CápaBMW fórum
2024. március 28. 17:27:19 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: BMW modellek, makettek, RC, stb  (Megtekintve 642439 alkalommal)
moneytoo

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 691



« Válasz #810 Dátum: 2010. április 05. 19:54:14 pm »

Ott a válasz a mondatomban.  Cheesy Grin

Ezt beolvastam alaposan.  crazy2

Egyébként mennyi idő összerakni egy ilyen modellt? Csak azért kérdem, mert én hajót építek (bár az fából van), és az évek kérdése mindig.
Naplózva
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #811 Dátum: 2010. április 05. 21:49:17 pm »

Hát az én hatosom már február óta készül. Hétvégén fényeződik újra.  Smiley

Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #812 Dátum: 2010. április 05. 21:56:01 pm »

A BMW-ket gyárilag nem úgy fényezték, hogy a full kasztni, alul is, a kerékjáratokban is szinre van fújva? Rücsi van rajta, de az szinre van fújva végül. Mivel ez gyári újnak van építve ahogy nézem, eszerint bizony az egész alsó részt is szinre kellene fújni. A másik meg ez a fényes fekete. Komolyan nem láttam még autóalkatrészt ami fényes fekete lett volna. Maximum a selyemfény a gólyalábakon, esetleg a levegőszürö házon, és az olajszürön ha gyári. De FÉNYES fekete, mint egy 69-es Charger???  huh
Elmondom, mi a gáz. Az, hogy egy kocsin MINDEN alkatrész más szinü!
Váltó öntvény, Karter, kipuffogó, bölcsö, lengőkar, fék munkahenger, gólyaláb, rugó, féktárcsa pereme és középrésze, mind-mind más anyag, más szín, a féktárcsa pereme két nap után rozsdás, stb stb.
Higyjétek el, PROFI modellen nem lehet ugyanaz a "kályhacső"ezüst a váltó öntvény, és mellette a kipuffogó cső. Ez olyan, mint mikor egy ócska rozsdás traktort ecsettel lemázolnak, oszt irány a múzeum! Motort kályhaezüstre, kerék piros, sárhányó zöld.
A színeket KEVERNI KELL!
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 05. 22:05:53 pm írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #813 Dátum: 2010. április 05. 22:00:14 pm »

Ez saját részre készül.. nekem így tetszik.  Smiley Nagyon sok minden a saját szájízem szerint lett szinezve nem pedig a gyári vonalat követve. Bár a közelébe sem fog érni az általad készített hatosnak.  shocked Az nekem már másik dimenzió.
Fényes feketét egyedül a bölcső, a lengőkarok és a hátsó híd kapott. A többi matt.  
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 05. 22:09:02 pm írta c_sonty » Naplózva
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #814 Dátum: 2010. április 05. 22:08:23 pm »

Egy fenét más! Csak merni kell egy kicsit keverni a szineket! Egy kis palettán bátran keverni, belemászni abba az ezüstbe feketével, kikeverni az a nyavalyás rozsdabarnát, nem akkora ördöngösség az!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #815 Dátum: 2010. április 05. 22:12:02 pm »

A következőt biztos e szerint fogom csinálni. 1 évben megcsinálok kb. 1 autót, egyébként köszönöm kritikát. Szívesen veszek minden kritikát, tanácsot, jól jönnek ezektől is fejlődik az ember. Bár szerintem így is szép. Nem fogom én ezt senkinek mutogatni, polc dísz lesz.  Lips Sealed
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 05. 22:24:22 pm írta c_sonty » Naplózva
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #816 Dátum: 2010. április 09. 22:50:40 pm »

A heti zsákmány :
Madzagtávos hegyesorrú BMW E23-as.   69


* P1060764 másolata.JPG (60.76 KB, 700x525 - megtekintve 956 alkalommal.)

* P1060759 másolata.JPG (74.62 KB, 700x525 - megtekintve 964 alkalommal.)

* P1060766 másolata.JPG (63.27 KB, 700x525 - megtekintve 950 alkalommal.)

