csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #180 Dátum: 2009. május 06. 21:32:33 pm » |
|
Giga mega oboa! Rosszabb,mintha E28 td-t vennél. Felújított tds motoros E34 nem ennyibe kerül. A gatyád rámenne... Ha ennyit rászánsz,hogy 500-ért megvennéd ezt, meg még át is íratod,akkor már inkább keresd meg Sabc-ot (nála van a volt td-m) és kérdezd meg eladja-e. Sztem nem fogja, de hátha. Amennyibe lenne ez az E34,abból már az a zöld E28 td olyan patika lenne,hogy megszólal. Én nem vagyok dízel párti,de ha választanom kéne,hogy E34 25tds, vagy E28 24td..inkább a cápára voksolnék. Eddig összesen kb 4 tds-ről tudok,ami tökéletes. Ebből az egyik volt eladó,de már elkelt.Igaz milla felett. Higgy nekem, nincs szükséged a hirdetésben szereplő E34-re Azért szeretem az ilyen hozzászólásokat, mert visszabillent az eredeti ötletemhez. Egyenlőre valóban az a zöld a E28as van a célkeresztben. Lakatolni nem kell, a motorja jó lehet...turbót meg cserélni kell...vagyis egy felmerülő kérdés...aki ért hozzá meg tudná nekem mondani, hogy lehet-e turbót felújítani, javítani? Vagy biztos a csere? Amennyiben igen akkor a korábbiak szerint 40k Ft egy másik...végülis valamit valamiért. Viszont ez az átíratás bosszant...kifizetni 60k Ft-ot csak azért, hogy ráírják a nevemre amit megvettem...ez nem kicsit bosszant. Még szerencse, hogy kenyeret nem kell névre íratni...de inkább nem adok tippeket a "főnököknek"....Ahogy mondta anno a Mester Hofi..."Ha nem megy a kupi le kell cserélni a kur**kat.." képről jónak tűnik a zöld. lakatolnivaló mindegyiken van,csak van amelyiken ujjhegynyi,másokon lepedő méretű turbócserétől én nem tartanék annyira...átírás az sajnos lehúzás minden autóvételnél lényeg hogy ne legyen hengerfejes,mert azzal lehet szívni rendesen...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:11:10 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #181 Dátum: 2009. május 06. 21:33:35 pm » |
|
Giga mega oboa! Rosszabb,mintha E28 td-t vennél. Felújított tds motoros E34 nem ennyibe kerül. A gatyád rámenne... Ha ennyit rászánsz,hogy 500-ért megvennéd ezt, meg még át is íratod,akkor már inkább keresd meg Sabc-ot (nála van a volt td-m) és kérdezd meg eladja-e. Sztem nem fogja, de hátha. Amennyibe lenne ez az E34,abból már az a zöld E28 td olyan patika lenne,hogy megszólal. Én nem vagyok dízel párti,de ha választanom kéne,hogy E34 25tds, vagy E28 24td..inkább a cápára voksolnék. Eddig összesen kb 4 tds-ről tudok,ami tökéletes. Ebből az egyik volt eladó,de már elkelt.Igaz milla felett. Higgy nekem, nincs szükséged a hirdetésben szereplő E34-re Annyival kiegésziteném,hogy nincs szükséged SEMMILYEN dizel BMW-re. jó tudjuk,v12-t bele
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:10:55 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #182 Dátum: 2009. május 06. 22:10:38 pm » |
|
Annyival kiegésziteném,hogy nincs szükséged SEMMILYEN dizel BMW-re.
