CápaBMW fórum
2024. november 27. 13:38:09 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Szeretem, mert cápa. 2.  (Megtekintve 2866318 alkalommal)
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #5400 Dátum: 2009. december 06. 17:40:16 pm »

Hiába koncentrálok, ezt így messziről nem látom (megyek uri gellerhez korrepetálásra  Evil ) , de ha így kérdezed, gyanítom, hogy mi a válasz
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5401 Dátum: 2009. december 06. 18:34:34 pm »

Af-es alv@zsz@m esetén akár stimmelhetnek is...  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 06. 18:52:22 pm írta collins » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #5402 Dátum: 2009. december 06. 18:51:02 pm »

Úgy esetleg..De ha valaki egy 77-es E28-ast árul, az valahogy bűzlik...De leghalább olyan gyanús lenne egy 92-es is...
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 06. 18:52:41 pm írta collins » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5403 Dátum: 2009. december 06. 19:12:12 pm »

Úgy esetleg..De ha valaki egy 77-es E28-ast árul, az valahogy bűzlik...De leghalább olyan gyanús lenne egy 92-es is...


Mit meg nem problémáztok,átíratni,azt bele a B35-öt,és kész!Kérdés?
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #5404 Dátum: 2009. december 06. 19:54:47 pm »


Mit meg nem problémáztok,átíratni,azt bele a B35-öt,és kész!Kérdés?

ülj le,egyes!
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Bee

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 226



« Válasz #5405 Dátum: 2009. december 06. 22:40:48 pm »

MIKI!!!
BOLDOG NÉVNAPOT!!!!
Naplózva
Cápa730

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1043



« Válasz #5406 Dátum: 2009. december 07. 01:15:02 am »

Szerinted stimmelnek??

Nem értem mi nem világos a dologban ?
Régen teljesen legálisan egy magyarforgalmis autóban cserélhettél kasznit, majd pár hónap múlva motort.
Gyakorlatilag így lehetett forgalmiztatni "olcsóbban" a behozott autókat.
Gondolom egy csaffadt E12-re hoztak egy E28.
Nem kell semmi különösebb magyarázatot keresni emögött az anomália mögött.
Sajnos ez a világ már régen elmúlt.
Naplózva

BMW ÜBER ALLES ! coolsmiley sm_68 coolsmiley
06-30-264-5107
06-1-284-2905
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #5407 Dátum: 2009. december 07. 06:49:46 am »

Nem értem mi nem világos a dologban ?
Régen teljesen legálisan egy magyarforgalmis autóban cserélhettél kasznit, majd pár hónap múlva motort.
Gyakorlatilag így lehetett forgalmiztatni "olcsóbban" a behozott autókat.
Gondolom egy csaffadt E12-re hoztak egy E28.
Nem kell semmi különösebb magyarázatot keresni emögött az anomália mögött.
Sajnos ez a világ már régen elmúlt.

Értem én...Viszont tényleg nem értem, miért nem lehet kasznit cserélni egy kocsin legálisan..Illetve ez így ebben a formában neeeeeeem,nem igaz, mert lehet..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5408 Dátum: 2009. december 07. 08:35:20 am »

Bizony volt ilyen régen! De beszüntették a súlyos visszaélések miatt Sad Általában az ügyeskedők miatt mindig MI szívunk...  angry
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5409 Dátum: 2009. december 07. 08:39:25 am »

Én is köszönöm. Már ha gondolt rám valaki. Cheesy
Naplózva

Főmordor.
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #5410 Dátum: 2009. december 07. 09:44:02 am »

A kelenföldi kocsiszín előtt lakik egy jóember egy fehér e28-ban. Kicsit meglepett mikor körüljárás közben megláttam az ombrét bent alukálni, aki nem az a fajta lehet akit fölébreszthetek aztán szépen elbeszélgethetek vele az autójáról Cheesy. A hátsó ülésen meg a pakkja, az ablakig pakolva.  Mindenesetre rendszámos volt, és tetszett a gyári hátsó légterelő(legalábbis annak tűnt), arra lesz ma egy licitem Cheesy 

