CápaBMW fórum
2024. április 27. 07:08:36 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 ... 190   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Offtopic; minden, ami a CápaBMW-seket a Cápákon kívül érdekli  (Megtekintve 2445251 alkalommal)
bento

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1035


I run the Death Star


« Válasz #3510 Dátum: 2008. szeptember 06. 20:13:51 pm »


Jajj R6  wall   "nyomatékgyár"  Evil
Amúgy osztom a véleményed...  Tongue

Ma véletlenül a GSX-R-en kivül alám került egy R6 is (maradt egy szabad motor a versenyen:), alig győztem kivárni, hoyg elérje a 11-12.000-es fordulatot:)) Persze egy verseny mindig mást igényel, mint a közlekedés...

hú, fiúk, én a minap a kisjuhász 750es gixerével mentem jó sokat, direkt a ringre volt beállítva, 54-et ment vele... nekem ez nem megy ugyan, de bepárásodott a szemem... jaj, nagyon baró egy igazi versenymotor!
Naplózva

e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs)
<(*¿*)>
rnie
Vendég
« Válasz #3511 Dátum: 2008. szeptember 06. 20:55:42 pm »



hú, fiúk, én a minap a kisjuhász 750es gixerével mentem jó sokat, direkt a ringre volt beállítva, 54-et ment vele... nekem ez nem megy ugyan, de bepárásodott a szemem... jaj, nagyon baró egy igazi versenymotor!

Az Endurance-ra a HMI-től a Rizi/Juhász féle stock600-as motort kaptuk:) Hát mit mondjak, ég és föld a széria motorhoz képest:) még kevesebb, mint 10 kört mentem vele, életemben először slickkel, de a legjobb időm kb ugyanaz , és stabilan gyorsabb vagyok vele, mint a kupás motorral:) Szerintem holnap az endurance-on magától fog még gyorsabban menni, és a legjobb, hogy semmi erőfeszítést nem igényel még egy olyan amatőrtől sem, mint én vagyok. Alapból van bennem egy kis félelem pályamotorozás közben, de a versenymotor valami egész más érzés, szinte magától megy, nagyon élvezetes minden vele, féktávtól a kigyorsításig. Na, majd ha egyszer gazdag leszek, tudom mire költöm a pénzem...Smiley
Naplózva
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #3512 Dátum: 2008. szeptember 07. 08:09:48 am »

   358  Driftelés hangját hallom, itt a tököli reptéren! Lehet hogy valamilyen edzés van? Akit érdekel , látogasson ki!  burnrubber
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #3513 Dátum: 2008. szeptember 07. 17:57:24 pm »

Tegnapról,   egy kis ollózás  Smiley

    http://videa.hu/videok/jarmuvek/szasa-es-tsa.-auto-bmw-rally-GkVuaW645Eiyal3R
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
VA E21
Vendég
« Válasz #3514 Dátum: 2008. szeptember 07. 18:03:51 pm »


Jajj R6  wall   "nyomatékgyár"  Evil
Amúgy osztom a véleményed...  Tongue

Ma véletlenül a GSX-R-en kivül alám került egy R6 is (maradt egy szabad motor a versenyen:), alig győztem kivárni, hoyg elérje a 11-12.000-es fordulatot:)) Persze egy verseny mindig mást igényel, mint a közlekedés...
Ritkán mondok ilyet Rnie, de ha gondolod eccer menj az én gixeremmel Smiley Kicsit más, mint az újak..nem kell várnod a nyomatékra.
Eddig egy embernek hagytam, hogy ráüljön..az nem bírta megtartani és eldőlt vele  undecided azóta nem igen adtam senkinek, de ha gondolod (egy motoros újság, szerkesztőjében, tesztelőjében, tán csak megbízok) egyet menj vele.
Nem fogsz csalódni.. hidd el én mentem már hayabusával, sp-2 vel, xx + a többi sport gép, de elbújhatnak Smiley
és még nincs benne a wiseco hengersor Smiley vagy írj róla egy tesztet Tongue:P:P

