CápaBMW fórum
2024. november 30. 16:28:17 pm *
Üdvözlünk, Vendég. Kérlek jelentkezz be vagy regisztrálj.

Jelentkezz be a felhasználóneveddel, jelszavaddal és add meg a munkamenet hosszát
 
   Főoldal   Súgó Keresés Bejelentkezés Regisztráció  
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48   Le
  Nyomtatás  
Szerző Téma: Autóvásárlási tanácsok  (Megtekintve 819686 alkalommal)
Gábor

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1416



« Válasz #750 Dátum: 2010. július 11. 18:01:46 pm »

Mondjuk ezt a külföldön lefoglalják dolgot én sem hiszem el...

De most így hirtelen eszembe jutott valami. Nem kötekedésképp, csak leírom, hogy ez is előferdülhet. Mivan, ha találsz egy Alpina E12-t AF-es alv. számmal? Az ok, hogy Alpina, de alv@zsz@m híján ezt ugye nehéz bizonyítani, a kis plakettet, meg a szabad szemmel látható dolgokat meg ugyebár akár utólag is bele lehet rakni...  huh Roll Eyes

Az AF-es alv@zsz@m az esetek legnagyobb részében úgy keletkezik, hogy a gyári alv@zsz@mod elé odaírják hogy AF.

Amúgy nekem is AF-es, de odaadta az eladó a gyári plakettet, meg azt a darabot a kasztniból amin az alv@zsz@m van(meg elmesélte hogy hogy is ment amikor af-es lett. Műszaki, rendőrség, eredetvizsg, okmányiroda stb...). Igaz az középen keresztül van rohadva, ezért lett af-esítve. Szal ha alpina lenne, akkor ugyanúgy ki lehetne deríteni.

Apropó van olyan aki itt nagyon pontos gyári infókat ad egy kocsiról alv@zsz@m után? van egy sanda gyanúm az enyémmel kapcsolatban...
Naplózva

Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #751 Dátum: 2010. július 11. 22:09:04 pm »

Az AF-es alv@zsz@m az esetek legnagyobb részében úgy keletkezik, hogy a gyári alv@zsz@mod elé odaírják hogy AF.

Amúgy nekem is AF-es, de odaadta az eladó a gyári plakettet, meg azt a darabot a kasztniból amin az alv@zsz@m van(meg elmesélte hogy hogy is ment amikor af-es lett. Műszaki, rend@rség, eredetvizsg, okmányiroda stb...). Igaz az középen keresztül van rohadva, ezért lett af-esítve. Szal ha alpina lenne, akkor ugyanúgy ki lehetne deríteni.

Apropó van olyan aki itt nagyon pontos gyári infókat ad egy kocsiról alv@zsz@m után? van egy sanda gyanúm az enyémmel kapcsolatban...

Küldj egy VIN-.t, utánakérdezek Smiley
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #752 Dátum: 2010. július 11. 22:13:19 pm »

Mondjuk ezt a külföldön lefoglalják dolgot én sem hiszem el...

De most így hirtelen eszembe jutott valami. Nem kötekedésképp, csak leírom, hogy ez is előferdülhet. Mivan, ha találsz egy Alpina E12-t AF-es alv. számmal? Az ok, hogy Alpina, de alv@zsz@m híján ezt ugye nehéz bizonyítani, a kis plakettet, meg a szabad szemmel látható dolgokat meg ugyebár akár utólag is bele lehet rakni...  huh Roll Eyes

Van még egy tábla, amit nem látsz, ha esetleg olyan lenne,hogy már nem látszik semmi eredeti. De többnyire tényleg meghagyják az eredetit, vagy a maradványát. Ezer oka lehet az AF-nek.

Alpinára rátérve. Az alpinákban is 2db szám van. Egy magáé az autóé (cápákról beszélünk) és a toronyba van beleütve az alpina által adott vázszám. Az eredeti is olvasható, csak át van húzva, vagy S betűkkel néhol bele van ütögetve keresztbe. Az E28 B7-nél is így van Wink
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #753 Dátum: 2010. július 11. 22:48:58 pm »

Ééértem. És E21-nél amúgy hol van az a tábla? Vagy az alv@zsz@m melletti kis aluminium plakettre gondolsz? huh (azért kérdem mert nemtudom, nem kötekedésképp.  laugh crazy2)
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #754 Dátum: 2010. július 11. 22:53:41 pm »

Szét volt szedve az autód, a műszerfal alatt a szélvédőnél nem láttál semmit??   Roll Eyes
Naplózva

70/627-5355
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #755 Dátum: 2010. július 11. 22:57:36 pm »

Semmit. Még mindig szét van szedve az a része, már kerestem többször, de semmit nem találtam ott...  Embarrassed

