CápaBMW fórum
2024. április 19. 08:43:12 am *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóvásárlási tanácsok  (Megtekintve 730240 alkalommal)
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #960 Dátum: 2010. október 02. 16:18:32 pm »

Kutya? (hátsó tengelynél felhelyezve - már ha úgy szabályos)


Itt még ilyet nem láttam huh,mi a helyzet,ha mondjuk felöntöm nyakig a váltót olajjal,akkor lesz kenés mindenhol nem? huh
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #961 Dátum: 2010. október 02. 18:11:09 pm »

Kutya? (hátsó tengelynél felhelyezve - már ha úgy szabályos)


A kutyára ha háttal teszed fel, akkor nem bírsz vele menni, mert aláfordul a kerék, ha csak nem pont egyenes állásban le tudod rögzíteni a kormányt!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #962 Dátum: 2010. október 02. 20:38:06 pm »

Hát nem tudom, de azt feltételezem, hogy megemelve vontatott autó nem gurulhat a kormányzott kerekein, pontosan a balesetveszély miatt. Más kérdés, hogy láttam már "lopó autót" a belvárosban ami így vonszolt el egy tilosban álló kocsit, ráadásul bekormányzott kerekekkel, ami miatt tök ferdén állt. De ezt csak a közterületesek tehetik meg szerintem, téged agyonbüntetnének. undecided
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lacsni
Vendég
« Válasz #963 Dátum: 2010. október 02. 21:45:09 pm »

Ahham...... Cry
Igazából azért szeretnék e 28-at mert tetszik a formája,  hobby autónak kell, szétszedni, felujítani, aztán beraknia Taunus mellé a garázsba és nézegetni, meg szép napos időben elővenni. Ezért gondoltam, h jó lesz a m20b20 automata. De ezek szerint nem. Több oldalt is nézegetek, de nem találni semmit. Motronicost meg főleg. Szaal ha találok v mit írok majd.....
Köszi előre is sm_68
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #964 Dátum: 2010. október 02. 21:49:17 pm »

szerintem tök mindegy, hogy k-jetest, vagy l-jetest, vagy motronikost találsz. biztosan nem akarnék E28-ba automatát, de ezt te tudod, hogy mennyire fontos. olyat vegyél lehetőleg, aminek minden egyben van, és ahogy a többiek mondták, lehetőleg a kasztni legyen a jobb. motronikkal is lehet nagyokat cumizni, tehát ne kösd meg a dolgot ennyire - szerintem. jó keresgélést! Wink
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #965 Dátum: 2010. október 02. 22:06:37 pm »

Ahham...... Cry
Igazából azért szeretnék e 28-at mert tetszik a formája,  hobby autónak kell, szétszedni, felujítani, aztán beraknia Taunus mellé a garázsba és nézegetni, meg szép napos időben elővenni. Ezért gondoltam, h jó lesz a m20b20 automata. De ezek szerint nem. Több oldalt is nézegetek, de nem találni semmit. Motronicost meg főleg. Szaal ha találok v mit írok majd.....
Köszi előre is sm_68

Ha veszel b20 automatát, akkor azt át tudod alakítani simán b23-ra.  Smiley Wink Azzal azért már szedi a lábát!  Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #966 Dátum: 2010. október 02. 22:36:22 pm »

Ha viszont ennyire hobbi autónak kell, akkor vedd meg amit szeretnél, illetve amit egyáltalán kapsz (518 karbis 4 fokozatu manuális Tongue Tongue). Szerintem ne tedd függövé a motortípustól, vegyél egy JÓ E28-at! Azt hogy mi van a géptető alatt, azt majd az idő megoldja! Roll Eyes Wink
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/518/bmw_518_518i-4099249
« Utoljára szerkesztve: 2010. október 02. 22:39:33 pm írta csabE28 » Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6071


Üzemképtelenítő


« Válasz #967 Dátum: 2010. október 03. 09:37:18 am »

