csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3330 Dátum: 2009. március 18. 13:12:39 pm » |
|
ajaj, ennek nem lesz jóvége....nála időztek legtöbbet a vérellenség MERCEDES vezető dizájnerei !!!!!! ki lesz tiltva innen iziben !!!! Kép aláírás: Fogarasi-Benkő László, aki örült
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #3331 Dátum: 2009. március 18. 13:23:09 pm » |
|
ajaj, ennek nem lesz jóvége....nála időztek legtöbbet a vérellenség MERCEDES vezető dizájnerei !!!!!! ki lesz tiltva innen iziben !!!! Kép aláírás: Fogarasi-Benkő László, aki örült Még szerencse hogy az ékezeteket jól írták, mert egész véletlenül akár egész más értelmet is nyerhetett volna... Lacka, gondolom nem haboznál, ha megkeresnének valami méltányos ajánlattal
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3332 Dátum: 2009. március 18. 18:37:40 pm » |
|
lackának az a dolga, hogy elmenjen innen a ...ba, és ...rá keress magát. de tudja ő ezt, gondolom
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #3333 Dátum: 2009. március 18. 21:37:05 pm » |
|
egy kis hegyiversenyi érdekesség
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #3334 Dátum: 2009. március 18. 21:47:25 pm » |
|
Köszönöm. Mentségemre szóljon -nem régiben még BMW fejes- Karim Habib lesz elvileg a főnököm. Ő tervezte a CS-t is többek közt. A cikk amúgy érdekes ... sajnos óriási pontatlanságok vannak benne. Öt névből négy helytelen vagy említhetném a Mercedes partnerkapcsolatainak számát, amely nem kettő, hanem kb. húsz, stb. Bulvár, nem baj. collins; Óriási tévedés, hogy a formatervezők szétkeresik magukat. Sőt. Vezetőként esetleg, de a vezetők meg mindenhol jól keresnek. Nem panaszkodni akarok, mert azt csinálhatom (majd remélhetőleg), amit szeretek, csak inkább ezt a mítoszt rombolnám le, miszerint a formatervezők az átlagosnál jobban keresnek. Üdv, Az erősen lökött gördeszkás srác a szomszédból PS. Ja és még egy pontatlanság, mielőtt nullakettes megörülne, nem a 02 a Liebling.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3335 Dátum: 2009. március 18. 21:49:57 pm » |
|
akkor legyél főnök nagyon grat mégegyszer! mutattam pár embernek a blogod, ámuldoztak! viszont aki harmadik lett srác, a kék bmw-vel. az kb. egy az egyben egy cs! mikor utazol? ék remélem alakul
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #3336 Dátum: 2009. március 18. 21:55:11 pm » |
|
ajaj, ennek nem lesz jóvége....nála időztek legtöbbet a vérellenség MERCEDES vezető dizájnerei !!!!!! ki lesz tiltva innen iziben !!!! Kép aláírás: Fogarasi-Benkő László, aki örült Még szerencse hogy az ékezeteket jól írták, mert egész véletlenül akár egész más értelmet is nyerhetett volna... Lacka, gondolom nem haboznál, ha megkeresnének valami méltányos ajánlattal Olvasd el a cikket.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
fblacka
Nem elérhető
Hozzászólások: 705
ejtsd: efbélacka
|
|
« Válasz #3337 Dátum: 2009. március 18. 22:05:07 pm » |
|
akkor legyél főnök nagyon grat mégegyszer! mutattam pár embernek a blogod, ámuldoztak! viszont aki harmadik lett srác, a kék bmw-vel. az kb. egy az egyben egy cs! mikor utazol? ék remélem alakul Kössze, kössze. Hát a haramadik helyezett bömösnek valóban van egy CS utánérzete. Még nem tudni mikor megyek, hátra van még egy mocskos bürokráciai herce-hurca, papírok, munkavállalási, egyebek ... legkorábban június szerintem, ha minden klappol.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
papilio
Vendég
|
|
« Válasz #3338 Dátum: 2009. március 19. 08:08:49 am » |
|
akkor legyél főnök nagyon grat mégegyszer! mutattam pár embernek a blogod, ámuldoztak! viszont aki harmadik lett srác, a kék bmw-vel. az kb. egy az egyben egy cs! mikor utazol? ék remélem alakul Kössze, kössze. Hát a haramadik helyezett bömösnek valóban van egy CS utánérzete. Még nem tudni mikor megyek, hátra van még egy mocskos bürokráciai herce-hurca, papírok, munkavállalási, egyebek ... legkorábban június szerintem, ha minden klappol. Azér' majd küldjél képet a legújabb népmerciről, amelyik majd gyanúsan veséket visel majd a mája helyén is és cápaszerű orral jön a világra..... Ha nem írták volna le a nevedet, és arcilag kitakarnak, mint egy (merdzsós!) bűnözőt, akkor is beugrottak volna az ismerős vonalak az itt közzétett rajzaid alapján. Amúgy tényleg rendet rakhatnál már ott, évek óta nincs egy normális formatervük a fecske óta... Sok sikert!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
