CápaBMW fórum
2024. november 27. 23:52:35 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Offtopic; minden, ami a CápaBMW-seket a Cápákon kívül érdekli  (Megtekintve 2871929 alkalommal)
02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #5220 Dátum: 2009. január 09. 11:20:32 am »

Kicsit kehesen indult a járgány a hidegben. 10-12 óra állás után 3 perc indítózás kellett, 6-7 óra állás után 3-4 fordulat után indult csak.

6 gyertyából 4 teljesen kuka volt. Sad

Az én Opelem teljesen jól indult, pöc röff kb 24 óra állás után, így gondolom mind négy gyertya a négyből is rendben volt... Evil
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5221 Dátum: 2009. január 09. 12:25:18 pm »

Kicsit kehesen indult a járgány a hidegben. 10-12 óra állás után 3 perc indítózás kellett, 6-7 óra állás után 3-4 fordulat után indult csak.

6 gyertyából 4 teljesen kuka volt. Sad

ez az E12 gondolom, igaz?

(a 20d meglepően kevés ideig izzít most is, 3-4 sec-et számoltam, E39 fórumon van, aki 10-ekről beszél.)
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5222 Dátum: 2009. január 09. 12:30:09 pm »

Kicsit kehesen indult a járgány a hidegben. 10-12 óra állás után 3 perc indítózás kellett, 6-7 óra állás után 3-4 fordulat után indult csak.

6 gyertyából 4 teljesen kuka volt. Sad

ez az E12 gondolom, igaz?

(a 20d meglepően kevés ideig izzít most is, 3-4 sec-et számoltam, E39 fórumon van, aki 10-ekről beszél.)

Nem. Nem az E12. AZ be sem indulna 4 kidobós gyertyával. Az E39 ről volt szó és izzítógyertya.

Most -17-ben 5-6 mp volt az izzítás.
Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5223 Dátum: 2009. január 09. 12:38:40 pm »

ezek még az első garnitúra izzítógyertyáid?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #5224 Dátum: 2009. január 09. 13:25:31 pm »

Aranka pontosan ugyanúgy indult mint egy júliusi reggelen. 2 másodperc inditózás, 1másodperc gondolkodás aztán hibátlan járás. Azért ez jó.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5225 Dátum: 2009. január 09. 13:26:30 pm »

ezek még az első garnitúra izzítógyertyáid?

Igen. 340ezret bírtak.

Módosítok: valószínűleg igen.
Naplózva

Főmordor.
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5226 Dátum: 2009. január 09. 13:52:13 pm »

micsoda szar alkatrész  Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #5227 Dátum: 2009. január 09. 14:04:10 pm »

Más téma bocs,de teljesen le vagyok döbbenve Shocked.És mindezt mi tettük:

