CápaBMW fórum
2024. november 23. 18:41:28 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóreszelgető Műhely 3.  (Megtekintve 161965 alkalommal)
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #90 Dátum: 2017. január 31. 08:06:47 am »

Szerintem jó lesz.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Kátrány Joe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #91 Dátum: 2017. március 13. 14:35:33 pm »

Sziasztok  Tud-e valaki segíteni abban ,hogy kb mit ér egy diesel difi  e28 -as  . Áttétel 3,15. Előre is köszönöm.
Naplózva
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #92 Dátum: 2017. április 11. 05:59:09 am »

Sziasztok. E39 523i 2000év rádugtuk a gépre, és olyan hibakodot talált hogy szivotorok nyomás hűtés? Esetleg valakinek ötlete hogy mit cseréljünk? Update elvileg map szenzor lessz. Na igen de első ránézésre nem találom hol van.. m52tu motor.UP persze nem találom mert nincs is...kicseréltem a beszivott levegö höméröjét,és 1 literrel csökkent az átlagfogyim:)
« Utoljára szerkesztve: 2017. május 04. 20:17:57 pm írta fura » Naplózva

06305678912
kardhal

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 171



« Válasz #93 Dátum: 2017. május 02. 19:53:13 pm »

Sziasztok, nincs valakinek a közelében egy Bosch benzin nyomás szabályzó? A száma 0 280 160 249..egy pár méret érdekelne csak..az o-ringes csonk érdekelne..milyen hosszú, milyen átmérőjű és hogy milyen o-ring van rajta..illetve hogy a tartó fülek alsó síkja milyen messze van az o-ringes csonk aljától, illetve, hogy a középpontok egyvonalba esnek e?.. köszi elöre is..nincs valakinek rajza esetleg?


* FB_IMG_1493750579755.jpg (12.91 KB, 720x540 - megtekintve 1362 alkalommal.)
Naplózva

pillanatnyilag lecápátlanodva.. Sad
​1990/5 E34 535i
1998/7 E46 328i --eladva
1989/3 E34 535i --eladva Sad
1996/3 E39 528i --eladva Smiley
1980/5 E23 728i --eladva Sad
1981/6 E21 318i --eladva
Kátrány Joe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #94 Dátum: 2017. május 05. 18:29:10 pm »

Üdv Nekem elvileg van egy ,a hétvégén megkeresem és lemérem.     Üdv Benda
Naplózva
kardhal

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 171



« Válasz #95 Dátum: 2017. május 08. 13:49:37 pm »

Huhh..köszi, nagy segítség lenne.. Smiley Smiley
Naplózva

pillanatnyilag lecápátlanodva.. Sad
​1990/5 E34 535i
1998/7 E46 328i --eladva
1989/3 E34 535i --eladva Sad
1996/3 E39 528i --eladva Smiley
1980/5 E23 728i --eladva Sad
1981/6 E21 318i --eladva
Kox

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1361


Powered by rozsda


« Válasz #96 Dátum: 2017. május 09. 13:55:45 pm »

Sziasztok, nincs valakinek a közelében egy Bosch benzin nyomás szabályzó? A száma 0 280 160 249..egy pár méret érdekelne csak..az o-ringes csonk érdekelne..milyen hosszú, milyen átmérőjű és hogy milyen o-ring van rajta..illetve hogy a tartó fülek alsó síkja milyen messze van az o-ringes csonk aljától, illetve, hogy a középpontok egyvonalba esnek e?.. köszi elöre is..nincs valakinek rajza esetleg?

7,52X3,53mm az O-gyűrű mérete és viton anyagút kell venni belőle, mert az benzinálló. Tömítésboltban lehet ilyet kapni, szal nem kell a bmw-től rendelni.
Naplózva

hubraum = drehmoment -> großer hubraum = großes drehmoment -> kleiner hubraum = große scheisse
kardhal

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 171



« Válasz #97 Dátum: 2017. május 10. 10:38:17 am »

Szia, Köszi, hogy megnézted!  Smiley
Naplózva

pillanatnyilag lecápátlanodva.. Sad
​1990/5 E34 535i
1998/7 E46 328i --eladva
1989/3 E34 535i --eladva Sad
1996/3 E39 528i --eladva Smiley
1980/5 E23 728i --eladva Sad
1981/6 E21 318i --eladva
Kátrány Joe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 556