Amúgy meg ki tudja, a multkor a körtéren udvarolt nagyon a kocsimnak egy jóember, sőt eddig ő tippelte legközelebbre a gyártási időpontot(85, eddig csak nagyobb számokat mondtak Cheesy). Meg állítólag volt 318-asa. Meg hú de szép autó, kincs, csak vigyázzak merhogy a 318asa is vitte a 182-t meg jó téli gummákat rakjak rá. Meg egy kis apró ha van kávéra Smiley. Ezekután volt, mer vagy márkatárs, vagy nagyon tehetséges standupos Cheesy

Naplózva

02
**Moderátor**

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1758



« Válasz #5411 Dátum: 2009. december 07. 10:26:34 am »

Értem én...Viszont tényleg nem értem, miért nem lehet kasznit cserélni egy kocsin legálisan..Illetve ez így ebben a formában neeeeeeem,nem igaz, mert lehet..

Dehogy érted, nem értesz te semmit sem b@zdmeg...
Naplózva
Roland635
Papír ami

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1213



« Válasz #5412 Dátum: 2009. december 07. 20:35:04 pm »

Ez az eset pont olyan mint az én kadettom.

Forgalmiban 79 es, valójában 88 as.

Sehol nincs feljegyezve hogy kasztnicserés, gyakorlatilag semmi.
Számok egyeznek, eredeten átment.
Ja, youngtimer bizti van rajta.
mnhjr nek nem tűnt fel hogy 79 ben a cseppkadett jóesetben még a tervezőasztalon is csak egy gyűrött papírfecni volt.

Az van kérem, hogy mikor ez a kasztnicsere legális volt ugye, ezzel a kocsival is megtörtént.

Ilyenkor mivan, a gyártási év megmaradt, viszont az új kocsi alváz és motorszámát írták be, merthátugye mit irtak vóóna?
Megjegyzésbe meg ott volt, hogy csere történt.
Aha, csakhogy akkor még eredetvizsga a faszba se volt.
Most meg paraszt megveszi a kocsit, megnézik eredeten, ugye számok egyeznek ennyi a lényeg.
Új forgalmi készül, abba már nem írják bele hogy miújság, ilyenformán a kocsi teljesen "letisztul".

Ja, és csak zárójelbe: Hallottam olyan esetről, hogy 4 es golf ment 1 es papírjaival, persze nem földi halandó az ember, hanem vizsgabiztos...
Naplózva

E24 bedobozolva a szekrény mélyén
+36 20 233 63 66
+43 68 8949 51 41
Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5413 Dátum: 2009. december 07. 22:19:54 pm »

Az a 4-es egy legutolsó szériás 2-es, egy "kislámpás" 1-esével és földim,de nem vizsgabiztos, csak egy "csókos" ,aki valaha régen kápéemmes volt, de kirúgták maroktartás miatt.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5414 Dátum: 2009. december 07. 22:25:15 pm »

Az a 4-es egy legutolsó szériás 2-es, egy "kislámpás" 1-esével és földim,de nem vizsgabiztos, csak egy "csókos" ,aki valaha régen kápéemmes volt, de kirúgták maroktartás miatt.

És most már te is gyanús vagy..... Evil angel
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5415 Dátum: 2009. december 07. 22:30:08 pm »

Az a gyanús, ami nem gyanús Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5416 Dátum: 2009. december 07. 22:38:31 pm »

Az a gyanús, ami nem gyanús Cheesy


Igen,ezen a gondolatmeneten jutottam el én is hozzád! Cheesy Cheesy Grin Grin smiley smiley
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5417 Dátum: 2009. december 07. 22:48:10 pm »

Ja! Cheesy Még majd kiderül,hogy én hozom a műszakis rendeleteket,hogy több melóm legyen mi? Cheesy Cheesy Esténként pötyögöm  Evil

Amúgy ez érdekes. E34 index fórumon olvastam,de számomra a hsz. vége az igazán elgondolkodtató,hogy ezek készülnek még valamire...

"Részvétem.  1 hónapja én is szigorított vizsgán voltam a tds-sel , mert én balga nem figyeltem , hogy lejárt a műszaki.  Fakabát ipi-apacs , forgalmi bevonása , feljelentés  , miegymás ... - és az ocsmányiroda csak ilyen műszaki v. adatlapot fogad el ....

 

Na mind1 , elvittem .  Végül is csont nélkül átment , de   az adatlapra feljegyezték , hogy  " nem széria felszereltségű xenenon berendezés az autóba építve , de ki iktatva , autó jégkáros, pótkeréken a gumiabroncs eltérő ... " , stb, stb,stb   .