|
« Válasz #3339 Dátum: 2009. március 19. 08:52:13 am » |
|
Köszönöm. Mentségemre szóljon -nem régiben még BMW fejes- Karim Habib lesz elvileg a főnököm. Ő tervezte a CS-t is többek közt. Gratulálok! Azért jó hallani ilyen sikerekről: reméljük hamarosan viszontlázhatunk valami "F"-mercit.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #3340 Dátum: 2009. március 19. 08:53:13 am » |
|
akkor legyél főnök nagyon grat mégegyszer! mutattam pár embernek a blogod, ámuldoztak! viszont aki harmadik lett srác, a kék bmw-vel. az kb. egy az egyben egy cs! mikor utazol? ék remélem alakul Kössze, kössze. Hát a haramadik helyezett bömösnek valóban van egy CS utánérzete. Még nem tudni mikor megyek, hátra van még egy mocskos bürokráciai herce-hurca, papírok, munkavállalási, egyebek ... legkorábban június szerintem, ha minden klappol. Azér' majd küldjél képet a legújabb népmerciről, amelyik majd gyanúsan veséket visel majd a mája helyén is és cápaszerű orral jön a világra..... Ha nem írták volna le a nevedet, és arcilag kitakarnak, mint egy (merdzsós!) bűnözőt, akkor is beugrottak volna az ismerős vonalak az itt közzétett rajzaid alapján. Amúgy tényleg rendet rakhatnál már ott, évek óta nincs egy normális formatervük a fecske óta... Sok sikert! Sajnos az a fájó igazság, hogy a legújabb mercik szebbek mint a legújabb BMW-k...
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
papilio
Vendég
|
|
« Válasz #3341 Dátum: 2009. március 19. 09:07:55 am » |
|
akkor legyél főnök nagyon grat mégegyszer! mutattam pár embernek a blogod, ámuldoztak! viszont aki harmadik lett srác, a kék bmw-vel. az kb. egy az egyben egy cs! mikor utazol? ék remélem alakul Kössze, kössze. Hát a haramadik helyezett bömösnek valóban van egy CS utánérzete. Még nem tudni mikor megyek, hátra van még egy mocskos bürokráciai herce-hurca, papírok, munkavállalási, egyebek ... legkorábban június szerintem, ha minden klappol. Azér' majd küldjél képet a legújabb népmerciről, amelyik majd gyanúsan veséket visel majd a mája helyén is és cápaszerű orral jön a világra..... Ha nem írták volna le a nevedet, és arcilag kitakarnak, mint egy (merdzsós!) bűnözőt, akkor is beugrottak volna az ismerős vonalak az itt közzétett rajzaid alapján. Amúgy tényleg rendet rakhatnál már ott, évek óta nincs egy normális formatervük a fecske óta... Sok sikert! Sajnos az a fájó igazság, hogy a legújabb mercik szebbek mint a legújabb BMW-k... Ezért nem vettem meg én is az új M3-at! Amúgy most jöttem rá, nincs gáz, ha igaz a Merci BMW házasság...akkor Lacka rendberakja a formákat.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #3342 Dátum: 2009. március 19. 09:44:54 am » |
|
Köszönöm. Mentségemre szóljon -nem régiben még BMW fejes- Karim Habib lesz elvileg a főnököm. Ő tervezte a CS-t is többek közt. A cikk amúgy érdekes ... sajnos óriási pontatlanságok vannak benne. Öt névből négy helytelen vagy említhetném a Mercedes partnerkapcsolatainak számát, amely nem kettő, hanem kb. húsz, stb. Bulvár, nem baj. collins; Óriási tévedés, hogy a formatervezők szétkeresik magukat. Sőt. Vezetőként esetleg, de a vezetők meg mindenhol jól keresnek. Nem panaszkodni akarok, mert azt csinálhatom (majd remélhetőleg), amit szeretek, csak inkább ezt a mítoszt rombolnám le, miszerint a formatervezők az átlagosnál jobban keresnek. Üdv, Az erősen lökött gördeszkás srác a szomszédból PS. Ja és még egy pontatlanság, mielőtt nullakettes megörülne, nem a 02 a Liebling. Na bazdmeg! Ez nem semmi!!! GRATULÁLOK! Ez kurvakirály aztaqrva aztaqrva...!!!!!!!!!!!!! SOK SZERENCSÉT!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3343 Dátum: 2009. március 19. 18:05:55 pm » |
|
a mercinek évek óta csak jó formatervei vannak... mindig is azok voltak.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
scses
Nem elérhető
Hozzászólások: 554
|
|
« Válasz #3344 Dátum: 2009. március 19. 18:14:33 pm » |
|
a mercinek évek óta csak jó formatervei vannak... mindig is azok voltak.
