toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #4260 Dátum: 2009. augusztus 08. 08:55:56 am » |
|
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #4261 Dátum: 2009. augusztus 08. 09:14:16 am » |
|
Azért már ez is 5-600Ezr Ft + hazahozod és a többi... ott vagy máris majdnem 1 milliónál. És akkor még pici lakatolás, pici fényezés, motort rendbekapni (ez nem biztos, de jó felkészülni ilyesmire), 1-2 ez az és máris -munkadíj nélkül,mert magamnak nyilván nem számolok- ott van az ember 1,3-1,5 körül. Jó,ekkor már patika állapot Az enyémre meg a harmadát kell költeni és hibátlan lesz. Olcsó cápa alatt az 1000 euróig terjedő, mázlival jót kifogható autókra gondoltam,de az már ritka...sőt,nincs. Hát igen, 1000 EUR alatt nincs használható autó már.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4262 Dátum: 2009. augusztus 08. 16:33:34 pm » |
|
Mi a baj a motorral?Jó,tudom kicsit kicsi,kicsit gyenge ,de mégiscsak BMW!
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
toi
Nem elérhető
Hozzászólások: 1379
Alpina fan
|
|
« Válasz #4263 Dátum: 2009. augusztus 09. 09:29:56 am » |
|
Félre értettél,a motorral semmi bajom sőt ennél jobbat talán nem is választhattak volna.Amit belinkeltél motorkép,emlékeim szerint ebbe az autóba került beépítésre,ill. az M8-ba akarták berakni a butított változatát.
|
|
|
Naplózva
|
750ia
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4264 Dátum: 2009. augusztus 09. 16:37:39 pm » |
|
Félre értettél,a motorral semmi bajom sőt ennél jobbat talán nem is választhattak volna.Amit belinkeltél motorkép,emlékeim szerint ebbe az autóba került beépítésre,ill. az M8-ba akarták berakni a butított változatát.
Tudtam,hogy tudod ,csak "viccőtem" .
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #4265 Dátum: 2009. augusztus 10. 12:27:09 pm » |
|
Azért már ez is 5-600Ezr Ft + hazahozod és a többi... ott vagy máris majdnem 1 milliónál. És akkor még pici lakatolás, pici fényezés, motort rendbekapni (ez nem biztos, de jó felkészülni ilyesmire), 1-2 ez az és máris -munkadíj nélkül,mert magamnak nyilván nem számolok- ott van az ember 1,3-1,5 körül. Jó,ekkor már patika állapot Az enyémre meg a harmadát kell költeni és hibátlan lesz. Olcsó cápa alatt az 1000 euróig terjedő, mázlival jót kifogható autókra gondoltam,de az már ritka...sőt,nincs. Most voltunk Szlovéniában. Közel 3000 kilométert tettünk meg, nagyváros, tengerpart, hegycsúcs, minden benne volt. Egy hét alat EGYETLEN cápaBMW-t láttam, egy 525Eta-t, amivel németek jöttek le kajakozni. Ennyi, kész, semmit! Sem E21, sem E28, abszolut nincs, de még kertbe rohadva sem! Bontókban sem, sehol. E34-et EGYET láttam, sötétzöld 524TD volt egy lepukkant családdal megrakva. Ezen felül hiányzik az E36, E39 sorozat is, kizárólag a számomra ismeretlen legújabb BMW-k láthatók, és X5-ök. Hát ez van arrafelé.
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4266 Dátum: 2009. augusztus 10. 13:08:38 pm » |
|
Most voltunk Szlovéniában. Közel 3000 kilométert tettünk meg, nagyváros, tengerpart, hegycsúcs, minden benne volt. Egy hét alat EGYETLEN cápaBMW-t láttam, egy 525Eta-t, amivel németek jöttek le kajakozni. Ennyi, kész, semmit! Sem E21, sem E28, abszolut nincs, de még kertbe rohadva sem! Bontókban sem, sehol. E34-et EGYET láttam, sötétzöld 524TD volt egy lepukkant családdal megrakva. Ezen felül hiányzik az E36, E39 sorozat is, kizárólag a számomra ismeretlen legújabb BMW-k láthatók, és X5-ök. Hát ez van arrafelé.