R6-ot rühellem..lehet ,hogy isten pályagép, de letörik a kezed ha bármit is kell rajta csinálni. A tervezőjével egésznap "karbi" sor le -felt csináltatnék Smiley
Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3515 Dátum: 2008. szeptember 07. 20:04:22 pm »

Köszönöm mindenkinek a jó kívánságokat!!!
Te csak ne köszönj semmit! Evil
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
rnie
Vendég
« Válasz #3516 Dátum: 2008. szeptember 07. 20:26:09 pm »


Jajj R6  wall   "nyomatékgyár"  Evil
Amúgy osztom a véleményed...  Tongue

Ma véletlenül a GSX-R-en kivül alám került egy R6 is (maradt egy szabad motor a versenyen:), alig győztem kivárni, hoyg elérje a 11-12.000-es fordulatot:)) Persze egy verseny mindig mást igényel, mint a közlekedés...
Ritkán mondok ilyet Rnie, de ha gondolod eccer menj az én gixeremmel Smiley Kicsit más, mint az újak..nem kell várnod a nyomatékra.
Eddig egy embernek hagytam, hogy ráüljön..az nem bírta megtartani és eldőlt vele  undecided azóta nem igen adtam senkinek, de ha gondolod (egy motoros újság, szerkesztőjében, tesztelőjében, tán csak megbízok) egyet menj vele.
Nem fogsz csalódni.. hidd el én mentem már hayabusával, sp-2 vel, xx + a többi sport gép, de elbújhatnak Smiley
és még nincs benne a wiseco hengersor Smiley vagy írj róla egy tesztet Tongue:P:P

R6-ot rühellem..lehet ,hogy isten pályagép, de letörik a kezed ha bármit is kell rajta csinálni. A tervezőjével egésznap "karbi" sor le -felt csináltatnék Smiley

Na majd egyszer sort kerítek rá, de igazából nem érzem a nagyon erős motorokat, nem merek velük kanyarodni:) Ma a stock600-al mentem egy endurance-t, és sajnálom, h nincs évi 5milkám versenyezni:)))
Naplózva
Schnitzer
Vendég
« Válasz #3517 Dátum: 2008. szeptember 08. 22:33:17 pm »

Arany János BalLadája   Evil


* ballada.jpg (31.37 KB, 503x231 - megtekintve 507 alkalommal.)
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3518 Dátum: 2008. szeptember 08. 23:17:00 pm »


Jajj R6  wall   "nyomatékgyár"  Evil
Amúgy osztom a véleményed...  Tongue

Ma véletlenül a GSX-R-en kivül alám került egy R6 is (maradt egy szabad motor a versenyen:), alig győztem kivárni, hoyg elérje a 11-12.000-es fordulatot:)) Persze egy verseny mindig mást igényel, mint a közlekedés...
Ritkán mondok ilyet Rnie, de ha gondolod eccer menj az én gixeremmel Smiley Kicsit más, mint az újak..nem kell várnod a nyomatékra.
Eddig egy embernek hagytam, hogy ráüljön..az nem bírta megtartani és eldőlt vele  undecided azóta nem igen adtam senkinek, de ha gondolod (egy motoros újság, szerkesztőjében, tesztelőjében, tán csak megbízok) egyet menj vele.
Nem fogsz csalódni.. hidd el én mentem már hayabusával, sp-2 vel, xx + a többi sport gép, de elbújhatnak Smiley
és még nincs benne a wiseco hengersor Smiley vagy írj róla egy tesztet Tongue:P:P

R6-ot rühellem..lehet ,hogy isten pályagép, de letörik a kezed ha bármit is kell rajta csinálni. A tervezőjével egésznap "karbi" sor le -felt csináltatnék Smiley

