CápaBMW fórum
2024. április 27. 00:45:30 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 48   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóvásárlási tanácsok  (Megtekintve 733254 alkalommal)
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #240 Dátum: 2009. május 20. 07:53:46 am »

Magam is a legutolsó gépet nézném meg tüzetesen, de előtte feltétlenül rá kell kérdezni, hogy miért van színrefújva a küszöb? Az biztos hogy soha nem volt testszínű az E28-akon (érdekes, furcsa és nem is néz ki miatta olyan jól, valahogy nekem "kövéríti")
Szóval mit cseréltek, heggesztettek, fényeztek, ezt meg kell tudni.
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Emi
Vendég
« Válasz #241 Dátum: 2009. május 20. 08:21:16 am »

nem értem én ezt a v12 ajnárt..... mindenki szidja, h mindenből dupla van - dupla meghibásodás, ez beszarik, amúgy zabál, nem megy x henger, stb, te meg minden 2. hsz-ben ajnározod.. ráadásul szerintem a v8 hangja sokkal jobb is

Kinek a papné.....
Szerezz egyet,használd,majd itélkezz.
vittek vele. inkább egy 740 kéne


* leistungsdiagramm_neu.jpg (39.29 KB, 612x206 - megtekintve 673 alkalommal.)
Naplózva
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #242 Dátum: 2009. május 20. 12:55:10 pm »

akkoris Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:02:40 pm írta Promega » Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #243 Dátum: 2009. május 24. 17:30:34 pm »

Sziasztok!
Hosszas töprengés után úgy döntöttem, h belevágok egy cápa építésbe, mert nagyon tetszik az autó formája Smiley. Van is kiszemelt példány: http://www.hasznaltauto.hu/2975886_bmw_316_1979 .
Örülnék neki ha véleményeznétek a vasat, kinek mi a meglátása, valamint annak is ha pár dolgot leírnátok, hogy mire figyeljek nagyon a vételkor, esetleg ennek a 316os típushibák (ha van ilyen a rohadáson kívül),tapasztalatok stb... mindenre vevő vagyok.
Előre is köszi, Thommy.
Naplózva

Thommy
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #244 Dátum: 2009. május 24. 18:14:54 pm »

bár nem láttam élőben csak a felújítása előtt, de a hirdetésekben lévők közül talán az egyik legjobb. a fehéret is checkold!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #245 Dátum: 2009. május 24. 19:13:52 pm »

bár nem láttam élőben csak a felújítása előtt, de a hirdetésekben lévők közül talán az egyik legjobb. a fehéret is checkold!
A 316os fehéret? Nekem az nem tetszik, valahogy olyan furcsán áll a vese rajta, nagyon bent van a motorháztető alatt, ennek jobb a színe is Tongue, de köszi, megnézem.
Naplózva

Thommy
bob

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1682



« Válasz #246 Dátum: 2009. május 24. 19:37:02 pm »

bár nem láttam élőben csak a felújítása előtt, de a hirdetésekben lévők közül talán az egyik legjobb. a fehéret is checkold!
A 316os fehéret? Nekem az nem tetszik, valahogy olyan furcsán áll a vese rajta, nagyon bent van a motorháztető alatt, ennek jobb a színe is Tongue, de köszi, megnézem.

Azert nezd meg rendessen mert lehet hogy csak bagatel kis igazitas,viszont a piroson az a tetöablak  undecided na azt eltüntetni mär több melo! Smiley
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #247 Dátum: 2009. május 24. 19:43:53 pm »

A 316os fehéret? Nekem az nem tetszik, valahogy olyan furcsán áll a vese rajta, nagyon bent van a motorháztető alatt, ennek jobb a színe is Tongue, de köszi, megnézem.
egy alpinweiss E21 elég jól néz ki szerintem Smiley
menj el, nézd meg, ahogy bob mondja, nehogy azért ne vedd meg, mert azon igazítani kell..
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #248 Dátum: 2009. május 24. 20:13:01 pm »

Sziasztok!
Hosszas töprengés után úgy döntöttem, h belevágok egy cápa építésbe, mert nagyon tetszik az autó formája Smiley. Van is kiszemelt példány: http://www.hasznaltauto.hu/2975886_bmw_316_1979 .
Örülnék neki ha véleményeznétek a vasat, kinek mi a meglátása, valamint annak is ha pár dolgot leírnátok, hogy mire figyeljek nagyon a vételkor, esetleg ennek a 316os típushibák (ha van ilyen a rohadáson kívül),tapasztalatok stb... mindenre vevő vagyok.
Előre is köszi, Thommy.