Éghajlatváltozás

A Worlfwatch Intézet érdekes tanulmányt tett közzé Lester R. Braun tollából: Climate change has world skating on thin ice címmel. Ennek összefoglalóját közöljük a Gaia sajtószemle nyomán.
Aki ezen a nyáron a saját erejéből akart volna eljutni az Északi-sarkra, annak az út végén néhány kilométert úsznia kellett volna – mert elolvadt a jég. A tudományos világ meglepődött: ez az észlelés (és két újabb tanulmány) nem csak azt bizonyítja, hogy a Föld jégtakarója olvad, hanem azt is, hogy az üteme gyorsul.
Két norvég kutató előrejelzései szerint ötven év múlva az Északi-sarki óceán nyáron jégmentes lesz. Egy amerikai tanulmány szerint Grönland jege is olvad. Egy korábbi jelentés szerint az elmúlt 40 évben a sarki jégpáncél 42 százalékkal vékonyodott. A jég tömege mintegy felére csökkent.
Grönland területe 2,2 millió km2, s évente 51 milliárd m3 vizet veszít: annyit, amennyi évente lefolyik a Níluson. Az Antarktisz jege is zsugorodik. A Déli-sarkon az Egyesült Államok nagyságú földrész jégtakarója átlagosan 2,3 kilométer vastag, viszonylag állandó, de a pereme gyorsan hátrál. Amerikai és angol kutatók szerint a XX. század közepétől 1997-ig mintegy 7000 négyzetkilométernyi jég tűnt el. Azóta egy év alatt 3000 négyzetkilométernyit fogyott. 1940 óta ennek a térségnek az átlagos hőmérséklete 2,5 Celsius-fokkal emelkedett.
A témával foglalkozó tanulmányok szerint a jég mindenütt olvad: a Sziklás-hegységben, az Andokban, az Alpokban, a Himalájában. Montana államban 1850 óta a százötven gleccserből csak ötven maradt, és a következő 30 évben ezek is eltűnnek.
Peruban az Andokban a Quelccaya-gleccser visszahúzódóban van. Az 1970-es években évente 3 métert hátrált, 1990-ben már 1990-et. Európában az Alpokban 1850 óta 35-40 százalékkal zsugorodott a jég, s ez a tendencia folytatódik. Ezek az ősi gleccserek alig fél évszázad műlva eltűnnek. A Himalájában riasztó módon felgyorsult a jég zsugorodása. Kelet-Indiában, a Dokriani-Bamak-gleccser 1992 és 1997 között 16 méternyit vonult vissza, aztán 1998-ban további 20 métert.
Svente Arrhenius svéd kutató a múlt század elején figyelmeztetett arra, hogy az ásványi tüzelőanyagok égetése növelheti a légkör széndioxid-szintjét, s ezzel üvegházhatást hozhat létre.
Az ipari forradalom előtt a szén-dioxid szintje mintegy 280 ppm lehetett, 1960-ra 317 ppm-re nőtt és 1999-re már 368 ppm-re. Négy évtized alatt 16 százalékkal emelkedett. Ahogy a szén-dioxid szintje emelkedik, úgy melegszik a Föld. 1975 és 1999 között az átlaghőmérséklet 13,94 Celsius-fokról 14,35 Celsius-fokra nőtt. Az 1866 óta folyó mérések időszakában a legmelegebb 23 év 1975 után volt.
A kutatók szerint, ha a hegyvidéken 1–2 Celsius-fokkal emelkedik az átlagos hőmérséklet, annak hatására megváltozik a csapadékban az eső és a hó aránya. A csapadéknak nagyobb hányada hullik le cseppfolyós formában. Emiatt az esős évszakban a hó és a jég olvadása miatt nagyobb áradások várhatók, és a száraz évszakban kevesebb olvadó hó táplálja a folyókat. Ez kedvezőtlenül érinti a városok ivóvizellátását és az öntözés lehetőségeit.
Grönland és az Antarktisz után a Himalája őrzi a Föld harmadik legnagyobb fagyott vízkészletét. A további melegedés befolyásolja Ázsia nagyobb részének vízellátását. Ott ered az Indus, a Gangesz, a Mekong, a Jangcse és a Sárga-folyó. Pakisztán, India, Banglades, Thaiföld, Vietnam és Kína vízháztartása megváltozik. (Lásd: worldwatch.org/alerts/indexia.html)
A jég olvadásából származó víz idővel a tengerbe jut, emiatt az elmúlt száz évben a tengerek szintje 20-30 centiméterrel emelkedett. Ha Grönland átlagosan 3,2 kilométer vastag jégtakarója elolvadna, 7 méterrel emelkedne a tenger szintje. Ennél sokkal szerényebb emelkedésnek is drámai következménye lenne. A Világbank elemzése szerint ha csupán 1 méterrel emelkedne a tenger szintje, akkor Banglades rizsföldjeinek felét elöntené. Sok szigetország és Ázsia néhány sűrűn lakott folyóvölgyének lakosságát ki kellene telepíteni. Kínában, Indiában, Bangladesben, Indonéziában, Vietnamban és a Fülöp-szigeteken sok millió ember válna hontalanná a tengerszint emelkedése miatt.
A jég olvadása maga is sietteti a hőmérséklet emelkedését. Ahonnan eltűnt a jég, onnan kevesebb napfény verődik vissza, és ha a napfény elnyelődik, fokozódik a felmelegedés és gyorsul az olvadás.
Itt az ideje, hogy állandósítsuk a légkör széndioxid-szintjét mielőtt ez a spirál teljesen kikerülne az ellenőrzésünk alól. A gazdaságilag hasznosítható szél-, nap- és geotermikus energia több mint elegendő a világgazdaság működéséhez. Ha az éghajlatváltozás költségét adóként beépítenénk az ásványi tüzelőanyagok árába (egyidejűleg szubvencionálnánk az alternatív energia hasznosítását), a beruházások gyorsan a szelíd energiák felé tolódnának el.
A vezető gépkocsigyártók is más energiaforrásokat keresnének. Az egyik lehetőség a hidrogénmotor. Kérdés, meg tudjuk-e mindezt tenni, mielőtt az időjárási rendszer végleg átalakulna.
Naplózva

750ia
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #5228 Dátum: 2009. január 09. 14:18:47 pm »

Erre minden olyan ember köztük én is meg tom mondani a választ aki ezt a folyamatot már régebb óta -nem fals infókból- nyomon követi.
A válasz nem.
A tanulmány nem újdonság amúgy ezt már kurva régen megmondták csak természetesen jó emberi tulajdonság hogy ami nem fér bele az általunk megszokott kis világba arra automatikusan csukott fül a reakció.