Ezen a képen esetleg be tudná valaki jelölni, hogy hol is kéne lennie? (a hűlt helyének?  Cheesy)

http://img7.indafoto.hu/7/9/11679_780261c4b9a55cd803080619d0cc3e11/8336551_6623c4c6fcf79f01c141b9407e9287e9_xl.jpg
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 11. 23:03:08 pm írta Sam8888 » Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
pic
Vendég
« Válasz #756 Dátum: 2010. július 11. 23:05:17 pm »

Nekem 3 db e21ből egyben sem volt a műszerfal mögött tábla. A hűlt helye sem.
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #757 Dátum: 2010. július 11. 23:15:03 pm »

Mert 3-asokba nem tettek Cheesy Azokban vmi csüngő tábla volt, mint a korai E23 és E24-ben.
 (a fórumról fbm kolléga E23-asában található ilyesmi)
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
Dénes
--Óvóbácsi--
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6809


"BMWéhes"


WWW
« Válasz #758 Dátum: 2010. július 11. 23:24:44 pm »

Jah, bocsi!!!! E21-nél akkor nem ott... Okker  Wink Smiley
Naplózva

70/627-5355
Mike
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4841


Csokihabanero :D


« Válasz #759 Dátum: 2010. július 12. 00:36:06 am »

Mielőtt idehívjuk az ismerősöm ismerősének az ismerősét, akinek lefoglalták külföldön a patika, amúgy tökéletesen hibátlan, nem motorcserélt és évjáratilag is stimmelő AF-es autóját előbb mutasson már valaki olyan jogszabályt, hogy nem lehet vele menni külföldre! Jah nekem is van ismerősöm akinek lefoglalták a 80-as évjáratú 1,1-es Golfját, igaz 90-es II Golf kasztnija volt és 1,9 TDI motorral szerelték.

Amúgy nálam előny az AF és a motorkód. Legalább nem nekem kell vele bajlódnom.
Naplózva

Főmordor.
Promega
Administrator
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 3724



« Válasz #760 Dátum: 2010. július 12. 05:43:35 am »

Mert 3-asokba nem tettek Cheesy Azokban vmi csüngő tábla volt, mint a korai E23 és E24-ben.
 (a fórumról fbm kolléga E23-asában található ilyesmi)
A 3-asokban a csomagtartó menetirány szerinti bal merevítőlemezében volt még alv@zsz@m, de nem tudom mettől meddig...
Naplózva
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #761 Dátum: 2010. július 12. 08:11:10 am »

Mielőtt idehívjuk az ismerősöm ismerősének az ismerősét, akinek lefoglalták külföldön a patika, amúgy tökéletesen hibátlan, nem motorcserélt és évjáratilag is stimmelő AF-es autóját előbb mutasson már valaki olyan jogszabályt, hogy nem lehet vele menni külföldre! Jah nekem is van ismerősöm akinek lefoglalták a 80-as évjáratú 1,1-es Golfját, igaz 90-es II Golf kasztnija volt és 1,9 TDI motorral szerelték.

Amúgy nálam előny az AF és a motorkód. Legalább nem nekem kell vele bajlódnom.

Erről beszélek....
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
rnie
Vendég
« Válasz #762 Dátum: 2010. július 12. 08:53:20 am »

Erről beszélek....
Az M3-as is AF-es, története is van, de törésmentes, jól felszerelt és alapvetően jó autó, sőt annyira olcsó sem volt. Vettem volna egy hulladékot, aminek rendben az összes száma?Smiley
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #763 Dátum: 2010. július 12. 09:12:48 am »

Mielőtt idehívjuk az ismerősöm ismerősének az ismerősét, akinek lefoglalták külföldön a patika, amúgy tökéletesen hibátlan, nem motorcserélt és évjáratilag is stimmelő AF-es autóját előbb mutasson már valaki olyan jogszabályt, hogy nem lehet vele menni külföldre! Jah nekem is van ismerősöm akinek lefoglalták a 80-as évjáratú 1,1-es Golfját, igaz 90-es II Golf kasztnija volt és 1,9 TDI motorral szerelték.

Amúgy nálam előny az AF és a motorkód. Legalább nem nekem kell vele bajlódnom.