« Válasz #98 Dátum: 2017. május 10. 22:06:48 pm »

Sziasztok, nincs valakinek a közelében egy Bosch benzin nyomás szabályzó? A száma 0 280 160 249..egy pár méret érdekelne csak..az o-ringes csonk érdekelne..milyen hosszú, milyen átmérőjű és hogy milyen o-ring van rajta..illetve hogy a tartó fülek alsó síkja milyen messze van az o-ringes csonk aljától, illetve, hogy a középpontok egyvonalba esnek e?.. köszi elöre is..nincs valakinek rajza esetleg?
 
    Üdv   Bocs a késésért a ballagást kifelejtettem a hétvégéből . Most kezdek helyre jönni.  A szám passzol ,ezen a csonk 11 mm hosszú,   a gumi gyűrű alatt 8 mm az átmérője, a gyűrű méreteivel már megelőztek. A fül és a gyűrű pereme között 20mm a távolság, a középpontok egybe esnek. Sajnos rajz nincs ,fotó viszont van ha kell .   Üdv Benda
Naplózva
bmw745iturbo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 42


« Válasz #99 Dátum: 2017. május 15. 12:49:31 pm »

Sziasztok.
Tud valaki megbízható adagolóst?E28 524td-ről lenne szó.
Viszonylag sürgős.Köszi.
Naplózva
kardhal

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 171



« Válasz #100 Dátum: 2017. május 15. 12:55:33 pm »

    Üdv   Bocs a késésért a ballagást kifelejtettem a hétvégéből . Most kezdek helyre jönni.  A szám passzol ,ezen a csonk 11 mm hosszú,   a gumi gyűrű alatt 8 mm az átmérője, a gyűrű méreteivel már megelőztek. A fül és a gyűrű pereme között 20mm a távolság, a középpontok egybe esnek. Sajnos rajz nincs ,fotó viszont van ha kell .   Üdv Benda
Szia, köszönöm neked is a segitséget..  Smiley angel
Naplózva

pillanatnyilag lecápátlanodva.. Sad
​1990/5 E34 535i
1998/7 E46 328i --eladva
1989/3 E34 535i --eladva Sad
1996/3 E39 528i --eladva Smiley
1980/5 E23 728i --eladva Sad
1981/6 E21 318i --eladva
Berci13

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 8


« Válasz #101 Dátum: 2017. augusztus 29. 11:25:47 am »

Sziasztok!
E23rol lenne szó, ha benyomom a fékpedált, a hidraulikus fékrásrgítő tartályából nyomja fel az olajat, ahogy megtaposom a féket.
Valakinek valami ötlet, hogy ez miért van?
Előre is köszönöm a segítséget.
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #102 Dátum: 2017. augusztus 29. 17:58:18 pm »

Gázgömb csere lesz.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
kzolee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5178



« Válasz #103 Dátum: 2017. szeptember 12. 17:43:45 pm »

Homokszóró házilag:

https://youtu.be/nzmG4njeyRY
Naplózva

1985 E28 530i
tom

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1266



« Válasz #104 Dátum: 2017. október 13. 11:43:03 am »

Sziasztok!

Valaki említette hogy tud a nagyfaluban, vagy környékén gőzborotvás alvázmosását.
Tehát forró víz vagy gőz, aknából vagy megemelve, nem a vicc gépi alvázmosásra gondolok.

Előre is köszi.
Naplózva

Tom
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #105 Dátum: 2017. október 13. 19:17:26 pm »

Sziasztok!

Valaki említette hogy tud a nagyfaluban, vagy környékén gőzborotvás alvázmosását.
Tehát forró víz vagy gőz, aknából vagy megemelve, nem a vicc gépi alvázmosásra gondolok.

Előre is köszi.

