bento
Nem elérhető
Hozzászólások: 1035
I run the Death Star
|
|
« Válasz #3510 Dátum: 2008. szeptember 06. 20:13:51 pm » |
|
Jajj R6 "nyomatékgyár" Amúgy osztom a véleményed... Ma véletlenül a GSX-R-en kivül alám került egy R6 is (maradt egy szabad motor a versenyen:), alig győztem kivárni, hoyg elérje a 11-12.000-es fordulatot:)) Persze egy verseny mindig mást igényel, mint a közlekedés... hú, fiúk, én a minap a kisjuhász 750es gixerével mentem jó sokat, direkt a ringre volt beállítva, 54-et ment vele... nekem ez nem megy ugyan, de bepárásodott a szemem... jaj, nagyon baró egy igazi versenymotor!
|
|
|
Naplózva
|
e24 635csi 1984, "A legszebb cápa" díj nyertese (2008. Budaörs) <(*¿*)>
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3511 Dátum: 2008. szeptember 06. 20:55:42 pm » |
|
hú, fiúk, én a minap a kisjuhász 750es gixerével mentem jó sokat, direkt a ringre volt beállítva, 54-et ment vele... nekem ez nem megy ugyan, de bepárásodott a szemem... jaj, nagyon baró egy igazi versenymotor!
Az Endurance-ra a HMI-től a Rizi/Juhász féle stock600-as motort kaptuk:) Hát mit mondjak, ég és föld a széria motorhoz képest:) még kevesebb, mint 10 kört mentem vele, életemben először slickkel, de a legjobb időm kb ugyanaz , és stabilan gyorsabb vagyok vele, mint a kupás motorral:) Szerintem holnap az endurance-on magától fog még gyorsabban menni, és a legjobb, hogy semmi erőfeszítést nem igényel még egy olyan amatőrtől sem, mint én vagyok. Alapból van bennem egy kis félelem pályamotorozás közben, de a versenymotor valami egész más érzés, szinte magától megy, nagyon élvezetes minden vele, féktávtól a kigyorsításig. Na, majd ha egyszer gazdag leszek, tudom mire költöm a pénzem...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zottya
Nem elérhető
Hozzászólások: 479
|
|
« Válasz #3512 Dátum: 2008. szeptember 07. 08:09:48 am » |
|
Driftelés hangját hallom, itt a tököli reptéren! Lehet hogy valamilyen edzés van? Akit érdekel , látogasson ki!
|
|
|
Naplózva
|
Zoli
"A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék."
47°20'20.57"N 18°58'4.30"E
tel:+36 20 4468504
|
|
|
Zottya
Nem elérhető
Hozzászólások: 479
|
|
« Válasz #3513 Dátum: 2008. szeptember 07. 17:57:24 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
Zoli
"A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék."
47°20'20.57"N 18°58'4.30"E
tel:+36 20 4468504
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3514 Dátum: 2008. szeptember 07. 18:03:51 pm » |
|
Jajj R6 "nyomatékgyár" Amúgy osztom a véleményed... Ma véletlenül a GSX-R-en kivül alám került egy R6 is (maradt egy szabad motor a versenyen:), alig győztem kivárni, hoyg elérje a 11-12.000-es fordulatot:)) Persze egy verseny mindig mást igényel, mint a közlekedés... Ritkán mondok ilyet Rnie, de ha gondolod eccer menj az én gixeremmel Kicsit más, mint az újak..nem kell várnod a nyomatékra. Eddig egy embernek hagytam, hogy ráüljön..az nem bírta megtartani és eldőlt vele azóta nem igen adtam senkinek, de ha gondolod (egy motoros újság, szerkesztőjében, tesztelőjében, tán csak megbízok) egyet menj vele. Nem fogsz csalódni.. hidd el én mentem már hayabusával, sp-2 vel, xx + a többi sport gép, de elbújhatnak és még nincs benne a wiseco hengersor vagy írj róla egy tesztet :P:P R6-ot rühellem..lehet ,hogy isten pályagép, de letörik a kezed ha bármit is kell rajta csinálni. A tervezőjével egésznap "karbi" sor le -felt csináltatnék
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3515 Dátum: 2008. szeptember 07. 20:04:22 pm » |
|
Köszönöm mindenkinek a jó kívánságokat!!!