jó tudjuk,v12-t bele Dehogyis,engem sem kergetett a muter sodrófával a sparhet körül,hogy,ugyan armaniban mennyek má' a kikötőbe trógerólni,ne azt a szar lengyelpiaci cuccot hordjam már 3.éve!Odahaza nekem sem lehetne 750-em,lehet már nem is lesz,ez nyilvánvaló,max 3.5,az is inkább LPG-vel,de nem dizel! Bármit,csak ne dizelt,ennyi,ugyis többe lesz a végén,huszast,az reális alternativa szerintem.Bár úgy tűnik nem tudjuk lebeszélni a kollégát,legyen szerencséje!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:10:29 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
csmario
Nem elérhető
Hozzászólások: 2316
|
|
« Válasz #183 Dátum: 2009. május 06. 22:30:38 pm » |
|
jó tudjuk,v12-t bele Dehogyis,engem sem kergetett a muter sodrófával a sparhet körül,hogy,ugyan armaniban mennyek má' a kikötőbe trógerólni,ne azt a szar lengyelpiaci cuccot hordjam már 3.éve!Odahaza nekem sem lehetne 750-em,lehet már nem is lesz,ez nyilvánvaló,max 3.5,az is inkább LPG-vel,de nem dizel! Bármit,csak ne dizelt,ennyi,ugyis többe lesz a végén,huszast,az reális alternativa szerintem.Bár úgy tűnik nem tudjuk lebeszélni a kollégát,legyen szerencséje! nemis kell lebeszélni immáron 15dik éve szolgálnak minket td-k,volt sok-sok,2 állandó,most van tds is,sohase maradtunk ott velük sehol,és nemkell évente se motort felújítani se turbót se hengerfejet,ellenben keveset fogyaszt,és még előzgetni is lehet vele mértékkel meghát napi 100km-re nemnagyon van értelme benzinest venni...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:10:09 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
BMW e21 323i,BMW e30 325ix
|
|
|
Takacsge
Vendég
|
|
« Válasz #184 Dátum: 2009. május 06. 23:08:33 pm » |
|
Dehogyis,engem sem kergetett a muter sodrófával a sparhet körül,hogy,ugyan armaniban mennyek má' a kikötőbe trógerólni,ne azt a szar lengyelpiaci cuccot hordjam már 3.éve!Odahaza nekem sem lehetne 750-em,lehet már nem is lesz,ez nyilvánvaló,max 3.5,az is inkább LPG-vel,de nem dizel! Bármit,csak ne dizelt,ennyi,ugyis többe lesz a végén,huszast,az reális alternativa szerintem.Bár úgy tűnik nem tudjuk lebeszélni a kollégát,legyen szerencséje! nemis kell lebeszélni immáron 15dik éve szolgálnak minket td-k,volt sok-sok,2 állandó,most van tds is,sohase maradtunk ott velük sehol,és nemkell évente se motort felújítani se turbót se hengerfejet,ellenben keveset fogyaszt,és még előzgetni is lehet vele mértékkel meghát napi 100km-re nemnagyon van értelme benzinest venni... Nem is lehet "Dízelen" tanultam meg vezetni, mindig is ilyet hajtottam és nagyon szeretem. Egerben nőttem fel, oda kell a nyomaték, mert a hegyek között lóerőből kocsikázni háát hogy is mondjam...inged-gatyád rámegy. Tehát Tádé marad és az tuti, hogy Ő lesz a szemem fénye...csak lenne már egy az enyém. Pénzem ugyan nincs sok, de megfelelő átcsoportosítással idővel szépen rendbeteszem/tetetem. Viszont a kötelezőm ahogy néztem 8-9e Ft lesz majd (nem volt még nevemen kocsi). Nade E28...kell ennél több és még TD is. Pályán 140, több már jogsiba kerül...ott meg jól fogyaszt. Én meg egyetemista vagyok, tehát spórolni kell ... fő a költséghatékonyság. Lassan nyitni kell majd egy topicot, hogy Takacsge E28 információgyűjtő és álmodozó, talán majd egyszer megvalósuló topicja
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:09:44 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #185 Dátum: 2009. május 07. 09:01:22 am » |
|
Nyomaték kell? Vegyél 535i-t Alapjáraton többet ad le,mint a td a csúcson 525e is nyomatékos. Alacsonyabban van a nyomatékcsúcsa,mint a dízelnek és még több is 20Nm-el. 1200-es fordulaton adja le a nyomatéka 85%-át (csúcs nyomaték 2850-en 240Nm). 528i szintén többet tud,de még az 525 is Mikor nézed meg a zöld td-t ?
