Niki
Vendég
|
|
« Válasz #8190 Dátum: 2015. január 10. 23:53:50 pm » |
|
És mire alapozod azt a meggyőződést, hogy csak az a jó, amit Te képviselsz? Amikor csatlakoztál ahhoz a BMW -s csoporthoz, akkor egy közösség tagja lettél, egy olyan közösségé amely egy konkrét autómárka szeretete tesz azzá, de ugyanakkor sokféle és sokszinű emberek alkotják. Van akinek szerényebb, leharcoltabb vasa van, mert nem telik jobbra, van aki németországból hoz be olcsó E36 -ot magának, mások meg "éndzsöl ájt" tesznek az autójukba mert az tetszik nekik, és olyan is van aki a havazást várja és amikor az megjön, akkor keresztbe teszi az E30 -at. De ettől nem hiszem hogy rosszabb emberek lesznek mint Te. Viszont ha Te ezt nem tudod elfogadni, akkor nem kell belépni ilyen csoportokba. A nagymértékű felháborodást egyébként nem az váltotta ki hogy leírtad, Te nem értesz egyet ezekkel az imént felsorolt dolgokkal, hanem az ahogyan írtad. Olyan módon fogalmaztad meg a véleményedet, hogy sokan nem tudtak elmenni mellette szó nélkül. Főleg azok akik megszólítva érezték magukat. Írhattad volna kevésbé magas lóról, kevésbé visszatetszést keltően azt amit írtál és akkor tán nem lett volna belőle ez. De sajnos olyan jelzőket és megfogalmazásokat használtál, amiket olvasva sokan érezhették magukat megsértve. Én ugyan nem tartozom közéjük, de akkor is nagy csalódás volt ezeket a sorokat olvasnom. Még akkor is ha ha némely állításodall egyet értettem. De az hogy valamivel nem értünk egyet az nem jelenti hogy az a dolog a sátántól való. Sokan vagyunk, sokfélék vagyunk, legyünk már egy kicsit toleránsabbak egymással, fogadjuk el hogy mások nem azokban a dolgokban lelik örömüket mint mi. És igen, igazad van, nem feltétlenül a "jók" vannak többségben, de ha Te közéjük akarsz tartozni és nem a "marhák" közé, akkor szerintem nem írsz ilyen marhaságokat. Látom a lényeget nem érted, de ne vitatkozzunk... mérges voltam a kijelentések és trágárkodások miatt... nem voltam teljessen körültekintő! De még mindig jelzem, nem ez volt a lényeg... sajnálom ha ez jött le és esetleg akaratom kívül megérintett. A lényeg, legyél bármely társadalmi szinte, legyen bármilyen korú autót, legyél méltó hozzá és ne hoz szégyent a márkára... és ezzel a márkatársaidra is. Ne huzzanak rá az egész csapatra, egy előítéletet amiből nem szabadulhat 2 évtized óta a márka. Nem típus, pénz, csak kulturáltság, és a kocsihoz méltó értékrend... ha ennek mértékét pénzel kell mérni, az nem az én szegénységi bizonyítványom. Sok ellenpéldát tudok, akik használják az öreg vasat, és csodásan fenntartják pedig nem gazdagok... de nem a homasita tuning az első még lyukas a taposó! De szerintem a színvonalat bizonyította mindaz a társaság, aki hozzászólt... és akik privát üzenetként helyeseltek vagy az a nem kevés ember aki lájkolta. Valahogy megértették! Még, ha nem is volt hibátlan és körültekintő, hagytam félreérthető, vagy belemagyarázható réseket... én sem vagyok tökéletes. De egy ilyen "családnak" sem tagja nem voltam, és nem is kívánok lenni, mert szánalmasak. Még újabb BMW-k voltak, nem foglalkoztam velük, próbáltam ellensúlyozni mindazt amit más elront, de mára úgy látom csak a régi oldtimert vezető, és azokat megmenti igazán tudják miről is szól ez az egész... persze sok mostani bmw-t használó, kolléga is, de a régi