* P1060769 másolata.JPG (59.77 KB, 700x525 - megtekintve 891 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 09. 23:07:34 pm írta Cápa730 » Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #817 Dátum: 2010. április 09. 23:04:33 pm »

LUCKY gyártmány, Made in Hong Kong.
Ha a játék egy időben készült a járművel, akkor min. 24, max. 34 éves darab.
Működőképes, "drótkormányzású". 


* P1060773 másolata.JPG (63.17 KB, 700x525 - megtekintve 945 alkalommal.)

* P1060775 másolata.JPG (72.33 KB, 700x525 - megtekintve 971 alkalommal.)

* P1060777 másolata.JPG (77.62 KB, 700x525 - megtekintve 986 alkalommal.)
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #818 Dátum: 2010. április 10. 10:09:24 am »

A heti zsákmány :
Madzagtávos hegyesorrú BMW E23-as.   69

Ilyenem van nekem is.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #819 Dátum: 2010. április 11. 11:09:21 am »

Kimagasló volt a gyártó precizitása, különösképpen a felnik rendkívül élethüre sikerültek, és nemutolsó sorban az alváz, melyen egy, a hátsó kerékdobba érkező, és egy "tartalék" kipuffogó rendszert helyeztek el. Szakszerüen, 2 db 30-as hatlapfejü csavarral és egy sík lappal a padlóhoz rögzítve. Azt nem értem, hogy miért ilyen??? Nem volt kéznél eredeti BMW hogy legalább jelzés szinten és igénytelenül de megjelenítsék az elsö felfüggesztést, netán a MOTORT? Értem én hogy gyereknek jó lesz ez is, na de azért....
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #820 Dátum: 2010. április 11. 12:24:47 pm »

Kimagasló volt a gyártó precizitása, különösképpen a felnik rendkívül élethüre sikerültek, és nemutolsó sorban az alváz, melyen egy, a hátsó kerékdobba érkező, és egy "tartalék" kipuffogó rendszert helyeztek el. Szakszerüen, 2 db 30-as hatlapfejü csavarral és egy sík lappal a padlóhoz rögzítve. Azt nem értem, hogy miért ilyen??? Nem volt kéznél eredeti BMW hogy legalább jelzés szinten és igénytelenül de megjelenítsék az elsö felfüggesztést, netán a MOTORT? Értem én hogy gyereknek jó lesz ez is, na de azért....

Mi a francnak??Ez játék, nem makett...a matchboxokon sincs kidolgozva a részlet annyira,csak épp annyira,hogy fel lehesen ismerni az autót..Mégis milliószámra adják el őket..ki érti ezt....
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #821 Dátum: 2010. április 11. 14:02:08 pm »

Ó, valóban, hasonlítsuk csak össze egy nyamvadék, 1/87-es Matchbox elnagyolt alvázával... shocked


* 100_3165.jpg (157.5 KB, 850x638 - megtekintve 895 alkalommal.)

* 100_3167.jpg (197.5 KB, 850x638 - megtekintve 949 alkalommal.)
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #822 Dátum: 2010. április 11. 14:07:09 pm »

Ó, valóban, hasonlítsuk csak össze egy nyamvadék, 1/87-es Matchbox elnagyolt alvázával... shocked

én felülről szoktam nézegetni a kocsikat, valószinűleg ezért nem is csinálok modelleket.
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #823 Dátum: 2010. április 11. 16:31:27 pm »

Ó, valóban, hasonlítsuk csak össze egy nyamvadék, 1/87-es Matchbox elnagyolt alvázával... shocked
Viszont a matchboxot tolni kell Wink
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
gim_e12
Vendég
« Válasz #824 Dátum: 2010. április 11. 16:32:52 pm »

Én értem a gondolatmenetet. A kérdés viszont inkább az, hogy ha már nem akarták, akkor miért nem lett az egész sík. Minek kellett egyáltalán ez a kipufogó szerűség...
Naplózva
Dávid

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2357



« Válasz #825 Dátum: 2010. április 11. 16:35:56 pm »

Hogy ne legyen traktor hangja, meg legyen mit leütni, amikor felállsz a padkára crazy2
Naplózva

\CO=\\ \==O O \  ...Amelyik cápa a kezedből eszik, az a lábadból is fog...
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #826 Dátum: 2010. április 11. 19:21:11 pm »

Én értem a gondolatmenetet. A kérdés viszont inkább az, hogy ha már nem akarták, akkor miért nem lett az egész sík. Minek kellett egyáltalán ez a kipufogó szerűség...

