CápaBMW fórum
2024. december 11. 23:11:11 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 48   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóvásárlási tanácsok  (Megtekintve 824091 alkalommal)
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #180 Dátum: 2009. május 06. 21:32:33 pm »

Giga mega oboa! Rosszabb,mintha E28 td-t vennél. Felújított tds motoros E34 nem ennyibe kerül. A gatyád rámenne...
Ha ennyit rászánsz,hogy 500-ért megvennéd ezt, meg még át is íratod,akkor már inkább keresd meg Sabc-ot (nála van a volt td-m) és kérdezd meg eladja-e. Sztem nem fogja, de hátha.

Amennyibe lenne ez az E34,abból már az a zöld E28 td olyan patika lenne,hogy megszólal.

Én nem vagyok dízel párti,de ha választanom kéne,hogy E34 25tds, vagy E28 24td..inkább a cápára voksolnék.

Eddig összesen kb 4 tds-ről tudok,ami tökéletes. Ebből az egyik volt eladó,de már elkelt.Igaz milla felett.

Higgy nekem, nincs szükséged a hirdetésben szereplő E34-re Wink



Azért szeretem az ilyen hozzászólásokat, mert visszabillent az eredeti ötletemhez. Egyenlőre valóban az a zöld a E28as van a célkeresztben. Lakatolni nem kell, a motorja jó lehet...turbót meg cserélni kell...vagyis egy felmerülő kérdés...aki ért hozzá meg tudná nekem mondani, hogy lehet-e turbót felújítani, javítani? Vagy biztos a csere? Amennyiben igen akkor a korábbiak szerint 40k Ft egy másik...végülis valamit valamiért. Viszont ez az átíratás bosszant...kifizetni 60k Ft-ot csak azért, hogy ráírják a nevemre amit megvettem...ez nem kicsit bosszant. Még szerencse, hogy kenyeret nem kell névre íratni...de inkább nem adok tippeket a "főnököknek"....Ahogy mondta anno a Mester Hofi..."Ha nem megy a kupi le kell cserélni a kur**kat.."

képről jónak tűnik a zöld. lakatolnivaló mindegyiken van,csak van amelyiken ujjhegynyi,másokon lepedő méretű Cheesy turbócserétől én nem tartanék annyira...átírás az sajnos lehúzás minden autóvételnél Sad lényeg hogy ne legyen hengerfejes,mert azzal lehet szívni rendesen...
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:11:10 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #181 Dátum: 2009. május 06. 21:33:35 pm »

Giga mega oboa! Rosszabb,mintha E28 td-t vennél. Felújított tds motoros E34 nem ennyibe kerül. A gatyád rámenne...
Ha ennyit rászánsz,hogy 500-ért megvennéd ezt, meg még át is íratod,akkor már inkább keresd meg Sabc-ot (nála van a volt td-m) és kérdezd meg eladja-e. Sztem nem fogja, de hátha.

Amennyibe lenne ez az E34,abból már az a zöld E28 td olyan patika lenne,hogy megszólal.

Én nem vagyok dízel párti,de ha választanom kéne,hogy E34 25tds, vagy E28 24td..inkább a cápára voksolnék.

Eddig összesen kb 4 tds-ről tudok,ami tökéletes. Ebből az egyik volt eladó,de már elkelt.Igaz milla felett.

Higgy nekem, nincs szükséged a hirdetésben szereplő E34-re Wink



Annyival kiegésziteném,hogy nincs szükséged SEMMILYEN dizel BMW-re.

jó tudjuk,v12-t bele Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:10:55 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #182 Dátum: 2009. május 06. 22:10:38 pm »

Annyival kiegésziteném,hogy nincs szükséged SEMMILYEN dizel BMW-re.

jó tudjuk,v12-t bele Cheesy

Dehogyis,engem sem kergetett a muter sodrófával a sparhet körül,hogy,ugyan armaniban mennyek má' a kikötőbe trógerólni,ne azt a szar lengyelpiaci cuccot hordjam már 3.éve!Odahaza nekem sem lehetne 750-em,lehet már nem is lesz,ez nyilvánvaló,max 3.5,az is inkább LPG-vel,de nem dizel!
Bármit,csak ne dizelt,ennyi,ugyis többe lesz a végén,huszast,az reális alternativa szerintem.Bár úgy tűnik nem tudjuk lebeszélni a kollégát,legyen szerencséje! Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:10:29 pm írta Promega » Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
csmario