A német hatóság nem azért foglalta le az autót, mert nem stimmelt a típus vagy az évjárat, hanem azért, mert fogalma sem volt arról, hogy a magyar hatóság önhatalmulag nem létező alvázszámot ütöget a gyári helyett. A német szerint ilyen alv@zsz@m nincs, tehát feltételezhetően a magyar a tőle megszokott módon, valamit mutyizik. Puff neki lefoglalta. Na te meg magyarázd el neki!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #764 Dátum: 2010. július 12. 09:44:43 am »

Mielőtt idehívjuk az ismerősöm ismerősének az ismerősét, akinek lefoglalták külföldön a patika, amúgy tökéletesen hibátlan, nem motorcserélt és évjáratilag is stimmelő AF-es autóját előbb mutasson már valaki olyan jogszabályt, hogy nem lehet vele menni külföldre! Jah nekem is van ismerősöm akinek lefoglalták a 80-as évjáratú 1,1-es Golfját, igaz 90-es II Golf kasztnija volt és 1,9 TDI motorral szerelték.

Amúgy nálam előny az AF és a motorkód. Legalább nem nekem kell vele bajlódnom.

A motor az ok, hogy AF-es, vagy kódos, de mi kasztniról beszélünk. Egyébként én AF-motoros E21-et akartam, de aztán nem találtam olyant...
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
pic
Vendég
« Válasz #765 Dátum: 2010. július 12. 11:04:50 am »

Nem figyeltél. Mike azt írta nála előny az AF és a motorkód. Tongue Amúgy az AF szerintem sem hátrány.
Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #766 Dátum: 2010. július 12. 11:25:21 am »

Motor is lehet AF-es! Manapság már nem AF-ezik, hanem motorkódot kap!!!
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Miki 24V

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4171


30/ 402 20 24


« Válasz #767 Dátum: 2010. július 12. 11:53:42 am »

A német hatóság nem azért foglalta le az autót, mert nem stimmelt a típus vagy az évjárat, hanem azért, mert fogalma sem volt arról, hogy a magyar hatóság önhatalmulag nem létező alv@zsz@mot ütöget a gyári helyett. A német szerint ilyen alv@zsz@m nincs, tehát feltételezhetően a magyar a tőle megszokott módon, valamit mutyizik. Puff neki lefoglalta. Na te meg magyarázd el neki!

forgalmival egyezik és csak azt nézik. Csak 92 körül elég sok lopott, vagy mutyizott autó futott, valószínűleg ezért baszták ki a németek.
Naplózva

E12 520/6 -1978
E12 520/6 -1979
E12 520/6 -1980
E28 525e
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #768 Dátum: 2010. július 12. 12:14:40 pm »

forgalmival egyezik és csak azt nézik. Csak 92 körül elég sok lopott, vagy mutyizott autó futott, valószínűleg ezért baszták ki a németek.

Nem baszták ki, megtartották!
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Gibbiceps
Vendég
« Válasz #769 Dátum: 2010. július 12. 15:53:31 pm »

Üdv!

Török Roland vagyok, 17 éves és győri lakos. Ez az első hozzászólásom ezen a fórumon. Szeretném megvenni életem első autóját. Motorom már van meg volt több is, de négykerekűből ez lesz az első. Egy E23-ast néztem ki magamnak. Tisztában vagyok vele hogy ez az autó anyagilag legrosszabb választás számomra. De nem érdekel mert nagyon tetszik.

Akkor rátérnék a lényegre. Segítséget szeretnék kérni. Ennél a típusnál mire kell odafigyelni? (Főleg vásárlásra értem)
Mennyibe kerül hozzá az alkatrész és lehet-e normális szerelőt találni?

Először csak ennyi jut az eszembe, később persze zaklatlak majd titeket. Megmondom őszintén sokkal jobban szeretem a személyes találkozást vagy a mobilt, de hát ez van.

Köszönöm, Roland.
Naplózva
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #770 Dátum: 2010. július 12. 18:29:41 pm »

Ez hülyeség.  Mi vígan jártunk vele külföldre régebben is.

Holnap készülök Zulassungra infóért más ügyben majd megkérdem  Evil Azn Roll Eyes
Naplózva

Bence
V8 Szisandor
e21 v8 4.0

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 1125



« Válasz #771 Dátum: 2010. július 13. 10:45:20 am »

Holnap készülök Zulassungra infóért más ügyben majd megkérdem  Evil Azn Roll Eyes
Bence arrafele nincs vmi hasznalhato e21 m10 5seb normalis arban?

vmi kis auto service hatso kertjeben v. bontoban  v.ujsagban....biztos nezted mar!
Naplózva

azert irok ekezetek nelkul mert csak ilyen a billentyuzetem van...

