Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #90 Dátum: 2009. március 09. 14:38:32 pm » |
|
Nemtudtam hova írjam (majd a modi átrakja, ha itt nemjó, bocsi ), de az érdekelne engem, hogy van egy 1.6-os AF-es motorsz@mmal megáldott E21, amibe én szeretnék 6 hengeres motort. Ha át akarom íratni a papírjában, hogy pl 2000-es motor került bele, akkor elég-e, ha a tokmányirodában szólok a néninek, hogy történt egy motorcsere egy 2000-es mocira és hogy a motorsz@ma maradt a régi (AF), vagy ha új, másmilyen motort rakok bele, akkor elméletileg annak a motorsz@mát is bele kell íratni? Lehet hülyén hangzik, de remélem értitek a kérdést. (Egyébként Attaq E21-ével szemezgetek, ha valakinek van róla infója, véleménye, akkor az jöhet priviben is!) Ezt így ebben a formában nem próbáltam, de az szinte 100%,hogy nem elég, ha szólsz a néninek..Nekem 13(!) köbcenti miatt hiusult ez meg, kpm igazolás kellett volna, hogy tipusazonos a motor.Na ez nálad már felejtős..Innen kezdve nem műxik, pedig még pár "apróság "kell hozzá...Legalábbis hivatalosan asszem ez nem járható út..Nade..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
szöcskE28
Nem elérhető
Hozzászólások: 186
|
|
« Válasz #91 Dátum: 2009. március 09. 21:11:40 pm » |
|
Nemtudtam hova írjam (majd a modi átrakja, ha itt nemjó, bocsi ), de az érdekelne engem, hogy van egy 1.6-os AF-es motorsz@mmal megáldott E21, amibe én szeretnék 6 hengeres motort. Ha át akarom íratni a papírjában, hogy pl 2000-es motor került bele, akkor elég-e, ha a tokmányirodában szólok a néninek, hogy történt egy motorcsere egy 2000-es mocira és hogy a motorsz@ma maradt a régi (AF), vagy ha új, másmilyen motort rakok bele, akkor elméletileg annak a motorsz@mát is bele kell íratni? Lehet hülyén hangzik, de remélem értitek a kérdést. (Egyébként Attaq E21-ével szemezgetek, ha valakinek van róla infója, véleménye, akkor az jöhet priviben is!) Nem egyszerű a helyzet. Ha motort cserélsz első lépés: szerelték-e azt a típust azzal a beszerelendő motorral? ha igen semmi gond második lépcső: környezetvédelmi osztálya vagy marad az eredeti, vagy csak jobb lehet az új motornak kettő és feledik lépcső: regisztrációs adó szempontjából egy kategóriába esik-e a két motor, ha igen semmi gáz, viszont ha nem fizethetsz állambácsinak egy szép kerek összeget harmadik lépcső: új motor származási papírok (számla adásvételi stb.) három és feledik lépcső: majdnem elfelejtettem: ÁTALAKÍTÁSI ENGEDÉLY! negyedik lépcső: beszerlésről megfelelő bizonylat egy szerelőtől hogy minden megfelelően történt ötödik lépcső: műszaki vizsga másfélszeres díjért (persze KPM) hatodik lépcső: okmányiroda ja itt is fizetni kell Én azt gondolom, igaz nem tudom milyen az AF-ed, de ha ragasztott táblán van a motorszámod régiről leszed, új motorra felragaszt azt csá. Igaz, hogy nem épp szabályos, de manapság mi az? Tanulság: csomó pénzed marad, nincs futkozás+papírmunka. De a ragasztós módszernél talán nálatok is ritka a BMW-hez és motoraihoz értő rend@r!!!!! Egyébként sok sikert az autóhoz!