Na majd egyszer sort kerítek rá, de igazából nem érzem a nagyon erős motorokat, nem merek velük kanyarodni:) Ma a stock600-al mentem egy endurance-t, és sajnálom, h nincs évi 5milkám versenyezni:)))
Ma esti termés:
Még elutazásom előtt figyelmes lettem arra ,hogy egy kicsit kattog a hajtás, de már nem tudtam megnézni.. sejtettem, hogy ismét kikezdte az első fogaskerekem a craft, de azt nem ,hogy ennyire  Evil  segítek..egy fog aus  Tongue   Tarcsi új, bedob, csak ma reggel megyek vele vizsgára.
(Pedig a Sunstar annyira nem szar fogaskerék márka  Lips Sealed)


* Kép269.jpg (467.86 KB, 600x800 - megtekintve 597 alkalommal.)

* Kép270.jpg (423.58 KB, 600x800 - megtekintve 570 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2008. szeptember 08. 23:19:03 pm írta Indy » Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3519 Dátum: 2008. szeptember 08. 23:21:16 pm »

és a szombathelyi alfa 156, miről regéltem :p
Ha stricimobílt kívántok faragni a cápáitokból, kötelező kellék  Evil Graf?  huh Buknak rá a mygirlek :p


* Kép273.jpg (373.14 KB, 800x560 - megtekintve 578 alkalommal.)
« Utoljára szerkesztve: 2008. szeptember 08. 23:22:47 pm írta Indy » Naplózva
Schnitzer
Vendég
« Válasz #3520 Dátum: 2008. szeptember 08. 23:44:40 pm »

és a szombathelyi alfa 156, miről regéltem :p
Ha stricimobílt kívántok faragni a cápáitokból, kötelező kellék  Evil Graf?  huh Buknak rá a mygirlek :p

A fűzöttküllős kerék Sehr Willkommen!  Evil
De nekem az a Fesztenddöfúriuszos kipuffancs  kő.  Cool
Naplózva
VA E21
Vendég
« Válasz #3521 Dátum: 2008. szeptember 08. 23:57:06 pm »

és a szombathelyi alfa 156, miről regéltem :p
Ha stricimobílt kívántok faragni a cápáitokból, kötelező kellék  Evil Graf?  huh Buknak rá a mygirlek :p

A fűzöttküllős kerék Sehr Willkommen!  Evil
De nekem az a Fesztenddöfúriuszos kipuffancs  kő.  Cool
volt ott diffúzor is Tongue
Naplózva
Radyus
Vendég
« Válasz #3522 Dátum: 2008. szeptember 09. 01:12:59 am »

és a szombathelyi alfa 156, miről regéltem :p
Ha stricimobílt kívántok faragni a cápáitokból, kötelező kellék  Evil Graf?  huh Buknak rá a mygirlek :p

Júúújjjj, de dúrva!!! Cry
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3523 Dátum: 2008. szeptember 09. 06:56:05 am »


volt ott diffúzor is Tongue

Az lesz nekem is. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3524 Dátum: 2008. szeptember 09. 07:05:26 am »

ÁÁÁÁ!
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
gim_e12
Vendég
« Válasz #3525 Dátum: 2008. szeptember 09. 07:41:40 am »

és a szombathelyi alfa 156, miről regéltem :p
Ha stricimobílt kívántok faragni a cápáitokból, kötelező kellék  Evil Graf?  huh Buknak rá a mygirlek :p

Komolyan mondom, ez az amikor már tehetség kell ahhoz hogy ilyen rondaságot "készítsen" valaki.
1. Alfa nem egy rossz kinézetű autó
2. Küllős felni gyönyörű egy 60-70-es évek beli szép amcsi autón

Hogy basszd el recept: mixeld ezt össze + végy egy motor kipufogót és azt is rakd fel igénytelenül ferdén túl nagy kilógással = kész is a "gyönyörű mű".