20-260-22-26
TraBence

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 4521


+36 30 370 85 77


« Válasz #772 Dátum: 2010. július 13. 17:40:26 pm »

sajna nincs... nem mintha lenne rávalóm.... Sad

Valaki nem akar Yamaha Dt 80at venni ?
Naplózva

Bence
MR.V12

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 6074


Üzemképtelenítő


« Válasz #773 Dátum: 2010. július 13. 19:24:22 pm »

Azért,ha nem túl nagy terjedelem,valaki összefoglalhatná,hogy melyik cápában hol,milyen azonosítót kell találni,csak,hogy minél kevesebb cápa vásárlót vessenek meg. Wink
Naplózva

"...súlyosan gyengeelméjű,a debilitás határán áll,iq-ja 20-30 közé tehető..."
"...fuss Forrest,fuss..."
"Vigyázat,sárkány van nálam,és nem félek használni!"
"...átkozott Coimbrák..."
Ne vitatkozz jó tündér,a kívánság,az kívánság,térdelj csak le szépen
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #774 Dátum: 2010. július 13. 19:37:29 pm »

Mondjuk a Wiki topikban.  Azn
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Gibbiceps
Vendég
« Válasz #775 Dátum: 2010. július 16. 00:41:44 am »

Szia! Üdv itt.
A kérdés az, h mire is kell a kocsi és mennyit szánsz rá, mennyit költenél rá, és mennyid lesz havonta a fenntartására.
Az e23 nem egy rossz választás, de 17 évesen nem ajánlom.  Valamilyen szinten fel kell nőni hozzá. Ez nem leszólás, csak egy 7-essel máshogy kell/ illik közlekedni. Voltam én is 17  Evil Azn
én a helyedben egy e21 el kezdeném, mondjuk egy 18i-vel. de ez a Te döntésed.

Amit mindegyiknél nézz meg:  alváz és motorsz@m, kasztni, olajfolyások.   De majd a többiek úgyis leírják bővebben az adott typusra vonatkozó sajátosságokat.



Annyit szánok rá amennyit az autó igényel majd. Merőben más a felfogásom mint a korombelieknek. Nem azért kell a gép hogy utána tudjam vele játszani a "telep királyát". Nem tudnám azt megcsinálni hogy veszek egy 2-es golfot, telepakolom spoilerrel, alárakom a kályhacsövet és 90-el veretek a városban megmutatva mennyire f@szagyerek vagyok.

Kinéztem már magamnak eggyet. Beszélgettem az eladóval, elég cukormázasan vázolta a dolgot. Nem akarom hogy sz@r legyen a palacsintában.
Naplózva
BMWWWW
Kicsi Én
Moderátor
*
Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 2325


Öreg járgány szivatóval indul


« Válasz #776 Dátum: 2010. július 16. 12:01:27 pm »



Annyit szánok rá amennyit az autó igényel majd. Merőben más a felfogásom mint a korombelieknek. Nem azért kell a gép hogy utána tudjam vele játszani a "telep királyát". Nem tudnám azt megcsinálni hogy veszek egy 2-es golfot, telepakolom spoilerrel, alárakom a kályhacsövet és 90-el veretek a városban megmutatva mennyire f@szagyerek vagyok.

Kinéztem már magamnak eggyet. Beszélgettem az eladóval, elég cukormázasan vázolta a dolgot. Nem akarom hogy sz@r legyen a palacsintában.

Ha belinkeled az adott autó hirdetését, esetleg van itt olyan aki tud az autóról infót szolgáltatni.
Naplózva

pannon 9341256
Ezen hívj ha mersz!!!

Hidd el, hogy úgy lesz, és megtörténik!
Gibbiceps
Vendég
« Válasz #777 Dátum: 2010. július 16. 13:59:22 pm »

Ha belinkeled az adott autó hirdetését, esetleg van itt olyan aki tud az autóról infót szolgáltatni.

Ez az.

http://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/728/bmw_728-3721546
Naplózva
gim_e12
Vendég
« Válasz #778 Dátum: 2010. július 16. 14:16:19 pm »

Az autó így első blikkre (ajtó kapaszkodóból, króm tükrökből, középboxból) gyanús hogy 1. szériás, tehát lehet 81-es, viszont akkor a tompa orr utólagos. (a képen egy kicsit furán is áll.)
Egy biztos, az ülések E34/32-ből valók, és ehhez képest drága is szerintem. Szóval én még keresgélnék.

Van eladó fórumostól. Én azzal próbálkoznék.
« Utoljára szerkesztve: 2010. július 16. 14:19:21 pm írta gim_e12 » Naplózva
Sam8888

Nem elérhető Nem elérhető

Hozzászólások: 5132



« Válasz #779 Dátum: 2010. július 16. 14:17:06 pm »

A feléért talán megérné... Szerintem is keress tovább.
Naplózva

2 ajtó 4 kerék 6 henger
Oldalak: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 [26] 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48   Fel
  Nyomtatás  
 
Ugrás:  

A MySQL adatbázis használatával A PHP programnyelven íródott Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2011, Simple Machines Szabványos XHTML 1.0! Szabványos CSS!