Arankával mentetek?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #4267 Dátum: 2009. augusztus 10. 14:00:49 pm » |
|
Á, soha nem mertem volna vállalkozni rá, legfeljebb ha Motronicos lenne már, akkor. Örököltem egy Clio-t, így azzal voltunk. Aranka Drága ezzel sajnos kicsit háttérbe került. Kicsit nagyon...
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
pic
Vendég
|
|
« Válasz #4268 Dátum: 2009. augusztus 10. 14:14:53 pm » |
|
E34-et EGYET láttam, sötétzöld 524TD volt egy lepukkant családdal megrakva.
És az autó milyen állapotban volt?
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #4269 Dátum: 2009. augusztus 10. 14:21:17 pm » |
|
Koszos, elhanyagolt, a seggét a földön húzta, jó fekete volt a hátfala=undorító volt.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4270 Dátum: 2009. augusztus 10. 14:40:53 pm » |
|
Á, soha nem mertem volna vállalkozni rá, legfeljebb ha Motronicos lenne már, akkor. Örököltem egy Clio-t, így azzal voltunk. Aranka Drága ezzel sajnos kicsit háttérbe került. Kicsit nagyon... Végülis Neked elég a motronicosítás? Tudtommal van komplett motyód. (Dannert moci) Amúgy az az ETA sem jött be,amire rá voltunk mozdulva. Baj van az egyik henger szelepezésénél...
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #4271 Dátum: 2009. augusztus 10. 14:54:03 pm » |
|
Elég lenne. A motyót odaadtam ajándékba Viktornak kb 1,5 éve.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #4272 Dátum: 2009. augusztus 10. 17:03:03 pm » |
|
Elég lenne. A motyót odaadtam ajándékba Viktornak kb 1,5 éve. nah, ha valamit, akkor pont AZT nem kellett volna odaadni
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4273 Dátum: 2009. augusztus 11. 21:49:50 pm » |
|
Az E24 gurukat kérdem,hogy mit érdemes tudnom a tipusról,mikor volt ráncfelvarrás,modellváltás,én amennyire tudom az E28 platformon van,pl. a futóműelemek,difik szabadon variálhatóak?Nem gáz az alkatrész mint a 850-hez például? Valahogy nyugtalanul háltam pár napja ,így írtam a skacnak villanylevelet ,hétvégén megkukkantom ,alkalmi árat kér érte ,és még útadó is van rajta évvégéig....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 11. 21:55:45 pm írta mr.v12 »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #4274 Dátum: 2009. augusztus 12. 20:09:01 pm » |
|
Az E24 gurukat kérdem,hogy mit érdemes tudnom a tipusról,mikor volt ráncfelvarrás,modellváltás,én amennyire tudom az E28 platformon van,pl. a futóműelemek,difik szabadon variálhatóak?Nem gáz az alkatrész mint a 850-hez például? Valahogy nyugtalanul háltam pár napja ,így írtam a skacnak villanylevelet ,hétvégén megkukkantom ,alkalmi árat kér érte ,és még útadó is van rajta évvégéig.... Megfertőzte a betegség! Ami variálható, az nem túl zűrös alkatrész, ami meg nem, az horror árú.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. augusztus 12. 20:12:49 pm írta Agyas »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lidérc
E21 Brothers mother
Nem elérhető
Hozzászólások: 494
|
|
« Válasz #4275 Dátum: 2009. augusztus 12. 20:16:01 pm » |
|
Ha mégis beleszédülnél Hol akarod majd használni? Látom, jobb kormányos. Foton jól néz ki
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #4276 Dátum: 2009. augusztus 12. 20:17:36 pm » |
|
Hát itthon. De eléggé undok lesz vele előzgetni...
