Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
 |
« Válasz #510 Dátum: 2009. július 06. 10:59:03 am » |
|
Igen ebben igazatok van erre nem is gondoltam. Az alapelgondolás az lett volna, -80as gyártás esetén - hogy jövőre veteránoztatom, akkor ugye sem átírás sem semmi már kts, csak a muzeális minősítés. Bár egy telefon az eladónat - ha el tudnám érni- sokat segítene. Valkakinek valami ötlete, mit lehetne ezzel kezdeni, hogy guruljon tisztán? Sajnos a keret igen szűk a dologra, ezért néztem ilyen olcsón cápa 7est.
Attól még,hogy veteránoztatod át kell iratnod, ez tuti.Nomeg a veteránoztatáshoz kell rákölteni az biztos,nem is keveset..Hidd el, nem éri meg az OT vizsga, de persze lesznek, akik megmagyarázzák, hogy de..
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
 |
« Válasz #511 Dátum: 2009. július 06. 11:52:48 am » |
|
Valkakinek valami ötlete, mit lehetne ezzel kezdeni, hogy guruljon tisztán? Sajnos a keret igen szűk a dologra, ezért néztem ilyen olcsón cápa 7est.
viccen kívül: felejtsd el, ha veteránoztatás a cél. Sajnos a szűk keret nem ismeretlen, de a cápázás nem olcsó hobby, még ha magad csinálod rajta a javításokat sem. Egy 35i-nél pedig csak az egyszeri átírás ~100e HUF, és akkor még hozzá sem nyúltál. (olaj, szűrők, fékek, stb...) Szerintem nézelődjél még, itt a fórumon is és előbb-utóbb lesz valami.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
 |
« Válasz #512 Dátum: 2009. július 06. 13:09:44 pm » |
|
...............................Egy 35i-nél pedig csak az egyszeri átírás ~100e HUF.......................................
Hát nekem a 320 átiratása mindenével eggyütt 101.710 FT volt  .
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
 |
« Válasz #513 Dátum: 2009. július 06. 13:15:54 pm » |
|
...............................Egy 35i-nél pedig csak az egyszeri átírás ~100e HUF.......................................
Hát nekem a 320 átiratása mindenével eggyütt 101.710 FT volt  . V8 - 166 000 forint. 535i, dupla átírás - 246 000 forint. 200 ezerért vettem... Wilkommen in Ungarn...
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
 |
« Válasz #514 Dátum: 2009. július 06. 13:20:14 pm » |
|
...............................Egy 35i-nél pedig csak az egyszeri átírás ~100e HUF.......................................
Hát nekem a 320 átiratása mindenével eggyütt 101.710 FT volt  . Ezt részleteznéd? vagy itt büntetés is volt. Mert átírásnak nagyon sok.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
 |
« Válasz #515 Dátum: 2009. július 06. 13:31:58 pm » |
|
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:38:22 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dawe_B
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu
|
 |
« Válasz #516 Dátum: 2009. július 06. 13:47:10 pm » |
|
Mindent összegezve, célszerűbb az esetemben az ot-t hanyagolni, és inkább átiratni, akár kétszeresen is? Ilyen esetben üzembentartói? De visszakanyarodva az alapkérdésemhez ( http://www.hasznaltauto.hu/2998396_bmw_735_1980), érdekes, hogy hónapok óta fent van, aránylag jó áron, sok extrával, és még alkatrészként sem kell senkinek... Én próbáltam telefonálni, e-mailt irtam, de válasz még nem jött.
|
|
|
Naplózva
|
E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86 +3630/832-56-89 +43-676-501-40-60
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
 |
« Válasz #517 Dátum: 2009. július 06. 13:47:31 pm » |
|
Ezt részleteznéd? vagy itt büntetés is volt. Mert átírásnak nagyon sok.
Persze Eredetiség vizsga 18.500, biztosítás 15.000, új forgalmi + törzskönyv 12.000, köbcenti miatt 47.760, új rendszám 6500 és még valami 450 FT. = 100.210 + még 1000-ért tankoltam és egy doboz cigi  =101.710. Ha ebből levonjuk az új rendszámot mivel azt nem kell egy sima átiratásnál cserélni akkor 95.210 HUF a végösszeg..... + a bünti amit nem számoltam bele.... én a biztosítást is levonnám, mert én pl egész évre fizettem be, és úgy kicsit más képet adna, ha kiszámolnám
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:38:00 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
 |
« Válasz #518 Dátum: 2009. július 06. 13:49:51 pm » |
|
Ezt részleteznéd? vagy itt büntetés is volt. Mert átírásnak nagyon sok.