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #186 Dátum: 2009. május 07. 13:17:01 pm » |
|
Giga mega oboa! Rosszabb,mintha E28 td-t vennél. Felújított tds motoros E34 nem ennyibe kerül. A gatyád rámenne... Ha ennyit rászánsz,hogy 500-ért megvennéd ezt, meg még át is íratod,akkor már inkább keresd meg Sabc-ot (nála van a volt td-m) és kérdezd meg eladja-e. Sztem nem fogja, de hátha. Amennyibe lenne ez az E34,abból már az a zöld E28 td olyan patika lenne,hogy megszólal. Én nem vagyok dízel párti,de ha választanom kéne,hogy E34 25tds, vagy E28 24td..inkább a cápára voksolnék. Eddig összesen kb 4 tds-ről tudok,ami tökéletes. Ebből az egyik volt eladó,de már elkelt.Igaz milla felett. Higgy nekem, nincs szükséged a hirdetésben szereplő E34-re Azért szeretem az ilyen hozzászólásokat, mert visszabillent az eredeti ötletemhez. Egyenlőre valóban az a zöld a E28as van a célkeresztben. Lakatolni nem kell, a motorja jó lehet...turbót meg cserélni kell...vagyis egy felmerülő kérdés...aki ért hozzá meg tudná nekem mondani, hogy lehet-e turbót felújítani, javítani? Vagy biztos a csere? Amennyiben igen akkor a korábbiak szerint 40k Ft egy másik...végülis valamit valamiért. Viszont ez az átíratás bosszant...kifizetni 60k Ft-ot csak azért, hogy ráírják a nevemre amit megvettem...ez nem kicsit bosszant. Még szerencse, hogy kenyeret nem kell névre íratni...de inkább nem adok tippeket a "főnököknek"....Ahogy mondta anno a Mester Hofi..."Ha nem megy a kupi le kell cserélni a kur**kat.." Ne is mondd, nekem biztosítással, mindennel együtt ~92ezerben lesz az átíratás. Ha minden igaz ma megyek eredetvizsgára 18500Ft... Rablás.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:09:17 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #187 Dátum: 2009. május 07. 17:09:14 pm » |
|
Gyakorlatilag semmit.Időben kap jó olajat, és szűrőket(időben alatt azt értem, hogy 8000 km-enként cserélem az olajat a szűrőkkel együtt).Felniket tettem rá, de azokat nem ehez vettem, így voltak.Beletettem a nekem tetsző extrákat, és ennyi.Még a klíma fog következnia jövő héten remélhetőleg,és egyeklőre ennyi... De az enyém annyira nem jó állapotú,erős középosztályú.. maradjunk annyiban hogy jól áll neki a távolság...
Lütyő, elsősorban motorikusan érdekelne a te géped. Úgy tervezem, hogy beszerzek egy E28at Tádét, aztán egy kicsit hajtom, majd motor ki teljesen szétszed és felújít, aztán egyszer ha lesz pénz, kibelez és teljes kilakatolás, újrafestés. Belsőt majd egyszer szeretném korhűre megcsinálni, semmi tuning, csak mint az eredeti a "boltból". Tehát az volna a lényeg, hogy akkor a tiéd motorikusan teljesen jó és nincs vele probléma. Szerintem az a legjobb, ha olyan finom olajat kap mint a kamionok, akkor tuti jó lesz a kenése. Szűrőket meg a mostani más márkájú Dieselnél is mindig cserélünk. Felvázoltam a vásárlást követő 2 évet Már "csak" egy olyan autó kellene ami azért lakatolásra nem vár és a motorja is megfelelő. Egyéb óhajom nincs Egfyelőre a turbómat kell kicserélnem, mert ez az újabb is veri be az olajat, nemkicsit homályosítva el a mögöttem jövők tekintetét.. ) Ráadásul jövő pénteken zöldkártyás lesz, és nem kellene a zsír új zöldkártyával ilyet kormolnom útközben... Mindezekmellett azt hiszem jó állapotú a motorom, hidegen is jól indul, van benne erő, nem forralja a vizet(a hengerfejcsere előtt se forralta),és jó a fogyasztása.Salgótalira nem jössz?Ott lesz Ő is.. )
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:08:56 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #188 Dátum: 2009. május 07. 17:14:22 pm » |
|
