CápaBMW fórum
2024. március 19. 10:51:59 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 110   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Keresek (CápaBMW-s dolgok)  (Megtekintve 1769798 alkalommal)
Sabc
Vendég
« Dátum: 2006. április 27. 19:57:50 pm »

Ha majd kicsit többen leszünk, ide írhat, akinek valami motyóra van szüksége.
Naplózva
FoX
Vendég
« Válasz #1 Dátum: 2006. április 27. 20:05:53 pm »

Addig is!  Cheesy
E28hoz keresek jó állapotú adagolót (524td), jobb oldali elektromos fűthető tükröt.
Naplózva
brain
Vendég
« Válasz #2 Dátum: 2006. április 28. 11:59:42 am »

318i sportváltót keresek
« Utoljára szerkesztve: 2006. április 28. 12:06:01 pm írta brain » Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #3 Dátum: 2006. április 28. 15:20:45 pm »

Keresek E21 318i 81/09hez Difi-t[/size][/b][/color]
Naplózva

Bence
Sabc
Vendég
« Válasz #4 Dátum: 2006. április 28. 15:24:07 pm »

Keresek E21 318i 81/09hez Difi-t[/size][/b][/color]

320-hoz való van gyári új.
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #5 Dátum: 2006. április 28. 18:40:28 pm »

Hát, ha már ilyen is van... csak jó volna nekem E21 első padló, mindkét oldali, elvileg a Klokkerholm már nem gyárt huh(

Hétvégén ha minden igaz találkozom a kasztnisommal, akkor megkérdezem, tudja-e vállalni az autódat, és ha igen, mikor.
Pontosan mit kéne csinálni?
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #6 Dátum: 2006. április 28. 19:24:02 pm »

E 21 323   hátfalat keresek. + gyári antennát.
« Utoljára szerkesztve: 2006. június 08. 19:56:35 pm írta Ehuszonegy » Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #7 Dátum: 2006. április 28. 19:26:01 pm »

E 21 323 antennát,  hátfalat keresek.
Hátfalat sztem próbáld újban, utángyártottban.
Csak Klokkerholm!!
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #8 Dátum: 2006. április 28. 23:14:25 pm »

Keresek E21 318i 81/09hez Difi-t[/size][/b][/color]

320-hoz való van gyári új.

És ez nekem mennyibe fájna??? Tuti passzol a 318ibe???
Naplózva

Bence
Sabc
Vendég
« Válasz #9 Dátum: 2006. április 29. 09:44:24 am »

Keresek E21 318i 81/09hez Difi-t[/size][/b][/color]

320-hoz való van gyári új.

És ez nekem mennyibe fájna??? Tuti passzol a 318ibe???

Hát alakra, felfüggesztésre passzol, mert ugyanúgy néz ki, áttételben van egy kis különbség, ez 3.64-es a 318i-é meg 3.98-as asszem. Tehát egy árnyalattal kevésbé fog gyorsulni. De lehet, hogy észre sem veszed majd. Viszont több lesz a vége. Smiley
Anyagiakról Dannerttel tárgyalj, igazából az övé, csak én tárolom a szarjait. Cheesy Cheesy
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #10 Dátum: 2006. április 29. 11:32:40 am »

E 21 323 antennát,  hátfalat keresek.
Hátfalat sztem próbáld újban, utángyártottban.
Csak Klokkerholm!!

Miért csak Klokker.? A többi nem túl passzos?
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #11 Dátum: 2006. április 29. 12:29:20 pm »

E 21 323 antennát,  hátfalat keresek.
Hátfalat sztem próbáld újban, utángyártottban.
Csak Klokkerholm!!

Miért csak Klokker.? A többi nem túl passzos?