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2316



« Válasz #183 Dátum: 2009. május 06. 22:30:38 pm »

jó tudjuk,v12-t bele Cheesy

Dehogyis,engem sem kergetett a muter sodrófával a sparhet körül,hogy,ugyan armaniban mennyek má' a kikötőbe trógerólni,ne azt a szar lengyelpiaci cuccot hordjam már 3.éve!Odahaza nekem sem lehetne 750-em,lehet már nem is lesz,ez nyilvánvaló,max 3.5,az is inkább LPG-vel,de nem dizel!
Bármit,csak ne dizelt,ennyi,ugyis többe lesz a végén,huszast,az reális alternativa szerintem.Bár úgy tűnik nem tudjuk lebeszélni a kollégát,legyen szerencséje! Wink

nemis kell lebeszélni Tongue immáron 15dik éve szolgálnak minket td-k,volt sok-sok,2 állandó,most van tds is,sohase maradtunk ott velük sehol,és nemkell évente se motort felújítani se turbót se hengerfejet,ellenben keveset fogyaszt,és még előzgetni is lehet vele mértékkel Roll Eyes meghát napi 100km-re nemnagyon van értelme benzinest venni... Tongue
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:10:09 pm írta Promega » Naplózva

BMW e21 323i,BMW e30 325ix
Takacsge
Vendég
« Válasz #184 Dátum: 2009. május 06. 23:08:33 pm »

Dehogyis,engem sem kergetett a muter sodrófával a sparhet körül,hogy,ugyan armaniban mennyek má' a kikötőbe trógerólni,ne azt a szar lengyelpiaci cuccot hordjam már 3.éve!Odahaza nekem sem lehetne 750-em,lehet már nem is lesz,ez nyilvánvaló,max 3.5,az is inkább LPG-vel,de nem dizel!
Bármit,csak ne dizelt,ennyi,ugyis többe lesz a végén,huszast,az reális alternativa szerintem.Bár úgy tűnik nem tudjuk lebeszélni a kollégát,legyen szerencséje! Wink

nemis kell lebeszélni Tongue immáron 15dik éve szolgálnak minket td-k,volt sok-sok,2 állandó,most van tds is,sohase maradtunk ott velük sehol,és nemkell évente se motort felújítani se turbót se hengerfejet,ellenben keveset fogyaszt,és még előzgetni is lehet vele mértékkel Roll Eyes meghát napi 100km-re nemnagyon van értelme benzinest venni... Tongue

Nem is lehet Cheesy "Dízelen" tanultam meg vezetni, mindig is ilyet hajtottam és nagyon szeretem. Egerben nőttem fel, oda kell a nyomaték, mert a hegyek között lóerőből kocsikázni háát hogy is mondjam...inged-gatyád rámegy. Tehát Tádé marad és az tuti, hogy Ő lesz a szemem fénye...csak lenne már egy az enyém. Pénzem ugyan nincs sok, de megfelelő átcsoportosítással idővel szépen rendbeteszem/tetetem. Viszont a kötelezőm ahogy néztem 8-9e Ft lesz majd (nem volt még nevemen kocsi). Nade E28...kell ennél több és még TD is. Pályán 140, több már jogsiba kerül...ott meg jól fogyaszt. Én meg egyetemista vagyok, tehát spórolni kell Cheesy ... fő a költséghatékonyság.

Lassan nyitni kell majd egy topicot, hogy
Takacsge E28 információgyűjtő és álmodozó, talán majd egyszer megvalósuló topicja Cheesy
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:09:44 pm írta Promega » Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #185 Dátum: 2009. május 07. 09:01:22 am »

Nyomaték kell? Vegyél 535i-t  Evil Alapjáraton többet ad le,mint a td a csúcson  Evil

525e is nyomatékos. Alacsonyabban van a nyomatékcsúcsa,mint a dízelnek és még több is 20Nm-el. 1200-es fordulaton adja le a nyomatéka 85%-át (csúcs nyomaték 2850-en 240Nm).
528i szintén többet tud,de még az 525 is Cheesy

Mikor nézed meg a zöld td-t ?Cheesy
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #186 Dátum: 2009. május 07. 13:17:01 pm »

Giga mega oboa! Rosszabb,mintha E28 td-t vennél. Felújított tds motoros E34 nem ennyibe kerül. A gatyád rámenne...
Ha ennyit rászánsz,hogy 500-ért megvennéd ezt, meg még át is íratod,akkor már inkább keresd meg Sabc-ot (nála van a volt td-m) és kérdezd meg eladja-e. Sztem nem fogja, de hátha.