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4277 Dátum: 2009. augusztus 12. 20:37:40 pm » |
|
Gisti Cuccok? Megérkeztek?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4232
|
|
« Válasz #4278 Dátum: 2009. augusztus 12. 20:41:18 pm » |
|
Pü ment!
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #4279 Dátum: 2009. augusztus 12. 21:25:54 pm » |
|
Á, soha nem mertem volna vállalkozni rá, legfeljebb ha Motronicos lenne már, akkor. Örököltem egy Clio-t, így azzal voltunk. Aranka Drága ezzel sajnos kicsit háttérbe került. Kicsit nagyon... Merre voltatok? Én is most voltam 2hete, ismerősek a hegyek Mi sem BMWvel voltunk le is robbantunk, sikerült 63óra alatt megérkezni. Szegény ETÁt meg megette egy nyest, remélem holnap már lesz időm elvinni villanyászokhoz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #4280 Dátum: 2009. augusztus 12. 21:38:58 pm » |
|
Ha mégis beleszédülnél Hol akarod majd használni? Látom, jobb kormányos. Foton jól néz ki Hát ez az,nemtom meddig kell még itt dekkolnom,talán a balos műszerfal,és a kormánymű elég lenne,esetleg valami összekötő,vagy ilyesmik a balkormányosításhoz,ha végre Ír állampolgár is leszek,akkor Ír jogosítvánnyal,útlevéllel jogszerűen használhatnám otthon,honosítás nélkül,legalábbis úgy tudom.Ami továbbra is horror lenne,hogy ettől még fizetni kéne az itteni biztosítást,ami otthoni mértékkel értelmezhetetlen kb 1500€/év,ehhez vissza kéne majd hozni műszakiztatni,mert anélkül nincs biztosítás,ott nemtom mit szólnának a balkormányosításomhoz,az oda-visszaút vizsgázni simán 1000€,így 2-3 év alatt pont kifizetném egy hazai hatos árát,meg minden.Viszont tényleg olcsó,szinte alkatrészárban lenne,ha jól látom még az ülések is motorosak,nem egy mindennapi darab,17"kerekek,stb,még nemtom mi lesz,és ez biztos! Ha ottleszek eldöntöm.
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4281 Dátum: 2009. augusztus 12. 21:55:21 pm » |
|
Hát ez az,nemtom meddig kell még itt dekkolnom,talán a balos műszerfal,és a kormánymű elég lenne,esetleg valami összekötő,vagy ilyesmik a balkormányosításhoz,ha végre Ír állampolgár is leszek,akkor Ír jogosítvánnyal,útlevéllel jogszerűen használhatnám otthon,honosítás nélkül,legalábbis úgy tudom.Ami továbbra is horror lenne,hogy ettől még fizetni kéne az itteni biztosítást,ami otthoni mértékkel értelmezhetetlen kb 1500€/év,ehhez vissza kéne majd hozni műszakiztatni,mert anélkül nincs biztosítás,ott nemtom mit szólnának a balkormányosításomhoz,az oda-visszaút vizsgázni simán 1000€,így 2-3 év alatt pont kifizetném egy hazai hatos árát,meg minden.Viszont tényleg olcsó,szinte alkatrészárban lenne,ha jól látom még az ülések is motorosak,nem egy mindennapi darab,17"kerekek,stb,még nemtom mi lesz,és ez biztos! Ha ottleszek eldöntöm. Igazából kell egy balos bölcső kormánnyal, egy kormányoszlop, műszerfal és cuccai. Ebből a műszerfal és cafatjai igen ritkák.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Agyas
Nem elérhető
Hozzászólások: 1128
|
|
« Válasz #4282 Dátum: 2009. augusztus 12. 22:10:42 pm » |
|
Igazából kell egy balos bölcső kormánnyal, egy kormányoszlop, műszerfal és cuccai. Ebből a műszerfal és cafatjai igen ritkák.