Hogy mire figyelj? Szerintem kukkants be Stefféhez, Hemiltonhoz, Ehuszonegyhez a garázsaikba. Náluk látni igazán, mik a rohadási gócok Smiley

Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #249 Dátum: 2009. május 24. 20:34:52 pm »

Sziasztok!
Hosszas töprengés után úgy döntöttem, h belevágok egy cápa építésbe, mert nagyon tetszik az autó formája Smiley. Van is kiszemelt példány: http://www.hasznaltauto.hu/2975886_bmw_316_1979 .
Örülnék neki ha véleményeznétek a vasat, kinek mi a meglátása, valamint annak is ha pár dolgot leírnátok, hogy mire figyeljek nagyon a vételkor, esetleg ennek a 316os típushibák (ha van ilyen a rohadáson kívül),tapasztalatok stb... mindenre vevő vagyok.
Előre is köszi, Thommy.

Hogy mire figyelj? Szerintem kukkants be Stefféhez, Hemiltonhoz, Ehuszonegyhez a garázsaikba. Náluk látni igazán, mik a rohadási gócok Smiley



Nomeg gondoldd végig, mennyire akarsz autót építeni.Pontosabban a mélységekbe mennyire mennél bele.Mert ha szétszeded, és magadnak megcsinálod, akkor vagy egy nagyon jó alapot keress, vagy egy közepeset.Persze nem mindegy mennyire értesz,és melyik részéhez..Mert ha (minden sértés nélkül)mondjuk informatikus vagy, akkor rengetegbe tud lenni egy lakatolás, egy fényezés,egy kárpitozás, egy hifi, ....A legjobb az lenne, ha vinnél magaddal valakit, aki ismeri a tipust,mert sajnos nem minden arany ami fénylik...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #250 Dátum: 2009. május 24. 20:53:23 pm »


Hogy mire figyelj? Szerintem kukkants be Stefféhez, Hemiltonhoz, Ehuszonegyhez a garázsaikba. Náluk látni igazán, mik a rohadási gócok Smiley



Nomeg gondoldd végig, mennyire akarsz autót építeni.Pontosabban a mélységekbe mennyire mennél bele.Mert ha szétszeded, és magadnak megcsinálod, akkor vagy egy nagyon jó alapot keress, vagy egy közepeset.Persze nem mindegy mennyire értesz,és melyik részéhez..Mert ha (minden sértés nélkül)mondjuk informatikus vagy, akkor rengetegbe tud lenni egy lakatolás, egy fényezés,egy kárpitozás, egy hifi, ....A legjobb az lenne, ha vinnél magaddal valakit, aki ismeri a tipust,mert sajnos nem minden arany ami fénylik...
Okés, köszi mindenkinek, megfogadom a tanácsokat, kb 2 hete olvasgatom már a fórumot, nagyjából kirajzolódtak a dolkog. Szeretnék egy közepes alapot, amivel azért lehet járkálni hatalmas felújítás nélkül is, de idővel jó lenne generálozni és szépre megcsinálni.
Sajna nem vagyok autószerelő, az ilyen  irányú szaktudásom sajna véges, ezen jó lenne változtatni, másodéves vagyok a BMF-en gépészmérnök szakon, szóval azért nem áll távol tőlem a szerelgetés, alapvető dolgok mennek, volt kis időm gyakorolgatni a témát a skodámon angel (nem mintha lehetne egy lapon említeni a 2 típust Smiley )
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:02:20 pm írta Promega » Naplózva