Amennyibe lenne ez az E34,abból már az a zöld E28 td olyan patika lenne,hogy megszólal.

Én nem vagyok dízel párti,de ha választanom kéne,hogy E34 25tds, vagy E28 24td..inkább a cápára voksolnék.

Eddig összesen kb 4 tds-ről tudok,ami tökéletes. Ebből az egyik volt eladó,de már elkelt.Igaz milla felett.

Higgy nekem, nincs szükséged a hirdetésben szereplő E34-re Wink



Azért szeretem az ilyen hozzászólásokat, mert visszabillent az eredeti ötletemhez. Egyenlőre valóban az a zöld a E28as van a célkeresztben. Lakatolni nem kell, a motorja jó lehet...turbót meg cserélni kell...vagyis egy felmerülő kérdés...aki ért hozzá meg tudná nekem mondani, hogy lehet-e turbót felújítani, javítani? Vagy biztos a csere? Amennyiben igen akkor a korábbiak szerint 40k Ft egy másik...végülis valamit valamiért. Viszont ez az átíratás bosszant...kifizetni 60k Ft-ot csak azért, hogy ráírják a nevemre amit megvettem...ez nem kicsit bosszant. Még szerencse, hogy kenyeret nem kell névre íratni...de inkább nem adok tippeket a "főnököknek"....Ahogy mondta anno a Mester Hofi..."Ha nem megy a kupi le kell cserélni a kur**kat.."

Ne is mondd, nekem biztosítással, mindennel együtt ~92ezerben lesz az átíratás.  Embarrassed Cry Ha minden igaz ma megyek eredetvizsgára 18500Ft... Rablás.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:09:17 pm írta Promega » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #187 Dátum: 2009. május 07. 17:09:14 pm »

Gyakorlatilag semmit.Időben kap jó olajat, és szűrőket(időben alatt azt értem, hogy 8000 km-enként cserélem az olajat a szűrőkkel együtt).Felniket tettem rá, de azokat nem ehez vettem, így voltak.Beletettem a nekem tetsző extrákat, és ennyi.Még a klíma fog következnia jövő héten remélhetőleg,és egyeklőre ennyi...
De az enyém annyira nem jó állapotú,erős középosztályú.. maradjunk annyiban hogy jól áll neki a távolság...

Lütyő, elsősorban motorikusan érdekelne a te géped. Úgy tervezem, hogy beszerzek egy E28at Tádét, aztán egy kicsit hajtom, majd motor ki teljesen szétszed és felújít, aztán egyszer ha lesz pénz, kibelez és teljes kilakatolás, újrafestés. Belsőt majd egyszer szeretném korhűre megcsinálni, semmi tuning, csak mint az eredeti a "boltból".
Tehát az volna a lényeg, hogy akkor a tiéd motorikusan teljesen jó és nincs vele probléma. Szerintem az a legjobb, ha olyan finom olajat kap mint a kamionok, akkor tuti jó lesz a kenése. Szűrőket meg a mostani más márkájú Dieselnél is mindig cserélünk.
Felvázoltam a vásárlást követő 2 évet Cheesy Már "csak" egy olyan autó kellene ami azért lakatolásra nem vár és a motorja is megfelelő. Egyéb óhajom nincs afro

Egfyelőre a turbómat kell kicserélnem, mert ez az újabb is veri be az olajat, nemkicsit homályosítva el a mögöttem jövők tekintetét..Roll Eyes)
Ráadásul jövő pénteken zöldkártyás lesz, és nem kellene a zsír új zöldkártyával ilyet kormolnom útközben...
Mindezekmellett azt hiszem jó állapotú a motorom, hidegen is jól indul, van benne erő, nem forralja a vizet(a hengerfejcsere előtt se forralta),és jó a fogyasztása.Salgótalira nem jössz?Ott lesz Ő is..Roll Eyes)
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:08:56 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #188 Dátum: 2009. május 07. 17:14:22 pm »

Giga mega oboa! Rosszabb,mintha E28 td-t vennél. Felújított tds motoros E34 nem ennyibe kerül. A gatyád rámenne...
Ha ennyit rászánsz,hogy 500-ért megvennéd ezt, meg még át is íratod,akkor már inkább keresd meg Sabc-ot (nála van a volt td-m) és kérdezd meg eladja-e. Sztem nem fogja, de hátha.