Merci forum nem érdekel?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #3345 Dátum: 2009. március 19. 18:36:59 pm » |
|
a mercinek évek óta csak jó formatervei vannak... mindig is azok voltak.
Merci forum nem érdekel? Erre most inkább nem írok semmit. Bár hihetetlenül nagy a kísértés.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #3346 Dátum: 2009. március 19. 18:38:49 pm » |
|
a mercinek évek óta csak jó formatervei vannak... mindig is azok voltak.
Merci forum nem érdekel? Engem érdekel... ti úgyis :mrgreen:már eléggé unalmasak vagytok... nyomasd a linket!!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3347 Dátum: 2009. március 19. 18:58:54 pm » |
|
scses! easy van! de amíg a bmw pöcsöl a cs-el -ami kurva jó!!- addig a merci mondjuk pár éve kihozta a cls-t... most lehet azt mondani, hogy más kategória, de nem ez a lényeg. a merci lazán meglép új kategóriákat, nem is egyet, a bmw-nek egy ilyen volt, az x6. nekem a bmw nagyon bejön, de vicc az van, akinek a "mai világban" egy márka létezik csak. majd ha öreg leszek akkor veszek mercit. vagy ha öregebb!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3348 Dátum: 2009. március 19. 19:03:06 pm » |
|
Kezdődik,de nem merek hozzászólni.Csatlakoznék Pichez ne szólj száj
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #3349 Dátum: 2009. március 19. 19:09:56 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #3350 Dátum: 2009. március 19. 19:12:47 pm » |
|
scses! easy van! de amíg a bmw pöcsöl a cs-el -ami kurva jó!!- addig a merci mondjuk pár éve kihozta a cls-t... most lehet azt mondani, hogy más kategória, de nem ez a lényeg. a merci lazán meglép új kategóriákat, nem is egyet, a bmw-nek egy ilyen volt, az x6. nekem a bmw nagyon bejön, de vicc az van, akinek a "mai világban" egy márka létezik csak. majd ha öreg leszek akkor veszek mercit. vagy ha öregebb! Nincs ízi b...meg... ez egy szeretem cápa fórum!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
02
**Moderátor**
Nem elérhető
Hozzászólások: 1758
|
|
« Válasz #3351 Dátum: 2009. március 19. 19:13:55 pm » |
|
Kezdődik,de nem merek hozzászólni.Csatlakoznék Pichez ne szólj száj Osztom véleményed! És éljen az e34 a cápafórumon...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #3352 Dátum: 2009. március 19. 20:01:33 pm » |
|
Kezdődik,de nem merek hozzászólni.Csatlakoznék Pichez ne szólj száj Osztom véleményed! És éljen az e34 a cápafórumon... Nem nem,az e-34 nem Bmw,inkább csirkeláb. És éljen a 02 a cápafórumon Kb ugyan annyira cápa
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #3353 Dátum: 2009. március 19. 20:23:55 pm » |
|
Kezdődik,de nem merek hozzászólni.Csatlakoznék Pichez ne szólj száj Osztom véleményed! És éljen az e34 a cápafórumon... Nem nem,az e-34 nem Bmw,inkább csirkeláb. És éljen a 02 a cápafórumon Kb ugyan annyira cápa Esküszöm rátok szabadítok egy egész egyháznyi jehovista (bocs akit érint) hittérítőt, hogy kiélhessétek a meggyőzési kényszereket. Nem kell a másikat megtéríteni, hogy az E34 vagy a 02 vagy a Merci a cápa!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #3354 Dátum: 2009. március 19. 20:58:00 pm » |
|
mondjuk E21 forever, én erre szavazok!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3355 Dátum: 2009. március 19. 21:52:02 pm » |
|
ajaj, ennek nem lesz jóvége....nála időztek legtöbbet a vérellenség MERCEDES vezető dizájnerei !!!!!! ki lesz tiltva innen iziben !!!! Kép aláírás: Fogarasi-Benkő László, aki örült Erről csak annyit, ha úgyis eljön a "meg kívánok felelni a csajoknak" korszaka, úgyis borotválni fogja a szemöldöke között. Amúgy grat.