|
|
|
Naplózva
|
e28
|
|
|
Roland635
Papír ami
Nem elérhető
Hozzászólások: 1213
|
|
« Válasz #92 Dátum: 2009. április 24. 08:38:16 am » |
|
Nemtudtam hova írjam (majd a modi átrakja, ha itt nemjó, bocsi ), de az érdekelne engem, hogy van egy 1.6-os AF-es motorsz@mmal megáldott E21, amibe én szeretnék 6 hengeres motort. Ha át akarom íratni a papírjában, hogy pl 2000-es motor került bele, akkor elég-e, ha a tokmányirodában szólok a néninek, hogy történt egy motorcsere egy 2000-es mocira és hogy a motorsz@ma maradt a régi (AF), vagy ha új, másmilyen motort rakok bele, akkor elméletileg annak a motorsz@mát is bele kell íratni? Lehet hülyén hangzik, de remélem értitek a kérdést. (Egyébként Attaq E21-ével szemezgetek, ha valakinek van róla infója, véleménye, akkor az jöhet priviben is!) Nem egyszerű a helyzet. Ha motort cserélsz első lépés: szerelték-e azt a típust azzal a beszerelendő motorral? ha igen semmi gond második lépcső: környezetvédelmi osztálya vagy marad az eredeti, vagy csak jobb lehet az új motornak kettő és feledik lépcső: regisztrációs adó szempontjából egy kategóriába esik-e a két motor, ha igen semmi gáz, viszont ha nem fizethetsz állambácsinak egy szép kerek összeget harmadik lépcső: új motor származási papírok (számla adásvételi stb.) három és feledik lépcső: majdnem elfelejtettem: ÁTALAKÍTÁSI ENGEDÉLY! negyedik lépcső: beszerlésről megfelelő bizonylat egy szerelőtől hogy minden megfelelően történt ötödik lépcső: műszaki vizsga másfélszeres díjért (persze KPM) hatodik lépcső: okmányiroda ja itt is fizetni kell Én azt gondolom, igaz nem tudom milyen az AF-ed, de ha ragasztott táblán van a motorsz@mod régiről leszed, új motorra felragaszt azt csá. Igaz, hogy nem épp szabályos, de manapság mi az? Tanulság: csomó pénzed marad, nincs futkozás+papírmunka. De a ragasztós módszernél talán nálatok is ritka a BMW-hez és motoraihoz értő rend@r!!!!! Egyébként sok sikert az autóhoz! Szevasz! Fogod aztán berakod a másik mocit, a táblát meg ráragasztod aztán adjonisten, nem kell sokat szarakodni vele, ahogy az előbb a kolega fentemlítette Vizsgán is max a hengerszámba köthetnek bele, ha egyáltalán a géptetőt felnyitják, ilyen esetre nem árt ha van ismerős. Tudod mikor fog a rend@r is nekiállni motorszámot olvasgatni főleg ha ugyanolyan elbaszott helyen van mint pl nekem az E24 ben. Az ilyen youngtimerek 50 százaléka sztem simán nem azzal a motorral mászkál, ami a papírjába van írva. Ne tedd ki magad a stressznek meg pénzköltésnek tök feleslegesen, csak azért hogy a mocsok állam megin jól járjon. Szerintem. UI: Ha már lúd, legyen kövér! M30B35
|
|
|
Naplózva
|
E24 bedobozolva a szekrény mélyén +36 20 233 63 66 +43 68 8949 51 41 Nem vagyok nőgyógyász, de vethetek rá egy pillantást.