Thommy
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #251 Dátum: 2009. május 24. 21:07:57 pm »

Szerintem hathengerest vegyél,én akkor lettem feltétlen híve a cégnek,ne rögtön felújításra gondolj,inkább autózz vele,innen minden segitséget megkapsz,nincs igazán árkülömbség egy 20-as,vagy 16-os között,de a BMW érzés az más. Cool
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #252 Dátum: 2009. május 24. 21:08:09 pm »

Nomeg gondoldd végig, mennyire akarsz autót építeni.Pontosabban a mélységekbe mennyire mennél bele.Mert ha szétszeded, és magadnak megcsinálod, akkor vagy egy nagyon jó alapot keress, vagy egy közepeset.Persze nem mindegy mennyire értesz,és melyik részéhez..Mert ha (minden sértés nélkül)mondjuk informatikus vagy, akkor rengetegbe tud lenni egy lakatolás, egy fényezés,egy kárpitozás, egy hifi, ....A legjobb az lenne, ha vinnél magaddal valakit, aki ismeri a tipust,mert sajnos nem minden arany ami fénylik...
Okés, köszi mindenkinek, megfogadom a tanácsokat, kb 2 hete olvasgatom már a fórumot, nagyjából kirajzolódtak a dolkog. Szeretnék egy közepes alapot, amivel azért lehet járkálni hatalmas felújítás nélkül is, de idővel jó lenne generálozni és szépre megcsinálni.
Sajna nem vagyok autószerelő, az ilyen  irányú szaktudásom sajna véges, ezen jó lenne változtatni, másodéves vagyok a BMF-en gépészmérnök szakon, szóval azért nem áll távol tőlem a szerelgetés, alapvető dolgok mennek, volt kis időm gyakorolgatni a témát a skodámon angel (nem mintha lehetne egy lapon említeni a 2 típust Smiley )

Nyugodtan említheted egy lapon a kettőt, aki szól érte az nem ért hozzá. A működésük nem sokban tér el, ugyanazok az alkatrészek vannak bennük.Viszont az jó, hogy nem minusz ketőről indulsz. Mindazonáltal hogy nem szeretnélek lebeszélni az építésről, azt tudnod kell(amivel egyébként sokan nincsenek tisztában9, hogy az autóépítés nem egy kocsi szét és összeszerelése.Steffe topicja nagyon jó példa erre, de vannak még mások is.
Továbbra is fenntartom azon véleményemet, hogy vigyél magaddal valakit ,amikor autót nézni mész, akinek van vagy volt E21-ese.Több szem többet pislog...
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:02:06 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #253 Dátum: 2009. május 24. 21:17:21 pm »

Szerintem hathengerest vegyél,én akkor lettem feltétlen híve a cégnek,ne rögtön felújításra gondolj,inkább autózz vele,innen minden segitséget megkapsz,nincs igazán árkülömbség egy 20-as,vagy 16-os között,de a BMW érzés az más. Cool
Igen, eleinte én is 20ast akartam 6 hengeresből, de nem tudom kihasználni, mert főleg külvárosi részeken szoktam mozogni, nagy ritkán belvárosban és oda szerintem fölösleges a 6 henger. Persze jól hangzik a teljesítménye, de nem tudnám kihasználni, főleg hogy ez az első hátsókerekes verdám és nem kéne rögtön elszállni vele, ahoz túlságosan tetszik. A másik szempont meg imádom a karbis verdákat  Cheesy
Naplózva

Thommy
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #254 Dátum: 2009. május 24. 21:35:44 pm »

Szerintem hathengerest vegyél,én akkor lettem feltétlen híve a cégnek,ne rögtön felújításra gondolj,inkább autózz vele,innen minden segitséget megkapsz,nincs igazán árkülömbség egy 20-as,vagy 16-os között,de a BMW érzés az más. Cool
Igen, eleinte én is 20ast akartam 6 hengeresből, de nem tudom kihasználni, mert főleg külvárosi részeken szoktam mozogni, nagy ritkán belvárosban és oda szerintem fölösleges a 6 henger. Persze jól hangzik a teljesítménye, de nem tudnám kihasználni, főleg hogy ez az első hátsókerekes verdám és nem kéne rögtön elszállni vele, ahoz túlságosan tetszik. A másik szempont meg imádom a karbis verdákat  Cheesy