Te csak ne köszönj semmit!
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3516 Dátum: 2008. szeptember 07. 20:26:09 pm » |
|
Jajj R6 "nyomatékgyár" Amúgy osztom a véleményed... Ma véletlenül a GSX-R-en kivül alám került egy R6 is (maradt egy szabad motor a versenyen:), alig győztem kivárni, hoyg elérje a 11-12.000-es fordulatot:)) Persze egy verseny mindig mást igényel, mint a közlekedés... Ritkán mondok ilyet Rnie, de ha gondolod eccer menj az én gixeremmel Kicsit más, mint az újak..nem kell várnod a nyomatékra. Eddig egy embernek hagytam, hogy ráüljön..az nem bírta megtartani és eldőlt vele azóta nem igen adtam senkinek, de ha gondolod (egy motoros újság, szerkesztőjében, tesztelőjében, tán csak megbízok) egyet menj vele. Nem fogsz csalódni.. hidd el én mentem már hayabusával, sp-2 vel, xx + a többi sport gép, de elbújhatnak és még nincs benne a wiseco hengersor vagy írj róla egy tesztet :P:P R6-ot rühellem..lehet ,hogy isten pályagép, de letörik a kezed ha bármit is kell rajta csinálni. A tervezőjével egésznap "karbi" sor le -felt csináltatnék Na majd egyszer sort kerítek rá, de igazából nem érzem a nagyon erős motorokat, nem merek velük kanyarodni:) Ma a stock600-al mentem egy endurance-t, és sajnálom, h nincs évi 5milkám versenyezni:)))
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #3517 Dátum: 2008. szeptember 08. 22:33:17 pm » |
|
Arany János BalLadája
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3518 Dátum: 2008. szeptember 08. 23:17:00 pm » |
|
Jajj R6 "nyomatékgyár" Amúgy osztom a véleményed... Ma véletlenül a GSX-R-en kivül alám került egy R6 is (maradt egy szabad motor a versenyen:), alig győztem kivárni, hoyg elérje a 11-12.000-es fordulatot:)) Persze egy verseny mindig mást igényel, mint a közlekedés... Ritkán mondok ilyet Rnie, de ha gondolod eccer menj az én gixeremmel Kicsit más, mint az újak..nem kell várnod a nyomatékra. Eddig egy embernek hagytam, hogy ráüljön..az nem bírta megtartani és eldőlt vele azóta nem igen adtam senkinek, de ha gondolod (egy motoros újság, szerkesztőjében, tesztelőjében, tán csak megbízok) egyet menj vele. Nem fogsz csalódni.. hidd el én mentem már hayabusával, sp-2 vel, xx + a többi sport gép, de elbújhatnak és még nincs benne a wiseco hengersor vagy írj róla egy tesztet :P:P R6-ot rühellem..lehet ,hogy isten pályagép, de letörik a kezed ha bármit is kell rajta csinálni. A tervezőjével egésznap "karbi" sor le -felt csináltatnék Na majd egyszer sort kerítek rá, de igazából nem érzem a nagyon erős motorokat, nem merek velük kanyarodni:) Ma a stock600-al mentem egy endurance-t, és sajnálom, h nincs évi 5milkám versenyezni:))) Ma esti termés: Még elutazásom előtt figyelmes lettem arra ,hogy egy kicsit kattog a hajtás, de már nem tudtam megnézni.. sejtettem, hogy ismét kikezdte az első fogaskerekem a craft, de azt nem ,hogy ennyire segítek..egy fog aus Tarcsi új, bedob, csak ma reggel megyek vele vizsgára. (Pedig a Sunstar annyira nem szar fogaskerék márka )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. szeptember 08. 23:19:03 pm írta Indy »