Ha viszont ennyire hobbi autónak kell, akkor vedd meg amit szeretnél, illetve amit egyáltalán kapsz (518 karbis 4 fokozatu manuális Tongue Tongue). Szerintem ne tedd függövé a motortípustól, vegyél egy JÓ E28-at! Azt hogy mi van a géptető alatt, azt majd az idő megoldja! Roll Eyes Wink
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/518/bmw_518_518i-4099249


Jól néz ki! Wink Shocked sm_68
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #968 Dátum: 2010. október 03. 10:21:13 am »

szerintem tök mindegy, hogy k-jetest, vagy l-jetest, vagy motronikost találsz. biztosan nem akarnék E28-ba automatát, de ezt te tudod, hogy mennyire fontos. olyat vegyél lehetőleg, aminek minden egyben van, és ahogy a többiek mondták, lehetőleg a kasztni legyen a jobb. motronikkal is lehet nagyokat cumizni, tehát ne kösd meg a dolgot ennyire - szerintem. jó keresgélést! Wink

Viszont aki próbált már hosszabb távon is egy jó motor-jó automata váltóval szereltet, az nem akarna kéziváltósat...
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #969 Dátum: 2010. október 03. 10:21:28 am »

Ha viszont ennyire hobbi autónak kell, akkor vedd meg amit szeretnél, illetve amit egyáltalán kapsz (518 karbis 4 fokozatu manuális Tongue Tongue). Szerintem ne tedd függövé a motortípustól, vegyél egy JÓ E28-at! Azt hogy mi van a géptető alatt, azt majd az idő megoldja! Roll Eyes Wink
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/518/bmw_518_518i-4099249

Azért szerintem a 6 hengerhez érdemes ragaszkodni a későbbi papírozási dolgok miatt... (4 henger helyett 6 hengert betenni azért húzós...)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #970 Dátum: 2010. október 03. 12:30:57 pm »

hamár 20 as és autómata,akkor tessék:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/520/bmw_520_520i-4189667
Naplózva
Lacsni
Vendég
« Válasz #971 Dátum: 2010. október 03. 15:02:46 pm »

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/520/bmw_520_520i-4189667

Igen köszi megtaláltam én is. De közben meg mindenki azt mondja, hogy legyen nagyobb mint 20i mert nem fog menni és sokat fog enni.
Amúgy felszereltsége jó lenne  Cool
Naplózva
Lacsni
Vendég
« Válasz #972 Dátum: 2010. október 03. 15:12:23 pm »

szerintem tök mindegy, hogy k-jetest, vagy l-jetest, vagy motronikost találsz. biztosan nem akarnék E28-ba automatát, de ezt te tudod, hogy mennyire fontos.

Azért szeretnék automatát, mert volt már pár a család keze alatt, és sose volt velük gond...
Habár egyszer egy Sierra megállt Ausztriá-ban de ottmaradt a bontóban Evil Evil Evil
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #973 Dátum: 2010. október 03. 15:13:31 pm »

Akkor hajrá! Ha a kasztni jó, akkor vedd meg! Rakj bele 23-as főtengelyt és lesz egy 2.3-as autód.  Wink Ha nem elég akkor ott az m30...  Evil Wink
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7122


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #974 Dátum: 2010. október 03. 15:16:02 pm »

van olyan, aki szerint nem gyenge a 20i, és közlekedhető. te tudod magadról, hogy mennyire kell erős autó a popód alá.
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #975 Dátum: 2010. október 03. 18:42:47 pm »

van olyan, aki szerint nem gyenge a 20i, és közlekedhető. te tudod magadról, hogy mennyire kell erős autó a popód alá.
Van bizony...persze attól is függ, ki mire szánja,és ki mennyi rutint érez magában.van olyan is, akinek a 315 is elég, nomeg olyan is, akinek a 745 is kevés..nekem teljesen megfelelt a 20i-23i kombó, pedig volt már 35i is..sztem teljesen jól autózható, kihasználni ezt se tudod teljesen a közúton, hidd el..persze lehet nagyzolni, hogy 3,5 alatt nincs jó motor, de ez se igaz..egy 20i is kellemes tud lenni, és egy 35i is tud szar lenni..ki kell próbáln, van itt olyan 20i, ami teljesen értékelhető.sztem előbb próbálj ki egyet, és meglátod.fogyasztásban nincs akkora különbség, egy 20i, és egy 25i között..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #976 Dátum: 2010. október 03. 18:52:46 pm »