Gratulálunk!
Naplózva
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #3526 Dátum: 2008. szeptember 09. 18:43:42 pm »

és a szombathelyi alfa 156, miről regéltem :p
Ha stricimobílt kívántok faragni a cápáitokból, kötelező kellék  Evil Graf?  huh Buknak rá a mygirlek :p

Hááááááát,ez amolyan olaszos felni,undoríííííííííííííííííííííííítóóóóóóó,pfffffffffffffff 46 icon_mad
Naplózva
Zottya

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 479



« Válasz #3527 Dátum: 2008. szeptember 09. 18:51:59 pm »

Ma láttam, az egyik kórház udvarán:  Sad


* E28.jpg (82.54 KB, 640x480 - megtekintve 466 alkalommal.)

* E28-a.jpg (75.47 KB, 640x480 - megtekintve 517 alkalommal.)

* E28-b.jpg (86.83 KB, 640x480 - megtekintve 462 alkalommal.)
Naplózva

Zoli


 "A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira, mint a tolószék."

 47°20'20.57"N  18°58'4.30"E

tel:+36 20 4468504
Schnitzer
Vendég
« Válasz #3528 Dátum: 2008. szeptember 09. 19:00:51 pm »

volt ott diffúzor is Tongue

Szóval leszedted és elhoztad,hogy majd felhekkeld a Tiédre.  Evil
Te kis kettőnyócas.  Azn
Naplózva
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1558


06202342414


« Válasz #3529 Dátum: 2008. szeptember 09. 19:05:06 pm »

és a szombathelyi alfa 156, miről regéltem :p
Ha stricimobílt kívántok faragni a cápáitokból, kötelező kellék  Evil Graf?  huh Buknak rá a mygirlek :p
Hát a küllős felnik tetszenek. De ez ocsmány. Ennél szebbek is léteznek és nem ekkora méretben szép
Naplózva
scses

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 554



« Válasz #3530 Dátum: 2008. szeptember 09. 19:14:08 pm »

Ma láttam, az egyik kórház udvarán:  Sad

Ember meg az épületben
Naplózva
Radyus
Vendég
« Válasz #3531 Dátum: 2008. szeptember 10. 07:43:55 am »

Tudom, hogy Ti piszkosul elfogultak vagytok Smiley, de azért feltennék egy körkérdést! Adott egy ember (sok ilyen van, de most rólam van szó!), aki szereti az autókat, de nem autószerelő, nincs is hozzá helye, és alapvetően nem is akar az lenni. Azt tudja, hogy mik az igényei, azt is tudja hogy amit ember csinált az el is romolhat, és hogy a minőségi alkatrészt és minőségi munkát mindig meg kell fizetni! (Ez igaz, ha tévét veszel, vagy klímásítod a házadat, vagy medencét építtetsz, vagy hadd ne soroljam, és elvileg nem csak klímaszerelőnek és medenceépítőnek lehet otthon klímája és medencéje, hanem bárkinek aki ezt elhatározza és kifizeti.)

-az autó lehet bármilyen márka, de MEGBÍZHATÓ LEGYEN, egyszerűen és olcsón javítható, lehet karburátoros is, öreg is, fiatal is, az mindegy!
-legyen benne egy benzines motor, lehetőleg hat vagy több hengerrel
-nagy legyen, hogy elférjünk benne kényelmesen mi is, és a csomagjaink is
-legyen benne egy automata váltó és egy klíma
-külön öröm a tempomat, a sibeda, és az elektromos ablakok

Ennyi! Nem kell hogy navigáljon, magától parkoljon, ebédet főzzön, stb.

-az első pontnak rengeteg autó megfelel, a családunk '80-as évekbeli Opeljai annó mind teljesítették ezt a követelményt!
-a második pont szerintem csak fokozza az autó tartósságát, technikailag mindegy hogy 4 vagy 6 henger van sorban, legfeljebb több gyertya, olaj, meg benzin kell bele
-a harmadik pont nem technikai kérdés, nem a bódékkal volt a bajom mostanság!
-a negyedik pont extrái nem űrtechnikásak, lassan már 40-50 éve természetesek egy másik kontinensen, és nem is ezekkel szokott a gond lenni
-az ötödik pont szintén nem nagy szám, az elektromos ablakokat pl ablaktörlőmotorból is meg lehet csinálni egy Trabantba.