Igen, a többit kínszenvedés úgy feltenni, hogy az élek fussanak, minden passzoljon. Néha Klokkerholmmal is kell egy kicsit játszani, dea z esetek többségében az nagyon szépen passzol.
Naplózva
mifu
Vendég
« Válasz #12 Dátum: 2006. április 29. 18:53:34 pm »

Hát, ha már ilyen is van... csak jó volna nekem E21 első padló, mindkét oldali, elvileg a Klokkerholm már nem gyárt huh(

Hétvégén ha minden igaz találkozom a kasztnisommal, akkor megkérdezem, tudja-e vállalni az autódat, és ha igen, mikor.
Pontosan mit kéne csinálni?

kb. 20 cm átmérőjű rohadások mindkét oldalon az első kerékívek hátsó falán, és a padlón kb. a talpunk alatt (ld. http://www.freeweb.hu/mifu/e21-fenek.jpg), ill. a bal küszöbön is van egy kisebb lyuk.
De ez csak az ami látszik..
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #13 Dátum: 2006. április 29. 18:55:48 pm »

Hát, ha már ilyen is van... csak jó volna nekem E21 első padló, mindkét oldali, elvileg a Klokkerholm már nem gyárt huh(

Hétvégén ha minden igaz találkozom a kasztnisommal, akkor megkérdezem, tudja-e vállalni az autódat, és ha igen, mikor.
Pontosan mit kéne csinálni?

kb. 20 cm átmérőjű rohadások mindkét oldalon az első kerékívek hátsó falán, és a padlón kb. a talpunk alatt (ld. http://www.freeweb.hu/mifu/e21-fenek.jpg), ill. a bal küszöbön is van egy kisebb lyuk.

De ez csak az ami látszik..

Hát akkor döntsd el, hogy csak tüneti kezelést akarsz az adott helyekre, vagy kicsit szedje szét jobban, és rázza gatyába. Ez utóbbinak az idejét, és a költségeit még csak nagyon nagyon közelítőleg lehet meghatározni. Smiley
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #14 Dátum: 2006. április 29. 20:52:05 pm »

Idézet

Hát akkor döntsd el, hogy csak tüneti kezelést akarsz az adott helyekre, vagy kicsit szedje szét jobban, és rázza gatyába. Ez utóbbinak az idejét, és a költségeit még csak nagyon nagyon közelítőleg lehet meghatározni. Smiley

Idézet

Én pl most rakattam Cápetit rendbe. Az alját szinte teljesen ujjá kellett építtetnem. Jelenleg úgy lett mecsináltatva hogy míg 5 év mulva mikor a  30at tölti be kibírja hozzányúlás nélkül. Akkor ha sikerül mákkászedjök és indul a restaurálás. Ezzel kapcsoltabna  kövgetlező lenne a kérdésem. Kizáró ok lehte a veteránvizsgán pl az ha a kocsi alján el vannak tüntetve a vízkifolyó nyílások?Huh
Naplózva

Bence
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #15 Dátum: 2006. április 29. 21:34:53 pm »

Idézet

Hát akkor döntsd el, hogy csak tüneti kezelést akarsz az adott helyekre, vagy kicsit szedje szét jobban, és rázza gatyába. Ez utóbbinak az idejét, és a költségeit még csak nagyon nagyon közelítőleg lehet meghatározni. Smiley

Idézet

Én pl most rakattam Cápetit rendbe. Az alját szinte teljesen ujjá kellett építtetnem. Jelenleg úgy lett mecsináltatva hogy míg 5 év mulva mikor a  30at tölti be kibírja hozzányúlás nélkül. Akkor ha sikerül mákkászedjök és indul a restaurálás. Ezzel kapcsoltabna  kövgetlező lenne a kérdésem. Kizáró ok lehte a veteránvizsgán pl az ha a kocsi alján el vannak tüntetve a vízkifolyó nyílások?Huh