Amennyibe lenne ez az E34,abból már az a zöld E28 td olyan patika lenne,hogy megszólal.

Én nem vagyok dízel párti,de ha választanom kéne,hogy E34 25tds, vagy E28 24td..inkább a cápára voksolnék.

Eddig összesen kb 4 tds-ről tudok,ami tökéletes. Ebből az egyik volt eladó,de már elkelt.Igaz milla felett.

Higgy nekem, nincs szükséged a hirdetésben szereplő E34-re Wink



Azért szeretem az ilyen hozzászólásokat, mert visszabillent az eredeti ötletemhez. Egyenlőre valóban az a zöld a E28as van a célkeresztben. Lakatolni nem kell, a motorja jó lehet...turbót meg cserélni kell...vagyis egy felmerülő kérdés...aki ért hozzá meg tudná nekem mondani, hogy lehet-e turbót felújítani, javítani? Vagy biztos a csere? Amennyiben igen akkor a korábbiak szerint 40k Ft egy másik...végülis valamit valamiért. Viszont ez az átíratás bosszant...kifizetni 60k Ft-ot csak azért, hogy ráírják a nevemre amit megvettem...ez nem kicsit bosszant. Még szerencse, hogy kenyeret nem kell névre íratni...de inkább nem adok tippeket a "főnököknek"....Ahogy mondta anno a Mester Hofi..."Ha nem megy a kupi le kell cserélni a kur**kat.."

Azt a zöldet tartom eddig én is a lergszimpatikusabbank..a  turbót fel lehewt újíttatni, de 40-108000 ft az ára, ami ott derül ki, mennyi is lesz, a szét és összerakást mindenképpen fizetni kell.Házilag nem lehet, illetve egy ennyire preciziós, és sokat pörgő alkatrésznél nem célszerű, lehet hog ycsapágyat se kapni hozzá..
Az én turbóm bontottban 40-60000 között van, de az enyémen nem ilyen van, ez sajna drágább,mármint az enyém.Hagyományos td-re 20-30000-ért lehet szerezni.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:08:36 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #189 Dátum: 2009. május 07. 17:43:35 pm »

http://totalcar.hu/tesztek/turbojav/
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
kopasz

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1296


"Ragadozó"


« Válasz #190 Dátum: 2009. május 07. 18:30:37 pm »

én is a zöld melett voksolnék,képen nemnéz ki rosszul,nekem a színe nagyon bejön,a lényeg jo alaposan megkell nézni,azt kész.
és osztom Miki24V véleményét,a tds csak fejtörést okozna,és nem kicsit,és a másik kérdés,mit,mennyire és hogyan ujjították fel azt a tds-t.

inkább a tádé Tongue
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #191 Dátum: 2009. május 07. 18:42:20 pm »

tds-ről tényleg tegyél le! ha meg akarsz ijedni, olvass E34 fórumot az indexen  Evil
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #192 Dátum: 2009. május 07. 19:15:04 pm »

tds-ről tényleg tegyél le! ha meg akarsz ijedni, olvass E34 fórumot az indexen  Evil

Nem is,hiszen keveset fogyaszt! Grin Grin Grin Grin Grin Grin
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Takacsge
Vendég
« Válasz #193 Dátum: 2009. május 07. 23:23:01 pm »

tds-ről tényleg tegyél le! ha meg akarsz ijedni, olvass E34 fórumot az indexen  Evil