Persze Eredetiség vizsga 18.500, biztosítás 15.000, új forgalmi + törzskönyv 12.000, köbcenti miatt 47.760, új rendszám 6500 és még valami 450 FT. = 100.210 + még 1000-ért tankoltam és egy doboz cigi  =101.710. Ha ebből levonjuk az új rendszámot mivel azt nem kell egy sima átiratásnál cserélni akkor 95.210 HUF a végösszeg..... + a bünti amit nem számoltam bele.... ez így ok, de nálam az átírási költség: köbcenti x ?ft + forgalmi és törzskönyv. azaz nálad 47.760+12.000=~60.000HUF. A többi más tészta... de értelek
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:37:45 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Höggenbukken
Vendég
|
 |
« Válasz #519 Dátum: 2009. július 06. 14:48:21 pm » |
|
én a biztosítást is levonnám, mert én pl egész évre fizettem be, és úgy kicsit más képet adna, ha kiszámolnám Ráááágd! 
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:37:25 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
 |
« Válasz #520 Dátum: 2009. július 06. 15:49:02 pm » |
|
én a biztosítást is levonnám, mert én pl egész évre fizettem be, és úgy kicsit más képet adna, ha kiszámolnám
Ráááágd!  miattad átfogalmazom: biztosítást folyamatosan fizetsz, ezért azt levonnám. viszont eredet + átírás + papír az egyszeri.. idézet!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:36:40 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
 |
« Válasz #521 Dátum: 2009. július 06. 15:50:55 pm » |
|
ez így ok, de nálam az átírási költség: köbcenti x ?ft + forgalmi és törzskönyv. azaz nálad 47.760+12.000=~60.000HUF. A többi más tészta... de értelek
Igen, de nem tudsz átiratni egy autót eredetiség-vizsga és biztosítás nélkül. Ezért számolom hozzá.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
 |
« Válasz #522 Dátum: 2009. július 06. 15:51:52 pm » |
|
én a biztosítást is levonnám, mert én pl egész évre fizettem be, és úgy kicsit más képet adna, ha kiszámolnám
Én is egész évre fizettem.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
 |
« Válasz #523 Dátum: 2009. július 06. 15:57:08 pm » |
|
én a biztosítást is levonnám, mert én pl egész évre fizettem be, és úgy kicsit más képet adna, ha kiszámolnám
Én is egész évre fizettem. leesett, h öreg. akkoris, biztosítást minden évben kell fizetni..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
collins
+8 év az autóm javára.
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 7143
18i 82/11 B6 81/11
|
 |
« Válasz #524 Dátum: 2009. július 06. 15:59:42 pm » |
|
Mindent összegezve, célszerűbb az esetemben az ot-t hanyagolni, és inkább átiratni, akár kétszeresen is? Ilyen esetben üzembentartói? De visszakanyarodva az alapkérdésemhez ( http://www.hasznaltauto.hu/2998396_bmw_735_1980), érdekes, hogy hónapok óta fent van, aránylag jó áron, sok extrával, és még alkatrészként sem kell senkinek... Én próbáltam telefonálni, e-mailt irtam, de válasz még nem jött. ha van masszív két millió forintod, akkor lehet belőle OT-s gépet faragni. különben felejtő. megvenni is sok, Pet kétszázból sokkal jobbat vett, amit használni is tud. szerintem felejtsd el.
|
|
|
Naplózva
|
"It is like an aircraft. If you replace parts and keep it up, it will go on forever."
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
 |
« Válasz #525 Dátum: 2009. július 06. 18:28:07 pm » |
|
én a biztosítást is levonnám, mert én pl egész évre fizettem be, és úgy kicsit más képet adna, ha kiszámolnám Hja kérem, akinek sosekopel kellett...A biztosítást nem kell levonni, anélkül nem tudod átiratni... idézet!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 18:36:04 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
 |
« Válasz #526 Dátum: 2009. július 06. 19:42:24 pm » |
|
sőt ha cipőt kell venni, mert régi szétjött, hogy az okmányirodáig elmásszak, az is hozzáadódik! meg ha azalatt nem voltam suliban, amíg az okmányirodában pepecseltem, az ösztöndíjamban havi -200 ft-ként jelentkezik a rosszabb tanulmányi átlag miatt......  idézet!