Te tudod,a 20-as is karbis,és nem a hathengertől száll el az ember,a trabival/kispével is lehet faszát zakózni! Roll Eyes
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #255 Dátum: 2009. május 25. 19:45:21 pm »

Üdv ismét, köszi a tegnapi válaszokat!   Roll Eyes
Még az lenne a kérdésem, hogy a 316-os blokk és az 318as injektoros blokk közt mi a különbség, egyáltalán van-e? Nem a belsőségekre gondolok, meg persze az egyik i a másik karbi, hanem inkább a külső dolgokra, pl.: formai különbség, olajteknő formája és hogy a 2 hengerfej közt van e valami difi, tömítések formájában esetleg van-e különbség.
Köszi, Thommy.
Naplózva

Thommy
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #256 Dátum: 2009. május 28. 21:26:46 pm »

Sziasztok,
elmentem megnézni a kicsikét: http://www.hasznaltauto.hu/2975886_bmw_316_1979. Nagyon patent, frankó fényezés, alig találtam rajta rozsdát, az is inkább felületi volt, motorikusan jó, láncot kell rajta cserélni és kuplungot és alatta találtam némi olajfolyást, lehet h teknő tömítés lesz a ludas.
Egy valamit találtam érdekesnek, '79es, 1573cm3, 90 lóerő forgalmi szerint és 316os. Ha jól tudom 79 előtti 316osok 75 lóerővel rendelkeztek.
Szóval most azzal nem vagyok tisztában, hogy a köbcentit írták-e el a forgalmiban, vagy a lóerőt, valami különbség van az 1.8as és az 1.6os motor között külsőleg? (karbit kivéve)
Naplózva

Thommy
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #257 Dátum: 2009. május 28. 21:43:34 pm »

az utóbbit nem tudom, az előbbivel viszont ne törődj. amikor ezeket az autókat hozták be, a kutya sem értett hozzá, az enyém az rendes 18i, papírok, minden rendezett, az autó, motor nem vágott, és én elvileg 65 lóerő után fizetek... hogy anno ki mit írt oda be, senkit nem érdekelt.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #258 Dátum: 2009. május 28. 22:01:03 pm »

az utóbbit nem tudom, az előbbivel viszont ne törődj. amikor ezeket az autókat hozták be, a kutya sem értett hozzá, az enyém az rendes 18i, papírok, minden rendezett, az autó, motor nem vágott, és én elvileg 65 lóerő után fizetek... hogy anno ki mit írt oda be, senkit nem érdekelt.
Igazából nem is amiatt érdekelne, hogy mennyit fizetnék, csak jó lenne ha tényleg 90 paci lenne a motorban, nem pedig 75  Tongue
Karbit sajna meg nem láttam, hogy az 2 torkú-e vagy sem.
Naplózva

Thommy
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #259 Dátum: 2009. május 28. 22:02:42 pm »

Sziasztok,
elmentem megnézni a kicsikét: http://www.hasznaltauto.hu/2975886_bmw_316_1979. Nagyon patent, frankó fényezés, alig találtam rajta rozsdát, az is inkább felületi volt, motorikusan jó, láncot kell rajta cserélni és kuplungot és alatta találtam némi olajfolyást, lehet h teknő tömítés lesz a ludas.
Egy valamit találtam érdekesnek, '79es, 1573cm3, 90 lóerő forgalmi szerint és 316os. Ha jól tudom 79 előtti 316osok 75 lóerővel rendelkeztek.
Szóval most azzal nem vagyok tisztában, hogy a köbcentit írták-e el a forgalmiban, vagy a lóerőt, valami különbség van az 1.8as és az 1.6os motor között külsőleg? (karbit kivéve)
Ha megvezed és iratod át mond meg az ocsmányirodában az embernek,hogy javitsa ki,nem lesz gond,mert 25 év felett ugyis egységes a dolog!!!
Amugy meg a Kw után fizetsz ugyis...
Naplózva

steffe
pic
Vendég
« Válasz #260 Dátum: 2009. május 28. 22:16:25 pm »