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #93 Dátum: 2009. április 24. 09:00:05 am » |
|
Nem egyszerű a helyzet. Ha motort cserélsz első lépés: szerelték-e azt a típust azzal a beszerelendő motorral? ha igen semmi gond második lépcső: környezetvédelmi osztálya vagy marad az eredeti, vagy csak jobb lehet az új motornak kettő és feledik lépcső: regisztrációs adó szempontjából egy kategóriába esik-e a két motor, ha igen semmi gáz, viszont ha nem fizethetsz állambácsinak egy szép kerek összeget harmadik lépcső: új motor származási papírok (számla adásvételi stb.) három és feledik lépcső: majdnem elfelejtettem: ÁTALAKÍTÁSI ENGEDÉLY! negyedik lépcső: beszerlésről megfelelő bizonylat egy szerelőtől hogy minden megfelelően történt ötödik lépcső: műszaki vizsga másfélszeres díjért (persze KPM) hatodik lépcső: okmányiroda ja itt is fizetni kell
Én azt gondolom, igaz nem tudom milyen az AF-ed, de ha ragasztott táblán van a motorsz@mod régiről leszed, új motorra felragaszt azt csá. Igaz, hogy nem épp szabályos, de manapság mi az? Tanulság: csomó pénzed marad, nincs futkozás+papírmunka. De a ragasztós módszernél talán nálatok is ritka a BMW-hez és motoraihoz értő rend@r!!!!! Egyébként sok sikert az autóhoz!
Szevasz! Fogod aztán berakod a másik mocit, a táblát meg ráragasztod aztán adjonisten, nem kell sokat szarakodni vele, ahogy az előbb a kolega fentemlítette Vizsgán is max a hengerszámba köthetnek bele, ha egyáltalán a géptetőt felnyitják, ilyen esetre nem árt ha van ismerős. Tudod mikor fog a rend@r is nekiállni motorsz@mot olvasgatni főleg ha ugyanolyan elbaszott helyen van mint pl nekem az E24 ben. Az ilyen youngtimerek 50 százaléka sztem simán nem azzal a motorral mászkál, ami a papírjába van írva. Ne tedd ki magad a stressznek meg pénzköltésnek tök feleslegesen, csak azért hogy a mocsok állam megin jól járjon. Szerintem. UI: Ha már lúd, legyen kövér! M30B35 Ez nhem igaz, nekem pld egyezik a motorsz@m a papírral.Így kezdődik: AF....... ) Egyébként ez a rendszer egy elb*szott pénzéhes köcsögség úgy ahogy van. Ha hivatalosan akarsz beletenni másik motort,ami mondjuk nem ugyanolyan, mint ami benne volt,jelentős összeget kell otthagynod érte a különböző hivatalokban....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:18:03 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Takacsge
Vendég
|
|
« Válasz #94 Dátum: 2009. április 29. 22:34:47 pm » |
|
Sziasztok! Remélem jó helyen járok a következő gondommal. Mióta eszemet tudom minden vágyam egy E28-as cápa, szerintem ez lehetett az első szavam is, ami nem meglepő mivel 84es születésű vagyok...azt hiszem egy csodálatos korszakban születtem BMW-k terén. Tehát szeretnék beszerezni egy használható 524 TD-t, természetesen E28at. A hasznaltauto.hu-n találtam egy szimpatikus fehér (klímás) és egy ár nélküli zöld darabot. Mindkettő nagyon tetszett, azonban még teljesen újonc vagyok a témában és szeretném megkérdezni tőletek, hogy mikre kell ügyelnem elsősorban amikor megnézem a gépcsodákat? Érdemes-e klímásat beszerezni? Mondjuk gondolom igen, de érdekelnének vélemények a tapasztaltabbaktól. Mennyi volna a reális ár egy ilyen darabért? Szerintetek mennyire használhatóak a fent említett vasak hétköznapi rendes használatra? Lehet ökörségeket kérdezek, de hát egyszer el kellett kezdenie mindenkinek! Várom a válaszokat! ÜDV!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. április 29. 23:14:12 pm írta Dénes »
|
Naplózva
|
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #95 Dátum: 2009. április 29. 22:44:14 pm » |
|
Sziasztok! Remélem jó helyen járok a következő gondommal. Mióta eszemet tudom minden vágyam egy E28-as cápa, szerintem ez lehetett az első szavam is, ami nem meglepő mivel 84es születésű vagyok...azt hiszem egy csodálatos korszakban születtem BMW-k terén. Tehát szeretnék beszerezni egy használható 524 TD-t, természetesen E28at. A hasznaltauto.hu-n találtam egy szimpatikus fehér (klímás) és egy ár nélküli zöld darabot. Mindkettő nagyon tetszett, azonban még teljesen újonc vagyok a témában és szeretném megkérdezni tőletek, hogy mikre kell ügyelnem elsősorban amikor megnézem a gépcsodákat? Érdemes-e klímásat beszerezni? Mondjuk gondolom igen, de érdekelnének vélemények a tapasztaltabbaktól. Mennyi volna a reális ár egy ilyen darabért? Szerintetek mennyire használhatóak a fent említett vasak hétköznapi rendes használatra? Lehet ökörségeket kérdezek, de hát egyszer el kellett kezdenie mindenkinek! Várom a válaszokat! ÜDV!
