| 
			| 
					
						| Sabc 
								Vendég
 | 
								|  | «  Dátum: 2006. április 27. 19:57:50 pm » |  | 
 
 Ha majd kicsit többen leszünk, ide írhat, akinek valami motyóra van szüksége. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| FoX 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #1 Dátum: 2006. április 27. 20:05:53 pm » |  | 
 
 Addig is!     E28hoz keresek jó állapotú adagolót (524td), jobb oldali elektromos fűthető tükröt. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| brain 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #2 Dátum: 2006. április 28. 11:59:42 am » |  | 
 
 |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2006. április 28. 12:06:01 pm írta brain » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #3 Dátum: 2006. április 28. 15:20:45 pm » |  | 
 
 [/size][/b][/color] |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sabc 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #4 Dátum: 2006. április 28. 15:24:07 pm » |  | 
 
 [/size][/b][/color]
 320-hoz való van gyári új.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sabc 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #5 Dátum: 2006. április 28. 18:40:28 pm » |  | 
 
 Hát, ha már ilyen is van... csak jó volna nekem E21 első padló, mindkét oldali, elvileg a Klokkerholm már nem gyárt   (Hétvégén ha minden igaz találkozom a kasztnisommal, akkor megkérdezem, tudja-e vállalni az autódat, és ha igen, mikor. Pontosan mit kéne csinálni?  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Ehuszonegy 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #6 Dátum: 2006. április 28. 19:24:02 pm » |  | 
 
 E 21 323   hátfalat keresek. + gyári antennát. |  
						| 
								|  |  
								| « Utoljára szerkesztve: 2006. június 08. 19:56:35 pm írta Ehuszonegy » |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sabc 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #7 Dátum: 2006. április 28. 19:26:01 pm » |  | 
 
 E 21 323 antennát,  hátfalat keresek.
 Hátfalat sztem próbáld újban, utángyártottban. Csak Klokkerholm!! |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #8 Dátum: 2006. április 28. 23:14:25 pm » |  | 
 
 [/size][/b][/color]
 320-hoz való van gyári új. És ez nekem mennyibe fájna??? Tuti passzol a 318ibe???  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sabc 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #9 Dátum: 2006. április 29. 09:44:24 am » |  | 
 
 [/size][/b][/color]
 320-hoz való van gyári új. És ez nekem mennyibe fájna??? Tuti passzol a 318ibe??? Hát alakra, felfüggesztésre passzol, mert ugyanúgy néz ki, áttételben van egy kis különbség, ez 3.64-es a 318i-é meg 3.98-as asszem. Tehát egy árnyalattal kevésbé fog gyorsulni. De lehet, hogy észre sem veszed majd. Viszont több lesz a vége.   Anyagiakról Dannerttel tárgyalj, igazából az övé, csak én tárolom a szarjait.     |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Ehuszonegy 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #10 Dátum: 2006. április 29. 11:32:40 am » |  | 
 
 E 21 323 antennát,  hátfalat keresek.
 Hátfalat sztem próbáld újban, utángyártottban. Csak Klokkerholm!!Miért csak Klokker.? A többi nem túl passzos? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sabc 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #11 Dátum: 2006. április 29. 12:29:20 pm » |  | 
 
 E 21 323 antennát,  hátfalat keresek.
 Hátfalat sztem próbáld újban, utángyártottban. Csak Klokkerholm!!Miért csak Klokker.? A többi nem túl passzos?Igen, a többit kínszenvedés úgy feltenni, hogy az élek fussanak, minden passzoljon. Néha Klokkerholmmal is kell egy kicsit játszani, dea z esetek többségében az nagyon szépen passzol.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| mifu 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #12 Dátum: 2006. április 29. 18:53:34 pm » |  | 
 
 Hát, ha már ilyen is van... csak jó volna nekem E21 első padló, mindkét oldali, elvileg a Klokkerholm már nem gyárt   (Hétvégén ha minden igaz találkozom a kasztnisommal, akkor megkérdezem, tudja-e vállalni az autódat, és ha igen, mikor. Pontosan mit kéne csinálni? kb. 20 cm átmérőjű rohadások mindkét oldalon az első kerékívek hátsó falán, és a padlón kb. a talpunk alatt (ld. http://www.freeweb.hu/mifu/e21-fenek.jpg ), ill. a bal küszöbön is van egy kisebb lyuk. De ez csak az ami látszik.. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sabc 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #13 Dátum: 2006. április 29. 18:55:48 pm » |  | 
 