Az én tudományom szerint 80 előtt 90 lovas kell legyen. '80 után a 315 75 lovas, a 316 90, de már nem 1574ccm, hanem 1766. Ha jól sejtem a karbit butították a 315-nél.
Naplózva
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #261 Dátum: 2009. május 28. 22:25:50 pm »

Még azt felejtettem el, hogy kicsit magas volt az alapjárat
olyan 1100 körül mikor leállt a szivató, azzal meg olyan 1500, gondolom lehet ezen állítani, csak azt nem tudom, mert nekem a skodám néha csinálta azt, hogy belőttem az alapjáratot és leállt. Az lehet a fals levegő miatt? (remélem ezen nem jön elő ez a probléma)  Smiley
Naplózva

Thommy
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7123


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #262 Dátum: 2009. május 28. 22:30:56 pm »

azért arra készülj fel, hogy ha az autót szeretnéd gatyába rázni, stb. akkor mondjuk egy karbi szét-össze, kitisztít, mindent kicserél művelet lesz benne..
mikor veszed meg? alkudni tudtál?
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #263 Dátum: 2009. május 28. 22:39:33 pm »

azért arra készülj fel, hogy ha az autót szeretnéd gatyába rázni, stb. akkor mondjuk egy karbi szét-össze, kitisztít, mindent kicserél művelet lesz benne..
mikor veszed meg? alkudni tudtál?
Azt beleszámoltam, h jó alapos tisztogatás lesz rajta, valószínű hétvége valamelyik napján tudom elhozni, szombat vagy vasárnap.
270re sikerült letolni, sztem nem sok érte, tényleg elég szép állapotú, persze azért mégiscsak 30 éves.
Kipróbálás majd elhozásnál lesz, mert a tulaj 3 napja rá sem nézett a verdára, nem volt otthon és a bal első kerék defis volt, ennyivel még lógnak. Bakokra, gömbsuklókra meg hajtásláncra kiváncsi vagyok még, bár csúszós kuplunggal nem lesz az igazi  Embarrassed
Naplózva

Thommy
pic
Vendég
« Válasz #264 Dátum: 2009. május 28. 22:42:45 pm »

Az én tudományom szerint 80 előtt 90 lovas kell legyen. '80 után a 315 75 lovas, a 316 90, de már nem 1574ccm, hanem 1766. Ha jól sejtem a karbit butították a 315-nél.
Még eszembe jutott, hogy Promega írt a CápaBMWwiki-be számodra érdekeset. Wink
http://capabmwforum.hu/index.php/topic,552.0.html
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #265 Dátum: 2009. május 28. 22:47:21 pm »

azért arra készülj fel, hogy ha az autót szeretnéd gatyába rázni, stb. akkor mondjuk egy karbi szét-össze, kitisztít, mindent kicserél művelet lesz benne..
mikor veszed meg? alkudni tudtál?
Azt beleszámoltam, h jó alapos tisztogatás lesz rajta, valószínű hétvége valamelyik napján tudom elhozni, szombat vagy vasárnap.
270re sikerült letolni, sztem nem sok érte, tényleg elég szép állapotú, persze azért mégiscsak 30 éves.
Kipróbálás majd elhozásnál lesz, mert a tulaj 3 napja rá sem nézett a verdára, nem volt otthon és a bal első kerék defis volt, ennyivel még lógnak. Bakokra, gömbsuklókra meg hajtásláncra kiváncsi vagyok még, bár csúszós kuplunggal nem lesz az igazi  Embarrassed

Hát ez azért most gyorsan (kupplung, lengőkarok, csuklók) 40e amit bele is tolhatsz a kocsiba (munkadíj nélkül) és még erre jön az állami sarcolás Sad
esetleg egy olyan érvvel hogy utánanéztél mennyit kell azonnal rákölteni esetleg próbálj még egy keveset alkudni... ha jól emléxem elég régóta hirdetik... + még lehetnek azért sajnos rejtett hibák...