autókat kedvelők tudják is mi a "bugi" Nem érzem feltétlenül marhaságnak amit írtam, csak ha visszaolvasod a trágárságokat, és azt hogy a többi közlekedő csak akadály, nem személy vagy hasonló!? Ezt hogy képzelik... meg el lehet taposni őket? 260-nál a 20 fotót látom... ezek nem sportkocsik, és nem is versenypályán tolják. Ez kérkedés, és butaság! Elfogadom, nem többet nem olvasom Szeretném, ezt itt lezárni! Sajnálom, és kész... de a kijelentéseket író embereknek írtam pirávtot kedvesen, hogy talán ne vélekedjenek így... ők lekurvázva, obszcénan válaszoltak! Hát így kiakartam lépni, és véleményt nyilvánítani... még ha nem is tökéletes volt! Remélem nem okoztam, csalódást... csak hát.... senki sem tökéletes kedves Kox! Szép estét! Ezzle zárom a témát, mert a többiek szegények fölöslegesen olvasnak ennyi karaktert! Puszi, neked!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Niki
Vendég
|
|
« Válasz #8191 Dátum: 2015. január 10. 23:57:32 pm » |
|
Én is azt javaslom, hogy gyere el vmelyik találkozóra majd, és ott nézelődhetsz, cseveghetsz. Addig, ha nagyon fészkelődik a zabszem a fenekedben, benézhetsz hozzánk is a Váci útra, bár pont E21 nincs, viszont E12, E24, E28, E30 és E34 igen - ha ezek nem tetszenek, legalább kilőheted őket. És PEACE, ne kavard fel magad körül a port De rendes vagy, köszönöm a felajánlást! Semmi port, ez fórumon kívüli volt és cápikat nem érintőek... nem a tetszik, nem tetszikről volt szó.... nekem tetszik az e30 is (sajnos amit kinéztem a kereskedő összetörte 2 ajtós volt), de inkább öregebbek, és cápisabbak a nyerők Sajnos idehoztam, kis buta voltam... közbe itt többnyire senki nem facebookos
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #8192 Dátum: 2015. január 10. 23:58:25 pm » |
|
No akkor térjünk vissza a lényegre... milyen verdát veszel?
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #8193 Dátum: 2015. január 11. 00:03:25 am » |
|
Lépjünk már túl ezen a fészbukon E30-at szép állapotban sokkal könnyebben találsz, mint e21-et, de siess, mert jó e30-ból is nagyon nehéz már szépet találni. Én a helyedben egy 320i vagy 318is coupét néznék, 500e körül ha szerencséd van, még talán kifoghatsz egy megkíméltet. Amúgy az E30 futóműben sokkal fejlettebb, mint az e21 - persze ha nem akarsz pályázni akkor mindegy - továbbá az E30-hoz még mindent fillérekért kapsz, e21-hez már pecáznod kell rendesen a cuccokat... De rendes vagy, köszönöm a felajánlást! Semmi port, ez fórumon kívüli volt és cápikat nem érintőek... nem a tetszik, nem tetszikről volt szó.... nekem tetszik az e30 is (sajnos amit kinéztem a kereskedő összetörte 2 ajtós volt), de inkább öregebbek, és cápisabbak a nyerők Sajnos idehoztam, kis buta voltam... közbe itt többnyire senki nem facebookos
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Niki
Vendég
|
|
« Válasz #8194 Dátum: 2015. január 11. 00:05:06 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #8195 Dátum: 2015. január 11. 00:37:20 am » |
|