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3519 Dátum: 2008. szeptember 08. 23:21:16 pm » |
|
és a szombathelyi alfa 156, miről regéltem :p Ha stricimobílt kívántok faragni a cápáitokból, kötelező kellék Graf? Buknak rá a mygirlek :p
|
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #3520 Dátum: 2008. szeptember 08. 23:44:40 pm » |
|
és a szombathelyi alfa 156, miről regéltem :p Ha stricimobílt kívántok faragni a cápáitokból, kötelező kellék Graf? Buknak rá a mygirlek :p A fűzöttküllős kerék Sehr Willkommen! De nekem az a Fesztenddöfúriuszos kipuffancs kő.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
VA E21
Vendég
|
|
« Válasz #3521 Dátum: 2008. szeptember 08. 23:57:06 pm » |
|
és a szombathelyi alfa 156, miről regéltem :p Ha stricimobílt kívántok faragni a cápáitokból, kötelező kellék Graf? Buknak rá a mygirlek :p A fűzöttküllős kerék Sehr Willkommen! De nekem az a Fesztenddöfúriuszos kipuffancs kő. volt ott diffúzor is
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Radyus
Vendég
|
|
« Válasz #3522 Dátum: 2008. szeptember 09. 01:12:59 am » |
|
és a szombathelyi alfa 156, miről regéltem :p Ha stricimobílt kívántok faragni a cápáitokból, kötelező kellék Graf? Buknak rá a mygirlek :p Júúújjjj, de dúrva!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3523 Dátum: 2008. szeptember 09. 06:56:05 am » |
|
volt ott diffúzor is Az lesz nekem is.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3524 Dátum: 2008. szeptember 09. 07:05:26 am » |
|
ÁÁÁÁ!
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3525 Dátum: 2008. szeptember 09. 07:41:40 am » |
|
és a szombathelyi alfa 156, miről regéltem :p Ha stricimobílt kívántok faragni a cápáitokból, kötelező kellék Graf? Buknak rá a mygirlek :p Komolyan mondom, ez az amikor már tehetség kell ahhoz hogy ilyen rondaságot "készítsen" valaki. 1. Alfa nem egy rossz kinézetű autó 2. Küllős felni gyönyörű egy 60-70-es évek beli szép amcsi autón Hogy basszd el recept: mixeld ezt össze + végy egy motor kipufogót és azt is rakd fel igénytelenül ferdén túl nagy kilógással = kész is a "gyönyörű mű". Gratulálunk!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #3526 Dátum: 2008. szeptember 09. 18:43:42 pm » |
|
és a szombathelyi alfa 156, miről regéltem :p Ha stricimobílt kívántok faragni a cápáitokból, kötelező kellék Graf? Buknak rá a mygirlek :p Hááááááát,ez amolyan olaszos felni,undoríííííííííííííííííííííííítóóóóóóó,pfffffffffffffff
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zottya
Nem elérhető
Hozzászólások: 479
|
|
« Válasz #3527 Dátum: 2008. szeptember 09. 18:51:59 pm » |
|
Ma láttam, az egyik kórház udvarán:
|
|
|
Naplózva
|
Zoli
"A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék."
47°20'20.57"N 18°58'4.30"E
tel:+36 20 4468504
|
|
|
Schnitzer
Vendég
|
|
« Válasz #3528 Dátum: 2008. szeptember 09. 19:00:51 pm » |
|
volt ott diffúzor is Szóval leszedted és elhoztad,hogy majd felhekkeld a Tiédre. Te kis kettőnyócas.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Graf Spee
S.T.A.L.K.E.R.