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 06. 20:25:06 pm írta Promega »
|
Naplózva
|
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
 |
« Válasz #527 Dátum: 2009. július 07. 07:23:26 am » |
|
ez így ok, de nálam az átírási költség: köbcenti x ?ft + forgalmi és törzskönyv. azaz nálad 47.760+12.000=~60.000HUF. A többi más tészta... de értelek
Igen, de nem tudsz átiratni egy autót eredetiség-vizsga és biztosítás nélkül. Ezért számolom hozzá. Akkor mégegyszer mondom, értem a te logikádat is, de mivel az eredetiség vizsgát alapból az eladónak kellene megcsinálni, mivel általában ő szeretné bizonyítani a vevőnek, hogy az autó "tiszta", ezért ezt nem feltétlen számolnám az általános átírási költségbe. (van esetleg olyan is, hogy felesben alkuszik meg az eladó és a vevő...) A biztosítás pedig egy folyamat, amit évekig fizethetsz amíg autód van, sőt ha volt autód és arra is fizettél és utána veszel egy másikat - az előzőt valószínűleg megszűnteted és ezt elkezded, akkor lehet a költségeid sem (sokat) változnak ilyen téren. (persze más tészta ha több autód is van) A lényeg, hogy szerintem magának az átírás költségeinek az elején felsoroltak felelnek meg.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
Nem elérhető
Hozzászólások: 6809
"BMWéhes"
|
 |
« Válasz #528 Dátum: 2009. július 07. 07:47:17 am » |
|
Okay, értem, hogy mire gondolsz. 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dawe_B
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu
|
 |
« Válasz #529 Dátum: 2009. július 07. 10:06:53 am » |
|
Igen ebben igazatok van erre nem is gondoltam. Az alapelgondolás az lett volna, -80as gyártás esetén - hogy jövőre veteránoztatom, akkor ugye sem átírás sem semmi már kts, csak a muzeális minősítés. Bár egy telefon az eladónat - ha el tudnám érni- sokat segítene. Valkakinek valami ötlete, mit lehetne ezzel kezdeni, hogy guruljon tisztán? Sajnos a keret igen szűk a dologra, ezért néztem ilyen olcsón cápa 7est.
Sikerült elérnem nagysokára a srácot a kocsival kapcsolatban, a link már nem él, gondolom nem nagyon érdekli a gép, csak áll a telepen. Szóval, felsorolnék pár infót amit mondott a tulaj, - én nem értek hozzá, autószerelési tapasztalatom sem nagyon van, esetleg technikai segítséget tudnátok adni, hogy az alábbiak szerint mi a teendő a kocsival, illetve, hogy érdemes-e hozzálátni ? - Fékek be vannak ragadva ( ha a kerekeknél , akkor gondolom az nem nagy gond, a főfékhenger viszont már húzósabb téma ??!!) Nem volt indítva egy éve (ebből milyen hiba származhat ) - gondolom szemle esetén egy sima akksicserével ez nem oldható meg Rohadtak az ívek, illetve a küszöb is 2001 óta nem volt átírva - tompaorrú '81es gyártású - lehetséges? 2x átírást kivonással, és ujravisszahelyezéssel, meg lehet úszni? Előre is köszi a segítségeteket, röviden ennyi, a szemle után okosabb leszek - talán...
|
|
|
Naplózva
|
E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86 +3630/832-56-89 +43-676-501-40-60
|
|
|
Dannert
Nem elérhető
Hozzászólások: 908
|
 |
« Válasz #530 Dátum: 2009. július 07. 10:19:46 am » |
|
már nem azért, de ez így eléggé felejtős szerintem, főleg kis költségvetésből. duplaátírást nem lehet megúszni, valahol valakinek a hiányzó átírása ketyeg, valaki úgyis fizet..
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
 |
« Válasz #531 Dátum: 2009. július 07. 10:25:04 am » |
|
Ragadt fék= kiszakadt porvédők, kopott betétek+tárcsák--->kint járó dugó+ soha fékolajcsere= beragadt nyergek. Legtöbb esetben maga a munkahenger dugattyúja szét van rohadva,csere. Főfék hengerre nem jellemző a beállás, csak akkor, ha tartály/olaj nélkül áll. Az E23-nak meg eleve alu főhengere van,így tartósabb. Ív, küszöb rohadás. Küszöb le, garantáltan alatta is gatya a belső küszöb, ív alatt a belső ív, valamint ilyenkor készülhetsz váznyúlvány és torony javításra is. Ennek díja 200 körül szokott lenni ,de ekkor csak lakatolva van,festve nincs.
2001 óta nem átíratás= hivatalból kivont autó, újra forgalomba helyezése kisebb vagyon.