Lépjünk már túl ezen a fészbukon E30-at szép állapotban sokkal könnyebben találsz, mint e21-et, de siess, mert jó e30-ból is nagyon nehéz már szépet találni. Én a helyedben egy 320i vagy 318is coupét néznék, 500e körül ha szerencséd van, még talán kifoghatsz egy megkíméltet. Amúgy az E30 futóműben sokkal fejlettebb, mint az e21 - persze ha nem akarsz pályázni akkor mindegy - továbbá az E30-hoz még mindent fillérekért kapsz, e21-hez már pecáznod kell rendesen a cuccokat... Szerintem is az e21 vagy az e30 lenne a jó választás. Viszont sajnos már e30 kupéból sem találsz igazán jó 500 -ért, annyiért a középszarok vannak jobbára. Tán 4 ajtósból még ki lehet fogni egy korrekt darabot ezért a pénzért. Az alaktrész még valóban könnyen beszerezhető hozzá, viszont erősen emelkednek az árak, bár a kommerszebb cuccok még mindig olcsók, de néhány keresettebb, ritkább portékára elég nagy számokat mondanak már manapság. E21 -et meg ugye esélytelen ennyiért találni, ha tészleg szépet akar az ember. Alkatrészt szerezni meg tényleg elég nagy kihívás már hozzá. Ráadásul jóval nyűgösebb autó mint az e30, a kasztni még jobban rohad, a belső tér még jobban széthullik. De ennek ellenére nekem is az E21 felé húzna a szívem, ha valami öreg és stílusos BMW -t akarnék magamnak.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
maxx900
Nem elérhető
Hozzászólások: 1001
A gumisgyerek kompatis a fagyislyánnyal
|
|
« Válasz #8196 Dátum: 2015. január 11. 08:07:44 am » |
|
E21.....................E21 2ajtó 4-en elférnek benne Csomagok helyett fürdőgatya,bankkártya,sátor összehajtogatva!!! Feszes futóművet lehet csinálni. Az e30 coupe árak az elmúlt 1 évben iszonyatosan elszabadultak.KÁR!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. január 11. 08:11:57 am írta maxx900 »
|
Naplózva
|
TYREMAXX
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #8197 Dátum: 2015. január 11. 11:05:08 am » |
|
E21.....................E21 2ajtó 4-en elférnek benne Csomagok helyett fürdőgatya,bankkártya,sátor összehajtogatva!!! Feszes futóművet lehet csinálni. Az e30 coupe árak az elmúlt 1 évben iszonyatosan elszabadultak.KÁR!
Feszes futóművet lehet csinálni alá, de attól még az e21 futóműve nem lesz jó. Nem csak az a baj hogy puha a gátló, puha a rugó -mert ezen könnyen lehet segiteni-, hanem az hogy az első futómű egy elbaszott, kitámasztókaros konstrukció, de még abból is a rosszabbik fajta. Ilyet inkább a kisautók alá szokás tenni, nem való egy sportos nagyteljesítményű kocsiba. A probléma az vele hogy az első lengőkart kitámasztó, annak hosszirányú elmozdulását megakadályozni próbáló kitámasztókar rugalmas és menet közben képes hajolni, így a lengőkar külső bekötési pontja előre-hátra tud elmozdulni, ami azt eredményezi hogy menet közben változik az összetartás, romlik az egyenesfutás, kóvájog az autó, nem érzed pontosnak a kormányzást. Sajnos ezt a Friccek elbaszták.
|
|
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #8199 Dátum: 2015. január 11. 12:18:09 pm » |
|
Sixpack sajna egy rossz napja után lett megítélve, több türelemmel nem lett volna ekkora gáz belőle. Szerintem.
Úgy látom az idő megint megszépítette az emlékeket. Sanyi az első kizárásáért kőkeményen és hosszantartóan megküzdött. Majd miután visszanyalta magát után feltételes módon lehetett tag. Ezt tudta. A feltétel az volt, hogy ne személyeskedjen. Nem sikerült.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #8200 Dátum: 2015. január 11. 12:34:04 pm » |
|
Ha nem lenne capam, azon nyomban vennek egy E30 touringot egy klubtagtol...
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #8201 Dátum: 2015. január 11. 12:43:05 pm » |
|
Mé van cápád?