A kérdés az, hogy lehet-e ilyen autót kapni, vagy kell vennem egy automata váltós, elektromos ablakos, napfénytetős Rekordot, amibe belebaszunk egy sor hatos Opel motort, beletoldunk a kaszniba még egy fél métert, és készen van??? undecided

...a hozzászólást nem feltétlenül az elmúlt fél év eseményei indukálták (lásd Szeretem mert cápa topic), hanem most már sokadik nekifutásra, több éve nem tudom kielégíteni ezeket az egyszerű igényeimet! (És egyébként 99%-ban emberi tényezők okozzák a mérhetetlen anyagi és lelki károkat. Csak úgy lehet ebben az országban autóm, ha autószerelővé válok???)
« Utoljára szerkesztve: 2008. szeptember 10. 07:45:35 am írta Radyus » Naplózva
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4231



« Válasz #3532 Dátum: 2008. szeptember 10. 08:24:41 am »

Bocs Tasi!
De a nagy kocsivásárlás közben elfelejtettem de így utólag is : Isten éltessen  553! -Bár ez a kor még pofátlanul fiatal...-
26 572
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
bömbölő

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1536



« Válasz #3533 Dátum: 2008. szeptember 10. 08:59:53 am »

Bocs Tasi!
De a nagy kocsivásárlás közben elfelejtettem de így utólag is : Isten éltessen  553! -Bár ez a kor még pofátlanul fiatal...-
26 572
Honnan a csudából tudtok ilyeneket? 1084

Misi!
Sokat és sokáig egészségben. Én ezt kívánom. Cool
Naplózva
rnie
Vendég
« Válasz #3534 Dátum: 2008. szeptember 10. 09:15:22 am »

Tudom, hogy Ti piszkosul elfogultak vagytok Smiley, de azért feltennék egy körkérdést! Adott egy ember (sok ilyen van, de most rólam van szó!), aki szereti az autókat, de nem autószerelő, nincs is hozzá helye, és alapvetően nem is akar az lenni. Azt tudja, hogy mik az igényei, azt is tudja hogy amit ember csinált az el is romolhat, és hogy a minőségi alkatrészt és minőségi munkát mindig meg kell fizetni! (Ez igaz, ha tévét veszel, vagy klímásítod a házadat, vagy medencét építtetsz, vagy hadd ne soroljam, és elvileg nem csak klímaszerelőnek és medenceépítőnek lehet otthon klímája és medencéje, hanem bárkinek aki ezt elhatározza és kifizeti.)

-az autó lehet bármilyen márka, de MEGBÍZHATÓ LEGYEN, egyszerűen és olcsón javítható, lehet karburátoros is, öreg is, fiatal is, az mindegy!
-legyen benne egy benzines motor, lehetőleg hat vagy több hengerrel
-nagy legyen, hogy elférjünk benne kényelmesen mi is, és a csomagjaink is
-legyen benne egy automata váltó és egy klíma
-külön öröm a tempomat, a sibeda, és az elektromos ablakok

Ennyi! Nem kell hogy navigáljon, magától parkoljon, ebédet főzzön, stb.

-az első pontnak rengeteg autó megfelel, a családunk '80-as évekbeli Opeljai annó mind teljesítették ezt a követelményt!
-a második pont szerintem csak fokozza az autó tartósságát, technikailag mindegy hogy 4 vagy 6 henger van sorban, legfeljebb több gyertya, olaj, meg benzin kell bele
-a harmadik pont nem technikai kérdés, nem a bódékkal volt a bajom mostanság!
-a negyedik pont extrái nem űrtechnikásak, lassan már 40-50 éve természetesek egy másik kontinensen, és nem is ezekkel szokott a gond lenni
-az ötödik pont szintén nem nagy szám, az elektromos ablakokat pl ablaktörlőmotorból is meg lehet csinálni egy Trabantba.