A helyzet az hogy eljutottunk arra a szintre hogy az emberiség 3 hét vagy egy hónap alatt szinte totálisan ki tudja írtani önmagát.
Addig basztuk a rezet, hogy most itt az idő fizetni.
50 év az még belátható idő sokunk életében.
Szopni fogunk méghozzá durván úgyhogy mehetünk Árpádhoz aki jómunkásember az ojjektumba vízbű kivonni a zoxigént.
Méghozzá harminc-háromszázezer litert.
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 09. 14:24:39 pm írta collins » Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5229 Dátum: 2009. január 09. 15:22:41 pm »

Amikor nyaralni voltam, az egyik város egyik szállodája, kb 30-méterre a tengerszinttől egy korallzátonyra épült. Megkérdeztem, hogy mit keres itt korall? Azt mondták, hogy itt volt a tenger. És hova lett a víz? Felfagyott északon és délen. Tudniillik a globális felmelegedés és lehűlés természetes folyamat, néhány 10ezer évenként. Mi csak felgyorsítjuk ezt, de nagyon. Nem baj, ha mindent elönt a víz, kihal az emberiség fele középen utána néhány évtized jégkorszak, akkor a maradék északon és délen és a föld újra egészséges lesz. Cheesy

Ajánlom mindenkinek a Holnapután című filmet. Ha eltekintünk attól a ténytől, hogy az USA-ban kizárólag okos és önfeláldozó emberek élnek, akkor még tanulságos is lehet. Óriási politikai poén, hogy az USA-ból menekülteket nem engedi be Mexikó. Cheesy Illetve a végén mégis, de cserébe el kell engednie egész Dél-Amerika tartozását.
Naplózva

Főmordor.
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #5230 Dátum: 2009. január 09. 15:28:25 pm »

Nem jársz messze a valóságtól amúgy. Épp itt az ideje egy nagy ritkításnak mer elburjánzott a nép baromira.
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 09. 16:23:52 pm írta collins » Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5231 Dátum: 2009. január 09. 15:30:28 pm »

Erre a motorra mondják, hogy megy, mint a láncfűrész?

http://www.youtube.com/watch?v=DDWqJe1dCgY&feature=rec-HM-r2
Naplózva

Főmordor.
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #5232 Dátum: 2009. január 09. 17:41:09 pm »

Hú ez nem semmi nagyokat kamilláztam  Shocked  .Kár,hogy nem mennek vele vagy lehet egyáltalán  undecided
Ezt nem értem kurva kreatív az emberiség,persze csak x része mennyi jóra lehetne fordítani.
Naplózva

750ia
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5233 Dátum: 2009. január 09. 17:48:08 pm »

elképesztően magas szintű alkotói képességről árulkodik ez a masina.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5234 Dátum: 2009. január 09. 20:54:27 pm »

Más téma bocs,de teljesen le vagyok döbbenve Shocked.És mindezt mi tettük:

Éghajlatváltozás

A Worlfwatch Intézet érdekes tanulmányt tett közzé Lester R. Braun tollából...

S mindez miért,mert e világ lakosságának egy elhanyagolható töredéke,értelmezhetetlen mértékű vagyont halmozzon fel,és még többet,és még többet,és még többet.......
Tudtátok,hogy 1 hordó nyersolaj kitermelési költsége max 0.7$?Amit a nyáron még 150$-ért vesztegettek?
Ezek a derék "emberek" minden  egyéb energiaforrást eltitkolnak,felvásárolnak,eltüntetnek,stb....
És még van pár okosság amiben bennevannak a skacok,fegyvergyárak,magánpénzrendszer,média,oktatás........
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 13:18:19 pm írta Promega » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
toi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1379


Alpina fan


« Válasz #5235 Dátum: 2009. január 09. 21:02:25 pm »

Jól látja mr. v12  Wink pontosan.És akkor ne merüljünk bele a szabad kömüvesek történeteibe. BoomSmilie_anim
Naplózva

750ia
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5236 Dátum: 2009. január 09. 21:09:27 pm »

Jól látja mr. v12  Wink pontosan.És akkor ne merüljünk bele a szabad kömüvesek történeteibe. BoomSmilie_anim

Ja,de sajnos ők (is) csak a jéghegy csúcsa,bábok. Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Schnitzer
Vendég
« Válasz #5237 Dátum: 2009. január 09. 23:50:27 pm »

zimi van

Nem csak nálatok...  ...fel is öltöztem rendesen.  Evil



* DSC00201.JPG (53.94 KB, 1280x1024 - megtekintve 964 alkalommal.)