Eszembejutott anno mikor az enyémet vettem  Azn de legalább én tudtam hogy szar a kocsi és egy vagyont kell majd beletolni... de ha akkor sem bántam meg  sm_68 2006
Naplózva

Bence
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #266 Dátum: 2009. május 28. 22:50:16 pm »

Az én tudományom szerint 80 előtt 90 lovas kell legyen. '80 után a 315 75 lovas, a 316 90, de már nem 1574ccm, hanem 1766. Ha jól sejtem a karbit butították a 315-nél.
Még eszembe jutott, hogy Promega írt a CápaBMWwiki-be számodra érdekeset. Wink
http://capabmwforum.hu/index.php/topic,552.0.html
Ohh ez nagyon zsír, thx  Wink
Naplózva

Thommy
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #267 Dátum: 2009. május 28. 22:53:41 pm »

Hát ez azért most gyorsan (kupplung, lengőkarok, csuklók) 40e amit bele is tolhatsz a kocsiba (munkadíj nélkül) és még erre jön az állami sarcolás Sad
esetleg egy olyan érvvel hogy utánanéztél mennyit kell azonnal rákölteni esetleg próbálj még egy keveset alkudni... ha jól emléxem elég régóta hirdetik... + még lehetnek azért sajnos rejtett hibák...

Eszembejutott anno mikor az enyémet vettem  Azn de legalább én tudtam hogy szar a kocsi és egy vagyont kell majd beletolni... de ha akkor sem bántam meg  sm_68 2006

Igazából számoltam ezekkel, én is úgy indúltam neki a dolognak, hogy tuti lesz jó sok szívás vele, csomó lét kell belepumpálni, de már régóta imádom ezt a formát  Roll Eyes 2 éve is lett volna lehetőségem egy 1.8as K-jetesre, de akkor megfutamodtam az alkatrészek miatt, de most tényleg elhatároztam, hogy belevágok és ahogy nézegettem, van még utánpótlás, nem lesz ezzel baj  Cool
« Utoljára szerkesztve: 2009. május 29. 05:13:32 am írta collins » Naplózva

Thommy
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #268 Dátum: 2009. május 28. 22:55:56 pm »

Igazából számoltam ezekkel, én is úgy indúltam neki a dolognak, hogy tuti lesz jó sok szívás vele, csomó lét kell belepumpálni, de már régóta imádom ezt a formát  Roll Eyes 2 éve is lett volna lehetőségem egy 1.8as K-jetesre, de akkor megfutamodtam az alkatrészek miatt, de most tényleg elhatároztam, hogy belevágok és ahogy nézegettem, van még utánpótlás, nem lesz ezzel baj  Cool

Ne félj a K-jettől... viszont ha módodban áll esetleg átalakíttathatod L-jetesre is... páran már a fórumon csináltak ilyet
« Utoljára szerkesztve: 2009. május 29. 05:14:00 am írta collins » Naplózva

Bence
Thommy

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 737



« Válasz #269 Dátum: 2009. május 28. 23:00:34 pm »

Egyenlőre szeretném megnézni, hogy mit is tud ezzel a 90 lóerővel, majd idővel jöhetnek az átalakítások, most szeretném régi fényében látni a verdát  Wink
Jah és tulajnál még van 3-4 doboz alkatrész, pontosan nem tudom mik, de van bal első ajtó, szélvédő, hátra 2 lámpák közé ez a fekete műanyag, bal belső sárvédő és a kuplung is megvan hozzá, csak be kell "dobnom"  angel
« Utoljára szerkesztve: 2009. május 29. 05:14:26 am írta collins » Naplózva

Thommy
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... 48   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!