A forgalmiban a kéziváltó kódja szerepelt. Erre ráírja , hogy helyesen az automata kódja micsoda , de a forgalmiba bejegyzendő pontos típus megjelölést már nem javította ki. Így az továbbra is tds  és nem tdsA  .  Nem vitatkoztam vár vele sem , és az ocsmányirodás előadóval sem.  Így legalább , amikor majd ez a forgalmi is betelne , majd cserélik ismét ingyé,  az elírás miatt .....

Vizsga közben , kérdezem a "biztost"  , hogy a két vizsgasorból miért csak az egyik működik?  A másik soron, mit javítanak a fékpadon Huh?    Azt mondta , hogy átállítják úgy , hogy a teljesítménymérést is el tudják végezni .  Decemberig 14 helyen az országban , előkészítik erre is a műszereket .   No , erre már nem kérdeztem tovább, mert fingom sincs ,hogy ez egy újabb szivatás előkészítese , vagy az illetékes dilettánsok valóban komolyan gonolják/gondolták....

 

 

Mindenesetre , no comment ...
"
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5418 Dátum: 2009. december 07. 23:05:26 pm »

Csak,hogy ez a fos hétfő jobban végződjön:


* A fekete hatos.JPG (268.67 KB, 1024x768 - megtekintve 1084 alkalommal.)

* A piros hatos.jpg (252.34 KB, 900x632 - megtekintve 994 alkalommal.)

* A piros hatos 1.jpg (215.16 KB, 900x600 - megtekintve 1056 alkalommal.)

* A piros hatos 2.jpg (199.17 KB, 734x900 - megtekintve 1076 alkalommal.)

* A piros hatos 3.jpg (104.96 KB, 876x584 - megtekintve 1044 alkalommal.)
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5419 Dátum: 2009. december 07. 23:09:40 pm »

Ja! Cheesy Még majd kiderül,hogy én hozom a műszakis rendeleteket,hogy több melóm legyen mi? Cheesy Cheesy Esténként pötyögöm  Evil

Amúgy ez érdekes. E34 index fórumon olvastam,de számomra a hsz. vége az igazán elgondolkodtató,hogy ezek készülnek még valamire...

"Részvétem.  1 hónapja én is szigorított vizsgán voltam a tds-sel , mert én balga nem figyeltem , hogy lejárt a műszaki.  Fakabát ipi-apacs , forgalmi bevonása , feljelentés  , miegymás ... - és az ocsmányiroda csak ilyen műszaki v. adatlapot fogad el ....

 

Na mind1 , elvittem .  Végül is csont nélkül átment , de   az adatlapra feljegyezték , hogy  " nem széria felszereltségű xenenon berendezés az autóba építve , de ki iktatva , autó jégkáros, pótkeréken a gumiabroncs eltérő ... " , stb, stb,stb   .

A forgalmiban a kéziváltó kódja szerepelt. Erre ráírja , hogy helyesen az automata kódja micsoda , de a forgalmiba bejegyzendő pontos típus megjelölést már nem javította ki. Így az továbbra is tds  és nem tdsA  .  Nem vitatkoztam vár vele sem , és az ocsmányirodás előadóval sem.  Így legalább , amikor majd ez a forgalmi is betelne , majd cserélik ismét ingyé,  az elírás miatt .....

Vizsga közben , kérdezem a "biztost"  , hogy a két vizsgasorból miért csak az egyik működik?  A másik soron, mit javítanak a fékpadon Huh?    Azt mondta , hogy átállítják úgy , hogy a teljesítménymérést is el tudják végezni .  Decemberig 14 helyen az országban , előkészítik erre is a műszereket .   No , erre már nem kérdeztem tovább, mert fingom sincs ,hogy ez egy újabb szivatás előkészítese , vagy az illetékes dilettánsok valóban komolyan gonolják/gondolták....