Én az emberi oldalát nem értem. Ha egyszer készítenek egy rohadt drága présformát, ami már eleve nem sima, sík felület, akkor MIÉRT nincs rá igény, agyvelő, energia, hogy egy szerencsétlen mérnök megnézzen egy k. BMW alvázat? Mennyivel került volna többe egy olyan alváz ami nem egy bölcsödés gyerek szinvonalán van? Ez nem létezik, hogy csakis pénz kérdés, nemigaz? Ez a lepra távolkeleti igénytelenség szimbóluma. Aztán eltelt 30 év, és rájöttek, hogy ma már a matchbox alján is rajta kell lenni még a kipufogón a csöbilincsnek is, mert ma már nem lehet piacon maradni ilyen igénytelenséggel. Amúgy az igazi, régi matchboxoknak SEMMILYEN utalás sm volt az alvázon arra hogy hol a motor, hol a kipufogórendszer. Azokon csak az volt hogy LESNEY, ENGLAND... hö-hö
Azt hiszem a világ változott meg, kicsit megnőttek az elvárások.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #827 Dátum: 2010. április 12. 08:33:01 am »

Csaba barátom !
Mint az előző hozzászólásodban te is írtad az általad említett Matchbox modelleken sem volt részletesen kidolgozva az alja, csak a gyártóra, típusra és évjáratra vonatkozó adatok voltak olvashatóak.
Ugyanabban a korban, 24-34 évvel ezelőtt ez a gyerekjáték még kidolgozattab is volt mint a kortárs Matchboxok.
Akkor meg mi gond ?  
Amúgy meg mi a túrónak vacakoltak volna az aljával ennél jobban, amikor a meghajtó motor és az áttéleinek a háza alul egy bazi nagy négyzettel kilóg a padlóból.
Ha megnézel egy jelenkori akár többszázezer Forintot érő RC autót, annak már abszolút semmi köze az eredeti autóhoz. Se az alváznak, se a futóműnek, semminek.
A külső megjelenés a fontos. A bódé formája, matricázása, a kerekek a lényegesek.
Mert ezek játékoknak készültek/készülnek, nem vitrinbe kiállításra mint egy makett, vagy modell.  
Nem érdemes, nem lehet összehasonlítgatni a maketteket/modelleket a játékokkal, mivel más dologra készültek/készülnek.   angel
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 12. 08:39:13 am írta Cápa730 » Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #828 Dátum: 2010. április 12. 10:01:13 am »

Jóvan, értem én, dehát imádok okoskodni! Tongue
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #829 Dátum: 2010. április 12. 13:24:17 pm »

Ha jól esik, hát kedves egészségedre !   Wink   Smiley   Smiley
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Mitya
Mitya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 402


Műanyagos


WWW
« Válasz #830 Dátum: 2010. április 13. 15:24:58 pm »

Én az emberi oldalát nem értem. Ha egyszer készítenek egy rohadt drága présformát, ami már eleve nem sima, sík felület, akkor MIÉRT nincs rá igény, agyvelő, energia, hogy egy szerencsétlen mérnök megnézzen egy k. BMW alvázat? Mennyivel került volna többe egy olyan alváz ami nem egy bölcsödés gyerek szinvonalán van? Ez nem létezik, hogy csakis pénz kérdés, nemigaz? Ez a lepra távolkeleti igénytelenség szimbóluma. Aztán eltelt 30 év, és rájöttek, hogy ma már a matchbox alján is rajta kell lenni még a kipufogón a csöbilincsnek is, mert ma már nem lehet piacon maradni ilyen igénytelenséggel. Amúgy az igazi, régi matchboxoknak SEMMILYEN utalás sm volt az alvázon arra hogy hol a motor, hol a kipufogórendszer. Azokon csak az volt hogy LESNEY, ENGLAND... hö-hö
Azt hiszem a világ változott meg, kicsit megnőttek az elvárások.