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #8202 Dátum: 2015. január 11. 13:00:19 pm » |
|
valamire fizettem biztositast
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #8203 Dátum: 2015. január 11. 15:57:42 pm » |
|
A járművásárlásnál mindenkinek mások a szempontjai,lehetőségei,van akinek mindegy a motor állapota,mérete,csak a bódé legyen jó,van akinek csak az extrák számítanak,nem mellesleg ki mit,mennyit tud maga megszakérteni,mennyit tud áldozni az egész kalandra. Nagyban függ az éppen eladó autóktól,azok eladóitól,éppen mennyire akarják/kell eladniuk az autót,csodák nincsenek,vagy olcsó,vagy jó,mint aranyszabály. Nem kevesen először megvesznek egy 1-től 10-ig skálán egy 3-4 körüli állapotú gépet,,majd évek alatt lépésenként felújítják,egyik évben a motor,majd a bódé,majd a fényezés,aztán az extrák,és 3-5év után van kész a gép.Kevesen a vásárláskor már rendelkeznek a 2-3 misi cash-el,ők egy nyáron le tudják futni az egész kört. Nagy téma ez.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
M5swap
Nem elérhető
Hozzászólások: 1051
|
|
« Válasz #8204 Dátum: 2015. január 11. 16:30:52 pm » |
|
Nyilván egyénenként változik, hogy ki mit szeretne, és kinek milyen lehetőségei vannak. De az már számtalan esetben kiderült, hogy érdemesebb egy kicsit kivárni, és eleve szebbet venni vmivel drágábban, minthogy belenyúlni egy fosba - hacsak nincs saját műhelyed. Ez főképp a kasznimunkákra vonatkozik, lakatolással+fényezéssel simán megszabadítod magad jó pár százezer forinttól.. A járművásárlásnál mindenkinek mások a szempontjai,lehetőségei,van akinek mindegy a motor állapota,mérete,csak a bódé legyen jó,van akinek csak az extrák számítanak,nem mellesleg ki mit,mennyit tud maga megszakérteni,mennyit tud áldozni az egész kalandra. Nagyban függ az éppen eladó autóktól,azok eladóitól,éppen mennyire akarják/kell eladniuk az autót,csodák nincsenek,vagy olcsó,vagy jó,mint aranyszabály. Nem kevesen először megvesznek egy 1-től 10-ig skálán egy 3-4 körüli állapotú gépet,,majd évek alatt lépésenként felújítják,egyik évben a motor,majd a bódé,majd a fényezés,aztán az extrák,és 3-5év után van kész a gép.Kevesen a vásárláskor már rendelkeznek a 2-3 misi cash-el,ők egy nyáron le tudják futni az egész kört. Nagy téma ez.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #8206 Dátum: 2015. január 11. 19:07:47 pm » |
|
Hja,frank a jóember ,bár mindenfelé vannak érdekes ízlésű júzerek,ennek az,hogy alpina,kb annyit jelentett,hogy le kellett pattintani azt a csúf kis,nyomi táblácskát a box közepéről.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
kzolee
Nem elérhető
Hozzászólások: 5178
|
|
« Válasz #8207 Dátum: 2015. január 11. 19:55:13 pm » |
|
Úgy látom az idő megint megszépítette az emlékeket. Sanyi az első kizárásáért kőkeményen és hosszantartóan megküzdött. Majd miután visszanyalta magát után feltételes módon lehetett tag. Ezt tudta. A feltétel az volt, hogy ne személyeskedjen. Nem sikerült. Nyilván a második alkalomra gondoltam.
|
|
|
Naplózva
|
1985 E28 530i
|
|
|
szamitogepandris
Nem elérhető
Hozzászólások: 524
|
|
« Válasz #8208 Dátum: 2015. január 11. 21:44:54 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
RaddiR
Nem elérhető
Hozzászólások: 666
|
|
« Válasz #8209 Dátum: 2015. január 12. 00:05:49 am » |
|
Sziasztok, ismeri valaki ezt az autót???!?!!!?! http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/735/bmw_735i-7667135Esetleg itt a tulaja???!!?!?!! ha igen írjon rám legyen szíves privátban!!! Köszönöm!