Nem elérhető
Hozzászólások: 1558
06202342414
|
|
« Válasz #3529 Dátum: 2008. szeptember 09. 19:05:06 pm » |
|
és a szombathelyi alfa 156, miről regéltem :p Ha stricimobílt kívántok faragni a cápáitokból, kötelező kellék Graf? Buknak rá a mygirlek :p Hát a küllős felnik tetszenek. De ez ocsmány. Ennél szebbek is léteznek és nem ekkora méretben szép
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
scses
Nem elérhető
Hozzászólások: 554
|
|
« Válasz #3530 Dátum: 2008. szeptember 09. 19:14:08 pm » |
|
Ma láttam, az egyik kórház udvarán: Ember meg az épületben
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Radyus
Vendég
|
|
« Válasz #3531 Dátum: 2008. szeptember 10. 07:43:55 am » |
|
Tudom, hogy Ti piszkosul elfogultak vagytok , de azért feltennék egy körkérdést! Adott egy ember (sok ilyen van, de most rólam van szó!), aki szereti az autókat, de nem autószerelő, nincs is hozzá helye, és alapvetően nem is akar az lenni. Azt tudja, hogy mik az igényei, azt is tudja hogy amit ember csinált az el is romolhat, és hogy a minőségi alkatrészt és minőségi munkát mindig meg kell fizetni! (Ez igaz, ha tévét veszel, vagy klímásítod a házadat, vagy medencét építtetsz, vagy hadd ne soroljam, és elvileg nem csak klímaszerelőnek és medenceépítőnek lehet otthon klímája és medencéje, hanem bárkinek aki ezt elhatározza és kifizeti.) -az autó lehet bármilyen márka, de MEGBÍZHATÓ LEGYEN, egyszerűen és olcsón javítható, lehet karburátoros is, öreg is, fiatal is, az mindegy! -legyen benne egy benzines motor, lehetőleg hat vagy több hengerrel -nagy legyen, hogy elférjünk benne kényelmesen mi is, és a csomagjaink is -legyen benne egy automata váltó és egy klíma -külön öröm a tempomat, a sibeda, és az elektromos ablakok Ennyi! Nem kell hogy navigáljon, magától parkoljon, ebédet főzzön, stb. -az első pontnak rengeteg autó megfelel, a családunk '80-as évekbeli Opeljai annó mind teljesítették ezt a követelményt! -a második pont szerintem csak fokozza az autó tartósságát, technikailag mindegy hogy 4 vagy 6 henger van sorban, legfeljebb több gyertya, olaj, meg benzin kell bele -a harmadik pont nem technikai kérdés, nem a bódékkal volt a bajom mostanság! -a negyedik pont extrái nem űrtechnikásak, lassan már 40-50 éve természetesek egy másik kontinensen, és nem is ezekkel szokott a gond lenni -az ötödik pont szintén nem nagy szám, az elektromos ablakokat pl ablaktörlőmotorból is meg lehet csinálni egy Trabantba. A kérdés az, hogy lehet-e ilyen autót kapni, vagy kell vennem egy automata váltós, elektromos ablakos, napfénytetős Rekordot, amibe belebaszunk egy sor hatos Opel motort, beletoldunk a kaszniba még egy fél métert, és készen van??? ...a hozzászólást nem feltétlenül az elmúlt fél év eseményei indukálták (lásd Szeretem mert cápa topic), hanem most már sokadik nekifutásra, több éve nem tudom kielégíteni ezeket az egyszerű igényeimet! (És egyébként 99%-ban emberi tényezők okozzák a mérhetetlen anyagi és lelki károkat. Csak úgy lehet ebben az országban autóm, ha autószerelővé válok???)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. szeptember 10. 07:45:35 am írta Radyus »
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3532 Dátum: 2008. szeptember 10. 08:24:41 am » |
|
Bocs Tasi! De a nagy kocsivásárlás közben elfelejtettem de így utólag is : Isten éltessen ! -Bár ez a kor még pofátlanul fiatal...-
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
bömbölő
Nem elérhető