Még legalább 200 típusú játékautónak ugyan ezt a szerszámot használták az aljához!
Így egyikre sem hasonlított, de mindre jó volt  Wink)
Naplózva

tel.sz.:06209163620
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #831 Dátum: 2010. április 13. 16:45:10 pm »


Még legalább 200 típusú játékautónak ugyan ezt a szerszámot használták az aljához!
Így egyikre sem hasonlított, de mindre jó volt  Wink)

Például ezért.Másodszor az evvel egyidős medzsóknak se volt jobban kidolgozva az alja, legalábbis,amikre emléxem, biztosan nem...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #832 Dátum: 2010. április 30. 10:18:37 am »

Tudom, hogy vannak itt maketteket gyűjtők, mozdonyimádók stb...
Azoknak ajánlanám a figyelmében ezt a hétvégéig (vasárnapig) látogatható kiállítást:
Fényképek később.


* vasutmodell_1.JPG (55.58 KB, 397x562 - megtekintve 835 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2010. április 30. 13:01:29 pm írta bömbölő » Naplózva
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #833 Dátum: 2010. május 08. 13:00:03 pm »

A múltkori tanácsokat megfogadva elkezdtem átalakítani a Lanciám. Amolyan leharcolt rali tréning autót szeretnék belőle készíteni.. de lehet átestem a ló másik oldalára a koszolással.

Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #834 Dátum: 2010. május 08. 15:29:29 pm »

A múltkori tanácsokat megfogadva elkezdtem átalakítani a Lanciám. Amolyan leharcolt rali tréning autót szeretnék belőle készíteni.. de lehet átestem a ló másik oldalára a koszolással.



Szakítsd le a kertert is!  Cheesy
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #835 Dátum: 2010. május 10. 16:17:14 pm »

Was is kerter?
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #836 Dátum: 2010. május 11. 14:51:14 pm »

A múltkori tanácsokat megfogadva elkezdtem átalakítani a Lanciám. Amolyan leharcolt rali tréning autót szeretnék belőle készíteni.. de lehet átestem a ló másik oldalára a koszolással.



COOOL!!!! Cheesy Cheesy Wink Még képet!!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
c_sonty

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 228



« Válasz #837 Dátum: 2010. május 11. 18:14:04 pm »

Sarat akartam vele improvizálni, de végül olyannak látszik mintha rohadna,így a futómű alkatrészeket festhetem át szép színesre.  Cheesy





Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #838 Dátum: 2010. május 11. 20:09:43 pm »

Szerintem jó, hagyd így nem tűnik rohadtnak. Ellenben ezzel:  Evil (képminőségért sory)


* 1.jpg (26.02 KB, 640x480 - megtekintve 1059 alkalommal.)
Naplózva

Thommy
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #839 Dátum: 2010. május 12. 09:58:01 am »

Ez most egy nagyon durva murvás verseny után van mikor a festék totál lekopott a tiszta fémig! Vigyázat! A kipuffogórendszer  SOHA nem lesz fekete sehol, csak a végén a luk, ez örök szabály! Smiley
Egyébként a versenyautók mindig tiszták alul, mert állandóan szét vannak szedve, le vannak gözborotvázva mert egy mocskos szart nem lehet szerelni megfelelő minöségben. Ez ugye az utcai kocsiknál máshogy van.
Érdekes tanulmányokat lehet csinálni egyébként, bontókban mászkálva pl feldöntött kocsikat nézegetve, vagy akár neten balesetes képeket, felborult kamionok, teherautók, versenyautók aljának igazi, eredeti koszolódásai, olajfoltjai, kopásai remekül megfigyelhetök.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Oldalak: 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 [28] 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!