Egyébként nemrég volt itt a környéken nem is túl sokért egy E28 525iA lejárt műszakival... Vaterán és hahun is fent volt, igaz nem sokáig.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
BMW Józsi

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 480


BMW Mániás


« Válasz #977 Dátum: 2010. október 03. 20:52:37 pm »

Néhány gondolattal én is hozzájárulnék a 20 /23 témához.
Elsősoron a befecsk.rendszerhez kiegészítésként ,csak annyit még a leírtakhoz : elektronikus /szakaszos üzem/ egyszerübb + megbízhatóbb mint a konstans .
Figyelembe véve a rendszer korát is.
L-jet.        : van lehetöség előgyújtás állításra mechanikusan ,alapjárat állításra /1/n ,co,hc /
Motronic    :itt a gyújtást is a comp.vezérli +alapjárati '1/n , esetleg még a co,hc állítható ha légmennyiségmérős ,viszont tömegmérősnél csak a comp.vezérel
személyes tapasztalatom e21 320 ,323i esetén van ,egetrengető erőkülönbséget nem igazán vettem észre.
Mind a két autó családban volt anno , és azt kell mondjam szépen szedték a tappancsaikat 180km/h meg se kottyant tartósan nekik,jókat lehetett nyomulni
az utakon .Simán tolta a hátulját a gázpedál nógatására szépen keresztben csúszkálva ,nem sok ellenfél akadt..... igaz ez 1988'-környéke....
e28 esetén a tömeg miatt lehet eltérés
A karburátoros 4A1 amíg nem tekergetik el addig nagyon szépen szabályoz /indításnál 1400 1/n majd 10sec és beáll stabil 900 1/n -re / maga a tökély.
                                                                     sm_68
Naplózva
Lacsni
Vendég
« Válasz #978 Dátum: 2010. október 04. 01:07:11 am »

Egyszer volt szerencsém kipróbálni egy 735i de nem volt olyan kezelhetetlen fenevad mint amennyire beállították.
Van esetleg a környéken olyan személy akinek van m20b20 vagy ennél nagyobb automatája Huh?
Mert ha lehet kipróbálnám..... angel angel angel
Naplózva
Lacsni
Vendég
« Válasz #979 Dátum: 2010. október 06. 13:05:13 pm »

Hállihó!
Ma sikerült vége kipróbálni egy 520i l-jetronic automatát.
Véleményem szerint nem gyenge a 20i, csak kicsit sokat eszik. A kérdés : a régebbi automaták mind így rángatnak?
Két sebesség között akkorákat bólintott, h a nyakam néha elindult hátrafelé. Ha minden automata ilyen akkor legyen inkább manuál....
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #980 Dátum: 2010. október 06. 14:35:23 pm »

Nem mind ilyen csak épp egy szart fogtál ki  Evil
Naplózva

Bence
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #981 Dátum: 2010. október 06. 15:04:51 pm »

Valószínűleg rossz a váltója... Esetleg kevés benne az olaj, bár az, hogy elromlik, általában ebből ered.  Cheesy Smiley
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #982 Dátum: 2010. október 06. 15:23:15 pm »

Hát ennek ha olyan a váltója mint a többi része ahogy kinéz szerintem akkor ez nem rángat  Shocked Shocked Shocked

http://cgi.ebay.de/BMW-520-i-A-E28-Last-Edition-G-Kat-TUV-AU-NEU-/180568994505?pt=Automobile&hash=item2a0ac032c9
Naplózva