Na az lenne a szőrszálhasogatás netovábbja. Nekem is vannak ilyen gondolataim. Pl. be kell-e foltozni a tetőt, ahol nem gyári napfénytető van? lehet hogy azt nem néznék jó szemmel. De egy kifolyó....Különben sincs semmi funkciója.
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #16 Dátum: 2006. április 29. 21:37:00 pm »

Idézet

Hát akkor döntsd el, hogy csak tüneti kezelést akarsz az adott helyekre, vagy kicsit szedje szét jobban, és rázza gatyába. Ez utóbbinak az idejét, és a költségeit még csak nagyon nagyon közelítőleg lehet meghatározni. Smiley

Idézet

Én pl most rakattam Cápetit rendbe. Az alját szinte teljesen ujjá kellett építtetnem. Jelenleg úgy lett mecsináltatva hogy míg 5 év mulva mikor a  30at tölti be kibírja hozzányúlás nélkül. Akkor ha sikerül mákkászedjök és indul a restaurálás. Ezzel kapcsoltabna  kövgetlező lenne a kérdésem. Kizáró ok lehte a veteránvizsgán pl az ha a kocsi alján el vannak tüntetve a vízkifolyó nyílások?Huh

Na az lenne a szőrszálhasogatás netovábbja. Nekem is vannak ilyen gondolataim. Pl. be kell-e foltozni a tetőt, ahol nem gyári napfénytető van? lehet hogy azt nem néznék jó szemmel. De egy kifolyó....Különben sincs semmi funkciója.

Nem gyári napfénytetővel biztos kivágják veteránról, de ha látványosan hiányzik a kifolyó, lehet azt sem nézik jó szemmel.
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #17 Dátum: 2006. április 29. 21:40:27 pm »

Idézet

Hát akkor döntsd el, hogy csak tüneti kezelést akarsz az adott helyekre, vagy kicsit szedje szét jobban, és rázza gatyába. Ez utóbbinak az idejét, és a költségeit még csak nagyon nagyon közelítőleg lehet meghatározni. Smiley

Idézet

Én pl most rakattam Cápetit rendbe. Az alját szinte teljesen ujjá kellett építtetnem. Jelenleg úgy lett mecsináltatva hogy míg 5 év mulva mikor a  30at tölti be kibírja hozzányúlás nélkül. Akkor ha sikerül mákkászedjök és indul a restaurálás. Ezzel kapcsoltabna  kövgetlező lenne a kérdésem. Kizáró ok lehte a veteránvizsgán pl az ha a kocsi alján el vannak tüntetve a vízkifolyó nyílások?Huh

Na az lenne a szőrszálhasogatás netovábbja. Nekem is vannak ilyen gondolataim. Pl. be kell-e foltozni a tetőt, ahol nem gyári napfénytető van? lehet hogy azt nem néznék jó szemmel. De egy kifolyó....Különben sincs semmi funkciója.

Nem gyári napfénytetővel biztos kivágják veteránról, de ha látványosan hiányzik a kifolyó, lehet azt sem nézik jó szemmel.

Olyan szinten látványos,  hogy az alja kb fél m2-es darab lemezzel van befoltozva Smiley
Naplózva

Bence
Sabc
Vendég
« Válasz #18 Dátum: 2006. április 29. 21:42:20 pm »

Idézet

Hát akkor döntsd el, hogy csak tüneti kezelést akarsz az adott helyekre, vagy kicsit szedje szét jobban, és rázza gatyába. Ez utóbbinak az idejét, és a költségeit még csak nagyon nagyon közelítőleg lehet meghatározni. Smiley

Idézet

Én pl most rakattam Cápetit rendbe. Az alját szinte teljesen ujjá kellett építtetnem. Jelenleg úgy lett mecsináltatva hogy míg 5 év mulva mikor a  30at tölti be kibírja hozzányúlás nélkül. Akkor ha sikerül mákkászedjök és indul a restaurálás. Ezzel kapcsoltabna  kövgetlező lenne a kérdésem. Kizáró ok lehte a veteránvizsgán pl az ha a kocsi alján el vannak tüntetve a vízkifolyó nyílások?Huh

Na az lenne a szőrszálhasogatás netovábbja. Nekem is vannak ilyen gondolataim. Pl. be kell-e foltozni a tetőt, ahol nem gyári napfénytető van? lehet hogy azt nem néznék jó szemmel. De egy kifolyó....Különben sincs semmi funkciója.