Battán a vasúti átjárónál, hívj elmondom pontosan.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #106 Dátum: 2017. november 06. 19:52:32 pm »

Tudunk olyan szilent gyártót,aki gyári cikkszám után gyárt motortartó bakot?Olyat találtam,ahová minta kell,de ugye az nem megoldható,a gyári szilent meg csak  a bakkal/házzal együtt van,és olyan áron,hogy bejelzett a pészmékerem,a jármű vételárának majd 2/3-ada.... Cheesy Roll Eyes Evil
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #107 Dátum: 2017. november 13. 17:26:05 pm »

Van a motornak melegen egy fura zsíros-szerű hangja, mintha valami súrlódna a szíjak felől.
Néztem már jó párszor eddig nem tudtam rájönni az okára, most mondta egy srác hogy túl feszes lehet a vezérműszíj melegen ez VW betegség is szerinte.
Én eddig mindig úgy csináltam, hogy feltettem a szíjat, a feszítőgörgőt nem húztam még meg teljesen, megnéztem a 3 jelet hogy OK-e, majd kézzel átforgattam a motort a főtengelynél 2 egész fordulatot, újra ellenőriztem a jeleket hogy jól állnak-e és utána meghúztam fixre a feszítőgörgő 2 csavarját.
A srác szerint be kell nyomni a szíjat félig, ahhoz képest mintha összeérne a két szíj és úgy meghúzni, a vezérműtengely és a főtengely között úgyis meg fog feszülni, és így melegen sem fog nyekeregni.
Csak azt nem tudom egy erősebb motorféknél nem tud-e így átugrani a lazább szíj?
Illetve hogy meg lehet-e lazítani a nélkül hogy a hűtővizet leengedném?
Tapasztalt már valaki ilyet M20-nál?
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #108 Dátum: 2017. november 14. 09:51:34 am »

Automata feszítős az m20 vezérműszíja, nem a rugó meg a pöcök hiányzik neked?

Amúgy a segédtengely csapágy szokott elkopni, az szokott hülye hangot kiadni.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #109 Dátum: 2017. november 14. 12:11:27 pm »

Automata feszítős az m20 vezérműszíja, nem a rugó meg a pöcök hiányzik neked?

Amúgy a segédtengely csapágy szokott elkopni, az szokott hülye hangot kiadni.

Nem, nem hiányzik azok megvannak Smiley

Amúgy lehet az a baj hogy én a főtengelyt forgattam az óramutató járásával megegyezően, nem a vezérműtengelyt az óramutató járásával ellentétesen.
Azt hittem a kettő hatása ugyanaz mert ugyanazt a részt feszíti meg, csak éppen ezek szerint a feszítőgörgőt nem ugyanúgy feszítik meg!
« Utoljára szerkesztve: 2017. november 14. 12:15:54 pm írta fehércápa » Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Pic

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



« Válasz #110 Dátum: 2017. november 14. 12:34:45 pm »

NE! Nem a vezérműnél feszíted meg, így csak rontasz rajta. A feszítőgörgőt teljesen benyomod (tehát a rugót teljesen összenyomod, lehúzod a feszítőgörgő csavarjait. Felteszed a szíjat, persze előtte minden jelen legyen! Feltetted a szíjat, fellazítod a feszítőgörgőt. A főtengelynél átforgatod a motort kétszer, háromszor. Ellenőrzöl, majd lehúzod a feszítőgörgő csavarjait. Nem bántásból mondom, de ha nem tudod, inkább bízd szerelőre. Egyébként nem kell a vizet leereszteni.
Naplózva
Pic

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



« Válasz #111 Dátum: 2017. november 14. 12:42:47 pm »

A feszítőgörgő feladata egyébként benne van a nevében. Nem kézzel kell a szíj feszességét beállítani, az az ékszíj. A VW jóbarát inkább ne osszon jótanácsot mert az első gázfröccsre összeakad a motorod. A surrogó hangot adhatja akár a feszítőgörgő is, sajnos én is találkoztam olyannal ami 5.000,- km után már lógott. Jahh és visszaolvastam, ahogy az első hsz-edben leírtad, pont azt írtam le én is. Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2017. november 14. 12:46:33 pm írta Pic » Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #112 Dátum: 2017. november 14. 12:54:41 pm »

NE! Nem a vezérműnél feszíted meg, így csak rontasz rajta. A feszítőgörgőt teljesen benyomod (tehát a rugót teljesen összenyomod, lehúzod a feszítőgörgő csavarjait. Felteszed a szíjat, persze előtte minden jelen legyen! Feltetted a szíjat, fellazítod a feszítőgörgőt. A főtengelynél átforgatod a motort kétszer, háromszor. Ellenőrzöl, majd lehúzod a feszítőgörgő csavarjait. Nem bántásból mondom, de ha nem tudod, inkább bízd szerelőre. Egyébként nem kell a vizet leereszteni.