a fehér-klímás,ami 2kilóért van fent,elég szar,egy fórumos megnézte élőben. a zöld árnélküli amit néztél,az nagyon szépen néz ki képről,megkéne tudni az árát. egy jóállapotú 524td mindennapi használatra alkalmas teljesen,kis fogyasztással és dinamikusan lehet vele közlekedni. viszont mint minden használt kocsi magyarországon,ebből is sok a leharcolt,érdemes szakértőbb emberkével megnézetni a kocsikat.
|
|
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #96 Dátum: 2009. április 29. 23:02:23 pm » |
|
Sziasztok! Remélem jó helyen járok a következő gondommal......... a fehér-klímás,ami 2kilóért van fent,elég szar,egy fórumos megnézte élőben..... Szia Takacsge A fehér E28-at én néztem meg! Annak ellenér, hogy a "kifutó" darabok között volt sokkal jobban szét van rohadva mint az én 1984-esem (ez is egész életében csillag-garázsban állt!). A tornyok rohadnak, a köszöbök is (belső, külső) a kerékjárati íveket a festék tartja, mindenhol vannak sérülések a karosszérián! Nagyon sok felületi rozsda és horpadás jellemzi az autót! A belseje nagyon lelakott, bár át lettek húzva az ülések, de belülről nagyon csúnya. Szó szerint csak a klíma működik rendesen! Rossz a fordulatszámmérő, a sebességmérő, valami nagyon nagy zárlat lehet benne mert minden szarakszik....... A klímája nem eredeti!! Ez látszik a klímás kardánboxon és a kábelezésén is.... A futóműve + fékek szarok, a teleszkópok is kukásak.... Az egész kormányoszlop mozog ha tekered a kormányt.... A motorja gatya!! A túrbó csak látszatra van benne...... A hírdetés ellenére se műszaki, se zöldkártya sincs rajta....... Az eladó ráadásul kereskedő ! Szerintem a fehéret gyorsan felejtsd el!!
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Takacsge
Vendég
|
|
« Válasz #97 Dátum: 2009. április 29. 23:27:54 pm » |
|
Szia Takacsge A fehér E28-at én néztem meg! Annak ellenér, hogy a "kifutó" darabok között volt sokkal jobban szét van rohadva mint az én 1984-esem (ez is egész életében csillag-garázsban állt!). A tornyok rohadnak, a köszöbök is (belső, külső) a kerékjárati íveket a festék tartja, mindenhol vannak sérülések a karosszérián! Nagyon sok felületi rozsda és horpadás jellemzi az autót! A belseje nagyon lelakott, bár át lettek húzva az ülések, de belülről nagyon csúnya. Szó szerint csak a klíma működik rendesen! Rossz a fordulatszámmérő, a sebességmérő, valami nagyon nagy zárlat lehet benne mert minden szarakszik....... A klímája nem eredeti!! Ez látszik a klímás kardánboxon és a kábelezésén is.... A futóműve + fékek szarok, a teleszkópok is kukásak.... Az egész kormányoszlop