Nem gyári napfénytetővel biztos kivágják veteránról, de ha látványosan hiányzik a kifolyó, lehet azt sem nézik jó szemmel.

Olyan szinten látványos,  hogy az alja kb fél m2-es darab lemezzel van befoltozva Smiley

Oda se vidd. Smiley De veteránvizsga nélkül is lehet szép géped. Etám se lesz veterán már soha, pedig kevés ilyen eredeti gép van itthon. Smiley
Naplózva
Ehuszonegy
Vendég
« Válasz #19 Dátum: 2006. április 29. 21:43:59 pm »

CSak az a baj hogy gyáriban sem találtam javítólemezt az aljához, csak a hossztartótol kifelé esőt.
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #20 Dátum: 2006. április 29. 21:45:44 pm »

CSak az a baj hogy gyáriban sem találtam javítólemezt az aljához, csak a hossztartótol kifelé esőt.


Ilyenkor jön az, hogy egy ügyes lakatos újra megcsinálja neked az alját, egy másik alapján. Feltéve ha veteránnak építed.
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #21 Dátum: 2006. április 29. 21:45:57 pm »

Idézet

Hát akkor döntsd el, hogy csak tüneti kezelést akarsz az adott helyekre, vagy kicsit szedje szét jobban, és rázza gatyába. Ez utóbbinak az idejét, és a költségeit még csak nagyon nagyon közelítőleg lehet meghatározni. Smiley

Idézet

Én pl most rakattam Cápetit rendbe. Az alját szinte teljesen ujjá kellett építtetnem. Jelenleg úgy lett mecsináltatva hogy míg 5 év mulva mikor a  30at tölti be kibírja hozzányúlás nélkül. Akkor ha sikerül mákkászedjök és indul a restaurálás. Ezzel kapcsoltabna  kövgetlező lenne a kérdésem. Kizáró ok lehte a veteránvizsgán pl az ha a kocsi alján el vannak tüntetve a vízkifolyó nyílások?Huh

Na az lenne a szőrszálhasogatás netovábbja. Nekem is vannak ilyen gondolataim. Pl. be kell-e foltozni a tetőt, ahol nem gyári napfénytető van? lehet hogy azt nem néznék jó szemmel. De egy kifolyó....Különben sincs semmi funkciója.

Nem gyári napfénytetővel biztos kivágják veteránról, de ha látványosan hiányzik a kifolyó, lehet azt sem nézik jó szemmel.

Olyan szinten látványos,  hogy az alja kb fél m2-es darab lemezzel van befoltozva Smiley

Oda se vidd. Smiley De veteránvizsga nélkül is lehet szép géped. Etám se lesz veterán már soha, pedig kevés ilyen eredeti gép van itthon. Smiley

Majd amugy is csak 5 év + a rendberakás ideje múlva lesz esedékes Smiley feltéve ha lesz majd pénzem addigra venni valami olyan autót amit mindenapi használatra szánok. Jelenlegi anyagi helyeztem miatt sajna most ha elkel a Trabim akkor ez lesz a mindenapi használatú verda... napi 50km..
Naplózva

Bence
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #22 Dátum: 2006. április 29. 21:47:11 pm »

CSak az a baj hogy gyáriban sem találtam javítólemezt az aljához, csak a hossztartótol kifelé esőt.


Ilyenkor jön az, hogy egy ügyes lakatos újra megcsinálja neked az alját, egy másik alapján. Feltéve ha veteránnak építed.