 Hát, ha már ilyen is van... csak jó volna nekem E21 első padló, mindkét oldali, elvileg a Klokkerholm már nem gyárt   (Hétvégén ha minden igaz találkozom a kasztnisommal, akkor megkérdezem, tudja-e vállalni az autódat, és ha igen, mikor. Pontosan mit kéne csinálni? kb. 20 cm átmérőjű rohadások mindkét oldalon az első kerékívek hátsó falán, és a padlón kb. a talpunk alatt (ld. http://www.freeweb.hu/mifu/e21-fenek.jpg ), ill. a bal küszöbön is van egy kisebb lyuk. De ez csak az ami látszik..Hát akkor döntsd el, hogy csak tüneti kezelést akarsz az adott helyekre, vagy kicsit szedje szét jobban, és rázza gatyába. Ez utóbbinak az idejét, és a költségeit még csak nagyon nagyon közelítőleg lehet meghatározni.   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #14 Dátum: 2006. április 29. 20:52:05 pm » |  | 
 
 Hát akkor döntsd el, hogy csak tüneti kezelést akarsz az adott helyekre, vagy kicsit szedje szét jobban, és rázza gatyába. Ez utóbbinak az idejét, és a költségeit még csak nagyon nagyon közelítőleg lehet meghatározni.   Én pl most rakattam Cápetit rendbe. Az alját szinte teljesen ujjá kellett építtetnem. Jelenleg úgy lett mecsináltatva hogy míg 5 év mulva mikor a  30at tölti be kibírja hozzányúlás nélkül. Akkor ha sikerül mákkászedjök és indul a restaurálás. Ezzel kapcsoltabna  kövgetlező lenne a kérdésem. Kizáró ok lehte a veteránvizsgán pl az ha a kocsi alján el vannak tüntetve a vízkifolyó nyílások?  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Ehuszonegy 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #15 Dátum: 2006. április 29. 21:34:53 pm » |  | 
 
 Hát akkor döntsd el, hogy csak tüneti kezelést akarsz az adott helyekre, vagy kicsit szedje szét jobban, és rázza gatyába. Ez utóbbinak az idejét, és a költségeit még csak nagyon nagyon közelítőleg lehet meghatározni.   Én pl most rakattam Cápetit rendbe. Az alját szinte teljesen ujjá kellett építtetnem. Jelenleg úgy lett mecsináltatva hogy míg 5 év mulva mikor a  30at tölti be kibírja hozzányúlás nélkül. Akkor ha sikerül mákkászedjök és indul a restaurálás. Ezzel kapcsoltabna  kövgetlező lenne a kérdésem. Kizáró ok lehte a veteránvizsgán pl az ha a kocsi alján el vannak tüntetve a vízkifolyó nyílások? Na az lenne a szőrszálhasogatás netovábbja. Nekem is vannak ilyen gondolataim. Pl. be kell-e foltozni a tetőt, ahol nem gyári napfénytető van? lehet hogy azt nem néznék jó szemmel. De egy kifolyó....Különben sincs semmi funkciója. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sabc 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #16 Dátum: 2006. április 29. 21:37:00 pm » |  | 
 
 Hát akkor döntsd el, hogy csak tüneti kezelést akarsz az adott helyekre, vagy kicsit szedje szét jobban, és rázza gatyába. Ez utóbbinak az idejét, és a költségeit még csak nagyon nagyon közelítőleg lehet meghatározni.   Én pl most rakattam Cápetit rendbe. Az alját szinte teljesen ujjá kellett építtetnem. Jelenleg úgy lett mecsináltatva hogy míg 5 év mulva mikor a  30at tölti be kibírja hozzányúlás nélkül. Akkor ha sikerül mákkászedjök és indul a restaurálás. Ezzel kapcsoltabna  kövgetlező lenne a kérdésem. Kizáró ok lehte a veteránvizsgán pl az ha a kocsi alján el vannak tüntetve a vízkifolyó nyílások? Na az lenne a szőrszálhasogatás netovábbja. Nekem is vannak ilyen gondolataim. Pl. be kell-e foltozni a tetőt, ahol nem gyári napfénytető van? lehet hogy azt nem néznék jó szemmel. De egy kifolyó....Különben sincs semmi funkciója.Nem gyári napfénytetővel biztos kivágják veteránról, de ha látványosan hiányzik a kifolyó, lehet azt sem nézik jó szemmel.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #17 Dátum: 2006. április 29. 21:40:27 pm » |  | 
 