* Kép017.jpg (61.27 KB, 640x480 - megtekintve 1217 alkalommal.)
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5238 Dátum: 2009. január 10. 00:08:02 am »

hol voltál Bátya?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Schnitzer
Vendég
« Válasz #5239 Dátum: 2009. január 10. 00:10:57 am »

hol voltál Bátya?

Itthon.

Bácsborsód,Ady Endre 1/A .  Smiley

De Bajáig ezt mutatta,bent a városban volt 2-vel kevesebb.
Reggel 7-kor.
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5240 Dátum: 2009. január 10. 00:19:40 am »

az elmúlt időben te hatökör  Grin
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Schnitzer
Vendég
« Válasz #5241 Dátum: 2009. január 10. 00:24:42 am »

az elmúlt időben te hatökör  Grin

Hét.  Evil

Hát tudod,eléggé sokat güriztem,bevállaltam ezt...   ...azt.
De meglett az eredménye.  Tongue

Mutassam?
Nem mutatom.  Smiley

Na jó éjt,megyek mert vár még 20 mázsa akác...  Sad
« Utoljára szerkesztve: 2009. január 10. 00:31:12 am írta HAMANN » Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5242 Dátum: 2009. január 10. 09:21:23 am »

zimi van

Nem csak nálatok...  ...fel is öltöztem rendesen.  Evil



Hű Báttya! A Te autódat sem a garázsban dédelgették. Van benne km. Hogy bírja, vannak hibák? Én is kb eddig szeretném megtartani.
Naplózva

Főmordor.
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #5243 Dátum: 2009. január 10. 12:03:18 pm »

zimi van

Nem csak nálatok...  ...fel is öltöztem rendesen.  Evil



Batyikám! Látom hálistennek, a 100-as körtét idén se tekerted be:Smiley))
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #5244 Dátum: 2009. január 10. 12:04:26 pm »

Nem csak nálatok...  ...fel is öltöztem rendesen.  Evil



Hű Báttya! A Te autódat sem a garázsban dédelgették. Van benne km. Hogy bírja, vannak hibák? Én is kb eddig szeretném megtartani.

A nyiugdíjjasok sokat járnak a piacra meg a templomba:Smiley)
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 13:17:37 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5245 Dátum: 2009. január 10. 12:35:58 pm »

és Mike! ez benyás  Wink
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
VA E21
Vendég
« Válasz #5246 Dátum: 2009. január 10. 14:21:12 pm »

Ha már nem gokart, legyen golfcar gsxR 1100 blokkal  Evil

http://www.youtube.com/watch?v=2teLCzA6ueQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=gQt9W98K3N8&feature=related

Tuti bírja a futómű  Cheesy

Érdekes felni (ki még nem látta)  Cheesy :

http://www.youtube.com/watch?v=jyWICxXoe4A&feature=related
Naplózva
Höggenbukken
Vendég
« Válasz #5247 Dátum: 2009. január 10. 14:30:09 pm »

Ha már nem gokart, legyen golfcar gsxR 1100 blokkal  Evil

http://www.youtube.com/watch?v=2teLCzA6ueQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=gQt9W98K3N8&feature=related

Tuti bírja a futómű  Cheesy

Érdekes felni (ki még nem látta)  Cheesy :

http://www.youtube.com/watch?v=jyWICxXoe4A&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=DapHhgnm6CQ  Grin
Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #5248 Dátum: 2009. január 10. 14:44:19 pm »


Vicces lehet vele szántani:Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Schnitzer
Vendég
« Válasz #5249 Dátum: 2009. január 10. 15:45:12 pm »

Hű Báttya! A Te autódat sem a garázsban dédelgették. Van benne km. Hogy bírja, vannak hibák? Én is kb eddig szeretném megtartani.

A nyiugdíjjasok sokat járnak a piacra meg a templomba:Smiley)

Százalékoltasd le magad Te is Papen.  Wink
Mellette bármit csinálhatsz,például kereshetsz pénzt...
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 10. 13:16:56 pm írta Promega » Naplózva
Oldalak: 1 ... 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 [175] 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!