mozog ha tekered a kormányt.... A motorja gatya!! A túrbó csak látszatra van benne...... A hírdetés ellenére se műszaki, se zöldkártya sincs rajta....... Az eladó ráadásul kereskedő ! Szerintem a fehéret gyorsan felejtsd el!! Köszi szépen a nagyon gyors válaszokat! Természetesen nem fogom feladni, igyekszem spórolgatni aztán meglátjuk mi lesz. Azt meg tudnátok mondani, hogy egy szép állapotú TD milyen árak között mozog? Nem szeretnék sokat várni a vásárlással, ez a 200e a zöldért is reális volna így kép alapján szerintetek? Vagy egy szebb darab többe kerül? Mondjuk elsősorban olyat szeretnék amit tudok használni, aztán ahogy pénztárcám engedi vásárolgatnék bele ezt-azt. Láttam már eladó klímát, a beszerelés nem tudom mennyire kivitelezhető, de gondolom nem megoldhatatlan. Nagy szerelem az E28, remélem hozzájutok egyhez hamarosan. (Köszönöm annak, aki betette a helyes topicba a hozzászólásom)
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:17:42 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #98 Dátum: 2009. április 29. 23:34:27 pm » |
|
Köszi szépen a nagyon gyors válaszokat! Természetesen nem fogom feladni, igyekszem spórolgatni aztán meglátjuk mi lesz. Azt meg tudnátok mondani, hogy egy szép állapotú TD milyen árak között mozog? Nem szeretnék sokat várni a vásárlással, ez a 200e a zöldért is reális volna így kép alapján szerintetek? Vagy egy szebb darab többe kerül? Mondjuk elsősorban olyat szeretnék amit tudok használni, aztán ahogy pénztárcám engedi vásárolgatnék bele ezt-azt. Láttam már eladó klímát, a beszerelés nem tudom mennyire kivitelezhető, de gondolom nem megoldhatatlan. Nagy szerelem az E28, remélem hozzájutok egyhez hamarosan.
(Köszönöm annak, aki betette a helyes topicba a hozzászólásom)
Ne kapkodd el !! Majd csak találsz valami szépet Mindenképpen td-t akarsz venni ??
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Takacsge
Vendég
|
|
« Válasz #99 Dátum: 2009. április 29. 23:59:52 pm » |
|
Köszi szépen a nagyon gyors válaszokat! Természetesen nem fogom feladni, igyekszem spórolgatni aztán meglátjuk mi lesz. Azt meg tudnátok mondani, hogy egy szép állapotú TD milyen árak között mozog? Nem szeretnék sokat várni a vásárlással, ez a 200e a zöldért is reális volna így kép alapján szerintetek? Vagy egy szebb darab többe kerül? Mondjuk elsősorban olyat szeretnék amit tudok használni, aztán ahogy pénztárcám engedi vásárolgatnék bele ezt-azt. Láttam már eladó klímát, a beszerelés nem tudom mennyire kivitelezhető, de gondolom nem megoldhatatlan. Nagy szerelem az E28, remélem hozzájutok egyhez hamarosan.