|
|
|
Naplózva
|
az első kerék a kormányzásra való a hátsó meg ...
|
|
|
Niki
Vendég
|
|
« Válasz #8210 Dátum: 2015. január 13. 18:05:01 pm » |
|
Lépjünk már túl ezen a fészbukon E30-at szép állapotban sokkal könnyebben találsz, mint e21-et, de siess, mert jó e30-ból is nagyon nehéz már szépet találni. Én a helyedben egy 320i vagy 318is coupét néznék, 500e körül ha szerencséd van, még talán kifoghatsz egy megkíméltet. Amúgy az E30 futóműben sokkal fejlettebb, mint az e21 - persze ha nem akarsz pályázni akkor mindegy - továbbá az E30-hoz még mindent fillérekért kapsz, e21-hez már pecáznod kell rendesen a cuccokat... Volt egy arany színű, szép tornyos 30-as két ajtós. De inkább döcögök a pályán 100-al, mint hogy ne legyen a kocsim orra cápa! Nagyon, tetszenek és szeretni valóak... igazából, minden megszerezhető ehhez is csak drága... ellenben már mindent összeírtam az oldalakról, és sok minden berendelhető még, plusz szeretlek már titeket is így kell az a halacska, ha már BMW! Rossznak mondjátok, ahogy olvasom a kis futóművét... remélem azért nem ennyire rossz, bár nekem firss lesz a jogsim és nem leszek eleinte... de csak eleinte sportos Tegnap elkapott bennünket egy kis Merci Úgy érezte egy teherautó takarásából 2 sávot át, ki tud kanyarodni ha az egyik elengedi a másik nem látja majd a gáz megoldja... hát nem, elkapták a kormányt így csak a modellezős Suzukimnak a felnije és a lökös széle csattant... a kis A Mercinek az egész eleje lámpa, lökös, elsőív, a lámpa megtörte a motorháztetőt is. Szerencsére az itteni műhelyes az apuka, és odasuhant 7-es BMW-vel, ma már ott van a kocsi, cserének egy Daewo Lanos jött... szerintem korrekt így. Bár meg kell jegyeznem, azért a rendőrséget ki kellett hívni, a srác nem volt olyan felvilágosult KRESZ-ből mint a papa, a rendőrbácsik segítettek a főútvonal, és a macisajt tábla értelmezésében De ritka, az ilyen korrekt megoldás, lehet hogy kinyíltak volna a cicakörmök az e21-r, vagy a w115-re, mondjuk elég harcias is tudok lenni Mikor készen lett a kis 600, első útra elvitt vele egy barátom, megálltunk beállt mellénk egy Puntó (3ajtós) a nő kicsapta az ajtót... neki a friss fényezésnek... mint egy lassított pillanat olyan volt, ahogy jött a kocsi felé az ajtó. Ölni akartam
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. január 13. 18:16:57 pm írta Niki »
|
Naplózva
|
|
|
|
V8 Szisandor
e21 v8 4.0
Nem elérhető
Hozzászólások: 1125
|
|
« Válasz #8211 Dátum: 2015. január 13. 18:40:42 pm » |
|
Rossznak mondjátok, ahogy olvasom a kis futóművét... remélem azért nem ennyire rossz, bár nekem firss lesz a jogsim és nem leszek eleinte... de csak eleinte sportos Evil
ha e21-t akarsz ,akkor fogsz is talalni az biztos...
azert enyhe tulzas hogy rossz lenne,..pont annyira jo amennyire jonak kell lennie....normalisan sportosan rendesen lehet vele kozlekedni,..kel hozza rendes gumi,fek,gatlok,stb...
nem kell tole felni...
|
|
|
Naplózva
|
azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...