Nem is,hiszen keveset fogyaszt! Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Nem kell szívni a vérem Smiley Majd ha úgy alakul beszerzek egy 635 CSI-t eccer. Ha majd nagy leszek és lesz pénzem olyat restaurálni...de addig TD...nincs alku  sm_68
Szemezgetek a zölddel nagyon. A tag azt mondta, hogy így az ára 220 (mielőtt megkérdeznétek, nem voltam, csak egy korábbi telefonbeszélgetésre hivatkozva tudom az árat)....na sztem ez nem valami korrekt, mivel nem éppen elhanyagolható probléma a turbóhiba. Mit gondoltok mennyi volna a reális ár a zöld gépért? Nem elhanyagolható szempont, hogy pontosan ilyen színű autót szeretnék!!! De érdekel, hogy mennyit ér szerintetek.
Naplózva
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 7140


18i 82/11 B6 81/11


« Válasz #194 Dátum: 2009. május 08. 01:12:24 am »

hozd el ha minden rendben két kiloért. ne az árra menj! a végén nagyjából ugyanannyiba lesz mindegyik (kivétel Szőke kapitányé Cheesy)!
szóval ha két kilo, de rendben a kasztni, akkor annyi. oké, megfoghatnál egy huszast, egy másikkal. és? húszból semmi nem jön ki szinte, mérlegelj okosan, hosszú távra!
Naplózva

"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4233



« Válasz #195 Dátum: 2009. május 08. 07:33:08 am »

Ha a turbó tengelye nem görbe a lapátok nincsenek eltörve ill. a háza nem verődött ki akkor kb 40-50e -ből felújítják.
Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
steffe

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2566



« Válasz #196 Dátum: 2009. május 08. 09:24:58 am »

Ha a turbó tengelye nem görbe a lapátok nincsenek eltörve ill. a háza nem verődött ki akkor kb 40-50e -ből felújítják.
Kijön az olcsóbból is.....  Cool
Amugy lehet kapni felujitó szettet is turbóhoz...
Bátyám opeljén is igy lett felújitva és gyári adaton tolt utána a turbó....
Ja és azt nem is részletezem mennyi volt a felújitószett....
Naplózva

steffe
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #197 Dátum: 2009. május 08. 09:54:11 am »

Nem is,hiszen keveset fogyaszt! Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Nem kell szívni a vérem Smiley Majd ha úgy alakul beszerzek egy 635 CSI-t eccer. Ha majd nagy leszek és lesz pénzem olyat restaurálni...de addig TD...nincs alku  sm_68
Szemezgetek a zölddel nagyon. A tag azt mondta, hogy így az ára 220 (mielőtt megkérdeznétek, nem voltam, csak egy korábbi telefonbeszélgetésre hivatkozva tudom az árat)....na sztem ez nem valami korrekt, mivel nem éppen elhanyagolható probléma a turbóhiba. Mit gondoltok mennyi volna a reális ár a zöld gépért? Nem elhanyagolható szempont, hogy pontosan ilyen színű autót szeretnék!!! De érdekel, hogy mennyit ér szerintetek.

220-ért gondolkodás nélkül!
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:08:14 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #198 Dátum: 2009. május 08. 12:47:50 pm »

Nem is,hiszen keveset fogyaszt! Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Nem kell szívni a vérem Smiley Majd ha úgy alakul beszerzek egy 635 CSI-t eccer. Ha majd nagy leszek és lesz pénzem olyat restaurálni...de addig TD...nincs alku  sm_68
Szemezgetek a zölddel nagyon. A tag azt mondta, hogy így az ára 220 (mielőtt megkérdeznétek, nem voltam, csak egy korábbi telefonbeszélgetésre hivatkozva tudom az árat)....na sztem ez nem valami korrekt, mivel nem éppen elhanyagolható probléma a turbóhiba. Mit gondoltok mennyi volna a reális ár a zöld gépért? Nem elhanyagolható szempont, hogy pontosan ilyen színű autót szeretnék!!! De érdekel, hogy mennyit ér szerintetek.

A tornyokat nézd meg, hogy nincsenek-e eldeformálódva, pusz a hűtőn belülről a ventillátorlapátnál, ha találsz nagyobb sérüléseket, akkor törve volt. Végülis, ha a nyúlványok egyenesek és nem hullámosak, + a vonalak jól állnak, akkor minden rendben van...  Smiley
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:07:58 pm írta Promega » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #199 Dátum: 2009. május 08. 14:16:32 pm »


Nem kell szívni a vérem Smiley Majd ha úgy alakul beszerzek egy 635 CSI-t eccer. Ha majd nagy leszek és lesz pénzem olyat restaurálni...de addig TD...nincs alku  sm_68
Szemezgetek a zölddel nagyon. A tag azt mondta, hogy így az ára 220 (mielőtt megkérdeznétek, nem voltam, csak egy korábbi telefonbeszélgetésre hivatkozva tudom az árat)....na sztem ez nem valami korrekt, mivel nem éppen elhanyagolható probléma a turbóhiba. Mit gondoltok mennyi volna a reális ár a zöld gépért? Nem elhanyagolható szempont, hogy pontosan ilyen színű autót szeretnék!!! De érdekel, hogy mennyit ér szerintetek.