(Köszönöm annak, aki betette a helyes topicba a hozzászólásom)
Ne kapkodd el !! Majd csak találsz valami szépet Mindenképpen td-t akarsz venni ?? Mindenféleképpen TD-t, mert kamionokkal dolgozom és a többit nem részletezném
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #100 Dátum: 2009. április 30. 07:31:41 am » |
|
Szia Takacsge A fehér E28-at én néztem meg! Annak ellenér, hogy a "kifutó" darabok között volt sokkal jobban szét van rohadva mint az én 1984-esem (ez is egész életében csillag-garázsban állt!). A tornyok rohadnak, a köszöbök is (belső, külső) a kerékjárati íveket a festék tartja, mindenhol vannak sérülések a karosszérián! Nagyon sok felületi rozsda és horpadás jellemzi az autót! A belseje nagyon lelakott, bár át lettek húzva az ülések, de belülről nagyon csúnya. Szó szerint csak a klíma működik rendesen! Rossz a fordulatszámmérő, a sebességmérő, valami nagyon nagy zárlat lehet benne mert minden szarakszik....... A klímája nem eredeti!! Ez látszik a klímás kardánboxon és a kábelezésén is.... A futóműve + fékek szarok, a teleszkópok is kukásak.... Az egész kormányoszlop mozog ha tekered a kormányt.... A motorja gatya!! A túrbó csak látszatra van benne...... A hírdetés ellenére se műszaki, se zöldkártya sincs rajta....... Az eladó ráadásul kereskedő ! Szerintem a fehéret gyorsan felejtsd el!! dénes, az a klímás középbox az gyári bmw!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:17:24 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #101 Dátum: 2009. április 30. 10:17:26 am » |
|
Ne kapkodd el !! Majd csak találsz valami szépet Mindenképpen td-t akarsz venni ?? Mindenféleképpen TD-t, mert kamionokkal dolgozom és a többit nem részletezném Mobile.de-n nézz egy kicsit körbe, ha OT-ztatni akarod és hosszútávra tervezel, akkor mindenképpen jobban megéri! Igaz ott egy kicsit drágábban mennek már a cápák, de sokkal jobb az állapotuk!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:17:06 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Takacsge
Vendég
|
|
« Válasz #102 Dátum: 2009. április 30. 11:17:17 am » |
|
Sziasztok! Köszönöm továbbra is a sok segítséget! Erről esetleg volna valakinek infója? Íme: http://www.hasznaltauto.hu/2921378_bmw_524_1984Pont velem egy idős, biztosan megértenének egymást Szerintem OT-s rendszám az nem akkora előny, mivel menetlevelezni kell, meg sok vele a macera. Külföldről máshogyan meg nem nagyon lehet behozni, mivel fekete motoros (Euro0). Bár nem tudom, hogy OT-t mikor kaphat, de ha jól tudom 30 fölött én pedig már a nyár végén szeretném hasítani vele az aszfaltot Egyenlőre a magyar hirdetett piacon ez a legszebb amit találtam, természetesen ha bárki ismerőse megválna egy E28 TD-től mindenképpen értesítsen! Hello
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #104 Dátum: 2009. április 30. 14:52:05 pm » |
|
dénes, az a klímás középbox az gyári bmw!
Igen, ezt tudom, de nem ebben az autóban Arra akartam célozni, hogy "beletákolták, hogy legyen ott is valami.....!"
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
|
« Válasz #105 Dátum: 2009. április 30. 14:57:56 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Takacsge
Vendég
|
|
« Válasz #106 Dátum: 2009. április 30. 17:16:13 pm » |
|
Láttam valahol neten turbót 30ezerért, hengerfejet nem tudom mennyibe kerülne. A komplett csere meg nem több egy napnál. Szerencsére apum is autószerelő, meg aki a kamionokat szervizeli is segít szívesen, szal segítséggel el vagyok látva. De ugye azért kérdezgetek itt mert ti már régóta benne vagytok én meg nem értek hozzá. De majd leszek én még műkedvelőből expert
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #107 Dátum: 2009. április 30. 17:51:29 pm » |
|
igen szép darab így képről, jók az illesztések, szépek a krómok, gyönyörű a hátsó ablakfeszítő, nincs össze-vissza egyengetve a rendszám, korrekt a környék, apró dolgok, de mégis sokatmondóak.. szerintem minél előbb nézd meg! még én is kedvet kaptam hozzá felhívtam... 220 az ára
|
|
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Takacsge
Vendég
|
|
« Válasz #108 Dátum: 2009. április 30. 19:04:09 pm » |
|