20-260-22-26
|
|
|
Niki
Vendég
|
|
« Válasz #8212 Dátum: 2015. január 13. 18:42:00 pm » |
|
Rossznak mondjátok, ahogy olvasom a kis futóművét... remélem azért nem ennyire rossz, bár nekem firss lesz a jogsim és nem leszek eleinte... de csak eleinte sportos Evil
ha e21-t akarsz ,akkor fogsz is talalni az biztos...
azert enyhe tulzas hogy rossz lenne,..pont annyira jo amennyire jonak kell lennie....normalisan sportosan rendesen lehet vele kozlekedni,..kel hozza rendes gumi,fek,gatlok,stb...
nem kell tole felni...
Ezt jó tudni, ráadásúl a régi reklámokba éppen a futóművet hozzák erősségnek
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
hofoglu
Nem elérhető
Hozzászólások: 556
|
|
« Válasz #8213 Dátum: 2015. január 13. 18:57:12 pm » |
|
Ezt jó tudni, ráadásúl a régi reklámokba éppen a futóművet hozzák erősségnek Ne felejtsük el, hogy ez a futómű a 70-es évek technikai színvonalát képviseli. Nem szabad összehasonlítani egy újabb típussal. Ebben az időszakban a konkurencia kettős keresztlengőkaros futóművet szerelt előre és merev hidat hátra. Ezekhez képest az E21 futómű űrtechnika! Amerikai autókról meg ne is beszéljünk! Azok még gyatrábbak voltak. Ugyan ez igaz a fékre is.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #8214 Dátum: 2015. január 13. 20:08:09 pm » |
|
Ezt jó tudni, ráadásúl a régi reklámokba éppen a futóművet hozzák erősségnek Nyugi,a kispé,meg a szuzka után nem lesz hiányérzeted az E21 futóművel.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #8215 Dátum: 2015. január 13. 20:15:15 pm » |
|
Boven tulteljesiti a KRESZ es a minimalis kenyelem kovetelmenyeit. Emiatt nem aggodnek.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Sztavrosz
Nem elérhető
Hozzászólások: 832
|
|
« Válasz #8216 Dátum: 2015. január 13. 20:18:00 pm » |
|
Hasonlót írtam én is amit aztán kitöröltem Köszi collins te árnyaltabban fogalmaztál.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Kox
Nem elérhető
Hozzászólások: 1361
Powered by rozsda
|
|
« Válasz #8217 Dátum: 2015. január 13. 23:19:36 pm » |
|
Ezt jó tudni, ráadásúl a régi reklámokba éppen a futóművet hozzák erősségnek Erősségnek semmi esetre nem nevezném. Teszi a dolgát, lehet vele normálisan, biztonságosan közlekedni, de sportos autózásnál hamar előjönnek a korlátai. Nem véletlen hogy bármilyen komolyabb külföldi e21 futómű építésnél azzal kezdik hogy kiváltják a gyári első kitámasztókarokat/stabrudat. Pár példa: http://www.e21build.com/2013/03/swaybar-replacement-options.html De láthattunk már ilyet ezen a fórumon is, Boge például az egész első futóművet újratervezte és gyártotta, nyilván nem ok nélkül. Ez persze ne tartson vissza az e21 vásárlástól, mert még ezzel együtt is egy nagyon eltalált típus műszakilag. Ráadásul ahogy látom már kialakult a leküzdhetetlen vonzalom, tehát nincs mese, neked egy E21 -et kell venned hamarosan.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2015. január 13. 23:39:02 pm írta Kox »
|
Naplózva
|
hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
|
|
|
tom
Nem elérhető
Hozzászólások: 1266
|
|
« Válasz #8218 Dátum: 2015. január 14. 07:56:45 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Tom
|
|
|
mrteo
Nem elérhető
Hozzászólások: 49
|
|
« Válasz #8219 Dátum: 2015. január 14. 08:09:18 am » |
|
igazából, minden megszerezhető ehhez is csak drága... ellenben már mindent összeírtam az oldalakról, és sok minden berendelhető még, plusz szeretlek már titeket is így kell az a halacska, ha már BMW! Facebook-on egy László Littomericzky árul egy piros, 82-es 316-ost 420.000-ért. A Roncsvadászok-mentsük meg oldalon van, de a képek szerint nem roncs.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|