Bence
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #983 Dátum: 2010. október 06. 17:12:48 pm »

Hállihó!
Ma sikerült vége kipróbálni egy 520i l-jetronic automatát.
Véleményem szerint nem gyenge a 20i, csak kicsit sokat eszik. A kérdés : a régebbi automaták mind így rángatnak?
Két sebesség között akkorákat bólintott, h a nyakam néha elindult hátrafelé. Ha minden automata ilyen akkor legyen inkább manuál....

Erröl beszéltem! Talicskával tolhatod rá a tízezreseket, mire mindent kicserélsz meg másikat veszel, aztán végül csak átrakatod manuálisra!
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
csabE28
aki számodra

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1889


Szerelem, mert cápa!


« Válasz #984 Dátum: 2010. október 06. 17:14:48 pm »

Hát ennek ha olyan a váltója mint a többi része ahogy kinéz szerintem akkor ez nem rángat  Shocked Shocked Shocked

http://cgi.ebay.de/BMW-520-i-A-E28-Last-Edition-G-Kat-TUV-AU-NEU-/180568994505?pt=Automobile&hash=item2a0ac032c9
Wazzz.. na így néz ki a Motronicos 520iA. Ilyet az életben nem találsz itthon... Tongue
Naplózva

Aranka az én kis vasoxidkupackám!
Lacsni
Vendég
« Válasz #985 Dátum: 2010. október 06. 20:04:15 pm »

Álohá!
Előfordulhat h kicsit rakoncátlan volt !
De nekem akkor is automata kell!
Ehhez mit szóltok érdemes elmenni megnézni:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/520/bmw_520_520i-4189667
Naplózva
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6802


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #986 Dátum: 2010. október 06. 20:19:40 pm »

Ha lenne pénzem én mindenképpen megnézném!!
Naplózva

70/627-5355
gim_e12
Vendég
« Válasz #987 Dátum: 2010. október 06. 20:44:16 pm »

Álohá!
Előfordulhat h kicsit rakoncátlan volt !
De nekem akkor is automata kell!
Ehhez mit szóltok érdemes elmenni megnézni:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/520/bmw_520_520i-4189667

Írtam is neked az autóreszelgetős topicban, hogy ezt érdemes lenne megsasolni.

Idézet
Más: amit a hírdetésekbe linkeltét fehér E28 20iA-t szerintem érdemes lehet megnézni és ha rendben van + tuti papírozható akkor hajrá.
Az a legjobb, ha eleve azt mondod a faszikámnak, hogy vizsgáztassa le és ha ügyes vagy azt belealkudod ebbe a 200e-be.
« Utoljára szerkesztve: 2010. október 06. 20:48:58 pm írta gim_e12 » Naplózva
Mpower
Vendég
« Válasz #988 Dátum: 2010. október 10. 13:11:03 pm »

Mennyire érdemes e-bayról autót venni?
ezekre gondolok:
http://cgi.ebay.de/BMW-320i-E30-ca-95-000-KM-TOP-ZUSTAND-/140462493409?pt=Automobile&hash=item20b4378ee1
http://cgi.ebay.de/BMW-325-Cabrio-e-30-M-Tech-M-3-Alpina-/130442369445?pt=Automobile&hash=item1e5ef899a5
http://cgi.ebay.de/320i-A-E30-Limousine-2-Hand-gehobener-Ausstattung-/190453244248?pt=Automobile&hash=item2c57e5e158
http://cgi.ebay.de/BMW-E30-CABRIO-320i-M20-E-30-CABRIO-DIAMANTSCHWARZMET-/220676724615?pt=Automobile&hash=item33615b9787
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #989 Dátum: 2010. október 10. 13:47:59 pm »

E30-at még semennyire. Kvasok rá a regadó...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 [33] 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!