Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #60 Dátum: 2010. december 12. 14:36:55 pm » |
|
Pesten jársz mostanság? Földobnám a hfeket mert megyek jöv héten
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gagus
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 5405
Csak az M30 adhat erőt!
|
|
« Válasz #61 Dátum: 2010. december 12. 20:32:48 pm » |
|
Zoli ne OFFoljunk itt, küldtem privit..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #62 Dátum: 2010. december 17. 10:53:59 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #63 Dátum: 2010. december 17. 10:58:34 am » |
|
Szerintem nyissunk egy olyan topicot is, hogy "Nők akiket visszasírunk" ... jobb lenne a téma, mint állandóan ezek a hülye kocsik...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #64 Dátum: 2010. december 17. 14:07:13 pm » |
|
Pláne ezek a rózsaszín gatyók.....
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #65 Dátum: 2010. december 17. 14:16:25 pm » |
|
Pláne ezek a rózsaszín gatyók.....
KUSS LEGYEN MERT ODAMEGYEK...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #66 Dátum: 2010. december 17. 14:19:05 pm » |
|
Észrevettétek hogy ezen a fényképen már fakulóban van a nadrág... minden pénzem a kocsiban van... új gatyára ekkor még nem tellett...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #67 Dátum: 2010. december 17. 14:25:22 pm » |
|
Ahogy látom pólóra meg cipőre sem...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #68 Dátum: 2010. december 17. 14:41:03 pm » |
|
Ahogy látom pólóra meg cipőre sem... Viszont az Üllői úti gyorsulási versenyeket rendre ez a kocsi nyerte...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #69 Dátum: 2010. december 17. 18:01:03 pm » |
|
Viszont az Üllői úti gyorsulási versenyeket rendre ez a kocsi nyerte... Ha így vezetted megértem, hogy nem álltak ki ellened.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #70 Dátum: 2010. december 17. 18:46:20 pm » |
|
Jaaa skodák, ladák, trabantok, meg wartburgok ellen nem volt nehéz...
|
|
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Mpower
Vendég
|
|
« Válasz #71 Dátum: 2010. december 17. 19:00:26 pm » |
|
Viszont az Üllői úti gyorsulási versenyeket rendre ez a kocsi nyerte... 1.8 GTI? na azzal lehetett májerkodni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #72 Dátum: 2010. december 17. 19:21:18 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #73 Dátum: 2010. december 17. 21:17:08 pm » |
|
Viszont az Üllői úti gyorsulási versenyeket rendre ez a kocsi nyerte... A gatyát látva biztos tudták, hogy nem babra megy a játék...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #74 Dátum: 2010. december 18. 00:09:23 am » |
|
1.8 GTI? na azzal lehetett májerkodni Igen azokkal is lehetett... Evvel az egyhatossal nem annyira,ez gyengébb.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #75 Dátum: 2010. december 18. 00:09:56 am » |
|
Te mióta laksz itt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #76 Dátum: 2010. december 18. 17:23:46 pm » |
|
Igen azokkal is lehetett... Evvel az egyhatossal nem annyira,ez gyengébb. Figyu! Te még tapsolóslepkét rángattál magad után, amikor én már az 1.8 GTI-vel rohangáltam...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #77 Dátum: 2010. december 18. 17:26:40 pm » |
|
Nekem zörögsz, papírzacskó?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #78 Dátum: 2010. december 18. 17:28:26 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #79 Dátum: 2010. december 18. 23:17:56 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #80 Dátum: 2010. december 18. 23:43:30 pm » |
|
Figyu! Te még tapsolóslepkét rángattál magad után, amikor én már az 1.8 GTI-vel rohangáltam... De most papa vagy. Ebbe mi most a menő?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #81 Dátum: 2010. december 19. 14:14:51 pm » |
|
Sokda? Marha...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #82 Dátum: 2010. december 19. 17:33:05 pm » |
|
Figyu! Te még tapsolóslepkét rángattál magad után, amikor én már az 1.8 GTI-vel rohangáltam... Ez is olyan kora 90-es évekbeli lopott és átvágott számú volt,mint a legtöbb akkori csúcs kotla? Egynyolc,mi? És mégis mekkora szám volt a teljesítmény bejegyzésnél a forgalmiban? ...tudom,már nem emléxel...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #83 Dátum: 2010. december 19. 18:14:50 pm » |
|
Nem volt ott vágott szám. Vettél egy Golf I 1,3-at, majd hivatalosan kasztnit cseréltél, 1 hónap múlva meg motort, vagy kirohasztottad a számot, így lehettek az országban 77-es Golf II-ök.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
TurbóDénes
Vendég
|
|
« Válasz #84 Dátum: 2010. december 19. 22:47:41 pm » |
|
Nem volt ott vágott szám. Vettél egy Golf I 1,3-at, majd hivatalosan kasztnit cseréltél, 1 hónap múlva meg motort, vagy kirohasztottad a számot, így lehettek az országban 77-es Golf II-ök.