A kérdés az, hogy lehet-e ilyen autót kapni, vagy kell vennem egy automata váltós, elektromos ablakos, napfénytetős Rekordot, amibe belebaszunk egy sor hatos Opel motort, beletoldunk a kaszniba még egy fél métert, és készen van??? undecided

...a hozzászólást nem feltétlenül az elmúlt fél év eseményei indukálták (lásd Szeretem mert cápa topic), hanem most már sokadik nekifutásra, több éve nem tudom kielégíteni ezeket az egyszerű igényeimet! (És egyébként 99%-ban emberi tényezők okozzák a mérhetetlen anyagi és lelki károkat. Csak úgy lehet ebben az országban autóm, ha autószerelővé válok???)

Egyszerű a válasz: jó alapot kell venni (mindenképpen rozsda és törésmentest, szép belsőtérrel, akkor a legnehezebb munkától megkímélted magad... ). Én W124 vagy E34 kombit keresnek. A W124 az 230-300 közötti benzinessel, az E34-et 525i 24v motorral. Ha jelentősen nem fogok sokat autózni, ez a kettő jön így is szóba, ha kipusztul alólam a 2000cc-s focus:) (persze manuálisat) A másik, h inkább kiadok a vételárnál plusz 20 de akár 50%-os is az átlaghoz képest, ha tényleg jó az autó, mert ebben a kategóriában 1-200.000ft hamar elszáll (az 518-at nem kellett kasztnizni, szétszedni, mégis rá tudok költeni 3-400.000-et, pedig "hibátlan" az ország cápaállományát alapul véve (kiv. a legtöbb forumos auto..))
« Utoljára szerkesztve: 2008. szeptember 10. 09:18:15 am írta rnie » Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #3535 Dátum: 2008. szeptember 10. 09:33:57 am »

Tudom, hogy Ti piszkosul elfogultak vagytok Smiley, de azért feltennék egy körkérdést! Adott egy ember (sok ilyen van, de most rólam van szó!), aki szereti az autókat, de nem autószerelő, nincs is hozzá helye, és alapvetően nem is akar az lenni. Azt tudja, hogy mik az igényei, azt is tudja hogy amit ember csinált az el is romolhat, és hogy a minőségi alkatrészt és minőségi munkát mindig meg kell fizetni! (Ez igaz, ha tévét veszel, vagy klímásítod a házadat, vagy medencét építtetsz, vagy hadd ne soroljam, és elvileg nem csak klímaszerelőnek és medenceépítőnek lehet otthon klímája és medencéje, hanem bárkinek aki ezt elhatározza és kifizeti.)

-az autó lehet bármilyen márka, de MEGBÍZHATÓ LEGYEN, egyszerűen és olcsón javítható, lehet karburátoros is, öreg is, fiatal is, az mindegy!
-legyen benne egy benzines motor, lehetőleg hat vagy több hengerrel
-nagy legyen, hogy elférjünk benne kényelmesen mi is, és a csomagjaink is
-legyen benne egy automata váltó és egy klíma
-külön öröm a tempomat, a sibeda, és az elektromos ablakok

Ennyi! Nem kell hogy navigáljon, magától parkoljon, ebédet főzzön, stb.

-az első pontnak rengeteg autó megfelel, a családunk '80-as évekbeli Opeljai annó mind teljesítették ezt a követelményt!
-a második pont szerintem csak fokozza az autó tartósságát, technikailag mindegy hogy 4 vagy 6 henger van sorban, legfeljebb több gyertya, olaj, meg benzin kell bele
-a harmadik pont nem technikai kérdés, nem a bódékkal volt a bajom mostanság!
-a negyedik pont extrái nem űrtechnikásak, lassan már 40-50 éve természetesek egy másik kontinensen, és nem is ezekkel szokott a gond lenni
-az ötödik pont szintén nem nagy szám, az elektromos ablakokat pl ablaktörlőmotorból is meg lehet csinálni egy Trabantba.