A tornyokat nézd meg, hogy nincsenek-e eldeformálódva, pusz a hűtőn belülről a ventillátorlapátnál, ha találsz nagyobb sérüléseket, akkor törve volt. Végülis, ha a nyúlványok egyenesek és nem hullámosak, + a vonalak jól állnak, akkor minden rendben van...  Smiley

A hűtő nem sokat jelent... a kasznit nézd alaposan ...

Nekem sajna még az előző tulaj leütötte az elejét de mivel nemrég hűtőt cseréltem a hűtőm tuti jó  afro
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:07:41 pm írta Promega » Naplózva

Bence
Gisti
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4233



« Válasz #200 Dátum: 2009. május 08. 19:02:28 pm »

Nekem Kaposváron a Kis Laci bá' 36-ból újította fel gyári szettel két éve...
« Utoljára szerkesztve: 2009. május 08. 19:21:12 pm írta collins » Naplózva

+36/70/77-97-815
E23 745i 
E39 525d touring
E46 320 Ci
Triumph Herald 13/60
Yamaha Fj 1200
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #201 Dátum: 2009. május 09. 08:17:26 am »

Nem is,hiszen keveset fogyaszt! Grin Grin Grin Grin Grin Grin

Nem kell szívni a vérem Smiley Majd ha úgy alakul beszerzek egy 635 CSI-t eccer. Ha majd nagy leszek és lesz pénzem olyat restaurálni...de addig TD...nincs alku  sm_68
Szemezgetek a zölddel nagyon. A tag azt mondta, hogy így az ára 220 (mielőtt megkérdeznétek, nem voltam, csak egy korábbi telefonbeszélgetésre hivatkozva tudom az árat)....na sztem ez nem valami korrekt, mivel nem éppen elhanyagolható probléma a turbóhiba. Mit gondoltok mennyi volna a reális ár a zöld gépért? Nem elhanyagolható szempont, hogy pontosan ilyen színű autót szeretnék!!! De érdekel, hogy mennyit ér szerintetek.

Szerintem nézd meg, a turbóhiba nem akkora bibi...Persze jól meg kell nézni,de ha a kaszni jó, a belseje is, és a papirok is rendben vannak, bevállalható sztem.Az enyém is 200-ért volt hirdetve, persze nem annyi lett, de a zöld szebbnek tünik..
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:07:26 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #202 Dátum: 2009. május 09. 08:18:15 am »

hozd el ha minden rendben két kiloért. ne az árra menj! a végén nagyjából ugyanannyiba lesz mindegyik (kivétel Szőke kapitányé Cheesy)!
szóval ha két kilo, de rendben a kasztni, akkor annyi. oké, megfoghatnál egy huszast, egy másikkal. és? húszból semmi nem jön ki szinte, mérlegelj okosan, hosszú távra!

Az ki??Roll Eyes)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #203 Dátum: 2009. május 09. 08:21:15 am »

Nekem Kaposváron a Kis Laci bá' 36-ból újította fel gyári szettel két éve...

Esetleg nem tudod megkérdezni, hogy egy Td04-11b-s turbót mennyiért újjítana meg?A tengelye lóg, és veri az olajat mint az állat..
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #204 Dátum: 2009. május 09. 10:40:15 am »

Nem kell szívni a vérem Smiley Majd ha úgy alakul beszerzek egy 635 CSI-t eccer. Ha majd nagy leszek és lesz pénzem olyat restaurálni...de addig TD...nincs alku  sm_68
Szemezgetek a zölddel nagyon. A tag azt mondta, hogy így az ára 220 (mielőtt megkérdeznétek, nem voltam, csak egy korábbi telefonbeszélgetésre hivatkozva tudom az árat)....na sztem ez nem valami korrekt, mivel nem éppen elhanyagolható probléma a turbóhiba. Mit gondoltok mennyi volna a reális ár a zöld gépért? Nem elhanyagolható szempont, hogy pontosan ilyen színű autót szeretnék!!! De érdekel, hogy mennyit ér szerintetek.