Giga mega oboa! Rosszabb,mintha E28 td-t vennél. Felújított tds motoros E34 nem ennyibe kerül. A gatyád rámenne... Ha ennyit rászánsz,hogy 500-ért megvennéd ezt, meg még át is íratod,akkor már inkább keresd meg Sabc-ot (nála van a volt td-m) és kérdezd meg eladja-e. Sztem nem fogja, de hátha. Amennyibe lenne ez az E34,abból már az a zöld E28 td olyan patika lenne,hogy megszólal. Én nem vagyok dízel párti,de ha választanom kéne,hogy E34 25tds, vagy E28 24td..inkább a cápára voksolnék. Eddig összesen kb 4 tds-ről tudok,ami tökéletes. Ebből az egyik volt eladó,de már elkelt.Igaz milla felett. Higgy nekem, nincs szükséged a hirdetésben szereplő E34-re Azért szeretem az ilyen hozzászólásokat, mert visszabillent az eredeti ötletemhez. Egyenlőre valóban az a zöld a E28as van a célkeresztben. Lakatolni nem kell, a motorja jó lehet...turbót meg cserélni kell...vagyis egy felmerülő kérdés...aki ért hozzá meg tudná nekem mondani, hogy lehet-e turbót felújítani, javítani? Vagy biztos a csere? Amennyiben igen akkor a korábbiak szerint 40k Ft egy másik...végülis valamit valamiért. Viszont ez az átíratás bosszant...kifizetni 60k Ft-ot csak azért, hogy ráírják a nevemre amit megvettem...ez nem kicsit bosszant. Még szerencse, hogy kenyeret nem kell névre íratni...de inkább nem adok tippeket a "főnököknek"....Ahogy mondta anno a Mester Hofi..."Ha nem megy a kupi le kell cserélni a kur**kat.." Azt a zöldet tartom eddig én is a lergszimpatikusabbank..a turbót fel lehewt újíttatni, de 40-108000 ft az ára, ami ott derül ki, mennyi is lesz, a szét és összerakást mindenképpen fizetni kell.Házilag nem lehet, illetve egy ennyire preciziós, és sokat pörgő alkatrésznél nem célszerű, lehet hog ycsapágyat se kapni hozzá.. Az én turbóm bontottban 40-60000 között van, de az enyémen nem ilyen van, ez sajna drágább,mármint az enyém.Hagyományos td-re 20-30000-ért lehet szerezni.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:08:36 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #189 Dátum: 2009. május 07. 17:43:35 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
kopasz
Nem elérhető
Hozzászólások: 1296
"Ragadozó"
|
|
« Válasz #190 Dátum: 2009. május 07. 18:30:37 pm » |
|
én is a zöld melett voksolnék,képen nemnéz ki rosszul,nekem a színe nagyon bejön,a lényeg jo alaposan megkell nézni,azt kész. és osztom Miki24V véleményét,a tds csak fejtörést okozna,és nem kicsit,és a másik kérdés,mit,mennyire és hogyan ujjították fel azt a tds-t. inkább a tádé
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #191 Dátum: 2009. május 07. 18:42:20 pm » |
|
tds-ről tényleg tegyél le! ha meg akarsz ijedni, olvass E34 fórumot az indexen
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
MR.V12
Nem elérhető
Hozzászólások: 6074
Üzemképtelenítő
|
|
« Válasz #192 Dátum: 2009. május 07. 19:15:04 pm » |
|
|
|
|
Naplózva
|
"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..." "...fuss Forrest,fuss..." "Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!" "...átkozott Coimbrák..." Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
|
|
|
Takacsge
Vendég
|
|
« Válasz #193 Dátum: 2009. május 07. 23:23:01 pm » |
|
Nem kell szívni a vérem Majd ha úgy alakul beszerzek egy 635 CSI-t eccer. Ha majd nagy leszek és lesz pénzem olyat restaurálni...de addig TD...nincs alku Szemezgetek a zölddel nagyon. A tag azt mondta, hogy így az ára 220 (mielőtt megkérdeznétek, nem voltam, csak egy korábbi telefonbeszélgetésre hivatkozva tudom az árat)....na sztem ez nem valami korrekt, mivel nem éppen elhanyagolható probléma a turbóhiba. Mit gondoltok mennyi volna a reális ár a zöld gépért? Nem elhanyagolható szempont, hogy pontosan ilyen színű autót szeretnék!!! De érdekel, hogy mennyit ér szerintetek.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7140
18i 82/11 B6 81/11
|
|
« Válasz #194 Dátum: 2009. május 08. 01:12:24 am » |
|
hozd el ha minden rendben két kiloért. ne az árra menj! a végén nagyjából ugyanannyiba lesz mindegyik (kivétel Szőke kapitányé )! szóval ha két kilo, de rendben a kasztni, akkor annyi. oké, megfoghatnál egy huszast, egy másikkal. és? húszból semmi nem jön ki szinte, mérlegelj okosan, hosszú távra!