Pic! De én úgy csináltam ahogy leírtad! A főtengelyt forgattam át kétszer a motor járásával megegyező irányban, utána lehúztam.
A Haynes és a gyári szervízkönyv is viszont azt írja hogy a vezérműtengelyt kell forgatni az óramutató járásával ellentétesen!
Így utólag átgondolva lehet hogy máshogy feszül meg a görgő mivel közvetlen utána van, nem 3-al utána.
Ki fogom próbálni úgy is.
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Pic

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



« Válasz #113 Dátum: 2017. november 14. 13:05:30 pm »

Hát, én a főtengelynél feszítem meg, de megnéztem, a javítási kézikönyv valóban így írja.  Cheesy
Naplózva
fehércápa

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 421


320/6 1982/06


« Válasz #114 Dátum: 2017. december 01. 23:32:38 pm »

Kicsit gyorsan fogy a benzinem 30 km-en elment vagy 10 liter. Valahol szivároghat a benzin. A hajlékony benzincsöveket már kicseréltem a motortérben, de alánézve azt látom hogy a fém csövek amint befordulnak a tanknál bizony elég korrodáltak. Fentebb ahol nem látszik talán még jobban. Lehet rézcsőből hajlítani? Az legalább nem korrodál. Minta valaki csinált volna már ilyet, csak nem találtam a garázsokban, a képek is igen hiányosak már sajnos...
Naplózva

20 521 44-82
Skype: timar.laszlo70
Pic

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 377



« Válasz #115 Dátum: 2017. december 01. 23:49:19 pm »

Steffe hajtogatta le anno. Wink

Steffe aranybol csinalt mindent! Cool
« Utoljára szerkesztve: 2017. december 02. 17:46:09 pm írta collins » Naplózva
Karell Gott

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 728



« Válasz #116 Dátum: 2017. december 05. 10:01:54 am »

Kicsit gyorsan fogy a benzinem 30 km-en elment vagy 10 liter. Valahol szivároghat a benzin. A hajlékony benzincsöveket már kicseréltem a motortérben, de alánézve azt látom hogy a fém csövek amint befordulnak a tanknál bizony elég korrodáltak. Fentebb ahol nem látszik talán még jobban. Lehet rézcsőből hajlítani? Az legalább nem korrodál. Minta valaki csinált volna már ilyet, csak nem találtam a garázsokban, a képek is igen hiányosak már sajnos...

Anno én is jártam így.A rézcső tökéletes,valószínűleg az kerül nekem is vissza.De néztem a gyárit is a minap,13.000 Ft körül találtam schmiedmannon,a csövek darabját.A karbisokhoz elég egy,ott nincs visszafolyó ág,a spricniseknél kell a 2.
Naplózva

E21 323i
E32 750iL
E36 323iT
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #117 Dátum: 2017. december 05. 11:46:47 am »

Anno én is jártam így.A rézcső tökéletes,valószínűleg az kerül nekem is vissza.De néztem a gyárit is a minap,13.000 Ft körül találtam schmiedmannon,a csövek darabját.A karbisokhoz elég egy,ott nincs visszafolyó ág,a spricniseknél kell a 2.

A 20/6-nál van visszafolyó ág!  Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
fura

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 453


06305678912


« Válasz #118 Dátum: 2017. december 17. 15:52:33 pm »

Picit off kérdés de e39 523ia alatt 5hp18- vagy 19 válto van 2000/4 ho. Ma megnéztem a realoemben de 2 féle váltot hozott...
Naplózva

06305678912
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4232



« Válasz #119 Dátum: 2017. december 17. 16:37:03 pm »

Írd be alv@zsz@m szerint.

Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Oldalak: 1 2 3 [4] 5 6 7   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!