Ma más nem akkor az lesz...
Naplózva

Bence
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #23 Dátum: 2006. április 30. 09:33:42 am »

CSak az a baj hogy gyáriban sem találtam javítólemezt az aljához, csak a hossztartótol kifelé esőt.


Ilyenkor jön az, hogy egy ügyes lakatos újra megcsinálja neked az alját, egy másik alapján. Feltéve ha veteránnak építed.

Ma más nem akkor az lesz...

Sajnos egylőre még csak ott tartok hogy legyen megbízható mert jelenleg családi verda lesz... majd 5 év múlva talán jöhet a veteránosítás...
Naplózva

Bence
mifu
Vendég
« Válasz #24 Dátum: 2006. április 30. 11:17:54 am »

Hát, ha már ilyen is van... csak jó volna nekem E21 első padló, mindkét oldali, elvileg a Klokkerholm már nem gyárt huh(

Hétvégén ha minden igaz találkozom a kasztnisommal, akkor megkérdezem, tudja-e vállalni az autódat, és ha igen, mikor.
Pontosan mit kéne csinálni?

kb. 20 cm átmérőjű rohadások mindkét oldalon az első kerékívek hátsó falán, és a padlón kb. a talpunk alatt (ld. http://www.freeweb.hu/mifu/e21-fenek.jpg), ill. a bal küszöbön is van egy kisebb lyuk.

De ez csak az ami látszik..

Hát akkor döntsd el, hogy csak tüneti kezelést akarsz az adott helyekre, vagy kicsit szedje szét jobban, és rázza gatyába. Ez utóbbinak az idejét, és a költségeit még csak nagyon nagyon közelítőleg lehet meghatározni. Smiley


Ahogy itt olvasgatok a veteránosdit elfelejthetem, úgyhogy az lenne a cél, hogy ne ázzon föl szegénykém, meg az asszonyt se hagyjam el (legalábbis ne a padlón keresztül Smiley ) Tehát marad a foltozgatás.
Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #25 Dátum: 2006. május 01. 10:40:07 am »

Hali!

Ha már a keresésnél tartunk...

Keresek 524 td-hez önindítót( csak a háza is elég), adagolót, turbót, és egy hozzáértőt, aki átvizsgálja...

Esetleg a Doktor Bácsi?Roll Eyes))))))
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #26 Dátum: 2006. május 01. 10:43:04 am »

Hali!

Ha már a keresésnél tartunk...

Keresek 524 td-hez önindítót( csak a háza is elég), adagolót, turbót, és egy hozzáértőt, aki átvizsgálja...

Esetleg a Doktor Bácsi?Roll Eyes))))))

Vaze! Az adagolód és a turbód is szar?
http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=554647&command=ugras&screenwidth=1280

Alkudd le ezt, és vedd meg álkátrésznek Smiley
Naplózva
Begi
Vendég
« Válasz #27 Dátum: 2006. május 01. 10:49:09 am »

Szeeegéééény........ miért kell így kinéznie egy Cápának?
Naplózva
Sabc
Vendég
« Válasz #28 Dátum: 2006. május 01. 10:52:13 am »

Szeeegéééény........ miért kell így kinéznie egy Cápának?

Mer egy magyar paraszté, azér.. Sad
Naplózva
Lütyő1
Vendég
« Válasz #29 Dátum: 2006. május 01. 10:56:20 am »



>Vaze! Az adagolód és a turbód is szar?
>http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hirdeteskod=554647&command=ugras&screenwidth=1280



Az adagolóm műxik, de be kell tartalékolnom, akkor sose romlik el..Roll Eyes)A turbót meg nem tom, fütyülni nem fütyül, de ehez kéne valaki, aki tudja milyennek kellene lennie.....

>Alkudd le ezt, és vedd meg álkátrésznek Smiley

Semmi se lehetetlen..Roll Eyes)))
Naplózva
Oldalak: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 110   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!