Szerintem nézd meg, a turbóhiba nem akkora bibi...Persze jól meg kell nézni,de ha a kaszni jó, a belseje is, és a papirok is rendben vannak, bevállalható sztem.Az enyém is 200-ért volt hirdetve, persze nem annyi lett, de a zöld szebbnek tünik..

Tegnap este olvasgattam az indexes cápa fórumot, 2005 ősze körül valaki tett be képet egy "szépségdíjas" E28 524td-ről. Ez a zöld volt az! Wink
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:07:09 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dannert

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 908



« Válasz #205 Dátum: 2009. május 09. 11:48:25 am »


Szerintem nézd meg, a turbóhiba nem akkora bibi...Persze jól meg kell nézni,de ha a kaszni jó, a belseje is, és a papirok is rendben vannak, bevállalható sztem.Az enyém is 200-ért volt hirdetve, persze nem annyi lett, de a zöld szebbnek tünik..

Tegnap este olvasgattam az indexes cápa fórumot, 2005 ősze körül valaki tett be képet egy "szépségdíjas" E28 524td-ről. Ez a zöld volt az! Wink
arra emlékszem, az automata volt
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:06:38 pm írta Promega » Naplózva
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #206 Dátum: 2009. május 09. 12:16:48 pm »


Szerintem nézd meg, a turbóhiba nem akkora bibi...Persze jól meg kell nézni,de ha a kaszni jó, a belseje is, és a papirok is rendben vannak, bevállalható sztem.Az enyém is 200-ért volt hirdetve, persze nem annyi lett, de a zöld szebbnek tünik..

Tegnap este olvasgattam az indexes cápa fórumot, 2005 ősze körül valaki tett be képet egy "szépségdíjas" E28 524td-ről. Ez a zöld volt az! Wink

Bizton állíthatom, ha most akarnék venni td-t, a zöldet biztosan megnézném.Pedig nem a kedvenc szinem, bár az enyém is valami olyasmni szinű..
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:06:20 pm írta Promega » Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #207 Dátum: 2009. május 09. 13:31:55 pm »


Tegnap este olvasgattam az indexes cápa fórumot, 2005 ősze körül valaki tett be képet egy "szépségdíjas" E28 524td-ről. Ez a zöld volt az! Wink
arra emlékszem, az automata volt

Lehet alakították....még a rendszám is stimm. Minden esetre megnézném biztosan. Ránézésre és ha csak túró hibás, ér 200-at mindenképp.
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:06:03 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Lütyő1
Lázadó

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5712



« Válasz #208 Dátum: 2009. május 09. 14:11:25 pm »

Miki, mi ez az e12  535i?  Wink Miről maradtam le ?

Ha valaki belekóstol..Roll Eyes) Lehet hogy  csak kikivánkozott belőle..Smiley)
Naplózva

E12-518;E23-728i;Trafi 601S
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #209 Dátum: 2009. május 09. 14:34:52 pm »


Ha valaki belekóstol..Roll Eyes) Lehet hogy  csak kikivánkozott belőle..Smiley)
hát igen a 35i az 35i  Smiley 54


Hááát  Roll Eyes Az úúúúgy vooolt.... Roll Eyes Emlékszem egyszer Lütyő vitt bennünket a 735-el. Vagy 2 hétig fülig ért a szám Smiley Az a hang,az a teljesítmény  Roll Eyes
Aztán készen lett Sabc 35i-je. Mentem azzal az autóval Budán a hegyekben..."húbazze". Még abban az évben bontottam szét olaszban az 528i-t...az is M30,ráadásul az a művészi szívósor  Roll Eyes Ott már megdobbant a szívem Smiley ...
Jött az E32...30i motorral vettem át, jó volt,jó volt,de hidegen hagyott...de visszakerült a saját 35i motorja  Evil Abban a másodpercben cseréltem el az előkészített M50B25-ömet egy M30B35-re  Evil  Evil
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 19:05:44 pm írta Promega » Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 ... 48   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!