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4233
|
|
« Válasz #195 Dátum: 2009. május 08. 07:33:08 am » |
|
Ha a turbó tengelye nem görbe a lapátok nincsenek eltörve ill. a háza nem verődött ki akkor kb 40-50e -ből felújítják.
|
|
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
steffe
Nem elérhető
Hozzászólások: 2566
|
|
« Válasz #196 Dátum: 2009. május 08. 09:24:58 am » |
|
Ha a turbó tengelye nem görbe a lapátok nincsenek eltörve ill. a háza nem verődött ki akkor kb 40-50e -ből felújítják.
Kijön az olcsóbból is..... Amugy lehet kapni felujitó szettet is turbóhoz... Bátyám opeljén is igy lett felújitva és gyári adaton tolt utána a turbó.... Ja és azt nem is részletezem mennyi volt a felújitószett....
|
|
|
Naplózva
|
steffe
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #197 Dátum: 2009. május 08. 09:54:11 am » |
|
Nem kell szívni a vérem Majd ha úgy alakul beszerzek egy 635 CSI-t eccer. Ha majd nagy leszek és lesz pénzem olyat restaurálni...de addig TD...nincs alku Szemezgetek a zölddel nagyon. A tag azt mondta, hogy így az ára 220 (mielőtt megkérdeznétek, nem voltam, csak egy korábbi telefonbeszélgetésre hivatkozva tudom az árat)....na sztem ez nem valami korrekt, mivel nem éppen elhanyagolható probléma a turbóhiba. Mit gondoltok mennyi volna a reális ár a zöld gépért? Nem elhanyagolható szempont, hogy pontosan ilyen színű autót szeretnék!!! De érdekel, hogy mennyit ér szerintetek. 220-ért gondolkodás nélkül!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:08:14 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Sam8888
Nem elérhető
Hozzászólások: 5132
|
|
« Válasz #198 Dátum: 2009. május 08. 12:47:50 pm » |
|
Nem kell szívni a vérem Majd ha úgy alakul beszerzek egy 635 CSI-t eccer. Ha majd nagy leszek és lesz pénzem olyat restaurálni...de addig TD...nincs alku Szemezgetek a zölddel nagyon. A tag azt mondta, hogy így az ára 220 (mielőtt megkérdeznétek, nem voltam, csak egy korábbi telefonbeszélgetésre hivatkozva tudom az árat)....na sztem ez nem valami korrekt, mivel nem éppen elhanyagolható probléma a turbóhiba. Mit gondoltok mennyi volna a reális ár a zöld gépért? Nem elhanyagolható szempont, hogy pontosan ilyen színű autót szeretnék!!! De érdekel, hogy mennyit ér szerintetek. A tornyokat nézd meg, hogy nincsenek-e eldeformálódva, pusz a hűtőn belülről a ventillátorlapátnál, ha találsz nagyobb sérüléseket, akkor törve volt. Végülis, ha a nyúlványok egyenesek és nem hullámosak, + a vonalak jól állnak, akkor minden rendben van...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:07:58 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
2 ajtó 4 kerék 6 henger
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
|
« Válasz #199 Dátum: 2009. május 08. 14:16:32 pm » |
|