Hozzászólások: 1536
|
|
« Válasz #3533 Dátum: 2008. szeptember 10. 08:59:53 am » |
|
Bocs Tasi! De a nagy kocsivásárlás közben elfelejtettem de így utólag is : Isten éltessen ! -Bár ez a kor még pofátlanul fiatal...- Honnan a csudából tudtok ilyeneket? Misi! Sokat és sokáig egészségben. Én ezt kívánom.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3534 Dátum: 2008. szeptember 10. 09:15:22 am » |
|
Tudom, hogy Ti piszkosul elfogultak vagytok , de azért feltennék egy körkérdést! Adott egy ember (sok ilyen van, de most rólam van szó!), aki szereti az autókat, de nem autószerelő, nincs is hozzá helye, és alapvetően nem is akar az lenni. Azt tudja, hogy mik az igényei, azt is tudja hogy amit ember csinált az el is romolhat, és hogy a minőségi alkatrészt és minőségi munkát mindig meg kell fizetni! (Ez igaz, ha tévét veszel, vagy klímásítod a házadat, vagy medencét építtetsz, vagy hadd ne soroljam, és elvileg nem csak klímaszerelőnek és medenceépítőnek lehet otthon klímája és medencéje, hanem bárkinek aki ezt elhatározza és kifizeti.) -az autó lehet bármilyen márka, de MEGBÍZHATÓ LEGYEN, egyszerűen és olcsón javítható, lehet karburátoros is, öreg is, fiatal is, az mindegy! -legyen benne egy benzines motor, lehetőleg hat vagy több hengerrel -nagy legyen, hogy elférjünk benne kényelmesen mi is, és a csomagjaink is -legyen benne egy automata váltó és egy klíma -külön öröm a tempomat, a sibeda, és az elektromos ablakok Ennyi! Nem kell hogy navigáljon, magától parkoljon, ebédet főzzön, stb. -az első pontnak rengeteg autó megfelel, a családunk '80-as évekbeli Opeljai annó mind teljesítették ezt a követelményt! -a második pont szerintem csak fokozza az autó tartósságát, technikailag mindegy hogy 4 vagy 6 henger van sorban, legfeljebb több gyertya, olaj, meg benzin kell bele -a harmadik pont nem technikai kérdés, nem a bódékkal volt a bajom mostanság! -a negyedik pont extrái nem űrtechnikásak, lassan már 40-50 éve természetesek egy másik kontinensen, és nem is ezekkel szokott a gond lenni -az ötödik pont szintén nem nagy szám, az elektromos ablakokat pl ablaktörlőmotorból is meg lehet csinálni egy Trabantba. A kérdés az, hogy lehet-e ilyen autót kapni, vagy kell vennem egy automata váltós, elektromos ablakos, napfénytetős Rekordot, amibe belebaszunk egy sor hatos Opel motort, beletoldunk a kaszniba még egy fél métert, és készen van??? ...a hozzászólást nem feltétlenül az elmúlt fél év eseményei indukálták (lásd Szeretem mert cápa topic), hanem most már sokadik nekifutásra, több éve nem tudom kielégíteni ezeket az egyszerű igényeimet! (És egyébként 99%-ban emberi tényezők okozzák a mérhetetlen anyagi és lelki károkat. Csak úgy lehet ebben az országban autóm, ha autószerelővé válok???) Egyszerű a válasz: jó alapot kell venni (mindenképpen rozsda és törésmentest, szép belsőtérrel, akkor a legnehezebb munkától megkímélted magad... ). Én W124 vagy E34 kombit keresnek. A W124 az 230-300 közötti benzinessel, az E34-et 525i 24v motorral. Ha jelentősen nem fogok sokat autózni, ez a kettő jön így is szóba, ha kipusztul alólam a 2000cc-s focus:) (persze manuálisat) A másik, h inkább kiadok a vételárnál plusz 20 de akár 50%-os is az átlaghoz képest, ha tényleg jó az autó, mert ebben a kategóriában 1-200.000ft hamar elszáll (az 518-at nem kellett kasztnizni, szétszedni, mégis rá tudok költeni 3-400.000-et, pedig "hibátlan" az ország cápaállományát alapul véve (kiv. a legtöbb forumos auto..))
