhet néhány igazán szép, igényes tervezésű épületet .
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1971 Dátum: 2010. október 25. 20:32:13 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #1972 Dátum: 2010. október 25. 20:46:21 pm » |
|
B+ Nem is tudtam, hogy volt jobbos is.
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #1973 Dátum: 2010. október 25. 20:50:01 pm » |
|
B+ Nem is tudtam, hogy volt jobbos is. Eddig én sem,nívát már láttam itt,méghozzá tűzoltót ,de a nem terepjárókat én sem tudtam,hogy gyártották jobbosként,valamelyik kockát csinálták nyugati exportra-valószínűleg az orosz emigránsokon kívül nem sokan vették- ,de jobbost én is most látok először.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #1974 Dátum: 2010. október 25. 20:56:43 pm » |
|
A jobbkormányosokat Nova-nak hívták tudtommal.
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Zsiráf
Nem elérhető
Hozzászólások: 922
|
|
« Válasz #1975 Dátum: 2010. október 25. 21:02:46 pm » |
|
Eddig én sem,nívát már láttam itt,méghozzá tűzoltót ,de a nem terepjárókat én sem tudtam,hogy gyártották jobbosként,valamelyik kockát csinálták nyugati exportra-valószínűleg az orosz emigránsokon kívül nem sokan vették- ,de jobbost én is most látok először. Pedig 89 ben már csináltak,és volt amelyik el ablakkal volt gyártva+szervo. A dupla vezérmü tengelyes Fiat motort most láttok elöször kozákba?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #1976 Dátum: 2010. október 25. 21:04:11 pm » |
|
Németországban is Novaként forgalmazták.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #1977 Dátum: 2010. október 25. 21:32:48 pm » |
|
Pedig 89 ben már csináltak,és volt amelyik el ablakkal volt gyártva+szervo.
A dupla vezérmü tengelyes Fiat motort most láttok elöször kozákba?
93-ban autómentősként vittem javítóba a Béke szálló elől egy jobb kormányos kockát szervoval, automataváltóval, centrállal, és elektromos ablakkal, angol rendszámmal. Kocka 1300-as kasztni 1500-as motorral.
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #1978 Dátum: 2010. október 25. 21:46:59 pm » |
|
elég fanatikus vagyok ,így sok ilyen képem van. Ez a MZKT 7930 gyártása. Indy! Imádom az ilyen gépcsodákat... Milyen motor hajt,milyen váltót ami hogyan ezt a sok tengelyt? Gim! Ezeket a kerekeket képtelenség centírozni,azon túl hogy értelmetlen is. Egy ilyen kerék átlagban kérne két oldalára (külső-belső) összesen ~2000-2500 g-ot!!! És nincs az a gép ami megpörgesse,és utána meg is állítsa. cca:150 kg darabja. MŰREMEK!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #1979 Dátum: 2010. október 25. 21:59:52 pm » |
|
Eddig én sem,nívát már láttam itt,méghozzá tűzoltót ,de a nem terepjárókat én sem tudtam,hogy gyártották jobbosként,valamelyik kockát csinálták nyugati exportra-valószínűleg az orosz emigránsokon kívül nem sokan vették- ,de jobbost én is most látok először. És Skoda 110/120-at láttál? Mert az is volt.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
|