A kérdés az, hogy lehet-e ilyen autót kapni, vagy kell vennem egy automata váltós, elektromos ablakos, napfénytetős Rekordot, amibe belebaszunk egy sor hatos Opel motort, beletoldunk a kaszniba még egy fél métert, és készen van??? undecided

...a hozzászólást nem feltétlenül az elmúlt fél év eseményei indukálták (lásd Szeretem mert cápa topic), hanem most már sokadik nekifutásra, több éve nem tudom kielégíteni ezeket az egyszerű igényeimet! (És egyébként 99%-ban emberi tényezők okozzák a mérhetetlen anyagi és lelki károkat. Csak úgy lehet ebben az országban autóm, ha autószerelővé válok???)

Egyszerű a válasz: jó alapot kell venni (mindenképpen rozsda és törésmentest, szép belsőtérrel, akkor a legnehezebb munkától megkímélted magad... ). Én W124 vagy E34 kombit keresnek. A W124 az 230-300 közötti benzinessel, az E34-et 525i 24v motorral. Ha jelentősen nem fogok sokat autózni, ez a kettő jön így is szóba, ha kipusztul alólam a 2000cc-s focus:) (persze manuálisat) A másik, h inkább kiadok a vételárnál plusz 20 de akár 50%-os is az átlaghoz képest, ha tényleg jó az autó, mert ebben a kategóriában 1-200.000ft hamar elszáll (az 518-at nem kellett kasztnizni, szétszedni, mégis rá tudok költeni 3-400.000-et, pedig "hibátlan" az ország cápaállományát alapul véve (kiv. a legtöbb forumos auto..))

kb. ugyanezt akartam írni.

Én annó pont azért vettem E32-t mert a pénzből ami volt, ha akartam volna meglett volna az E38 is (persze abból az alja).
Ami tuti azt jelenti, hogy 100e-k repültek volna bele. Főleg azoknál a kocsiknál nem téma itt-ott 100e huf.

E32-t tudtam volna venni 200-400e olcsóbban is, mint amennyiért az enyémet vettem, de akkor ott kasznizással, festéssel belső tér rendbehozatallal tuti hogy számolni kellett volna, és a motorjaikig el se jutottam.

Viszont találtam "őt" - bár típusához képest magas ára volt - ellenben totál egyben van alul-felül, motorikusan, belsőre, mindene működik (na jó a klímát most rendeztem) - aki látta tudja milyen.

Szóval vagy E34 525i amit a kollega mondott, vagy ajánlom figyelmedbe az E32-t. Szerintem jó út.

még valami: tudatosan M30-as mocival kerestem - már előre gondolva a hibalehetőségekre. Mert azért a sor6-ot szerelni vagy cuccot telálni nem az a költség és feladat mint esetleg V8 alkatrésznél és hibalehetőségeknél ue.

Szóval szerintem van olyan autó amit leírtál.

Az enyémből a tempomat és az autómata hiányzik a leírtakból. Tudom kezelni a hiányukat, bár az autómata vonzana a városi közl. miatt.
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3536 Dátum: 2008. szeptember 10. 10:07:06 am »

Tudom, hogy Ti piszkosul elfogultak vagytok Smiley, de azért feltennék egy körkérdést! Adott egy ember (sok ilyen van, de most rólam van szó!), aki szereti az autókat, de nem autószerelő, nincs is hozzá helye, és alapvetően nem is akar az lenni. Azt tudja, hogy mik az igényei, azt is tudja hogy amit ember csinált az el is romolhat, és hogy a minőségi alkatrészt és minőségi munkát mindig meg kell fizetni! (Ez igaz, ha tévét veszel, vagy klímásítod a házadat, vagy medencét építtetsz, vagy hadd ne soroljam, és elvileg nem csak klímaszerelőnek és medenceépítőnek lehet otthon klímája és medencéje, hanem bárkinek aki ezt elhatározza és kifizeti.)