Elnézést, de nem csak a műszerfal cuccai ritkák, hanem a pedálzat is. A jobbosban a fékhenger is máshol van, úgy rémlik. Vadkerten nézegettem a 6ost, ezek tűntek fel.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #4283 Dátum: 2009. augusztus 13. 07:34:41 am » |
|
Merre voltatok? Én is most voltam 2hete, ismerősek a hegyek Mi sem BMWvel voltunk le is robbantunk, sikerült 63óra alatt megérkezni. Szegény ETÁt meg megette egy nyest, remélem holnap már lesz időm elvinni villanyászokhoz. Szia! Ez a Krajnska Gora hágóján készült! Bovecben voltunk, és onnan aztán mindenhová mentünk, tavak, barlang, tengerpart, minden megvolt.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #4284 Dátum: 2009. augusztus 13. 07:39:42 am » |
|
Elnézést, de nem csak a műszerfal cuccai ritkák, hanem a pedálzat is. A jobbosban a fékhenger is máshol van, úgy rémlik. Vadkerten nézegettem a 6ost, ezek tűntek fel.
Vegyen 82-ig gyártott 6-ost. Abba jó az E12 pedálsora, kormányoszlopa, mindene
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #4285 Dátum: 2009. augusztus 13. 17:27:26 pm » |
|
Merre voltatok? Én is most voltam 2hete, ismerősek a hegyek Mi sem BMWvel voltunk le is robbantunk, sikerült 63óra alatt megérkezni. Szegény ETÁt meg megette egy nyest, remélem holnap már lesz időm elvinni villanyászokhoz. én nemtudom,ez valami hobbi a nyesteknél? >:Dh ennyire szeretik rágni a cápákat az enyém is igy járt az előző tulajnál,a moci tető szigetelésen még most is látszanak a nyomai
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Zottya
Nem elérhető
Hozzászólások: 479
|
|
« Válasz #4286 Dátum: 2009. augusztus 13. 18:15:38 pm » |
|
Az autó az tényleg gyönyörű, de a kommentek, hááát finoman mondva, hagy némi kívánni valót..... bár , az utolsó mondat tetszett! http://auto.indavideo.hu/video/Ami_ennel_szebb_az_istenkaromlas
|
|
|
Naplózva
|
Zoli
"A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék."
47°20'20.57"N 18°58'4.30"E
tel:+36 20 4468504
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #4287 Dátum: 2009. augusztus 13. 18:50:31 pm » |
|
Szia! Ez a Krajnska Gora hágóján készült! Bovecben voltunk, és onnan aztán mindenhová mentünk, tavak, barlang, tengerpart, minden megvolt. Bovecban voltunk mi is ugyanezen az útvonalon. Elég szép arra a táj, bár első nap csak Ljubijana előttig jutottunk. Aztán megismertük a fővárost, és végül bérautóval jutottunk Bovecig.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
FoX
Nem elérhető
Hozzászólások: 252
|
|
« Válasz #4288 Dátum: 2009. augusztus 13. 18:55:23 pm » |
|
Hobbi igen, már kint is van neki a csapda és hamarosan megfogom. Most rákapott a szélvédőkeretekre, azt rágcsálja, már megevett egy fél dobbetétet, összekarcolta a touareget, még 2kocsin a szélvédőkeretet, X3ból a motortérburkolatot, egy alfa antennát. Mostmár kezdek elég ideges lenni, nem is beszélve hogy minden reggel tiszta sáros lábnyom az összes kocsi.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
|
« Válasz #4289 Dátum: 2009. augusztus 13. 20:38:03 pm » |
|
A Clioban van egy szerkezet: egy kis fekete doboz a motortérben, az valami állat riasztó. Tetején villog egy led, elöl van neki pici hangszórója. Szerintem hatásos. Ja meséltem hogy Arankában a motortérben a torony mögötti kis zugban találtam egyszer egy kis darab kenyeret, pár hétre rá meg egy megcsócsált SPORT SZELETET!!! Na azt se én raktam oda!
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
|