Minden cehet Te állsz + kpm műszaki+ forgalomba helyezés. Ja, és amíg nincs forgalomban,addig át sem tudod íratni--->rá kell költened legalább fél millát,hogy műszaki képes legyen,majd ha kap műszakit,akkor mehetsz eredetvizsgázni és átíratni--->itt fog kiderülni,hogy ki van vonva ezer és egy éve, az államadósság háromnegyede befizetése után visszahelyezheted.... Az ilyen fost csak bontásra érdemes.
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
 |
« Válasz #532 Dátum: 2009. július 07. 10:26:04 am » |
|
Elhozni 50-ért, elbontani alkatrésznek. Venni mellé másikat aminek rendben van a papírja de esetleg vannak sérülései. Lego ->Go. Maradék alkatrész kiárul. -> kicsi visszapénz.
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Miki 24V
Nem elérhető
Hozzászólások: 4171
30/ 402 20 24
|
 |
« Válasz #533 Dátum: 2009. július 07. 10:27:17 am » |
|
Annak van értelme,amit Gim mond. Én biztosan ezt csinálnám 
|
|
|
Naplózva
|
E12 520/6 -1978 E12 520/6 -1979 E12 520/6 -1980 E28 525e
|
|
|
gim_e12
Vendég
|
 |
« Válasz #534 Dátum: 2009. július 07. 10:31:37 am » |
|
Annak van értelme,amit Gim mond. Én biztosan ezt csinálnám  Én is ezt csinálnám, ha volna helyem meg szakértelmem hozzá 
|
|
|
Naplózva
|
|
|
|
Dawe_B
Nem elérhető
Hozzászólások: 225
Der 7er Fahrer - bmwe32.eoldal.hu
|
 |
« Válasz #535 Dátum: 2009. július 07. 10:38:01 am » |
|
Elhozni 50-ért, elbontani alkatrésznek. Venni mellé másikat aminek rendben van a papírja de esetleg vannak sérülései. Lego ->Go. Maradék alkatrész kiárul. -> kicsi visszapénz.
Gondoltam erre én is, hirdetés, és telefonos elmondás alapján full extra (villanyablak, villanytető, fullbőr, kéziválto, talán a motorból is használható ez-az) A gond ott van, hogy nem tudok más tompaorrú kocsit aminek a papírjai rendben vannak, és még megfizethető. Pontosabban egyet tudok ,728as, átírásért odaadó, évek óta nem ment 1. tulajos, csak a ő amerikáan van, évek óta, nem tudom elérni.
|
|
|
Naplózva
|
E32 750iLA ´91 / MB W140 SEC600 ´93 / Audi S8 ´02 / MB W201 190d `86 +3630/832-56-89 +43-676-501-40-60
|
|
|
Lütyő1
Lázadó
Nem elérhető
Hozzászólások: 5712
|
 |
« Válasz #536 Dátum: 2009. július 07. 19:30:37 pm » |
|
Egy apró kiigazítás: a full extra az nem kéziváltós ezekben a korosztályokban.Ja, E23-ból a full extra az egy szép hosszú lista, ez a felét se takarja...
|
|
|
Naplózva
|
E12-518;E23-728i;Trafi 601S
|
|
|
totyy528
Nem elérhető
Hozzászólások: 320
Sámán
|
 |
« Válasz #537 Dátum: 2009. július 07. 19:41:33 pm » |
|
Van egy kedves ismerősöm, mindig azzal burogat, hogy az 1602esből csinálták a turbós BMW forma1 motort. Ez jó alaplenne erre. http://www.hasznaltauto.hu/3100980_bmw_1602_1972900kg 100-120le
|
|
|
Naplózva
|
E21 320 M10,E30 318I,E21 320 M20,<E12 528I>,E34 520I 24V,E12 520,E36 325I COUPE,E39 523I TOURING,E46 318Ci< E87 116d> szabibmw.s5.com
|
|
|
TraBence
Nem elérhető
Hozzászólások: 4521
+36 30 370 85 77
|
 |
« Válasz #538 Dátum: 2009. július 07. 22:20:23 pm » |
|
nem tudom a burogat szó mit jelent de én is ugy tudom hogy az akkoriban az F1 motorok alapja M10es Blokk volt amik kerültek 02-be majd E21-be és korai E30ba is ....
|
|
« Utoljára szerkesztve: 2009. július 07. 22:22:05 pm írta Dénes »
|
Naplózva
|
Bence
|
|
|
csabE28
aki számodra
Nem elérhető
Hozzászólások: 1889
Szerelem, mert cápa!
|
 |
« Válasz #539 Dátum: 2009. július 08. 07:03:51 am » |
|
Manapság már nem könnyü beszállni a forma1-be. Szerintem ne erőltesd.
|
|
|
Naplózva
|
Aranka az én kis vasoxidkupackám!
|
|
|
|