igen szép darab így képről, jók az illesztések, szépek a krómok, gyönyörű a hátsó ablakfeszítő, nincs össze-vissza egyengetve a rendszám, korrekt a környék, apró dolgok, de mégis sokatmondóak.. szerintem minél előbb nézd meg! még én is kedvet kaptam hozzá felhívtam... 220 az ára Hűűű köszi szépen Asszem akkor rázizzenek a témára.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #109 Dátum: 2009. április 30. 19:50:11 pm » |
|
felhívtam... 220 az ára
Hűűű köszi szépen Asszem akkor rázizzenek a témára. Szia. gondolom végig olvastad a hirdetést,azt irja,hogy valoszínüleg turbó hibás,ezt fedd figyelembe,minden esetre vigyél magaddal egy szakit,aki jol ismeri a td-ket,kérdezősködj itt a forumon vki biztos elmegy veled,ajánlanám Lütyő kollégát ,öneki is td-je van,elég jol ismeri ezt a tipust
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:16:42 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #110 Dátum: 2009. május 01. 08:02:52 am » |
|
Hűűű köszi szépen Asszem akkor rázizzenek a témára. Szia. gondolom végig olvastad a hirdetést,azt irja,hogy valoszínüleg turbó hibás,ezt fedd figyelembe,minden esetre vigyél magaddal egy szakit,aki jol ismeri a td-ket,kérdezősködj itt a forumon vki biztos elmegy veled,ajánlanám Lütyő kollégát ,öneki is td-je van,elég jol ismeri ezt a tipust Ohh,köszönöm a megtisztelőt.. ) Turbó tipustól függő, mennyiért van, ha újban gondolkozol rá, akkor ébredj..Az enyémre találtm újat, 1300 euró, és akkor még vietnamban van,vagy sanghajban... Használt, bontottban megoszlóalk az árak, de figyelni kell rájuk, az enyémen levő mostaninak épp hogy kottyan a tengelye, mégis majdnem annyira veri az olajat, mint a régi..Ja, és az ára 40000 körül van, de a gyári e28-as turbok állítólag olcóbbak, nemtom. Viszont a hengerfej nem olxsó játék, egy jó állapotú 20-60000 között van, ehez add hozzá a szétszerelést, a nyomáspróbázást, és jóeséllyel a repedések hegesztetését.Máris rájöszs, hoyg inkább egy jó állapotút találj inkább, mintse erre költsd a gatyád.Klímár utólag is bele lehet tenni, akár gyárit is kapsz hozzá itt a fórumon. Ha elérhető helyen van a kocsi, és ráis érek(ez mostanában nem igazán kivitelezhető azt hiszem) keress meg, és megnézzük..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:16:24 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #111 Dátum: 2009. május 01. 09:32:44 am » |
|
na ezér sztem ezt a forumot montam én h kapsz segitséget autóvásárlás terén
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Takacsge
Vendég
|
|
« Válasz #112 Dátum: 2009. május 01. 18:38:57 pm » |
|
Sziasztok! Első kérdésem az volna, hogy egy komplett motor (ha jó) lehet, hogy jobban megérné, mert maradni is pótalkatrészem. Csak nem tudom, hogy mennyiért vesztegetnek egy TD-motort a 80as évekből. Láttam már itt a fórumon, hogy van valakinek eladó. Második kérdésem az volna, hogy mennyi az esély arra, hogy egyszer felbukkan a börzén egy eladó és szinte tökéletes állapotban lévő darab, aminek az ára nem horror? Harmadik kérdésem az volna, hogy ha turbóhibás miért kell cserélni a hengerfejet is? Nem biztos, hogy repedt vagy fújja a vizet. Régebben egy Citroén BX 1,9D-m volt még 1986os (szívóD) azt is kellett párszor hengerfejeztetni de annak az ára nem volt vészes. Szal a turbóhiba és a hengerfej között milyen összefüggés van? Majd a következő budapesti találkozóra tuti elmegyek hátha van valakinek ilyen gépe. Várok türelmesen, hogy megjelenjen a piacon a számomra megfelelő BMW E28 TD.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #113 Dátum: 2009. május 01. 18:42:54 pm » |
|
a hengerfejjel az a baj, hogy ha jól tudom, akkor kb. kétszázezrenként meghal. az M21 nem egy sikertörténet a BMW történelmében, és sajnos a blokk nem arról híres, hogy tartós. ettől függetlenül van, amelyik nagyon sokat elmegy hiba nélkül, de ritka, főleg alacsony áron, nálunk.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #114 Dátum: 2009. május 01. 19:28:53 pm » |
|
a hengerfejjel az a baj, hogy ha jól tudom, akkor kb. kétszázezrenként meghal. az M21 nem egy sikertörténet a BMW történelmében, és sajnos a blokk nem arról híres, hogy tartós. ettől függetlenül van, amelyik nagyon sokat elmegy hiba nélkül, de ritka, főleg alacsony áron, nálunk.