Nem kell szívni a vérem Majd ha úgy alakul beszerzek egy 635 CSI-t eccer. Ha majd nagy leszek és lesz pénzem olyat restaurálni...de addig TD...nincs alku Szemezgetek a zölddel nagyon. A tag azt mondta, hogy így az ára 220 (mielőtt megkérdeznétek, nem voltam, csak egy korábbi telefonbeszélgetésre hivatkozva tudom az árat)....na sztem ez nem valami korrekt, mivel nem éppen elhanyagolható probléma a turbóhiba. Mit gondoltok mennyi volna a reális ár a zöld gépért? Nem elhanyagolható szempont, hogy pontosan ilyen színű autót szeretnék!!! De érdekel, hogy mennyit ér szerintetek. A tornyokat nézd meg, hogy nincsenek-e eldeformálódva, pusz a hűtőn belülről a ventillátorlapátnál, ha találsz nagyobb sérüléseket, akkor törve volt. Végülis, ha a nyúlványok egyenesek és nem hullámosak, + a vonalak jól állnak, akkor minden rendben van... A hűtő nem sokat jelent... a kasznit nézd alaposan ... Nekem sajna még az előző tulaj leütötte az elejét de mivel nemrég hűtőt cseréltem a hűtőm tuti jó
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:07:41 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
Gisti
Moderátor
Nem elérhető
Hozzászólások: 4233
|
|
« Válasz #200 Dátum: 2009. május 08. 19:02:28 pm » |
|
Nekem Kaposváron a Kis Laci bá' 36-ból újította fel gyári szettel két éve...
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. május 08. 19:21:12 pm írta collins »
|
Naplózva
|
+36/70/77-97-815 E23 745i E39 525d touring E46 320 Ci Triumph Herald 13/60 Yamaha Fj 1200
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #201 Dátum: 2009. május 09. 08:17:26 am » |
|
Nem kell szívni a vérem Majd ha úgy alakul beszerzek egy 635 CSI-t eccer. Ha majd nagy leszek és lesz pénzem olyat restaurálni...de addig TD...nincs alku Szemezgetek a zölddel nagyon. A tag azt mondta, hogy így az ára 220 (mielőtt megkérdeznétek, nem voltam, csak egy korábbi telefonbeszélgetésre hivatkozva tudom az árat)....na sztem ez nem valami korrekt, mivel nem éppen elhanyagolható probléma a turbóhiba. Mit gondoltok mennyi volna a reális ár a zöld gépért? Nem elhanyagolható szempont, hogy pontosan ilyen színű autót szeretnék!!! De érdekel, hogy mennyit ér szerintetek. Szerintem nézd meg, a turbóhiba nem akkora bibi...Persze jól meg kell nézni,de ha a kaszni jó, a belseje is, és a papirok is rendben vannak, bevállalható sztem.Az enyém is 200-ért volt hirdetve, persze nem annyi lett, de a zöld szebbnek tünik..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:07:26 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #202 Dátum: 2009. május 09. 08:18:15 am » |
|
hozd el ha minden rendben két kiloért. ne az árra menj! a végén nagyjából ugyanannyiba lesz mindegyik (kivétel Szőke kapitányé )! szóval ha két kilo, de rendben a kasztni, akkor annyi. oké, megfoghatnál egy huszast, egy másikkal. és? húszból semmi nem jön ki szinte, mérlegelj okosan, hosszú távra! Az ki?? )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #203 Dátum: 2009. május 09. 08:21:15 am » |
|
Nekem Kaposváron a Kis Laci bá' 36-ból újította fel gyári szettel két éve...