 Hát akkor döntsd el, hogy csak tüneti kezelést akarsz az adott helyekre, vagy kicsit szedje szét jobban, és rázza gatyába. Ez utóbbinak az idejét, és a költségeit még csak nagyon nagyon közelítőleg lehet meghatározni.   Én pl most rakattam Cápetit rendbe. Az alját szinte teljesen ujjá kellett építtetnem. Jelenleg úgy lett mecsináltatva hogy míg 5 év mulva mikor a  30at tölti be kibírja hozzányúlás nélkül. Akkor ha sikerül mákkászedjök és indul a restaurálás. Ezzel kapcsoltabna  kövgetlező lenne a kérdésem. Kizáró ok lehte a veteránvizsgán pl az ha a kocsi alján el vannak tüntetve a vízkifolyó nyílások? Na az lenne a szőrszálhasogatás netovábbja. Nekem is vannak ilyen gondolataim. Pl. be kell-e foltozni a tetőt, ahol nem gyári napfénytető van? lehet hogy azt nem néznék jó szemmel. De egy kifolyó....Különben sincs semmi funkciója.Nem gyári napfénytetővel biztos kivágják veteránról, de ha látványosan hiányzik a kifolyó, lehet azt sem nézik jó szemmel. Olyan szinten látványos,  hogy az alja kb fél m2 -es darab lemezzel van befoltozva   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sabc 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #18 Dátum: 2006. április 29. 21:42:20 pm » |  | 
 
 Hát akkor döntsd el, hogy csak tüneti kezelést akarsz az adott helyekre, vagy kicsit szedje szét jobban, és rázza gatyába. Ez utóbbinak az idejét, és a költségeit még csak nagyon nagyon közelítőleg lehet meghatározni.   Én pl most rakattam Cápetit rendbe. Az alját szinte teljesen ujjá kellett építtetnem. Jelenleg úgy lett mecsináltatva hogy míg 5 év mulva mikor a  30at tölti be kibírja hozzányúlás nélkül. Akkor ha sikerül mákkászedjök és indul a restaurálás. Ezzel kapcsoltabna  kövgetlező lenne a kérdésem. Kizáró ok lehte a veteránvizsgán pl az ha a kocsi alján el vannak tüntetve a vízkifolyó nyílások? Na az lenne a szőrszálhasogatás netovábbja. Nekem is vannak ilyen gondolataim. Pl. be kell-e foltozni a tetőt, ahol nem gyári napfénytető van? lehet hogy azt nem néznék jó szemmel. De egy kifolyó....Különben sincs semmi funkciója.Nem gyári napfénytetővel biztos kivágják veteránról, de ha látványosan hiányzik a kifolyó, lehet azt sem nézik jó szemmel. Olyan szinten látványos,  hogy az alja kb fél m2 -es darab lemezzel van befoltozva  Oda se vidd.    De veteránvizsga nélkül is lehet szép géped. Etám se lesz veterán már soha, pedig kevés ilyen eredeti gép van itthon.   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Ehuszonegy 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #19 Dátum: 2006. április 29. 21:43:59 pm » |  | 
 
 CSak az a baj hogy gyáriban sem találtam javítólemezt az aljához, csak a hossztartótol kifelé esőt.
 |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sabc 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #20 Dátum: 2006. április 29. 21:45:44 pm » |  | 
 
 CSak az a baj hogy gyáriban sem találtam javítólemezt az aljához, csak a hossztartótol kifelé esőt.
 
 Ilyenkor jön az, hogy egy ügyes lakatos újra megcsinálja neked az alját, egy másik alapján. Feltéve ha veteránnak építed.  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #21 Dátum: 2006. április 29. 21:45:57 pm » |  | 
 