Pontosítanék: az M21-es motor a BMW első diesele, és mivel nem volt elődje, így megvannak a gyerekbetegségei. De ha nem küldöd neki hidegen, és nem állítod le egyből egy eröltetett menet után bír annyit mint egy korabeli benzines szerintem. A turbó érzékeny az olajra, és a levegőszűrőre, nameg a kenés nélküli futásra is, ez van, amikor egyből leállítod húzós menet után. Komplett motorral az a bibi., hogy akkor derül ki, mennyire jó az állapota, ha mész vele.Ez eladó motoroknál kevésbé működik, persze aki árul bontottat, az azt mondja, hogy jó állapotú, és vagy igaz vagy nem...Komplett motornak eléggé változó az ára, középértéknek a 60000 a reális. Viszont beépítésnél a motorsz@m okozhat fennakadásokat.. A turbó és a hengerfej nem feltétlenül függ össze, de a hengerfej a legérzékenyebb része a td-nek, és a legdrágább is lehet, bár a turbó felújíttatása is 40000-110000 ft lehet..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Takacsge
Vendég
|
|
« Válasz #115 Dátum: 2009. május 02. 11:26:32 am » |
|
Mindenesetre akkor most kivárok, hogy találjak egy jó állapotú gépet. Remélem van rá esélyem, hogy egyszer valahonnan az ölembe pottyan egy ilyen magyar rendszámos szerkezet! Addig is egy videó: http://www.youtube.com/watch?v=g_aiCDEWSY0&feature=related
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #116 Dátum: 2009. május 02. 11:59:48 am » |
|
Ha lehet, azért ilyen csákótól inkább ne vegyél dieselt...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #117 Dátum: 2009. május 03. 12:51:09 pm » |
|
Úgy vegyél dízelt,hogy mindenféle előjel nélkül képes ilyesmire:
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #118 Dátum: 2009. május 03. 12:54:55 pm » |
|
Nekem személy szerint ez volt az első és utolsó dízel BMW-m. Soha többet. Ha kicsi fogyit szeretnék,akkor valami 520i L-jet. Imádtam,mikor az volt az E12-ben. Lehet vissza kéne tenni? ...Megbabonázott az M30
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Takacsge
Vendég
|
|
« Válasz #119 Dátum: 2009. május 03. 17:30:23 pm » |
|
Ejha! Na ilyen "csodás" hiba csak úgy magától nem hiszem, hogy előtörhet. Vagy tévedek? Mondjuk népítéleten is olvastam már, hogy nem mindenkinek jött be a TD változat. Amit az E34-be szereltek 2,5Tds az már komolyabb? Mert úgy láttam, hogy az első szériás E34 még egy darabig a régi 2,4es TD-vel jött ki és csak később frissítették. Megmondom őszintén olyan olcsóbb BMW-t szeretnék amivel tudok közlekedni heti szinten 3-400 km-t és mondjuk egy hosszabb nyaraláson sem hagy cserben. Azért gondolkodom E28-ban mert mióta felismerem az autókat ez a kedvencem, de most kicsit elbizonytalanodtam, hogy bírna-e még ekkora terhelést az öreg járgány. Erre tudnátok választ adni? Nem szeretnék tágítani a BMW mellől. Igazából az E28 mellől sem, csak ha nagyon muszáj és akkor is max E34 és akkor 525Tds, de ez már tényleg a véglet! Várom a válaszokat! Hello
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
|