Esetleg nem tudod megkérdezni, hogy egy Td04-11b-s turbót mennyiért újjítana meg?A tengelye lóg, és veri az olajat mint az állat..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #204 Dátum: 2009. május 09. 10:40:15 am » |
|
Nem kell szívni a vérem Majd ha úgy alakul beszerzek egy 635 CSI-t eccer. Ha majd nagy leszek és lesz pénzem olyat restaurálni...de addig TD...nincs alku Szemezgetek a zölddel nagyon. A tag azt mondta, hogy így az ára 220 (mielőtt megkérdeznétek, nem voltam, csak egy korábbi telefonbeszélgetésre hivatkozva tudom az árat)....na sztem ez nem valami korrekt, mivel nem éppen elhanyagolható probléma a turbóhiba. Mit gondoltok mennyi volna a reális ár a zöld gépért? Nem elhanyagolható szempont, hogy pontosan ilyen színű autót szeretnék!!! De érdekel, hogy mennyit ér szerintetek. Szerintem nézd meg, a turbóhiba nem akkora bibi...Persze jól meg kell nézni,de ha a kaszni jó, a belseje is, és a papirok is rendben vannak, bevállalható sztem.Az enyém is 200-ért volt hirdetve, persze nem annyi lett, de a zöld szebbnek tünik.. Tegnap este olvasgattam az indexes cápa fórumot, 2005 ősze körül valaki tett be képet egy "szépségdíjas" E28 524td-ről. Ez a zöld volt az!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:07:09 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
|
« Válasz #205 Dátum: 2009. május 09. 11:48:25 am » |
|
Szerintem nézd meg, a turbóhiba nem akkora bibi...Persze jól meg kell nézni,de ha a kaszni jó, a belseje is, és a papirok is rendben vannak, bevállalható sztem.Az enyém is 200-ért volt hirdetve, persze nem annyi lett, de a zöld szebbnek tünik..
Tegnap este olvasgattam az indexes cápa fórumot, 2005 ősze körül valaki tett be képet egy "szépségdíjas" E28 524td-ről. Ez a zöld volt az! arra emlékszem, az automata volt
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:06:38 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #206 Dátum: 2009. május 09. 12:16:48 pm » |
|
Szerintem nézd meg, a turbóhiba nem akkora bibi...Persze jól meg kell nézni,de ha a kaszni jó, a belseje is, és a papirok is rendben vannak, bevállalható sztem.Az enyém is 200-ért volt hirdetve, persze nem annyi lett, de a zöld szebbnek tünik..
Tegnap este olvasgattam az indexes cápa fórumot, 2005 ősze körül valaki tett be képet egy "szépségdíjas" E28 524td-ről. Ez a zöld volt az! Bizton állíthatom, ha most akarnék venni td-t, a zöldet biztosan megnézném.Pedig nem a kedvenc szinem, bár az enyém is valami olyasmni szinű..
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:06:20 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #207 Dátum: 2009. május 09. 13:31:55 pm » |
|
Tegnap este olvasgattam az indexes cápa fórumot, 2005 ősze körül valaki tett be képet egy "szépségdíjas" E28 524td-ről. Ez a zöld volt az! arra emlékszem, az automata volt Lehet alakították....még a rendszám is stimm. Minden esetre megnézném biztosan. Ránézésre és ha csak túró hibás, ér 200-at mindenképp.
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:06:03 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
|
« Válasz #208 Dátum: 2009. május 09. 14:11:25 pm » |
|
Miki, mi ez az e12 535i? Miről maradtam le ? Ha valaki belekóstol.. ) Lehet hogy csak kikivánkozott belőle.. )
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
|
« Válasz #209 Dátum: 2009. május 09. 14:34:52 pm » |
|
Ha valaki belekóstol.. ) Lehet hogy csak kikivánkozott belőle.. ) hát igen a 35i az 35i Hááát Az úúúúgy vooolt.... Emlékszem egyszer Lütyő vitt bennünket a 735-el. Vagy 2 hétig fülig ért a szám Az a hang,az a teljesítmény Aztán készen lett Sabc 35i-je. Mentem azzal az autóval Budán a hegyekben..."húbazze". Még abban az évben bontottam szét olaszban az 528i-t...az is M30,ráadásul az a művészi szívósor Ott már megdobbant a szívem ... Jött az E32...30i motorral vettem át, jó volt,jó volt,de hidegen hagyott...de visszakerült a saját 35i motorja Abban a másodpercben cseréltem el az előkészített M50B25-ömet egy M30B35-re
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:05:44 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
|