 

 

Mindenesetre , no comment ...
"


Mi lenne,bemérik az autók teljesítményét,a teljesítmény adó miatt.Megjegyzem én úgyis a legfelső kategóriába esek majd,úgyhogy makk mindegy.
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #5420 Dátum: 2009. december 07. 23:11:48 pm »

hogy nem esett le a fickó keze, amikor azt a váltógombot felrakta...



egyébként gyönyörűek! kösz Mr, ez jól esett Azn
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5421 Dátum: 2009. december 07. 23:17:43 pm »

Jó,csak gondoltam fűzök magamnak egy B23-at,de így...mondjuk az még akkor is alap kategória.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5422 Dátum: 2009. december 07. 23:19:34 pm »

Jó,csak gondoltam fűzök magamnak egy B23-at,de így...mondjuk az még akkor is alap kategória.


Ezt most mire írtad? 1084
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #5423 Dátum: 2009. december 07. 23:30:18 pm »


Ezt most mire írtad? 1084

"Mi lenne,bemérik az autók teljesítményét,a teljesítmény adó miatt.Megjegyzem én úgyis a legfelső kategóriába esek majd,úgyhogy makk mindegy."


Erre
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #5424 Dátum: 2009. december 07. 23:33:14 pm »

Ezzel azt fogják elérni hogy akinek tunning verdája van lesz 2 HF-je. Vizsgára egy karbis meg másnaptólnaptól a következő vizsga előtti napig a tuti turbósított tunningolt cucc  Evil
Naplózva

Bence
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #5425 Dátum: 2009. december 08. 01:08:15 am »

Ezzel azt fogják elérni hogy akinek tunning verdája van lesz 2 HF-je. Vizsgára egy karbis meg másnaptólnaptól a következő vizsga előtti napig a tuti turbósított tunningolt cucc  Evil


Szerintem meg akinek tuning verdája lesz,annak meglesz a jól bevált vizsgabázisa,ahol véletlenül a leggyakoribb tuningolt autóknak megvan a mérési diagrammja,persze a gyári teljesítményhez.......... 1057 1075 139
Én így csinálnám,persze én,a majdani széria 315-ömmel nem fogok a vásárlóerőhöz tartozni Cool Roll Eyes Cheesy,dehogyis,kikérem magamnak! sm_68 crazy2 laugh
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #5426 Dátum: 2009. december 08. 08:16:59 am »

Szerintem meg lesz egy rejtett kapcsoló ami vált 2-féle elektronika közöt... Gyári vagy vagy tunying.  Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009. december 08. 14:32:38 pm írta collins » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
gim_e12
Vendég
« Válasz #5427 Dátum: 2009. december 08. 08:36:32 am »

Akkor egy másik szemszög:

Ha ez tényleg azért készül hogy bemérjék az autót, akkor örülök.
Pont azon gondolkodtam, hogy nekem ugyebár M30B30 van gyárilag 188Le.

El tudom képzelni, hogy a padon már nem tudná a 170-et sem, ergo lehet hogy jobban járnék a méréssel.
(gondolom van egy-két motor ami határon van: M20B25, M5xB23 ha jól tudom pont 170Le -nek van megadva gyárilag)

Viszont ha nem mérik akkor ha tudja, ha nem. A papíron az van ezért fizess!

+ Ha erősebb a kocsi, de be kell méretni, akkor mechanikai folytással, vagy újabb autóknál akkár egy másik chip-el el lehet érni, hogy határ alatt legyen. És itt most nem a 600Le-sről beszélek hanem ami mondjuk 170-200 körül van.

De szerintem úgy is megcumizzuk.
Naplózva
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #5428 Dátum: 2009. december 08. 08:40:36 am »

Felvetődik néhány kérdés. Hiteles a pad? Keréken mérik? Mennyivel szorozzák vissza?

Mellesleg én már azon is meglepődnék, ha egy 15 éves M30B30 tudná a 170 lovat.
Naplózva

Főmordor.
gim_e12
Vendég
« Válasz #5429 Dátum: 2009. december 08. 08:47:46 am »

Felvetődik néhány kérdés. Hiteles a pad? Keréken mérik? Mennyivel szorozzák vissza?

Gondolom a padot csak hitelesítik, különben nem sok értelme van.
Biztos keréken mérik de hogy abból hogy kalkulálnak?


Mellesleg én már azon is meglepődnék, ha egy 15 éves M30B30 tudná a 170 lovat.

Erről beszélek. Sok olyan autó van ami méréssel jobban járhatna, mint a papírt alapul véve.

Naplózva
Oldalak: 1 ... 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 [181] 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!