-az autó lehet bármilyen márka, de MEGBÍZHATÓ LEGYEN, egyszerűen és olcsón javítható, lehet karburátoros is, öreg is, fiatal is, az mindegy!
-legyen benne egy benzines motor, lehetőleg hat vagy több hengerrel
-nagy legyen, hogy elférjünk benne kényelmesen mi is, és a csomagjaink is
-legyen benne egy automata váltó és egy klíma
-külön öröm a tempomat, a sibeda, és az elektromos ablakok

Ennyi! Nem kell hogy navigáljon, magától parkoljon, ebédet főzzön, stb.

-az első pontnak rengeteg autó megfelel, a családunk '80-as évekbeli Opeljai annó mind teljesítették ezt a követelményt!
-a második pont szerintem csak fokozza az autó tartósságát, technikailag mindegy hogy 4 vagy 6 henger van sorban, legfeljebb több gyertya, olaj, meg benzin kell bele
-a harmadik pont nem technikai kérdés, nem a bódékkal volt a bajom mostanság!
-a negyedik pont extrái nem űrtechnikásak, lassan már 40-50 éve természetesek egy másik kontinensen, és nem is ezekkel szokott a gond lenni
-az ötödik pont szintén nem nagy szám, az elektromos ablakokat pl ablaktörlőmotorból is meg lehet csinálni egy Trabantba.

A kérdés az, hogy lehet-e ilyen autót kapni, vagy kell vennem egy automata váltós, elektromos ablakos, napfénytetős Rekordot, amibe belebaszunk egy sor hatos Opel motort, beletoldunk a kaszniba még egy fél métert, és készen van??? undecided

...a hozzászólást nem feltétlenül az elmúlt fél év eseményei indukálták (lásd Szeretem mert cápa topic), hanem most már sokadik nekifutásra, több éve nem tudom kielégíteni ezeket az egyszerű igényeimet! (És egyébként 99%-ban emberi tényezők okozzák a mérhetetlen anyagi és lelki károkat. Csak úgy lehet ebben az országban autóm, ha autószerelővé válok???)

Kérdésre a válasz: lehet.

A válaszhoz némi információ: Itt a fórumon is feltűnik elég gyakran ilyen. Iskolapéldája a Lütyő ex 7-ese, ami inkább került volna hozzád, mint egy gyökérhez. A többit elmondták előttem.
Naplózva

Főmordor.
rnie
Vendég
« Válasz #3537 Dátum: 2008. szeptember 10. 10:32:13 am »

pl. Ha ez igaz lenne:))))
http://www.hasznaltauto.hu/2063523_bmw_525i_1992


De ez konkrétan jól néz ki:

http://www.hasznaltauto.hu/2366579_bmw_525i_1993
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #3538 Dátum: 2008. szeptember 10. 10:39:20 am »


Az utolsó konkrétan fórumos ... volt. Ha jól tudom Miki24v szervizelte legutoljára, talán tud mondani valamit.
Naplózva

Főmordor.
rnie
Vendég
« Válasz #3539 Dátum: 2008. szeptember 10. 10:44:33 am »


Az utolsó konkrétan fórumos ... volt. Ha jól tudom Miki24v szervizelte legutoljára, talán tud mondani valamit.

Sejtettem:) Na ez az autó, amit a focusra el is cserélnék.. A cégnél (Pálya u.) rendszeresen áll egy fekete 530i, és teljesen kész vagyok tőle:)))

Most, h végre kiderült, h városban max tizet eszik a cápa, és amugy is motorral járok legtöbbször, simán van hely egy 525i-nek városon kívülre, télen ráadásul jobb is sperrel, mint egy fóka:) Már csak azt kéne tudnom, hogy vajon az 530i és 535i sokkal többet eszik-e, mint a 25i? 
Naplózva
Oldalak: 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 [118] 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 ... 190   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!