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2008. szeptember 10. 09:18:15 am írta rnie »
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3535 Dátum: 2008. szeptember 10. 09:33:57 am » |
|
Tudom, hogy Ti piszkosul elfogultak vagytok , de azért feltennék egy körkérdést! Adott egy ember (sok ilyen van, de most rólam van szó!), aki szereti az autókat, de nem autószerelő, nincs is hozzá helye, és alapvetően nem is akar az lenni. Azt tudja, hogy mik az igényei, azt is tudja hogy amit ember csinált az el is romolhat, és hogy a minőségi alkatrészt és minőségi munkát mindig meg kell fizetni! (Ez igaz, ha tévét veszel, vagy klímásítod a házadat, vagy medencét építtetsz, vagy hadd ne soroljam, és elvileg nem csak klímaszerelőnek és medenceépítőnek lehet otthon klímája és medencéje, hanem bárkinek aki ezt elhatározza és kifizeti.) -az autó lehet bármilyen márka, de MEGBÍZHATÓ LEGYEN, egyszerűen és olcsón javítható, lehet karburátoros is, öreg is, fiatal is, az mindegy! -legyen benne egy benzines motor, lehetőleg hat vagy több hengerrel -nagy legyen, hogy elférjünk benne kényelmesen mi is, és a csomagjaink is -legyen benne egy automata váltó és egy klíma -külön öröm a tempomat, a sibeda, és az elektromos ablakok Ennyi! Nem kell hogy navigáljon, magától parkoljon, ebédet főzzön, stb. -az első pontnak rengeteg autó megfelel, a családunk '80-as évekbeli Opeljai annó mind teljesítették ezt a követelményt! -a második pont szerintem csak fokozza az autó tartósságát, technikailag mindegy hogy 4 vagy 6 henger van sorban, legfeljebb több gyertya, olaj, meg benzin kell bele -a harmadik pont nem technikai kérdés, nem a bódékkal volt a bajom mostanság! -a negyedik pont extrái nem űrtechnikásak, lassan már 40-50 éve természetesek egy másik kontinensen, és nem is ezekkel szokott a gond lenni -az ötödik pont szintén nem nagy szám, az elektromos ablakokat pl ablaktörlőmotorból is meg lehet csinálni egy Trabantba. A kérdés az, hogy lehet-e ilyen autót kapni, vagy kell vennem egy automata váltós, elektromos ablakos, napfénytetős Rekordot, amibe belebaszunk egy sor hatos Opel motort, beletoldunk a kaszniba még egy fél métert, és készen van??? ...a hozzászólást nem feltétlenül az elmúlt fél év eseményei indukálták (lásd Szeretem mert cápa topic), hanem most már sokadik nekifutásra, több éve nem tudom kielégíteni ezeket az egyszerű igényeimet! (És egyébként 99%-ban emberi tényezők okozzák a mérhetetlen anyagi és lelki károkat. Csak úgy lehet ebben az országban autóm, ha autószerelővé válok???) Egyszerű a válasz: jó alapot kell venni (mindenképpen rozsda és törésmentest, szép belsőtérrel, akkor a legnehezebb munkától megkímélted magad... ). Én W124 vagy E34 kombit keresnek. A W124 az 230-300 közötti benzinessel, az E34-et 525i 24v motorral. Ha jelentősen nem fogok sokat autózni, ez a kettő jön így is szóba, ha kipusztul alólam a 2000cc-s focus:) (persze manuálisat) A másik, h inkább kiadok a vételárnál plusz 20 de akár 50%-os is az átlaghoz képest, ha tényleg jó az autó, mert ebben a kategóriában 1-200.000ft hamar elszáll (az 518-at nem kellett kasztnizni, szétszedni, mégis rá tudok költeni 3-400.000-et, pedig "hibátlan" az ország cápaállományát alapul véve (kiv. a legtöbb forumos auto..)) kb. ugyanezt akartam írni. Én annó pont azért vettem E32-t mert a pénzből ami volt, ha akartam volna meglett volna az E38 is (persze abból az alja). Ami tuti azt jelenti, hogy 100e-k repültek volna bele. Főleg azoknál a kocsiknál nem téma itt-ott 100e huf. E32-t tudtam volna venni 200-400e olcsóbban is, mint amennyiért az enyémet vettem, de akkor ott kasznizással, festéssel belső tér rendbehozatallal tuti hogy számolni kellett volna, és a motorjaikig el se jutottam. Viszont találtam "őt" - bár típusához képest magas ára volt - ellenben totál egyben van alul-felül, motorikusan, belsőre, mindene működik (na jó a klímát most rendeztem) - aki látta tudja milyen. Szóval vagy E34 525i amit a kollega mondott, vagy ajánlom figyelmedbe az E32-t. Szerintem jó út. még valami: tudatosan M30-as mocival kerestem - már előre gondolva a hibalehetőségekre. Mert azért a sor6-ot szerelni vagy cuccot telálni nem az a költség és feladat mint esetleg V8 alkatrésznél és hibalehetőségeknél ue. Szóval szerintem van olyan autó amit leírtál. Az enyémből a tempomat és az autómata hiányzik a leírtakból. Tudom kezelni a hiányukat, bár az autómata vonzana a városi közl. miatt.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3536 Dátum: 2008. szeptember 10. 10:07:06 am » |