Egyik haweromnak volt 79-es Bj. e28-a. Nem AF-es. De 2005-ben Csíkcsicsón is összefutottam a helyi trafik előtt álldogálva egy szikkadt helybélivel. Egy valamilyenzöld e12 528i-vel jött,M535i ruhával... szép vót. Kicsit beszélgettünk,nézegettük a másikét... kérdem,mégis,mikori? Mire Ő: 1984-es. Na mondom,akkor az enyim minimum 89-es. De nem volt kedvem fényt gyújtani.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #85 Dátum: 2010. december 20. 12:09:25 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #86 Dátum: 2010. december 20. 12:13:59 pm » |
|
Ez is olyan kora 90-es évekbeli lopott és átvágott számú volt,mint a legtöbb akkori csúcs kotla? Egynyolc,mi? És mégis mekkora szám volt a teljesítmény bejegyzésnél a forgalmiban? ...tudom,már nem emléxel... De emléxem... 82 kw ... megfelel? Ja igen és AF-es volt...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Riggs
Vendég
|
|
« Válasz #87 Dátum: 2010. december 20. 12:46:57 pm » |
|
Ugyan nem pont autó, de akkoriban talán nagyobb dolog volt egy ilyet birtokolni, mint bármelyik - a magamfajta köznép számára elérhető - autót. VF1000R - 1984 ---- V4-es, 125 LE (!!!!) fogaskerék vezérléses, 150-es (!!!) hátsó kerékkel. Egy baleset helyszínén vettem relatíve potom összegért becsülethitelre, és nagyon szerettem. Ezen tanultam meg motorozni gyakorlatilag - ideális kezdőmotor
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Riggs
Vendég
|
|
« Válasz #88 Dátum: 2010. december 20. 13:29:04 pm » |
|
1977 Porsche 924 - 944-es sárvédőkkel és szárnnyal. 2.0 K-jetes motor, Koni futómű, fehér belsővel, "fordított" váltó, csavarozott felnik. Iszonyat jól ment, nagyon kiegyensúlyozott autó. Abban az időben ez is elérhetetlennek számított szinte, még fénykorukat élték a zsigulik és wartyogók. Ezt Svájcból hoztuk be - 1991-et írunk ekkor - 50.000 Ft-nak megfelelő forintért.(ez ma kb. 300.000 Ft körül lehet) Egy hotel autója volt, ahol a vendégek számára volt kölcsönautó. Ha valaki kirándulni akart menni, a szálloda ezt biztosította számukra szerény bérleti díj fejében. Két hét használat után a váltó heló. Magyarországon esélytelen ----> irány Bécs. Itt találtunk is 70.000 Ft-ért egyet.... Hazaérve kiderült, aranyat találtunk, ez már a balra lent egyeses sportváltó volt. Kicsit le volt lakva, viszont a csajok imádták - a gazdáját.... Kis hülyeként én voltam pár évig a király - szerintem..... Aztán rájöttem... Mindenki velem akart versenyezni, aránylag mindenki be is szopta. Melegen nehezen indult, de ha már ment, durván jó volt. Az autót gyakorlatilag nullára lehasználtam. Esztétikailag kifogástalan maradt, de az elkopó alkatrészek cseréje meghaladta a "képességeimet", így végül 2 év után eladtam. Ahogy láttam akkor, jó kezekbe került. Sztem még ma is él.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 2325
Öreg járgány szivatóval indul
|
|
« Válasz #89 Dátum: 2010. december 21. 09:14:38 am » |
|
1977 Porsche 924 - 944-es sárvédőkkel és szárnnyal. 2.0 K-jetes motor, Koni futómű, fehér belsővel, "fordított" váltó, csavarozott felnik. Iszonyat jól ment, nagyon kiegyensúlyozott autó. .
...és a végén ez is a tréleremen végezte!
|
|
|
Naplózva
|
pannon 9341256 Ezen hívj ha mersz!!!
Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
|
|
|
|