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #3356 Dátum: 2009. március 19. 22:24:09 pm » |
|
3/4 4-kor Pécsett tankoltam tele az öreglányt 22h-kor ismét : 62 l ment bele mire megtelt közben megjártam Pestet és 517 km-t írt a napiszámlálója. Szeretem mert BMW és cápa.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3357 Dátum: 2009. március 19. 22:24:39 pm » |
|
SEGÍTSÉG SEGÍTSÉG!!!
Kell a NAGY BMW KÖNYV! Ma meg kellene vennem. Ha valaki tudja hol lehet kapni az alábbi helyek közelében az csörgessen vagy dobjon sms-T! BP keleti része, Gödöllő, Gyöngyös, Miskolc vagy ezen a vonalon bármi.
T-mob 248 negyvenhat 35
Köszi.
A Nagy BMW könyv A KÖNYV BŐVÍTETT KIADÁSA 2004 MÁJUSÁBAN JELENIK MEG. 100 DB BŐRKÖTÉSES PÉLDÁNY IS KÉSZÜL. A BMW könyv hiánypótló, összegző, részletes márkatörténet. A Nagy Képes Autótörténelem könyvsorozat 2. kötete küllemében és tartalmában is méltó párja a BMW autóknak. Az album részletesen bemutatja a gyár színes történetét, a BMW -hez köthető személyek életrajzát és persze a legendás autó - , és motortípusokat. A sorozatban megjelent : Volkswagen, Opel, Mercedes - Benz, Ford Bolti ár: 5 950 Ft Fizetendő: 4 760 Ft Kosárba Polcra 23,33 Ft/oldal További információk Bolti ár: 5 950 Ft Kedvezmény: 20% Fizetendő: 4 760 Ft Egy oldal ára: 23,33 Ft/oldal Szerző: Bancsi Péter - Bíró Imre Kiadó: Nagykönyv Kiadó Oldalszám: 204 Kiadás éve: 2003 ISBN: 9789638618849 Sorozat cím: Nagy Képes Autótörténelem Sorozat száma: 2 Magasság: 230 mm Vastagság: 280 mm Szállítási információk Előreláthatóan egy héten belül szállítjuk ezt a terméket. Előfordulhat azonban olyan eset, hogy a termék beszerzése a nagykereskedőtől ennél hosszabb időt vesz igénybe, vagy az is lehet, hogy most pillanatnyilag nincs éppen raktáron és így rendelését nem tudjuk most teljesíteni. A rendelés leadását követően megnézzük, hogy nagykereskedő tudja-e jelenleg szállítani ezt a terméket és erről pontos tájékoztatást adunk az Ön számára e-mail-ben. Közvetlen cím: http://webshop.animare.hu/a_nagy_bmw_konyv+79963.html Kosár Termék megnevezése Mennyiség Ár [Megrendelés] Összesen: 0 Ft KÖSZÖNÖM
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #3358 Dátum: 2009. március 19. 22:30:22 pm » |
|
3/4 4-kor Pécsett tankoltam tele az öreglányt 22h-kor ismét : 62 l ment bele mire megtelt közben megjártam Pestet és 517 km-t írt a napiszámlálója. Szeretem mert BMW és cápa. 8.3liter 100-on!!Nemsemmi!!! Gondolom tégla volt téve a gázpedál alá,azt nem tudtad nyomni neki,igy csak 70et ment a gép!!!
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Mike
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4841
Csokihabanero :D
|
|
« Válasz #3359 Dátum: 2009. március 19. 22:30:31 pm » |
|
Kap 2 üveg "szabadon választott" sört, aki átküldi a Lord: Vándor számot mp3-ban a mikemike kukuc freemail ponthura!
|
|
|
Naplózva
|
Főmordor.
|
|
|
|