 Hát akkor döntsd el, hogy csak tüneti kezelést akarsz az adott helyekre, vagy kicsit szedje szét jobban, és rázza gatyába. Ez utóbbinak az idejét, és a költségeit még csak nagyon nagyon közelítőleg lehet meghatározni.   Én pl most rakattam Cápetit rendbe. Az alját szinte teljesen ujjá kellett építtetnem. Jelenleg úgy lett mecsináltatva hogy míg 5 év mulva mikor a  30at tölti be kibírja hozzányúlás nélkül. Akkor ha sikerül mákkászedjök és indul a restaurálás. Ezzel kapcsoltabna  kövgetlező lenne a kérdésem. Kizáró ok lehte a veteránvizsgán pl az ha a kocsi alján el vannak tüntetve a vízkifolyó nyílások? Na az lenne a szőrszálhasogatás netovábbja. Nekem is vannak ilyen gondolataim. Pl. be kell-e foltozni a tetőt, ahol nem gyári napfénytető van? lehet hogy azt nem néznék jó szemmel. De egy kifolyó....Különben sincs semmi funkciója.Nem gyári napfénytetővel biztos kivágják veteránról, de ha látványosan hiányzik a kifolyó, lehet azt sem nézik jó szemmel. Olyan szinten látványos,  hogy az alja kb fél m2 -es darab lemezzel van befoltozva  Oda se vidd.    De veteránvizsga nélkül is lehet szép géped. Etám se lesz veterán már soha, pedig kevés ilyen eredeti gép van itthon.  Majd amugy is csak 5 év + a rendberakás ideje múlva lesz esedékes    feltéve ha lesz majd pénzem addigra venni valami olyan autót amit mindenapi használatra szánok. Jelenlegi anyagi helyeztem miatt sajna most ha elkel a Trabim akkor ez lesz a mindenapi használatú verda... napi 50km.. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #22 Dátum: 2006. április 29. 21:47:11 pm » |  | 
 
 CSak az a baj hogy gyáriban sem találtam javítólemezt az aljához, csak a hossztartótol kifelé esőt.
 
 Ilyenkor jön az, hogy egy ügyes lakatos újra megcsinálja neked az alját, egy másik alapján. Feltéve ha veteránnak építed. Ma más nem akkor az lesz...  |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| TraBence 
								
								 Nem elérhető 
								Hozzászólások: 4521
								
								 
								+36 30 370 85 77
								
								
								
								
								
							 | 
								|  | « Válasz #23 Dátum: 2006. április 30. 09:33:42 am » |  | 
 
 CSak az a baj hogy gyáriban sem találtam javítólemezt az aljához, csak a hossztartótol kifelé esőt.
 
 Ilyenkor jön az, hogy egy ügyes lakatos újra megcsinálja neked az alját, egy másik alapján. Feltéve ha veteránnak építed. Ma más nem akkor az lesz... Sajnos egylőre még csak ott tartok hogy legyen megbízható mert jelenleg családi verda lesz... majd 5 év múlva talán jöhet a veteránosítás... |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 
 Bence |  |  | 
	| 
			| 
					
						| mifu 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #24 Dátum: 2006. április 30. 11:17:54 am » |  | 
 
 Hát, ha már ilyen is van... csak jó volna nekem E21 első padló, mindkét oldali, elvileg a Klokkerholm már nem gyárt   (Hétvégén ha minden igaz találkozom a kasztnisommal, akkor megkérdezem, tudja-e vállalni az autódat, és ha igen, mikor. Pontosan mit kéne csinálni? kb. 20 cm átmérőjű rohadások mindkét oldalon az első kerékívek hátsó falán, és a padlón kb. a talpunk alatt (ld. http://www.freeweb.hu/mifu/e21-fenek.jpg ), ill. a bal küszöbön is van egy kisebb lyuk. De ez csak az ami látszik..Hát akkor döntsd el, hogy csak tüneti kezelést akarsz az adott helyekre, vagy kicsit szedje szét jobban, és rázza gatyába. Ez utóbbinak az idejét, és a költségeit még csak nagyon nagyon közelítőleg lehet meghatározni.  Ahogy itt olvasgatok a veteránosdit elfelejthetem, úgyhogy az lenne a cél, hogy ne ázzon föl szegénykém, meg az asszonyt se hagyjam el (legalábbis ne a padlón keresztül    ) Tehát marad a foltozgatás. |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Lütyő1 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #25 Dátum: 2006. május 01. 10:40:07 am » |  | 
 
 Hali! Ha már a keresésnél tartunk... Keresek 524 td-hez önindítót( csak a háza is elég), adagolót, turbót, és egy hozzáértőt, aki átvizsgálja... Esetleg a Doktor Bácsi?  )))))) |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	|  | 
	| 
			| 
					
						| Begi 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #27 Dátum: 2006. május 01. 10:49:09 am » |  | 
 
 Szeeegéééény........ miért kell így kinéznie egy Cápának? |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	| 
			| 
					
						| Sabc 
								Vendég
 | 
								|  | « Válasz #28 Dátum: 2006. május 01. 10:52:13 am » |  | 
 
 Szeeegéééény........ miért kell így kinéznie egy Cápának?
 Mer egy magyar paraszté, azér..   |  
						| 
								|  |  
								|  |  Naplózva | 
 |  |  | 
	|  | 
	|  |