|
Tudom, hogy Ti piszkosul elfogultak vagytok , de azért feltennék egy körkérdést! Adott egy ember (sok ilyen van, de most rólam van szó!), aki szereti az autókat, de nem autószerelő, nincs is hozzá helye, és alapvetően nem is akar az lenni. Azt tudja, hogy mik az igényei, azt is tudja hogy amit ember csinált az el is romolhat, és hogy a minőségi alkatrészt és minőségi munkát mindig meg kell fizetni! (Ez igaz, ha tévét veszel, vagy klímásítod a házadat, vagy medencét építtetsz, vagy hadd ne soroljam, és elvileg nem csak klímaszerelőnek és medenceépítőnek lehet otthon klímája és medencéje, hanem bárkinek aki ezt elhatározza és kifizeti.) -az autó lehet bármilyen márka, de MEGBÍZHATÓ LEGYEN, egyszerűen és olcsón javítható, lehet karburátoros is, öreg is, fiatal is, az mindegy! -legyen benne egy benzines motor, lehetőleg hat vagy több hengerrel -nagy legyen, hogy elférjünk benne kényelmesen mi is, és a csomagjaink is -legyen benne egy automata váltó és egy klíma -külön öröm a tempomat, a sibeda, és az elektromos ablakok Ennyi! Nem kell hogy navigáljon, magától parkoljon, ebédet főzzön, stb. -az első pontnak rengeteg autó megfelel, a családunk '80-as évekbeli Opeljai annó mind teljesítették ezt a követelményt! -a második pont szerintem csak fokozza az autó tartósságát, technikailag mindegy hogy 4 vagy 6 henger van sorban, legfeljebb több gyertya, olaj, meg benzin kell bele -a harmadik pont nem technikai kérdés, nem a bódékkal volt a bajom mostanság! -a negyedik pont extrái nem űrtechnikásak, lassan már 40-50 éve természetesek egy másik kontinensen, és nem is ezekkel szokott a gond lenni -az ötödik pont szintén nem nagy szám, az elektromos ablakokat pl ablaktörlőmotorból is meg lehet csinálni egy Trabantba. A kérdés az, hogy lehet-e ilyen autót kapni, vagy kell vennem egy automata váltós, elektromos ablakos, napfénytetős Rekordot, amibe belebaszunk egy sor hatos Opel motort, beletoldunk a kaszniba még egy fél métert, és készen van??? ...a hozzászólást nem feltétlenül az elmúlt fél év eseményei indukálták (lásd Szeretem mert cápa topic), hanem most már sokadik nekifutásra, több éve nem tudom kielégíteni ezeket az egyszerű igényeimet! (És egyébként 99%-ban emberi tényezők okozzák a mérhetetlen anyagi és lelki károkat. Csak úgy lehet ebben az országban autóm, ha autószerelővé válok???) Kérdésre a válasz: lehet. A válaszhoz némi információ: Itt a fórumon is feltűnik elég gyakran ilyen. Iskolapéldája a Lütyő ex 7-ese, ami inkább került volna hozzád, mint egy gyökérhez. A többit elmondták előttem.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3537 Dátum: 2008. szeptember 10. 10:32:13 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3538 Dátum: 2008. szeptember 10. 10:39:20 am » |
|
Az utolsó konkrétan fórumos ... volt. Ha jól tudom Miki24v szervizelte legutoljára, talán tud mondani valamit.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
rnie
Vendég
|
|
« Válasz #3539 Dátum: 2008. szeptember 10. 10:44:33 am » |
|
Az utolsó konkrétan fórumos ... volt. Ha jól tudom Miki24v szervizelte legutoljára, talán tud mondani valamit. Sejtettem:) Na ez az autó, amit a focusra el is cserélnék.. A cégnél (Pálya u.) rendszeresen áll egy fekete 530i, és teljesen kész vagyok tőle:))) Most, h végre kiderült, h városban max tizet eszik a cápa, és amugy is motorral járok legtöbbször, simán van hely egy 525i-nek városon kívülre, télen ráadásul jobb is sperrel, mint egy fóka:) Már csak azt kéne tudnom, hogy vajon az 530i és 535i sokkal többet eszik-e, mint a 25i?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|